väärseid allikaid Teksti vastuvõtt Õpetaja peaks juhtima õpilaste tähe- lepanu Õ lk 41 3. näite pealkirjale, mis on vastuolus artikli viimase lõiguga ja eksitab lugejaid. Artikli näitel võib lä- hemalt käsitleda pealkirju, mis ei ole
teadmiste vormi - teaduslik ja praktiline - ei ühendu automaatselt tudengi kondlikele seostele on vaja pöörata märksa suuremat tähelepanu, kui teadvuses ega kändu iseenesest vastavalt vajadusele ühest teiseks üle. seda võimaldas Nohli teooria. Pedagoogika baasdistsipliinide mõistes Teadusliku ja praktilise I teadmise integreerimiseks peavad õppekavad tähendas see sotsioloogia taasavastamist sotsiaalpedagoogika jaoks. pöörama enamat tähe- 1 lepanu viisile, kuidas teoreetiline teadmine Seega ei olnud Nohli teooria ja pedagoogilise suhte kontseptsioon muutuks rakendatavaks sotsiaalpedagoogi igapäevatöös (Thiersch 1990, sugugi ühemõtteliselt edasiminekuks sotsiaalpedagoogika 1 724-(725). arengus, vaid mõjusid selle mitmetele aspektidele koguni pärssivalt
Paljud tab, et te hoolite temast, et te kuulate teda ja elate kaasa tema langetamiseks on vahel vajalik eelnev pikk ning senised muredele, hädadele ning juhtumistele. Olles ise avameelne, hoolikas arutelu. Ent niisugune ühine otsus on palju piirangud ei olete oma lapsele heaks eeskujuks. Nii ei ole lapsel vaja tähe- enam väärt kui mõni lihtne, vaid pealtnäha kehti enam. lepanu saavutamiseks halvasti käituda. Ühishetk peaks olema demokraatlik lahendus. iga lapse puhul individuaalne. Näide: Üheksa-aastane poiss elab koos ema ning Perekonnanõupidamised on väga vajalikud Nimetatud vanuses laste puhul tuleb taas läbi arutada senised kasu-isaga väga väikeses korteris. Mõlemad
gümnaasiumis on klassi- ja kursusejuhendajatel eriline kohustus aineõpetajatega sidet pidada, laskuvad sellise kambaslõõpimise et hoida suhtluskanalid avatud selles osas, kuidas nende õpilased kohanemisega toime tulevad. peale pikkadesse, aega raiskavatesse vestlustesse; vastates küsimustele; tegeledes liigselt „tähe- lepanu otsivate“ õpilastega – pole kahtlustki, et just lootuses aegsasti sõbralikke suhteid luua. Õpilased tajuvad asja sageli teisiti; nad üritavad saada kontrolli õpetaja-õpilase suhte „käigu“ üle. Kui istumisplaan ei toimi
TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 DOKTORIVÄITEKIRI Kaitsmine toimub 20. novembril 2008. aastal kell 10.00 Tallinna Ülikooli Kunstide Instituudi saalis, Lai 13, Tallinn, Eesti. Tallinn 2008 2 TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 Muusika osakond, Kunstide Instituut, Tallinna Ülikool, Tallinn, Eesti. Doktoriväitekiri on lubatud kaitsmisele filosoofiadoktori kraadi taotlemiseks kultuuriajaloo alal 13. oktoobril 2008. aastal Tallinna Ülikooli humanitaarteaduste doktorinõukogu poolt. Juhendajad: Ea Jansen, PhD Maris Kirme, kunstiteaduste kandidaat, TLÜ Kunstide Instituudi muusika osakonna dotsent Oponendid: Olavi Kasemaa, ajalookandidaat, EMTA pu...