Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Add link

KASVATUSE KLASSIKA (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on must kasvatus?
  • Miks on kasvatus oluline?
  • Mis on kasvatuse mehhanism?
  • Missugused on kasvatuse eesmärgid?
  • Miks on eneseteadvuseni nii pikk arengutee?
  • Miks on harjumused vajalikud?
  • Mis vägi on memme musil?
  • Mis värvi on armastus ?
  • Milles on kiituse imeline jõud?
  • Miks tuleb last vabadusele juhtida?
  • Mis on kõlbeline enesetunnetus?
  • Miks on vaja leida kesktee?
  • Miks Peeter Põllu kasvatusõpetus ei vanane?
  • MIS ON MUST KASVATUS?
  • Miks peaksid need kirjutised meid huvitama?
  • Mida kirjandusteadlased Inglismaa informaalsele koolile ette heitsid?
  • Miks avatud kasvatuse liikumine ikkagi nii kiiresti vaibus?
  • MIKS ON KASVATUS OLULINE?
  • Mis on kasvatus ja mis on haridus?
  • MIS ON KASVATUSE MEHHANISM?
  • Kumb lähtekoht on õige?
  • Mida omaks võetakse internaliseeritakse ja kuidas see protsess toimub?
  • Kuidas see protsess toimub?
  • Mis see on minule?
  • Missugune valdkond vajab väärtustamist?
  • MISSUGUSED ON KASVATUSE EESMÄRGID?
  • Keskkohaks olla?
  • Millele on see tahe juhitud?
  • Mida tuleb objektiivselt heaks pidada?
  • Missugune on siis indigode ebatavaline käitumismuster?
  • Mida vanemad ei tohiks teha?
  • Kes keda lõi Miks ta valetas õpetajale et Anne lõi Pillet?
  • MIKS ON ENESETEADVUSENI NII PIKK ARENGUTEE?
  • Mis eristab inimest ja looma?
  • Kuidas seda teha?
  • Mis ma ütlesin?
  • Kui rühmas on rohkem kui üks paha tujuga laps?
  • Mida ütleb selle peale klassikaline pedagoogika?
  • Mis selle hävitab?
  • Kes on vanainimene?
  • Mitmekesine ja loominguline?
  • Kuidas kuulekust õpetada?
  • Kus tuleb käskida Kas läheme nüüd koju?
  • Miks sa väiksemat kiusad?
  • MIKS ON HARJUMUSED VAJALIKUD?
  • Millist eeskuju näitavad väikelaste vanemad?
  • Mis on teie lemmiksaated?
  • MIS VÄGI ON MEMME MUSIL?
  • MIS VÄRVI ON ARMASTUS?
  • Kes teab vastust?
  • Kui katkestada ema ja lapse suhted st eemaldada turvalisuse allikas?
  • Kuidas muna kloppida või näitan sulle?
  • MILLES ON KIITUSE IMELINE JÕUD?
  • Mis on karistuse mõte?
  • Mida tuleb silmas pidada et karistus mõjutaks edaspidist käitumist?
  • Kuidas karistamisest hoiduda?
  • Milleski eksida?
  • Miks ei tohi valetada?
  • Miks ei tohi valetada?
  • MIKS TULEB LAST VABADUSELE JUHTIDA?
  • Mis võiks olla sellest veel ohtlikum?
  • MIS ON KÕLBELINE ENESETUNNETUS?
  • MIKS ON VAJA LEIDA KESKTEE?
  • Millist subjekti käsitleda funktsionaalselt näiteks mille jaoks kellad on?
  • Mis on inimesele omane eesmärk või telos?
  • Miks see vajalik on?
  • Kuhu äärmused sobivad?
  • MIKS PEETER PÕLLU KASVATUSÕPETUS EI VANANE?
  • Kui paljud meist on tema "Üldist kasvatusõpetust" lugenud?
  • Mis juhtub põllu või aiaga kui jätame need harimata ja hooldamata?
  • Mis juhtub inimlapsega kui jätame ta ilma kasvatusest?
  • Millal saab küllalt?
  • Kuidas meie lastest kasvavad väikesed türannid?
Vasakule Paremale
KASVATUSE KLASSIKA #1 KASVATUSE KLASSIKA #2 KASVATUSE KLASSIKA #3 KASVATUSE KLASSIKA #4 KASVATUSE KLASSIKA #5 KASVATUSE KLASSIKA #6 KASVATUSE KLASSIKA #7 KASVATUSE KLASSIKA #8 KASVATUSE KLASSIKA #9 KASVATUSE KLASSIKA #10 KASVATUSE KLASSIKA #11 KASVATUSE KLASSIKA #12 KASVATUSE KLASSIKA #13 KASVATUSE KLASSIKA #14 KASVATUSE KLASSIKA #15 KASVATUSE KLASSIKA #16 KASVATUSE KLASSIKA #17 KASVATUSE KLASSIKA #18 KASVATUSE KLASSIKA #19 KASVATUSE KLASSIKA #20 KASVATUSE KLASSIKA #21 KASVATUSE KLASSIKA #22 KASVATUSE KLASSIKA #23 KASVATUSE KLASSIKA #24 KASVATUSE KLASSIKA #25 KASVATUSE KLASSIKA #26 KASVATUSE KLASSIKA #27 KASVATUSE KLASSIKA #28 KASVATUSE KLASSIKA #29 KASVATUSE KLASSIKA #30 KASVATUSE KLASSIKA #31 KASVATUSE KLASSIKA #32 KASVATUSE KLASSIKA #33 KASVATUSE KLASSIKA #34 KASVATUSE KLASSIKA #35 KASVATUSE KLASSIKA #36 KASVATUSE KLASSIKA #37 KASVATUSE KLASSIKA #38 KASVATUSE KLASSIKA #39 KASVATUSE KLASSIKA #40 KASVATUSE KLASSIKA #41 KASVATUSE KLASSIKA #42 KASVATUSE KLASSIKA #43 KASVATUSE KLASSIKA #44 KASVATUSE KLASSIKA #45 KASVATUSE KLASSIKA #46 KASVATUSE KLASSIKA #47 KASVATUSE KLASSIKA #48 KASVATUSE KLASSIKA #49 KASVATUSE KLASSIKA #50 KASVATUSE KLASSIKA #51 KASVATUSE KLASSIKA #52 KASVATUSE KLASSIKA #53 KASVATUSE KLASSIKA #54 KASVATUSE KLASSIKA #55 KASVATUSE KLASSIKA #56 KASVATUSE KLASSIKA #57 KASVATUSE KLASSIKA #58 KASVATUSE KLASSIKA #59 KASVATUSE KLASSIKA #60 KASVATUSE KLASSIKA #61 KASVATUSE KLASSIKA #62 KASVATUSE KLASSIKA #63 KASVATUSE KLASSIKA #64 KASVATUSE KLASSIKA #65 KASVATUSE KLASSIKA #66 KASVATUSE KLASSIKA #67 KASVATUSE KLASSIKA #68 KASVATUSE KLASSIKA #69 KASVATUSE KLASSIKA #70 KASVATUSE KLASSIKA #71 KASVATUSE KLASSIKA #72 KASVATUSE KLASSIKA #73 KASVATUSE KLASSIKA #74 KASVATUSE KLASSIKA #75 KASVATUSE KLASSIKA #76 KASVATUSE KLASSIKA #77 KASVATUSE KLASSIKA #78 KASVATUSE KLASSIKA #79 KASVATUSE KLASSIKA #80 KASVATUSE KLASSIKA #81 KASVATUSE KLASSIKA #82 KASVATUSE KLASSIKA #83 KASVATUSE KLASSIKA #84 KASVATUSE KLASSIKA #85 KASVATUSE KLASSIKA #86 KASVATUSE KLASSIKA #87 KASVATUSE KLASSIKA #88 KASVATUSE KLASSIKA #89 KASVATUSE KLASSIKA #90 KASVATUSE KLASSIKA #91 KASVATUSE KLASSIKA #92 KASVATUSE KLASSIKA #93 KASVATUSE KLASSIKA #94 KASVATUSE KLASSIKA #95 KASVATUSE KLASSIKA #96 KASVATUSE KLASSIKA #97 KASVATUSE KLASSIKA #98 KASVATUSE KLASSIKA #99 KASVATUSE KLASSIKA #100 KASVATUSE KLASSIKA #101 KASVATUSE KLASSIKA #102 KASVATUSE KLASSIKA #103 KASVATUSE KLASSIKA #104 KASVATUSE KLASSIKA #105 KASVATUSE KLASSIKA #106 KASVATUSE KLASSIKA #107 KASVATUSE KLASSIKA #108 KASVATUSE KLASSIKA #109 KASVATUSE KLASSIKA #110 KASVATUSE KLASSIKA #111 KASVATUSE KLASSIKA #112 KASVATUSE KLASSIKA #113 KASVATUSE KLASSIKA #114 KASVATUSE KLASSIKA #115 KASVATUSE KLASSIKA #116 KASVATUSE KLASSIKA #117 KASVATUSE KLASSIKA #118 KASVATUSE KLASSIKA #119 KASVATUSE KLASSIKA #120 KASVATUSE KLASSIKA #121 KASVATUSE KLASSIKA #122 KASVATUSE KLASSIKA #123 KASVATUSE KLASSIKA #124 KASVATUSE KLASSIKA #125 KASVATUSE KLASSIKA #126 KASVATUSE KLASSIKA #127 KASVATUSE KLASSIKA #128 KASVATUSE KLASSIKA #129 KASVATUSE KLASSIKA #130 KASVATUSE KLASSIKA #131 KASVATUSE KLASSIKA #132 KASVATUSE KLASSIKA #133 KASVATUSE KLASSIKA #134 KASVATUSE KLASSIKA #135 KASVATUSE KLASSIKA #136 KASVATUSE KLASSIKA #137 KASVATUSE KLASSIKA #138 KASVATUSE KLASSIKA #139 KASVATUSE KLASSIKA #140 KASVATUSE KLASSIKA #141 KASVATUSE KLASSIKA #142 KASVATUSE KLASSIKA #143 KASVATUSE KLASSIKA #144 KASVATUSE KLASSIKA #145 KASVATUSE KLASSIKA #146 KASVATUSE KLASSIKA #147 KASVATUSE KLASSIKA #148 KASVATUSE KLASSIKA #149 KASVATUSE KLASSIKA #150 KASVATUSE KLASSIKA #151 KASVATUSE KLASSIKA #152
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 152 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-12-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 54 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Katja115 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Bill Rogers Käitumine klassiruumis Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat 1 Sisukord Arvustajad raamatust „Käitumine klassiruumis“ 4 Autorist 5 Teemad 6 Tänuavaldused 7

Psühholoogia
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

Viire Sepp Andekusest ja andekatest lastest Tartu 2010 Toimetanud Kairit Henno Kaane kujundanud Maarja Roosi Küljendanud Kairi Kullasepp Autoriõigus: AS Atlex ja autorid, 2010 Kõik õigused kaitstud. Igasugune autoriõigusega kaitstud materjali ebaseaduslik paljundamine ja levitamine toob kaasa seaduses ette nähtud vastutuse. Käsikirja valmimist on toetanud Euroopa Liit ja Euroopa Sotsiaalfond AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 atlex@atlex.ee www.atlex.ee ISBN: 978-9949-441-73-0 Sisukord 3 Sisukord Eessõna 5 Mis on andekus 7 Intelligentsus ja erivõimed 14 Kuidas andekad lapsed mõtlevad 25 Andekus ja loovus 31 Motivatsioon 40 Eesmärgi ja tasu mõju motivatsioonile

Psühholoogia
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma autoriõiguse omaniku ( ehk antud teose autori ) loata. Lubamatu paljundamine ja levitamine, või nende osad, võivad kaasa tuua range tsiviil- ja kriminaalkaristuse, mida rakendatakse maksimaalse seaduses ettenähtud karistusega. Autoriga on võimalik konta

Üldpsühholoogia
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväljaanne. NB! Antud teose väljaandes ei ole avaldatud ajas rändamise tehnilist lahendust ega ka ülitsivilisatsiooniteoorias oleva elektromagnetlaineteooria edasiarendust. Kõik õigused kaitstud. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma autoriõiguse omaniku ( ehk antud teose autori ) loata. Autoriga saab kontakti võtta järgmisel aadressil: univisioon@gmail.com. ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997.

Teadus
thumbnail
477
pdf

Maailmataju

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2012 Esimese väljaande eelväljaanne. Kõik õigused kaitstud. 2 ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997. 3 Maailmataju olemus, struktuur ja uurimismeetodid ,,Inimesel on olemas kõikvõimas tehnoloogia, mille abil on võimalik mõista ja luua kõike, mida ainult kujutlusvõime kannatab. See tehnoloogia pole midagi muud kui Tema enda mõistus." Maailmataju Maailmataju ( alternatiivne nimi on sellel ,,Univisioon", mis tuleb sõnadest ,,uni" ehk universum ( maailm ) ja ,,visioon" ehk nägemus ( taju ) ) kui nim

Karjäärinõustamine
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise

Psühholoogia
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A

Esmaabi
thumbnail
83
doc

Õiguse sotsioloogia

Loengukonspekt + seminarid 2009 SISSEJUHATUS Sotsioloogia tegeleb inimeste sotsiaalsete koosluste ja ühiskonna teadusliku uurimisega. Ühiskonna kohta on palju seisukohti: K.Marx: Ühiskond on inimeste kooslus ja nende kogum M. Weber : ühiskond on mõtleva inimese tegutsemise resultaat Sotsioloogia kui teadus lähtub põhimõttest, et kõik nähtused, mis sotsiaalses ruumis eksisteerivad on omavahel seotud, nad on üksteisest tingitud ja nad on mõõdetavad, kusjuures kõiki nähtusi saab mõõta nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt. Kvantitatiivset mõõtmist nii nimetatud vahendatud mõõtmine, kus sotsioloog e uurija ja uuritava e respondendi vahel on küsitlusleht, ankeet, st uurija ja respondent ei suhtle vahetult. Kvalitatiivne mõõtmine e vahetu mõõtmine ­ respondent ja uurija vahetult ajavad juttu ­ suunitlemata intervjuu (vahetu). Õiguse sotsiloogia objekt: - õiguse, õigusliku tegelikkuse uuri

Õiguse sotsioloogia



Lisainfo

Saateks

1. Mis on must kasvatus?

2 . Miks on kasvatus oluline?

3. Mis on kasvatuse mehhanism?

4. Missugused on kasvatuse eesmärgid?

5. Kas jutt indigolastest on bluff?

6. Miks on eneseteadvuseni nii pikk arengutee?

7. Kas laps on täiskasvanule võrdne partner?

8. Kas laps peab sõna kuulama?

9. Miks on harjumused vajalikud?

10. Mis vägi on memme musil?

11. Mis värvi on armastus ?

12. Milles on kiituse imeline jõud?

13. Kas last tohib karistada?

14. Miks tuleb last vabadusele juhtida?

15. Mis on kõlbeline enesetunnetus?

16. Miks on vaja leida kesktee?

17. Miks Peeter Põllu kasvatusõpetus ei vanane?

Lõpetuseks

Viiteallikad

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun