Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"reklaamikampaania" - 95 õppematerjali

thumbnail
24
pptx

Eesti-Vabaerakond

keele õpe kõigile soovijatele. • Toetada väikeettevõtlust ja arendada ühistulist tegevust; • Väärtustada kaitseväes teenimist VALIMISTULEMUSED Erakond HÄÄLI Protsendid Mandaadid Reformierakon 158885 27,7 30 (-3) d Keskerakond 142442 24,8 27(+1) SDE 87257 15,2 15(-4) IRL 78688 13,7 14(-9) Vabaerakond 49883 8,7 8 EKRE 46770 8,1 7 Kas reklaamikampaania mõjutas tulemusi? • Reklaamikampaania mõjutas kindlasti tulemusi. • Eesti Vabaerakond on üsna tundmatu, seega ilma reklaamita poleks hääli nii palju saanud. TÄNAME VAATAMAST!...

Poliitika
3 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Projektiidee kirjeldus

Siht Tegevusnõukogu strateegiaga ja teiste arengukavadega. Viide (Taotlusvormi-punkt) strateegia vastavale punktile PROJEKTIIDEE KIRJELDUS Projekti otsesed eesmärgid on võimaluste loomine, inimeste 11. Projekti otsesed aktiivsuse tõstmine ja ühtekuuluvustunde tõstmine. eesmärgid Reklaamikampaania läbiviimine, ürituse tutvustamine, ürituse 12. Tegevusmetoodika läbiviimine 13. Tegevused Tegevuste tabel- lisa 3 Reklaami läbiviimist alustame 4 nädalat enne ürituse toimumist. Korraldatavat üritust reklaamime Otepää Gümnaasiumi kooliraadios, kohalikus ajalehes, mille vahele lisame lendlehed igasse kodusse, samuti jagatakse neid ka koolis, kohalikes...

Majandus
255 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

); · Kontoriseadmete hankimisega seotud kulud (telefon, arvuti, faks, koopiamasin, arvutitarkvara); 18 · Kontorimööbli (laud, toolid, riiulid, nagi jms) hankimisega seotud kulud; · Reklaamimaterjalide valmistamisega seotud kulud; · Reklaamikampaania läbiviimise kulud; · Toote väljatöötamisega seotud kulud; · Töövahendite hankimisega seotud kulud; · Kulud toorainele tootmisettevõttes, kulud kaubavarude loomiseks kaubandusettevõttes; · Kindlustuskulud; · Ruumide remondikulud; · Kodulehekülje valmistamise kulud; · Personali värbamise kulud. Kulud, mille suurus sõltub stardiperioodi pikkusest: · Ruumide üür sissekolimisest; · Telefoni, elektri jm.;...

Majandus
583 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Ankeetküsitluse näide

Kas Te kasutaksite loodava laondusettevõtte teenusied? Jah Ei I Põhjendus 8. Kuidas suhtute laondusega tegelevatesse ettevõtetesse üldiselt? Kindlasti eelistaksin hoida remonid, kolimise ajal omi asju kindlal alal, selle asemel, et riskida vargusega Ükskõik, võin ju ära proovida Sellel pole minu jaoks tähtsust Muu 12. Kas ulatuslik reklaamikampaania tekitaks Teis alustava ettevõtte kohta suuremat huvi? Jah Ei Põhjendage 12. Kas loodava laonduskeskuse asukoht (piirkonna vähene tuntus) võib kahandada huvi selle ettevõtte suhtes? Jah Ei Kui läheksin sooviga leida abi oma probleemidele, siis on olulised teenused, suhtumine, positiivsed emotsioonid, mitte asukoht Muu l. 13.Kas sooviksite kasutada hoisustamise ajal kindlustuse, transporditeenuseid firma poolt? Ei...

Laomajandus
308 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Apple´i kasutajate teadlikkusest uurimistöö

Küsitluse analüüs Koostasin küsitluse (Lisa 1). Küsitlesin kahtkümmend kuut 14­19-aastast õpilast. Küsitlusega uurisin esiteks, milliseid Apple´i tooteid küsitletud omavad, et teha statistikat, millised tooted on selles vanuses õpilaste hulgas populaarseimad. Edasi uurisin kasutajate teadlikkust Apple´i firma ajaloo kohta, nt kes sellele aluse panid ja ka ülieduka reklaamikampaania kohta, mis sai alguse 1997. aastal. Lisaks tahtsin teada, kui palju ollakse teadlikud Eestis asuvate Apple´i esinduste kohta, ning kas inimesed teavad, kus on võimalik Internetist leida eestikeelset informatsiooni Apple´i toodete kohta. Kõige lõpuks küsisin, kui pika aja jooksul suudab iPod shuffle muusikat mängida. Küsitlusest selgus, et kasutajad vahel ei tea sedagi täpselt, mis asja nad kasutavad või kasutanud on...

Informaatika
92 allalaadimist
thumbnail
2
doc

„Lõbusalt saeb inimkond oksa, millel istub.“

" (Mati Unt) Järjest rohkem on inimesi, kes elavad üks päev korraga ja vaid enda jaoks. Selline mõtteviis viib inimkonna hukatusse, sest siis ei hoolita teistest ning tehakse kõik, et enda tahtmist saada. Samuti ei mõtle me, mida enda tervisele teeme, elades ühe päeva kaupa. Üldlevinud on mõtlemine: ,,Homme hakkan trenni tegema!" Homme võib aga juba hilja olla. Tarvitame mõtlematult mõnuained ning ei mõtle tagajärgedele. Samuti ohustab vaid endale elamine mitte ainult meid endid, vaid ka meie planeeti Maa. Tahame parimat ja see käib ka toidu kohta. Et paremat toitu saada ja saaduste kasvu kiirendada ning soodustada, kasutame väetisi. Peas on sellel hetkel vaid lõpptulemus- maitsev toit. Mõtlemata jääb aga see osa, mis puudutab loodust. Väetised rikuvad põhjavett, mida me ise joome. Pikemas perspektiivis kahjustame me enda tervist ja heaolu. Samuti on kahjulikud ka aerosoolid ja prügi. Tänapä...

Eesti keel
169 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Reklaamipsühholoogia kautamine turunduses

Turu segmenteerimisel on psühholoogilised diagnoosimis-, testimis- ja katsetamismeetodid asendamatud. 2.2. Positsioneerimine ehk paigutamine Paigutamine on protsess, mille abil tooted saavad oma asukoha tarbija tunnetussüsteemis, sõltuvalt nende eelistest, võistlevate toodete asukohast ja omadustest ning sihtturgude iseloomust; paigutuse uurimine reklaamija poolt on eduka reklaamikampaania võtmeküsimuseks. Seega on positsioneerimine ehk paigutamine tunnetusprotsesside tagajärg ning toetub mälule ning hoiakutele. Paigutamise olulisemaid aluseid on tarbijate margiteadvus. (Bachmann 1994:293) Positsioneerimine tähendab tööd selle nimel, et kauba peamised eelised ja eripära kinnistuksid kliendi teadvusse (Kotler 2002:33) Positsioneerimise mõte ei ole luua midagi uut ja erinevat, vaid manipuleerida sellega, mis inimestepeades juba olemas on...

Ainetöö
318 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Quo vadis, Eesti?

Alustades juba eestlastele omase negatiivse mõtteviisiga, lisaks hoiak, et keegi teine niikuinii ei tee, miks siis mina see esimene loll peaksin olema ja lõpetades oma isikliku laiskusega. Nii mõnedki poliitikud oskavad praegust olukorda veel paremini enda kasuks pöörata. Nende eesmärk pole enam ammu riigi toetamine ja edasiarendamine vaid paistab nagu nad lausa tahaksid rahvast üha rohkem laiali kiskuda. Toon näiteks ühe poleemikat tekitanud Eesti erakonna reklaamikampaania . Kui majanduskriis oli oma esimesed suured raputused kogu maailmas teinud, otsustas too erakond, et kõiges on süüdi üks Euroopa väikese riigi väike erakond. Mida nad selle antireklaamiga saavutada tahtsid? Ma ütleks, et vaid populismi ja selle asemel, et rasketel aegadel kokku hoida ja üksteist aidata, rebisid nad Eesti rahva veelgi enam laiali. Odava ja lollitava reklaamiga on nad praeguseks endale hulgi lisahääli teeninud ja ootavad pikisilmi uusi valimisi. Nad juba...

Kirjandus
29 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

· Ei tohi reklaamis kujutatud peategelast naeruvääristada! · Vältida reklaami kulumist, seda tsükliliselt esitades või teostuse osas varieerides! · Ära eksi kirjutatud ja kirjutamata "viisakusreeglite" vastu!. ( Bachmann,T. 1994:37-43) 2.3 REKLAAMSÕNUMI ÜLESEHITUSEST. Reklaamikampaania kogu edu sõltub konkreetsetest reklaamsõnumi tekstist ja nende esitamise viisist. Tähtis on, mida ja kuidas öelda, ja nii, et reklaamija eesmärgid oleksid suurima tõenäosusega saavutatavad. Sõnumi kokkupanek eeldab loomingulist lähenemist, mis ühitab analüütilise mõtlemise, loovuse ja kujutlusvõime. Toode positsioonitakse tarbija teadvusesse nii, et ta tõmbaks tähelepanu, tekitaks huvi, kutsuks esile ostusoovi ja käivitaks ostutegevuse...

Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Vaktsineerimis töö

haigusejuhtu ja 872 väga rasket reaktsiooni Bhepatiidi vaktsiinile (neist 48 surma), siis kumb variant on ohtlikum? Hirmsad tapjahaigused on tehtud lihtsatest lastehaigustest (mumps, leetrid, sarlakid, punetised, tuulerõuged). Leetrite puhul see peab isegi osaliselt paika, sest peale leetrivaktsiini kasutuselevõtmist on leetrid tunduvalt raskem haigus. Enamuses murrab ta küll vaktsineerituid. Tuulerõugete vaktsiini reklaamikampaania on USAs hetkel käimas. Täiesti ohutust ja kergest haigusest (kas on keegi kuulnud tuulerõugete tüsistusest?) on tehtud surmahaigus, mille sümboliks pisarais mängukaru ( last ei ole enam või vaevleb ta haiglavoodis) ja sõnumiks koputamine vanemate südametunnistusele vaat, mis juhtub, kui ei võeta haigust tõsiselt. Kui tuulerõugete vaktsiin oleks ohutu, siis oleks kogu see reklaamikampaania lihtsalt...

Bioloogia
51 allalaadimist
thumbnail
3
rtf

Meedia annab, meedia võtab.

Me tarbime asju, iseendale aru andmata, miks me seda teeme. Me lähtume põhiliselt trendidest, hoolimata sellest, mis meile tegelikult kasulikum oleks. Need eksisteerisid ja eksisteerivad siiani inimeste teadvuses. Me kuulame teiste arvamusi, nende eelistusi mõningate toodete kohta ning seejärel oleme kohe valmis ka seda ise järele proovima. Miks? Ja kas me üldse teame, kust pärinevad nende andmed? Eduka reklaamikampaania tõttu ehk "ajuloputuse" tõttu. Üheks kõige suuremaks kampaaniaproduktiks on Coca- Cola. Oma edukate reklaamitrikkidega ja pideva mainimisega meedias on see ettevõte end väga edukaks teinud. Inimesed ostavad Coca-Colat just mitte selle hea maitse või siis selle värskendava toime tõttu vaid selle "ideaalsuse" tõttu, mis on meie jaoks ilusti ja kenasti meedia poolt antud. Ning pärast tehtud ostu, kui inimene kõnnib oma pudeliga mööda tänavaid, siis see on juba iseenesest reklaam...

Eesti keel
369 allalaadimist
thumbnail
25
rtf

Äriplaan

2 ETTEVÕTTE ÜLDANMED.......................................................................................................... 2.1 NIMI, KONTAKTISIKUD, TELEFON................................................................................. 2.2 ÄRIIDEE JA MISSIOON....................................................................................................... 2.3 EESMARGID......................................................................................................................... 3 SENISED EDUSAMMUD........................................................................................................... 4 MAKROKESKKONNA, T...

Juhtimise alused
1582 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Andmeanalüüs sots.teadustes

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise instituut Annika Krutto ANDMEANALÜÜS SOTSIAALTEADUSTES Loengukonspekt Tartu 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS...........................................................................................................................3 1. ANDMEANALÜÜSI põhimõisted ......................................................................................... 3 1.1 Üldkogum ja valim............................................................................................................... 3 1.2. Valimi valikumeetodid.........................................................................................................4 1.3. Mõõtmismeetod ja mõõtmisvahend ....................................................................................5 1.4. Andmetabel...

Uurimustöö metoodika
310 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

(H. Noormets). Kommunikatsiooni sünergia: kolm erinevat integratsiooniaspekti- järjepidevus/kooskõla, interaktiivsus, missioon. (K.Kerem) TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI SÕNUMI INTEGREERIMINE Sageli ostetakse kommunikatsiooniteenuseid väljastpoolt: reklaamikampaania tellitakse reklaamiagentuurilt, suhtekorraldus PR firmast, üritus üritusturundajatelt jne. D. E. Schultz on öelnud, et agentuur üksinda ei ole võimeline täitma integreerija rolli. Turundaja peab eri Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk -6- agentuurid oma strateegia kohaselt tööle panema. Kuid teisalt on väidetud, et agentuuridel on integreerimisel väga suur kaal. (1: lk 189)....

Turunduse alused
194 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Elu tegelikest ja näilistest väärtustest

Tuleb leida see ja siis pürgida selle abil nii kõrgele, kui võimalik. Nii oleme ka ise õnnelikud, kui teeme midagi, milles suudame saavutada parima. Näiteks mõni inimene oskab laulda, teine kirjutada, kolmas mängib hästi korvpalli, neljas on lihtsalt hea suhtleja, kes sobib tegelikult ideaalselt psühhiaatriks. Midagi hästi tehes tunneme enese väärtust siin ilmas. Hea näide näilise väärtuse juures oleks reklaamikampaania , mis eelmise aasta lõpus kõikjal linnas näha oli - "Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju. 1, 2, 3 läks!" Inimesed lihtsalt ostavad kokku riideid, mida nad kunagi ei kanna ning nipet-näpet, mida neil tegelikult vaja ei lähe. Tegelikud väärtused, millele raha kulutada jäävad jällegi tahaplaanile. Kindlasti on oluline mõelda tulevikule. Elule peale meie endi surma. Meie laste eluajale. Tuleb teha otsuseid mitte ainult meie endi...

Eesti keel
84 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Situatsiooni ülesanne - Keskhaigla

kuna ei ole piisavalt fanaatikuid ja kui paber on värvitrükkis ja kõik on nii kõrgetehnoloogiline siis see 5 krooni lehe eest ei hakka nii pea kasumit tootma ja see rahandusjuhi plaan ei lähe nii pea ellu (et kuna saavutada tasuvuspunkt). Liiga odv hind. · Reklaamikampaaniale kulutati miljon krooni. miks? Tagajärg? Liiga suur summa reklaamile, oleks võinud hoopis kojukandele investeerida või siis alles jätta osa rahast firma kapitaliks. Reklaamikampaania nugunii ei toonud soovitud tulemusi kuna ajaleheturg oli küllastunud teistest väljaannetest. Õpik lk 77 ­ olemasolevate konkurentide vastupüüdlus, mille määrab 1 tööstusharu kasv ja toodete valik. Väga palju spordiajakirju oli juba müügis, sammuti vabariiklikud ja maakonnalehed. · Põhiline levik pidi toimuma ajalehekioskite kaudu. Tagajärg? Kuus korda nädalas ilmuvat...

Juhtimis alused ja...
157 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Turismimajandus

Artiklis oli mainitud ka seda, et Riia on sadamalinn. Et ühest küljest oleks tark arendada sadama ehitust ja teenida sellega riigile palju raha. Kuid leitakse, et tuleks võtta eeskuju Frankfurtist, mis pöörab tähelepanu 3 faktorile (lennujaamale, finantsilised teenused, näitused ja konverentsid). Minu arust on see küll tark mõte, et tuleks arendada kõiki sektoreid, kuid kõige selle jaoks on ju vaja tohutult raha, mida Lätil praegu napib. Miljoneid kroone maksev reklaamikampaania ja uus logo Riga Live (Riia elab) on investeering, mis peab linna turiste tooma ja töökohti looma. Idee oleks näidata, et Riias toimub kogu aeg midagi. Kõik peavad mõtlema koos, kuidas tuua rohkem turiste oma hotellidesse, oma restoranidesse, oma poodidesse. Plaan on raha majandusse tagasi tuua. Artiklis laideti ka Riia valitsust. Riik mõtleb vaid, kuidas kulusid kärpida. Nad ei mõtle, kuidas tulusid suurendada. Riia linn peaks just tulusid suurendama. Ei saa võtta raha...

Turismi -ja hotelli...
79 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

mainet oma firmale, teenustele ja toodetele; näidata võistlejate teenuste ja toodete omadusi endale soodsas valguses; parandada või säilitada oma imagot, prestiizi ja juhtivat positsiooni; tutvustada uut firmat ja/või firma ja/või tootenime; muuta tarbija suhtumist jne. Reklaamistrateegia on kogum tõdemustest, mida öelda ja kuidas öelda tarbijale oma kauba/teenuse kohta, tehes seda reklaamiteate vahendusel. Tuleks püstitada küsimused: 1. Mida nimelt pean ma saavutama selle reklaamikampaania abil? Kas see eesmärk on käegakatsutavas kauguses või saavutatav hiljem? Kuidas eesmärgi saavutamist mõõta? 2. Millised on sobivamad teed lühi ja pikemaajaliste eesmärkide saavutamiseks? 3. Kas firma reklaamimeetodid on kooskõlas firma filosoofiaga? Isegi ajutised, kiired kampaaniad ei tohi eksida firma üldfilosoofia suhtes ja üldsuse kujutluse suhtes firmast. 4. Kas reklaam on ette valmistatud selliselt, et arvestada...

Meedia
176 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Kaubamärk ja bränd

KAUBAMÄRGI VAIDLUSED Kirjalik töö Tallinn 2009 Kaubamärk ja bränd. Kaubamärgi vaidlused SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 1.SISSEJUHATUS..................................................................................................................... 3 Kaubamärgid mõjutavad meie tarbimist läbi elu- mida sööme, kuidas riietume, mis autoga sõidame. Kaubamärkide läbilöögile on tublisti kaasa aidanud massimeedi areng- suurematiraazilised ajalehed, televisioon. Tunnusmärke näeme kõikjal meie ümber- hoonete fassaadidel, autodel, reklaamitahvlitel, kirjapaberitel.................................................................3 Kuna kaubamärki võib omada meist igaüks siis on neid juba registreeritud tohutud hulgal, see aga tekit...

Turunduse alused
211 allalaadimist
thumbnail
3
txt

Mis on reklaam?

2 Ebatraditsiooniliste kanalite otsimise krval on mrgatav ka teine suunamuutus reklaami tegemisel. See on vaataja kui kriitilise mtlejaga arvestamine. Krval olev reklaamklipp vitis 2007. aasta Cannes'i rahvusvahelise reklaamikonkursi peaauhinna. Klipp demonsteerib tnapeva inimeste teadlikkust sellest, et ilutoodete reklaamides on modellid nii kauniks ja veatuks tdeldud arvuti abil. Klipi lpulause tleb:"Pole ime, et meie arusaam ilust on moonutatud". Reklaamikampaania tellis rahvusvaheline suurfirma Unilever, kes toodab toidukaupu, kodukeemiat ja ilutooteid. Kampaania peamine lesanne on reklaamida fondi, mille Unilever asutas eesmrgiga tsta naiste enesevrikust ning toetada arusaami ilust, mis ei piirdu moe- ja reklaamimaailma standardiga. Muidugi pole antud reklaamikampaania puhul tegu ainult maailmaparandusliku algatusega, samavrra thtis eesmrk on reklaamida Dove'i ilutooteid, kaudselt halvustades konkureerivaid ilutooteid nagu niteks...

Meedia
49 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun