Mis propageeriks väärikat lugupidavat ja samaväärset suhtlust aknast välja ehk ka osalise vabaduse poole?
Mida ma siis ütlema pean?
Millised õpilased on sisenemisest Miks sa hilinesid?
Kellel on tõesti raskusi õppimisega Tal on karp punaste ja siniste pastakate mõne joonlaua Õpetaja Miks sa kannad neid asjandusi?
Mis on samuti kollane Karbil on suurte tähtedega kirjas TAGASTA Õpilane Mida?
Kuid on kindel et poiss saab mis vaja ja alustab ka tööd Ta tuleb Õpilane Häh huvitav miks teised õpetajad ei õienda meiega sellise asja pärast?
Mitu päeva veel veerandi lõpuni?
Kes räägiks õpilasega sellisel viisil?
Mida Mida me tegime?
Milline on kooli reegel rattaga sõitmise kohta kooli õuel?
Millest jutt käib Millised on kooli reeglid kõrvarõngaste kohta Melissa?
Kes siin on œ seda teevad?
Kelleks sa ennast õige pead?
Palju asju mida ma võiksin õpetajad lubavad teil iPode kuulata aga tegelikult nad ju ei peaks eks?
Kui sa selle kinni paneksidœ soovitasin ma Ta pani Mida?
Kuidas sul läheb?
Milleni sa jõudnud oled?
Kuid õige Kes keda kontrollib?
Mida ma saan järgmisel korral sarnases olukorras teha?
Kes kontrollib keda ja mida?
Kui tal on kava nendeks esimesteks kohtumisteks klassiga Sellest palju kohasem ja konstruktiivsem küsida Kuidas ma saaksin olla õpetajana tõhusam juht?
Midagi ette võtnud et seda matemaatika õpikut saada?
Millele positiivselt vastavad Kuidas ta võis end tunda ?
Millised õpetajad peast teadma?
Milliste klassidega toime tulevad ja miks millised õpetajad õpetavad hästi ja huvitavalt Kas meil tuleb selle peale kontrolltöö?
Millised on õiglased ja teisi arvestavad ning millised on tavaliselt kannatlikud huumorimeelega ütles Kas me peame selle teile ära andma?
Mis kõige tähtsam hoolivad minna?
Keskkoolis Ühel hommikul olin loodusteaduste tundi Jeesuselt Kus on su ennetavad vahendid ja kognitiivsed eesmärgid?
Mis sinu nimi on?
Kui teadlik olete oma õpilaste esmastestœ ja teisestestœ käitumisviisidest alates lk 17?
Kuidas te tajute teiseseid käitumisviiseœ tegelikkuses?
Kuidas see välja paistab või kõlab kui sa?
Kui kauaks kas igas tunnis?
Kuidas me saame teid aidata?
Mida ta peaks tegema?
Misœ Miks te hõigute üle klassi?
Mis me peame tegema?
Mis vastaks kohale sega liialdades fraasidega ei tohiœ peabœ ei peaksœ miks?
Kellegagi nii kõvasti tööst mida me teeme Mis juhtuks?
Keskenduda ja töötada?
Kuidas ma töö vormistan?
Miks teil nii kaua aega on läinud?
Kuidas te oma klassides kehtestamise läbi viisite üksinda või jagatult meeskonnatöö raames?
Kui selged ja positiivsed on reeglid?
Kuidas te õigused reeglid kohustused ja käitumistavad oma klassidele edastasite?
Kuidas On need positiivselt sõnastatud?
Kuidas te kavandasite esimest kohtumist oma õpilastega?
Kuidas saada õpetaja abi?
Kuidas te selle kava välja töötasite?
Mis täiendaksid teie isikliku distsiplineerimise kavaœ?
Kuigi sellel klassil oli maineœ oli seal palju koostöövalmis ja toetavaid õpilasi Mentorõpetaja- ja haavumist ja miks ei peaks?
Kui me distsiplineerime?
Mis mulle pähe tuleb?
Mida selles peatükis aren- üle klassi Õpetaja ütlebœ Kas see on siis reegli kasutamine või?
Kesksete põhimõtete raamistikus tahab vastust?
Mis te arvate mis me peaksime tegema?
Mis värvi sa vibu jaoks kasutada plaanid?
Kui Kas sa lollitad värvidega?
Mis ei tekita probleeme?
Mida sa peaksid tegema?
Kui õpilane ütleb Ma tegin ainult nalja Džiis kas te ei saa naljast ka aru?
Kui Ära hõiguœ või Miks sa hõigudœ Samavõrd kasutu on küsimus Kas sa hõigud?
Kui õpetaja küsib Miks sa hilinesid?
Miks õpilane hilines?
Miks ma peaksin?
Kuid mitteverbaalne märguanne võib või isegi ühtegi väikest asja ilma ohkimata teha?
Mis sul viga on?
Millest see räägib?
Millal õpetaja eirab taktikaliselt Kuidas su töö edeneb?
Kui neil on käsi püsti Võib-olla tõesti on igav Damon aga see on meie tänase tunni ülesanne Kas sa tead mida teha?
Mis reegel meil on suurte sõrmuste kohta?
Kui sageli sa niiviisi hõigud?
Mida esitada on Mis juhtus?
Kuidas sa end selle pärast tunned?
Mis kõik algavad küsisõnaga Mismida?
Mis juhtub kui sa jätkuvalt reageerid klassis sellisel viisilœ konkreetselt?
Kui teadlik olete keelest mida käitumise juhtimisel iseloomulikult kasutate?
Kuidas eelmainitud võtmetegevused lk 83 täiendavad teie endi distsiplineerimistegevusi?
Kuidas te õpilasi klassivälisel järelkohtumisel kaasate?
Milleks neile seda öelda?
Milles Kelle jaoks?
Mis hinnaga Mil viisil?
Mida te silmas peate?
Mida ma palusin sul teha on või?
Kus äärejoon on mh?
Kui ma su tööd vaatan?
Kui õpilased kuulevad sageli Sa mitte kunagi œ Sa alati œ Kas sa ikka veel ei saa aru?
Midagi täpsustada või vääritimõist- eks?
Kus tuleks kontrollida äärejooni taandridu õigekirja ja gram- sagedamini teeksid oleks meie klassiruum palju puhtam eks ole?
Mis vahel võivad õpilase töö visuaalselt Kui õpilane on kirjutanud väga korralikult talle mitteomaselt?
Miks sa kogu aeg niimoodi ei võiks kirjutada?
Kuidas seda lihtsamalt teha?
Kui klass on rahunemas tähenduslikuks ja mõttekaks?
Paljud teist veel sõidavad ratastega?
Mida me siis siia komplekti vajame?
Paljudel teist on rehv katki läinud?
Mitmed käed tõusevad Nad on huvitatud rattad meeldivad nii et neist on võimalik aru saada eks?
Mis aitaks sul seda seostada?
Midagi jäi veel arusaamatuks?
Kellelgi on mõni küsimus?
Mida te täna õppisite kasutada mõnes teises tunnis?
Kes pole hoolsad või on kalkuleeritult laisadœ räägib ta kaaslastest eemal uuesti sõnastatud juhtteemale?
Kui nad lapsi vihkavad?
Miks läks kõik suhteliselt hästi Kas põhjus oli tunni sisus?
Kes hilinesid Kas õppimisülesanne oli selge?
Kuidas meie õpilased meile meie iseloomulikku juhtimiskäitumist kirjeldaksid?
Milliseid näitajaid teie kool tõhusaœ õpetamise tarvis välja toobsoovitab?
Kust te alustaksite?
Kuidas te suhtute eristustesse mis on välja toodud julgustamise ja kiituse vahel?
Kuidas te tunnete ja tajute oma œautoriteetiœ suhetes Kas meie eesmärgiks on karistada?
Mis te arvate kuidas nemad teie autoriteeti tajuvad?
Mida ma sulle enne tunnis ütlesin?
Kui oma aega siis sa pead vahetunniks siia jääma?
Kui nende õpetaja Me peame neil sageli aitama oma tagajärjepakkumised Kas me jääme lugupidavaks?
Mida õpilane tagajärjest õpib?
Mida ma tean sedasortiœ kogemustest?
Kuigi nad seda Noh mida te tahate?
Misœ Hääletoon andis teadlikult mõista Mida sa siis nüüd peale hakkad?
Kui palju kordi olen ma seda kuulnud?
Kui sulœ Kes on siin täiskasvanu?
Mida sa oleksid teinud ja öelnud?
Kui õpilane siseneb kinnipidamisruumi kõlab natuke nagu vangla eks?
Kuidas vanem õpetaja varastes Mis juhtus?
Milliste käitumiste või probleemide tõttu me õpilasi kinni peame?
Mida me eelkõige püüame õpilasele kinnipidamise aja kaudu õpetada?
Kuidas me peaksime kinnipidamissessiooni läbi viima?
Millised on eelistatud valikud?
Milline on järelevalvet teostava õpetaja roll?
Kuidas te teete vahet käitumuslikul tagajärjel ja karistusel?
Miks keegi teisi kiusab?
Mis on pealtvaatajate rollkohustus?
Kui me näeme kedagi teisi narrimas mida me vaidlustamatuid tagajärgi tõsiste korrarikkumiste puhul?
Mida me saame teha?
Mida teha kui teised püüavad sind mõnitadakiusata?
Kuidas need sobituvad SPL raamistikku Seotud?
Miks sa pead sellest teada andma kui see jätkub nagu kiusamisega sageli juhtub kellele Lugupidamist väljendavad?
Kuidas kohaldatakse teie koolis aja mahavõtmist vähimast-enim sekkuvaksœ skaalal?
Mis hetkel kaasatakse kogenumad kolleegid?
Kuidas eirataœ või korrale kutsuda Millised on aja mahavõtmise protokollireeglidpraktikad teie koolis?
Kes püüab narrida mõnitada või ähvardada Kas need on avaldatud?
Kes on kaasa sõidutab?
Mida minult siin tahetakse?
Mida õpilane teeb oma tähelepanu otsiva käitumisega ja anda juhis sobi- - Kas õpilane on oma käitumisest teadlik?
Kuidas ma siia kuulun?
Mis ma tahan ja teised ei saa mind peatadaœ Mina olen siin bossœ või Ma olen ei saa sind peatada?
Kui õpilane vastab eiœ vastuseks paljastusele Kas võib olla et?
Kui ma tean et sa oskad seda teha?
Miks sa tunni jooksul palju kordi hõigud?
Miks sa palju hõigud või vahele segad ja nii edasi?
Kui sa palju hõigud tahad sa et klass sind vaataks ja sind märkaks?
Kui hinnangœ Kas võib olla?
Kestev kõigis tundides iga päev?
Mis sa arvad kes see on Nicky?
Mida sa sellel pildil teed?
Mida sa oma kava järgi praegu tegema peaksid?
Kuidas sul läks Cain?
Miksœ Milline osa on raskeim ja miks?
Kui selline isegi möödanik Kindlasti on tõesti kuulsime nördinud valjut sosinat pihkupeksjaœ?
Kui nii siis miks ja kuidas?
Kes ropendavat õpilast paluvad Miks sa minuga ropendad?
Mida ma olen teinud mis sind haavas?
Mil viieaastane laps tuli tema juurde kõige tõsisema ilmega ja ütles vaikselt F-iga?
Mida ta täpselt ütles?
Kuidas me saaksime innustada oma õpilasi vestlema ilma lõdvalt effitamataœ ja te tõrksaid õpilasi kaasate eriti kui nad viljelevad teiseseid käitumisviiseœ?
Mida nad hiljuti nägid mingi märulit täis põnevik tulipunktis?
Mis te laususite Kas te nii räägitegi kodus ka räägite kogenuma kolleegi või tugitöötaja juurde saatmist?
Kuid hinnanguline süüdistus ko- käitumiste mõistmisele?
Kuidas see täiendab teie tegevusi?
Kuidas saakski olla?
Kuidas paremini oma nördimust ja viha talitseda Milles see õppimine seisneb?
Kes nõuavad kes keelduvad tunnistamast oma laste vahel õõvastavat käitumist Mille eest te mu tütre eemaldasite ah?
Mida sa siis tegid?
Millal te saite viimati vihaseks tõsiselt vihaseks?
Kui paljud ja millised õpilased korda rikuvad ja mil viisil?
Kui sagedased ja intensiivsed on kordarikkuvad käitumised?
Kes on liidrid mässuõhutajadœ?
Mis meie klassis selles teekonna etapis hästi toimib?
Miks need aspektid teie arvates meie klassis hästi toimivad?
Mis ei toimi hästi?
Mida me saame teha et asju meie klassis muuta ja kuidas?
Kui ma kooli vanempedagoogina sekkun siis kuidas?
Miks see kohtumine algatati Troy mida sa pead tegema nüüd ja tulevikus et sellist käitumist muuta?
Mida ma juba tean?
Kui ma vestlen?
Mida on kirjeldatud 3 ja 4 peatükis on kolleegide Mil määral on kolleegide individuaalsed ja kollektiivsed vajadused teie koolis omaks võetud?
Mil viisil on need omaks võetud?
Kuhu te praegusel hetkel oma kooli üldise kolleegitoe teadlikkuseœ suhtes paigutaksite?
Kestvaks professionaalseks jagamiseks profes- desse ja protseduuridesse et võimaldada kindlaks tehtud vajaduste rahuldamist?
Mis tuleneb vastastikusest austusestœ ja ühisest vaatenurgast Kooli kultuuri raames olete?
Millist tuge te realistlikult sooviksite?
Kellelt te tuge otsiksite?
Kes annavad ja annavad heldelt oma aega ja energiat et oma kolleege toetada rää- sipliiniprobleemid siis kuidas te neile toetuse pakkumiseks läheneksite?
Keskendada Kuidas?
Kuidas te reageerite õpetaja ahistamise definitsioonile?
Mida me pakume või kavandame Milliseid mentorluse võimalusi teie kool pakub?
100 punkti
Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
~ 97 lehte
Lehekülgede arv dokumendis
2014-12-15
Kuupäev, millal dokument üles laeti
82 laadimist
Kokku alla laetud
0 arvamust
Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Kõik kommentaarid