Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"reklaame" - 247 õppematerjali

thumbnail
13
ppt

Valik reklaame

Valik reklaame Kadi Rae 10 M

Meedia → Meedia
7 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Reklaamide kirjalik analüüs

Reklaamide kirjalik analüüs Meeldivad. 1. Leemeti peres on jõulud, näärivana istub toas ja jagab kinke. Kõigile leidub midagi, perenaine saab kingi kätte, siis võtab näärimees kotist välja 4-pakki, see on Leemetile, näärivana veel julgustab ka : „Vot, see on juba päris mehekink“ See on hea reklaam, sest selles on tänapäevased asjad (Perenaine(kink), 4-pakk). See meeldib kindlasti hea huumoriarmastajale, kes saab naljast aru. Mõjutusvõtedest on seal kasutatud regimuusikat, majapidamine ja riided vanaaegsed ja kuulsused A. Vaarik ja T. Tauraite. Põhinali on see, et 4-pakk on lihtsat neljast puuhalust kokku pandud, millega on jäljendatud tänapäeva alkoholi 4-pakki. (Rimi reklaam „4-pakk“) 2. Tele2 „perekond“ on ostnud igaüks oma viimaste sentide eest süüa midagi. Marks ostis mingi nn. väädi endale toiduks, Marksi naine ostis endale nö. nähtamatu asja, mida ei näe, ja teise...

Meedia → Reklaam
18 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mina ja reklaam

Mina ja reklaam Tänapäeval kohtab reklaame tänaval kõndides, bussiga, rongiga, trammiga, trolliga sõites, isegi taksoga sõites. Reklaamid jooksevad telekas, raadios, internetis, isegi kinos. Reklaamid on juba osake ühiskonnast. Reklaami eesmärk on olla võimalikult kirev ja rahvale silma jääda ning et nad kindlasti ostaksid pakutavat kaupa või teenust. Reklaamidest kõige huvitavamad ja põnevamad on telereklaamid, kuid mitte kõik. Ka televiisoris näidatavate reklaamide hulgas

Ühiskond → Ühiskond
13 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Klienditeekond asutuses Sirius

TARTU KHK Majutus toitlustus osakond Klienditeekond asutuses Sirius Tartu 2014 Enda töö jaoks valisin asutuse "Sirius". Siriuse valisin, sest olen seal korduvalt käinud ja koht on mulle tuttav. Esmane kokkupuude. Siriusel pole ajalehes reklaame, olen ainult näinud ühte plakatit teeääres ja see on kõik. Neil pole isegi suurt silti asutuse juures. Siriusest kuulsin ma teiste käest. Isegi kõik minu sõbrad on kuulnud Siriusest ainult täna tuttavate. Nii, et enamus klientuur tuleb suust-suhu leviva info kaudu. Kui on huvi lähemalt uurida Siriuse kohta siis leiad seda nende ametlikust Facebooki lehelt, kuhu nad postitavad infot selle kohta kui nad on suletud või kui uuendatakse menüüd. Neil puudub koduleht.

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
5 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Palju vajame reklaami?

Kui palju vajame reklaami? Reklaame näeme me iga päev telekas, tänavatel, ajalehtedes- ajakirjades ja paljudes kõikjal enda ümber.Aga kui küsida kui suur hulk reklaami on vajalik, vastaks igaüks arvatavasti erinevalt, kuna kõigil on siiski õigus oma arvamusele. On olemas palju erinevaid reklaame. Näiteks toiduainete, kodutarvete, teenuste jaoks või isegi poliitika jaoks. Ka Eestis näidatakse neid kõiki loetelus olevaid reklaame. Minu arvates on neist kõige halvemad reklaamid pesupulbri omad. Paratamatult me kuulume Ida- Euroopa regiooni alla ning seetõttu näidatakse siin odavaid Poola pesupulbrireklaame. Arvan, et neid polekski üldse vaja, kuna siiski pesupulber on pesupulber. Poliitreklaamid mõjutavad minu arvates mingil määral inimeste mõttemaailma ning arvan, et poliitreklaamide sisu võiks olla paika pandud seadusega, sest minu arvates ei ole see

Eesti keel → Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

Kolme kuuga tõusis reklaamile vajutamiste arv 44%. 1995 maksis nädal aega reklaami näitamine 110 – 11 000 dollari vahel. 1996 loodi reklaamifirma DoubleClick . DoubleClick andis internetis näidatavale reklaamile uue perspektiivi. Netikasutajate käitumist ja nende asukohta hakati jälgima, et soovitada õigeid ja regioonile vastavaid reklaame. Sellel ajal kasvas hüppeliselt reklaamide arvukus veebilehtedel . Samuti DoubleClick aitas turundusjuhtidel oma reklaame korrastada ja andis neile ülevaate, lugedes netikasutajate klõpsamise arvu reklaami peale. Näiteks kui ühel reklaamil ei lähe hästi (inimesi vajutab reklaamile vähe), sai reklaamihaldur sellest teada, ning lihtsalt muudeti halvasti mineva reklaami sisu ära. DoubleClick edulugu on väärikas – tegutsemisajaga suudeti teenida üle 900 miljoni dollari. 90ndate keskel, 2000 alguses pandi paika banner-reklaamide suurused .

Majandus → Makroökonoomia
2 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Reklaamide mõju inimestele

psüühika eripära eranditult reklaami vastuvõtu olukorras. Uurimuse hüpotees Reklaamid, mis on lühikesed löövad paremini läbi. Reklaamid, mis on värvilised ja silmapaistvad köidavad inimesi rohkem. Reklaamid, mis on pikad ja segased, ei löö läbi. Uuritavad inimesed Naised ja mehed vanuses 10-50 a. Uurimuse metoodika Küsimustik Uurimuse käik Küsimustik sisaldab küsimusi: Kuidas suhtud reklaamidesse? Kas usud, et reklaamid räägivad tõtt? Milliseid reklaame usud enim? Kuidas on reklaamid sind mõjutanud? Milline peaks olema reklaam? Milline reklaam on enim meelde jäänud? Millised reklaamid on häirivad/ebameeldivad? Uurimuse tulemused Küsitluses vastanute arvates on reklaamid tüütud ja nad eelistavad neid mitte vaadata. Reklaamides on 50% tõtt ja 50% valet. Enim usutakse kontsertide, heategevuse ja toidukettide pakkumiste reklaame. Lisaks ka faktidega tõestatud reklaame. Vastanuid mõjutavad reklaamid vähe, aga siiski on nad

Psühholoogia → Psühholoogia
13 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Internetiturunduse referaat

ja mõningal määral on see asendanud vana meedia nagu raadio, televiisori ja ajalehed. Peamised eelised interneti puhul on selle rohke kättesaadavus ja peaaegu kohene juurdepääs ringlevale infole. Kõige populaarsemateks interneti kasutamise viisideks on andmete ja informatsiooni otsimine ning toodete ja teenuste ostmine. Seega on igati arusaadav miks palju ettevõtted reklaamivad oma tooteid ja teenuseid internetis. Tänu sellele saavad reklaamijad kiiresti kasu reklaame muutes, võimalusega paremini nende turgu segmenteerida ja seda kõike väikeste kuludega. Referaadi eesmärgiks on tutvustada internetiturundust üldiselt. Töö koosneb kahest osast . Esimeses osas on juttu internetuturundusest üldiselt . Töö teine osa keskendub internetiturunduse praktikast Eestis ja autori isiklikule arvamusele. 3 1. INTERNETITURUNDUS 1.1. Internetiturundus võrreldes traditsioonilise turundusega

Majandus → Turundus
28 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Mina ja reklaam

Mina ja reklaam Reklaam juab inimesteni paljudes kohtades: tnaval, poes, ajalehtedes, ajakirjades ja televisioonis. Loomulikult ka internetist, kus hppavad vastu vrvikirevad reklaamid. Reklaam mjutab meid ostma ja osalema. Mind toodete reklaamid eriti veel ei mjuta, sest erilisi otsuseid ostmise vallas ma veel ei tee. Ma loodan, et ka tulevikus ei mjuta need reklaamid mind liialt. Ajakirjades on siiski liiga palju reklaame. Vahel tekib tunne, et ajakirja lugedes ongi seal ainult reklaamid. Tekib ksimus, et kas ma ostan ajakirja reklaamide vaatamiseks? Reklaamitootjatel on jllegi ajakiri ks kindlamaid reklaamimise viise, sest paljud inimesed ostavad seda. Samas vib reklaamimises leida ka hid klgi. Tuleb osata iged ja vajalikud asjad ebatarvilikest eristada. Kige huvitavam on reklaame jlgida televiisorist, sest seal on need lahendatud vikeste filmilikudena. Tavaliselt on eestlaste poolt loodud head

Kirjandus → Kirjandus
52 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Filmi "99 franki" küsimused ja vastused

Filmi tööleht Filmi "99 Franki" tööleht: 1. Mis on copy-writeri töö? Loominguline töö, ta peab reklaame välja mõtlema ja kujundama. 2. Miks tasub reklaamis nalja teha? Sest kui reklaam ajab inimese naerma siis jääb talle see toode meelde rõõmsamana/õnnelikumana kui tavalise reklaami puhul ning poest toodet ostes võib just inimene sellepärast osta selle kindla toote,kuna talle jäi see meelde naljakana. 3. Miks on vaja toote reklaami jaoks määrata sihtgrupp (väsinud koduperenaine jogurtile näiteks)? Sest see kindel toode on mõeldud ühele kindlale sihtgrupile

Meedia → Meedia
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Heategu

saada. Hea tegemine ei ole raske ja ei tähenda kohe seda, et peaks rikas olema. Heategu on kellegi teise aitamine, mitte sellepärast, et ise kasu saada, vaid selleks, et kellegi teise elu paremaks muuta. Endal hakkab kohe parem tunne, kui sa tead, et oled kedagi aidanud. Head saab teha mitmel viisil. Üheks võimaluseks on annetamine, mis on ka kõige lihtsam ja levinum. Eriti tänapäeval, kus ka telefoni teel on võimalik annetada. Tihti on televisioonis erinevaid reklaame, kus kutsutakse inimesi üles annetama, näiteks laste abistamiseks. Eriti on selliseid reklaame palju jõulude ajal, mis ongi hea tegemise aeg. Teiseks võimaluseks on teha vabatahtlikku tööd. Näiteks aidata mingit üritust korraldada. Töö ei ole vabatahtlik töö, kui sa ei taha seda teha. Vabatahtliku töö eest ei saada ka rahalist palka, vaid hoopis teadmisi ja kogemusi. Veel on ka võimaluseks näiteks toidupangas abistamas käia. Heategija saab olla igaüks

Kirjandus → Kirjandus
11 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Reklaamid ajakirjas National Geographic

Retsensioon Õpilase... Uurimistöö „Reklaamid ajakirjas National Geographic“ kohta. See teema on aktuaalne kuna praegusel ajastul loetakse palju ajakirju, ajalehti jne. Kõigis nendes kohtades esineb reklaame, kuigi need inimesi väga ei huvita. Retsensendi arvates on see teema väga asjakohane ja huvitav. Seda lugedes saad teada 50 aasta vältel esinenud reklaamidest ajakirjas National Geographic. Töö sissejuhatuses ja kokkuvõttes on eesmärgid selgelt välja toodud. Probleemi püstitus on otstarbekas, sest uurimistöö autorit huvitab teada saada aastate vältel ajakirjas esinenud reklaamide muutmine. Töös püstitatud eesmärgid on läbi käsitletud ning töös puuduvad hüpoteesid.

Meedia → Reklaam
5 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kuidas meedia mõjutab minu elu ?

Kuidas meedia mõjutab minu elu ? Tuleb tõdeda, et meedia osatähtsus meie elus kasvab aina järjest. Tänapäeval puutume meediaga kokku igal ajal ning igas kohas. Näeme nii tänavatel, ajakirjanduses, televiisoris, kui kuuleme raadiost erinevaid reklaame, uudiseid, kampaaniaid ning üleskutseid. Kuid kuidas meedia mõjutab minu elu ? Meedia tekitatud muutused mõttemaailmas võivad olla nii kasulikud kui ka kahjulikud. Viimasel ajal nii Eestit kui kogu maailma räsib majanduskriis, inimesi koondatakse töölt, palku kärbitakse, lisaks toimuvad vargused, tapmised, autoõnnetused. Nagu päriselus toimuvatest halbadest asjadeks oleks vähe, peame seda kõike nägema ka teleseriaalidest

Meedia → Meedia
90 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kunstiarvustus: Reklaam

Õpilane Klass: 11 A Tallinn 2011/ 12 Arvustuse kirjutamiseks valisin endale ühe enim silma jäänud ja huvitava reklaamkompositsiooni, milleks oleks National Geographicu Eesti väljaannet esitlev klaasist reklaamtulp. Taolisi reklaame on Tallinna kesklinnas mitmes kohas ( Vabaduse väljakul, Liivalaia ristmikul,Foorumi ees jne.) ning valisin Foorumi ees oleva tulba, millest veidi rohkem rääkida. Iga tulp on välisdisainilt ühesugune: must taust, millel olev kollane piklik ristkülik on seest läbipaistev ja võimaldab näha tulba sisse. Ajakirja logo kujutava kollase ristküliku all on samuti kollast värvi informatiivne tekst. Iga tulba sisemus on, aga erineva kaunistusega, nt

Kultuur-Kunst → Kunst
7 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

SISSEJUHATUS. Valisin oma kursusetöö teemaks ,,Reklaamipsühholoogia". Teema on igati kohane, arvestades seda, et elame ju puhtalt reklaamimaailmas. Ükskõik, kus me ka pole, saadab meid kõikjal reklaam. Meedia, pakendid, reklaamilehed, isegi ühistrantsportides on ekraanid, kus jookseb reklaam (vahel tunnen õelat rõõmu, kui see ekraan katki on ­ saab lihtsalt natukenegi puhata reklaamiuputusest). Internetiportaalides on meeletult reklaame, isegi meilidega tuleb reklaame kaasa, sõidukid on reklaame täis. Seda rida saab veel täiendada, kuid aitab. Minu kursusetöö uuring on tehtud reklaamidest, mida näidatakse teles, vastajasgrupp oli vanuses 13-63 ning kokkuvõtet on siis näha töö lõpus tabelitena. Kahju on inimestest, kes langevad reklaamide ohvriteks, mida teles näidatakse ja reklaamilehtedena laiali jagatakse. Olen rääkinud inimestega ning mõned üritavad mulle

Psühholoogia → Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mida nõuab inimeselt 21.sajand?

Mida nõuab inimeselt 21.sajand? Tänapäev ehk 21.sajand on arenev infotehnoloogia ajastu.Aastaid tagasi ei oleks osanud keegi aimata,et meie tööd ja vaba aja asju ajavad arvutid või teised masinad.Kui meie eest teevad masinad juba töid ära,siis mis on üldse inimeste ülesanne tänapäeva maailmas? Aina rohkem näen televiisorist poliitilisi reklaame,kus lubatakse palju.Kergeusklikud usuvad neid lubadusi,kuid ei tohiks.Suve alguses toimusid valimised Europarlamenti. Näiteks näitas"Kanal 2" reklaami Siim Kallasest,kus ta ütleb,et ,,ainult need suudavad Europarlamendis püsida,kes on seal juba töötanud ja nii jääb ka Eesti heale tasemele teiste silme ees!"Kui süveneda reklaami ja lugeda välja,mis on selle sisu,siis tegelik sõnum on,et tema on parim ja kõik teised kõlbmatud.Need kes ei süvene reklaami,hääletavad loomulikult

Eesti keel → Eesti keel
158 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaamid televisoonis

Reklaamid televisiionis. Reklaam on üks turunduse tähtsamaid instrumente, mille eesmärgiks on teavitada läbi erinevate meediate tarbijat toodetest, rakendusdest, ideedest ja selle läbi muuta reklaami sihtgrupi suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi soovitud suunas. Tuntud Eesti telekanalid Kanal 2 ja TV3 edastavad enne iga filmi või saadet, filmi pauside ja pärast filmi mitmeid minuteid reklaame. Mõeldakse küll, et suudetakse reklaamidest üle olla ja nende ohvriks mitte langeda, sest need vihastavad alati inimest, kui põneval hetkel film jäetakse 15 minutiks pooleli. Kuid alateadlikult, tegutsetakse ikkagi reklaamide järgi. Kui esitatakse uut toodet, siis poes tekib ikka soov see järgi proovida, kuigi toode, mida eelnevalt kasutati oli igati sobiv ja ei omanud omadusi, mille üle oleks saanud nuriseda. Vaatasin Kanal 2 uudisesaadet Reporter+

Meedia → Meedia
33 allalaadimist
thumbnail
17
pptx

Innovatsioon turunduses

Fourth level Fifth level Innovatsioon- võim tarbijate käes Turundajad peavad olema aktiivsemad- suhtlema inimestega erinevates suhtluskanalites, peaksid rohkem aega veetma klientidega Ettevõte peab eristuma ja olema tarbijate jaoks kergesti leitav Innovatsioon- uus ärimudel muusikatööstuses Spotify Pakub tasuta ligipääsu kogu maailma muusikale, vastutasuks sellele peab klient vaatama reklaame (tasuta kasutamine) Maksvatel klientidel on vähem reklaame ja suuremad valikuvõimalused Innovatsioon- guerilla turundus Guerilja kampaania käigus jäeti 14 linnas rahvarohkesse kohta helivarustusega lapsevanker. Vankris oli lapse asemel kiri: "Aitäh, et hoolid, me loodame, et Sinu suguseid inimesi on rohkem. Unicef. Ole hetkeks ema. www.unicef.fi/aiti" Innovatsioon- guerilla turundus Meedia reaktsioon oli võimas ­ kampaaniat kajastasid kõik suuremad

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimine
91 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Joo või Sind ootab liiklusõnnetus

Ka liikluseeskirja järgi ei tohi juht olla sellises haigus- või väsimusseisundis, mis takistab liiklusolude täpset tajumist. Lisamata ei saa jätta ka üldsusele eksitavat reklaami, mis on samuti keelatud. Saku reklaami näitamine lõpetati Tarbijakaitse ettekirjutuse tõttu. Saku põhjendas reklaami näitamise lõpetamist vastava kampaania lõppemisega. Mõtteainet annab taoliste teemade juures küsimus, miks tehakse sobimatuid ning seadusevastaseid reklaame? Reklaam on tellitud ideede, kaupade ja teenuste esiletõstmine ning tutvustamine, mille eesmärgiks on veenda mingit auditooriumi. Kuna konkurents on suur, võib lisada ka reklaami ladina keelse tähenduse, mis on karjumine ja kõvasti hüüdmine. See võiks põhjendada ettevõtete poolt tellitud ,,tegelikult keelatud" reklaame. Tänavune aasta on Eestis Tarbijakaitse järelevalve osakonda laekunud juba 250 kaebust reklaamide eksitavate väidete toodete või teenuste kohta

Majandus → Turunduse alused
20 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Eesti kui demokraatlik ühiskond

Ma võin üpris kindlalt väita, et paljud inimesed ei tea kõiki oma õigusi ning tänu sellele saavad paljud teenusepakkujad inimesi ära kasutada. Näiteks keegi ostab mingi teenuse või mingi eseme, asja ja see ei rahulda teda või on vigane, siis kui minnake teenusepakkuja juurde jutule, hakkab asi venima ning paljud löövad sellele käega ja lepivad sellega mis nad said. Kuigi on palju õigusi mis kaitsevad seda klienti, aga kahjuks ei olda nendest teadlikud, vahest tehakse ikka reklaame, et teadvustada inimesi nende õigustest. Tsiviilkontroll relvajõudude üle on Eesti demokraatias ära tuntav tunnus. Sest keegi meist ei saa vabalt relvaga ringi kõndida, selleks on vaja luba taotleda, arstlik kontroll jne. Mis on kindlasti hea, me ei suudaks sellist olukorda ette kujutada nagu kuskil ameerika tänavatel, et ringi liiguvad relvastatud jõugud ja elad iga päev tulistamis ohvri hirmuga. Igas demokraatlikus riigis, nii ka Eestis on konkurents võimu nimel ja ka see on

Ühiskond → Avalik haldus
9 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Säästmine ja ostuhullus

see ei sobi sinu stiiliga jne. Võib paista, nagu oleks ostuhullusest raskem lahti saada kui alkoholismist või mängurlusest, sest nii viinapoest kui mängupõrgust saab kaarega mööda minna. Kuid igasugusest sõltuvusest vabanemine nõuab täpsete ja kindlate eesmärkide seadmist, pühendumist ja meelekindlust. Võimatu see pole, on vaja tugevat tahet. Alustada võiks sellest, et kleepida postkastile silt: Palun reklaame ja katalooge siia mitte panna. Säästmine Säästmine on lühiajaline raha kogumine. Säästa on mõistlik nii ootamatute kui ka planeeritud väiksemate väljaminekute jaoks. Säästmine on oluliselt odavam kui väikelaenu võtmine. Kui oled suuteline väikelaenu tagasi maksma, siis oled sa suuteline ka koguma. Raha kogudes säästad laenuandjale makstava intressi. Tuleb seada endale eesmärgiks mitte võtta väikelaene.

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Arvutiviiruste referaat

. 5 Kokkuvõte Arvutiviirused on ühed tülikad asjad, mis rikuvad või kahjustavad su faile. Viirustest võib olla väga tülikas lahti saada. Nendest hoidumiseks tuleks panna oma arvutile peale viirusetõrjeprogramm. Kuid ka viirusetõrjeprogrammi tuleks uuendada, kuna moodsa tehnikaga arenevad ka arvutiviirused kiiresti edasi. Tuleks suhtuda oma e-kirjade avamisse ettevaatlikkusega ja kontrollida alati saatjat ja pealkirja. Kindlasti ei tohiks avada kahtlasi linke või reklaame. Tuleks hoiduda ka netilehekülgedest mis levitavad palju imelikke reklaame. Kahtlase reklaami/ e-kirja ilmnemisel sulgeda või kustutada see koheselt. Kasutades neid nippe, suudame äkki arvutiviiruste levikut vähendada ja oma arvuteid viirustevabana hoida. Koos suudame teha oma arvuti kasutamist meeldivamaks ,kiiremaks ja lõbusamaks sündmuseks. 6 Kasutatud kirjandus http://www.ria.ee/lib/am-2001-2005/3014_61B.HTM http://web.zone.ee/arvutiviirused/ http://et.wikipedia

Informaatika → Arvuti õpetus
11 allalaadimist
thumbnail
3
txt

Mis on reklaam?

igav olnud. See pole liinit. Iga pev ootavad meid uued vljakutsed, reklaamiri areneb ja muutub pidevalt. Eriti just praegu on reklaamis huvitavad ajad: kik vanad reeglid on kuu peale saadetud ning originaalse ja vrske mtlemisega loovttajaid vrtustatakse rohkem kui kunagi varem. Traditsioonilised meediakanalid pole enam kindel tee sihtgrupini judmiseks. Tnased reklaamid peavad lahutama vaataja meelt vi haarama ta muul moel tnapeval on ju nii lihtne reklaame vltida. Reklaamitegijale on see rohkem vimalus kui takistus. See nuab targemat, vaimukamat, vrskemat mtlemist. Ja thendab samas ka huvitavamat td. Vahel pame me pisut maailma muuta (vi vikest osa sellest) sotsiaalreklaamiga. Vahel saame maailma nha, sest selle tga kaasneb ka reisimist. Rahvusvahelises reklaamiagentuuride ketis ttamine annab vimaluse ttada koos inimestega, kes on prit maailma eri paigust. Ning muidugi on teliselt lahe teha koostd vga andekate

Meedia → Meedia
49 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Meedia mõjutab meie elu

Meedia mõjutab meie elu Järjest enam kasvab meie elus meedia osatähtsus. Kui ammustel aegadel oli info saamine piiratud- inimesed pidid leppima väheste ajalehtede, raadio- ning telesaadetega, siis tänapäeval puutume meediaga kokku igal ajal ning igas kohas. Näeme nii tänavatel, ajakirjanduses, televiisoris, kui kuuleme raadiost erinevaid reklaame, uudiseid, kampaaniaid ning üleskutseid. Kuidas täpsemalt meedia meie elu mõjutab? Ja kas võib öelda, et ka meie võime meediat mingil määral mõjutada? Kuna meedia on nii suur ja võimas organ, siis on kindel, ete meie käitumine ja mõtlemine võib kuidagi muutuda. Aga võib öelda, et mingil määral mõjutame ka meie meediat. Meie oleme ju tarbijad, kellele reklaam on suunatud ning enamasti tegutsetaksegi nii, nagu tarbija seda näha või kuulda tahab

Kirjandus → Kirjandus
241 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Eesti meedia tänane päev

...on koondunud põhiliselt kahe meediakontserni kätte: 1. AS Eesti Meedia (omanikuks on Põhjamaade meediakontsern Schibsted) 2. AS Ekspress Grupp Meediaühingud: Eesti Ajakirjanike Liit (EAL, asutatud 1919) Eesti Ajalehtede Liit (EALL, 1990) Eesti Ringhäälingute Liit (ERL, 1992) Ringhäälingunõukogu (RHL, valitakse viieks aastaks, sinna kuulub 9 liiget, ETV ja Eesti Raadio kõrgeim organ) Infoagentuur ­ meediale teavet hankiv organisatsioon Meediaagentuur ­ reklaame kokku ostev ning reklaamipindaja ja ­ aega müüv organisatsioon Meedium ­ vahelüli, vahendaja Tsensuur ­ kontroll ajakirjanduse üle 1998. a müüdi Postimeest väljaandev AS Norra meediakontsernile Schibsted. Firma uueks nimeks sai AS Eesti Meedia. Milliseid väljaandeid ühendab Eesti suurim meediakontsern Eesti Meedia? Kes on selle omanikud ja milline on nende osalusprotsent? TV. Ül 6 Kirjutav press: taasiseseisvumisest tänapäevani

Meedia → Meedia
31 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Andmeanalüüs kodutöö 2 valikuuuring

30).Valimi suuruseks on planeeritud 5 naist. Küsitluse viin läbi Tallinnas. · Küsitlusankeet (lahtised küsimused) 1.Kas teil on digi TV,Viasat,või mingi muu? 2.Mis kanalit te kõige enam vaatate vaatate? 3.Mis on teie lemmik saade? 4.Kas vaatate Inglise,vene või eesti keelseid kanaleid? 5.Kas vaatate inglise,vene või eesti keelseid saateid? 6.Mis on sinu lemmik film? 7.Kas vaatate õhtuseid filme? 8.Kas vaatate ka reklaame? 9.Kas te vaatate ka seebiseriaale, kui jah siis milliseid? 10.Kui palju sa telekat vaatad päevas?

Matemaatika → Andmeanalüüs...
95 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Televisioon

Televisioon Televisioon edastab uudiseid,spordisündmusi,draamasid,vaatamänge,joonis-ja nukufilme ning reklaame. Mõni programm aitab õppida,aga mõni on lihtsalt meelelahutuseks. Arenenud maailmas on peaaegu igas kodus vähemasti üks televiisor. Ka vaesemates riikides kasvab kiiresti televiisoriga kodude arv. Pilt signaaliks Nii nagu harilik kaamera,kogub ka televisioonikaamera liikuvalt stseenilt valgust.Kaameras on valgustundlik seade,mis muundub valgusmustri elektrisignaalideks. Helid lisatakse signaalile hiljem. Signaal uuesti pildiks Sinu televiisor lahutab signaali punaseks,roheliseks,siniseks signaaliks ja helisignaaliks. Nendest signaalidest teeb televiisor uuesti liikuva pildi ja lisab sellele heli. Signaal tuleb sulle koju Televisioonisignaal saadetakse sinu televiisorisse raadiosignaalina tehiskaaslaste (satelliitide) või maa-aluste kaablite kaudu. Sinu televiisor saab signaali...

Kultuur-Kunst → Kultuurilugu
25 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Arvutiõpetuse mõisted

programmide abil ennast paljundab. * Makroviirus ­ Kõige vähem kahju tekitav. Levib dokumedifailides, sh E-Posti teel. Tekitab ülearuseid fraase ja sõnu juurde. * Trooja hobune ­ Kasuliku andme sisse manustatud kahjulik programmiosa, mis täidab salajast ülesannet. 9) Nuhkvara ­ Fail, mis installeeritakse arvutisse ilma arvuti omaniku teadmiseta. 10) Reklaamvara ­ Kuvab töötamise ajal reklaame. 11) Mis on viirus? ­ Viirus on pahatahtliku häkkeri kirjutatud programmijupike. 12) Mis on antiviiruse programm? ­ viirusetõrjeprogramm. * viirusetõrjetarkvara ­ avastab ning teeb kahjutuks arvutiviirusi. 13) update ­ andmete värskendamine täh. Nende osaline uuendamine.

Informaatika → Arvuti õpetus
22 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Asko Künnap - referaat

Siis sai sõbraga võistlusest osa võetud ja nipsti! mingi auhind võidetud ja edasi elatud. Kuna oli just sovetiaja lõpp ja vabariigi algus, siis ühtki projekti päriselt ei teostatud.» Reklaamibüroo sai alguse suurest juhusest ja tühjusest turul. Juba pikemat aega oli Asko lemmiktegevus väljaannete tegemine. Harrastus jõudis 90ndate aastate algul esimese lääneliku välimusega ajakirjani Magneet. Ajakirja kujundades panid tegijad tähele, et enamik reklaame ei kõlba mitte kuhugi, ei kujunduslikult ega sisuliselt. Nii tegid nad algul reklaame vaid natukene ümber, siis läksid julgemaks ja hakkasid hoopis uusi kujundusi tegema. Viimaks tegid kogu reklaami algusest lõpuni valmis. Asko Künnap ja Andrus Kivirähk lõid uue lauamängu, mis kannab nime "Mees, kes teadis ussisõnu, mis on Andrus Kivirähu raamatu ainetel. Kümmekond aastat reklaamiäris töötanud Künnap disainib oma raamatud mõistagi ise: "Võimatu on leida

Eesti keel → Eesti keel
34 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kuidas reklaamimisele kulutada mitte nii palju raha?

kaasas käia, seepärast on reklaami vaja, et neid teadlikumaks teha oma uutest toodetest. Samas tahetakse ka vanade kaupade tarbimist suurendada , mis omakorda vajab nende reklaamimist ja meelde tuletamist. Kõik see reklaamimine üldjuhul töötab, kuid juba paljudes riikides, eriti Ameerika Ühendriikides, on suur probleem see, et kõik reklaamimise väljundite võimalused on nii üle koormatud ning firmadel on väga raske kuidagi silma paista ja meelde jääda. Inimesed lihtsalt eiravad reklaame või siis lihtsalt enamik neist on nii sarnased ja mitte meeldejäävad. Kogu see suur reklaamimine teeb selle väga kalliks ning firmadele on reklaamimine väga kulukas. Kuidas siis ikkagi kõigest sellest reklaamimürast inimestele erilisena ,meeldejäävana ning müüvana paista, sealjuures suuri turustuskulutusi tegemata? Üks efektiivsemaid reklaaminippe on kõmu tekitamine oma toote ümber. On ju palju

Majandus → Juhtimine
19 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaami analüüs - e24

Reklaami analüüs Võtsin vaatluse alla veebilehe www.e24.ee reklaamid. Esilehel oli kohe märgata nelja reklaami. Reklaamiti uut Porchet, AS krediidiinfo veebilehte, mis pakub erinevadid reitingu teenuseid, aruandeid ja raporteid.Reklaamiti veel mööbli müüjat Tank, mis tegeleb mööbli müügi ja paigaldamise teenusega. Näha oli ka e24 siseseid reklaame nagu näiteks nende uudiskirja tellimise reklaami. Neljast reklaamist kolm asusid lehe ülaosas ning neid märkas kohe kui lehele siseneda. Kolmas reklaam oli lehe põhjas ja libises lehe allapoole minemisel kaasa, olles nii kogu aeg nähtaval. Kõik reklaamid olid liikuvate piltide ja kirjadega. Nad olid väga atraktiivse välimusega ja vilkusid pidevalt, nii et oli raske neid mitte märgara. Kaks reklaami koosnesid nii piltidest kui tekstist, ülejäänud kaks koosnesid ainult tekstist.

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Äriplaan

Äriplaan Soovin alustada oma firmat, mis tegeleks peamiselt kosmeetika toodete müümisega. Firma nimeks sooviksin panna ,, Cosmetic Products". Firma elluviimise asukohaks on hoone, mille üürimine maksab 6000 EEK/kuus ja on esialgu 6 aastaks. Parkla on ettenähtud. Ühistranspordi peatus on vastas. Teed on hiljuti remonditud, seega on juurdepääs olemas ja on nähtav. Partneriteks on Nivea, Maybelline, Max Faktor, Lumene, Loreal, Chanel, Yves Saint Laurent, Carnier. Firma registreerimiseks on vaja 40 000 EEK. Kosmeetika toodete tellimise esmaseks müügiks on 100 000 EEK. Firma nimesilt on -10 500EEK. Seadmete ostmine (riiulid , kassaaparaadid, signalisatsioon, arvuti jne) Seadmete kättesaamise allikad: · Elektrooniliste seadmete baas · Mööblivabrik ,,Standart" Finansressursid ­ pangalaen Töötajad: Direktor Direktori asetäitja ...

Majandus → Majandus
281 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Reklaamistrateegiad

seda ei tee, ei võeta sind kampa. Seda strateegiat kasutavad sageli karastusjookide ja autode reklaamid. Populaarsus. Mõned reklaamid tekitavad sinus tunnet, et pelgalt selle toote kasutamise läbi muutud populaarseks või leiad endale kallima. Hambapasta reklaamid näitavad armuloo fragmente, et seda veelgi näitlikumaks muuta. Tarbijana oled sa iga päev paljude firmade turundustegevuse jõupingutuste objekt. Seega pead sa hindama reklaame, mis on sinule suunatud, eraldades fakte emotsioonidest ning otsustades, kas asju osta või mitte.

Majandus → Majandus
6 allalaadimist
thumbnail
9
ppt

Transformerid

otsivad piiritu energia allikat, sõltub kogu inimsoo ellujäämine täiesti tavalisest teismelisest nimega Sam Witwicky (Shia LaBeouf), kel endal pole asjast veel aimugi. Rezissöör Lavastaja Michael Benjamin Bay sündis 17. Veebruaril 1965, Los Angeleses. Peale filmikooli lõpetamist töötas Bay muusikatööstuses, tehes videosi sellistele nimedele nagu Tina Turner, Meat Loaf, Lionel Richie, Wilson Phillips ja Donny Osmond. Peale selle tegi ta ka reklaame sellistele brändidele nagu Nike, Reebok, Coca-Cola, Budweiser ja Miller Lite. Filmimaailma läbilöögi tegi Micheal Bay 1995. aastal, lavastades kassahiti "Bad Boys", mis ühtekokku teenis ligi 160 million dollarit. Edukas on mees olnud ka järgnevatel aastatel, kassahittidega nagu "The Rock" (1996), "Armageddon" (1998) ning "Pearl Harbor" (2001). Pildid Näitlejad Josh Duhamel Shia LaBeouf Tyrese Gibson Megan Fox Jon Voight Shia LaBeouf Sündinud: 11.06

Informaatika → Arvuti õpetus
4 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kuivõrd oluline on sallivus tänapäeva ühiskonnas? lühiessee

Tänapäeva ühiskonnas leidub palju erinevaid kultuurilise taustaga ja uskumustega inimesi. Kõikidel meil, inimestel, on erinevad prioriteedid ja arusaamad, kuid kas sellegipoolest inimesed saavad omavahel läbi ? Sallivus on kahepoolne asi, nõnda kuidas käitud sina teistega teised käituvad sinuga. Vana hea lause, mis ütleb ­ ela ise ja lase ka teistel elada. Kindlasti on tänapäeva maailma sallivuse roll aja jooksul suurenenud. Tänavatel ei kohata halvustavaid reklaame, ütlusi ja inimesi aksepteeritakse sellistena nagu nad on. Tagasi vaadates ajale, kus põlati ning isegi kiusati inimesi nende uskumuste pärast, pean mina väga valeks. Inimesed kõik ei peagi ühte moodi olema, käituma ega üksteisele meeldima, kuid sellegipoolest pole meil õigus ta elu kallale kippuda. Paljud meist teavad, kui tähtis ja tugev on iga rahva jaoks ühtekuuluvustunne. Rahvad ja

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
85 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Kaubandusalased õigusaktid

 Toodetele olid peal sellist kohta kus oleks kleebised -25% , olnud ´´Parim enne´´ -50% või -75% vastavalt kaupade paigutus. kuupäevale või kellaajale.  Polnud sooduskleebiseid (nt. koogid, tordid jne.) toodetel. 8 Ebaausad kauplemisvõtted- eksitav reklaam  Eksitavaid reklaame ei leidnud kummaski kaupluses.  Ebaausaid kauplemisvõtteid ei kasutatud. 9 TÄNAN TÄHELEPANU EEST! 10

Majandus → Kaubandus
7 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Riste Keskpaiga II poolaasta Loeng

samas ummistab see inimeste ajusid igal sammul ning ei lase rahus isegi mitte oma loomulikke vajadusi rahuldada (ekraanid meeste tualetis pissuaaride kohal). 8. Kelle huve ja milliste mehhanismide kaudu esindab a) kommertsmeedia; b) avalik-õiguslik ringhääling? Kommertsmeedia esindab üksnes suurte reklaamiklientide huve, ignoreerides väiksemate üksiküritajate reklaame või suurte korporatsioonide vastu töötavaid reklaame. Avalik- õiguslik meedia püüab jääda objektiivseks ning esindada seega tavakodanike huve, kuid ka nendel on ette tulnud survet suurte korporatsioonide poolt, mis mõjutavad eetrisse minevate uudiste iseloomu, samuti sõlmitakse hiigelkorporatsioonidega erinevaid tehinguid, mis toovad meediakanalile majanduslikku kasu ning kohustavad neid vastutasuks firmat reklaamima. 9

Filosoofia → Filosoofia
66 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kõne - Kas 16 aastastel peaks olema valimisõigus?

objektiivne. 16 aastaselt ei ole paljudel veel välja kujunenud poliitilisi eelistusi. Arvan, et 18 aastaselt on poliitilised eelistused juba selgemini paigas. Paljud lähtuks pigem vanemate eelistustest ja kodus kuuldust,kuid kui mõnel on tekkinud objektiivne arvamus saab ta ka oma vanemaid mõjutada. Vanemate kaudu saab samuti hääletada. 16 aastased on ka kergesti mõjutatavad. Erakonnad saavad sellest kasu lõigata ja hakata tegema just nii noortele suunatud reklaame ,mis lubavad võimatut. Neid saab kergesti mõjutada valimis reklaamiga ja nende hääl on küllatki äraostetav. Negatiivseks pooleks on muidugi see ,et riigikogu võtab vastu otsuseid mis puudutavad meie tulevikku, aga juba 2 aasta pärast saame ka meie minna valima ja see vähene aeg ei päästa midagi. Ka 18 aastased noored on ju meie häälekandjad. Otsused mis vastu võetakse ja mis puudutavad otseselt noori inimesi ,mõjutavad ka neid samamoodi tulevikus kui meid

Kirjandus → Kirjandus
88 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Reklaamianalüüs

„Näitlejateks“ on valitud lapsed, mis nö läheb inimestele peale, kuna see tekitab kaastunnet. Pilt on tehtud klassiruumis, mis võib viidata koolitulistamisele, mis on Ameerikas poolväga tihedane. Omapoolsed kommentaarid: See reklaam jäi mulle koheselt silma oma selge ja mõtlemapaneva sõnumiga. Tegemist on väga aktuaalse probleemiga ning seda mitte ainult Ameerikas. Meenutagem kuutagust tulistamist Eesti kooliski. Arvan, et selliseid reklaame vajaksime rohkem tänavatele. Mitte ainult mõttetute toodete promomist, vaid reaalsete sõnumite edastamist rahvale. Veel mõned näited antud organisatsiooni reklaamidest:

Meedia → Reklaam
21 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Sotsiaalreklaamide mõju minule

Sotsiaalreklaamide mõju minule Igapäevaselt näeme me enda ümber reklaame. On need, kas seintel, maja külgedel, bussipeatustes, rekalaamlehena, neid on igal poole. Aga kas see mõjutab meid, sellele oskab vaid igaüks ise vastata. Sotsiaalreklaam on üks kõige silmatorkavam ja Eestis üks enim kasutatav kommunikatsioonivahend sotsiaalset muutust taotlevates programmides. Seda kasutatakse igas valdkonnas igasugused erinevad inimesed, et juhtida inimeste tähelepanu mingile kindlale asjale.

Ühiskond → Ühiskond
4 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Tervise mõju majandusele Eestis

Suurt tähelepanu peaks aga pöörama ka just noorte inimeste tervisele, kes on riigi tulevikuks. Aina suurenev alkoholi tarbimine, suitsetamine ning keelatud ainete tarbimine mõjuvad halvasti pikale elueale ning tervisele. Noorte terviseprobleemid mõjutavad kaudselt majandust halvenenud õppeedukuse kaudu koolis. Üheks oluliseks võimaluseks parandada Eesti inimeste tervislikku seisundit, on vähendada alkoholi tarbimist ning suitsetamist. Selleks tuleks oluliselt vähendada reklaame nii televisoonis, ajakirjades-ajalehtedes kui ka reklaamplakatitel. Samuti on tulemusi näidanud alkoholi-ja tubakaaktsiisi tõstmine, mis paneb inimesi rohkem mõtlema tarbimise vähendamise peale, samas tuleb sealt riigile rohkem raha, mida omakorda saab suunata tervisesüsteemi. Teine lahendus parandada olukorda, on alustada töötajate motiveerimist oma tervise eest hoolitsemiseks. Heaks näiteks on firmad, mis pakuvad oma töötajatele võimalust kasutada

Ergonoomika → Ergonoomika
32 allalaadimist
thumbnail
14
ppt

Telekommunikatsioon ja meedia

Telekommunikatsioon ja meedia Sissejuhatus Küsitlesime 42. inimest Jaotasime inimesed 4 vanuserühma: 16-20, 21-40, 41- 55, 56- 70 Küsisime erinevaid küsimusi erinevatest meedia valdkondadest Eesmärgid Reklaami tähtsus inimestele Raadiojaamade kuulatus Ajalehtede ja ajakirjade loetavus Telezanrite vaadatus Meedia roll elus 16-20 vanuserühm Reklaam on vajalik Lühike, konkreetne ja humoorikas reklaam Vähem kollast ajakirjandust, rohkem meelelahutust Meedia mängib suurt rolli 21-40 vanuserühm Reklaami tähtsus ei ole suur Tabav ja arusaadav reklaam Vähem rämpsu (vanad uudised, reklaame) Meedia tähtsus keskmine 41-55 vanuserühm Ei lase mõjutada reklaamist Tutvustav ja mitte pealetükkiv reklaam Soovivad näha rohkem erapooletust ja sügavamat analüüsi Meedia vajadus on igapäevane 56-70 vanuserühm Reklaami mõjutavus väga väike Vaimukas ja kunstiline reklaam Tahavad näha rohkem lisalehti ajalehtede ja ajakirjade v...

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Kas rohkem on ikka alati parem?

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise õppesuund Helen Kiili KAS ROHKEM ON IKKA ALATI PAREM Essee Rapla 2009 Kas rohkem on ikka alati parem1 KAS ROHKEM ON IKKA ALATI PAREM Kõndides mööda tänavaid võib pea igal sammul näha erinevaid reklaame. Reklaamitakse küll erinevaid erakondi, küll firmasid, tooteid ja kes teab mida veel. Tundub, et ollakse arvamusel mida rohkem seda parem. Kas tõesti on see tõsi ? Olles enamusajast jalakäija, viitsin vahel pilgu nendest reklaamidest isegi üle libistada. Paraku küll ainult selleks, et nentida fakti – jälle üks plakat üles riputatud. No ja kui vahel mõnda natuke rohkem silmitsengi, siis ei juhtu ka midagi hullu. Kellelegi või millelegi sisse ei kõnni

Eesti keel → Eesti keel
3 allalaadimist
thumbnail
6
docx

INTERNETI TURUNDUS VS TRADITSIOONILINE

Klass Kuusalu 2018 SISSEJUHATUS Minu referaadi teemaks on turundus. Valisin selle, sest igapäevaselt sotsiaalmeediat külastades või lehti lugedes puutun kokku kuulutuste ja bänneritega, mis on üheks turunduse osaks. Seetõttu otsustasin seda valdkonda lähemalt uurida. Infot kogudes leidsin, et turundust võib jaotada internetiturunduseks ja traditsiooniliseks turunduseks, nagu minuni jõudnud reklaame sotsiaalmeedia ja ajalehe kaudu. Selle alusel pealkirjastasin oma referaadi "Internetiturundus vs traditsiooniline turundus". Töö on jaotatud kolmeks peatükiks: turunduse ajalugu, turunduse mõiste ja interneti turundus vs traditsiooniline turundus. Jaotus on tehtud selle alusel, et esmalt saada baasteadmised turunduse ajaloost, tutvuda turunduse mõistega ja seejärel võrrelda kahte erinevalt turunduse osa. Referaadi materjal on kogutud internetiallikatest

Majandus → Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Klaus Badelt

1) 2)Klaus Badelt on helilooja, kes on sündinud 1968 aastal Saksamaal Frankfurtis. Ta alustas muusikalist karjääri komposeerides muusikat paljudele edukatele filmidele ja reklaamidele oma kodumaal, kuid peagi leidis Badelt oma tähesäre. ,,Ma hakkasin tööle koos Saksamaa produtsendiga, kelle nimi on Ralf Zang. Ta andis mulle võimaluse ajal, mil ma polnud veel mitte midagi teinud. Ta andis mulle tööd insenerina, seega ma produtseerisin plaate ja artiste... Me tegime tuhandeid reklaame. Ja siis ma hakkasin edasi töötama televisiooniga ja mõndade filmidega," räägib Klaus Badelt intervjuus. Aastal 1998 kutsus Oscareid võitnud helilooja Hans Zimmer ta tööle Media Ventures stuudiosse. Sellest ajast peale on Badelt tegelenud mitme oma enda televisiooni projektiga. Tema esimene suur saavutus, mis pälvis ka palju tähelepanu, oli 2002.aastal muusika filmile ,,The Time Machine". 3)Nüüdseks on Klaus Badelt kirjutanud muusikat enam kui 25 suurele Hollywoodi filmile. Filmid

Muusika → Muusika
8 allalaadimist
thumbnail
1
doc

NEW AGE’i MÕJU LÄÄNE-EUROOPLASTELE

meditatsiooniringidesse. Ka seda tuleb meie ühiskonnas ette. Samuti on New Age'i praktikaks olevad füüsilised harjutused nagu näiteks jooga-praktika, aga ka mediteerimine isegi Eestis üha enam populaarsust kogumas. Üheks oluliseks New Age'i liikumise praktikaks on ennustamine, kas siis taro-kaartidega, astroloogia põhjal vms. Meie telekanalitel reklaamipauside ajal või Internetikeskkondades on näha mitmeid reklaame, mis lubavad täpset kaardimoori ennustust mingi kindla summa eest. Ka ajalehtedes on teenuste kuulutuste all näha mitmeid kaardilugejaid ja ennustajaid. Samuti võib ajalehtedest ning ka igalt poolt mujalt, näiteks ajakirjadest, Internetist jne, leida horoskoope. New Age'l on 4 kõige enam levinumat uskumust: kogu inimkond ja olemasolev on omavahel seotud ühe energiaga, milleks on Jumal; vaimsed olendid eksisteerivad ning nad on

Teoloogia → Usuõpetus
5 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Meedia on staaride looja, kuid samas ka nende kukutaja

palju meelelahutust. Näitena võib tuua tõsielusarja "Prooviabielu" staarid Heleni ja Kalvi- Kalle, kes olid eesti rahva lemmik-klounid saate kuvamise ajal, kuid kes hakkasid peale saate lõppu (ja isegi juba viimaste episoodide ajal) rahvast ära tüütama. Sellegipoolest tahaksid mõlemad aga hoida oma staari-staatust ­ Helen läks peagi "Selgeltnägijate tuleproovi" saatesse ning Kalvi-Kalle hakkas aktiivselt teleteenuseid pakkuva firma STV reklaamnäoks. Peale tuleproovi saadet ja reklaame üritasid noored hoida end meediapildis avalike skandaalidega ja oma suhete lahkamisega ajakirjanduses ­ rahva vähese huvi tõttu nende kohta aga hiljuti enam artikleid ilmunud pole. Nii on nad kaotanud ka oma staari-staatuse. Suur hulk staare üritab aga ise oma eraelu mitte kajastada meedias ja olla väga privaatsed. Näiteks on paljud Hollywoodi kuulsused võtnud kombeks oma lapsi meediale mitte näidata ja

Meedia → Meedia
2 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Meedia mu elutoas - Kirjand

Samal ajal trükitakse kasumi saamise eesmärgil eelkõige lugusid, mille teemaks on kuulsuste kahtlase moraalse väärtusega teod nagu pidev suitsetamine, ülemäärane alkoholipruukimine ja pidutsemine ning ebaterved toitumisharjumused. Noortel võib väga kergesti jääda mulje, et nii käitumine ongi õige ja tagab populaarsuse. Meedia ümbritseb meid kõikjal. Enam-vähem igas kodus on tänapäeval raadio, televisioon ja internet. Iga päev võib postkastist leida kõikvõimalikke reklaame ja katalooge. Linnades ei saa tänaval paari sammugi astuda, ilma et vaatevälja ei jääks mõnda üleskutset midagi osta, mõnda üritust külastada või kellegi poolt hääletada. Poodides ja kohvikutes mängivad raadiod ning ripuvad suured teleriekraanid, mis näitavad üht reklaami teise järel. Avalikes kohtades puudub meil valikuvõimalus ­ meedia ümbritseb meid, tahame me seda või mitte. Vähemalt on veel jäänud

Kirjandus → Kirjandus
328 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Kas kool toob õnne?

Ma mõistan, et see kõik on tore ja kena, et me oskaksime kollegidega hästi suhelda, me mõistaksime neid ning meie koostöö sujuks aga kui meil ei ole ametialaseid oskuseid, ei ole meil kollege, ega töökohta. Seetõttu järeldan, et teadmised on meie suurim väärtus ja väärtused määravadki meie elu edu. Ühes lauses väitis Hanson et õnnelik inimene on terve. Kuidas me saaksime olla terved, kui meil puuduvad vastavad teadmised, mida meie keha vajab? Pelgalt reklaame vaadates, mida süüa-juua, ei saa me olla terved. Me õpime bioloogiat, et teada saada, mida me vajame talitluseks, kasvamiseks, arenemiseks ning mis aineid me vajame, et olla terve. Koolis puutume kokku kehalise kasvatuse tunniga, kus õpime kehalist tegevust harrastama, et lihased, süda ja vereringe oleksid terved. Hanson propageerib, et lastele õpetatakse koolis sotsiaalseid väärtusi nagu ausust, hoolivust, lojaalsust, sallivust, vastutustunnet, kodanikumeelsust, viisakust ja norme

Kirjandus → Kirjandus
21 allalaadimist
thumbnail
1
docx

KÕNE "Edu valem"

Edu on eesmärgi seadmine ja selle saavutamine. Kes ei tahaks olla edukas? Tööl või koolis, huvitegevustes või suhetes. Kui trükkida Google otsingusse ,,edu valem" , siis leiame sealt tõenäoliselt vastu vaatamas kümnete erinevate selleteemaliste raamatute ja DVDde reklaame, palju dr. Phil'i ja Oprah'i arikleid, ning tohutul hulgal foorumeid, kus on juttu edulugudest ja edukaks saamisest. Kui aga trükkida sisse ,,ristküliku pindala valem" , leiama, et S= a x b. Edul pole kindlat valemit, selle võib saavutada mõningate põhimõtete abil. Esiteks tuleb endas leida see, mida sa ihaldad või mille poole sa püüdled, sest edu ise on on vaid teekond. Nagu Sir Winston Curchill ütles ,,Edu puhul on kõige raskem asi see, et Sa pead jätkuvalt olema edukas

Eesti keel → Eesti keel
31 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun