Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Tee annetus täna Sulge
Add link

"reklaam" - 1452 õppematerjali

reklaam – andmete levitamine kellegi või millegi kohta populaarsuse saavutamise eesmärgil, reklaami eesmärgiks on meid millestki teavitada, aga teavitamise põhjuseid võib olla väga palju. Kõik reklaamid on suunatud mingile kindlale sihtgrupile (näiteks vanainimestele, kes kasutavad proteese, reklaamitakse blend-a-dent’i jne). Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus.

Õppeained

Reklaam -Kutsekool
Reklaam ja imagoloogia -Tallinna Ülikool
Reklaamipsühholoogia -Akadeemia Nord
reklaam

Kasutaja: reklaam

Faile: 0
7
pptx

Kohviku reklaam

Mamma Koogid AVATUD! Uus kondiitriäri Maneezi tänav 2 Avatud 9.00-19.00 Asume südalinnas, Viru Keskusest vaid 300m kaugusel Avamise puhul kõik hinnad -20% Mida müüme? Kauneid tassikooke Hõrke küpsiseid Soolaseid ja magusaid kringleid Erinevaid torte Lai valik pirukaid 25 20 15 Reval cafe Mamma koogid Wayne's coffee 10 5 0 Pirukas (5tk) Tassikoogid (5tk) OOTAME TEID PEAGI KÜLLA! Teie Mamma ...

Reklaam -
14 allalaadimist
2
docx

Reklaam ja imagoloogia

saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates asjades kui üksnes kaubandus. Reklaam mängib inimeste maailmamõistmise kujundamisel väga suurt rolli. Põhiosa meie maailmast põhineb hetkel kaubandusele ja rahale, et saada rohkem raha on vaja inimesi mõjutada. Kaupadel on oma kuvand, oma sotsiaalpsühholoogiline isiksus, mida reklaam peab arvestama ja kujutama. Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Eriti palju on pööratud tähelepanu latetoodete reklaamile. Lapsed ei oska oma kogenematuse tõttu sageli teha valikuid. See tähendab, et lastele suunatud reklaamid ei tohiks sisaldada mõtteid, mis võiksid last kahjustada. Linnart Priimägi aga arvab oma raamatus ’’Reklaamikunst’’, et laste kaitsmine reklaamidest, ähvardab tervet üh...

Reklaam ja imagoloogia - Tallinna Ülikool
41 allalaadimist
44
ppt

Reklaam kui kommunikatsioon

Keskne idee: sõnumite transport vahemaa taha eesmärgiga kontrollida. See eeldab, et sõnumeid luuakse tsentraalselt, kõige olulisem osapool on saatja: raadiouudised, töömäärused, ajalehereklaam, ilmateated televisioonis, valgusfoori värvi muutumine... Olulisemad kommunikatsiooni määratlused: 1 sõnumite siirdamine a-lt b-le 2 tähenduste loomine ja vahetus 3 sümboliline protsess, mis loob, peab üleval ja muudab ühist sotsiaalset tegelikkust ja ühtsust 4 kommunikatsioon on sotsiaalne protsess, milles osalejad konstrueerivad üheskoos tegelikkust. See protsess on sotsiaalse süsteemi ehituskivi. Kommunikatsioon on operatsioon, mille abil sotsiaalsed süsteemid end loovad ja taasloovad. Realism (Rene Descartes) on seisukoht,et inimtunnetus annab võimalikult täpselt edasi temast (inimestest) sõl...

Reklaam -
53 allalaadimist
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saada rohkem tagasisidet i...

Massikommunikatsiooni ajalugu - Kutsekool
154 allalaadimist
3
docx

Reklaam vs. kaasaegne kunst : Vabadus?

kaasaegne kunst: Vabadus Väär oleks võrrelda ning suhestada reklaami kaasaegse kunstiga tõdemata, et need mõlemad on kunsti avaldumise vormid. Vahel isegi loominguliselt sarnased, kuid samas erinedes eesmärkide ja olemise põhjuste poolest. Teatud ajahetkedel on reklaam ja kaasaegne kunst tähendanud ühte ja sama: näiteks ajaloo poolt põlatud, kuid graafiliselt kahtlemata väärtuslikud Nõukogude Venemaa esimeste aastakümnete propagandaplakatid. Mida muud aga on propaganda kui reklaam valitsevale ühiskonna- ja riigikorrale. Hiljutisem näide ajaloost on Andy Warholi kaasaegse kunstiteose muundumine Campelli purgi tomatisupi ametlikuks logoks. Mis oli nendel puhkudel kaasaegse kunsti reklaamistumise eelduseks? Tõenäoliselt ühised huvid ning nimetatud kunsti vormiline lihtsus, mis lubas algideed kõigile selgitada. Tänapäeval reklaam ja kaasaegne kunst naljalt sellist ühist eesmärki enam ei leia. Kaasaegne kunst on oma olemus...

Kunst - Keskkool
35 allalaadimist
2
doc

Reklaam

"Ühelt poolt on õige väita, et reklaam on kunsti kõrgeim vorm, aga teiselt poolt on see õudseim nähtus üldse" Pe ter Lamborn Wibon Meie kaasaegses ja arenevas maailmas aina rohkem saab kuulsaks reklaam. Aga mida me mõtleme reklaami all? Kas see on tükike läikivat paberit ahvatlevate pakkumistega või kellegi originaalne võimalus saada rikaks? Nagu teatmik ütleb, reklaam (prants. reclame - lad. reclamo ­ hõikuma) on teave, mida avalikustatakse toodete või teenuste müügi suurendamise, ürituse või idee edendamise või mõnes muus valla...

Meedia - Keskkool
126 allalaadimist
2
doc

Reklaam (kuidas inimestele pähe pugeda )

See on rajatud põhimõtetele, et kommunikatsioon saab toimuda ainult õigel ajal ja õigetel tingimustel. Lihtne viis inimeste teadvusesse jõudmiseks on jõuda sinna esimesena Selle põhimõtte paikapidavust saab tõestada esitades endale mõned lihtsad kysimused, kes oli su esimene õpetaja , kes oli teine kes astus esimese inimesena kuu pinnale (loomulikult Neil Armstrong, kes oli teine , siit tuleneb , et meie peas ja mõtteis esimesena positsiooni sissevõtvat infot kohaltliigutada on raske. nÄITED *fotograafias Kodak *Koopiamasinates Xeroks *Koolajookides Coca-cola *Siit tuleneb esimene asi, mida on *"sõnumi igavesest ajast igavesti mällu söövitamiseks !" vaja ei ole üldsegi mitte sõnum vaid teadvus. Mälu , millele ei ole jätnud jälge kellegi teise brändi. MIKS OLLA ESIMENE ? * raske viis ennast kellegi mällu söövitada on t...

Meedia - Keskkool
76 allalaadimist
1
txt

Mina ja reklaam

Loomulikult ka internetist, kus hppavad vastu vrvikirevad reklaamid. Reklaam mjutab meid ostma ja osalema. Mind toodete reklaamid eriti veel ei mjuta, sest erilisi otsuseid ostmise vallas ma veel ei tee. Ma loodan, et ka tulevikus ei mjuta need reklaamid mind liialt. Ajakirjades on siiski liiga palju reklaame. Vahel tekib tunne, et ajakirja lugedes ongi seal ainult reklaamid. Tekib ksimus, et kas ma ostan ajakirja reklaamide vaatamiseks? Reklaamitootjatel on jllegi ajakiri ks kindlamaid reklaamimise viise, sest paljud inimesed ostavad seda. Samas vib reklaamimises leida ka hid klgi. Tuleb osata iged ja vajalikud asjad ebatarvilikest eristada. Kige huvitavam on reklaame jlgida televiisorist, sest seal on need lahendatud vikeste filmilikudena. Tavaliselt on eestlaste poolt loodud head ja humoorikad reklaamid, mida on lbus v...

Kirjandus - Põhikool
52 allalaadimist
6
ppt

Reklaam

Reklaam TOILET SEAT DESCRIPTION: Suitable for young children Convenient to use The child can be placed to sit straight and easy to fix with adjustable straps. Poti is a chair with armrests and splash guard. Potting Tool tualetpotile butterfly screws and attached using a hook. What kind of people? People whose dimensions are: Suurus 1 mõõtmed: Seat dimensions: 22x20cm The dimensions of the hole: 16x12cm Where people can buy it? People will buy it, when they visit the web site: Www.invaru.ee PRICE: Complex tools and special solutions of the RFP! If you can not find just the product for you, please contact our customer service! Preferential terms, see the information section below USEFUL. PICTURE : ...

Inglise keel - Kutsekool
13 allalaadimist
3
docx

Kunstiarvustus: Reklaam

VAATEAKEN Arvustus Õpilane Klass: 11 A Tallinn 2011/ 12 Arvustuse kirjutamiseks valisin endale ühe enim silma jäänud ja huvitava reklaamkompositsiooni, milleks oleks National Geographicu Eesti väljaannet esitlev klaasist reklaamtulp. Taolisi reklaame on Tallinna kesklinnas mitmes kohas ( Vabaduse väljakul, Liivalaia ristmikul,Foorumi ees jne.) ning valisin Foorumi ees oleva tulba, millest veidi rohkem rääkida. Iga tulp on välisdisainilt ühesugune: must taust, millel olev kollane piklik ristkülik on seest läbipaistev ja võimaldab näha tulba sisse. Ajakirja logo kujutava kollase ristküliku all on samuti kollast värvi informatiivne tekst. Iga tulba sisemus on, aga erine...

Kunst - Keskkool
7 allalaadimist
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis.............................................................7 4.1 Bännerreklaam...

Ainetöö - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
148 allalaadimist
3
docx

REKLAAM

9.veebruar/16. veebruar ruuduline vihik, EI HILINE !!! 2. veebruar kuidas toimida koos nii, et see oleks võimalikult tulutoov ­ kommunikatsioon. Suhtekorraldus ­ rohkem tekst ja sõnad, kui visuaalsus. Kommunikatsiooni instituut Reklaami ja imagoloogia osakond TLÜ Ajakirjanduse õppesuund Inimene(intelligentne, sots.aktiivne) võtab poolehoiu kogu inimkonna suhtes ning kui ta märkab, et kellelegi tehakse liiga(süvenemata kogu loosse), tekib konflikt reklaami ja inimkonna vahel. Peab olema kõrge kval. Reklaam ­ kas kunst või infoedastus? Raske vahet teha. Kommertsreklaam koolides KEELATUD! (Kool teadmiste omandamiseks, võetakse automaatselt kui õiget asja). Reklaam ­ kujundada välja tarbija eelistusi. REKLAAM mitteisiklik, kulut...

Kommunikatsioon - Tallinna Ülikool
52 allalaadimist
2
docx

Mina ja reklaam

Reklaamid jooksevad telekas, raadios, internetis, isegi kinos. Reklaamid on juba osake ühiskonnast. Reklaami eesmärk on olla võimalikult kirev ja rahvale silma jääda ning et nad kindlasti ostaksid pakutavat kaupa või teenust. Reklaamidest kõige huvitavamad ja põnevamad on telereklaamid, kuid mitte kõik. Ka televiisoris näidatavate reklaamide hulgas on igavaid ja tüütavaid, odavalt tehtud reklaame. Kõige rohkem mõjutavad mind teleka reklaamid, sest vaatan telekat üsna palju. Osad televiisori reklaamid on üsna tüütud, mõni aga väga huvitav ja vaatama kutsuv. Reklaamidest vihkan enim interneti reklaame, sest nad on nii kirevad, hüppavad ette ning ütlevad: ,,Olete võitnud iPhone, klõpsake siia." Minu arvates on reklaami jaoks tähtis sihtgrupp. Näiteks kui keegi tahab müüa BM...

Ühiskond - Põhikool
13 allalaadimist
4
docx

Teemakonspekti läbitöötamine: turunduskommunikatsioon, reklaam

Õppeülesanne: Teemakonspekti läbitöötamine Õppija juhis: Tööta läbi 6. teemakonspekt Leia konspekti abil vastused kordamisküsimustele Kordamisküsimused 1. Mis on turunduskommunikatsioon? Turunduskommunikatsioon on turunduse mehhanism,mis reguleerib müüja ja ostja vahelist suhtlust,teabe edastamist ning vastuvõttu.Turunduskommunikatsioon on turunduse mehhanism,mis reguleerib müüja ja ostja vahelist suhtlust,teabe edastamist ning vastuvõttu. 2. Millised on reklaami eesmärgid? Reklaami eesmärk on teavitada tarbijat meedia kaudu toodetest, teenustest või ideedest ning ühtlasi muuta inimeste suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi. 3. Nimeta efektiivse reklaami peamised omadused. Tekst peab olema tabav, aurusaadav. Pilt peab olema kooskõlas sellega mida reklaamitakse. Logo või tootemärk. 4. Mõtiskle, milline reklaam ja miks Sinule mõjub Minule mõjub reklaam mis on sisult huvitav . Näiteks...

Turundus - Kutsekool
12 allalaadimist
18
ppt

Reklaam ja tervishoid

B-K Ravimireklaamid  Ravimite reklaam liigitub kaheks – üldsusele suunatud ravimireklaamiks ja ravimite väljakirjutamise õigust omavatele isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele suunatud reklaamiks. Üldsusele on lubatud reklaamida ainult käsimüügiravimeid, retseptiravimeid võib reklaamida ravimite väljakirjutamise õigust omavatele isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele. Mõlemale reklaamiliigile kehtivad erinevad nõuded, mis on sätestatud reklaamiseaduses ja ravimiseaduses. Ravimireklaamid  Peab olema esitatud selliselt, et oleks arusaadav, et tegemist on reklaamiga ja reklaamitakse ravimit.  Ravimi kohta avalikustatav teave peab olema asjakohane .  Ravimireklaam peab olema arusaadav, tagama reklaamitava ravimi eristatavuse teistest ravimitest.  Reklaam peab sisaldama piisavalt teavet...

Majandus - Keskkool
5 allalaadimist
2
doc

Reklaam

Kas sind vaevab külmetus ? Tule Apteeki, meie teame mis sind aitab! ...

Meedia - Keskkool
3 allalaadimist
6
docx

Reklaam meresuu

Võtsin vaatluse alla veebilehe www.meresuu.ee reklaami . Esilehel oli kohe märgata ilusat reklaami. Reklaamiti Meresuu Spa & Hotel’i veebilehte, mis pakub erinevaid puhkajatele teenuseid. Antud reklaam on suunatud enamjaolt just kõikidele puhkajatele. Samas võib öelda, et antud reklaam on suunatud ka inimestele kellel on huvi oma tervise kohta. Reklaami sihtgrupp on toodud välja suures ning kohe väljapaistvas pealkirjas „Me oleme alati sinu jaoks olemas...“, mis meelitab kindlasti inimesi seda kohta külastama. Reklaam räägib puhkajahuviliste nimel. See tuleneb ka sellest, et veebilehel on paigaldatud erinevast küljest vaadeldavad ilusad, erksad fotod Meresuu Spa & Hotel’ist. Lisaks fotodele, on reklaamil ka mitmeid Meresuu andmeid, millest arusaamiseks peaks inimene olema teadlik erinevatest pakkumistest. Antud reklaami andmetes välja toodud sõnad: Partnerid, eripakkumised, hoolitsused, Boutique, jne . Antud reklaami eesmärk on veenda inimesi kü...

Eesti kirjandus -
3 allalaadimist
8
docx

Reklaam

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool XXX XXX REKLAAM Essee Õppejõud: Eva Vahtramäe, MA Mõdriku 2014 Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Kirjad ja sümbolid kaubapakenditel, pilkuköitvad kaupluseaknad, plakatid ja elektroonilised tablood majadel ning teede ääres, reklaamiga kirjutatud autod, reklaamipausid TVs, brošüürid ja kataloogid, banneritega üleküllastatud internetiväravad ning veel palju muud on saanud tavanähtusteks. Eestikeelne termin reklaam pärineb ladina keelest, kus reclamare tähendas karjumist, kõvasti hüüdmist. Tavainimene mõistab reklaami all kõiki tegevusi, mille najal ja abil püütakse teda meelitada ostma mingit kaupa. Turunduses mõistetakse reklaami all vaid ühte konkreetset edustustegevuse liiki. Mõ...

Majandus -
27 allalaadimist
2
doc

Reklaam Internetis

Meie reklaamikandjaks on internet. Seda hästi lihtsal põhjusel - Reklaam internetis on efektiivne ja odav. Üha tähtsamaks muutub võimalikult odavate, samas efektiivsete kampaaniate läbiviimine. Tähtis on oma sihtrühma võimalikult täpne tabamine neile meelepärasel moel. Pole ju mõtet raisata reklaamiraha miljoni inimeseni jõudmiseks, kui vajaminev osa sellest on võibolla vaid mõni protsent. Internet on see, mille abil on võimalik oluliselt odavamalt kampaania läbi viia, kusjuures selle efektiivsus pole mitte ainult võrdväärne suurema summa eest traditsioonilises meedias korraldatuga, vaid suurem. TNS Emori internetikasutuse uuringud näitavad, et 15-74-aastastest eestimaalastest kasutab internetti juba 55%, mis teeb interneti vahendusel suhtleva kogukonna suuruseks 575 000 inimest. Aasta varasemaga on internetikasutajate arv suurenenud 79000 ini...

Meedia - Keskkool
76 allalaadimist
8
doc

REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE

2 1.1 Turunduskampaania edukus................................................................................. 2 1.2 Efektiivsus vs kreatiivsus..................................................................................... 2 1.3 Ideaalne kampaania on ühtaegu nii loov kui efektiivne....................................... 3 1.4 Reklaami märgatavuse mõju uuringutest............................................................. 3 1.5 Reklaami efektiivsuse mõõtmine......................................................................... 6 1.6 Reklaamiefektiivsuse uurimist mõjutavad asjaolud............................................. 6 1.7 Reklaami efektiivsuse hindamine...

Reklaam -
34 allalaadimist


Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun