Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"slogan" - 73 õppematerjali

slogan on eelkõige turundusliku eesmärgiga - slogan on üks vahenditest, millega soovitakse toodet või teenust konkurentidest eristada ja klientidele meeldejäävaks muuta.
thumbnail
1
docx

15 sloganit

eest samu asju. 11.Nike-,,Just do it." /Sobib sloganiks, kuna Nike müüb enamasti spordirõivaid, siis jätab mulje nagu Nike innustaks sporti tegema vms. 12.Electronic Arts-,,Challenge everything." /Sobib sloganiks, kuna EA toodab enamasti mänge. 13.M&M-,,Melts in your mouth not in your hands" /Sobib sloganiks, kuna on piisavalt arusaadav, et tegu on kommidega. 14.Jaguar-,,Grace,Space,Pace" /Sobib sloganiks, väljendab toote omadusi. 15.Ebay-,,Buy it.Sell it.Love it." /Väga hea slogan, kolme lausega on kõik arusaadav millega firma tegeleb.

Kategooriata → Uurimistöö alused
4 allalaadimist
thumbnail
30
odp

Majandus ettevõtte tutvustus

Brandner PCB Meiri Soon Triin Kask Ettevõttest ● Tegeleb trükkiplaatide toomisega ● Asutati 1995. aastal Hr Manfred Brandneri poolt ● 1997.-1998. aastal firma pankrotistus ning firma osteti ära oma töötajate poolt Eesmärk ● Toota võimalikult kvaliteetseid trükkplaate võimalikult kiiresti ● Selle käigus anda inimestele tööd ja arendada neid tehnoloogia valdkonnas Visioon/missioon ● Olla usaldatud oma klientide poolt, austatud looduse poolt ja kardetud konkurentide poolt Slogan/väärtused ● Slogan- Striving for excellence ● Väärtused: Usaldus Kiirus+ konkurentsivõimeline hind Paindlikus Kogemused Kvaliteet- innovatiivsus+ pidev enesetäiendus Personal Keskkonnasõbarlikkus Tegevusvaldkond ja-kohad ● Ülikiire trükkplaat...

Majandus → Majandus
1 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Lihtsustatud äriplaan

252 lõikes 1 nimetatud hooldaja toimetulekut või töötamist toetav teenus, mille osutamise vältel tagab nimetatud isikute asemel lapse hooldamise, arendamise ja turvalisuse lapsehoiuteenuse osutaja. OÜ Pätu Mängutuba omanik: ● Isiku roll- omanik. ● Isikukood: 49303093345 ● Nimi OÜ Pätu Mängutuba: Muki Muki ● Osamaks: 2500.- ● Telefon: 112 2. Äriidee, missioon, visioon, põhiväärtused, eesmärgid ja slogan Äriideeks on pakkuda teenust lastehoiu ja mängutubade näol. Pätu Mängutoas on võimalik nii lapsi tuua hoiule mõneks tunniks kuni pooleks päevaks, kuni vanemad on shoppingul, restoranis, koosolekul vm. Vajalik on eelnev registreerimine, kuna võib juhtuda et mõnel päeval on mängutuba lapse sünnipäevaks broneeritud, Samuti on vajalik eelnev sünnipäevade registreerimine ning kooskõlastamine mängutoaga laste meelelahutuse ja toidlustuse osas. MISSIOON

Majandus → Äriplaan
307 allalaadimist
thumbnail
5
docx

LIHTSUSTATUD ÄRIPLAAN

Ettevõtte tegevusala- 4771 Rõivaste jaemüük spetsialiseeritud kauplustes Vaata erinõuetega tegevusalasid siit http://mtr.mkm.ee/failid/Info/Tegevusalad_jaan2007.doc Vaata taotlusvorme siit http://mtr.mkm.ee/default.aspx?s=vormid Too välja ka ettevõttega seotud isikud: Isiku roll- omanik Isikukood: 49307080830 Nimi (ka ärinimi): Anna Popova, ILN Osamaks: 2500 2. Äriidee, missioon, visioon, põhiväärtused, eesmärgid ja slogan ILN on riiete bränd aktiivsetele ja moekatele noortele. Igaüks saab valida endale sobivaid rõivaid oma maitsele, et saaks näidata oma maailmavaadet ja stiili. Sihtrühmaks on noored, kes otsivad ennast, kelle unistuseks on olla eriline ja silmapaistev. MISSIOON - miks me olemas oleme? I Love Neon eesmärgiks on tuua päikest kõikidele noortele, kes on moehuvilised ja tahavad olla silmapaistvad. Meie rõivad on erilised ja moekad. VISIOON - kuhu me tahame jõuda?

Majandus → Äriplaan
79 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Suhkruvati müük

Suhkruvatti müük 2014 Äriidee O Minu idee on selles, et pakkuda maitsvat suhkruvatti erinevatel kontsertidel, laatadel ja teistel sarnastel vabaõhu üritustel. Tulevik O Paari tegutsemisaastate pärast võiks laieneda ja avada alalise suhruvati putka suurtes kaubanduskeskustes. Sihtturg O Kõige rohkem suhkruvattis on huvitatud lapsed ja natuke vähem noored. Konkurents O On selge et, kõige lihtsam viis konkurentidest eristuda on ehtida oma telgi tõmbavalt, ilusalt ja silmapaistvalt. Algkapital O Algkapitaliks on vaja umbes 500 eurot, see on uue suhkruvatimasina hind. Müügiks pole suurt telki vaja ja seetõttu on ka müügiplatsi eest tasud suhteliselt väiksed. Ettevõttevorm O Arvan,et ettevõttevorm oleks FIE, sest alguses üritan kindlasti ise kõigega hakkama saada, mul oleks võimalus ise kontrollida kõike ja välja mõelda kuidas on parem teha. ...

Majandus → Ettevõtlus
7 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Adidas

•Adidas has a branded range of male and female geodorants, perfumes, aftershave and lotions. About company •Number of employees- 53 731 •The company's clothing and shoe designs typically feature three paralleel bars and the same motif is incorporated into Adidas's current official logo •It is the largest sportwear manufacturer in Europe and the second biggest in the world •"Adidas is all in" is the current global marketing strategy slogan for Adidas. Adidas Competitors •Nike •Puma •Converse Adidas Subsidiaries •Reebok •Runtastic •TaylorMade- Adidas •Ashworth Position and responsibilities •I would like work a Designer • Be responsible for the design of clothing and footwear •Thinking of new ideas

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Rahvusvaheliste suhete ajalugu

Infosõeluja (informaator) ­ need isikud kontrollivad varustuskeskusesse saabuvat informatsiooni. Muutumatu taasost: taasostmise olukorra loob pidev või korduv tavapärane vajadus Modifitseeritud taasost: selline olukord võib tekkida pideva või ka korduva vajaduse korral, kui teadaolevad ostmisvariandid muutuvad. Uus ost: uues olukorras on ostjal tegemist vajaduse või probleemiga, millega ta varem pole kokku puutunud. Brandil on kolm olulist osa: brandi nimi, logo ja slogan. Brändi nimi peab olema teistest eristuv, kergesti meeldejääv ning kirjeldama toote kuuluvust. Brändi nime toetab logo, mis on nime visuaalne lahendus. Logo pidev näitamine aitab tarbijal brändi ära tunda. Slogan on tunnuslause. power product model - iseseisev bränd ilma mingi seosteta tootjaga, näiteks Procter & Gamble pesupulbriga Tide tootebrändil on oma kontseptsioon ja seda ei seostata teiste saa firma toodetega

Politoloogia → Rahvusvahelised suhted
3 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

McDonald's presentation

McDonald's 2011 logo Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level MAIN FACTS INDUSTRY: RESTAURANTS FOUNDED: MAY 15 , 1940 IN SAN BERNARDINO, CALIFORNIA FOUNDERS: RICHARD AND MAURICE MCDONALD OWNER: JAMES A. SKINNER (Chairman & CEO) HEADQUARTERS: OAK BROOK, ILLINOIS, U.S. NUMBER OF RESTAURANTS: 32,000+ (AREA: WORLDWIDE) COUNTRIES: 119 EMPLOYEES: MORE THAN 1,5 MILLION SLOGAN: I'M LOVIN IT WORLD'S LARGEST CHAIN OF FAST FOOD RESTAURANTS MASCOT: CLOWN RONALD MCDONALD Types Of restaurants COUNTER SERVICE ­ INDOOR SEATING DRIVETHROUGH ­ OUTDOOR SEATING ( DRIVETHRU, AUTOMAC, PAY AND DRIVE OR ,,MCDRIVE" ­ AS IT IS KNOW IN MANY COUNTRIES Money REVENUE: US$ 22.6 BILLION OPERATIN...

Keeled → Inglise keel
12 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Inglise keele letter idee ettevõttele

,,Lightning". Its perfect name for a enery drink because lightning is very fast and cool so people may think that they will become as fast as lighting when they drink that beverage. Also we should make healthy drinks from fresh fruits and call it ,,Lightning Apple" or something like that so it will be a healthy energy drink. All the bottles must look like lightning arrows and the bottles will be made from recyclable glass. The new slogan will be ,,Faster than lightning". We will advertise it on television and on internet. The product will be pricey to look professional and seem like high-quality drink. We can compete similar products with our professional high-quality packaging which will come with a lightning tattoo which can be removed with water. The product will be launched globaly and because lightning strikes are very well known in many different countries then there will be no problem with culture differences

Keeled → Inglise keel
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Film review

becomes meaningful again. Andy Dufresne - an intelligent, educated, kind, patient and intelligent young man. At first, it seems to us that it is nothing special in itself is not that fast breaks, but this is only a first impression. The film was nominated for seven awards "Oscar", but, unfortunately, but have not got anyone, but despite this, it still remains the best for me. I especially liked the one phrase in the movie "Hope - the best of things. It never dies" and its slogan "Fear - is shackles. Hope - is freedom". I would definitely recommend watching this awesome film.

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Marxism

higher price than he gets paid for it. 3. Classless society which means that everyone is equal in a basic sense as a member of the tribe and the different functional assignments of the primitive mode of production, howsoever rigid and stratified they might be, did not and could not, simply because of the numbers, produce a class society as such.  Why to be against Marxism? 1. Marxism removes incentive, with the slogan “From each according to his ability, to each according to his need” which implies that you should only get what you need, regardless of productivity or skill, which discourages people from working hard, forces production to fall, which reduces wealth, and ultimately societal wellbeing. 2. Equality of outcome would stop productive people from being able to produce as much as they can and force those less gifted to work to the bone. 3

Keeled → Inglise keel
1 allalaadimist
thumbnail
4
docx

1984 book conclusion

life for example Big Brother evokes to the cult of personality buillt up around Joseph Stalin, also Winston´s job „revising history“ is based on the Stalinist habit of airbrushing images of „fallen“ people from group photographs and removing references to them in books and newspapers. The thought police is based on the NKVD and the tortures of the Minstry of Love evoke the procedures used by the NKVD. Actually the statement „2+2=5“ that Winston had to beliece was a communist party slogan from the second five-year plan, in which they wanted to full five-year plan in four years. In my opinion it goeds together with nowadays- that people want to get more and faster, they do not have any patience and expect everything to happen very fast. In my opinion there were 3 main ideas which go very well together with nowadays society ideas, problems and fears. George Orwell wanted to show dangers of totalitarianism, but nowadays if a country limits people´s

Keeled → Inglise keel
32 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Äriplaan: Turismi abc OÜ

Äri Ettevõtte põhiandmed Nimi: Turismi abc OÜ Asukoht: Sadama tee 12-5 Tegevusala: Turism Omandisuhe: OÜ Suurus: 1500m2 Töötajate arv: 15 Ettevõtte taustaandmed Ettevõtte töötajad on saanud turismi alase hariduse ja on pikalt juba sellel alal töötanud. Ettevõtte konkurentsieelis Meie ettevõttel on konkurentide ees hulgaliselt eeliseid, nagu näteks see, et meie teenused on paindlikumad ja saame läheneda igale kliendile personaalselt. Äriidee Äriideeks on pakkuda turistidele meeldejäävaid elamusi nii Eestis kui ka mujal baltikumis või isegi suurel soovil ka põhjamaades. Segmenteerimine Kliendigrupp Ostupotensiaal Kliendi väärtushinnangud ja valikukriteeriumid 1 Mehed 50% Hinna ja kvaliteedi suhe on määrav. 2 Naised ...

Majandus → Äriplaan
16 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Brands are...

Essay Brands are... Nowadays, the meaning of the word "brand" is clear to everyone. Brands become a part of our life. People buy particular brand and show their brand loyalty. When we talk about Apple or Mercedes everyone has their brand image. Brand awareness raises and we recognize brand name by logo or slogan. So, it seems that brands are necessary. On the one hand they do. Brand is luxury, exclusivity, and the top we should seek for. Everyone wants to be attractive and brands may help to impress other people. Buying brands show that you have taste, you look for newness, it also shows that you can achieve something more, than an ordinary person, because all these brands are expensive and not everyone can buy them. People also buy brands, because they guarantee the high quality of product.

Keeled → Business english
11 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Theodore Roosevelt

After the war, he returned to New York and was elected Governor; two years later he was nominated for and elected Vice President of the United States. In 1901, President William McKinley was assassinated, and Roosevelt became president at the age of 42, taking office at the youngest age of any U.S. President in history. As an outdoorsman and naturalist, he promoted the conservation movement. On the world stage, Roosevelt's policies were characterized by his slogan, "Speak softly and carry a big stick". Roosevelt was the force behind the completion of the Panama Canal; he sent out the Great White Fleet to display American power, and he negotiated an end to the Russo-Japanese War, for which he won the Nobel Peace Prize. Roosevelt declined to run for re-election in 1908. After leaving office, he embarked on a safari to Africa and a trip to Europe. On his return to the US, a rift developed

Ajalugu → Ajalugu
4 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Müügitöö alused

Hõlbsustada eristamist, kaubamärk peab võimaldama ostjal kergesti mõista, et see toode erineb teistest või teistest samaliigilistest toodetest. anda toodetele nimed Kergendada toodete äratundmist Hõlbustada kauba meeldejätmist Viidata riigile või firmale, kus kaup pärist Anda infot kauba kohta Stimuleerida ostjas just selle kauba ostusoovi Sümboliseerida toote kõrget kvaliteeti ja garantiid Reklaamifunktsioon. Kaubamärkide liigid 1. Sõnamärk üksiks sõna, mitu sõna, slogan ( lause ) , tähe ja/või numbrikombinatsioon 2. Kujutismärk 3. Sõnad ja sümbolid 4. Ruumiline märk. Uued kaubamärgiliigid. 1. Helimärk 2. Lõhnamärk 3. Liikuv märk 4. Ebatraditsioonilised uued kaubamärgiliigid, nt hologramm. Margikaup või mitte Tänapäeval on kaubamärgi andmine oma kaubale nii levinud, et enamus kaupu tuleb müügile sellega. Kuid on olemas ka nimetud kaubad ­ marginimeta, lihtsas pakendis, odavamad kui margitooted ( suhkru, jahu, sool jne.)

Majandus → Majandus
23 allalaadimist
thumbnail
8
docx

TALLINKI turundusplaan

1. Ettevõtte tutvustus, ettevõtte tegevusvaldkond AS Tallink Grupp on 1989. aastal asutatud Euroopa juhtiv laevandusettevõtte, mis pakub minikruiisi- ja reisijateveoteenuseid ning kaubaveoteenust Läänemerel. Tegevusvaldkondadeks on laevandus ja transport. Ettevõte pakub oma teenuseid kaubamärkide Tallink ja Silja Line all mitmel laevaliinil Soome ja Rootsi, Eesti ja Soome, Eesti ja Rootsi ning Läti ja Rootsi vahel. Ettevõte tegutseb põhimõttel „Nulltolerants laevadelt merre sattuvale reostuseleˮ. Tallinki eesmärk on kõrvaldada võimalik reostus tekkekohas, tagades, et nii maal kui ka merel tegutsetakse alati keskkonnateadlikult ning järgides rangeid ohutusstandardeid ja kõiki asjakohaseid seadusi. 2. Missioon, visioon, tunnuslause (slogan) Missioon: saavutada maksimaalne kliendirahulolu, pakkuda eri klientidele mitmekesiseid kvaliteetteenuseid ning seal juures tagada kulusäästlik äritege...

Majandus → Majandus
76 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Suhtekorraldus

Otsustasin võrrelda Hill & Knowltoni suhtekorraldusfirmat Rull & Rumm suhtekorraldusfirmaga, kuna R&R on tegutsenud juba aastast 1997 ning Ivo Rull töötas enne R&R asutamist Hill & Knowltonis ning sooviks analüüsi tulemusel märgata või just leida erinevusi, mida Rull on varasemast firmast enda organisatsiooni üle toonud. Rull & Rumm Tutvudes R & R kodulehega jääb esmalt silma mõnus kujundus ning roheline värv, mis teadaolevalt tekitab enamikes inimestes heaolutunnet. Slogan ,,Maine kiidab tegijaid'' kutsub selle firma teenuseid kasutama. Firmast endast leiab kodulehelt vaid kaks lauset, milledeks on: ,, Suhtekorraldusfirma Rull & Rumm asutati 1997. aasta oktoobris Ivo Rulli ja Hannes Rummi poolt. Praktiliselt kogu oma tegutsemisaja vältel on Rull & Rumm tegutsenud Ivo Rulli ainuomanduses.''.Selline lühika firma iseloomustus ei tekita usaldust, aga usaldus taastub, kui vaadata konsultantide pilt ja kirjeldusi, mis on väga professionaalsed ja formaalsed.

Sotsioloogia → Avalikud suhted
36 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Dictionary all marketers are liars

Bending nõtk, painutamine Benefit kasu, tulu Benevolent lahke Beverage jook Blacksmiths sepad Bloodletting verevalamine Boisterous tormakas, rahutu Bothering tüütamine Bouquet lillekimp Breakthrough läbimurre Breathing hingamine Bustle askeldama, sagima C Campaign kampaania Capitalists kapitalistlikud Catchy slogan meeldejääv loosung Cause põhjustama Ceased lõppenud Celebrity-endorsed kuulsuse poolt heaks kiidetud Challenge väljakutse Chariot sõjavanker Claim nõue, taotlema Cohesive sidus Collar krae, arest Commercial reklaam Commodity kaup, toode, vara Compelling mõjuv, kaasakiskuv Competitors võistleja, konkurent Complex keeruline, kompleks

Keeled → Inglise keel
6 allalaadimist
thumbnail
7
rtf

Inglise keel sõnad

Inglise keel Holidays package holiday-puhkusepakket trip-reis tour-ringreis resort-kuurort to go on holiday/take a vacation-puhkusele minema to go sightseeing-vaatamisväärsusi vaatama minema to stay in a guesthouse-peatuma külalistemajas coach-reisibuss to hire a car-autot rentima cruise-kruiis beach-rand scenery-maastikupilt wildlife-loodus tent-telk mobile home-haagissuvila pool-bassein equipment-varustus remote places-kõrvalised kohad ancient cities-iidsed linnad white water rafting-kärestiku parvetamine adventure-seiklus cable car-tõstuk backpacking-seljakotiga reisimine to be fed up-kõrini olema abroad/aboard-välismaal/kaldal high season-kõrghooaeg travel agent's-reisibüroo to cash travellers'cheques-tsekke sularahaks tegema jab-süst to book a ticket in advance-proneerima piletit ette regional cuisine-kohalik köök handicrafts-käsitöö accommodation-majutus well-equipped-hästi varustatud Travelling Chec...

Keeled → Inglise keel
14 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Fay Weldon, Powerpoint

older than her. It is not clear whether she had her first son during this marriage or earlier. § Raising her son as a single mother, she looks back on her twenties as times fraught with "odd jobs and hard times." She worked on the problem page of the Daily Mirror and then as a copywriter for the Foreign Office. She then embarked on an extremely successful career as an advertising copywriter becoming famous for her slogan 'Go to work on an egg'. § At 29 she met Ron Weldon, a jazz musician and antiques dealer.They married and had three sons, the first of whom was born in 1963. It was during her second pregnancy that Weldon began writing for radio and television. Work § In 1967, she published her first novel "The Fat Woman's Joke". § For the next 30 years she built a very successful career, publishing over

Kirjandus → Inglise kirjandus
5 allalaadimist
thumbnail
7
rtf

Sõnad inglise ja eesti keeles

Inglise keel Holidays package holiday-puhkusepakket trip-reis tour-ringreis resort-kuurort to go on holiday/take a vacation-puhkusele minema to go sightseeing-vaatamisväärsusi vaatama minema to stay in a guesthouse-peatuma külalistemajas coach-reisibuss to hire a car-autot rentima cruise-kruiis beach-rand scenery-maastikupilt wildlife-loodus tent-telk mobile home-haagissuvila pool-bassein equipment-varustus remote places-kõrvalised kohad ancient cities-iidsed linnad white water rafting-kärestiku parvetamine adventure-seiklus cable car-tõstuk backpacking-seljakotiga reisimine to be fed up-kõrini olema abroad/aboard-välismaal/kaldal high season-kõrghooaeg travel agent's-reisibüroo to cash travellers'cheques-tsekke sularahaks tegema jab-süst to book a ticket in advance-proneerima piletit ette regional cuisine-kohalik köök handicrafts-käsitöö accommodation-majutus well-equipped-hästi varustatud Travelling Chec...

Keeled → Inglise keel
11 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Victorian life - Briti ajalugu

Suffrage and later the more influential National Union of Women's Suffrage Societies (NUWSS). Little victory was achieved in this constitutional campaign in its earlier years up to around 1905. It was at this point that the militant campaign began with the formation of the Women's Social and Political Union (WSPU). The WSPU was quite radical in their behaviour, as they wanted to get the right to vote as quickly as possible. To illustrate their more militant stance, they adopted the slogan "Deeds, not words". Many of the suffragettes were imprisoned for their violent and vandalizing actions. In prison, they started a hunger strike and were force fed by the guards. The authorities' policy of force feeding won the suffragettes great sympathy from the public. The government passed a law that allowed the release of prisoners who were about to die from malnourishment. A new suffrage bill was introduced in 1910, but growing impatient, the WSPU launched a

Ajalugu → British history (suurbritannia...
3 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Rahvusvaheline äritegevus Eksam

their teeth, a sign of attractiveness in their culture. • The Scandinavian vacuum manufacturer Electrolux didn’t account for a common American colloquialism when marketing their vacuum in the U.S: "Nothing sucks like an Electrolux". • The soft drink Fresca was marketed under that name in Mexico … before the company discovered that ‘fresca’ is a slang term for lesbian in parts of Mexico. • Pepsi used the slogan “Come Alive With Pepsi” in Taiwan … or so they thought. The slogan was actually translated as: "Pepsi brings your ancestors back from the dead." • The Coors slogan "Turn It Loose," was translated into Spanish as "Suffer From Diarrhea. WHY CULTURAL FACTORS MATTER WHEN CHOOSING EXPORT MARKET? It is essential that companies take into account the lifestyles and culture of countries to which they are considering exporting. This information can be used to determine

Majandus → Rahvusvahelise majanduse...
45 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

4.3. Eesmärgid 4.3.1. Lühiajalised Lühiajalisteks eesmärkideks on ehitada töökoda euronõuetele vastavaks ja sisustada kaasaegse tehnoloogia ja töövahenditega, töötajate palkamine ja nende koolitamine ning samuti hea maine tagamine. 4.3.2. Keskmised Keskise pikkusega eesmärkideks on konkurentsivõime säilitamine ning püsiklientide leidmine. 4.3.3. Pikaajalised Pikaajaliseks eesmärgiks on saada tuntud ettevõtteks üle Eesti. Samuti laiendada oma ettevõte tegevusala. 4.4. SLOGAN Meie slogan on "Puhume teie autole elu sisse!" 5. ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS 5.1. Makrokeskkonna analüüs 5.1.1. Majanduslanguse risk Majanduslanguse põhjustatud riske hindame keskmiseks, kuna majandus võib langeda, aga autodega sõidetakse ikka ja autod vajavad hooldust. Ilmselt küll sõidetakse vähem, kuid mitte nüüd nii väga vähem, et autoremondilukkseppadel töö ära kaoks. 5.1.2. Seadusandluse risk

Muu → Uurimustöö
28 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

· Milles seisneb ettevõtte roll? · Mida lühemalt õnnestub missioon kirja panna, seda parem! Näiteks ettevõtte Aken missioon on pakkuda tööd kaasaegse tehnoloogiaga firmas, koolitada oma ala spetsialiste ning toota kõrgekvaliteedilist toodangut, mida müüakse Euroopa Liidu turgudel, pakkudes rahulolu nõudlikele klientidele. Missiooniga peaks olema kooskõlas ärilause ehk slogan, mida ettevõte kasutab nii ettevõttesiseks kui ka avalikkusega suhtlemiseks, reklaamis. Sloganite näiteid: "Meie täidame Sinu lubadused" - DHL "Connecting People" - Nokia "Felix muudab hea paremaks" - Felix Slogan on eelkõige turundusliku eesmärgiga - slogan on üks vahenditest, millega soovitakse toodet või teenust konkurentidest eristada ja klientidele meeldejäävaks muuta.

Majandus → Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Huvitav ettevõte. Referaat.

2009. Aastal tuli ettevõtte välja kuue täiesti uue jäätisesordiga, mis leidis rahva heakskiidu. Tänapäev Tänaseks on AS Balbiino hõivanud veidikene enam kui 40% Eesti jäätiseturust. Balbiino annab tööd enam kui 200 inimesele, suviti isegi kuni 300 inimesele. Ettevõtte peab väga tähtsaks meeskonnatööd ning väärtustab vastututstundlikkust. Juhiks on Kaido Salurand on alates 2011. aastast. Alates 2010. aastast on kasutusel slogan ,,Õigus parimale jäätisele - Balbiino!". Selle tähenduseks on eelkõige ettevõtte arvamus, et igal ühel on õigus parimale jäätisele. Samuti on see suunatud lastele, kes naudiksid Balbiino jäätist ehk tervislikku magustoitu, mis lastele on ühtlasi ka kasulik. Uue sloganiga seoses võtab Balbiino endale vastutuse parima jäätise nimel pidevalt tööd teha ning tarbijate eelistusi arvestada. Loodetakse ka koostööpartneritele, et jäätis oleks justkui täiuslik.

Majandus → Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad äriideed ettevõtte tegevust liigselt ei killustaks. Visiooni - kuhu soovitakse pikemas perspektiivis ettevõttega jõuda või saavutada. Ajaline raam lepitakse organisatsioonis endas kokku (tavaline aeg on 5 aastat). Missioon vastab järgmistele küsimustele: - mis on ettevõtte tegevusvaldkond? - mida ta kliendile pakub? - kuidas ta oma tooteid pakub (toote eripärad, eristuvus konkurentidest)? - kes on ett...

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

................................................................................ 4 4. VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID ................................................................................. 4 4.1 Visioon ..................................................................................................................................... 4 4.2 Missioon ................................................................................................................................... 4 4.3 Slogan ....................................................................................................................................... 5 4.4 Eesmärgid ................................................................................................................................. 5 5. ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS ................................................................................................ 6 6. SWOT ­ ANALÜÜS.....................................................................

Majandus → Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
11
odt

Gümnaasiumi majanduse äriplaan

Kokkuvõte Minu äriplaani ideeks kujunes välja pikkade pood, mille laatset pole Eestis. Pood pakub erinevaid riideid/jalanõusid suure valikuga nii meestele, kui ka naistele. Kogu kaup imporditakse, enamjaolt Inglismaalt aga ka muudest kohtadest. Ettevõtte asukohaks Küüni 15. Tulevikus laiendame ka Tallinnasse. Leida võib ettevõtet inernetilehelt kui ka ajalehest aegajalt. Ootame kauplusesse kõiki, kes on huvitatud meie toodetest! Ettevõtte üldandmed 1. OÜ Pikk 2. Osaühing 3. Küüni 15 4. 7498 076, 58547782 5. 7498 077 6. [email protected] 7. Kati Karu, Mari Muri 8. Osakapital 9. Kati Karu (täisosa) 10. Kati Karu, 55667788 Äriidee 1. Ärivaldkond: tööstuskaubandus 2. Toode/teenus lühidalt: riideid müüv kauplus 3. Sihtgrupp: iga vanus, kuidas inimene ise soovib ja näeb, kuidas toode talle endale sobib. Enamjaolt pikkadele inimestele, nii meestele kui naistele. 4. Idee uudsus ja erilisus...

Majandus → Äriplaan
40 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

Tarbijad ise “toodavad” sotsiaalseid suhteid (kogukonna), milles kaubad omandavad tähenduse. See saab sündida tänu meediakultuurile, milleabil genereeritakse “väärtuse kood”. Kaubamärgiseadusega kaitstud bränd esindab tänapäevases kapitalismis olulist mittemateriaalset vara. Brändii identiteet. • Bränd kui toode • Bränd kui organisatsioon (toodet on kergem kopeerida kui ettevõtet v organisatsiooni) • Bränd kui sümbol (visuaalne identiteet + slogan + sümboliline tähendus) • Bränd kui isik (brändi personaalsus sh demograafilised tunnused, elustiili omadused, isikuomadused) Brändi identiteeti kommunikeerides kujuneb tarbija teadvuses välja brändi kuvand e assotsiatsioonide kogum, mida tarbija brändiga seostab. Brändi sisulise “evolutsiooni” põhimõtteline mudel:  Mitte-brändid (non-branded) mille puhul toode rahuldab vaid konkreetseid, peamiselt alama astme individuaalseid vajadusi ja mida nt.

Meedia → Reklaam
10 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Saate “Välisilm” formaadi analüüs

Lõikude üleminekud on küllaltki ladusad. Uue lõigu juhatab sisse saatejuht, kes ütleb põgusalt, millest juttu tuleb ning kes on lõigu autor. Seejärel kasutatakse lühikest beezi taustaga Välisilma klippi. 8. Eesmärgi sõnastus, sihtgrupp, storyline Välisilma eesmärk on kajastada maailmas toimuvat ning Eesti välispoliitikat. Sihtgrupp on eesti keelt valdav, vähemal või suuremal määral välispoliitikast huvitatud inimesed. Formaadil puudub turunduslause ehk slogan. Nii pildi kui sisu poolest on Välisilm uudistesaadete laiendus, täpsemalt selle analüüsiv ja kommenteeriv osa, seega pole selles saates oodata suurt uudispommi. Pigem võetakse juba kuuldud uudis tükkideks lahti ning analüüsitakse neid ning asetatakse suuremasse konteksti. Atraktiivseks teeb ta näiteks see, et saadet teevad oma ala spetsialistid, samas pole ta liiga spetsiifiline ning iga klipi alguses seletatakse tavaliselt antud teema lahti. Saade annab kiire

Politoloogia → Politoloogia
6 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Audi ajalugu

lausa vaimustuses olevat, sest "müravaba" mootor tegi sõidu palju mugavamaks ja lõbusamaks. Uute investorite otsingul kolisid Horchi tehased 1902. aastal Reichenbachi Saksimaal. Muutuste hind oli kõrge, Horch pidi oma firma osakud maha müüma ja muutus omaenda kunagises tehases tavaliseks lihttööliseks. Ent firma kosus, kasvas ning laienes 1904. aastal juba aktsiaseltsina Zwickausse. Sihiga peagi luksusautode klassi jõuda paisati üle Saksamaa firma vägagi väljakutsuv slogan: "Horch loob ainult tugevaid ja häid autosid." 1918 sai Horchi tehastes tööd juba 1800 inimest ning nende käive tõusis enneolematuks: kokku toodeti autosid 30 miljoni marga eest. Lisatööjõudu värvati suurte ja kärarikaste kampaaniatega. Omaloodud reklaamlause "Horch - nüüd vaid nelja- ja kuuesilindrilised luksussõidukid", vajas ju täideviimist. 20ndatel aastatel lummasid Zwickaust pärit luksuskaunitarid juba Pariisi, Brüsseli, Londoni ja Berliini autosalongide siniverelisi

Ajalugu → Ajalugu
103 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Leksikoloogia

moon-lunas, son-filial, daughter- filial, mother- maternal, father- paternal. GREEK- abbot, angel, apostle, bishop, school, cilinder, cycle, dialoge, cardiac, phonetic, gymansium, biathlon, pentathlon, decathlon, olympic, diagnoses, prognoses, analyses, technology, epic, drama, poem, tragedy, comedy, theatre, epilogue, prologue, methaphor CELTIC- welsh, walloon, wallnut, bannock, bin, brock, badger, caln, whiskey, lock, slogan, arthur, donald and mac. SCANDIAVIAN- take, taken, grasp, seire, catch, call, cast, hit, trive, want, raise, indow, husband, fellow, gate, sky, ski, skirt, skin, plought, ill, ugly, law, thrall, beck, tharp, breed, orientering and sorgasbord FRENCH- law, culture, fashion, religion, odour, slent, king, queen, lord, lady, duke, dutchess, baron, count, countess, page, marquise, prima, leisure, cards, chess, conversation, sport, veal,

Keeled → Inglise keel
82 allalaadimist
thumbnail
6
docx

BRÄND

sõnum Tsentraalne mõjustuskanal: reklaami vastuvõtja psühholoogilised teabetöötlusmehhanismis, mis vahendavad reklaamiteates sisalduva teabe vastuvõttu tingimustuses, kus keskendunud infotöötluse tõenäosus on kõrge. Mõju: ratsionaalne reaktsioon. ATTENTION - tähelepanu INTEREST- HUVI DESRE ­ soov ACTION ­ tegutsemine. Pealkiri peab tõmbama tähelepanu. Interst ­ sissejuhatav lõik. et tekitada ostusoovi ja usaldusväärsust: ostutekst. action_ lõpus peaks olema slogan. 1. Tähelepanu soodustab tunnetatud/aktualiseeritud vajadus Inimene saab aru, et tal on midagi vaja, siis panebi ajsa tähele. Ehk siis, tuleb öelda, et mida sul vaja on ;) Tähelepanu soodustab objekti eristuvus. Objekti esiletõstmine/eristuvus foonist nt agressiivsuse määr. Eristuda võib ka normist. Nt sürrealistlikudreklaamid. Tähelepanu on sõltuvuses esitatud info suutlikusest stimuleerida mõttetegevust..

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

Selle põhifunktsiooniks on eristada ühe firma tooteid teistest samaliigilistest toodetest. Kaubamärk saab õiguskaitse kaubamärkideregistrisse kandmisega. Tänapäeval on bränd väärtusloomesüsteem, mis kätkeb funktsionaalset kasu, lisaväärtust ja lubadust, mida tarbijad väärtustavad piisavalt, kulutamaks selle peale oma raha. Toode on see, mida ettevõtte toodab bränd on see, mida tarbija ostab. Brändil on kolm olulist osa: brändi nimi, logo ja slogan. Brändi nimi peab olema teistest eristuv, kergesti meeldejääv ning kirjeldama toote kuuluvust. Brändi nime toetab logo, mis on nime visuaalne lahendus. Logo pidev näitamine aitab tarbijal brändi ära tunda. Slogan on tunnuslause. Brändi vajadus:  Tarbijale: bränd lihtsustab valikut; vähendab aja- ja energiakulu kordusostude sooritamisel ja toote leidmisel konkurenttoodete seast; lubab kindlat

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan

vajadustest lähtuvalt täidetakse täidetakse tellimused kvaliteestselt ja profesionaalselt ning läbi selle on tagatud ettevõtte kiire areng ja kliendi usaldus. Sihtgrupiks on Pärnumaal tegutsevad pisiettevõtted. VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID Ettevõtte visioon OÜ Crismo Consult on aastaks 2014 tuntud raamatupidamisteenuse osutaja Pärnumaal. Ettevõtte missioon Tagada klientidele kvaliteetne, profesionaalne ja kliendikeskne raamatupidamisteenus. Ärilause e. slogan Kui hindad kvaliteeti. Ettevõtte eesmärgid OÜ Crismo Consult eesmärgiks on kasvada üheks kiiremini arenevaks ja kõrget kvaliteeti pakkuvaks raamatupidamisteenusid osutavaks ettevõtteks Pärnumaal. Keskmise pikkusega eesmärgid: 1. Kasvatada 2011. aastal püsiklientide osakaalu 50% 2. Aastaks 2013 haarata vähemalt 15% kohalikust turust. 6 3. Saavutada klientide rahulolu vähemalt kord aastas läbi viidava rahulolu-uuringu

Majandus → Ärijuhtimine
626 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Inglise leksikoloogia 2012

i.e- that is, viz- videlicet, etc- et cetera, c.f- confer Latin adjectives for english nouns- nose-nasal, mouth-oral, sun-solar, Greek borrowings abbot, angel, apostle, bishop, school, cilinder, cycle, dialogue, cardiac, phonetic, gymnasium, biathlon, pentathlon, decathlon, olympic, diagnosis, prognosis, analysis, technology, epic, drama, poem, tragedy, comedy, theatre, epilogue, prologue, metaphor Celtic borrowings welsh, walloon, walnut, bannock, bin, brock, badger, caln, whiskey, lock, slogan, arthur, donald and mac. Scandinavian borrowings take, taken, grasp, catch, call, cast, hit, thrive, want, raise, endow, husband, fellow, gate, sky, ski, skirt, skin, plough, ill, ugly, law, thrall, beck, tharp, breed, and sorgasbord French borrowings law, culture, fashion, religion, odour, slent, king, queen, lord, lady, duke, duchess, baron, count, countess, page, marquis, prima, leisure, cards, chess, conversation, sport, veal, beef, mutton, venison, brown, parta, ham, gammon, question,

Keeled → Inglise leksikoloogia
98 allalaadimist
thumbnail
12
doc

All Marketers are liars- töölehed

Lk 1 1. Intention- kavatsus, tahtmine, tahe, eesmärk 2. Instead- selle asemel, see- eest 3. Forsake- loobuma, hülgama, maha jätma 4. Spin- heietama, keerlema, tiirlema, ketrama 5. Shift- muutma, nihutama, vahetama, ümberlülitus 6. Paradigm- musternäidids, aluspõhimõte, raamistik 7. Spread- levitama, laotama, laiali asetama 8. Irrelevant- ebaoluline, tähtsusetu, mitteasjakohane 9. Infomercial- reklaamuudis Lk 2 1. Chariot- sõjavanker, võidusõidukaarik 2. Superstitious- ebausklik 3. Overwhelm- üle kuhjama, üle koormama 4. Function- toimima, tegutsema, tegevus, ülesanne 5. Embrace- omama, embama, hõlmama Lk 3 1. Significant- oluline, tähtis, märkimisväärne 2. Glassblower- klaasipuhuja 3. Artisan- käsitööline 4. Pursue- järgima, jälitama, püüdlema, otsima 5. Fervently- innukalt, kirglikult 6. Beverage- jook 7. Convey- edasi andma, vedama, üle kandma 8. Venture- riskantne ettevõtmine, spekulatsioon, riskima 9. Profound- sügav, põhjalik 1...

Keeled → Inglise keel
35 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega

KT 2: 1. Turundustegevusi ühendab a) Suhteturunduse kontseptsioon b) Müügikontseptsioon c) Vahetuskontseptsioon d) Tehinguturundus 2. Müügikontseptsioon on suunatud a) Tarbijale b) Turustusele c) Tootmise optimeerimisele d) Ükski pole õige 3. Turunduse raameesmärkideks on a) Tulu- ja kulueesmärgid b) Käive rahas ja koguseline müük c) Turundusmeetmestiku osade eesmärgid 4. SWOT- analüüsiga kaardistatakse a) Ettevõtte/toote tugevused, nõrkused, ohud ja võimalused b) BCG maatriks c) Turuatraktiivsuse maatriks 5. 4P ja 4C mudeli erinevus seisneb selles, et a) 4P mudel keskendub tootele, 4C mudel keskendub tarbijale b) 4C mudel keskendub konkurentidele, 4P mudel keskendub premiumtoodetele c) 4P mudel keskendub konkurentidele, 4C mudel aga tootele 6. Mis alljärgnevatest on turunduses kaitsestrateegia? a) Ründav kaitse ...

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Majanduse mõisted

mingi hinna juures võrdsed. 74. Bränd Bränd on toote või teenuse iseloomulik tunnus, nt nimi või kuju(tis), mille järgi seda seostatakse teatud kindla majandusüksusega. Brändiks võib olla ka termin. Brändi klassikaline näide on Coca-Cola erikujuline pudel. *Bränd on „nimi, termin, disain, sümbol või mingi funktsioon, mis eristab ühe müüja kauba või teenuse teiste müüjate omast“. Brändil on kolm olulist osa: brändi nimi, logo ja slogan. Brändi nimi peab olema teistest eristuv, kergesti meeldejääv ning kirjeldama toote kuuluvust. Brändi nime toetab logo, mis on nime visuaalne lahendus. Logo pidev näitamine aitab tarbijal brändi ära tunda. Slogan on tunnuslause. 75. Turumajandus Turumajanduseks nimetatakse sellist süsteemi, kus ostjad ja müüjad vahetavad kaupu vabalt kokkulepitud hindade alusel ning kus resursside paigutajaks on “Nähtamatu käsi”.

Majandus → Majandusõpetus
40 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· tähtede kombinatsioon · numbri ja tähe (tähtede) kombinatsioon · ärinimi jms Kaup BRÄND Kaubamärk kujutlus kaubast Brändi identiteet (identity): Brändi käsitlus, kontseptsioon, tähendus, brändi tuum. Aspektid: · Bränd kui toode · Bränd kui organisatsioon (toodet on kergem kopeerida kui ettevõtet v organisatsiooni) · Bränd kui sümbol (visuaalne identiteet + slogan + sümboliline tähendus) · Bränd kui isik (brändi personaalsus sh demograafilised tunnused, elustiili omadused, isikuomadused) (Aaker, 1996) 33 Brändi sisulise "evolutsiooni" põhimõtteline mudel Mary Goodyer 1996 Journal of Market Research Society, 38 (2)

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Popkultuuri teooria konspekt 2010

isiksused(eesti keeles vaste pinsaklipslased). Sisemine ja välimine aspekt. Väliselt ideaalne- lius, sportlik ja treenitud, õige riietus, aksessuaarid, päevitunud, tennise reket käes. Väline sisaldas võltsi sisemaailma, mõõdukas kirglikkus, hoolivus. Mitte midagi sõltuvuslikku, kontrollitud kirg. Nn sole muusika sai siis alguse ja ilme. Mustanahaline pop muusika elektrifitseeritud. Sole ­ hingeline. Valgenahalised hakkasid sole mussi tegema. Mariah Carrey, W.Houston. Slogan laulust ,,learning to love youurself is the greatest love of all". Soovit raamat/film ­ ,,American Psycho" Barthes ­ Raamat ,,Armunute diskursus" uurib armastuse ilmnemist keeles ja tekstina ja vallutava kirena lugejates. Ülesehitatud ­ eraldi väiksed alateemad, käsitleb teatud armu situatsiooni, viitab teistele kirjandustele ja vahel räägivad sõbrad kaasa ja avaldavad arvamust. Ta ise nim alajaotusi kui

Muusika → Muusikaajalugu
61 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

puuduvad hirmkallid transpordikulud. Ka kallimat hinda võib pidada mõnes mõttes plussiks, sest tänapäeval näitab see toodangu kvaliteetsust. Eksamitöö analüüsimiseks leidsin ka ühe 2004. aasta Mayeri telereklaami, mille autoriks Kuukulgur Film ja produtsendiks Veiko Õunapuu. Ausalt polnud ise seda reklaami kunagi näinud. Reklaam ise on täiesti lihtne, särav, eestimaine. Puudu oli vaid tabav ja lihtne slogan. Reklaamis oli aga vaid Mayeri peupulber- puhtus. Pigem võiks siin kasutada võimalust ja teavitada rahvast heast kvaliteedist jaa loodussõbralikkusest. Näiteks Mayeri pesupulber- Hoiab sind ja säästab loodust! Mayer Industries`il on ette näidata ka heategevuskampaania Pelgulinna sünnitusmajaga. 2004. aastal loovutati igalt ,,sensitive" tootelt 50 senti sünnitusmajale, et aidata koguda raha vastsündinute soojenduspesa ostmiseks. ,,Sensitive" toodetele on andnud heakskiidu

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

müüja kaubamärgid- kaubamärki rakendavad ja kontrollivad vahendajad (hulgi- ja jaekaubandusettevõtted). Sellisel juhul ei ole otseselt võimalik tootjat tuvastada. Kollektiivkaubamärk ­ kaubamärgi eriliik, mida rakendatakse päritolumärgina, kvaliteedimärgina, ökomärgina ja kaubanduskettide märgina. Bränd on lubadusemärk, mis sisaldab ratsionaalseid ja emotsionaalseid lubadusi. Bränd on see, mida tarbija ostab. Brändil on kolm olulist osa: brändi nimi, logo ja slogan. Brändi nimi peab olema teistest eristuv, kergesti meeldejääv ning kirjeldama toote kuuluvust. Brändi logo on nime visuaalne lahendus. Toote vajadus: toodet on vaja, et pakkuda tarbijale kogemusi, elamusi, rahulolu või kasu. Margistrateegiad: 1) Tooteseeria laiendamine(olemasolevad marginimed laiendatakse uutele vormidele, suurustele). 2) Kaubamärgi laiendamine (olemasolevad kaubamärgid laiendatakse uutele tootekategooriatele).

Majandus → Turundus
55 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Leksikoloogia konspekt (uus)

pterodactyl, sympathomimetic.  Modern o Bouzouki, moussaka, ouzo, rebetika, sirtaki, souvlaki. 6. Celtic borrowings  Later Celtic borrowings o clan offspring, family, stock, o usquebaugh uisge beatha water of life, f. uisge water + beatha life - Whisky o loch - In Scotland: a lake; an arm of the sea, esp. when narrow or partially land-locked. o slogan sluagh-ghairm, f. sluagh host + gairm cry, shout. ‘battle cry’, ‘war cry’  Celtic personal names o Arthur ‘high, noble’ o Donald ‘proud chief’ o Mac ‘son of’ (Scottish) o O’ ‘son of’ (Irish) O’Connor  Breton through French: bijou, dolmen, menhir.  Celtic before Gaelic, Welsh, Breton, and Cornish, and through Latin, French, and Old English:

Keeled → Inglise keel
14 allalaadimist
thumbnail
6
doc

"food" Homereading

most successful in the industry, rivaled only by McDonald's/Ty Beanie Babies cross- promotion in 1999­2000. Shortly after the acquisition of Burger King by TPG Capital, L.P. in 2002, its newly hired CEO Bradley (Brad) Blum set about turning around fortunes of the company by initiating an overhaul its flailing advertising programs. One of the first moves by the company was to reinstate its famous Have it your way slogan as the corporate motto. BK handed the effort off to its new advertising agency, Miami-based Crispin Porter + Bogusky (abbreviated as CP+B). CP+B was known for having a hip, subversive tack when creating campaigns for its clients, exactly what BK was looking for. One of CP+B strategies was to revive the Burger King character used during BKs 1970s/1980s Burger King Kingdom children's advertising campaign as a caricatured variation now simply called "the King". The farcical nature of the

Keeled → Inglise keel
34 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

Brändi rahaline väärtus on tarbijate teadvuses olevate brändi positsiooni maksumus rahas. Brändi rahaline väärtus kasvab: brändi laienemisel uutele turgudele ja toodetele, brändi tuntuse suurenemisel, brändi eluea pikenemisel, konkureerivate brändide nõrgenemisel. 12. Brändi identiteet ­ millest koosneb, mille poolest erineb kuvandist? · Brändi identiteet koosneb kolmest komponendist: brändi nimi, logo ja slogan. Brändi identiteet ehk eristuvus tarbijate teadvuses. · Brändi tugevus, mida uuringuga mõõdetakse, koosneb kolmest tegurist ja nende alamkomponentidest: 1. Brändi tuntus ehk üldine kvantitatiivne jälg turul Top of Mind Spontaanne tuntus Aidatud tuntus Positsioon turul (turuosa põhikonkurentide vahel) 2

Majandus → Majandus
117 allalaadimist
thumbnail
16
doc

American English Take-Home Exam

original meaning of “calf or yearling found without an owner's brand", derived in 1867 from Samuel A. Maverick, Texas cattle owner who was known for not branding his calves. The sense of "individualist, unconventional person" was first recorded 1886. OK – The orgin of the super popular Americansim OK is widely disputed. There is a theory that OK was first used by Andrew Jackson, the seventh president of the United States. According to another theory, the term came from the election slogan by the O.K. Club, boosters of Martin Van Buren's 1840 re-election bid, referencing to his nickname Old Kinderhook. Third theory is that OK was spelled out as okeh in 1919 by Woodrow Wilson, supposedly representing Chocotaw okeh “it is so”. However, the earliest known usage of OK is from 1839. One explanation is that was the survivor of a slang fad in Boston and New York where abbreviations of common phrases were deliberately misspelled (O.K. – “oll correct”)

Keeled → English in South-East Asia and...
6 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

Materjali valikul proovime inimesi säästa ebamugavusest ning valime kehasõbralike materjale. Ühiskonnas on populaarne taaskasutus ning ilmselt tõuseb populaarsus aastatega veelgi. Keskusi ja kaltsukaid on palju, kuid omanäolisi vähe, selleks üritamegi ühele keskusele leida palju tegevusvaldkondi: õmblus, müük ja parandus. Olen jälginud kirbuturge aastaid ning näen puudusi ja ka positiivseid külgi kuid tean mida saaksin muuta. Firma slogan on: Jälle uus! Sellega üritame tekitada turul ringlust, et ka lapserikkamad pered, üksikvanemad ja vanemaealised saaksid tunda end stiilse ja väärtuslikuna. Kuna tänapäeval on aktuaalne teema ka koolikiusamine siis üritame ka sellel kaasa aidata ning leida inimesi, kes meie abivajavad. Hetkel oleme teinud palju stiilseid koolipinaleid, mida müüme 2. Vaadates poehindu on kindel, et inimesed eelistaksid odavamat. Paluksime tuua ka klientidel riideid meile, millel

Majandus → Majandus
37 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun