Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"imago" - 304 õppematerjali

imago - o kohta käivate muljete/hinnangute summa, pilt, mille on loonud indiviid või sihtgrupp; kujutluspilt, jaanuar, eriti esimene pool, ülestõusmispühade teine püha; nädalapäevadest raadios laupäev ja pühapäev, mis ei peegelda o kõiki omadusi.
thumbnail
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

Tihti peale kasutatakse seda just alkoholi, suitsureklaamides jms. Suitsetaja pole kujutatud küll suitsuses ruumis vaid mujal, et luua parem kujutlus. Tihti peale lisatakse pildijutustusel elõppu k amõni lööklause nt õllereklaamidel – It has to be Heineken. IMAGO Imago on teatud ettekujutluste, ootuste,kogemuste ja teadmiste kogum mingi propageeriva toote,isiku või firma kohta.  Imago väärtus kui brändi ekviteedi kaudne näitaja on seda suurem,mida rohkem on võimalik selle brändi hinda tõsta, ilma et tarbija hakkaks tajuma, et teda koheldakse ebaõiglaselt.  Ekviteedi kaudu määratletakse brändi lisaväärtust,mis lisandub tema tootmise või tarnimisega seotud füüsilisele aktiviale, mõõdetuna majanduslikes terminites.  Imago on omakorda toote omaduste ning tema poolt esile kutsutud

Meedia → Reklaam
74 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Esmamulje, kehakeel ja positiivne imago

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond EP ESMAMULJE, KEHAKEEL JA POSITIIVNE IMAGO Referaat Juhendaja: assistent Kai Tomasberg Pärnu 2015 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. Esmamulje.....................................................................................................................4 1.1. Mis on esmamulje ja kuidas see tekib...................................................................

Psühholoogia → Enesejuhtimine
10 allalaadimist
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

propageeritava toote, isiku või firma kohta. Subjektiivne arvamus. Imago tugevus kui brändi ekviteedi kaudne näitaja on seda suurem, mida rohkem on võimalik selle brändi hinda tõsta, ilma et tarbija hakkaks tajuma, et teda koheldakse ebaõiglaselt. Magi või brändi ekviteet – teatud aktivate kogum, mis seostub marginimega: margiteadvus, margilojaalsus, positsioneeringu kvaliteet, tarbijal tekkivad assotsiatsioonid, imago tervikuna. Ekviteedi kaudu määratletakse brändi lisaväärtust, mis lisandub tema tootmise või tarnimisega seotud füüsilistele aktivatele, mõõdetuna majanduslikes terminites. Imago tekib isikliku kogemuse ja reklaami ning sotsiaalse teabelevi mõjul. Imago on üks peamisi vahendeid margi või firma eristamiseks teistest. Imago on firma või toote/margi isiksus ehk persoon, mille loovad reklaam ja tarbija kogemused. Imago on nende teadmiste, ootuste, uskumuste ja muljete summa, mida

Psühholoogia → Psühholoogia
7 allalaadimist
thumbnail
7
doc

ärietikett

Kokkusaamisele minge alati paar minutit varem. See näitab, et te oskate jaotada oma aega. Hoidge oma visiitkaardid ja pliiatsid kindlas kohas, nii et te ei pea neid otsima. Kujundage enda umber usaldusväärsete kolleegide tiim. Kui neist õhkub enesekindlust, on see teie positiivne peegeldus. Mida ei tohiks teha ? Lodev keel, itsitamine, parasiitsõnad, itsitamine, sobimatud puudutused,käte peitmine, närimiskummi närimine, köhatamine Kuidas jätta positiivne imago ? Meestele: Ülikonnad: Enamik kompaniisid kus valitseb jäik kultuur, soovib, et mehed kannaksid üherealisi ülikondi. Üherealine ülikond mõjub klassikalisemalt, kuna kaherealine pintsak esindab trendikamat ehk moodsamat suunda. Materjal: sajaprotsendilised villasegud on meeste ülikonna jaoks kõige paremad. Triiksärgid : On selge et ärimaailma kuuluvad pika varrukatega särgid. Valged särgid näevad

Majandus → Juhtimis alused ja...
84 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO

Meedia → Suhtekorraldus
177 allalaadimist
thumbnail
10
doc

SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES

arvamust pangast, tema toodetest, teenustest ja konkurentidest. Panga edu või läbikukkumine sõltub suuresti tema valitud strateegiast ja ettevõttesisene turundus on strateegia oluline komponent. Siinkohal võib strateegiat defineerida kui panga tegevusi ja plaane, mis on loodud, et efektiivselt kooskõlastada panga eesmärke missiooniga ja missiooni omakorda keskkonnaga. Inimeste hoiakud ja tegevused on lähedaselt seotud nende uskumustega ja inimesed on need, kes on ettevõtte imago kujundamisel peamisteks arvustajateks. Oma imago on kõigil ettevõtetel olenemata sellest, kas nad on seda ise viljelenud või mitte. See imago esineb nii teadlikul kui ka mitteteadlikul tasandil kõigi indiviidide mäludes, kes on pangaga seotud. Igal ajahetkel võib olemasolev imago olla suure tõenäosusega halvem panga tõelisest olukorrast. Näiteks mõni konkreetne pank võib näiliselt inimestele siiski tunduda

Majandus → Turundus
38 allalaadimist
thumbnail
13
ppt

CORDULEGASTER BOLTONI

Cordulegaster boltoni areng Arengu käigus eristatakse 3 põhilist faasi: muna; vastne (nümf); imago. 10 Cordulegaster boltoni VASTANE (NÜMF) keha pikkus on 50 mm; elutsõkkel on kuni 5 aastani; elab vees ja samuti röövtoiduline; saagi püüdmiseks liigendiga püünismask, mida saab saagi haaramiseks välja sirutada. 11 Cordulegaster boltoni imago Imago see on noor kiil, kelle keha katted ei ole veel tahkunud ega pigmenteerunud; Imago tiibade pikkus 41 ­ 47 mm; Imago tagakeha pikkus on 54 ­ 64 mm. 12 SUUR TÄNU TÄHELEPANU EEST ! 13

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse
5 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

Toitlustusettevõtte liigitus ja äriidee

Tegevuse plaan räägib sellest, milleks ettevõte on olemas, ja miks see on rajatud. Selles sisaldub ettevõtte tähtsaim ülesanne/eesmärk ja see määrab kogu muu tegevuse suuna. Tegevusplaani täpsustatakse äriidee abil. Äriidee määratlemine lähtub valitud klientide vajadustest. Kliendid on väga erinevad ja seetõttu tuleb igal ettevõttel valida oma kliendigrupp ehk segment. Äriideega väljendab ettevõte, mida ta toodab, kellele, kuidas ja millise imago abil. Kellele Miks = kliendid = ettevõtte kuvand, imago 2005 Maire Merits 4 Kellele me toodame ja müüme? Miks klient meie juurde tuleb? Mida Kuidas = tooted ja teenused = tegevusmeetodid

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Suuline ja kirjalik kommunikatsioon - kodutöö

( Üleriigiline prokuröride kokkutulek. Üleriigilises ulatuses, üleriigiliselt) Eelpool (mainitud) ­ parem: eespool mainitud, eelmainitud 1 NB! Võõrsõna on (kui ta leksikaalses normis esineb) parem kui tsitaatsõna, omasõna on parem kui võõrsõna, neutraalne keelend ja termin paremad kui argikeelend ja madala kasutusväärtusega (vana, kantseleilik) termin jne. Suuline ja kirjalik kommunikatsioon. Sõnastikutöö (firma) imidz ­ parem: imago (kuvand, kellestki v millestki avalikkuses loodud kujutluspilt . Kauba, firma, laulja imago. Rahvasõbra imago loomine) peldik ­ käimla kruiis ­ ristlus suhkruhaigus - suhkurtõbi 3. Leidke märgendite jm järgi, kuidas terminoloogiliselt (mingi ala oskussõnaga) väljendada järgmist: katsesarv, küüslaugu küün/küüs; sulama (nt suhkur sulas kiiresti), (avasin) pangaarve. Katsesarv ­ (zooloogia) tundel Küüslaugu küüs ­ (argikeelne) sibulake

Meedia → Suuline ja kirjalik...
156 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Ettevõtte analüüs

Kodutöö majanduses- ettevõtte analüüs 1. Ettevõtte lühikirjeldus- Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. 2. SWOT analüüs Strengths: - eestimaine imago - lai kauba valik - Partnerkaart - Järjepidev reklaamistrateegia - kampaaniad - Selveri köök Weaknesses: - kõrge hinnakuvand - välisturul ei suutnud opereerida (Lätis) - nõrk klienditeenindus Opportunities: - kauplused asetsevad Eesti igas paigas - tsentraalköök - töökorralduse efektiivsemaks muutmine - hädti läbimõeldud kampaaniad

Majandus → Majandus
327 allalaadimist
thumbnail
25
doc

REFERAAT- SUHTLEMISOSKUS

Inimene jätkaks tööd ka siis, kui selleks poleks välist sundust. Parema töössesuhtumisega kaasneb neli-viis korda sagedamini arvamus, et tehtav töö on huvitav, mõtlemist, otsustamist, enesetäiendamist ja kõikide võimete rakendamist nõudev. On täheldatud, et inimesed, kes elus iseseisvalt hakkama saavad ja kellel pole raskusi teistega suhtlemisel, saavad ka oma tööga paremini hakkama ja tunnevad sellest suuremat rõõmu. Imagost ja edust suhtlemisel Endale sobiva imago kujundamine on tegelikult just leidmine, kuidas oma isiku eripära ja stiiliga sobituda keskkonda. Sõna imago tuleb inglisekeelsest sõnast image, mis tähendab kellestki või millestki avalikkuses loodud kujutluspilti. Imidz ehk imago on inimese jaoks oluline väärtus, sest igaüks mõtleb vahel sellest, kuidas ennast muuta võiks, millises suunas areneda ning mil moel olla suhtlemisel selline, nagu tegelikult sisimas soovitakse

Psühholoogia → Käitumine ja etikett
54 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Ettevõtte Sotsiaalne Vastutus

vabatahtlikku integreerimist ettevõtte juhtimisse ja tegevusse, arvestades erinevate huvipooltega ning luues lisaväärtust kõigile asjaosalistele SELLE KASU ÜHISKONNALE  Ühiskondlike kitsaskohtade lahendamine  Puhta elukeskkonna säilitamine  Regioonide areng  Riskigruppide tööhõive edendamine  Rahva tervis  Ausam maksude maksmine KASU ETTEVÕTTELE  Vähenenud tegevuskulud  Parem brändi imago ja maine  Suurenenud müük ja kliendilojaalsus  Kasvanud tootlikkus ja parem kvaliteet  Suurenenud võime köita ja hoida paremaid töötajaid SOTSIAALNE TURUNDUS Avalikkuse teavitamine sotsiaalse mõjuga tegevustest on üks võimalus eristada firmat tema turukonkurentidest, luua sellele ainulaadne kuvand ja suurendada ettevõtte läbipaistvust. Investeerijad soovivad paigutada raha ettevõttesse, mis on tuntud eetilise ja vastutustundliku

Majandus → Ettevõtlus
21 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Mis on diferentseerimisstrateegia? Kontsentreerumisstrateegia korral suunab ettevõte kõik oma ressursid ühe segmendi vajaduste rahuldamisele, luues spetsiaalse turundusmeetmestiku. Diferentseerimisstrateegia korral suunab ettevõte oma ressursid kahele või enamale segmendile, luues iga segmendi jaoks eri turundusmeetmestiku. 19) Mis on toote positsiooneerimine? Defineeri mõiste. Kuidas erinevad toote positsioneerimine ja brändijuhtimine, kui mõlema ühisnimetajaks on imago ehk mulje? (artikkel http://smallbusiness.chron.com/difference-between-branding-positioning-22564.html ). Positsioneerimine on toote/teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses. Positsioneerimine keskendub rohkem spetsiifilise tootele/teenuse paigutamisele turusegmenti, samas kui brändijuhtimine keskendub rohkem mainekujundusele ja visuaalile. 20) Mis on kliendiprobleem ja toote väärtuspakkumine ehk lahendus? Defineeri mõisted ja selgita, kuidas

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
10
ppt

Afro-ameerika muusika ja kultuurid

räpmuusikast, mis kõik üksteist täiendasid ­ DJ'd näiteks kandsid graffitistiilis Tsärke ja graffiti kunstnikud maalisid seintele pilte teemadel, mida käsitlesid parajasti populaarsed laulud. Selline kooseksisteerimine ei olnud mõistagi rahulik protsess ja hiphop tänavakultuurina oli juba algselt väga konfrontatsiooni ja võitlushimuline kultuur. Imago Kultuuri stiili iseloomustavad tavaliselt kolm elementi: Imago ehk väljanägemine, käitumismallid ja argoo.* Räpi põhilisteks stiili elementideks on riietus, räpi artistide pseudonüümid ja kahtlemata keel ning see, millest lauldakse. Mood Räpikultuuri puhul tähendab see seda, et eitatakse domineeriva kultuuri poolt väljapakutud moodi seda parodeerides. Räpparite hulgas on tavaks kanda mitmeid numbreid suuremaid riideid ning vürtsitada

Muusika → Muusika
39 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

see mida nad on juba varem proovinud ja usaldanud. Imago - toote omaduste ja tema poolt esile kutsutud assosatsioonide kogum, mida tarbijad seostavad brändi nimega. See on peamine viis eristada ühte brändi/firmat/marki teisest. Isegi kui toodete tegelikke omadusi muudetakse siis tarbijad teavad juba brändi ning tihtipeale jäävad neile ikkagi lojaalseks. Toonitatakse brändi pikaealisust ja järjepidevust. Kolm peamist komponenti: 1. toote/teenuse pakkuja imago ehk korporatiivimago 2. toote/teenuse kasutaja imago 3. toote/teenuse enda imago Nende kolme komponendiga moodustab brändi terviklik imago. Imago tekib nii isikliku kogemuse kui ka reklaami ja sotsiaalse teabelevi (kuulujutud, kellegi tähtsa arvamuse) mõjul. Tihtipeale need omadused, millega toodet või mingit brändi reklaamitakse pole otseselt brändi kohta aid pigem inimeste, kellele need suunatud on. Inimeste reaktsioone juhivad tunded, subjektiivsed ettekujutlused ja

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
1 allalaadimist
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Holstlik õppimisstrateegia - teabe asetamine avaramasse konteksti: 1) Visuaalsed analoogiad. 2) Visuaalse kompade (короткие описания) loomine. 3) Visuaalsete eelhäälestuse kasutamine. 4) Visuaalne kontekst. - Eelhäälestus - ülevaade, mis toimib pilgupüüdjana või peibutisena reklaami teemasse sissejuhatamisel ning koos teate põhipunktide esitamisega loob vastuvõtjal hoiaku teate vastuvõtmiseks. - Imago - teatud ettekujutuste, ootuste, kogemuste ja teadmiste kogum mingi propageeriva toote, isiku või firma kohta. Ekviteedi kaudu määratletakse brändi lisaväärtust, mis lisandub tema tootmise või tarnimisega seotud füüsilisele aktvatele, mõõdetuna majanduslikes terminites. - Imago - toote omaduste ning tema poolt esile kutsutud assotsiatsioonide kogum, mida tarbijad seostavad brändi nimetusega. Brändi (margi) imagosse annavad panuse komponentid:

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
89 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Ekspordi plaan

Tegurid Hinne (0-10) Ekspordikogemus 2 Finantsseis 7 Tootmisvöimalused (mahud, võimsus, tehnoloogiajms.) 7 Transport 9 Logistika (toore, toodang, info jms.) 3 Asukoht 5 Imago 5 Edukus koduturul 7 Vöörkeelteoskus 8 Tabel 1: Ettevõtte ekspordi valmiduse hindamine Ekspordikogemus puudub, teadmised on ainult teoreetilised. Finantsseis sõltub investoritest, lisaks ka omavahenditest. Tootmismaht sõltub aktiivsest müügitööst, mis on otseselt sõltuv finantsseisust ehk mitu müügimeest on võimalik palgal hoida

Majandus → Ekspordi korraldus
126 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Meediateooriad

Meedia on alati valikute tulemus Fiktsioonid On teise maailma kujutamise loomise vorm. Konstruktivisitlik arusaam lähtub sellest, et kogu inimtegevus sõltub vaatlejast. Oma orienteerume maailmas oma konstruktsioonide abil (fiktsioonide abil) Fiktsioone võib vaadelda kultuurilise tegelikkusena, mis juhib inimese tegevust ja tema valikuid. Meediaühiskond tugineb operatiivsetele fiktsioonidele. Meediaühiskond: imago, avalikkus, avalik arvamus. Imago – visuaalne metafoor Maine –seotud kõnelemise ja kuulmisega (nüüdisaegsem) Bränd- seotud turundusega, kaubamärk (logo) Examil: avaikkuse 3 tähendust ja 3 arengut ära aja sassi! Avalikkse poliitiline stukruutimuutus – seal tekis suhtekorraldus, reklaam jne, seal hakatai imago ja mainet muutma.

Meedia → Meediateooriad
18 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

vajadusi. Ostukäitumine erineb ka kliendi motivatsioonist teatud vajadust lahendada. Samuti oleneb käitumine tootest endast (piim, TV) ning välisteguritest nagu ilm, majanduslik olukord jne. 17. Segmenteerimine ja positsioneerimine, oska kirjeldada Segmenteerimine on protsess, kus jagatakse ühe toote tarbijad eripärade järgi gruppidesse ehk segmentidesse. Positsioneerimine on toote, teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija ehk siis segmenteerimise käigus selgunud grupi teadvuses. Tähtis oleks teada, millised parameetrid ja tunnused on sihtrühma jaoks kõige olulisemad. 18. Toote olemus ja liigid Toode on pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks, tarbimiseks või tähelepanu saamiseks. Tooted on teenused, organisatsioonide, inimeste ja kohaturundus (poliitikud, sportlased, sündmused, pargid). 19. Toote elutsükkel

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 2: küsimused ja vastused

omandiõiguse üleminekut ning mis võib olla seotud materiaalste toodetega c. materiaalne ese, koht, isik, idee või mistahes nende kombinatsioon Küsimus 16 Turukeskset hinnakujunduse meetodit iseloomustab kõige paremini: a. hinna määramisel on otsustavaks konkurentide hind ja tarbija poolt tajutud väärtus b. põhitähelepanu on suunatud kulude poole c. hinna määramisel on oluline toote/teenuse väärtus Küsimus 17 Kaubamärk on ... a. nimi, sümbol, toode, kuvand b. toode, imago, personaalsus, tuntus, kuvand c. nimi, sümbol, kujundus Küsimus 18 Bränd on ... a. lojaalsus, identiteet, nimi, sümbol b. nimi, sümbol, kujundus c. toode, imago, personaalsus, tuntus, lubadus, kuvand Küsimus 19 Brändi strateegiad on: a. vertikaalsed brändistrateegiad, individuaalsed brändistrateegiad, geograafilised brändistrateegiad b. vertikaalsed brändistrateegiad, hinnakesksed brändistrateegiad, geograafilised brändistrateegiad c

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
16 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis

Kui asutusesisene infovahetus on toimiv, luuakse sellega koos ka hea sisekliima. 2.2. Ettevõtte maine kujundamine Kõigepealt tuleb välja uurida, millisena nähakse ettevõtet. Kasuta selleks uurimismeetodeid nagu küsimustikud ja töö sihtgruppidega. Otsi tahtmatult saadetud sõnumeid. Tähelepanu pööra kõigele, mis võib ettevõtte kohta sõnumit kanda (hooned, klienditeenindus). Hea imago loomiseks võib kuluda aastaid, ent maine hävitamiseks piisab sekunditest. Maine säilitamise eest tuleb hoolt kanda, selleks hinda ja hoia personaliga vahetuid suhteid. Vähemotiveeritud töötajad ja puudulik infovahetus organisatsiooni sees, kahjustab ettevõtte imagot. Klienditeeninduse tase tuleb viia nii professionaalsele tasemele, et inimestel poleks mingit vajadust kaevata. Kaebuste tekkel tuleb need lahendada kiiresti ja viisakalt.

Sotsioloogia → Organisatsiooni...
187 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Töö meediaagentuuris

Töö meediaagentuuris Meediaagentuur on enamat, kui reklaamklipi kokkupanek. Toimub põhjalik analüüs, kus selgitatakse välja millised on tarbija ootused ja käitumine, kuidas kampaaniad mõjuvad. Kasutatakse spetsiaalseid tööriistu ja uuringuid. Nendest täpseim on neurouuringud. Järgmise sammuga pannakse paika strateegia, millisesse meedialiiki ja kanalisse, kuis suures mahus, mis ajaks ning millise sõnumiga. Kui kampaania valmis siis toimub igapäevane taktikaline planeerimine, tulemuste jälgimine ja optimeerimine. Oluline osa on kommunikatsioonil: milline on tarbija seis oma eluga, milline katekoorija on oluline, mille eest bränd seisab. Kõige selle juures arvestatakse tuntuse, imago ja müügiga. Peamised Eestis reklaamitavad katekoorijad on jaekaubandus, finantsasutused, autod ja ravimid. Meedialiike on kolme erinevat. Esiteks ostetud ­ bränd ütleb tarbijale mida ise soovib. Kanaliteks on sellisel juhul Tv, digi...

Meedia → Meedia
4 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Vana-Rooma skulptuur

Peaaegu ei loodud jumalakujusid, seevastu kujutati iseend ­ levist naturalistlik portreeskulptuur. Idealiseeritud portreid tehti rohkem naistest, aga ka mõndadest keisritest (Tiberius). Patriits ­ kõrgemast soost Rooma kodanik, kes võis tähtsamatele ametikohtadele kandideerida. Enamasti tehti büste (keiser Tiberiuse pea 1.sajandist, keiser Caracella pea. 3. saj.. Täisfiguure kutsuti togatusteks (riideeseme tooga järgi). Täisfiguure tehti tavaliselt täisriietuseg ja turvisega. Imago ­ vahast surimask. Egiptuse kombel tekkis keisrikultus. Püstitati ka kolosse keisritest kui jumalatest. Suurim olevat olnud Nero koloss (40 m kõrge). Ainsana on säilinud keiser Constantinuse kolossi pronksist peaosa (4. saj. Algus). Enamus neist on hävitatud kristlaste poolt (Constanitnus olevat surivoodil kristuse omaks võtnud). Tehti ka mitmeid ratsamonumente. Hobune oli aadliseisuse sümbol. Paremini on säilinud 2. saj. lõpul valminud Marcus Aureliuse ratsamonument

Kultuur-Kunst → Kunst
22 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Meedia teemaline kirjand: Meedia annab, meedia võtab

Vaevalt, et see küsimus eriti tihti kellegi mõtteisse triivib, kuid ometi meedia võtab ja kui, siis juba korralikult. Ükskõik millist meediaväljundit silmitsedes võib märgata mõne rohkem või vähem tuntud persooni osalust mingis loos. On see siis meelelahutuslik meedia, näiteks printsessi-otsingu saade, või mõni tõsisem artikkel mõne riigikoguliikme kohta. Võib täheldada laimu, alandusi ja valu ning kannatusi. Kuidas viib see kõik aga meedia võtmiseni? Igal ühel on oma imago, reputatsioon, tagataust.... oma elu. Minnes avalikkuse ette, riskitakse selle kõige muutmisega, sest meedia võtab inimese halastamatult tangide vahele ning pitsitab niikaua, kuni viimnegi luukere pisim lüli on nähtavale tulnud. Seega meedia võib röövida isikuilt nende olemuse, muuta neid tundmatuseni selles kiiskavas tähtedest pimestatud ühiskonnas. Kokkuvõtvalt võib meediat nimetada suureks kurjaks hundiks punamütsikese loos, kus

Meedia → Meedia
271 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Tartu kutsehariduskeskuse hotell

programme järgnevateks aastateks. Uue arengukava (hetkel veel koostamisel) märksõnadeks on tulevikku suunatud haridus, innovaatilisus ja koostöö. 2.2. Organisatsiooni kuvand ja sotsiaalne vastutus Imago on sihtgruppide peas olev kujutluspilt organisatsioonist. Selle kujunemist mõjutavad organisatsiooni kommunikatsioon, sihtgruppide oma kogemus ja kolmandatelt allikatelt saadav info. (Past 2002) Organisatsiooni imago jaguneb sise- ja välisimagoks (avalik imago). Siseimago loovad sihtgrupid, kellel on organisatsiooniga rohkem isiklikke kogemusi ehk sisesihtgrupid. Sisemine imago on grupi meiepilt, mis mõjutab liikmete lojaalsust ja töötamise motivatsiooni ning on osa organisatsiooni liikmete enesehinnangust. Selle positiivsena hoidmisele ning kujundamisele aitab kaasa töötajatele loodud motivatsiooni pakett. See koosneb ,,oma töötajatele" mõeldud soodustustest toodete ja teenuste tarbimisel

Majandus → Organisatsioonikäitumine
89 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Teraapiad

...................................................................................5 2 2. Individuaalne psühhoteraapia, holistiline psühhoteraapia...........................................................5 3. Hüpnoteraapia............................................................................................................................7 4. Imago suhteteraapia, Pere- ja paariteraapia................................................................................8 5. TRE meetod................................................................................................................................9 6. Valgusteraapia, Kristalliteraapia.................................................................................................9 7

Meditsiin → Meditsiin
25 allalaadimist
thumbnail
30
pptx

Moe areng 20.sajandil

avaldasid mõju  Alt laiemad püksid  Sadomasohistlikkud saapad  Kostüümkleit  Sportlik joon AASTAD 1970­1980  Halva maitse sümbol  Jäljendajaks punk  Platvormkingad  Pükskostüümid  Tillukesed käekotid  Haaremipüksid  HOLLYWIOODI kübarad  Nahkpüsid  Kettide ja neetidega nahkjakid AASTAD 1980­1990  Uhkeldati keha ja rahaga  Teksadel uus tähendus  Lühike liibuv miniseelik  Ballikleidid  “Ajudega” imago  Botased  Väärisehete ja karusnaha kandjate elustiil  Laps oli kõige šikim aksessuaar  Beebi pidi olema täielikult ilus, puhas ja kaunilt riides  Moekuninganna – Printsess Diana AASTAD 1990­2000  Individuaalsus  Äärmiselt suur moevalik  Nõudmine uute imagode järele kasvas  Julia Roberts, Kate Moss, Spice Girls jne. KÜSIMUSED  Millal oli vabameelsete naiste ajastu, kuidas  seda nimetati?  Nimeta kuulsamad moeloojad.

Kultuur-Kunst → Moe ajalugu
17 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Referaat Mood enne ja pärast 1. maailmasõda

Esimese maailmasõja algus pani moele punkti ja mõnda aega domineerisid mundrin ning utilitaarsed rõivad. Esimene maailmasõda viis ellu Chaneli ideed-lihtsusest sai moe tuum.Paljusid spordirõivaid,nagu näiteks sviitereid ja seelikuid,hakati kandma iga päev.Pärast sõda püüdsid paljud minna tagasi endiste aegade juurde,aga oli juba liiga hilja.Paistis , et enamik naisi tahtis olla aktiivsemad,nad eirasid vanu reegleid,heitsid ült liigse rõivalasti,ja uus nooruslik imago tõusis fookusesse tervisliku ela ja keha. Tolleaegne soengute mood(juuksed&peakatted) Juuksed sümboliseerisid sel aastakümnel naiste seisundit ühiskonnas samavõrd kui kotsett ja muutusid tugevaid tundeid äratavaks teemaks.Uue puhta ampiirjoone rõivasiluetis muutusid polsterdised ha võlisjuuksed liigseks.Eelmise aastakümne juuksemoe tipp ei sobinud kuigi hästi uue,rohkem klassikast

Ajalugu → Ajalugu
75 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kas Eestimaa võib loota minule ja minu eakaaslastele?

viimse asjana riigi saatus anda. Meist ei ole eriti hea mulje jäänud. Nooruse kohta kuuleme enamasti halvustavaid arvamusi, ikka ja jälle kui hukas see on. Tegelikult on see vaid esmamulje, mida pakuvad inimestele rohkelt massimeediumid. Paraku on just tragöödia see, mis müüb ja inimestele huvi pakub. Tihtipeale aga ülepaisutatult. Isiklikult arvan hoopis vastupidist ­ noorus ei ole hukas. See halb imago ei ole meie endi loodud, see on meile loodud. Inimesed peaksid proovima meid mõista, nad ei tohiks tuua meist esile ainult halba. Me ju ei ole seda. Halvustamise asemel tuleks meile juba praegu anda võimalus õppida. Õppida vastutama ning mõtlema enne tegutsemist. Ainult siis tõotab tulla riigile helge tulevik, sest varem või hiljem on riigi tulevik siiski meie kätes. Noori pidevalt kritiseerides hakkame hiljem isegi arvama, et oleme halvad ja lootusetud.

Eesti keel → Eesti keel
38 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Meedia materjalid (meedia põhitõed)

Seadustest rääkides. Suuliste allikate identifitseerimisel peetakse silmas järgnevat: Perekonnanime- kasutatakse alati koos eesnimega (ainult eesnimi sobib lastele). Vanust esitatakse kolmel viisil: sünniaeg, vanus või kaudne info, mille abil saab vanust tuletada. Elukoht - märkimisel jälgitakse, et infot poleks liiga palju (privaatsus). Amet,elukutse,positsioon jm. - märkimine annab inimese kohta väga palju infot, pealegi on igal tööl ühiskonnas oma imago. Allika identifitseerimisel peaks selguma tema seotus sündmusega, kas ta on sõltumatu või sündmusega seotud, ametlik või mitteametlik allikas.

Meedia → Meedia
14 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon

reklaamtahvlitelt, digitaalsetelt reklaamtahvlitelt, internetist, telemängudest ja kas või reklaamkleepsudelt, mis on kleebitud banaanidele. Samas ei erista kliendid sõnumiallikaid nii nagu teevad seda turundajad ise. Sõnumid, mis on saadetud erinevate kanalite kaudu, koonduvad lõpuks üheks sõnumiks, mis hakkab kujundama arvamust ettevõtte kohta. Samas, kui eri allikatest saadakse vastuolulisi sõnumeid, muudab see ettevõtte imago laialivalguvaks ning kahjustab lõppkokkuvõttes brändi. Tihtipeale on probleemiks see, et ettevõtted ei suuda oma kommunikatsioonikanaleid kooskõlastada. Telereklaam ütleb ühte, hinnakujundus annab teistsuguse signaali, reklaammaterjalilt on lugeda hoopis midagi muud ning ettevõtte koduleht ei ole varem mainituga kooskõlas. Probleem on selles, et sõnumid tulevad ettevõtte erisugustest allikatest. Reklaamsõnumid on koostatud reklaamiosakonnas või reklaamiagentuuri poolt,

Majandus → Turundus
58 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaani sisukord

2.3. Konkurents (konkurentide analüüs ­ loetelu, plussid/miinused) 3. Ettevõtte SWOT analüüs Sisemised plussid ­ miinused, välised ohud - võimalused. 4. Missioon, visioon 4.1 Missioon (miks on ettevõte loodud), visioon (milline on nägemus ettevõttest) 4.1. Ettevõtte visioon aastal .... (nägemus, milline on ettevõte näiteks nelja aasta möödudes) 5. Põhieesmärgid ja strateegia 5.1. Käibe- ja rentaablustaotlused (mille poole püüeldakse ­ käive, kasum) 5.2. Soovitud imago ja teised põhieesmärgid (millisena klient näeb ettevõtet, alaeesmärgid ­ pakutavate töökohtade arv vms) 5.2. Strateegia - tegevusplaan eesmärkide saavutamiseks 6. Marketingiplaan 6.1. Müügi eesmärgid 6.2. Marketingi korraldamine ettevõttes (kes korraldab) 6.3. Marketingi komponendid: 6.3.1. Toode/teenus (milline on, kuidas end ise reklaamib) 6.3.2. Hinnakujundus (kuidas kujuneb, hinnakirjad) 6.3.3. Müügikoht (hulgimüük, jaemüük, isiklik müük ...) 6.3.4

Majandus → Majandus
33 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Millise kuvandi loob meedia inimesest?

Millise kuvandi loob meedia inimesest? Tänast ühiskonda on hakatud nimetama imagoühiskonnaks - ühiskonnaks, kus imago on oluline ning kus igaühest võib luua kergekäeliselt oma kuvandi. Kuvand tähendab kujutluspilti millestki või kellestki ja seda ei tohiks võtta kui tegelikkuse koopiat, vaid kui olemasoleval informatsioonil põhinevat üldistust. Inimese kuvandi loomisele aitab kaasa tihtipeale meedia, kuid ka meie lähedased inimesed. Olenevalt informatsiooni rohkusest võivad meie kuvandid olla petlikud. Kuvand, mille meedia inimesest loob, sõltub suurel määral ajakirjanikust

Eesti keel → Eesti keel
277 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Miks peaks majutusasutus pakkuma lisateenuseid?

eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate professionaalsed oskused, välimus jne. Majutusteenus pole enamikul juhtudel pelgalt ööbimine raha eest vaid kompleks erinevatest teenustest ja teenindusest. Lisateenuste valik võimaldab ühelt poolt kliendil majutusettevõttes peatumise ajal mugavalt ja mitmekülgselt aega veeta, samas annavad lisateenused majutusettevõttele võimaluse konkurentidest turul eristuda ja luua oma ettevõttele vastav imago, mis tõmbab hotelli just selle juhtkonnale meelepäraseid sihtgruppe. Oluline on lisateenuste kujundamisel mõista, milliseid sihtrühmi soovitakse nende kaudu peamiselt teenindada ja teenuseid tarbima kutsuda: kas noori või vanu, individuaalkliente, perega reisijaid või reisigruppe, ärikliente, puhkuse- või lõbureisijaid jne. Samuti tasub analüüsida keskmist külaliste peatumise aega, rahvust, reisieesmärke ja tarbimisharjumusi, et oma sihtgruppe hästi tunda ja nende soovidele

Turism → Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Võõrsõnad

KORDAMINE EESTI KEELE SUULISE JA KIRJALIKU VÄLJENDUSE ÕPETUSE EKSAMIKS VÕÕRSÕNADE KIRJUTAMINE H Psüühika Psüühiline Stiihia Stiihiline Papaaha F, S Profid Sefid (selle) pilafi Blufib Mafiooso Dusi (all) Tusi (heli) Afisil (selle) guljasi Guasid (leidis) nisi (need) pastisid tsuvasid Bors Burs Puns Revans Revanseerim a Abstraheerima Ekstraheerima Boheemlane Mahorka (kaks) proffi (seda) seffi (sööb) pilaffi Bluffima Maffia (võtab) dussi (mängib) tussi (seda) afissi (sööb) guljassi Guasse (poeb) nissi (seda) pastissi tsuvasse (selle) borsi Bursi Punsi revansi Almanahh Almanahhid Epohh Epohhil Krahh Mahhinatsioon Psühholoogia Psühhoos Mehhanism Baldahhiin Rahhiit Afekt Aferist Aforism Afäär Efekt Efektiivne Grafiti Ofitsiaalne Ofort Rafineerima Ufo Biograafia Graafika Graafiline Süüfilis (seda) borsi Bursi Punsi revansi Eelistatud on: Mehaanik Mehaanika Mehaaniline Atasee Brosüür D...

Eesti keel → Eesti keel
39 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid

Elamust mõjutavad füüsilised tegurid nagu söök-jook ; meelteelamused, mida tekitavad värvid; materjalid, lõhnad, mööbel , disain ja ehituskvaliteet ; samuti ka psühholoogilised seisundid nagu heaolu- , rahuldus ­ ja turvatunne. Majutustoode ­ on kliendi elamus, kogemus ja mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul, nagu : majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, eksterjöör, teenuse valik ja tase, teenindajate professionaalsed oskused ja välimus ning hotelli imago. Kui majutustoode puudutab ainult majutusettevõtet ja sellega seonduvat, siis turismitoode hõlmab kogu reisi. Majutustoode on turismitoote oluline komponent (loomulikult kui reis sisaldab ka ööbimist). Turismitoode ­ on paljudest komponentidest koosnev külastuselamus, mis algab reisi kavandamisest ja tellimisest ning sisaldab majutust, toitlustust, transporti, reisiteenuseid, vaatamisväärsuste ja ürituste külastamist, osalemist harrastustegevustes jms.

Majandus → Klienditeenindus
70 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Stress

ideid kriitiliselt hinnata ja enesega kohaneda. Ümberkorraldused nii isiklikus kui riigi elus on kergemini omaksvõetavad ja laabuvad ladusamalt neil, kelle suhtlemis- ja käitumislaad on paidlikud. Muutused on elu loomulik koostisosa- nendeta poleks arenemist. Harjutada muutumist * Suhtle võimalikult erinevate inimestega ja püüa arendada neid huvitava vestlust. * Proovi harjumatuid sööke ja jooke * Katseta uut riietumis- või soengustiili. Jälgi, kuidas su uus imago teistele mõjub * Vaata mõnd telesaadet või loe artiklit, mida sa muidu eirad. Leia midagi positiivset. * Võta enesele uusi ülesandeid ja kohustusi * Soeta uusi tuttavaid, kes erinevad sinust vanuse, hariduse ja harjumuste poolest * Mine reisima

Psühholoogia → Psühholoogia
36 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Petšorini iseloomustus

Üldjoontes see tal õnnestuski, sest tema enamjaolt erilises armuvalus ei kannatanud. Ainuke keda Petsorin vahest tõeliselt endale ihkas oli Veera, sest peale tema lahkumist jooksis Petsorin talle järgi, hoolimata võitlusejärgsest väsimusest. Samas ei öelnud ta ka Veerale kunagi, et ta naist otseselt armastab. See omakorda tõestab veelkord, et Petsorin ei osanud väga hästi oma tunnetega tegeleda ja pigem peitis need oma mänguri imago taha. Sellest hoolimata on aru saada, et Veera tähendas Petsorinile palju rohkem kui Bela ja Mary, ning mina usun, et Veera oli Petsorini suurim armastus ja tema lahkumine tegi mehele palju haiget. Hoolimata sellest et Petsorin oli suur naistemees ja eriti kellegi tunnetest ei paistnud hoolivat õhkus temast ka mingisugust võluvust. Ta oli tolle aja stiili kohaselt kena välimusega ja väga intelligentne mees. Ta oli

Kirjandus → Kirjandus
52 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

Ei ole võimalik leida üheselt mõistetavat brändi väärtust sest: · Huvigrupid defineerivad brändi erinevalt · Brändi väärtust saab hinnata vaid ligikaudselt · Sõltuvus keskkonnatingimustest, inflatsioonist, majandusseisust jne · Tulevikus toimuvad muutused mõjutavad brändi väga palju, aga tõenäosus seda ette näha on väike · Vajalikke andmeid on raske kätte saada · Kaasatakse ka mittekvantitatiivseid väärtuseid · BRÄNDI IDENTITEET JA IMAGO · Identiteet ­ brändi looja arusaam brändist, assotsiatsioonide kogum mida looja soovib tarbijates tekitada · Brändi võetakse kui isiksust, sest neid omadusi on raskem kopeerida, need aitavad inimesel samastuda brändiga ning samuti aitab see paremini esile tuua toote omadusi. · Põhiidentiteet ­ põhiolemus, jäävad muutmatuks ka siis kui bränd laieneb uuele turule.

Majandus → Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
14
ppt

Eestimaa rahvaliidu esitlus

3. ajama jõulist maksupoliitikat (astmeline tulumaks, regionaalsed maksusoodustused, aktsiisid ja luksuskaupade täiendav maksustamine). Sotsiaalpoliitikas on nende ideaaliks mandriEuroopa sotsiaaldialoogi ja sotsiaalkindlustuse mudel, kuid soolise võrdõiguslikkuse küsimuses on Rahvaliit edumeelsem klassikalisest bismarkiaanlusest. Rahvaliidul on palju ühist Keskerakonnaga, ent tema kindel toetumine maaringkondadele ja "pehmem" poliitiline imago võimaldavad märksa edukamalt leida liitlasi. Erakonna juhtpoliitikud Erakonna esimees Andrus Blok Erakonna aseesimehed Mai Treial Riina Kull Arno Sild Osalemine valimistel Riigikogu valimised 2003 ­ Riigikokku kandideeris 125 Rahvaliidu kandidaati, keskmine vanus 49, 7 aastat Valituks osutus 13 kandidaati: Jaak Allik, Margi Ein, Margus Leivo, Jaanus Männik, Mart

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
5 allalaadimist
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

füüsiline risk tekib seoses hirmuga, et toode võib osutuda kasutajale kahjulikuks või ohtlikuks; sotsiaalne risk seondub kartusega, et toode ei saavuta teiste inimeste heakskiitu; psühholoogiline risk tuleneb hirmust, et toode ei vasta kasutaja mina-pildile ega rahulda enesehinnangulisi vajadusi. 17. Segmenteerimine ja positsioneerimine, oska kirjeldada Positsioneerimine on toote/teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses. Toote positsioonimise aluseks peaks olema tarbijate arvamus toodetest ja tema kohast teiste analoogide hulgas. Turu segmentimine tähendab turu jaotamist erinevateks ostjagruppideks, kes nõuavad erinevaid tooteid ja marketingiprogramme. Teisiti, turu segmentimine on protsess, kus sarnaste vajadustega inimesed ühendatakse rühmadesse (turusegmentidesse). Segmentimise kriteeriumid on:

Majandus → Turundus
65 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Arnold Schwarzenegger

Olles USA-s viibinud kaks aastat, sai Arnold filmi "Hercules in New York" peaossa.. Järgmine film tuli aga alles kuue aasta pärast. Nüüd jättis ta maha atleetvõimlemise, et viia täide oma teine lapsepõlve unistus - olla filmitäht. Nagu öeldud, tema teine film saabus alles 1976. aastal ja selleks oli "Stay Hungry". 1980. aastal jälle film, kus taaskord peaosa "Conan the Barbarian". Selle filmiga saavutas ta imago kui suur võimas kangelane, kes on valmis aitama igaüht. Kuigi film ei olnud suur kassahitt, aitas see Arnolidl saada osa filmis "Terminator". Ta oli selle filmiga koos tohutu hitt ning jätkas osalemist action-filmides "Commando", "Predator". Vaheldus tuli 1988. aastal komöödiafilmiga "Twins". Kuna film oli edukas, otsustas ta osaleda veel ühes komöödias. Selleks sai "Kindergarten Cop", peale seda aga taas märulifilmid "Total Recall" ja "Terminator 2". 1993. aasta "Last

Kirjandus → Kirjandus
20 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Sotsiaalmeedia mõju inimsuhetele

tema on täiesti tavaline inimene. Aga mis on üldse sotsiaalvõrgustiku plussid? Paljude jaoks on pluss see, et on tagatud anonüümsus. Minu arvates on pluss see, et sotsiaalvõrgustikus on suhtlemisvabadus, kuna paljud inimesed on igasugustes portaalides suheldes vabamad, kui raalses elus. Aga miks tahavad inimesed jääda anonüümseks internetis? Ehk sellepärast, et siis nad saavad endale luua täpselt sellise imago, nagu nad endale päriselus tahavad luua. Sotsiaalmeedias domineerivad veel peale suhtlusportaalide veel blogimissaidid nagu näiteks twitter, wordpress ja blogspot. Nende ajaveebide eesmärk on ehk see, et autor saaks avaldada oma loominguid, eelkõige oma mõtteid. Blogide pluss on see, et saab võrrelda enda kunagisi mõtteid või loominguid, mida ta oli kirja pannud enne blogimise võimalust vihikusse.

Eesti keel → Eesti keel
151 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Noorte eneseväljendus blogides

laulusõnad) või massimeediast (filmid, TV-showd) (Chandler &Roberts-Young, 1998) . Stern (1999) on leidnud, et teismeliste kommet oma blogisid kaunistada saab võrrelda dekoreeritud magamistubade ja kooli kappidega. Tihtipeale on tervele leheküljele valitud kindel stiil. Stern (1999) on tüdrukute kodulehekülgi uurides leidnud, et on olemas kolme erineva tonaalsusega kodulehekülge. Need tonaalsused annavad kokku sõnade valik, küljendus, värvid, imago ja tegelik sisu. Nimetatud kolmeks tonaalsuseks on: ,,hingeline", ,,sünge" ja ,,iseteadev". Tüdrukud, kellel oli nii öelda ,,sünge" lehekülg,esitlesid end kui süngeid ja melanhoolseid, kuid tegid seda väljendusrikkalt ja kõneosavalt. Nad rääkisid keerukatest teemadest nagu seks, depressioon ja suitsiid. Blogides kasutatavad tonaalsused on arvatavasti seotud subkultuuriga, mille kaudu teismelised end identifitseerida tahavad

Informaatika → Infoharidus
2 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Margaret Thatcher

t Bismarckiga) edukalt välja. Selle kõrvale sobis orgaaniliselt vastumeelsus kõrgete maksude suhtes, mida Thatcher eriti kirkalt väljendas 1966. aastal, märkides, et leiboristid oma maksupoliitikaga ei tüüri mitte sotsialismi, vaid kommunismi suunas. Ning lõpuks tõsiasi, et napilt enne peaministriks saamist julges ta välja öelda paljude brittide hirmu: võõra rahva, s.t oluliselt erineva kultuuritaustaga immigrantide sissevool ei pruugi tuua head. Thatcheri imago raudse leedina kinnistus lõplikult Falklandi sõjaga 1982. aastal, millele ka toonane Eesti üliõpilaskond üsna tähelepanelikult kaasa elas, kusjuures arvamused ei jagunenud sugugi selgelt Inglismaa ja Thatcheri kasuks. Leidus neidki, kes ütlesid, et ta on sõjahull või koguni «vastik mutt». Teised seevastu pidasid oluliseks muud. Falklandi sõda tekitas ülemaailmset kära ja pakkus dramaatilisi kompositsioone, kuid Thatcheri

Ajalugu → British history (suurbritannia...
32 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

.. · määrata töö sisu; · määrata positsioon organisatsioonis; · määrata võimalikud asendajad; · fikseerida töö eesmärk (teavitaja, ühenduse pidaja jne); · määrata suhtekorraldaja vastutusvaldkond; · formuleerida volitused tema valdkonnas; · määrata kindlaks koostöörühmad nii organisatsiooni sees kui suhetes avalikkusega; · planeerida arengusuunad; · planeerida koolitus; · fikseerida võimalikud eriülesanded (kriisikäitumine vms). Past`lt · Imago on organisatsiooni kohta käivate muljete summa, pilt, mille on loonud indiviid või sihtgrupp; · Sisemine imago on kooskonna liikmete peas tekkinud kujutluspilt organisatsioonist · Imago sisaldab muljeid ja hinnanguid · Maine on uskumuste kogum, mis avalikkuses levib organisatsiooni kohta. · Imago on kujutluspilt, mis ei peegelda organisatsiooni kõiki omadusi. Kui imagot teadlikult luuakse, siis on tegu "pettusediskursusega".

Sotsioloogia → Avalikud suhted
137 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

3. Visuaalsete eelhäälestuste kasutamine. 4. Visuaalne kontekst. Imago Imago on teatud ettekujutuste, ootuste , kogemuste ja teadmiste kogum mingi propageeriva toote, isiku või firma kohta. Imago tugevus kui brändi ekviteedi kaudne näitaja on seda suurem, mida rohkem on võimalik selle brändi hinda tõsta, ilma et tarbija hakkaks tajuma, et teda koheldakse ebaõiglaselt. Imago on firma või toote/margi isiksus e, persoon, mille loovad reklaam ja tarbija kogemused. Imago on nende teadmiste, ootuste, uskumuste ja muljete summa, mida keegi toote või teenuse kohta omab. Imago loomisel on palju eeltingimusi, seaduspärasusi ja võtteid. 1. Tähtis on algusmoment. 2. Arendada ja süvendada margi ja firmateadvust ­ see on järgmine võtmemoment. 3. Luua hüüdlause. 4. Imago 1 põhialuseks on ainuomane müügieeldus. 5. Imagot peavad toetama kõige erinevamad reklaamivahendid ja ­ elemendid, ning tegema seda kooskõlastatult. 6

Meedia → Meedia
177 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

ja soovid. Sihtturg - Teatud grupp kliente, kellel on ühised soovid ja vajadused, kellele ettevõte suunab enda tooted Segment - kindel sihtturg, mille jaoks kasutatakse erinevat turundusmeetmestikku Konkurentsieelis - ettevõtte eelis konkurentide ees, nt madalamad kulud, ajaulooline taust.. Eristumine - tegevus või omadus, mis teeb ettevõtte eriliseks ja sihtrühma poolt väärtustatuks. Positsioneerimine - Toote, teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses. Positsioonide määramisel on tähtis mõista, millised tunnused ja parameetrid on sihtrühma jaoks olulised. Toote paradigma (toote kolm tasandit) - tähendab, et tootest tuleks mõelda kolmel tasemel- põhikasu, tegelik toode ja lisaväärtusega toode. Kvaliteet - üks toote olulisemaid omadusi, kuna see määrab suuresti ära tarbija rahulolu tootega. Kvaliteeti võib defineerida kui vigade puudumist. Kvaliteet on toote võime rahuldada tarbija

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

Majandus. Linn. Ühiskond arvestuse põhimõisted

külastajate ja investorite ootustele) Sihtkoha brändimine - brändimise strateegia ja teiste turundustehnikate ja -distsipliinide rakendamine linnade, regioonide ja riikide majandusliku, poliitilise ja kultuurilise arengu jaoks, põhirõhk on turismil. Koha brändimine tähendab olemasoleva ja lisaatraktiivsuse juurdetoomist kohale ning protsessi keskseks küsimuseks on brändi identiteedi loomine ning imago kujundamine. Identiteet on brändi looja üldine arusaam ja käsitlus brändist. Identiteedis sisalduvad kõik elemendid, mille kaudu brändi tarbijatele edastatakse. Brändi imago on sihtrühma tõlgendus brändist ehk kuvand inimese peas. Linna brändimine ­ kohabrändimise tüüp; laiem kontseptsioon, suunatud investoritele, elanikele, turistidele, talentidele, eesmärgiks on tuua välja linna unikaalsus (eristumine)

Majandus → Majandus
15 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan - akvaariumite valmistamine

..................................................................................... 5 4.2. Ettevõtte tulevikuversioon aastal 2012............................................................................ 5 5. Põhieesmärgid ja strateegia.....................................................................................................6 5.1. Käibe ja rentaablustaotlused............................................................................................ 6 5.2. Soovitud imago ja teised põhieesmärgid..........................................................................6 5.3. Strateegia..........................................................................................................................6 6. Marketingiplaan...................................................................................................................... 6 6.1. Müügieesmärgid...........................................................................................

Majandus → Majandus
220 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun