Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"reklaamiga" - 160 õppematerjali

thumbnail
3
doc

Tarbimine ja säästmine

· Eelarve ­ tulude ja kulude plaan ( Eelarve koostamise kolm põhisammu: 1)finantseesmärkide püstitamine 2)tulude hindamine 3)kulude planeerimine ) · Reklaamist saadav kasu ­ 1) info hindade ja uute toodete kohta 2)suureneb müüjate vaheline konkurents 3)alandab hindu tarbijate jaoks 4)maksab kinni enamike ajakirjade ja ajalehtede kulud ning kõik eraraadiote ja eratelevisioonide kulud. · Reklaamiga kaasneva ohud 1)reklaami tootmine on kulukas ning see tõstab mõnede toodete hinda 2) reklaam võib panna inimesi tegema asjatuid oste 3)meedia sõltub reklaamist · Millele mõelda, kui plaanid säästa ­ 1)ohutus 2)tulumäär 3)likviidsus · Likviidsus näitab seda, kui kiiresti on võimalik oma sääste rahaks muuta. Raha kasutamisvõimalus kaupade ostmisel ja maksete tasumisel.

Majandus → Majandus
39 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Reklaamianalüüs

Reklaamianalüüs Reklaami liik: Üleriigiline kasumit mittetaotleva organisatsiooni reklaamiga Reklaami selgitus: Tegemist on reklaamiga, mille eesmärgiks on inimestele edastada sõnum. Postril on kirjas: „Üks noorukitest hoiab käes midagi, mis on Ameerikas keelatud, et tagada laste ohutust. Arva ära milline neist.“ 2010. aastal keelati Ameerikas lõplikult Kinder üllatustemunad ära. Selgituseks tõi USA tarbekaupade ohutuse komisjon (CPSC), et munade sees olevad mänguasjad tekitavad väikestel lastel lämbumisohtu. Asi on läinud nii kaugele, et Kinder munad on illegaalsed ja

Meedia → Reklaam
21 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Reklaamide analüüs

näited. Olen toonud välja ka teatava hulga väärtusi, mida reklaamides rõhutatakse. Kodu ja Aed, 2008. aasta detsembri väljaanne, Brauni reklaam Brauni toodete reklaam osna silmapaistev, sest tumeda tausaga lehe keskel ilutsevad mõningad antud firma tooted, mis on väga ilusati välja toodud, hea värvide kombinatsioon ja tabav lause selle kõige terviklikuks loomisel. Ühes alanurgas firma logo, teises veebiaadress. Tegemist on minu arvates nii naistele kui ka meestele suunatud reklaamiga. Reklaami visuaalilt pole otseselt välja loetav ükski peibutis, milleks naiste puhul oleks ehk ideaali kuju ja meeste puhul ihaldusobjektina kujutatav naine. Aparaadid pildil on vastavalt mõlemale soole- see ehk viitab isegi soolisele võrdsusele. Kuid üsnagi kütkestavalt mõjub pildil olev kingipakk, mis asetseb tumeda pakendi ja erksa lindiga kokkuseotuna Brauni toodete taga. Pigem oleks minu arvates siiski tegemist meestele suunatud reklaamiga. Kingi võlujõudu..

Infoteadus → Tekstianalüüs
134 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Reklaamipsühholoogia

veenda või mõjutada mingit auditooriumi. ...teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil. Reklaam on teadus sellest, kuidas hoida intellekti nii kaua kinni, et tema omanik raha ära annab. – Stephen Leacock. „Süüdistuskokkuvõte“ ütleb: Tänapäeva tehnilised võimalused annavad võimaluse reklaamiga piiramatult manipuleerida. Et reklaam lihtsustab, loob stereotüüpe, rakendab emotsioone, hirme ja tunge. Et muudab inimesed/ühiskonna materialistlikumaks, lihtsameelsemaks, otsustusvõimetumaks, seksuaalsemaks. Et ei ole loomulik nähtus. Et sunnib ostma mittevajalikke kaupu. Räägib vaid kauba headest külgedest, liidaldab, moonutab. On väheinformatiivne. On nivelleeritud mitteintelligentsele tarbijale. Kasutab mõju lastele, apelleerib grupitunde.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
13 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Reklaamipsühholoogia

veenda või mõjutada mingit auditooriumi. ...teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil. Reklaam on teadus sellest, kuidas hoida intellekti nii kaua kinni, et tema omanik raha ära annab. ­ Stephen Leacock. ,,Süüdistuskokkuvõte" ütleb: Tänapäeva tehnilised võimalused annavad võimaluse reklaamiga piiramatult manipuleerida. Et reklaam lihtsustab, loob stereotüüpe, rakendab emotsioone, hirme ja tunge. Et muudab inimesed/ühiskonna materialistlikumaks, lihtsameelsemaks, otsustusvõimetumaks, seksuaalsemaks. Et ei ole loomulik nähtus. Et sunnib ostma mittevajalikke kaupu. Räägib vaid kauba headest külgedest, liidaldab, moonutab. On väheinformatiivne. On nivelleeritud mitteintelligentsele tarbijale. Kasutab mõju lastele, apelleerib grupitunde.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
14 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaam

või näitlejate vahel, kes mängivad teatud rolle. Kui tekst on esitatud kirjatekstina ekraanil, siis kehtivad selle kohta kõik need mõisted, mida kasutatakse ka trükireklaami kirjeldamiseks ja analüüsimiseks. Raadioreklaami elemendid on samuti taandatavad reklaami elementideks ning me saame neid analüüsida samu mõisteid kasutades. 2 Esimene küsimus, mille peame seoses reklaamiga esitama, on : kas see on tõsi? Seda võib olla raske kindlaks teha, sest vaid väga väike osa tänapäeva reklaamist apelleerib põhjendatusele. 19. sajandil lubasid reklaamid üheainsa tabletiga ravida tervet hulka füüsilisi vaevusi. Tänapäeval võtavad üha enamad riigid kasutusele ranged reklaamireeglid, mis keelavad valeväidete esitamise. See on positiivne areng. See ei pruugi takistada kõiki valesid, kuid annab igaühele, kes tunneb, et teda on eksitatud, võimaluse edasi kaevata

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
3
txt

Mis on reklaam?

sotsiaal- ja humanitaarerialade mratlused olid teadusele omaselt neutraalsed, siis argielus nimetatavad inimesed reklaami sageli ttuks filmivaatamise segajaks, postkasti ummistajaks, linnaruumi risustajaks. Kige positiivsemalt hinnatakse reklaami vib-olla siis, kui sel on krge kunstiline vi meelelahutuslik vrtus. Kohati polegi piir kunstiteose ja reklaami vahel selge. Vaatame kas vi krval olevat pilti. Tegu on he moodsa kunsti muuseumi restorani reklaamiga, mis kujutab saiaga soustist puhtaks riibutud taldrikut. Kuid sama hsti viks tegu olla moodsa kunsti teosega. Kursuse autor ksis reklaami tegemise positiivseid aspekte reklaamitegijailt endilt, maailma he suurima reklaamiagentuuride keti, Ogilvy & Mather, Toronto esinduse loovjuhtidelt Janet Kestlinilt ja Nancy Vonkilt, kelle td on vitnud kikvimalikke rahvusvahelisi auhindu: "Meil pole oma ametis hetkegi igav olnud. See pole liinit. Iga pev ootavad meid uued vljakutsed,

Meedia → Meedia
49 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Reklaam vs. kaasaegne kunst : Vabadus?

olema arusaadav ega meeltmööda. Kulmu sunnib kergitama ka häältekoor ja poliitilised aated, mis nõuavad kaasaegse kunsti finantseerimise vähendamist juba mainitud põhjustel, lisades neile veel elukauguse. Vast on see näide kriitika ja arvamuste paljususe talumatusest. Sest kunstilt rahade ära võtmine ärastab sellelt ka vabaduse ning sunnib alluma sarnaselt reklaamiga vankumatule turuloogikale ja reeglitele. Lõpuks võrdsustab selline kohtlemine kaasaegse kunsti reklaamiga ja kaotades kunsti vabaduse tagab ühiskonna stagneerumise. Ühiskond on aga pigem elusolend kui monoliitne institutsioon ning vajab selliselt pidevalt uuenemist ­ vastasel juhul tabab seda mandumine ja allakäik. Hoidkem siis kaasaegset kunsti selle vabaduses ja vabadustes, mis see pakub!

Kultuur-Kunst → Kunst
37 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kõne - Kas 16 aastastel peaks olema valimisõigus?

kujunenud poliitilisi eelistusi. Arvan, et 18 aastaselt on poliitilised eelistused juba selgemini paigas. Paljud lähtuks pigem vanemate eelistustest ja kodus kuuldust,kuid kui mõnel on tekkinud objektiivne arvamus saab ta ka oma vanemaid mõjutada. Vanemate kaudu saab samuti hääletada. 16 aastased on ka kergesti mõjutatavad. Erakonnad saavad sellest kasu lõigata ja hakata tegema just nii noortele suunatud reklaame ,mis lubavad võimatut. Neid saab kergesti mõjutada valimis reklaamiga ja nende hääl on küllatki äraostetav. Negatiivseks pooleks on muidugi see ,et riigikogu võtab vastu otsuseid mis puudutavad meie tulevikku, aga juba 2 aasta pärast saame ka meie minna valima ja see vähene aeg ei päästa midagi. Ka 18 aastased noored on ju meie häälekandjad. Otsused mis vastu võetakse ja mis puudutavad otseselt noori inimesi ,mõjutavad ka neid samamoodi tulevikus kui meid. Seega on ka neil meiega sarnane arvamus. See paari aastane vanuse vahe ei loe midagi.

Kirjandus → Kirjandus
88 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaami analüüs

piisab. See reklaam mõjub kõige rohkem kergeusklikele või inimestele, kes on tõsiselt hädas oma seljavaluga ja on kõik asjad ära proovinud. Kindlasti on vähem mõju reklaamil noortele ja väheusklikele. Noored mõtlevad asju rohkem läbi selliste asjade kohapeale. Noortel pole ka vaja seda, kindlasti hoiatavad oma vanemaid ja vanavanemaid selliste asjade eest. Minule isiklikult ei mõju see reklaam ja ei usu, et see nii tõhus ja hea on nagu räägitakse. Ei kulutaks oma raha sellise reklaamiga asjale. Kui kosmodiskile veel peale vaadata tundub see mingi mõttetu vidin, mis pole kõige veenvam.

Eesti keel → Eesti keel
69 allalaadimist
thumbnail
21
pptx

MIS ON REKLAAM?

Nt. kasiino km autol ok märgistust kauba müügipakendil pakendiseaduse tähenduses; PAKEND kui nt ühisreklaami kandja? sponsorteates avaldatud spondeerija nime, kaubamärki ja teavet tema antud materiaalse toetuse kohta. Kaubamärki võib näidata, km osa võib olla ka lause ... § 3. Reklaami põhinõuded (1) Reklaam peab tavalise tähelepanu korral olema selgelt eristatav muust teabest ning selle sisu, kujundus ja esitlusviis peavad tagama arusaamise, et tegemist on reklaamiga. (2) Reklaamis peab selgelt eristatavalt sisalduma reklaami tellija nimi, tema registreerimisel olev või registreeritud Eesti või Euroopa Ühenduse kaubamärk või domeeninimi. (3) Eraldi etappidena avalikustatud reklaamile kohaldatakse käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatut 15. päevast reklaami esimese etapi avalikustamisest arvates. (4) Reklaam ei tohi: (4) Reklaam ei tohi: 1) olla vastuolus heade kommete ja tavadega;

Meedia → Reklaam
29 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Prisma logo analüüs

saab koos endale leida sellest peremarketist kõik vajaliku. Kodulehe värvid ja lahendus on hea ja lihtne. Kodulehelt leiab kõik vajaliku üles väga lihtsate liigutustega. Samuti on ka koduleht kaunistatud ilusa tumerohelisega, mis on nende tunnusvärv. Reklaam Prisma peremarketile, on ka alati tehtud rohelisega. See on täiesti normaalne, nad ei peakski kasutama rohelise asemel näiteks sinist. Rohelise värviga tunnevad kõik ära juba eemalt, et tegu on Prisma reklaamiga. Roheline on minu arvates ka silmale väga hea, ta ei kriiska liiga silma ja samas ei jäta ka kedagi tuimaks. Prisma peremarketi sisutus on väga rahulik ja hästi meelestatud. Kasutatud on valget ja rohelist

Majandus → Kaupluse müügitöö...
26 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Reklaamplakati arvustus

Reklaamplakati arvustus Reklaam on üks turunduse tähtsaimaid vahendeid. Reklaami eesmärk on teavitada tarbijat meedia kaudu toodetest, rakendustest või ideedest ning ühtlasi muuta inimeste suhtumist, teadlikkust või tarbimisharjumusi. Enamasti on igasugune reklaam, reklaamplakatid ja igasugune inimeste mõjutamine minujaoks tänapäeval juba häiriv, kuna reklaamimisel peab ka mingi piir olema, kuid tänapäeval pole enam võimalik kuhugi minna ilma, et reklaamiga ei puutuks kokku. Kuid on ka põnevaid reklaame, mida mulle meeldib vaadata ja jälgida. Valisin välja ühe Nissani reklaamplakati, kuna ma leidsin selle reklaami väga huvitava disaini ja väga sügava mõttega. See reklaam on väga huvitavas kujunduses ning ka väga huvitavate värvilahendustega. Reklaam tundub mulle nagu oleks see joonistatud, kuid samas tundub see reklaam täiesti reaalne, usutav ning elav. Reklaami taust jääb hetkel mulle küll veidikene segaseks, kuid ma

Kultuur-Kunst → Kunst
35 allalaadimist
thumbnail
18
ppt

Reklaam ja tervishoid

proviisoritele ja farmatseutidele suunatud reklaamiks. Üldsusele on lubatud reklaamida ainult käsimüügiravimeid, retseptiravimeid võib reklaamida ravimite väljakirjutamise õigust omavatele isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele. Mõlemale reklaamiliigile kehtivad erinevad nõuded, mis on sätestatud reklaamiseaduses ja ravimiseaduses. Ravimireklaamid  Peab olema esitatud selliselt, et oleks arusaadav, et tegemist on reklaamiga ja reklaamitakse ravimit.  Ravimi kohta avalikustatav teave peab olema asjakohane .  Ravimireklaam peab olema arusaadav, tagama reklaamitava ravimi eristatavuse teistest ravimitest.  Reklaam peab sisaldama piisavalt teavet ravimi õigel viisil ja ohtuks kasutamiseks.  Ravimireklaamid peavad sisaldama hoiatusteksti Ravimireklaamid  Retseptiravimi reklaam üldsusele on keelatud.  Ravimi reklaaminõuete täitmise osas teostab järelevalvet Ravimiamet

Majandus → Majandus
5 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Innovatsioonist äriplaanini eksam

Protsessiinnovatsioon ­ uue või oluliselt täiustatud tootmisprotsessi, tarnimismeetodi või tootmise abitegevuse kasutuselevõtt, mille eesmärk on tootekvaliteedi, tootmise või selle abitegevuse efektiivsuse ja/või paindlikkuse, keskkonnasäästlikkuse või turvalisuse taseme tõus. Itella SmartPOST Turunduse innovatsioon ­ oluliste muutuste tegemine ettevõtte kaupade ja teenuste turustamisel, sh muutused disainis ja pakendamises. Tere Piima maja, KOFF-i reklaamiga silorullid Tooteinnovatsioon ­ kaup või teenus, mis erineb oluliselt ettevõtte senistest toodetest omaduste või kasutusviisi poolest. robotniiduk, e-raamatud Organisatsiooniline innovatsioon ­ oluliste muutuste tegemine ettevõtte äripraktikas, töökohtade struktuuris või suhtlemistes teiste ettevõtete ja asutustega eesmärgiga tõsta ettevõtte innovatsioonivõimet ja parandada majandusnäitajaid. Kodukontorid

Majandus → Innovatsioonist äriplaanini
34 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

promoda. Tulukamad on ja olid need ka seetõttu , et reklaam jõudis kiiresti ja suurele hulgale inimkonnale korraga. Juba 1990nda aastal saatsid 5% internetikasutajatest 3.5 miljonit emaili. 90ndate alguses, kui tekkisid veebilehed, mida suur hulk inimesi külastas , hakati asjade, teenuste reklaamimiseks kasutama banner ehk loosung reklaamimist. Loosungreklaam tähendab seda, et veebilehtede äärtesse, nurkadesse, tekkisid kastikesed reklaamiga. 94nda aasta oktoobris tuli meeskond firmas Hotwired (esimene veebikaubamaja) ideele hakata veebilehel müüma reklaamide jaoks pinda , kuna veebilehe kirjutajatele polnud enam raha palka maksmiseks. USA telefonifirma AT&T oli esimene, kes ostis kohta Hotwired veebilehel. Esimene AT&T poolt tehtud banneril oli ligitõmbav tekst “Have you ever clicked your mouse right here ? You will”. Kui kasutaja vajutas selle reklaami peale , viidi nad virtuaalsele

Majandus → Makroökonoomia
2 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Tarbimisühiskonna diktatuur

Tarbimisühiskonna diktatuur Praegust ühiskonnakorraldust nimetatakse lisaks tarbimisühiskonnale veel postmodernseks, postindustriaalseks, meedia- ja elektrooniliseks ühiskonnaks. Paljud arvavad, et see on uus ja enneolematu, kuid tegelikult on uued ainult kogemisvahendid ning enneolematud kvaliteet ja kvantiteet. Tarbimisühiskond on tegelikult ühiskond, mis on orienteeritud aina enam suurenevale tarbimisele, ületarbimisele ja seda inimeste rumaluse ning naiivsuse arvelt. Tarbimishulluses on tegelikult mitte ainult noored, vaid ka täiskasvanud. Vanema generatsiooni hulluse üle võib küll vaielda, kuid enamik Eesti vanemast generatsioonist on elanud Nõukogude Liidus ja on nüüd, kapitalismi ja tarbimisühiskonna saabudes niisamuti pimestatud kõikidest nendest hüvedest, mida neile pakutakse ja mida muudkui tarbida saab. Sageli ei olegi meile seda "jama" tegelikult vaja. Aga tootjal on vaja, et m...

Kirjandus → Kirjandus
32 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Palju vajame reklaami?

Kooli katusel asetseb suurelt reklaam PHILIPS, mis ilmselgelt pole sotsiaalne reklaam. Kuid selle reklaami pinna rentimisel on siiski positiivne külg koolile. Kool saab raha reklaamipinna eest ning paneb selle raha kooli kassasse mida kasutatakse kooli jaoks. Tuleb tunnistada, et ilma reklaamita ei saa. Firmad teenivad sellega kasumit ning mõni inimene võib telereklaami abil tõesti leida uue pesupulbri, mis on parem, kui eelmine, kuid tuleks mõelda ka sellele, et ei tasu inimesi reklaamiga liialt üle ujutada. Lahendus oleks see, kui telekanalid tõesti jälgiks neile reklaamiseadusega tehtud ettekirjutust, et ühe tunni jooksul võib reklaamipause olla 12 minuti jagu.

Eesti keel → Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Kvantitatiivse meetodiga teadusartikli ülevaade

Kvantitatiivse teadusartikli ülevaade Valisin teaduslikuks artikliks The Power of Reach and Frequency In the Age of Digital Advertising. Antud artiklis tuuakse välja reklaamiga seotud küsimustiku tulemused. Küsitluse põhieesmärgina uuriti erinevate turundusvõimaluste ulatust ja sagedust internetipõhise ja mitteinternetipõhise reklaami puhul. Küsitlustulemustes võrreldi ka varasemate aastate vastuseid ning toodi välja erinevaid turundusefektiivsuse analüüsimise meetodeid (nt. reach-and-frequency distribution). Uurimus toimus, sest sooviti teada, kui palju on internetireklaami suur areng mõjutama hakanud turundust. Kasutati selektiivset valimi koostamist.

Muu → Uurimistöö alused
58 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Mozart toidupoes

meistrite tippteoste kasutamisest tänapäeval. Pean kohe ära ütlema, et kui ma poleks muusikakoolis käinud ja natukenegi rohkem muusikaliselt haritud, siis arvan, et ei paneks väga Mozarti või Bizet teoste ärakasutamist tähele. Kuna aga asi on vastupidine, siis olen üsnagi kindel, et mind häirib see, kui telekat vaadates kuulen midagi sajanditevanust, imelist, kõrvupaitavat, ja pean pettumuseks avastama, et tegu on kõigest Ajax'i reklaamiga. Lisaks on originaalne muusika moonutatud, tehtud elektrooniliselt imelikuks ja naljakaks. Mul on alati tunne, et kui ma leian või kuulen midagi väga vana, siis seda tuleb sügavalt respekteerida ja vaikuses imetleda, mitte seda kuidagi omakasupüüdlikult ja rahva püüdmiseks ära kasutada. Kui nüüd asja natuke laiemalt võtta ja mitte nii väga kiruda, siis võib asjal leida ka positiivsemaid külgi. Kuna tänapäeval on noored alati väga hõivatud kübermaailmaga ja kõigega,

Muusika → Muusika
1 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Futurism 1909-1915

aktimaalid) ja edasi liikuda ning hakata väljendama midagi täiesti uut, dünaamikat, kuna oli ju ilu ja Futurism e. tulevikukunst  Sõnast futurum (ld.k) e. tulevik  Futuristlik kunst sai alguse Itaaliast 1909, Eestisse sõjakäigus Venemaalt (ühine vaimuelu)  Futurism sündis kõigepealt teoreetiliselt ja ideoloogiliselt ja siis alles hakati kunstiteoseid looma, Väljendati manifestides, kas rahvakogunemistel või ajakirjanduses kärarikka ja mässleva reklaamiga  Algatajaks itaalia luuletaja Filippo Tommaso Marinetti, esimenemanifest ilmus 1909 Pariisis ajalehes „Le Figaro“(pooldajad kutsusid üles olemasoleva kunsti asemel looma uut, ülistades kiirust*suurlinnlikku elutempot*tehnika võidukäiku*masinakultus*, tundeid peeti nõrkuseks(joone rõhutamine püsis alles) Futurismi jagunemine-kaks etappi  ESIMENE ETAPP-I maailmasõja eelne, mis algas ajast mil tekkis futurism

Kultuur-Kunst → Kultuur
1 allalaadimist
thumbnail
3
doc

“Reklaam”

Dotsent Tallinn 2009 Teema: Reklaam. Töö eesmärk ja põhiidee: Töö eesmärgiks on kaaluda argumente reklaami poolt ja vastu, tuua esile reklaami osatähtsust igapäevaelus ja selle reguleerimist. Samuti üritaks anda teistele inimestele mõtlemisainet selle mõjust. Põhisõnum: Enne mõtle, pärast osta. Lugeja: Minu arust, selle töö lugeja võiks olla inimene, kes oma elus puutub kokku reklaamiga. Esialgne pealkiri: Mis toob meile reklaam? Kava. Sisu: 1. Reklaamist üldiselt Reklaami mõiste. Reklaam iseenesest on protsess, mis viib informatsiooni inimeseni ükskõik mis viisil ja äratab tähelepanu reklameeritavale objektile. Reklaami eesmärk. Reklaami eesmärk on teatada olemasolevast kaubast, sündmustest või teenustest. Reklaami ülesanne.

Varia → Kategoriseerimata
40 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ajaloo tööks: heaoluühiskond, üliriigid jne.

Heaoluühiskond-sotsiaalse turvatunde ja lihtinimese ostujõu märgatav kasv.Tekkis sotsiaalse õigluse nõue, et heaolu laieneks kõigile, mitte ainult rikastele ja keskklassile.USA president Lyndon Johnson seadis eesmärgiks rajada nn suur ühiskond-majandusellu pidi sekkuma riik.Kujunes välja massikultuur, mis on orjenteeritud ,,keskmisele" inimesele, keda töödeldakse agressiivse reklaamiga, et ta tarbiks masstoodangut.Levima hakkas suhtumine, et kodanlik ühiskond ja keskklass on üdini mädad,ning silmakirjalikud, ja et inimene peab ennast talle ühiskonna poolt peale surutud kohustustest vabanstama.Traditsiooniline ühiskonnamudel- kogukonnakeskne ja religioonile toetuv-lagunes, asendus valdavalt ateistliku ning minakeskse maailmavaatega.Tekkisid põlvkondade konfliktid.Üliriigid- USA:Presidendiks vabariiklane D.Eisenhower, hea majanduslik aeg , läänemaailma liider

Ajalugu → Ajalugu
88 allalaadimist
thumbnail
1
docx

16-aastaselt valima

Noor peab saama lõpuks siiski ise otsustada, kas ja keda ta soovib valida, kui üldse. Valimisõigus loob noortele valijatele juurde uusi võimalusi ja tõstab teadlikkust poliitikast. See tuleb noortele igatpidi kasuks, sest laiendab silmaringi ning kujundab arvamust päevakajaliste teemade suhtes. Samas võib liigne valimispropaganda tekitada stressi ning mõnel noorel võib huvi poliitika vastu üldse kaduda, seega ei tasu liigse reklaamiga noori rõhuda. Valimisõigus on noorte jaoks eelkõige võimalus, mida tuleks kindlasti kasutada!

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
3 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

..........4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain.......................................................................6 1.3. Reklaami hinnakujundus ja strateegia....................................................................9 2. REKLAAMIGA SEONDUVAD PROBLEEMID......................................................12 3. REKLAAMINDUS EESTIS.......................................................................................17 3.1. Reklaami hetkeolukord Eestis ja ERAL...............................................................17 2.2. Kuldmuna ja teised reklaamifestivalid, kus eestlased osalevad.......................... 20 2.3

Majandus → Turunduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaamid televisoonis

Articspordi reklaam ütles, et on aeg kilosid vähendada. Reklaamis sai ülekaaluline jõuluvana lihaselise, päevitunud ja igati seksika keha. Usun, et nii mõnigi vajus mossi selle reklaami tõttu. Reklaamid on kõik väga osavalt valmistatud. Asju, mida ei taheta rõhutada, aga mis peab olema reklaamis näidatud, pannakse teleekraanile väga väikeses kirjas. Samuti on teada see, et palju suuremat tähelepanu saab erootiline reklaam võrreldes mõne lihtsakoelise reklaamiga. Andrus Maimik ütles oma Eesti Ekspressi artiklis, et poliitiliselt korrektset erootilist reklaami saab teha eemaldades kehalt mitte ainult nibud ja genitaalid, vaid ka kõik siseorganid ning nahk. Tuleb võtta ära füüsiline materiaalsus, eritised, hääled, lõhnad, jätta ainult "erootilised" poosid ja klaasjas pinnalisus. Seega on üsna kerge teha reklaami, mis võib tunduda mõnele sobimatu ning paned katma väiksemate kõrvu ja silmi, kuid see reklaam vastab reklaamiseadustele.

Meedia → Meedia
33 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kirjand teemal noor mees autoroolis

Hind on sedavõrd kopsakas, kuna see sisaldab juba Auto registrikeskusega seotud kulusid. Hinnad varieeruvad nii drastiliselt, kuna need sõltuvad linnast ning ka autokoolist, kuhu minnakse tarkust taga nõudma. Üldjuhul on kõik autokoolid nagu ka muud ärid kasumi peal väljas. Oma kõrget hinda põhjendatakse n-ö boonustega ehk asjadega, mida nad annavad oma õpilastele tasuta. Tegelikult ollakse nende asjade eest tasutud. Põhimõtteliselt on tegu nagu kõigile tuntud Top Shopi reklaamiga ehk ostmine tugitoolist. Peaaegu iga nende reklaam lõpeb sõnadega:"Helistades järgnevate minutite jooksul, saate te selle ja selle toote tasuta kaasa." Tegelikult ollakse juba selle eest tasutud. Hakates nüüd tagantjärele mõtlema, mida ma sain selle raha eest, siis võin ma üsna julgelt öelda, et põhimõtteliselt ei saanudki midagi. Minu arvates pole 30 astronoomilist teooriatundi ning 19 sõidutundi piisavad õppimaks liikluskultuuri ja uue sõiduvahendiga sõitmist

Kirjandus → Kirjandus
9 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Intervjuu ettevõtjaga ja SWOT

Peamised (pakutav lisaväärtus) partnerid • Trükkimismasinat • Trükkireeklaami • Ettevõtted, kes e hooldusfirmad • Kaasaegsemaid nõustamine • Trükkilahendamis tegelevad • Materjali digitrükilahendusi • Kiire teenindus e leidmine ning reklaamiga varustajad teostamine • Ettevõtted kes pidevalt trükkimisteenus • eraisik kes otsib

Majandus → Ettevõtlus alused
20 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Erakonnad

Ma arvan, et kui sellest erakonnast ja tema "kuulsusest" rääkida, siis ei saa mainimata jätta K-Kohukest. Ei ole ju võimalik leida inimest, kes arvaks, et see tõsimeeli ei olnud antud erakonna konkreetne reklaam. Mina kui väga kergesti reklaamiohvriks langev inimene, ei ole lausa siiamaani seda kohukest proovinud ja absoluutselt ei ole midagi kahetseda. Ei anna ju nii naiivne olla ja loota, et sellise nimega kohuke ei anna põhjust arvata, et tegu ei ole Keskerakonna reklaamiga. Minu arvates on selle erakonna ainukeseks plussiks üks erakonnaliikmetest, nimelt räägin ma Peeter Võsast, ja varandus mida jagatakse headel päevadel tänavatel-särgid, pastapliiatsid, kruusid jne. Miks just Peeter Võsa? Just seepärast, et mulle meeldib tema "pohhuism" . See kuidas ta oskab paljusid niivõrd lihtsa ja geniaalse katse või ütlusega paika panna. Ja päris tõsiselt ma ei saa aru mida ta teeb selles erakonnas üleüldse. Minu arvates väga vale koht tema jaoks.

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
87 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

Turunduse 6 h .

(suhtekorraldus, müügiedendamise võtted(tarbjamängud a la 2=1, messid, ) vms.) (reklaamitegevuse esitlemise korral tuleks kasutada näiteid) Inimsete motiveerimine Kas ettevõttes kasutatakse mingisuguseid motiveerimise stimuleerivate süsteeme? Millised? Jõlupreemia, tasuta kinkekaart, korraldatakse suvepäevi, tulemspalk, staazitasu..... Probleemid Millised on ettevõtte kõige enam muret tekitavad probleemid turundusalased.? Nt probleemid tootearendusega, edasimüüjatega, reklaamiga vms. Kokkuvõte Kõkkuvõte peaks sisaldama õpilase hinnagut selle kohta kuidas on ettevõte turundustegevus korraldatud. Mis on ettevõtte turundustegevuse tema arvates korraldatud hästi ja mis võiks olla paremini? Hinnang peaks olema konkreetne meeldetuletus 1. juunil tuua mälupulgal . Failinimeks tegijate perekonnanimi Video kohal, tulek teha kaust, kus on esitlus ja ka film ise . Animatsioone kasutaks. Ja mitte üleanimeerida

Majandus → Turunduse alused
147 allalaadimist
thumbnail
4
docx

SITUATSIOONIÜLESANNE

Konkurentsiedu valikuid tehes peab juht valima kolme erineva strateegia vahel. Riho Kullassepp on valinud diferentseerumisstrateegia, mis tähendab tipptehnoloogiat, parimaid spordiajakirjanikke ja kõrgekvaliteedilist paberit. Valitud strateegia puhul kulud on ületanud tulusid, müügitulu ei saavutatud ja ettevõtte pankrotistus. 3. PROBLEEMI LAHENDAMINE Ettevõtte pankrotistumist oleks saanud ära hoida tehes eelkõige uuringuid turu ja klientide eelistuste kohta. Liialt arvestati ka reklaamiga (30% lehe mahust) mis ostjate vähesuse tõttu ei täitunud. Põhirõhk asetati kioski müügile kuigi turg soovis kodukannet. Kiiresti sooviti hõivata valdav osa turust kõrgekvaliteedilise toote ja madala müügihinnaga. Turuosa hinnati suureks, kuid tegelikult oleks pidanud hindama ,,küsimärgiga“ , ehk väike turuosa, suur kasv, pole selge kas investeerida rohkem või hoopis loobuda ideest. Valitud strateegiad olid valed, alustama oleks pidanud tagasihoidlikumalt, kombates turgu ja

Majandus → Majandus
6 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tarbijad

Tarbijad ja säästjad VI peatükk Tarbija Tarbija on inimene, kes ostab kaupu või teenuseid isiklikuks kasutamiseks. Tuluallikad Tulu tööst ­ palk Tulu rikkusest ­ intress, Rikkus Rikkus on sinu omanduses olevate asjade väärtus. Rikkuse tunnused 1. kasulikkus 2. piiratud pakkumine 3. rahaline väärtus 4. omandiõigus peab olema vahetatav. Säästmine sõltub: - tulude suurusest - ootustest - pankade intressimääradest - maksuseadustest Eelarve Tulude ja kulud...

Majandus → Majandus
14 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Ühiskond

Kordamisküsimused 1.TARBIMINE (lk 88-91): 1)Mis on tarbimine? Majandusteaduse järgi isikute vajaduste rahuldamine kaupade või teenuste ostmise teel. 2)Kes on tarbija? Teenuse või kauba ostja, saaja, kasutaja. 3)Iseloomusta tarbimise ja reklaami seoseid. *Reklaamiga meelitatakse tarbijaid ostma just nende reklaamitavat toodet. *Reklaam teeb kauba leidmise hõlpsamaks. *Reklaam soosib tarbimist. *Reklaam levitab vajalikku teavet tervisekäitumise, vastavate toodete ja teenuste kohta. *Reklaamid pakuvad kaupasid soodsalt. 4)Tarbimise mõju keskkonnale. Euroopa Keskonnaagentuuri 2002.aasta aruanne näitab, et viimase 20 aastaga täisehitatud alage pindala Lääne- ja Ida-Euroopas on suurenenud 20% võrra, mis ületab tunduvalt rahvaarvu kasvu Euroopa Liidus. See on killustanud ja hävitanud taimestiku ja loomastiku looduslikke kasvualasid peaaegu igal pool Euroopas. Kui me tarbime vähem, tekib ka vähem jäätmeid ...

Ühiskond → Ühiskond
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tarbija majanduses

Tarbija vajadused Maslow ­ vajaduste hierarhiline struktuur 1. Füsioloogilised- toit, puhkus 2. Turvalisusvajadus-ohutus, rahulikkus 3. Kuuluvus- ja armastusvajadus-kiindumus, omaksvõtt 4. Enesest lugupidamise vajadus-hekskiit, tunnustus 5. Kognitiivsed vajadused-tedmised, arusaamine 6. Esteetilised vajadused-ilu, kord 7. Eneseteostusvajadus Arvatakse, et tarbija käitub ratsionaalselt ­ tunneb oma erinevaid vajadusi ja teab erinevaid võimalusi, mis aitavad neid rahuldada. Tarbija sissetuleku allikad: töö, turu investeeringud(dividend, intress, rent), muud tulud(loteriivõit, pärandus), osadel valitsuse ümberjaotatud maksed (toetused). Brutopalk ­ väljateenitud palk Tarbija kui säästja Säästukoha valikul tuleb arvestada tulusust(intressimäär) , ohutust ja likviidsust(kui kergesti sääste saab rahaks muuta). Säästuko...

Majandus → Majandus
25 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ostukäitumise analüüs

Kindlasti ei tohtinud olla jooksvad kulud väga suured ja pidi olema laserprinter, mille printimiskiirus oleks normaalne. 3) Millistest allikatest Te otsisite või saite informatsiooni? Miks Te valisite just need allikad? Ma olen elioni klient ja see firma saada mulle pidevalt erinevaid pakkumisi ja reklaame, aga mina neile tavaliselt pilku ei pööra. Kuid see kord oli ettevõtte väga eduka reklaamiga välja tulnud, mis kohe tõmbas minu pilku. Siis hakkasin selle toote kohta rohkem infot koguma. 4) Milliste kriteeriumite alusel Te võrdlesite alternatiivseid tooteid? Kas oskasite leida võrreldavad kriteeriumid ise või Teid suunati-aidati? Tooge välja üks või kaks olulisemat kriteeriumit, mis mõjutasid oluliselt ostuotsust. Võrdlesin printereid nende hinna, efektiivsuse ja erinevate muude näitajate poolest.

Majandus → Turundus
163 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Eesti Autoettevõtete Liit

juurutamisel  osalemine transpordipoliitika ja veondusega seonduvatel aruteludel ja foorumitel, Liidu seisukohtade esindamine ja selgitamine  innovaatiliste veondus-, ettevõtlus- ja majanduskogemuste levitamine  veondusega seotud uuringute ja analüüside korraldamise organiseerimine, tellimine ja levitamine  koolituse ja täiendkoolituse korraldamine, veondushariduse arendamisele kaasaaitamine  veondusalase kirjastustegevuse ja reklaamiga tegelemine  riigi või kohaliku omavalitsuse volitusel avaliku halduse ülesannete täitmine Eesti Autospordi Liit Eesmärk: ühendab Eestis autospordiga ja autondusega tegelevaid juriidilisi ja füüsilisi isikuid nende töö edendamiseks ning koordineerimiseks. Liikmed: EAL Juhatusliikmed + auliikmed ning Erinevad autospordiga tegelevad firmad, klubid, seltsid, tiimid ja MTü EAL liikmed (reg nr, liikmekssaamise aasta) OK Tehnikaspordiklubi 80042113 2002

Filosoofia → Filosoofia
1 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Tarbijad ja säästjad

Tarbijad ja säästjad · Tarbja- inimene, kes ostab kaupu või teenuseid isiklikuks kasutamiseks. · Rikkus- sinu omanduses olevate asjade väärtus. Tuluallikad: 1. Tulu tööst-palk 2. Tulu rikkusest-intress Rikkuse tunnused: 1. Kasulikkus 2. Piiratud väärtus 3. Rahaline väärtus 4. Omandiõigus peab olema vahetatav( saan vajadusel müüa) N. Kunst. Säästmine sõltub: 1. Tulude suurusest( sissetulekud) 2. Ootustest 3. Pankade intressimääradest 4. Maksuseadustest Eelarve- Tulude ja kulude plaan. Eelarve koostamine: 1. Finantseesmärkide püstitamine 2. Tulude hindamine 3. Kulude planeerimine Reklaamist saadav kasu. Info hindade ja uute toodete kohta. Suureneb müüjate vaheline konkurents. Suureneb müüjate vaheline konkurents. Alandab hindu tarbijate jaoks. Maksab kinni enamike ajakirjade ja ajalehtede kulud ning kõik eraraadiote eratelevisioonide kulud. Rekla...

Majandus → Arendustegevus
30 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Reklaamipsühholoogia analüüs

kuulates seda reklaami. Ka leian, et sidusus oleks selle, olles ise Lõuna-Eestlane ja igal külapäeol ikkagi tuleb ka saarema valsi laul esitlusele, siis ka sellel hetkel kuulates ja vaadates seda reklaami tulevad väga hästi meelde suvised peod külaplatsil. Kui need meenuvad minule, siis olen enam kui kindel, et ka mõnele teisele vaatajale või kuulajale, mis aga seob antud tootega hea sideme, kus emotsioonid on positiivsed, nende najal võib inimene ka seda ostma minna. Siin on näha ka reklaamiga identifitseerimist, sest kui inimesel on juba positiivne mõju all, ehk mälestus, siis võib tal tekkida soov vastavalt reklaamile toimida, ehk toodet tarbida ja üldjuhul seda ka tehtakse. Seda pean ka alateadvuse mõjutamiseks, mõni inimene on väga tuundllik ka rütmine, võib mõjuda kui hünoos, ehk tegelikult leian mina isiklikult, et tegelikult jah mõjutab, kui siin taga oleks rütmiksm või tugevama bassiga laul, siis kohe kindlasti ei mõjuks see reklaam nõnda sümpaatselt.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
9 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Quo vadis, Eesti?

Toon näiteks ühe poleemikat tekitanud Eesti erakonna reklaamikampaania. Kui majanduskriis oli oma esimesed suured raputused kogu maailmas teinud, otsustas too erakond, et kõiges on süüdi üks Euroopa väikese riigi väike erakond. Mida nad selle antireklaamiga saavutada tahtsid? Ma ütleks, et vaid populismi ja selle asemel, et rasketel aegadel kokku hoida ja üksteist aidata, rebisid nad Eesti rahva veelgi enam laiali. Odava ja lollitava reklaamiga on nad praeguseks endale hulgi lisahääli teeninud ja ootavad pikisilmi uusi valimisi. Nad juba teavad, et just nende erakond valitseb järgmisena. Ilmselge on see, et valitakse just neid erakondi, kes rohkem lubavad. Peagi pettub rahvas, nähes, et kõike lubatut ei ole lihtsalt hetkeliste vahenditega võimalik saavutada. Praegu paistab mulle, et Eesti lähebki lihtsalt alla. Pinged pole mitte inimestel omavahel, vaid ka riigi ja elanike vahel

Kirjandus → Kirjandus
29 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Ajakiri Looming

ilmus neli numbrit almanahhi Eesti Looming 1945­1946 Jaan Kärner 1946 Mart Raud 1946­1952 August Alle 1953­1957 Ilmar Sikemäe 1957­1960 Paul Kuusberg 1960­1968 Anton Vaarandi Friedebert Tuglas 1968­1976 Paul Kuusberg 1976­1987 Kalle Kurg 1988­1997 Andres Langemets 1997­2005 Udo Uibo Alates 01.11.2005 Mihkel Mutt Mihkel Mutt Koht Eesti ajakirjanduses, väljaande kujundus Vähese reklaamiga, kindlale lugejaskonnale toetuv ajakiri. Ajakiri on inimesele, kes soovib olla kursis eesti kirjanduses toimuvaga. Kuna kaastöölisteks on sõltumata nende maailma-vaatest ja esteetilistest hoiakutest enamik eesti tuntumaid kirjanikke ja kirjandusarvustajaid, siis on Looming tähtsaim kirjandusajakiri Eestis. Proosatekstid ja artiklid on sisukad ning Loomingus avaldatakse ka pikemaid intervjuusid. Võrreldes nõukogude ajaga on lugejahuvi vähenenud.

Kirjandus → Kirjandus
8 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Meediaeetika

reklaamida just teatud kindlaid tooteid. Inimesi võib eri sihtgruppidesse liigitada mitmel moel, näiteks vanuse, soo või rahvuse järgi. Reklaami ja erinevate sihtgruppide alateema heidab valgust võimalikele asjakohastele küsimustele. Reklaami ja tervishoiu alateema käsitleb nii otseselt meditsiinitööstuses esitatavat reklaami kui ka reklaami ja tervishoiuga seotud küsimusi üldises mõttes. Eraldi on välja toodud sotsiaalreklaami ning poliitilise reklaamiga seonduvad eetilised probleemid. Mõisted ,,eetika" ja ,,moraal" on üldjoontes samatähenduslikud, kuid mõnikord soovitakse erinevatel põhjustel neid teineteisest eristada. Üks võimalus on tähistada mõistega "moraal" mingis ühiskonnas käibivaid moraalinorme või ­standardeid, mõistet "eetika" kasutada aga moraalifilosoofia või -õpetuse tähenduses, mis alles küsib, mida moraalsed normid endast kujutavad.

Meedia → Meedia
151 allalaadimist
thumbnail
8
doc

äriplaan

Jõhvi Gümnaasium PURTON Äriplaan Koostaja: Martin Venela Õpetaja: Tea Alljärv Jõhvi 2009 1 SISUKORD SISUKORD.........................................................................................................................2 I. ETTEVÕTTEST ..............................................................................................................3 II.ÄRIIDEE JA EESMÄRGID............................................................................................3 III.ÄRIPLAAN....................................................................................................................3 1. Teenus..............................................................................................................................3 1.1 Üldine kirjeldus..................................................................................................4 ...

Majandus → Majandus
595 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kordamisküsimused ja -vastused - ptk 32, 32a, 32b, 33

teisel poolel. Tänu sellele oli võimalik kosmose vallutamine, edusamme tehti ka küberneetika vallas. Sellepärast et haridus muutus kättesaadavamaks ka sellistele ühiskonnagruppidele nagu vaesemad ja neegrid, tekkis rohkem haritud inimesi. Tudengite seas hakkasid levima teatud poliitilised õpetused, mis olid enamasti vasakpoolsed. Tehti palju meeleavaldusi. 4) Massikultuur, näide. Oli n-ö keskmise tarbija maitsele vastav, võimsa reklaamiga loodi ühiskonnas massimood, mis suurendas meelelahutuse tootjate sissetulekuid, kujundas ka ühiskonna hoiakuid, nt rassilise ja soolise võrdsuse küsimustes, kättesaadavaks muutusid ka raadiod ja televiisorid, niiet igaüks sai kuulata/ näha kultuurisündmusi. PTK 32a 1) Põhjenda kas tuumaenergia kasutamine on positiivne või negatiivne, näited. Mina arvan et rohkem halb kui hea, kuigi tänu sellele said võimalikuks elektrienergia ja

Ajalugu → Ajalugu
33 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saada rohkem tagasisidet internetis olles. Kõigil reklaamiliikidel on oma eripära, millel on oma tugevused ja ka nõrkused. Tähtis on reklaamiga motiveerida toote/teenuse ostmist ja kasutamist. Reklaam saab mõjutada klienti omapäraga, kui ta erineb teistest, on originaalne. Kui inimesele jääb reklaam mõistetamatuks siis võib see vaatajat ärritada ning tekitab negatiivseid emotsioone. Oluline on reklaami puhul selle selgus ja mõistetavus. ,,Reklaam peaks olema mõistetav võimalikult suurele hulgale nendest tarbijatest, kes moodustavad reklaami sihtauditooriumi." (Reklaamipsühholoogia, T. Bachmann 1994/lk 40)

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
154 allalaadimist
thumbnail
8
ppt

Hipid

Kes seltskonda kuuluda tahtis, pidi sarnanema. Hipid valisid Dahabi piirkonna 60ndatel ja 70ndatel oma paradiisirannaks, kus koos puhkamas ja pidutsemas käidi. Hipiliikumise levikust üritasid kasu saada massimeedia ja tootjad. Seda võib nimetada tõelise hipiliikumise väljasuretajaks, kuna hipid olid elanikkonna kiht, kes tahtsid erineda, mitte massi sekka ära kaduda. Avalikkuse esialgselt eelarvamuslik suhtumine asendus kasusaamissooviga: üksteist reklaamiga üle trumbates hakati kõikjal müüma hipistiilis ehteid, rõivaid, heliplaate jne. Seitsmekümnendatel alanud majandussurutis tõi kunsti ja kultuuriellu uusi tuuli. Muutusid meeleolud, inimesi tabanud kahtlused ja kainenemine ja peremured sundisid paljusid loobuma kommuunielust ja romantilisest vaesusest. Hipiliikumisest sündinud kasutegur on sealtmaalt alguse saanud tugevdatud huvi ökoloogia vastu, soorollide vabam käsitlus ja tolerantsus.

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
34 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Internetiturunduse referaat

suhteliselt palju. Loomulikult võiks see olla laiemalt ja rohkem kasutatud kui ta on, kuid see on tingitud vaid sellest, et ettevõtjatel ei ole piisavas koguses informatsiooni internetiturundamise kohta. Maailm areneb edasi väga kiiretel sammudel ja seda teeb ka internet. Täpselt nagu igal pool mujalgi on internetiturundus tänapäeva Eestis aktuaalne teema. Üha rohkem tegeletakse toodete ja teenuste müügi ning reklaamiga just internetis. Isegi kui ettevõte ei tegele oma toodete müümisega internetis, siis ettevõttel olemas internetilehekül kus tarbijad saavad tutvuda ettevõtte toodete ja erinevate pakkumistega. 2.2. Internetiturundus Eestis autori hinnangul Autori arvates võiks Eesti riigi ettevõtted internetiturundamist rohkem kasutada. Inimesed kasutavad internetti igapäevaselt ja paljud inimesed ei kuula enam raadiot ja ei vaata telekat

Majandus → Turundus
28 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Ajatu mälu puudumine

Teoses on tunda palju autori enda mõtete arutelu läbi erinevate väljamõeldud tegelaste, tänu kellele ta saab lubada endale diskuteerimist iseendaga erinevate vaadete läbi. Alguses võib tunduda selline neljaks jagunev (enamasti) monoloog tüütu ja arusaamatu. Mis alguses on aga mõistetamatu ja ehk ka tüütu, muutub lehekülgi mööda edasi ronides selgeks manipuleerimiseks ja räägib põhjalikult neljast erinevast vaatest reklaamimaailma kohta. Kaur Kender, olles ise reklaamiga palju tegelenud, oskab hästi välja tuua selle valdkonna ajatud probleemid. Raamat, mis on kirjutatud aastal 1999, tundub tänapäevasele noorelegi lugejale aktuaalne ning erialatruudusest tulenevalt tõsiseltvõetav, kuigi kohati ropu keelekasutusega. Mäletan hästi üht raamatu esimest kõlama jäänud lõiku. ,,Ja ega David Allmighty järele ka otsest vajadust ei ole, kuid teatud klientidel on lihtsalt kergem leppida mõttega, et teatud

Kirjandus → Kirjandus
12 allalaadimist
thumbnail
18
docx

F BRS Aastatöö

Jagasin ära ülesanded nii, et firma ei saaks takerduda ühe liikme poolt tegemata jäänud töö taha. Igale firma liikmele jagasin kõikide valdkondade ülesandeid ja see tagas minu jaoks kindlustunde, et isegi kui kõik tehtud ei saa, siis saame siiski laatadel osaleda. 2)Merko Susik ­ Turundusdirektor ja tootmisdirektor Minu tööülesandeks oli jälgida, et toodete valmistamisel ei tekiks probleeme ja veenduda toote kvaliteedis. Teiseks põhitööülesandeks oli tegeleda reklaamiga, selleks leidsin kunstiga tegeleva inimese ,kes aitas meil luua reklaami visuaalset poolt. 3)Ott Reppo ­ Personalidirektor ja finantsdirektor Minu ülesandeks oli jälgida firma rahalisi seise ja kuidas finantse paigutada. Lisaks personali direktorina proovisin hoida tegevuse käigus firma töötajate moraali kõrgena ja neid ka tagant utsidata. Prognoositavad kulud ja nende katteallikad Prognoositavateks kululudeks arvestasime 60 eurot , mille me katsime aktsiakapitaliga.

Majandus → Arenguökonoomika
21 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Majandus juhtumianalüüs- RAVIMIFIRMA MERCK SHAPE

ravimireklaami nõuetele. Ott Laiuse kommentaar ajakirjaniku küsimustele oli: "Teie kirjelduse alusel võib eeldada, et rikuti mõlemat ravimiseaduse sätet: ravimiomaduste kokkuvõte ei olnud kättesaadav ning esitatud informatsioon oli kallutatud. Selle hindamiseks on meil aga vaja küsida ravimifirma käest üritusel kasutatud materjale,". Lisaks kommenteeris ta: "Kui ettekanne on peetud eesmärgiga suurendada toote läbimüüki, on tegemist ravimi reklaamiga. Seda isegi juhul, kui teavet esitav isik ei ole ravimi tootjaga seotud ning ei ole saanud tema käest rahalist hüvitist reklaami tegemiseks," ning toonitas, et: "Arstidele ning apteekritele ei ole retseptiravimite reklaamimine iseenesest keelatud, aga sellisel juhul peab reklaam vastama igati ravimireklaami nõuetele, sealhulgas peab olema arusaadav, et tegemist on reklaamiga,". Viimase seisukohana ütles Laius, et: "Seda, kas

Majandus → Juhtimis alused ja...
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turundus internetis

suvaline sõna. 2. Teatud huvide olemasolul põhinev ­ firmad paigutavad oma reklaami lehele, mida külastavad just sellise huviga inimesed. Näiteks, arvuteid valmistav firma paigutab oma reklaami teatud sorti arvutifoorumisse või uudistelehele, kus ilmuvad tehnika uudised. 3. Geograafiline lähenemine ­ reklaam suunatakse just selle maa kasutajale, kes on hetkel lehel, praegusel hetkel on see levinuim moodus. Võimaldab reklaamiga jõuda paljude erinevate riikide klientideni ilma suurema muutuseta ning inimesele on tõmbavam emakeelne reklaam. Selleks on vajalik lehekülje haldajalt teatud tarkvara, mis suudab külastaja asukohta määrata. 4. Kasutaja üldinfo järgi ­ praegu kasutab seda peamiselt Google, kes suudab jälgida kasutaja liikumisi ja valikuid Internetis, ning määrab sellejärgi reklaami tüübi ja sobivuse

Majandus → Majandus
74 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun