Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Add link

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers (0)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis sinuga juhtub Rogers eks?
  • Mis propageeriks väärikat lugupidavat ja samaväärset suhtlust aknast välja ehk ka osalise vabaduse poole?
  • Mida ma siis ütlema pean?
  • Millised õpilased on sisenemisest Miks sa hilinesid?
  • Kellel on tõesti raskusi õppimisega Tal on karp punaste ja siniste pastakate mõne joonlaua Õpetaja Miks sa kannad neid asjandusi?
  • Mis on samuti kollane Karbil on suurte tähtedega kirjas TAGASTA Õpilane Mida?
  • Kuid on kindel et poiss saab mis vaja ja alustab ka tööd Ta tuleb Õpilane Häh huvitav miks teised õpetajad ei õienda meiega sellise asja pärast?
  • Mitu päeva veel veerandi lõpuni?
  • Kes räägiks õpilasega sellisel viisil?
  • Mida Mida me tegime?
  • Milline on kooli reegel rattaga sõitmise kohta kooli õuel?
  • Millest jutt käib Millised on kooli reeglid kõrvarõngaste kohta Melissa?
  • Kes siin on seda teevad?
  • Kelleks sa ennast õige pead?
  • Palju asju mida ma võiksin õpetajad lubavad teil iPode kuulata aga tegelikult nad ju ei peaks eks?
  • Kui sa selle kinni paneksid soovitasin ma Ta pani Mida?
  • Kuidas sul läheb?
  • Milleni sa jõudnud oled?
  • Kuid õige Kes keda kontrollib?
  • Mida ma saan järgmisel korral sarnases olukorras teha?
  • Kes kontrollib keda ja mida?
  • Kui tal on kava nendeks esimesteks kohtumisteks klassiga Sellest palju kohasem ja konstruktiivsem küsida Kuidas ma saaksin olla õpetajana tõhusam juht?
  • Midagi ette võtnud et seda matemaatika õpikut saada?
  • Millele positiivselt vastavad Kuidas ta võis end tunda ?
  • Millised õpetajad peast teadma?
  • Milliste klassidega toime tulevad ja miks millised õpetajad õpetavad hästi ja huvitavalt Kas meil tuleb selle peale kontrolltöö?
  • Millised on õiglased ja teisi arvestavad ning millised on tavaliselt kannatlikud huumorimeelega ütles Kas me peame selle teile ära andma?
  • Mis kõige tähtsam hoolivad minna?
  • Keskkoolis Ühel hommikul olin loodusteaduste tundi Jeesuselt Kus on su ennetavad vahendid ja kognitiivsed eesmärgid?
  • Mis sinu nimi on?
  • Kui teadlik olete oma õpilaste esmastest ja teisestest käitumisviisidest alates lk 17?
  • Kuidas te tajute teiseseid käitumisviise tegelikkuses?
  • Kuidas see välja paistab või kõlab kui sa?
  • Kui kauaks kas igas tunnis?
  • Kuidas me saame teid aidata?
  • Mida ta peaks tegema?
  • Mis Miks te hõigute üle klassi?
  • Mis me peame tegema?
  • Mis vastaks kohale sega liialdades fraasidega ei tohi peab ei peaks miks?
  • Kellegagi nii kõvasti tööst mida me teeme Mis juhtuks?
  • Keskenduda ja töötada?
  • Kuidas ma töö vormistan?
  • Miks teil nii kaua aega on läinud?
  • Kuidas te oma klassides kehtestamise läbi viisite üksinda või jagatult meeskonnatöö raames?
  • Kui selged ja positiivsed on reeglid?
  • Kuidas te õigused reeglid kohustused ja käitumistavad oma klassidele edastasite?
  • Kuidas On need positiivselt sõnastatud?
  • Kuidas te kavandasite esimest kohtumist oma õpilastega?
  • Kuidas saada õpetaja abi?
  • Kuidas te selle kava välja töötasite?
  • Mis täiendaksid teie isikliku distsiplineerimise kava?
  • Kuigi sellel klassil oli maine oli seal palju koostöövalmis ja toetavaid õpilasi Mentorõpetaja- ja haavumist ja miks ei peaks?
  • Kui me distsiplineerime?
  • Mis mulle pähe tuleb?
  • Mida selles peatükis aren- üle klassi Õpetaja ütleb Kas see on siis reegli kasutamine või?
  • Kesksete põhimõtete raamistikus tahab vastust?
  • Mis te arvate mis me peaksime tegema?
  • Mis värvi sa vibu jaoks kasutada plaanid?
  • Kui Kas sa lollitad värvidega?
  • Mis ei tekita probleeme?
  • Mida sa peaksid tegema?
  • Kui õpilane ütleb Ma tegin ainult nalja Džiis kas te ei saa naljast ka aru?
  • Kui Ära hõigu või Miks sa hõigud Samavõrd kasutu on küsimus Kas sa hõigud?
  • Kui õpetaja küsib Miks sa hilinesid?
  • Miks õpilane hilines?
  • Miks ma peaksin?
  • Kuid mitteverbaalne märguanne võib või isegi ühtegi väikest asja ilma ohkimata teha?
  • Mis sul viga on?
  • Millest see räägib?
  • Millal õpetaja eirab taktikaliselt Kuidas su töö edeneb?
  • Kui neil on käsi püsti Võib-olla tõesti on igav Damon aga see on meie tänase tunni ülesanne Kas sa tead mida teha?
  • Mis reegel meil on suurte sõrmuste kohta?
  • Kui sageli sa niiviisi hõigud?
  • Mida esitada on Mis juhtus?
  • Kuidas sa end selle pärast tunned?
  • Mis kõik algavad küsisõnaga Mismida?
  • Mis juhtub kui sa jätkuvalt reageerid klassis sellisel viisil konkreetselt?
  • Kui teadlik olete keelest mida käitumise juhtimisel iseloomulikult kasutate?
  • Kuidas eelmainitud võtmetegevused lk 83 täiendavad teie endi distsiplineerimistegevusi?
  • Kuidas te õpilasi klassivälisel järelkohtumisel kaasate?
  • Milleks neile seda öelda?
  • Milles Kelle jaoks?
  • Mis hinnaga Mil viisil?
  • Mida te silmas peate?
  • Mida ma palusin sul teha on või?
  • Kus äärejoon on mh?
  • Kui ma su tööd vaatan?
  • Kui õpilased kuulevad sageli Sa mitte kunagi Sa alati Kas sa ikka veel ei saa aru?
  • Midagi täpsustada või vääritimõist- eks?
  • Kus tuleks kontrollida äärejooni taandridu õigekirja ja gram- sagedamini teeksid oleks meie klassiruum palju puhtam eks ole?
  • Mis vahel võivad õpilase töö visuaalselt Kui õpilane on kirjutanud väga korralikult talle mitteomaselt?
  • Miks sa kogu aeg niimoodi ei võiks kirjutada?
  • Kuidas seda lihtsamalt teha?
  • Kui klass on rahunemas tähenduslikuks ja mõttekaks?
  • Paljud teist veel sõidavad ratastega?
  • Mida me siis siia komplekti vajame?
  • Paljudel teist on rehv katki läinud?
  • Mitmed käed tõusevad Nad on huvitatud rattad meeldivad nii et neist on võimalik aru saada eks?
  • Mis aitaks sul seda seostada?
  • Midagi jäi veel arusaamatuks?
  • Kellelgi on mõni küsimus?
  • Mida te täna õppisite kasutada mõnes teises tunnis?
  • Kes pole hoolsad või on kalkuleeritult laisad räägib ta kaaslastest eemal uuesti sõnastatud juhtteemale?
  • Kui nad lapsi vihkavad?
  • Miks läks kõik suhteliselt hästi Kas põhjus oli tunni sisus?
  • Kes hilinesid Kas õppimisülesanne oli selge?
  • Kuidas meie õpilased meile meie iseloomulikku juhtimiskäitumist kirjeldaksid?
  • Milliseid näitajaid teie kool tõhusa õpetamise tarvis välja toobsoovitab?
  • Kust te alustaksite?
  • Kuidas te suhtute eristustesse mis on välja toodud julgustamise ja kiituse vahel?
  • Kuidas te tunnete ja tajute oma autoriteeti suhetes Kas meie eesmärgiks on karistada?
  • Mis te arvate kuidas nemad teie autoriteeti tajuvad?
  • Mida ma sulle enne tunnis ütlesin?
  • Kui oma aega siis sa pead vahetunniks siia jääma?
  • Kui nende õpetaja Me peame neil sageli aitama oma tagajärjepakkumised Kas me jääme lugupidavaks?
  • Mida õpilane tagajärjest õpib?
  • Mida ma tean sedasorti kogemustest?
  • Kuigi nad seda Noh mida te tahate?
  • Mis Hääletoon andis teadlikult mõista Mida sa siis nüüd peale hakkad?
  • Kui palju kordi olen ma seda kuulnud?
  • Kui sul Kes on siin täiskasvanu?
  • Mida sa oleksid teinud ja öelnud?
  • Kui õpilane siseneb kinnipidamisruumi kõlab natuke nagu vangla eks?
  • Kuidas vanem õpetaja varastes Mis juhtus?
  • Milliste käitumiste või probleemide tõttu me õpilasi kinni peame?
  • Mida me eelkõige püüame õpilasele kinnipidamise aja kaudu õpetada?
  • Kuidas me peaksime kinnipidamissessiooni läbi viima?
  • Millised on eelistatud valikud?
  • Milline on järelevalvet teostava õpetaja roll?
  • Kuidas te teete vahet käitumuslikul tagajärjel ja karistusel?
  • Miks keegi teisi kiusab?
  • Mis on pealtvaatajate rollkohustus?
  • Kui me näeme kedagi teisi narrimas mida me vaidlustamatuid tagajärgi tõsiste korrarikkumiste puhul?
  • Mida me saame teha?
  • Mida teha kui teised püüavad sind mõnitadakiusata?
  • Kuidas need sobituvad SPL raamistikku Seotud?
  • Miks sa pead sellest teada andma kui see jätkub nagu kiusamisega sageli juhtub kellele Lugupidamist väljendavad?
  • Kuidas kohaldatakse teie koolis aja mahavõtmist vähimast-enim sekkuvaks skaalal?
  • Mis hetkel kaasatakse kogenumad kolleegid?
  • Kuidas eirata või korrale kutsuda Millised on aja mahavõtmise protokollireeglidpraktikad teie koolis?
  • Kes püüab narrida mõnitada või ähvardada Kas need on avaldatud?
  • Kes on kaasa sõidutab?
  • Mida minult siin tahetakse?
  • Mida õpilane teeb oma tähelepanu otsiva käitumisega ja anda juhis sobi- - Kas õpilane on oma käitumisest teadlik?
  • Kuidas ma siia kuulun?
  • Mis ma tahan ja teised ei saa mind peatada Mina olen siin boss või Ma olen ei saa sind peatada?
  • Kui õpilane vastab ei vastuseks paljastusele Kas võib olla et?
  • Kui ma tean et sa oskad seda teha?
  • Miks sa tunni jooksul palju kordi hõigud?
  • Miks sa palju hõigud või vahele segad ja nii edasi?
  • Kui sa palju hõigud tahad sa et klass sind vaataks ja sind märkaks?
  • Kui hinnang Kas võib olla?
  • Kestev kõigis tundides iga päev?
  • Mis sa arvad kes see on Nicky?
  • Mida sa sellel pildil teed?
  • Mida sa oma kava järgi praegu tegema peaksid?
  • Kuidas sul läks Cain?
  • Miks Milline osa on raskeim ja miks?
  • Kui selline isegi möödanik Kindlasti on tõesti kuulsime nördinud valjut sosinat pihkupeksja?
  • Kui nii siis miks ja kuidas?
  • Kes ropendavat õpilast paluvad Miks sa minuga ropendad?
  • Mida ma olen teinud mis sind haavas?
  • Mil viieaastane laps tuli tema juurde kõige tõsisema ilmega ja ütles vaikselt F-iga?
  • Mida ta täpselt ütles?
  • Kuidas me saaksime innustada oma õpilasi vestlema ilma lõdvalt effitamata ja te tõrksaid õpilasi kaasate eriti kui nad viljelevad teiseseid käitumisviise?
  • Mida nad hiljuti nägid mingi märulit täis põnevik tulipunktis?
  • Mis te laususite Kas te nii räägitegi kodus ka räägite kogenuma kolleegi või tugitöötaja juurde saatmist?
  • Kuid hinnanguline süüdistus ko- käitumiste mõistmisele?
  • Kuidas see täiendab teie tegevusi?
  • Kuidas saakski olla?
  • Kuidas paremini oma nördimust ja viha talitseda Milles see õppimine seisneb?
  • Kes nõuavad kes keelduvad tunnistamast oma laste vahel õõvastavat käitumist Mille eest te mu tütre eemaldasite ah?
  • Mida sa siis tegid?
  • Millal te saite viimati vihaseks tõsiselt vihaseks?
  • Kui paljud ja millised õpilased korda rikuvad ja mil viisil?
  • Kui sagedased ja intensiivsed on kordarikkuvad käitumised?
  • Kes on liidrid mässuõhutajad?
  • Mis meie klassis selles teekonna etapis hästi toimib?
  • Miks need aspektid teie arvates meie klassis hästi toimivad?
  • Mis ei toimi hästi?
  • Mida me saame teha et asju meie klassis muuta ja kuidas?
  • Kui ma kooli vanempedagoogina sekkun siis kuidas?
  • Miks see kohtumine algatati Troy mida sa pead tegema nüüd ja tulevikus et sellist käitumist muuta?
  • Mida ma juba tean?
  • Kui ma vestlen?
  • Mida on kirjeldatud 3 ja 4 peatükis on kolleegide Mil määral on kolleegide individuaalsed ja kollektiivsed vajadused teie koolis omaks võetud?
  • Mil viisil on need omaks võetud?
  • Kuhu te praegusel hetkel oma kooli üldise kolleegitoe teadlikkuse suhtes paigutaksite?
  • Kestvaks professionaalseks jagamiseks profes- desse ja protseduuridesse et võimaldada kindlaks tehtud vajaduste rahuldamist?
  • Mis tuleneb vastastikusest austusest ja ühisest vaatenurgast Kooli kultuuri raames olete?
  • Millist tuge te realistlikult sooviksite?
  • Kellelt te tuge otsiksite?
  • Kes annavad ja annavad heldelt oma aega ja energiat et oma kolleege toetada rää- sipliiniprobleemid siis kuidas te neile toetuse pakkumiseks läheneksite?
  • Keskendada Kuidas?
  • Kuidas te reageerite õpetaja ahistamise definitsioonile?
  • Mida me pakume või kavandame Milliseid mentorluse võimalusi teie kool pakub?
Vasakule Paremale
Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #1 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #2 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #3 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #4 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #5 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #6 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #7 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #8 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #9 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #10 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #11 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #12 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #13 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #14 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #15 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #16 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #17 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #18 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #19 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #20 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #21 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #22 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #23 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #24 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #25 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #26 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #27 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #28 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #29 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #30 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #31 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #32 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #33 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #34 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #35 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #36 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #37 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #38 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #39 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #40 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #41 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #42 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #43 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #44 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #45 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #46 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #47 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #48 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #49 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #50 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #51 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #52 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #53 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #54 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #55 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #56 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #57 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #58 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #59 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #60 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #61 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #62 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #63 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #64 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #65 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #66 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #67 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #68 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #69 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #70 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #71 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #72 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #73 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #74 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #75 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #76 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #77 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #78 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #79 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #80 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #81 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #82 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #83 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #84 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #85 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #86 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #87 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #88 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #89 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #90 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #91 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #92 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #93 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #94 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #95 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #96 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #97
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 97 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-12-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 91 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Katja115 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

Nõustamissuhte loomine Nõustamissuhte käsitlemisel on hea võtta lähtepunktiks Carl Rogersi töö (1951, 1961, 1980). Nõustamissuhte esmased tingimused, nagu Rogers need sõnastas, on enamiku Tavade muutmine algab sellest, et me teeme endale selgeks reeglid, mille järgi me nõustamisteooriate vundament. Üha enam ollakse ühel meelel, et Rogersi esitatud tegutseme. Seejärel saame me määratleda need tavad, mida me vajame oma tegevuse

Psühholoogia
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

Viire Sepp Andekusest ja andekatest lastest Tartu 2010 Toimetanud Kairit Henno Kaane kujundanud Maarja Roosi Küljendanud Kairi Kullasepp Autoriõigus: AS Atlex ja autorid, 2010 Kõik õigused kaitstud. Igasugune autoriõigusega kaitstud materjali ebaseaduslik paljundamine ja levitamine toob kaasa seaduses ette nähtud vastutuse. Käsikirja valmimist on toetanud Euroopa Liit ja Euroopa Sotsiaalfond AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 atlex@atlex.ee www.atlex.ee ISBN: 978-9949-441-73-0 Sisukord 3 Sisukord Eessõna 5 Mis on andekus 7 Intelligentsus ja erivõimed 14 Kuidas andekad lapsed mõtlevad 25 Andekus ja loovus 31 Motivatsioon 40 Eesmärgi ja tasu mõju motivatsioonile

Psühholoogia
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma autoriõiguse omaniku ( ehk antud teose autori ) loata. Lubamatu paljundamine ja levitamine, või nende osad, võivad kaasa tuua range tsiviil- ja kriminaalkaristuse, mida rakendatakse maksimaalse seaduses ettenähtud karistusega. Autoriga on võimalik konta

Üldpsühholoogia
thumbnail
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

KASVATUSE KLASSIKA ---------------------- Maie Tuulik Tallinn 2010 SISUKORD Saateks 1. Mis on must kasvatus? 2. Miks on kasvatus oluline? 3. Mis on kasvatuse mehhanism? 4. Missugused on kasvatuse eesmärgid? 5. Kas jutt indigolastest on bluff? 6. Miks on eneseteadvuseni nii pikk arengutee? 7. Kas laps on täiskasvanule võrdne partner? 8. Kas laps peab sõna kuulama? 9. Miks on harjumused vajalikud? 10. Mis vägi on memme musil? 11. Mis värvi on armastus ? 12. Milles on kiituse imeline jõud? 13. Kas last tohib karistada? 14. Miks tuleb last vabadusele juhtida? 15. Mis on kõlbeline enesetunnetus? 16. Miks on vaja leida kesktee? 17. Miks Peeter Põllu kasvatusõpetus ei vanane? Lõpetuseks Viiteallikad SAATEKS Meie raamaturiiulid on täis

Sotsiaalpedagoogika teooria ja...
thumbnail
49
docx

SOTSIAALPEDAGOOGIKA TEOORIA JA SELLE PRAKTILISI VÄLJAKUTSEID EESTIS

SOTSIAALPEDAGOOGIKA TEOORIA JA SELLE PRAKTILISI VÄLJAKUTSEID EESTIS : - : · . · TARTU 2006 Sissejuhatuseks Kiiresti muutuvas maailmas tuleb igal inimesel leida oma kõht ühiskonnas, enese teostamise võimalused ja toimetuleku teed. Algus selleks tehakse juba lapseeas, kus hakkavad välja kujunema vastavad omadused, ellusuhtumine, väärtushinnangud, põhihoiakud ja toimetulekustrateegiad. Lapseeas otsustub suurel määral ka indi- viidi võime omandada haridust - tehtud vead on küll mõningal mää- ral parandatavad, aga selleks on vaja peale lisaaja ja jõupingutuste ka muid soodustavaid tegureid. Heaoluks vajalike ressursside puudumisel väheneb inimese võimalus integreeruda ühiskonda,

Sotsioloogia
thumbnail
524
doc

Arengupsühholoogia

Kuressaare Ametikool Koostanud Sirje Pree 2000/2007 ‗ 2 Sisukord ‗............................................................................................................2 SISUKORD.............................................................................................3 SISSEJUHATUS......................................................................................6 Arengupsühholoogia mõiste......................................................................................8 ARENGU MÕJURID EHK ARENGUFAKTORID.......................................13 ERINEVAD TEOORIAD INIMESE ARENGUST........................................18 Psühhoanalüütikud...................................................................................................21 Erikson....................................................................................................................

Arengupsühholoogia
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A

Esmaabi
thumbnail
281
docx

M.Twain Tom Sawyeri seiklused, terve raamat

Pühapäevakoolis olid tunnid kella üheksast poole üheteistkümneni ja siis jumalateejjistus. Kaks last jäid alati vabatahtlikult jutlust kuulama ja kolmas jäi ka alati -- mõjuvamail põhjustel. Kiriku kõrgete seljatugedega kõvad pingid mahutasid umbes kolmsada inimest; hoone oli väike ja lihtne, torni aset täitis mingisugune männilaudadest kast. Tom jäi uksel paar sammu maha ja kõnetas üht pühapäevariietuses seltsilist: «Kuule, Bill, kas sul on kollane pilet?» «Jah.» «Mis sa tahad selle eest?» «Mis sa annad?» «Tüki lagritsat ja õngekonksu.» «Näita.» Tom näitas. Asjad olid rahuldavad ja vahetasid omanikku. Siis kauples Tom paari valge kuuli eest veel kolm punast piletit ja mõne pisiasja eest paar sinist. Ta varitses ka teisi poisse, kui need tulid, ja jätkas kümme või viisteist minutit iga värvi piletite ostmist. Siis astus ta

Kirjandus



Lisainfo

Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat

Märksõnad

Mõisted

väljaandeid, kaasat lorat, rõhuasetus, kolleegitoe kontekstis, loodusfilm, päris kindlasti, mentorlus, igasugune sarna, misele koolis, karbil, ükskõikne, osa klas, ping, pole kahtlustki, kooli reegel, käitumise juhtimisel, trotsina, mõistagi, taolistel päevadel, sellise õpetamis, psühholoogiline rämpspost, puudulikkust, harjumuspärased seletused, ebaõnnestumise ümbersõnastamisega, seletame, kehakeeles, hoiakus, palju raskem, puhtalt lehelt, õndsad, õndsad, õndsad, mu lapsed, toimetulekuks, lasteaiaea, tagavad õi, nooremate lastega, loomulikult käitu, esimeses kooliastmes, protsess ise, arutelu ko, neile mõtlemiseks, teised õpetajad, uues koolis, donna, paljudes koolides, targem, abi, pilke püüdes, ses, korralekutsuvast keelekasutusest, seepeale järk, klassiruum, häälsetel õpetajatel, did, neljas pilt, mõõdikul, tagaplaanil, kolmas pilt, müramõõtur, kodutööd, suuli, lubamist rida, õppeaasta kehtestamisfaas, enese maksmapanek, mentorõpetaja, loomulikult juhtimis, mõttetu, juhtimise põhiolemuseks, rõhutamaks juhtimis, lähenemine, ilmselgelt, me eset, prügikast, keskendatud kõne, käsklusi, esimeses kooliastmes, keelelised võtmeoskused, kehtestamisfaasis, õpilaste sisenemiseks, me häälestuse, mitmed õpilased, märguanne, vahetevahel, tunni juhendamis, samavõrd kasutu, gajärjed, mõttetu, hiljaks, publikul, vaadelge, meeldiv naeratus, vaheletrügija, kyriacou, jälle hõigub, potentsiaalselt pin, damine, teises äärmuses, tüdrukul, ümbrus, õpilaste moti, ülesande selgus, õpetamine, kolleegitoel, tõhus õpetamine, william glasser, päevadel, robertson, tulemuste sõnastamine, ses hulluses, julgustamine, taoline käitumismuster, väikesed toimingud, tab, punkti 10, igasugune distsiplineerimine, järgnevad kommentaarid, klassiruumis, hommikune mänguaeg, võtmeteguriks, kohaldades tagajärge, käitumuslikud tagajärjed, lugupidavaks jäämine, koolides, mahavõtmine, eesmärgi saavutami, sellistel harva, eel, ühendkuningriigis, äärmusolukorrad, kinnipidamine, mõttetu, kiusamine, erialases kirjanduses, jenduste kaudu, tähelepanupuudulikkuse spektrihäire, ash, tpsh, ash, ametlik diagnoos, korras laud, alternatiivne võimalus, taktikaline eiramine, kirjavahe, lähenemine, hõivatud õpetajana, juhtumihalduri roll, peegeldamist, iseloomus, ennastkorrigeerivat tendentsi, lahendust, me teame, nedes uurimustele, 360, lihtsalt tuleb, kõnepruuki, olukordades, sündmuste tulipunktis, peas veeretanud, täiskasvanutena, ebap, sellistel juhtudel, sellised stsenaariu, harvaesinev olukord, paljudes koolides, enamikul koolidest, teil pole, tavakoolides, arusaamad vihast, hädas õpetajad, hädasoleku tunnistamine, kolleegitugi, kurb tõsiasi, leevendada stressi, sellistes olukor, käitumisprofiil, tüüpiline, sellistes olukordades, mõnedes olukordades, klassiruumis, lugedes lähe, igasugune ahistamine, ahis, leidnud facebooki, ahistamine, semad juhtumid, kohtumise toon, mõnedele õpilastele, ega õpetamis, jagades, raames väärtustades, ideaalis, ettekirjutused, sellel raamatul, ilma kolleegitoeta, tphh, filmituna gümnaasiu

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun