Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Add link

Reklaaamipsühholoogia konspekt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuivõrd pakutud kaup toetab minu soovitud "mina" saavutamist?
  • Kui nt ühisreklaami kandja?
  • Mis pidurdab turu normaalset tegutsemist?
  • Miks vastuvõtjal võib sõnum saamata jääda või miks ta seda adekvaatselt ei mõista?
  • Mis juhtub esmaste vajadustega siis kui toitu on piisavalt ja rohkemgi veel?
  • Keskendub neist esimesele v teisele?
  • Mida võiks sellest järeldada?
  • Mida peetakse täna eetiliseks?
  • Milleks maine kujundaminejuhtimine e reputation management?
  • MIS tootega on tegemist?
  • KES peaksid seda toodet tarbima?
  • MIKS peaks tarbija seda toodet ostma?
  • MIDA peaks reklaami vahendusel loodetavale tarbijale ütlema?
  • KUIDAS peaks selle sõnumi vormistama?
  • Mis sunnib meid valikuid tegema?
  • Kuidas määrata mälu et saavutada vajalik tähelepanu?
  • Kuidas saada infot tähelepanu keskmesse?
  • Kuidas seda teadmist disainis rakendada?
  • Kuidas seda teadmist disainis arvestada?
  • Kuidas pilk liigub?
  • Kuidas positsioneerib hind toote väärtust?
  • Kuidas ja kas saab hind kujundada nõudmist?
  • Mis on hea kellele on see hea?
  • Kes seda otsustab?
  • Mis on hea" ja õige"?
Vasakule Paremale
Reklaaamipsühholoogia konspekt #1 Reklaaamipsühholoogia konspekt #2 Reklaaamipsühholoogia konspekt #3 Reklaaamipsühholoogia konspekt #4 Reklaaamipsühholoogia konspekt #5 Reklaaamipsühholoogia konspekt #6 Reklaaamipsühholoogia konspekt #7 Reklaaamipsühholoogia konspekt #8 Reklaaamipsühholoogia konspekt #9 Reklaaamipsühholoogia konspekt #10 Reklaaamipsühholoogia konspekt #11 Reklaaamipsühholoogia konspekt #12 Reklaaamipsühholoogia konspekt #13 Reklaaamipsühholoogia konspekt #14 Reklaaamipsühholoogia konspekt #15 Reklaaamipsühholoogia konspekt #16 Reklaaamipsühholoogia konspekt #17 Reklaaamipsühholoogia konspekt #18 Reklaaamipsühholoogia konspekt #19 Reklaaamipsühholoogia konspekt #20 Reklaaamipsühholoogia konspekt #21 Reklaaamipsühholoogia konspekt #22 Reklaaamipsühholoogia konspekt #23 Reklaaamipsühholoogia konspekt #24 Reklaaamipsühholoogia konspekt #25 Reklaaamipsühholoogia konspekt #26 Reklaaamipsühholoogia konspekt #27 Reklaaamipsühholoogia konspekt #28 Reklaaamipsühholoogia konspekt #29 Reklaaamipsühholoogia konspekt #30 Reklaaamipsühholoogia konspekt #31 Reklaaamipsühholoogia konspekt #32 Reklaaamipsühholoogia konspekt #33 Reklaaamipsühholoogia konspekt #34 Reklaaamipsühholoogia konspekt #35 Reklaaamipsühholoogia konspekt #36 Reklaaamipsühholoogia konspekt #37 Reklaaamipsühholoogia konspekt #38 Reklaaamipsühholoogia konspekt #39 Reklaaamipsühholoogia konspekt #40 Reklaaamipsühholoogia konspekt #41 Reklaaamipsühholoogia konspekt #42 Reklaaamipsühholoogia konspekt #43 Reklaaamipsühholoogia konspekt #44 Reklaaamipsühholoogia konspekt #45 Reklaaamipsühholoogia konspekt #46 Reklaaamipsühholoogia konspekt #47 Reklaaamipsühholoogia konspekt #48 Reklaaamipsühholoogia konspekt #49 Reklaaamipsühholoogia konspekt #50 Reklaaamipsühholoogia konspekt #51 Reklaaamipsühholoogia konspekt #52 Reklaaamipsühholoogia konspekt #53 Reklaaamipsühholoogia konspekt #54 Reklaaamipsühholoogia konspekt #55 Reklaaamipsühholoogia konspekt #56 Reklaaamipsühholoogia konspekt #57 Reklaaamipsühholoogia konspekt #58 Reklaaamipsühholoogia konspekt #59 Reklaaamipsühholoogia konspekt #60 Reklaaamipsühholoogia konspekt #61 Reklaaamipsühholoogia konspekt #62 Reklaaamipsühholoogia konspekt #63 Reklaaamipsühholoogia konspekt #64 Reklaaamipsühholoogia konspekt #65 Reklaaamipsühholoogia konspekt #66 Reklaaamipsühholoogia konspekt #67 Reklaaamipsühholoogia konspekt #68 Reklaaamipsühholoogia konspekt #69 Reklaaamipsühholoogia konspekt #70 Reklaaamipsühholoogia konspekt #71
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 71 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 27 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor angiez Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. (C.Bovee, W. Arens. (1989). Contemporary Advertising) • Reklaam on tarbijale suunatud kaupade või teenuste tasuline avalikustamine. (D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria) • Reklaam on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. (L. Priimägi. (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara) • Reklaam on teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil. Süüdistuskok

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

Reklaamipsühholoogia Reklaamipsühholoogia- psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste mõistetega: · Hoiak · Taju · Mõjustamine · Mõtlemine · Otsustamine · Mälu · Tähelepanu · Emotsioonid jne Reklaamipsühholoogia ei ole isoleeritud valdkond- ta on seotud majandusega, juhtimisega, turundusega, rahandusega, logistikaga, kommunikatsiooniga; samuti semiootikaga, lingvistikaga, esteetikaga, disainiga, õigusteadusega jne

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
106
pdf

PSÜHHOLOOGIA ALUSED

AAVO LUUK PSÜHHOLOOGIA ALUSED LOENGUKONSPEKT ESIMENE OSA TARTU 2003 Psühholoogia alused 2 SISUKORD 1. Sissejuhatus psühholoogia probleemidesse 3 2. Psühholoogia valdkonnad ja uurimismeetodid 6 3. Psüühika bioloogilised alused I. Närviraku ehitus ja funktsioneerimine 11 4. Psüühika bioloogilised alused II. Närvisüsteemi makrostruktuur 14 5. Aistingud I. Aistingute teooria ja mõõtmine 18 6. Aistingud II. Aistingud eri modaalsustes 21 7. Taju 26 8. Mälu I

Psühholoogia alused
thumbnail
240
docx

Sotsaalpsühholoogia konspektid kokku

käitumuslik teooria. Juhtimine ja liidriksolemine. Sotsiaalpsühholoogia rakendusvaldkonnad. • Nõustamine. Eneseteostus. Koolipsühholoogia. Organisatsioonikäitumine, personali valik ja juhtimine. Etnopsühholoogia. Keskkonnakäitumine. Religiooniuuringud. Õnneuuringud. • Tekst: Maslow: 243 – 310 Sotsaalpsühholoogia ajaloost SP eelkäijad: filosoofia, teoloogia, 19. saj viimasel kolmandikul kujunev psühholoogia. Praktiline SP toiminud sajandeid: mõjutajad, nõiad, shamaanid, teadjad, usuliidrid … Esimesed uurijad: prantslane Gustave LeBon (1841-1931), itaallane Gabriel Tarde (1843-1904). Massipsühholoogia. Grupiteadvus, sugestioon, massipsühhoos. Filosoofiline/spekulatiivne SP. Teoretiseerib, ei mõõda. Wilhelm Wundt (1832 – 1920) ja Völkerpsychologie – rahva moraal, tavad, õiglustunne … Esimene SP eksperiment 1895: Norman Triplett – kas jalgrattur sõidan kiiremini üksinda või grupis

Sotsiaalpsühholoogia
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

sellest, et Universum ise on ajatu. Ajas rändamise tehniline lahend õpetab looma reaalset ajamasinat. Ajamasina loomiseks peab olema generaator, mis genereerib väga suure energiaga elektromagnetvälja. Selle põhiliseks teesiks on see, et peale massi kõverdab aegruumi ka energia. See tuleb välja A. Einsteini eri-relatiivsusteooria energia ja massi ekvivalentsuse printsiibist. Maailmataju „vaimne“ osa Antud Maailmataju osa käsitleb psühholoogia ( ja osaliselt ka filosoofia ) valdkonda kuuluvaid teadusi. Põhiline informatsiooni tuum seisneb selles, et kuidas tekib Universumis füüsikaseaduste kohaselt teadvus ja mis on selle olemus. See on kahtlemata tänapäeva teaduse üks suurimaid müsteeriume ja palju vaidlusi tekitav valdkond. Käsitlemist leiab ka erakordse teadvusseisundi tekkimist ja selle olemust ning on esitatud Universumist kaunis ja imeline visuaalne reaalsus. Antud osa allharud on aga järgmised:

Üldpsühholoogia
thumbnail
36
docx

Psühholoogia konspekt

(nt küsitlus) projektiivtest - lähtub oletusest, et katseisik projetseerib end testi situatsiooni ja tema poolt antud tõlgendustes kajastuvad ka tema enda alateadlikud tendentsid (nt näidatakse pilte) 5. Küsimustik subjektiivsed küsimustikud - 1) temperamendi- ja isiksuse karakteritestid; 2) isiksuse suunduse testid (huvide, kalduvuste, hoiakute selgitamiseks) objektiivsed küsimustikud W. Wundt ja teadusliku psühholoogia sünd Püüd selgitada psühholoogilisi nähtusi oli inimesele omane juba ammu (nt unenägude ja haigustega kaasnevate hallutsinatsioonide seletamine) Mõiste hing. Tekkis usk hingede ümberkehastumisse ja hauatagusesse ellu ning vaimudesse ja deemonitesse. Psühholoogiast kui iseseisvast teadusest räägitakse alates 19. saj teisest poolest. Konkreetseks tähiseks loetakse aastat 1879, kui Wilhelm Wundt rajas esimese

Psühholoogia
thumbnail
74
docx

Psühholoogia konspekt

(nt küsitlus) projektiivtest - lähtub oletusest, et katseisik projetseerib end testi situatsiooni ja tema poolt antud tõlgendustes kajastuvad ka tema enda alateadlikud tendentsid (nt näidatakse pilte) 5. Küsimustik subjektiivsed küsimustikud - 1) temperamendi- ja isiksuse karakteritestid; 2) isiksuse suunduse testid (huvide, kalduvuste, hoiakute selgitamiseks) objektiivsed küsimustikud W. Wundt ja teadusliku psühholoogia sünd Püüd selgitada psühholoogilisi nähtusi oli inimesele omane juba ammu (nt unenägude ja haigustega kaasnevate hallutsinatsioonide seletamine) Mõiste hing. Tekkis usk hingede ümberkehastumisse ja hauatagusesse ellu ning vaimudesse ja deemonitesse. Psühholoogiast kui iseseisvast teadusest räägitakse alates 19. saj teisest poolest. Konkreetseks tähiseks loetakse aastat 1879, kui Wilhelm Wundt rajas esimese

Psühholoogia
thumbnail
69
odt

Sotsiaalpsühholoogia konspekt 2016

(1934) 1. Hoiakud Hoiak ja väärtus Hoiak: püsiv üldistatud suhtumine üksikobjekti Väärtus - püsiv motiveeriv veendumus, suhe üldprintsiipi Hoiakud: meeldib T.Mägi, eelistan rohelisi, armastan hiina toitu, ballett ei istu.... Väärtused: kollektivism-indivdualism, traditsioon-muutus, egalitarism, perekondlikkus ... vt S.Shwartz, R.Inglehart jt Hoiak ­ psühholoogia?, väärtused ­ sotsioloogia? Hoiaku ehitus Kognitiivne/tunnetuslik komponent (pilt) Emotsionaalne komponent (suhtumine) Käitumuslik komponent (tegu) Tavakäsitlus: H kui verbaalselt väljendatud suhtumine (see, mida ütlen) SP: hoiak on pilt + suhtumine + tegu Hoiaku tugevus: veendumusest mõttevälgatuseni (H = püsiv suhtumine?) Tugeva H tunnused (Krosnick, Pretty, 1995): ajaliselt püsivad,

Sotsiaalpsühholoogia



Lisainfo

Reklaamipsühholoogia ja reklaamiteooria konspekt

Märksõnad


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun