Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"reklaam" - 1431 õppematerjali

reklaam – andmete levitamine kellegi või millegi kohta populaarsuse saavutamise eesmärgil, reklaami eesmärgiks on meid millestki teavitada, aga teavitamise põhjuseid võib olla väga palju. Kõik reklaamid on suunatud mingile kindlale sihtgrupile (näiteks vanainimestele, kes kasutavad proteese, reklaamitakse blend-a-dent’i jne). Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus.

Õppeained

Reklaam -Kutsekool
Reklaam ja imagoloogia -Tallinna Ülikool
Reklaamipsühholoogia -Akadeemia Nord
reklaam

Kasutaja: reklaam

Faile: 0
thumbnail
2
doc

Reklaam

"Ühelt poolt on õige väita, et reklaam on kunsti kõrgeim vorm, aga teiselt poolt on see õudseim nähtus üldse" Pe ter Lamborn Wibon Meie kaasaegses ja arenevas maailmas aina rohkem saab kuulsaks reklaam. Aga mida me mõtleme reklaami all

Meedia → Meedia
127 allalaadimist
thumbnail
3
docx

REKLAAM

selle lahendus (L. Priimägi(2007). Reklaam& imagoloogia, mõistevara) REKLAAMI ROLL 1. Majanduslik/turunduslik roll. Raha leiab üles raha ­ kus on, sinna antakse juurde. Reklaam loob margiteadvust ( tekib küsimus meie peas, kas me tahame või ei taha), aktiviseerib müüki, on üks ,,turuvõitluse" relvist. Lapsed kui vanemate survegrupp turul. ( Delma, juustupakkide sees kleepsud) TULEVIKU TURG ON PRAEGUSED LAPSED. 2. Kommunikatiivne roll - Reklaam toetab müüja ja ostja vahelist suhtlust. Tootjalt tootjale, tootjalt tarbijale. 3. Sotsiaalne roll ­ infoedastus, eelistused, käitumine, esteetika, elustiil, kuvand, väärtushinnangud, ühiskonna eelistused, peeegeldab ühiskonda, milles me elame, võibolla veidi paremat, kuid mitte ebarealistlikku ühiskonda.(mitte ideaalühiskonda) KOMSUMERISM- eneseväljenduslik, sümboolilise väärtusega kaupade-teenuste tarbimine

Informaatika → Kommunikatsioon
53 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaam

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool XXX XXX REKLAAM Essee Õppejõud: Eva Vahtramäe, MA Mõdriku 2014 Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Kirjad ja sümbolid kaubapakenditel, pilkuköitvad kaupluseaknad, plakatid ja elektroonilised tablood majadel ning teede ääres, reklaamiga kirjutatud autod, reklaamipausid TVs, brošüürid ja kataloogid, banneritega üleküllastatud internetiväravad ning veel palju muud on saanud tavanähtusteks. Eestikeelne termin reklaam pärineb ladina keelest, kus reclamare tähendas karjumist, kõvasti hüüdmist

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Reklaam

Kas sind vaevab külmetus ? Tule Apteeki, meie teame mis sind aitab!

Meedia → Meedia
3 allalaadimist
thumbnail
6
ppt

Reklaam

Reklaam TOILET SEAT DESCRIPTION: Suitable for young children Convenient to use The child can be placed to sit straight and easy to fix with adjustable straps. Poti is a chair with armrests and splash guard. Potting Tool tualetpotile butterfly screws and attached using a hook. What kind of people? People whose dimensions are: Suurus 1 mõõtmed: Seat dimensions: 22x20cm The dimensions of the hole: 16x12cm Where people can buy it? People will buy it, when they visit the web site: Www.invaru.ee PRICE: Complex tools and special solutions of the RFP! If you can not find just the product for you, please contact our customer service! Preferential terms, see the information section below USEFUL. PICTURE :

Keeled → Inglise keel
13 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Reklaam Internetis

inimest. Aasta varasemaga on internetikasutajate arv suurenenud 79000 inimese võrra. http://www.emor.ee/arhiiv.html?id=1371 ODAVAKS teevad internetireklaami madalad tootmiskulud. Ajalehe veebiversiooni tootmine on mitu korda odavam paberkandja omast ja reklaamide haldamisega saab suurepäraselt hakkama vaid üks inimene. Telereklaami tootmishinnaga pole mõtet võrreldagi. Rääkimata negatiivsest suhtumisfoonist, mis telereklaami Eesti tarbijate seas saadab. EFEKTIIVNE on reklaam Internetis mitmel põhjusel. Esiteks saab kasvõi reaalajas jälgida oma reklaami käekäiku - väga täpselt on teada, mitu korda reklaami on nähtud ja mitu korda sellele klikitud. Pärast reklaamikampaaniat antakse täpsem statistika, kus on need numbrid juba päevade ja isegi tundide lõikes näidatud. Teada saab ka seda, kes need "nägijad" ning "klikkijad" olid, seda siis alamdomeeni nimede järgi. Seega on olemas väga hea alus analüüside tegemiseks

Meedia → Meedia
77 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kunstiarvustus: Reklaam

) ning valisin Foorumi ees oleva tulba, millest veidi rohkem rääkida. Iga tulp on välisdisainilt ühesugune: must taust, millel olev kollane piklik ristkülik on seest läbipaistev ja võimaldab näha tulba sisse. Ajakirja logo kujutava kollase ristküliku all on samuti kollast värvi informatiivne tekst. Iga tulba sisemus on, aga erineva kaunistusega, nt. Foorumi ees olevas tulbas võib näha aardekasti, Liivalaia ristmikul on selle asemel kaktus. Esmapilgul jäi see reklaam mulle tänaval silma kuna ,,National Geographic" on nimekas ajakiri, aga süvenedes paelus nutikas reklaamipinna kasutus. See pole äärmiselt erakordne ega uudne kompositsiooni poolest kuid erinevalt paljudest reklaamidest, mida tänapäeval tehakse, ei riiva see silma. Disain pole ülepakutud, jätab ,,puhta" mulje ning on esteetiliselt üsna kena. Leian et värvid on hästi sobitatud - ajakirja tavapärane värvigamma must ja kollane. Tuntud

Kultuur-Kunst → Kunst
7 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Reklaam meresuu

Me oleme alati sinu jaoks olemas... Võtsin vaatluse alla veebilehe www.meresuu.ee reklaami. Esilehel oli kohe märgata ilusat reklaami. Reklaamiti Meresuu Spa & Hotel’i veebilehte, mis pakub erinevaid puhkajatele teenuseid. Antud reklaam on suunatud enamjaolt just kõikidele puhkajatele. Samas võib öelda, et antud reklaam on suunatud ka inimestele kellel on huvi oma tervise kohta. Reklaami sihtgrupp on toodud välja suures ning kohe väljapaistvas pealkirjas „Me oleme alati sinu jaoks olemas...“, mis meelitab kindlasti inimesi seda kohta külastama. Reklaam räägib puhkajahuviliste nimel. See tuleneb ka sellest, et veebilehel on paigaldatud erinevast küljest vaadeldavad ilusad, erksad fotod Meresuu Spa & Hotel’ist

Kirjandus → Eesti kirjandus
3 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Kohviku reklaam

Mamma Koogid AVATUD! Uus kondiitriäri Maneezi tänav 2 Avatud 9.00-19.00 Asume südalinnas, Viru Keskusest vaid 300m kaugusel Avamise puhul kõik hinnad -20% Mida müüme? Kauneid tassikooke Hõrke küpsiseid Soolaseid ja magusaid kringleid Erinevaid torte Lai valik pirukaid 25 20 15 Reval cafe Mamma koogid Wayne's coffee 10 5 0 Pirukas (5tk) Tassikoogid (5tk) OOTAME TEID PEAGI KÜLLA! Teie Mamma

Meedia → Reklaam
15 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Mina ja reklaam

Mina ja reklaam Reklaam juab inimesteni paljudes kohtades: tnaval, poes, ajalehtedes, ajakirjades ja televisioonis. Loomulikult ka internetist, kus hppavad vastu vrvikirevad reklaamid. Reklaam mjutab meid ostma ja osalema. Mind toodete reklaamid eriti veel ei mjuta, sest erilisi otsuseid ostmise vallas ma veel ei tee. Ma loodan, et ka tulevikus ei mjuta need reklaamid mind liialt. Ajakirjades on siiski liiga palju reklaame. Vahel tekib tunne, et ajakirja lugedes ongi seal ainult reklaamid. Tekib ksimus, et kas ma ostan ajakirja reklaamide vaatamiseks? Reklaamitootjatel on jllegi ajakiri ks kindlamaid reklaamimise viise, sest paljud inimesed ostavad seda.

Kirjandus → Kirjandus
52 allalaadimist
thumbnail
44
ppt

Reklaam kui kommunikatsioon

· Vajadus ­ sisemine jõud, mis organiseerib taju, intellekti, tahet, tegevust ning muudab inimese ebasoovitavaid seisundeid soovitavate suunas. · On organismi ja keskkonna vaheline tasakaalutus, mis loob tegevuseks valmisoleku seisundi või mis väljendub püüdluses või otsingus millegi järele. J.Sõerd · Vajadus loob inimesele väärtuse, mistõttu vajaduste skaala kattub inimestel väärtuste skaalaga (L. Priimägi, 2007. Reklaam ja imagoloogia. Mõistevara.) MIS MEID MOTIVEERIB? Bioloogiline motivatsioon Kehalised vajadused tekitavad bioloogilisi motiive: aktivatsioonitase ja uni nälg ja söömine janu ja joomine suguiha ja seksuaalsuhted Kultuuriline motivatsioon Arengumotivatsioon ­ sh. uudishimu, kontrollitunne, kognitiivne dissonants, saavutusvajadus Sotsiaal-kultuuriline motivatsioon ­ sh. armastusevajadus, eneseohverdamisvajadus,

Meedia → Reklaam
53 allalaadimist
thumbnail
21
pptx

MIS ON REKLAAM?

juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bovee, W. Arens (1989). Contemporary Advertising ... On tarbijale suunatud kaupade v teenuste tasuline avalikustamine D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria ... on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. L.Priimägi (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara ... on identifitseeritud tellija kinni makstud mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada mingit auditooriumi (Wells, Burnett, Moriarty). ... teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil

Meedia → Reklaam
29 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Reklaam, konkurents, turg

tegevus- kui valikuvabadust ja tähendab võitlust monopolismi vastu. Teiseks konkurentsipoliitika suunaks on võitlus konkurentsi aususe eest. Seega põhieesmärk ongi ausa ja tegusa konkurentsi tagamine majanduses. Konkurents peab soodustama majanduslikku vabadust, toodete uuendamist jne. EBAAUS KONKURENTS Kõlvatuks konkurentsiks nimetatakse tegusid, mis on vastuolus kaubanduse heade tavadega ning millega taotletakse ebaausate konkurentsi eeliste saamist. Siia hulka kuuluvad: · eksitav reklaam, nt: ebatõeste andmete levitamine; · firma nime, kaubamärgi või muude teenuste lubamatu kasutus on siis, kui neid võidakse tavalise tähelepanelikuse juures ära vahetada tunnusega, mida mõni teine ettevõte kasutab (sarnasus); · konkurendi halvustamine, see on käsitletav juhul, kui konkurendi kohta levitatakse valesid andmeid; · ärisaladuse kuritarvitamine, see on see, kui saadud andmeid kasutatakse mõne

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mina ja reklaam

võitnud iPhone, klõpsake siia." Minu arvates on reklaami jaoks tähtis sihtgrupp. Näiteks kui keegi tahab müüa BMX-i, siis ei soovitaks tal panna kuulutus ajalehte, vaid internetiportaali. Kui aga keegi soovib osta kasvuhoonet, siis tuleks kuulutus panna ajalehte, mitte internetiportaali. Arvan, et kõige parem piltreklaam on konkreetne, ilusa kujundusega, lühikese jutuga ja mitte liiga pealtükkiv. Parim reklaam teles peaks olema võimalikult lühike, vähese jutuga, mitte odav, kuulsate Eesti näitlejatega, maheda häälega, humoorikas. Kõige halvem reklaam on Top Shop, sest nende reklaamid kestavad tavaliselt pool tundi ja on dubleeritud teistest keeltest. Mina arvan, et maailmas on liiga palju reklaame. Selle vähendamisele aitaks kaasa reklaamimaksu suurendamine.

Ühiskond → Ühiskond
13 allalaadimist
thumbnail
18
ppt

Reklaam ja tervishoid

Reklaam ja tervishoid Tairi Kaarna 11.B-K Ravimireklaamid  Ravimite reklaam liigitub kaheks – üldsusele suunatud ravimireklaamiks ja ravimite väljakirjutamise õigust omavatele isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele suunatud reklaamiks. Üldsusele on lubatud reklaamida ainult käsimüügiravimeid, retseptiravimeid võib reklaamida ravimite väljakirjutamise õigust omavatele isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele. Mõlemale reklaamiliigile kehtivad erinevad nõuded, mis on sätestatud reklaamiseaduses ja ravimiseaduses.

Majandus → Majandus
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Reklaam ja imagoloogia

Reklaamist on 20. saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates asjades kui üksnes kaubandus. Reklaam mängib inimeste maailmamõistmise kujundamisel väga suurt rolli. Põhiosa meie maailmast põhineb hetkel kaubandusele ja rahale, et saada rohkem raha on vaja inimesi mõjutada. Kaupadel on oma kuvand, oma sotsiaalpsühholoogiline isiksus, mida reklaam peab arvestama ja kujutama. Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Eriti palju on pööratud tähelepanu latetoodete reklaamile. Lapsed ei oska oma kogenematuse tõttu sageli teha valikuid. See tähendab, et lastele suunatud reklaamid ei tohiks sisaldada mõtteid, mis võiksid last kahjustada. Linnart Priimägi aga arvab oma raamatus ’’Reklaamikunst’’, et laste kaitsmine reklaamidest,

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
41 allalaadimist
thumbnail
3
txt

Mis on reklaam?

Mis on reklaam? Esimene loogiline samm sellele ksimusele vastuse leidmiseks oleks avada mni turunduspik ja lugeda: * Turunduse eesmrk on tarbija vajaduste ja soovide rahuldamine toodete ja teenustega. * Reklaam on osa ettevtte turunduskommunikatsioonist. * Turunduskommunikatsioon on ettevtte suhtlus olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijatega. Lisaks reklaamile kuulub selle miste alla palju tegevusi alates suhtekorraldusest kuni telepoeni. Reklaam on massimeedias tasu eest edastatav kommunikatsioon ettevtte, organisatsiooni vi ksikisiku ideede, kaupade vi teenuste kohta eesmrgiga veenda vi mjutada vljavalitud auditooriumi ostukitumist ja/vi mttemalle.

Meedia → Meedia
49 allalaadimist
thumbnail
1
docx

LOHUSUU KALALAAT

LOHUSUU KALALAAT 21.JUUNIL Kell 10 Sissepääs Tasuta DJ Ringo Saar Päeva juhib Raul Soodla 2 QUICK START PEARU PAULUS Tantsulaval Kohalikud keerutavad Tantsijad Kalasupi söömisvõistlus Info ja kauplejaks registreerimine tel.5994334 Toetavad Mustvee vallavalitsus Peipsi Kalanduspiirkonna Arendajate kogu

Eesti keel → Eesti keel
1 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Meediaeetika

Meediapubliku alateemas uuritakse meedia suhteid publikuga ning küsitakse, milliseid sõnumeid õigupoolest ajakirjandus edastama peaks. Sündmuse osaliste ja allikate alapeatükk keskendub küsimustele, mis tekivad seoses infoallikate kohtlemise, info hankimise meetodite, eraellu sekkumise, solvava sisu avaldamise ning vajadusega tagada sündmuses osalenud inimeste turvalisus. Reklaamist on 20. saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus. Ei tohi muidugi unustada, et kuigi reklaam osaleb tarbimiskultuuri kujundamises, on just tarbimiskultuuri loomus ise teinud reklaami ülepea võimalikuks. Loomulikult saab kahelda, kas reklaamil on ühiskonnas poliitilise riigiaparaadiga võrreldav mõjuvõim. Kuid reklaami rolli inimeste maailmamõistmise kujunemisel ei saa mingil juhul kõrvale jätta.

Meedia → Meedia
151 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Stilistika ja reklaamtekst

intiimsemad, ihulähedasemad, inimsõbralikumad, silmatorkamatud, nt kosmeetika, alkohol ­ väljaarvatud eliitmargid) ja teiekaupadeks (kallimad, soliidsemad, luksusesemed, nt autod, kellad, kuldsõrmused) vastavalt oma psühholoogilisele distantsile, mis ostjal on antud kontekstis selle kaubaga. Stiilieksitus: ,,AS FEB-i" plakati ,,KÕIK UKSED SINU KODULE" ­ asjaliku foto juures sinatus ,,Isover-Klaasvilla" reklaam ,,OLETE TE MÕELNUD, ET RUUMIS VIIBITE TE ENAMUSE OMA AJAST? ÕNNEKS ÜMBRITSEB TEID KAASAEGNE SOOJUSTUSMATERJAL" ­ distantsitust taotlev karikatuuri juures teietus Stilistiline pinge ei lisa kummalegi reklaamile midagi tähenduslikku. Stiil pole ainult tundeasi, vaid ka müügivahend. Sinatamine või teietamine reklaamis on stiiliküsimus, mille lahendus sõltub konkreetse kultuurikeskkonna psühholoogilisest ja sotsiaalsest eripärast

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
67 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saada rohkem tagasisidet internetis olles. Kõigil reklaamiliikidel on oma eripära, millel on oma tugevused ja ka nõrkused

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
154 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Reklaamide analüüs

REKLAAMIDE ANALÜÜS Sotsiaalreklaam ­ helkurireklaam http://www.youtube.com/watch?v=VG0JwZKkhqk&NR=1 Reklaami näidatakse telekas, kust paljudpaljud inimesed seda näevad. See on ka kuuldav raadiost, kust paljud seda kuulevad. Reklaam on küll sokeeriv, kuid heamõtteline reklaam peabki inimesi mõtlema panama. Reklaam on tehtud võimalikult ilusaks. Reklaamis pole verd, mis võiks panna mõne inimese end halvasti tunda. See on õpetlik, mis peaks panema inimesi helkurit kandma. Samuti paneb see mõtlema sellele, mida teised tunnevad, kui Sind enam pole. Vabalt valitud reklaam ­ Elioni digiTV reklaam http://www.youtube.com/watch?v=MTT3Zdv_M7Y See võib panna mõne inimese reklaamis tehtut järgi tegema, kuid vee all olemine võib olla ohtlik.

Informaatika → Informaatika
55 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Reklaamplakati arvustus

Reklaamplakati arvustus Reklaam on üks turunduse tähtsaimaid vahendeid. Reklaami eesmärk on teavitada tarbijat meedia kaudu toodetest, rakendustest või ideedest ning ühtlasi muuta inimeste suhtumist, teadlikkust või tarbimisharjumusi. Enamasti on igasugune reklaam, reklaamplakatid ja igasugune inimeste mõjutamine minujaoks tänapäeval juba häiriv, kuna reklaamimisel peab ka mingi piir olema, kuid tänapäeval pole enam võimalik kuhugi minna ilma, et reklaamiga ei puutuks kokku. Kuid on ka põnevaid reklaame, mida mulle meeldib vaadata ja jälgida. Valisin välja ühe Nissani reklaamplakati, kuna ma leidsin selle reklaami väga huvitava disaini ja väga sügava mõttega. See reklaam on väga huvitavas kujunduses ning ka väga

Kultuur-Kunst → Kunst
35 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Muusikaretsensioon - proffessor Jakko Ryhäneni lauluklassi kontsert

Muusikaretsensioon Reedel 30. märtsil kell 18.00 käisin ma Eesti Muusika ja Teatriakadeemias kuulamas proffessor Jakko Ryhäneni lauluklassi kontsertit. Esinejateks olid: Aule Urb, Toomas Kolk, Sarah Nagel, Kadri Kipper, Olari Viikholm, Maria Kallaste, Simo Breede, Ott Indermitte ja neid saatis klaveril Piia Paemurru. Vanade aegade meenutuseks laulsid Jakko Ryhänen ja Teo Masite koos Rossisi ooperist ,,Sevilla habemeaja" kuulsa Don Basilio aaria. Kava oli väga mitmekülgne ja esitusele tulid aariad Mozarti, Rossini, Donizetti ja Verdi ooperitest. Teo-Endel Maiste sündinud 29. veebruaril 1932 Võrus on eesti laulja (bass) ja näitleja. Lõpetas Tomski Muusikakooli A.Tihhomirova lauluklassi 1957. 1957­1958 õppis Novosibirski konservatooriumis. 1962 lõpetas Tallinna Riikliku Konsevatooriumi (J.Siimoni kl.). 1960­1965 teater Vanemuine solist. 1965. aastast teater Estonia solist. Alates 1970 töötas TRK/ EMA õppejõuna; ...

Muusika → Muusika
6 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Reklaam vs. kaasaegne kunst : Vabadus?

Reklaam vs. kaasaegne kunst: Vabadus Väär oleks võrrelda ning suhestada reklaami kaasaegse kunstiga tõdemata, et need mõlemad on kunsti avaldumise vormid. Vahel isegi loominguliselt sarnased, kuid samas erinedes eesmärkide ja olemise põhjuste poolest. Teatud ajahetkedel on reklaam ja kaasaegne kunst tähendanud ühte ja sama: näiteks ajaloo poolt põlatud, kuid graafiliselt kahtlemata väärtuslikud Nõukogude Venemaa esimeste aastakümnete propagandaplakatid. Mida muud aga on propaganda kui reklaam valitsevale ühiskonna- ja riigikorrale. Hiljutisem näide ajaloost on Andy Warholi kaasaegse kunstiteose muundumine Campelli purgi tomatisupi ametlikuks logoks. Mis oli nendel puhkudel kaasaegse kunsti reklaamistumise eelduseks?

Kultuur-Kunst → Kunst
37 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Õigusõpetuse konspekt

· Ka kinnisasja omanik võib taotleda sundvõõrandamist · Tasu makstakse üldjuhul rahas · Kui võõrandatud asja ei kasutata sihipäraselt, võib nõuda selle tagastamist · Sundvõõrandi andjal on eelisostu õigus Reklaami seaduse alused · Reklaami ülesanne on anda teavet, mis suurendaks toodete/teenuste müüki · Üldsus peab aru saama, et tegemis on reklaamiga · Üldnõuded 1) Reklaam ei tohi olla eksitav 2) Ei tohi kutsuda üles vägivallale 3) Keelatud on sobimatu alastus 4) Ei tohi üles kutsuda diskrimineerimisele 5) Ei tohi riivata usutundeid 6) Ei tohi tugineda hirmule ja ebausule 7) Halvustav reklaam keelatud 8) Reklaami tootja peab arvestama eraelu kaitsega 9) Varjatud reklaam keelatud

Õigus → Õigus alused
23 allalaadimist
thumbnail
2
docx

La Comedie

LA COMEDIE Ehk reklaam esitlusele ,,Minu Tehnikamaailm" The Narr Nii Tark Näidend ~8 minutit Tegelased: Krat Iin; eliidi esindaja, endassetõmbunud geenius (raamat alati endaga kaasas) Rran Eth; müügiagent, kes püüab iga hinna eest oma toodet kliendi pähe moosida I Klassiruum, taustaks mõnus dzasspala vms. - (sammud, köhatus) - (tõstab hetkeks pea, uurib peanupust jalataldadeni, pilk range ja hindav) - Eem... Tere? - Mida teile vaja? (külm) - Rran Eth ,,Tehnikamaailma" reklaamiagentuurist. (nimi tahvlile) Mitte mu nime tagurpidi lugeda, kui võimalik... Tulin tutvustama teile parimat taevaste loomingut, mis eales maa peale on säranud ­ meie suurepärast ajakirja, mis kõlabki kõikvõimsalt: Tehnikamaailm (laiutab käsi). - Kiitus kiituseks, aga mul on vaja fakte. Asugem koge asja kallale. (pilk süvenenud raamatusse) - Fakte? (iga järgneva hüüatusega paberhunnik õhku) Fakte! Fakte! Fakte! Kog...

Eesti keel → Eesti keel
4 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Reklaam (kuidas inimestele pähe pugeda )

tadvuses arvutipositsiooni. KONTRAST * et olla märgatav ja äratuntav , peab objekt teiste hulgast millegi poolest esile tõusma. *värvikontrastide puhul on 2 võimalust : Esuteks värvilises teostuses reklaamide või reklaamielementide vastandamisel mustvalgele- Teiseks erinevate värvide kontrastsuhted foonist eristuvad paremini kollased a oransid toonid, mida sageli kasutatakse pilgupyydjana. *Kui ümbrus on kyllastunud värviliselt teabest, võib must-valges teostuses reklaam silma torgata. Purkyne nihe _nimelt n'ivad erinevad värvitoonid sõltuvalt valgustatusest olevat erineva subjektiivse heledusega (kollased ja oransid toonid on päevavalgel ja heledas valguses erksad, kuid hämaras ja pimedas kaotavad suurema osa oma silmatorkavusest, sinised toonid aa vastupidi , muutuvad suhteliselt kergemini eristatavaks. OPTILISE TASAKAALU SAAVUTAMINE * arvestada tuleb täiendvärvuste paare: must-valge, punane-roheline, sinine-kollane on vastand -ehk täiendvärvused.

Meedia → Meedia
76 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis..........

Muu → Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaamikeel ja hea reklaami kümme käsku

REKLAAMIKEEL : · Vähe tegusõnu · Rohkelt omadussõnu · Käskiv kõneviis · Võõrtähed · Ebatavaline kirjaviis · Hüüumärgid Reklaamikeelt on hea võrrelda postimüügikataloogiga. HEA REKLAAMI KÜMME KÄSKU : · Hea reklaam ei anna hinnanguid · Hea reklaam kõnetab esmajärjekorras reklaamitava fänne · Hea reklaam on mõistatus · Hea reklaam premeerib oma vaatajat · Hea reklaam ei ole üldjuhul naljakas · Hea reklaam ei muu , vaid teeb toote huvitavaks · Pikk tele-või raadioreklaam on hea ainult juhul,kui tahetakse viia vaataja oma maailma · Heal reklaamil on püänt · Hea reklaam on julge · Hea reklaam on suures osas kunst

Meedia → Meedia
34 allalaadimist
thumbnail
0
zip

Programmeerimise algkursus - 4. kodutöö

docstxt/14145939006228.txt

Informaatika → Programmeerimise algkursus
16 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Teemakonspekti läbitöötamine: turunduskommunikatsioon, reklaam

2. Millised on reklaami eesmärgid? Reklaami eesmärk on teavitada tarbijat meedia kaudu toodetest, teenustest või ideedest ning ühtlasi muuta inimeste suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi. 3. Nimeta efektiivse reklaami peamised omadused. Tekst peab olema tabav, aurusaadav. Pilt peab olema kooskõlas sellega mida reklaamitakse. Logo või tootemärk. 4. Mõtiskle, milline reklaam ja miks Sinule mõjub Minule mõjub reklaam mis on sisult huvitav . Näiteks on ilusad kleidid naistel seljas vms. Või vortsi reklaam( Isukas näiteks) Siis ma ostan selle kuna tahan proovida tänu sellele reklaamile. 5. Miks on suhtlustöö ettevõttes sisemiste sidusrühmadega vajalik? Sidusrühmad ettevõttes on: ettevõtte omanikud, juhatus ettevõtte töötajad ja nende omaksed, sõbrad pensionil olev personal Tekkiks usaldus - kui usaldus tekib on hea üheskoos töödata ja ka klient hakkab tänu nendele

Majandus → Turundus
12 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Reklaamist üldiselt

Reklaamist üldiselt! Edith Leht 10c Reklaamist on 20. saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus. Ei tohi muidugi unustada, et kuigi reklaam osaleb tarbimiskultuuri kujundamises, on just tarbimiskultuuri loomus ise teinud reklaami ülepea võimalikuks. Loomulikult saab kahelda, kas reklaamil on ühiskonnas poliitilise riigiaparaadiga võrreldav mõjuvõim. Kuid reklaami rolli inimeste maailmamõistmise kujunemisel ei saa mingil juhul kõrvale jätta. Kuna reklaami positsioon ühiskonnas pole kaugeltki tähtsusetu, on ka küsimus reklaami ja eetika seoste kohta iseenesestmõistetav. Kindlasti on

Meedia → Meedia
10 allalaadimist
thumbnail
22
docx

X ettevõtte turundusstrateegia

............................... 7 5.22016.aasta olulisemad uuringud ja arendusvaldkonnad.....................................8 5.3Reklaam............................................................................................................. 8 5.3.1VKG kunsti ja spordi heaks...........................................................................8 5.3.2Kaljo Kiisa nimeline stipendium....................................................................8 5.3.3Eesti Energia reklaam võrdluseks.................................................................9 5.4VKG GRUPPi Konkurentsieelised.........................................................................9 5.4.1Eesti Energia konkurentsieelised................................................................10 Kasutatud allikad...................................................................................................... 10 1 Ettevõttest 1.1 Üldinfo

Majandus → Turunduse alused
27 allalaadimist
thumbnail
8
pdf

Ajakirjandus

Ajakirjanduse rollid ühiskonnas; Eesti ajakirjanduseetika koodeks; Eesti meedia ja eetika; Ajakirjanik ja eetika; Reklaam ja eetika; Allikate kaits 1. AJAKIRJANDUSE ROLLID ÜHISKONNAS (MIKS ON AJAKIRJANDUST VAJA) 1) Pakkuda uudislikku ja praktilist teavet 2) Vahendada eri inimrühmade arvamust ja teavet • Eksperdid ja tavainimesed • Nt. USA ja EL, Erinevad parteid, vanurid ja lapsed 3) Meelelahutus 4) Vahendada teadmisi ja sellega avardada inimeste silmaringi • Kuldvillak, Maahommik, Kuuuurja, Radar • Raske eristada meelelahutusest

Meedia → Meedia
13 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Apellatsioonid

HEDONISTLIK Ma leian, et see autoreklaam on hedonistlik vajadus sellepärast, et ta lubab täita inimese soovi ja vajaduse. Ta teeb inimese õnnelikuks. See reklaam hõlmab endas stiili, ilu, sportlikkust(sportauto), mugavust ja ka n-ö. meelelahutust. BIOLOOGILINE Kuna bioloogiline vajadus on olla elus ja terve, siis seda see reklaam endas ka hoiab. Reklaami peal võime näha kahemõttelist lauset RIDE SAFELY, millest mõlemad viitavad ohutusele, tervisele ja ehk ka seksapiilsusele. SOTSIAALNE Sotsiaalne vajadus tähendab olla suurem osa tervikust. Tähtis on armastada, olla kaitstud, pühendunud ja kindlustatud. Sotsiaalsete vajaduste üks tähtis osa on perekond. Perekonda hõlmab kõik eelnimetatud ja ka see reklaam Tele2 Perepäev vastab kõikidele nendele vajadustele. PRAKTILINE

Meedia → Reklaam
13 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

...........................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus......................................................................9 2.2 Reklaamipsühholoogia ,,kuldreeglid"................................................................11 2.3 Reklaamsõnumi ülesehitusest............................................................................12 2.4 Reklaam, kui protsess.........................................................................................14 2.5 Reklaam ja hoiakute muutmine..........................................................................15 2.6 Margiteadvus......................................................................................................17 III Mõjumehhanismid & psühholoogilised efektid................................................18 3.1 Mõjumehhanismide üldliigitus................................

Psühholoogia → Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
18
ppt

Reklaampsühholoogia kuldreeglid

Reklaampsühholoogia "KULDREEGLID" TOODA SEDA, MIDA INIMESED TAHAVADD OSTA, MITTE ÄRA PÜÜA REKLAAMIDA JA MÜÜA SEDA, MIDA SA JUHTUMISI TOODAD! Tarvis on tunda inimveste vajadusi, mõtekamalt valida reklaamitavat kaupa ning loobuda utoopilistest "vägistatud" kampaaniatest. REKLAAM ALGAB FIRMA VÕI KAUBA NIMEST Oluline nimi, päritolu, tähendus, märgi visuaalne kujundus. Levinud perekonnanime kasutamine. Pakend nime propageerimimiseks Järjekindel värvikombinatsioon, paindlik firmamärk, hästiloetav kiri. HEA IDEE ON KÕIGE ALUS ! Teostamiseeldused taanduvad hea ideeta nulliks. Oluline leida suur idee (25 sõna). Oluline silmas pidada strateegia ja idee erinevust. Idee lisab strateegiale

Meedia → Reklaam
88 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Palju vajame reklaami?

Muidugi võib negatiivseks näiteks tuua reklaamid televisioonis, mis on täiesti absurdsed. Varemmainitud pesupulbri reklaamid ning üldse kõiksugu pesuvahendite reklaamid hakkavad kõige enam silma. Kui ühe reklaamipausi ajal näidatavatest reklaamidest pooled on pesuvahendite omad, teeb ikka närvi mustaks küll. Ka koolides leidub reklaame mida me tihti näeme, ning mida minu arvates ei läheks vaja ainult juhul kui see pole sotsiaalne reklaam. Mainin seda seetõttu, et ka meie kool on sellise asjaga seotud. Kooli katusel asetseb suurelt reklaam PHILIPS, mis ilmselgelt pole sotsiaalne reklaam. Kuid selle reklaami pinna rentimisel on siiski positiivne külg koolile. Kool saab raha reklaamipinna eest ning paneb selle raha kooli kassasse mida kasutatakse kooli jaoks. Tuleb tunnistada, et ilma reklaamita ei saa. Firmad teenivad sellega kasumit ning mõni

Eesti keel → Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaamid televisoonis

saateid ja filme, Elisa't, riidefirmat Mango , Skype'i, in.ee'd, Volkswagen'i autode soodsaid hindu, Säästumarketi allahindlusi, Marketingi instituuti, Nivea kreemi, Emt Lote- mobiili,www.firmaturg.ee-d, SMS-laenu, vitamiine, Emt kvaliteeti, kontserti, Kaubamaja, immuunsuse suurendajat Actimel'i. Ravimi reklaame oli selle üheksa minuti jooksul kolm. Neile järgnes ka selgitus, et tegemist on ravimireklaamiga. Selgitus järgnes ka SMS-laenule. Emt Lote-mobiili reklaam mõjutab kindlasti lapsi, sest peale reklaami nügib nii mõnigi tütarlaps ema ja lausub ,,Emme, emme, osta mulle see!". Vanemad võivad arvata, et nende laps on õnnelikum, kui nad soetavad oma kullakesele selle mobiili. Saate ,,Tõehetk" reklaam kestis 8 minutit. Seal reklaamiti tuttavatele reklaamidele veel Zoomboxi, millega õhutati liituma sellega, et kaks kuud on ilma kuumaksuta. Ravimireklaame oli seekord kaks. Articspordi reklaam ütles, et on aeg kilosid vähendada.

Meedia → Meedia
33 allalaadimist
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

raamistus reklaamteate ümber, ühe pildi või elemendi asetamine teise pinnale, valge pinna mõistlik kasutamine, kastide, noolte, rastrite, varjundite kasutamine. Selgus ja lihtsus – Mis tahes element, mille saab reklaamist välja jätta ilma reklaamija eesmärke ohvriks toomata, tuleb välja jätta. Isolatsioon – tagatakse tühja ruumi kasutamisega. Tühja ruumiga ümbritsetu torkab silma. Erivõtted – taju köidab kui reklaam paigutada ebatavalisse kohta. Joonise või maalireproga võrreldes on foto veenvam. Värv – on otseselt võimeline inimese psühhofüsioloogilist seisundit muutma. Nt sinine rahustab, punane erutab, teatud roosa toon võtab maha agressiivsust jne. Teiseks mõjub värv inimese isiklike kogemuste ja kultuurifooni kaudu. Kolmandaks mõjub värv esteetilisi elamusi (ilutunnet, meeldivust) tekitavalt, eriti seoses teiste värvidega.

Psühholoogia → Psühholoogia
7 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Reklamindus

3 . 1 . ! ! , . 2 . ­ . , . . , . 3 . 24 7 365 . , . . . . - ! ! 21 . . . ... ­ . . . ... ... . . ­ ! ... . 1 "M&M's. . , ". . X, 2 , , ? . 3 ­ ! . 4 ! ! ! ! ! . 5 ­ . . 6 ! . 7 Ariel. - . . 8 UAZ Patriot. . . . . 9 Toyota Camry. -. . 10 . 11 ­ . . 12 ­ . . 13 ! . 14 ... . 15 ­ !!! . 3- 1. (. ) 2. : · · · · · · (,) 3. , 4. , ,, , 5. , 6. , 7. , 8. ( /, ) 9. ,, 10. ( , ,,, , ) 11. ( ,) 12. (AIDA,AIDMA,ACCA .) 13. . 1. Avon. . , ...

Majandus → Äriplaan
82 allalaadimist
thumbnail
3
doc

“Reklaam”

Töö eesmärk ja põhiidee: Töö eesmärgiks on kaaluda argumente reklaami poolt ja vastu, tuua esile reklaami osatähtsust igapäevaelus ja selle reguleerimist. Samuti üritaks anda teistele inimestele mõtlemisainet selle mõjust. Põhisõnum: Enne mõtle, pärast osta. Lugeja: Minu arust, selle töö lugeja võiks olla inimene, kes oma elus puutub kokku reklaamiga. Esialgne pealkiri: Mis toob meile reklaam? Kava. Sisu: 1. Reklaamist üldiselt Reklaami mõiste. Reklaam iseenesest on protsess, mis viib informatsiooni inimeseni ükskõik mis viisil ja äratab tähelepanu reklameeritavale objektile. Reklaami eesmärk. Reklaami eesmärk on teatada olemasolevast kaubast, sündmustest või teenustest. Reklaami ülesanne. Reklaami ülesanne on äratada auditooriumi huvi ning tekitama uudishimu teenuste või kaupade vastu ja nende ostmisele. 2

Varia → Kategoriseerimata
40 allalaadimist
thumbnail
7
rtf

Inglise keel sõnad

SERVICE PASSPORT-TEENISTUSPASS ALIENS PASSPORT-KODAKONSUSETA ISIKU TUNNISTUS PASSPORT NO-PASSI NUMBER ISSUED BY-VÄLJA ANTUD DATE OF ISSUE-VÄLJAANDMISE KUUPÄEV VALID UNTIL-KEHTIV KUNI ENTRY VISA-SISSESÕIDUVIISA SINGLE VISA-ÜHEKORDNE VIISA PERMANENT VISA-ALALINE VIISA TEMPORARY VISA-AJUTINE VIISA TO APPLY FOR A VISA-VIISAT TAOTLEMA VALIDITY OF THE VISA-VIISA KEHTIVUSAEG Advertising commercial-telereklaam leaflet-reklaamleht classified ads-lehekuulutused influence-mõju hype-liigne reklaam publicity-reklaam competitor-konkurent agency-agentuur slogan-hüüdlause brand-kaubamärk to promote-reklaamima advertisement-kuulutus/reklaam to grab attention-pilkku püüdma to compare-võrdlema to persuade-veenma to launch a campaigne-kampaaniat alustama to improve image-mainet parandama to reach a market-turule jõudma macho-mehelik feminine-naiselik cereal-hommikuhelbed hi-tech-kõrgtehnoloogiline reliable-usaldusväärne offer-pakkumine deal-tehing loyalty-truudus gift-kingitus

Keeled → Inglise keel
14 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Tänapäeva tippspordi probleem

,, Tänapäeva tippspordi probleemi: Majanduse mõju spordile" Kehalise kasvatuse ja spordi eriala Sport ja ühiskond Tartu Ülikool Tartu 2008 Sisukord Sissejuhatus 2 1. Sport ja reklaam 3 2. Kohtunike äraostmine 5 3. Populaarsed versus mittepopulaarsed spordialad 6 Kokkuvõte 7 Kasutatud materjal 8 2 Sissejuhatus Sport on ühiskonna osa , mida keskkond milles ta eksisteerib mõjutab. Spordi arengut suunab ühiskonna üldine heaolou, poliitika, meedia, majandus jne.

Sport → Spordijuhtimise alused
101 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Veebiallikate hindamise juhend

 Rolli mängib ka andmete kogumise aeg. Tuleb kindel olla, et tegemist on värskete andmetega, kui ei taheta just analüüsida varasemat.  Kõik lingid, mis on lehel, peavad töötama ning sisaldama seda materjali, mida lubatud on.  KÕIGE olulisem on viidete olemasolu. Kõik mis pole autori enda looming, peab olema kindlasti viidatud. Objektiivsus  Kuna tänapäeval on reklaam kõikjal, tuleb õppida eristama mis on reklaam ning mis on kohane informatsioon.  Lehe väljanägemine mõjutab samuti informatsiooni usutavust. Kui on liiga palju liikuvaid pilte ja erinevaid kirjastiile, siis on see märk, et kujundaja pole olnud professionaal. Sisu  Iga teksti puhul on oluline see, et oleks sissejuhatus ja kokkuvõte, samuti sisukord ning kasutatud allikad. Need on nii elementaarsed asjad, et nende puudumisel tuleks olla väga ettevaatlik ning kahtlustav!

Informaatika → Informaatika
6 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kuidas meedia mõjutab minu elu ?

Kuidas meedia mõjutab minu elu ? Tuleb tõdeda, et meedia osatähtsus meie elus kasvab aina järjest. Tänapäeval puutume meediaga kokku igal ajal ning igas kohas. Näeme nii tänavatel, ajakirjanduses, televiisoris, kui kuuleme raadiost erinevaid reklaame, uudiseid, kampaaniaid ning üleskutseid. Kuid kuidas meedia mõjutab minu elu ? Meedia tekitatud muutused mõttemaailmas võivad olla nii kasulikud kui ka kahjulikud. Viimasel ajal nii Eestit kui kogu maailma räsib majanduskriis, inimesi koondatakse töölt, palku kärbitakse, lisaks toimuvad vargused, tapmised, autoõnnetused. Nagu päriselus toimuvatest halbadest asjadeks oleks vähe, peame seda kõike nägema ka teleseriaalidest. Mõistlikum on jälgida hoopis mingeid kvaliteetkomöödiasarju, mis panevad naerma ja tekitavad hea tuju. Meedia suudab panna meid ennast jälgima kaasakutsuvad kirjad, pildid ning reklaamid. Kogu ...

Meedia → Meedia
90 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

postitused ja reklaamiteenus. (Narayanan et al 2012) 2.1. Facebooki fännilehed Facebooki lehed on suunatud organisatsioonidele, äridele ja brändidele selleks, et olla inimestega ühenduses ning nendega infot jagada. Ettevõttel on võimalik vastavalt soovidele teatud määral kohandusi teda. Peamiselt puudutab see kuvatava sisu administreerimist ja ümberpaigutamist. Facebooki abil saab ettevõtte tõsta brändi teadlikkust ja kujundada mainet, algatada kampaaniaid, suunata reklaam täpsele sihtrühmale, leida uusi ja arendada olemasolevaid kliendisuhteid, tekitada inimestes usaldust, suunata neid kodulehele ning saada tagasisidet. (Facebook 2016) Vastupidiselt laialt levinud arusaamisele, ei ole Facebookis turundamise eesmärk fännide kogumine, vaid suhete loomine tarbijaskonnaga (Kuidas turundada ... 2016). 8 Ettevõtte lehe strateegia sõltub eesmärkidest, mille puhul tuleb arvestada, millisele

Majandus → Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mõistete lahtiseletused

sildikleepimiseks. Samuti on sildikleepimine üks klassikalistest manipuleerimisvõtetest. Reklaam ­ andmete levitamine kellegi või millegi kohta populaarsuse saavutamise eesmärgil, reklaami eesmärgiks on meid millestki teavitada, aga teavitamise põhjuseid võib olla väga palju. Kõik reklaamid on suunatud mingile kindlale sihtgrupile (näiteks vanainimestele, kes kasutavad proteese, reklaamitakse blend-a-dent'i jne). Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus. Kuigi reklaam osaleb tarbimiskultuuri kujundamises, on just tarbimiskultuuri loomus ise teinud reklaami ülepea võimalikuks. Kindlasti on reklaami eesmärk selle tarbijaid mõjutada, niisiis tuleks uurida, mil määral saab või tohib reklaami süüdistada inimese psühholoogilises manipuleerimises; arvestades reklaami osa väärtushinnangute ning elustiili kujundamisel,

Meedia → Meedia
70 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun