Vajad kellegiga rääkida?
Küsi julgelt abi
Õppematerjalid
Ülikool
Kutsekool
Gümnaasium
Põhikool
Jagajate TOP
Eraõpetajad
K & V
Mäng
Sõnastikud
Sõnu seletav
Võõrkeelsed
Inglise
Soome
Saksa
Vene
Hispaania
Prantsuse
Rootsi
Itaalia
Ladina
Taani
Esperanto
Teeni punkte
Krüptoraha on tõusuteel. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski ja kauple turvalises keskonnas ->
TEE KONTO
Add link
Lae alla
reklaamiteooria_konspekt.docx
Reklaamiteooria konspekt
(0)
Tallinna Ülikool
-
Meedia
-
Reklaam
0
1
Hindamata
0
Esitatud küsimused
Mis meid motiveerib?
Mis tootega on tegemist?
Kes peaksid seda toodet tarbima?
Miks peaksid nad seda toodet tarbima?
Mida peaks tarbijale reklaami vahendusel ütlema?
Kuidas peaks selle sünumi vormistama?
Millisetel hüvedele rõhutatakse reklaamis?
50 punkti
Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 12 lehte
Lehekülgede arv dokumendis
2016-01-14
Kuupäev, millal dokument üles laeti
8 laadimist
Kokku alla laetud
0 arvamust
Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
lellmo
Õppematerjali autor
Lae alla
.docx
Lisainfo
TLÜ aine konspekt
Märksõnad
bränd
,
reklaam
,
eetika
,
motivatsioon
,
brand
,
subjekt
,
disain
,
assotsiatsioonid
,
alama
,
ikoon
,
kuvand
Mõisted
reklaam
,
kommunikatiivne roll
,
reklaam
,
ikoon
,
füsioloogilised vajadused
,
mõõtmeks
,
reklaamipsühholoogias
,
hedooniline
,
kujundamise aluseks
,
kujutlus
,
referents
,
riskiks
,
tööandja bränding
,
svendsen
,
brändi tuntus
,
brändi lojaalsus
,
ettevalistusfaas
,
põhiküsimuseks
,
asjastatud kaup
,
arenguvõimeline kaup
,
paigutamine
,
reklaamiapellasioon
,
aju tüvi
,
tähelepanu soodustab
,
alalävine taju
,
eetiline süsteem
,
formaalsed normid
,
reklaamieetika
Kommentaarid
(0)
Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja
kommenteeri
Kõik kommentaarid
Sarnased materjalid
71
docx
Reklaaamipsühholoogia konspekt
· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change ...
20
docx
Reklaamipsühholoogia konspekt
MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi...
8
docx
Reklaamiteooria
reklaamiteooria ,,Reklaam turunduses," Neeme Roose tänases maailmas ei saa me lootmajääda et äki õitseb ilma hea reklaamita. nt on kaks seepi. müüb seep, millest kuuldakse rohkem. kõige suurem patt on teha ha...
64
docx
Positsioneerimine
Reklaamipsühholoogia Reklaamipsühholoogia- psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste...
36
docx
Psühholoogia konspekt
Psühholoogia - teadus, mis uurib käitumist ja vaimseid protsesse ehk psüühikat/ teadus, mis uurib inimese hinge- ja vaimuelu olemust ning avaldumise viise. Eesmärgid: kirjeldada, mõista, progno...
74
docx
Psühholoogia konspekt
Psühholoogia - teadus, mis uurib käitumist ja vaimseid protsesse ehk psüühikat/ teadus, mis uurib inimese hinge- ja vaimuelu olemust ning avaldumise viise. Eesmärgid: kirjeldada, mõista, ...
66
doc
Kriminoloogia konspekt
KRIMINOLOOGIA TÄISKONSPEKT Kriminoloogia koht teadusharude süsteemis. Kriminoloogiliste teooriate süstematiseerimine. Kriminoloogia põhimõisted Esituskeel märkide, sümbolite, mõiste...
28
doc
Kultuuriteooria loengu konspekt
Loeng 1 Loeng kaardistab erinevaid viise kultuuri defineerimiseks ning tutvustab ka mõningaid teisi üldise kultuuriteooria põhimõisteid. Igal teoorial peab olema: objekt probleem meetod millised a...
Rohkem sarnaseid
Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile
TASUTA
Nõustun
reeglitega
Sisene Facebook'ga
Sisene Google'ga
Sisene LinkedIn'ga
Konto olemas? Logi sisse
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe
üldtingimustega
Nõustun
Kõik kommentaarid