Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes (6)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kus kasvavad vanema hoolest ilma jäänud lapsed?
Vasakule Paremale
Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #1 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #2 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #3 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #4 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #5 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #6 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #7 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #8 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #9 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #10 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #11 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #12 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #13 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #14 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #15 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #16 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #17 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #18 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #19 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #20 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #21 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #22 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #23 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #24 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #25 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #26 Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes #27
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 27 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 212 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor merilin lille Õppematerjali autor
Diplomitöö teemal Keskkond lapse arengu mõjutajana asendusperes, kaitsutud hindele B.

Lapse kasvukeskkond, ökoloogiline arengukeskkond, pere väärtushinnangud.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Orbude ja vanemliku hoolitsuseta laste hoolekanne Eestis

Samuti sõna kasupere asemel kasutatakse väljendeid hoolduspere või asenduspere. Võimalused vanemliku hoolitsuseta lastele Laps paigutatakse asenduskodusse või perekonnas hooldamisele, kui ta on orb või jäänud ilma vanemlikust hoolitsusest ja talle ei ole leitud eestkostjat või teda ei ole lapsendatud. Lapsendamine. EV perekonnaseaduse järgi on lapsendamine juriidiline protsess, mille tagajärjel tekkivad lapsendaja ja lapsendatu vahel kõik perekonnaseaduses sätestatud vanema ja lapse õigused ning kohustused e sugulussidemed. Lapsendamisega kaasnevad kõik samad õigused ning kohustused, mis bioloogilise lapse sünnil. Lapsendamisotsuse saab langetada ainult kohus. Lapsendada saab : - orbe; - lapsi, kelle vanematelt on vanemlikud õigused ära võetud; - lapsi, kelle vanemad on eeskosteasutusele andnud kirjaliku nõusoleku lapsendamiseks. (Perekonnaseadus, 1994: §78) Eestkoste. EV perekonnaseaduse järgi kuulub eestkostjale nii lapse isikuhooldus- kui ka varahooldusõigus

Sotsiaaltöö alused
thumbnail
5
docx

Lastekodulapsed Eestis

Tallinna Laagna Gümnaasium Lastekodulapsed Eestis Referaat Veronika Tsehhojeva 11B Tallinn 2014 Lastekodulapsed Eestis Lapse kasvamise ja arengu peamine eeldus on vanemate ja pere olemasolu. Igal lapsel on õigus üles kasvada oma vanemate juures ning kui see pole võimalik, vajab laps asendusvanemaid, kellest saab tema pere. Eestis elab lapsendaja-peredes ligikaudu 1200 kuni 18-aastast lapsendatud last. Laps tahab lihtsaid asju: kallistusi, hoolimist, koos ema ja õdede- vendadega üksteise kaisus pikutada ja lugusid jutustada, koolist tulles sooja kodusöögi lõhna, talvel koos perega suusatada, emale uhkusega

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
12
docx

Lastekodulapsed Eestis

Tallinna Laagna Gümnaasium Lastekodulapsed Eestis Referaat Veronika Tšehhojeva 11B Tallinn 2014 Lastekodulapsed Eestis Lapse kasvamise ja arengu peamine eeldus on vanemate ja pere olemasolu. Igal lapsel on õigus üles kasvada oma vanemate juures ning kui see pole võimalik, vajab laps asendusvanemaid, kellest saab tema pere. Eestis elab lapsendaja-peredes ligikaudu 1200 kuni 18-aastast lapsendatud last. Laps tahab lihtsaid asju: kallistusi, hoolimist, koos ema ja õdede- vendadega üksteise kaisus pikutada ja lugusid jutustada, koolist tulles sooja kodusöögi lõhna, talvel koos perega suusatada, emale uhkusega

Perekonna õpetus
thumbnail
12
docx

Lastekodulapsed Eestis

Tallinna Laagna Gümnaasium Lastekodulapsed Eestis Referaat Veronika Tšehhojeva 11B Tallinn 2014 Lastekodulapsed Eestis Lapse kasvamise ja arengu peamine eeldus on vanemate ja pere olemasolu. Igal lapsel on õigus üles kasvada oma vanemate juures ning kui see pole võimalik, vajab laps asendusvanemaid, kellest saab tema pere. Eestis elab lapsendaja-peredes ligikaudu 1200 kuni 18-aastast lapsendatud last. Laps tahab lihtsaid asju: kallistusi, hoolimist, koos ema ja õdede- vendadega üksteise kaisus pikutada ja lugusid jutustada, koolist tulles sooja kodusöögi lõhna, talvel koos perega suusatada, emale uhkusega

Eripedagoogika
thumbnail
16
doc

Kasvamine lastekodus, meelemürgid ja väärkohtlemine

Igal lapsel on õigus tasuta ja kohustuslikule haridusele algtasemel. Need kolm sätet ja veel teisigi on kirjutatud "Lapse õiguste deklaratsioonis". Ükski laps ei saa endale valida perekonda, kuhu ta sünnib ning millistes tingimustes kasvab. Küll aga saab ja peab ühiskond reageerima, kui on näha ülekohut. Seda enam, kui tegu on nii väikeste ilmakodanikega, et nad ise ei oska ega teagi veel abi küsida. Kui on näha, et peale abi pakkumist olukord lapse jaoks ei muutu, ei jää enam muud üle, kui laps lastekodusse võtta. See aga ei tähenda, et nüüd on kõik lapse probleemid lõppenud. Võib isegi juhtuda, et laps astub vihma eest räästa alla. Kodustest probleemidest saadakse jagu, aga mõnedelgi võib nüüd peavalu hakata tekitama olukord lastekodus. Referaadis tahangi saada paremat ülevaadet, mis moodi käib laste vanemate juurest ära võtmine,milline on nende elu selles asutuses ning suhtumine meelemürkidesse ja

Sotsiaaltöö
thumbnail
11
doc

Lastekodu

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendusõppe osakond Lastekodu, Lapsendamine 2011 Sisukord 1. LAPSENDAMINE..................................................................................................3 1.1 Lastekodu kui kasvukeskkonna mõjust lapse psüühilisele arengule............3 1.2 Esimene eluaasta................................................................................................3 1.3 Teine ja kolmas eluaasta...................................................................................4 1.4 koolieelne iga......................................................................................................4 1.5 Suhete orienteeritud koolkond.....................................................

Suulise ja kirjaliku väljenduse õpetus
thumbnail
18
docx

KODU JA LASTEAIA KOOSTÖÖ MÕJU LAPSE ARENGULE

Tallinna Ülikooli Pedagoogiline Seminar Alushariduse ja täiendusõppe osakond Kätlin Kattai KODU JA LASTEAIA KOOSTÖÖ MÕJU LAPSE ARENGULE Referaat Juhendaja: Kerstin Kööp Tallinn 2014 SISUKORD KODU JA LASTEAIA KOOSTÖÖ MÕJU LAPSE ARENGULE............................................1 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1. KODU JA LASTEAIA KOOSTÖÖ MÕJU LAPSE ARENGULE........................................4 1.1. Kasvukeskkond kui lapse arengut saatev oluline faktor......................................................4 1.2 Lasteaed pere toetajana lapse arendamisel........................................................

Alusharidus
thumbnail
17
doc

Kodu ja perekonna roll lapse arengus

..........................................................................................11 2.1. Jagamatu tähelepanu..................................................................................................11 2.2. Lapsele pühendatud aeg............................................................................................ 12 2.3. Lugemine koos lapsega.............................................................................................13 2.4. Raamatute tähtsus lapse mängumaailmas................................................................. 13 2.5. Peretraditsioonid........................................................................................................15 KOKKUVÕTE.....................................................................................................................16 SISSEJUHATUS Suure osa oma aktiivsest ajast veedab laps väljaspool kodu ja perekonda. Sellest hoolimata

Eelkoolipedagoogika




Kommentaarid (6)

sreawer profiilipilt
Oliver Niinas: Ülesehitus hea,

Töösisu - 10/3(liiga palju alapealkirju)

Kasutatud kirjandust parasjagu.

Tööüldine iseloomustus - liiga lühike.

Diplomitööks 25 lehte = Referaadi/kursusetööga.

Tulemus 10/4 - kehvavõitu(kui see oli sinu täieulatuses diplomitöö)
01:14 21-02-2013
siidikapake profiilipilt
Maarika Maripuu: väga hea ja korrektne töö.... annab suurepärase ülevaate!
15:23 29-11-2010
kristelty profiilipilt
k t: aitäh, hea materjal. vormistus on ka täpne.
11:36 29-09-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun