Otsingule "teistega" leiti 2796 faili

teistega on vÀljakannatamatuks lÀinud, vÔi on elamistingimused vÀljakannatamatud vÔi on inimene avaldanud kindlat soovi eraldi elama hakata.
1
odt

Seesmiselt vaba, vÀliselt teistega sarnane

Seesmiselt vaba vĂ€liselt teistega sarnane - see lause ei iseloomusta ĂŒksnes ainult Eestit ja eestlasi, vaid ka puudutab muud maailma. Sellega saab iseloomustada raamatu tegeelasi ning inimloomust. VĂ”ib öelda,et see lause on kĂ”ikvĂ”imas lause. Eesti riik on vÔÔrvĂ”imudest vaba olnud 18 aastat. Meie riik ei pea alluma kellegi korraldustele, vaid on ise otsustaja rollis. Seega vĂ”ib öelda, et ta on seesm...

Eesti keel - Keskkool
12 allalaadimist
2
doc

ValgusĂŒntees

Valgud (proteiinid) on aminohapetest moodustunud polĂŒmeerid. Nende molekulmass varieerub vĂ€ga suures vahemikus, sest eri valkude koostisse kuuluvate aminohappejÀÀkide arv algab mĂ”nekĂŒmnest ja vĂ”ib ulatuda tuhandetesse. Kuigi erinevaid aminohappeid on valkude ehituses 20, leiame vĂ€he molekule, mille koostises kĂ”ik need samaaegselt oleksid. Valgud moodustu...

Bioloogia - Kutsekool
190 allalaadimist
14
doc

Kunstiajaloo I kursus

Esiaja kunst (§ 2 Kunsti tekkimine, § 3 Neoliitiline kunst) Millal valmistati esimesed kujutised, mida vÔiks pidada kunstiks? Esimesed kujutised valmistati umbes 60000 aastat tagasi Kus leiduvad Euroopa kuulsaimad koopamaalingud? Euroopa kuulsamad koopamaalingud asuvad PÔhja-Hispaanias, Prantsusmaal ja Austrias. Mida on...

Kunstiajalugu - Keskkool
368 allalaadimist
7
doc

VÕGOTSKI, PIAGET JA ELKONENI MÄNGU ARENGU TEOORIAD

TALLINNA ÜLIKOOL Rakvere kolledz Õpetajakoolituse osakond VÕGOTSKI, PIAGET JA ELKONENI MÄNGU ARENGU TEOORIAD Referaat Rakvere 2012 Sissejuhatus MĂ€ng on lapse elus vĂ€ga tĂ€htsal kohal. MĂ€ngus saab laps vabalt vĂ€ljendada emotsioone ja oskusi. Samas Ă”petab mĂ€ng teistega arvestama ja koostööd tegema. LĂ€bi mĂ€ngu Ă”p...

MĂ€ng ja laps - Tallinna Ülikool
72 allalaadimist
2
odt

Inimene osa loodusest

Inimene osa loodusest Iga inimene, loom, taim on kĂ”igest ĂŒks vĂ€ga vĂ€ike osa suurest loodusest. Kuid inimesed on unustanud vanad tarkused ja tĂ”ekspidamised. Nende arvamus oma osakaalust on aegadega niivĂ”rd muutunud, et see muutub juba tervele maailmale ohtlikuks. Juba aegade algusest peale on inimene elanud looduses. Ta on targalt kasutanud taimi ning loomi, et el...

Bioloogia - Keskkool
15 allalaadimist
1
docx

Elu vabatahtlikuna

Sama palju on ka hĂ€id ideid, mis ootavad Ă€rategemist. Ent vĂ”ib juhtuda, et mĂ”ni teema jÀÀbki igavesti oma lahendust ootama, kui loodetakse vaid teistele inimestele. Ei tasu unustada iseennast, sest kĂ”igi meie teod on tĂ€htsad! Üks kĂ”ige kĂ€ttesaadavam ja tihti ka tĂ”husam vĂ”imalus on hakata endale meeldivas...

Eesti keel - Keskkool
21 allalaadimist
2
docx

Kas Ônn ja raha kÀivad kÀsikÀes

KĂŒll meil pole seda, kĂŒll ei tea, kuidas seda kulutada vĂ”i mil viisil ja kuhu investeerida. Kui raha on vĂ€he, oleme Ă”nnetud, kuid ka vĂ€ga suure rahaga ei ole vĂ”imalik tervist ja Ă”nne osta. Niikaua, kui me seame raha teiste vÀÀrtuste hulgas esiplaanile, ei suuda me seda kunagi piisavalt omada, vĂ€hemalt mitte niipalju, et olla Ă”nnelik. Kuidas s...

Kirjandus - Keskkool
21 allalaadimist
1
doc

Biooloogia kĂŒsimused lk. 71

Missuguse koe hulka kuulub rasvkude? Rasvkude kuulub sidekoe hulka. Koosneb rasvarakkudest ning mille ĂŒlesanneteks on varuainete kogumine, temperatuuri hoidmine ning siseorganite kaitsmine. 2.Selgitage keemilise sĂŒnapsi tööpĂ”himĂ”tet Keemilise sĂŒnapsi tööpĂ”himĂ”te on informatsiooni edasiandmine ja töötlemine ning vahendada selgroogsetel nĂ€rvisĂŒsteemist tulevaid...

Bioloogia - Keskkool
51 allalaadimist
2
doc

Missugused ĂŒhiskondlikud protsessid on kaasa toonud muutused keelekasutuses Anneli SÜgis

Missugused ĂŒhiskondlikud protsessid on kaasa toonud muutused keelekasutuses ? Inimeste ĂŒhiskond on alati olnud pidevas arengus ja muutumises. Kui kiviajal olime me kĂ”igest koopainimesed, kelle keelekasutus oli minimaalne ja kes pani oma tekste kirja joonistades vĂ”i mĂ€rkidega , siis aja jooksul arenes inimene aina rohkem edasi ­ intelligentsemaks, Ă”ppides Ă€ra lugemise, kirjutamise, oma puhta e...

Eesti keel - Keskkool
5 allalaadimist
8
docx

Õpetaja Ă”pilase mina-pildi kujundajana

) 4. teiste reaktsioonid (lapeeast sisse harjunud) C.Rogers Tingimusteta positiivne suhtumine Rogers rĂ”hutas, et peaks olema lapsel ka olema skeegi, kes rĂ”hutab positiivset suhtimist lapse vasdtu, sest siis kujun pos mina-konts. Tingimuslik suhtumine. Hinnangud omaminale langevad kokku sellega kuidas teised mind hindavad. Teadmiste allikas: KĂ€itumine MĂ”tted Teiste reacts sots vĂ”rdlemine Ma kĂ€in teistega vĂ€ljas tunnen piinlik suheldes 
 
 JĂ€reldus: Ma olen sĂ”bralik Tunnen sĂŒĂŒdi Ma olen sĂ”bralik Tunnen sĂŒĂŒdi Enesehinnang – pos vĂ”i neg hinnang enda kohta. Kuidas ma seoses endaga end tunnen? Kas nĂ”ustud jĂ€rgmiste vĂ€idetega? Ma tunnen, et olen vÀÀrtuslik inimene. 
 Enesehinnang - eristatav ĂŒldine enesehinnang - palju valdkondlikke v spetsiifilisi enesehinnanguid Eri tĂŒĂŒpi enesehinnangud mood hierarhilise stru...

Pedagoogiline suhtlemine - Tartu Ülikool
20 allalaadimist
10
pptx

Ubaleht

Ubaleht Nimetusi  Ubaleht  Soouba  JĂ”elehed  Allikakapsad VĂ€limus  KĂ”rgus 15-35cm  Lehed meenutavad uba  Õiekroon on valge, vĂ€ljast roosakas  Seemned on pruunikaspunased Kasvukoht  Kasvab:  Madalsoos  Siirdesoos  Vahest ka jĂ”gedes  Ei ole looduskaitse all AitĂ€h kuulamast! ...

Botaanika - PÔhikool
1 allalaadimist
10
docx

Maasotsioloogia 3. kontrolltöö I,II rĂŒhmad

Inimene hakkab kasu taotlema, maa muutub lihtsalt vahendiks. Indikaatortunnused: tegevused – elatise hankimise viis, (kĂŒttimine, karjakasvatus), vĂ€hene kaubavahetu. teadmised - teadmiste hulk looduses toimuva kohta. hoiakudvÀÀrtused- looduslĂ€hedus loodusega, linlikkus Millieid sotsiaalseid tagajĂ€rgi vĂ”ib endaga kaasa tuua individualismi suurenemine. Inimested muutuvad erakuteks ning puudub oskus teistega koostööd teha. Toimub ĂŒksiktöö ja see ei pruugi ĂŒhiskonnale ega majandusele olla sama tĂ”hus, kui meeskonnatöö. Langeda vĂ”ivad tööasjade kvaliteet ja kiirus, sest meeskonnaga suudetakse kiiremini ja efektiivsemalt töö Ă€ra teha kui ĂŒksi. Muutused Eesti majanduselus perioodil 1710-1914. Muutuste pĂ”hjused ja taustsĂŒsteem. 1710-1715 Suur katk. Kujuneb vĂ€lja teedevĂ”rk Euroopasse, inimesed saavad reisida. Tekib tugev vĂ”rdlu...

Maasotsioloogia - Eesti MaaĂŒlikool
83 allalaadimist
22
doc

PIAGET®, VÕGOTSKI, JA ELKONINI SEISUKOHAD MÄNGU ROLLIST LASTE ARENGUS

9 ALLIKAD.................................................................................................................................11 2 SISSEJUHATUS MĂ€ng on lapse elus vĂ€ga tĂ€htsal kohal. MĂ€ngus saab laps vabalt vĂ€ljendada emotsioone ja oskusi. Samas Ă”petab mĂ€ng teistega arvestama ja koostööd tegema. LĂ€bi mĂ€ngu Ă”pib laps maailma mĂ”istma ja omandab uut ning kinnistab selle. Laps saab tunda end iseseisvalt ja vabalt ning mĂ€ng pakub talle ka tegutsemisrÔÔmu. MĂ€ng on lapse jaoks kui töö, millega kaasneb pĂ”nevus, huvi, avastamisrÔÔm ja reeglid. Erinevate valdkondade teadlased on pĂŒĂŒdnud kindlaks teha mĂ€ngu olemust ning paigutada mĂ€ngu oma kohale siin maailmas, selle tĂ€htsuses ja mĂ€ngu hĂ€da...

Pedagoogika -
2 allalaadimist
22
doc

Lapse sotsiaalsete oskuste areng?

Laps Ă”pib iseseisvalt ĂŒmbritsevat keskkonda uurides, suheldes erinevate inimestega ja eakaaslastega ning tĂ€iskasvanutelt juhiseid ja toetust saades. Kolmandaks eluaastaks kujuneb lapsel minapilt ning ta on valmis suhtes teistega Ă”ppima. Enamik 3-aastaseid lapsi oskab öelda: ‱ mis ta nimi on ‱ kelle laps ta on ‱ mis talle meeldib ‱ mis talle ei meeldi ‱ mida ta oskab hĂ€sti ‱ mida ta ei oska hĂ€sti Koos lapse personaalse, sotsiaalse ja emotsionaalse arenguga kujuneb ka lapse valmisolek Ă”ppimiseks ĂŒldse. Sotsiaalse arengu eesmĂ€rgiks on soodustada lapse kasvamist aktiivseks vastus-, otsustus- ja valikuvĂ”imeliseks, oma otsus...

Alushariduse pedagoog - Tallinna Ülikool
6 allalaadimist
9
doc

Oskar Loorits - Eesti rahvausundi maailmavaade

Oskar Loorits ,,Eesti rahvausundi maailmavaade" ElujĂ”ud Muinaseestlastel oli animistlik ilmavaade ja elukĂ€sitlus: igal pool, nii inimeses kui ka teda ĂŒmbritsevas looduses, on olemas elujĂ”udu, ĂŒhelpool suuremal, teisel vĂ€hemal mÀÀral, ehk teiste sĂ”nadega ­ kĂ”ik elab, kĂ”ik on hingestatud. Inimeses asub ehk elab mingi iseseisev jĂ”ud, vĂ”im, vĂ€gi, mis teda juhib. Seda elujĂ”ud kujutatakse erilise olendina, ke...

Religioon - Keskkool
249 allalaadimist
14
doc

Spetsiifilised isiksushÀired

1 SPETSIIFILINE ISIKSUSHÄIRE on iseloomu ja kĂ€itumise raske hĂ€ire, mis hĂ”lmab tavaliselt isiksuse mitut valdkonda ja on seotud oluliste isiklike ja sotsiaalsete raskustega. Selle definitsiooni kehtestas diagnoosimise aluseks Maailma Tervishoiuorganisatsioon. Lisatakse ve...

IsiksusepsĂŒhholoogia - Eesti EttevĂ”tluskĂ”rgkool Mainor
278 allalaadimist
7
doc

Hitleri abilised

abiks.pri.ee Sissejuhatus Ilma Hitlerita on Kolmas Reich mĂ”eldamatu. Enda ĂŒmber kurjust koondanud meheta lakkas riik olemast. Riigi mĂ”rtsukalik eksistents sĂ”ltus ainuĂŒksi Hitlerist, kelleta seni kehtinud institutsioon surmalaevaks muutus. Diktaator sĂ”ltus omakorda paljudest end tĂ€ielikult tem...

Ajalugu - PÔhikool
28 allalaadimist
2
doc

„Ainult sĂŒdamega nĂ€ed sa hĂ€sti“

12 klass Arutlus teemal ,,Ainult sĂŒdamega nĂ€ed sa hĂ€sti" Tegelikult pĂ”hineb kĂ”ik siin maailmas inimese mĂ”tteviisil kĂ”ige laiemas tĂ€henduses. Ilu loomine enese ĂŒmber, headus ja kaasinimestest ning ĂŒldse kĂ”igest elavast hoolimine on pĂ”hjalik vaimne ĂŒmberorienteerumine, omamoodi eneserealis...

Kirjandus - Keskkool
422 allalaadimist
5
doc

Sokratese elulugu

ARTE GÜMNAASIUM Sokrates Referaat Tallinn 2006 1 Sokrates elas 490-399 eKr vana-Kreekas. Talle antakse au kui lÀÀne filosoofia rajajale. Ta sĂŒndis ja elas Ateenas, kus ta veetis enamus oma ajast entusiastlikult ,,tarkust taga ajas". Kui ta oli vanemas eas tunti teda kui Kreeka targeimat meest. Arvamused tema kohta jagunesid tĂ€pselt kahte leeri. Ühed jumaldasid t...

Filosoofia - Keskkool
97 allalaadimist
3
doc

InimtĂŒĂŒbid meeskonnas

1 Edukas meeskonnas on esindatud erinevad inimtĂŒĂŒbid Autor: Aive Antsov 14.06.2005 Meeskonna arengu seisukohalt on kasulik, kui meeskonnas on igat tĂŒĂŒpi inimesi. Iga tĂŒĂŒp toob meeskonda talle omast isikupĂ€ra ja rikastab meeskonda. Edukad on need organisatsioonid, kes loonud oma meeskonn...

PsĂŒhholoogia - Keskkool
93 allalaadimist


Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !