Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"kuvand" - 166 õppematerjali

kuvand on pigem negatiivne. Radikaalsed feministid peavad võimu patriarhaalseks ning marksistid nimetavad poliitikat kodanluse võimuks töölisklassi üle. Tuginedes Heywoodi teisele peatükile, kas tänapäeval on veel kohane rääkida kolmandast maailmast?
thumbnail
6
odt

Facebook määrab, kas sa saad tööle või jäädki mõne lolluse tõttu tööandjate uksi kulutama

See näide on tingiva kõneviisi kasutamisest. Tekstis on kindlaks määratletud käitumisnormid, mis peaks olema, et saada soovitud ametikohale. RÜHMATÖÖ VÕIMALUS. Paaris arutada autori rollide üle ning kindlasti pakkuda omalt poolt roll, mida kirjeldustes pole. Rühmatöö tulemus (4 punkti) Võimalik roll + põhjendused Arutlev roll – tekstis püstitatud probleemid lahendatakse ja arutletakse läbi. 3. Identifitseerimine tekstis (6 punkti) a) Millise identiteedi saavad ehk milline kuvand luuakse kahest naisajakirjanikust? Lisaks tekstile vaata graafikut. Kasuta tekstinäiteid. (4 punkti) I. Tuuli Jõesaar – Luuakse kuvand väga eeskujulikust ja korralikust inimesest. Tundub, et ta kontrollib oma tegevuse alati üle. Ei jaga endast eriti informatsiooni. II. Piret Lakson – Luuakse kuvand noorest inimesest, kes on huvitatud ühiskondlikest ja sotsiaalsetest teemast. Hakkaja inimene, kes on eeskujuks igale värskelt ülikooli lõpetanud noorele ilmakodanikule

Eesti keel → Meedia ja mõjutamine
4 allalaadimist
thumbnail
9
pdf

Eesti kirjanduse ajalugu I

Eesti kirjanduse ajalugu I Eksamiküsimused 1. Eestlase ja Eestimaa kuvand vanemates kirjalikes allikates nt Tacitus ,,Germaanlaste päritolust ja paiknemises"; Henriku ,,Liivimaa kroonika" jt) 98. aastal on roomlasest ajaloolane Tacitus Läänemere piirkonnas elanud hõime nimetanud aesti või aestui. Arvatakse (nt L. Meri), et jutt käib eestlastest. Ilmselt pidas Tacitus silmas siiski muinaspreislaste hõime. Tacitus on kõike võõrast kirjeldanud koletise või vaimselt piiratuna. Kroonikad ­ edastavad mõnesuguseid andmeid põlisrahvaste keelest, uskumustest,

Kirjandus → Kirjandus
35 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Millise kuvandi loob meedia inimesest?

Millise kuvandi loob meedia inimesest? Tänast ühiskonda on hakatud nimetama imagoühiskonnaks - ühiskonnaks, kus imago on oluline ning kus igaühest võib luua kergekäeliselt oma kuvandi. Kuvand tähendab kujutluspilti millestki või kellestki ja seda ei tohiks võtta kui tegelikkuse koopiat, vaid kui olemasoleval informatsioonil põhinevat üldistust. Inimese kuvandi loomisele aitab kaasa tihtipeale meedia, kuid ka meie lähedased inimesed. Olenevalt informatsiooni rohkusest võivad meie kuvandid olla petlikud. Kuvand, mille meedia inimesest loob, sõltub suurel määral ajakirjanikust. Ajakirjaniku sõnakasutus maalib meile pildi kirjutatust, mille ainestel

Eesti keel → Eesti keel
277 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 2: küsimused ja vastused

omandiõiguse üleminekut ning mis võib olla seotud materiaalste toodetega c. materiaalne ese, koht, isik, idee või mistahes nende kombinatsioon Küsimus 16 Turukeskset hinnakujunduse meetodit iseloomustab kõige paremini: a. hinna määramisel on otsustavaks konkurentide hind ja tarbija poolt tajutud väärtus b. põhitähelepanu on suunatud kulude poole c. hinna määramisel on oluline toote/teenuse väärtus Küsimus 17 Kaubamärk on ... a. nimi, sümbol, toode, kuvand b. toode, imago, personaalsus, tuntus, kuvand c. nimi, sümbol, kujundus Küsimus 18 Bränd on ... a. lojaalsus, identiteet, nimi, sümbol b. nimi, sümbol, kujundus c. toode, imago, personaalsus, tuntus, lubadus, kuvand Küsimus 19 Brändi strateegiad on: a. vertikaalsed brändistrateegiad, individuaalsed brändistrateegiad, geograafilised brändistrateegiad b. vertikaalsed brändistrateegiad, hinnakesksed brändistrateegiad, geograafilised brändistrateegiad c

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
16 allalaadimist
thumbnail
3
docx

REKLAAM

Reklaam loob margiteadvust ( tekib küsimus meie peas, kas me tahame või ei taha), aktiviseerib müüki, on üks ,,turuvõitluse" relvist. Lapsed kui vanemate survegrupp turul. ( Delma, juustupakkide sees kleepsud) TULEVIKU TURG ON PRAEGUSED LAPSED. 2. Kommunikatiivne roll - Reklaam toetab müüja ja ostja vahelist suhtlust. Tootjalt tootjale, tootjalt tarbijale. 3. Sotsiaalne roll ­ infoedastus, eelistused, käitumine, esteetika, elustiil, kuvand, väärtushinnangud, ühiskonna eelistused, peeegeldab ühiskonda, milles me elame, võibolla veidi paremat, kuid mitte ebarealistlikku ühiskonda.(mitte ideaalühiskonda) KOMSUMERISM- eneseväljenduslik, sümboolilise väärtusega kaupade-teenuste tarbimine. Tarbin mitte et rahuldada vajadusi, vaid et sarnaneda brändi kujutlusega, kuvandiga,subjektiivne ,,selgeks õpetatud" väärtus ( Apple, BMW, Nike). Ma näitan

Informaatika → Kommunikatsioon
53 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Reklaam ja imagoloogia

Reklaamist on 20. saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates asjades kui üksnes kaubandus. Reklaam mängib inimeste maailmamõistmise kujundamisel väga suurt rolli. Põhiosa meie maailmast põhineb hetkel kaubandusele ja rahale, et saada rohkem raha on vaja inimesi mõjutada. Kaupadel on oma kuvand, oma sotsiaalpsühholoogiline isiksus, mida reklaam peab arvestama ja kujutama. Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Eriti palju on pööratud tähelepanu latetoodete reklaamile. Lapsed ei oska oma kogenematuse tõttu sageli teha valikuid. See tähendab, et lastele suunatud reklaamid ei tohiks sisaldada mõtteid, mis võiksid last kahjustada. Linnart Priimägi aga arvab

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
41 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Õpetajate päev

Seega, proovigem märgata väikseid asju enda ümber. Õpetajad, kas olete teadlikud, mida drastilist tõi endaga kaasa 1960ndate esimene pool? Ei, see ei olnud Tallinna uue laululava valmimine, Tallinna Mustamäe linnaosa ehitamine ega Tallinn-Helsingi laevaliini avamine. Sinna vahemikku jäi hoopiski aasta, mil hakati tähistama õpetajate päeva. On märkimisväärne, et see traditsioon on jäänud muutumatuks. Samamoodi on jäänud muutumatuks ka kuvand heast õpetajast. 12. aasta jooksul oleme mõistnud, millised on hea õpetaja omadused. Meie meelest on need omadused järgmised: avatus, humoorikus, rangus, innovaatilisus, viisakus ning särtsakus. Tahame teid tänada ja avaldada austust direktori käskkirjaga, et olete suutnud säilitada kõik hea õpetaja omadused. Tänutäheks tahame teile kinkida purgid, ei mitte moosipurgid, vaid purgid, milles on peidus õnnevalem.

Kirjandus → Kirjandus
9 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Kirjandus kui ühiskondlik või keeleline provokatsioon

Olukord paneb tuleviku pärast muret tundma, sest lugejail ja arutlejail on tulevikus paremad väljavaated elus ja tööl hästi toime tulla, samal ajal kui teistel oht raskustesse sattuda. Raamatukogude roll ühiskonnas on muutunud. Kui varem võis neid kirjeldada justkui raamatupankadena, siis nüüd on raamatukogud võtnud pigem avatud teabekeskuse rolli. Ma arvan ,et lapsed lugema saada on kõigepealt vaja kirjandus teha kõigile kättesaadavaks ja põnevaks. Raamatukogude sisekujundus ja kuvand peavad vastama tänapäeva noorte ja laste ootustele.Lapsevanemad peaksid rohkem toetama laste lugemist, olema neile eeskujuks, rääkima oma kogemustest ning kuidas kirjandus on mõjutanud nende elusid. Kirjanduse roll eesti ühiskonnas ongi selles, et olulistest asjadest saaks rääkida eesti keeles.Väga paljud kirjanikud kasutavad erinevaid lühendeid ja omapäraseid ütlusi, mis varem või hiljem inimestele külge jäävad ning levima hakkavad. Samuti erinevad

Kirjandus → Kirjandus
1 allalaadimist
thumbnail
15
pptx

Kaubamaja kommunikatsioonistrateegia

kabiin Parim reklaam 9 10 Halvim reklaam Osta nii, nagu sulle sobib! 11 1. Puudulik KOMMUNIKATSIOO turunduskommunikatsio on noore sihtrühmaga NI 2. Mulje liialt kallist hinna problemaat kuvandist 3. “Üks ja ainus” ika 4. Konservatiivne kuvand 12 13 1. Luua noortele sobivad KOMMUNIKATSIOO sõnumid 2. Tuua paralleele noorte NI väärtustega lahendus (innovaatilisus, kiirus, mugavus jne)* 3. Vähendada eksklusiivsust ja hinnale keskendumist 4. Uudne peaks olema ka kaubavalik ja teenused

Majandus → Turundus
5 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Suitsupääsuke

Läbi Poola, Ungari, Rumeenia ja Bulgaaria kulgev rändetee jätkub seejärel ilmselt Vahemere idarannikul (leiud Liibanonist ja Iisraelist). Kaugränduri ohtlik elu. Pääsukese pikal rändeteel leiab väga erisuguse looduse, kliima ja inimasustusega paiku. Lind kogeb nii öökülmi ja lumetorme, kõrbe praepannikuumust ja liivatorme, troopilisi vihmavalinguid ja lopsakat küllust kui ka hävitavat põuakuivust. Niisama muutlik on pääsukese kuvand. Detsembrist veebruarini pääsukesed sulgivad: vahetavad välja kogu sulestiku, sealhulgas lennu- ja manööverdusvõime tagavad tiiva- ja sabasuled. Õhus saaki jahtiva ning palju rändava liigi elus on see suhteliselt lühike ajajärk erakordselt tähtis. Nii kasvav uus sulestik kui ka väiksem lennuvõime eeldavad rohkelt ja kergesti püütavat toitu. Linnujaht. Pääsukeste arvukust mõjutab tunduvalt ka see, et inimesed kütivad neid ööbimispaikades toiduks

Loodus → Loodusõpetus
3 allalaadimist
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

tegevus tööandjana; kommunikatsioon; firma väljanägemine ­ hooned, keskkond, töötajate riietus, autod jms; firma atribuutika ­ lipud, vimplid, kauba- ja firmamärgid, reklaamtrükised jms. Kuvand moodustub inimeste teadmistest, tunnetest, seisukohtadest, uskumustest ning luuakse nii ratsionaalsete kui emotsionaalsete tegurite toimel. Kujutluse organisatsioonist määrab kõik see, mis ettevõtte ja tema tegemiste kohta kuuldakse, nähakse ja tunnetatakse. Firma kuvand suunab tarbijat kaubaostul, töötajat töökoha valikul, investeerijat aktsiate ostul jne. Organisatsiooni kuvand võib olla: positiivne; negatiivne; mittemidagiütlev. Positiivne kuvand aitab firmal tooteid ja teenuseid soodsamalt ja laiemalt turustada, juurde tuua uusi tarbijaid ning seeläbi suurendada kasumit. Kuvand võib halveneda, kui manipuleeritakse tarbijatega, kui meelitatakse neid ostma kaupu ja teenuseid, mida nad tegelikult ei vaja või mille kvaliteet on madal

Majandus → Turundus
526 allalaadimist
thumbnail
6
doc

PAKENDITE KAVANDAMISE LOGISTILSED PÕHIMÕTTED

kahjustatud toote asendamisega seotud logistilised kulud; reklamatsioonidega kaasnevad kulud; turunduskulud müügilt puuduva toote tõttu; keskkonnakulud. Kahjustatud toote kulud on alati suuremad, mida hiljem logistilises ketis see leiab. Peamine mure logistilistel operatsioonidel on tööstusliku pakendi disain. Paljudel põhjustel peab just pakendamine olema tähelepanu keskmes, toode ise teisejärguline. Muidugi toote kuvand on ka tähtis. Siit tulenevalt tuleb, et toote kuvand tuleks kavandada koos tootega. Siit võib välja lugeda, et toode ja pakend omavad kuju, mahtu ja kaalu, kuid need omadused võivad tootel ja pakendil olla erinevad. Pakendi ja toote kavandamisel on kaks lähenemist: Vana. Oodata toote kavandamist ja siis kavandada pakend. Uus. Toote ja pakendi arendus koostöös, kaasates saadetise käsitsemise ja liikumise.

Majandus → Ärilogistika
5 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Kivirähk -Rehepapp- eestlase otsimise tööleht

eestlast otsimas Lõpeta vähemalt 4 lauset ,,Eestlane on..." teose põhjal sobiva nimisõna, omadussõna või väljendiga (kui rohkem mõtteid ei tule, siis võid ka lause algused ära kustutada). Lause juurde kirjuta põhjendused (vähemalt 2), miks sa nii arvad: millise tegelase või olukorra põhjal sa seda väidad. Juurde lisa kindlasti lehekülje number, kus tegelast või olukorda kirjeldatakse. Lõpuks tee kokkuvõte, milline on eestlase kuvand Andrus Kivirähki romaani põhjal. Lisa juurde kindlasti ka oma arvamus, kas sa nõustud autoriga. Ei pea vist lisama, et kas see arvamus vajab põhjendust (on sul äkki omalt poolt mõni näide tuua). Ära unusta, et tegemist on teose vastamisega. Mida üksikasjalikum oled, seda parem. Eestlane on juhm. See, kui Imbi ja Ärni Rehepapilt puid varastasid ning kratt neid väga lihtsalt ninapidi vedas ja suure ringi teha lasi raske koormaga ning nad seejärel Rehepapi hoovi

Kirjandus → Kirjandus
31 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Suuline ja kirjalik kommunikatsioon - kodutöö

Suuline ja kirjalik kommunikatsioon. Sõnastikutöö SKK kodutöö 1. Leidke, mida tähendavad ,,kalvados", ,,huur", ,,soppama", ,,déjà-vu" ja ,,mammaal", ,,lumekamp", ,,mõistekiri" ja meditsiin valdkonnas ,,resident". Leidke ka hääldus ja tähtsad vormid (nt käändsõnal omastav mille? tegusõnal ehk verbil da-tegevusnimi mida teha?) kalvados <-e> õunaviin huur ­ igavesti noor ja ilus neitsi islamiusuliste paradiisis soppama poodlema déjà-vu ­ varem nähtu või läbi elatu, [dezavü'] mammaal ­ imetaja, kõrgemeima arengutasemega selgroogsete klass (mammaali) kamp 1. <:kamba, .kampa; seisundivorm .kampas> pank, tükk . Kamp lund = lume+kamp. Muld on kampas mõistekiri - ideograafia residen't <-den'di, -.den'ti> saadikust madalam diplomaatiline esindaja 2. Leidke, kuidas oleks nõudlikus tekstis (nt laiale avalikkusele mõelduna) õige(m) välj...

Meedia → Suuline ja kirjalik...
156 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia

noorte hulgas väga populaarne, kuid seeläbi jäädi kindlaks põhimõttele, et formaalhariduse süsteemis töötava noorsootöötaja hariduse hulka peab kuuluma ka pedagoogiline ettevalmistus. Hoolimata huvijuhi kutsestandardi loomise katsete läbikukkumisest (või tänu sellele) on selgunud, et parimad huvijuhid lähtuvad nii noorsootöötaja kui ka õpetaja kutsestandardist. Aastatega on koolinoorsootöötaja kuvand kasvanud ja küpsenud, on hakatud mõistma, et huvijuhid ja noorsootöötajad on teineteisele pigem väärtuslikud koostööpartnerid mitte teineteise vastandid. Läbi TÜ VKA lõputööde ja Viljandis toimunud praktikate on jätkuvalt leitud kitsaskohti huvijuhtide ja lapsevanemate, huvijuhtide ja koolisiseste süsteemide koostöös, kuid üha enam on märgatav positiivne areng. Üheskoos on jõutud arusaamisele, et mõlema poole arengu jätkumiseks on parimaks mooduseks viia läbi

Psühholoogia → Ajakasutuse juhtimine
16 allalaadimist
thumbnail
17
ppt

HINNA TÄHENDUS

kindlustada hinnaotsuste kooskõla: kanalilülide tulu hinnagarantiid erilepingud hinnatõusude mõju Jae-ja hulgimüüjad Saavutavad suurema kontrolli hinna üle, kui: rõhutavad kliendi tähtsust keelduvad müümast mittekasulikke tooteid arendavad tugevaid müüjabrände Hinnatõusu mõju kanali liikmete käitumisele tasub prognoosida. Hinnaotsuste mõjurid Hinnakujunduslikud otsused vormivad firma tegevuse edukuse. Hinnaotsustest olenevad: firma ja toote kuvand toote käive ning tooteühiku kulud turundusmeetmestiku teiste osade kasutamine firma rentaablus ja maksetingimused Hinna kujundamise alginfo Kogutakse teavet: turul olevad tooteanaloogid konkurentide hinnad varasemad hinnamuutused ostjate võimalikud reaktsioonid hinnavariantidele müügipersonali ja vahendajate hinnareageeringud hinnamuudatuste mõju firma teistele toodetele eelneva perioodi läbimüük Hinnakujunduse etapid Müügieesmärgid Müügieesmärgid on seotud käibe ja

Majandus → Majandus
4 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

Kõik need tegevused on suunatud erinevaid kanaleid pidi sihtrühmani. Sihtrühma alla kuuluvad lisaks klientidele ka 1 näiteks ettevõtte aktsionärid, varustajad ja üldsus. Vastavalt sellele, kui edukalt suudetakse sihtrühma mõjutada, tekib ka ettevõtte maine. Brändi juhtimine toimub brändi identiteedi vahendusel. Brändi haldaja loob brändi identiteedi ning seda kommunikeerides kujuneb tarbija jaoks brändi kuvand. x Turundaja/ettevõtte/omaniku nägemus brändist x Väärtused ja omadused, mida turundaja soovib, et avalikkus seostaks brändiga x Turundaja poolt soovitud brändi maine x Fikseeritakse turundaja poolt brändi käsiraamatus x Turundaja poolt soovitud brändi positsioon (brändi tähendus avalikkuse jaoks) x Luuakse turundaja ja reklaamiagentuuri poolt loomingulise töö tulemusena x Asub turundaja peas

Majandus → Brändi juhtimine
138 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Edith Piaf

Ööklubides esinemised viisid 1936. aasta jaanuaris kahe esimese albumini - "Les Momes de la Cloche" ja "L'Étranger", millest viimase kirjutas Marguerite Monnot, kes tegi Piafiga koostööd tema karjääri lõpuni. 6. aprillil 1936 lasti Leplée oma korteris maha. Piafi kahtlustati kaasosaluses ning teda küsitleti, lõpuks mõisteti ta siiski õigeks. Kuid isegi õigeksmõistmise valguses ei olnud meedias tekitatud negatiivne kuvand visa kaduma. Et oma maine taastada, palkas Piaf Raymond Asso, kellega tekkisid hiljem romantilised suhted. Just Asso oli see, kes muutis Piafi lavanime "Édith Piafiks", keelas Piafi varasematel ning kahtlastel tuttavatel temaga edaspidi ühendust võtta ning soovis, et Monnot kirjutaks Piafile laule, mis peegeldaksid või vihjaksid Piafi tänavaelu-aegsetele läbielamistele. Édith Piaf suri 11. oktoobril 1963 maksavähki, olles vaid 47-aastane. Ta on

Muusika → Muusika
2 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Embrüoloogia seminaritöö

Veenis voolab arteriaalne veri, st loode saab sealt hapnikku, ning arteris voolab venoosne veri, st süsihappegaas ja jääkproduktid eralduvad emale. Leian, et filmiseminarid on hea võimalus õppida ning kinnistada materjali. Inimesed on erinevad, niisamuti on ka õppimistehnikad erinevad – mõnel on nägemismälu, teine peab jälle palju kirjutama, et uus materjal paremini kinnistuks. Nähes oma silmaga, on palju kergem kõigest aru saada, sest on loodud mingi kuvand. Tavaline õppimine, st loengud ja raamatud, ei ole piisav, et kõigest aru saada.

Bioloogia → Inimene
41 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Majandussotsioloogia 3. kodutöö

õigusteaduses. Nad on peamiselt teenindus- ja kommertsaladel ning palju vähem maskuliinsetel tööstusaladel nagu näiteks tootmine ja ehitus. Seetõttu ka naiste karjäärivõimalused on palju väiksemad, kuna naisi vaadeldakse kui asendatavat tööjõudu, kes tööandja mõistes on ebapraktiline, kuna ei keskendu töö tegemisele piisavalt. BevMex töötajate seas läbiviidud uuringu põhjal konstrueeritakse ’ideaalse töötaja’ kuvand - millised positiivsed ja negatiivsed küljed sellega kaasnevad sealsetele mees- ning naistöötajatele? Tooge näiteid. BevMex pooldas töö-perekonna suhet, aga see suhe oli keskendunud rohkem maskuliinsetele meestöötajatele. Mehed võisid oodata eluaegset töölepingut ja staažikust, saades ligipääsu kõikidele hüvitistele. Naised aga pidid tööst üles ütlema, kui nad abiellusid või rasedaks jäid, mis jättis nad

Majandus → Majandussotsioloogia
1 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Unit 1 -15

company secretary ­ pearaamatupidaja limited liability ­ piiratud võimalused incorporated ­ aktsiaseltsiks ühinenud joint venture ­ ühisettevõte merger ­ ühinema acquisition ­ omandama takeover ­ ülevõtmine product ­ toode price ­ hind place ­ koht promote ­ reklaamimine marketing mix (The Fours Ps´) ­ turundusmeetmestik product advertising ­ toote reklaam target ­ sihtima media ­ media corporate advertising ­ firma reklaam brand image ­ brändi kuvand publicity ­ avalik tähelepanu information ­ informatsioon print media ­ trükimeedia publishing - kirjastused channels ­ kanalid stations ­ jaamad broadcasts ­ programmid multimedia ­ multimeedia audience ­ kuulajad/vaatajad networks - võrgustik

Keeled → Inglise keel
26 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Humanitaarõiguse analüüs

ilmselt suurt sõjaohtu ei karda, on meie lähiajalugu siiski piisavalt hea õppetund seda tõsiselt võtmaks. Humanitaarõigusega kaasnevad ka paljud mõisted, mis pakuvad võimalusi diskussiooniks. Näiteks lapsed – miks osalevad lapsed sõdades? Kuidas seda ära hoida? Samamoodi saaks arutada tsiviilisiku rolli üle sõjas – kuidas kohelda tsiviilisikuid sõjas ning mida peaks tsiviilisik ise tegema, et teda vastavalt austatakse. Samamoodi on umbmäärane vaenlase mõiste ja selle kuvand. Mõisteid, mis ei ole nii üheselt mõistetavaid on palju ja seetõttu on humanitaarõigus ise juba keeruline ja selle õpetamine veel raskem, sest palju sõltub olukorra kontekstist.

Ajalugu → Õiguse kujunemine
4 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Nõuded pakkimisele

 keskkonnakulud Kahjustatud toote kulud on seda suuremad, mida hiljem kahjustus logistilises ketis aset leiab. Toote käsitsetavus Siin peetakse silmas materjalivoo käsitsemist lao- ja veotegevuses. Logistika seisukohalt jaotatakse pakendid tootmisest ja tarbijast lähtuvaks. Peamine mure logistilistel operatsioonidel on tööstusliku pakendi disain. Paljudel põhjustel peab just pakendamine olema tähelepanu keskmes, toode ise on teisejärguline. Samas on tähtis ka toote kuvand. Seega peaks toote kuvandi loomisel õige pakend olema kavandatud koos tootega. Nii pakend kui ka toode omavad kuju, mahtu ja kaalu, kuid need omadused võivad tootel ja pakendil erinevad olla. Materjalivoo info ja nõuded pakendi märgistamisele Nii tarbija kui ka logistika seisukohalt on oluline, et pakend annaks teavet toote, st pakendi sisu ja pakendi kohta, kaunistaks ja reklaamiks toodet ning kergendaks käsitsemist jaotuses.

Logistika → Baaslogistika
3 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Rahva hääl, jumala hääl.

Rahva hääl, jumala hääl Juta Vinni XI A klass Juba aegade algusest on hõimude kokkukuuluvus ja karja heakskiit oluline olnud. See mis ütleb rahvas, on väga tähtis. Masside arvamus omab suurt võimu. Siiski oma jumala loob iga inimene endale ise, olgu see siis pilve peal istuv habemik, mõjuvõimas aadlik, raha või hoopis inimene, kelle mõttelaad on sarnane. Nagu on öelnud prantsuse filosoof ja ajaloolane Voltaire: ,,Kui jumalat ei oleks, tuleks ta välja mõelda". Juba 2. sajandil e.Kr Roomas ja tegelikult terves Vahemerepiirkonnas oli populaarseks meelelahutusürituseks gladiaatorite võitlus, kus võideldi elu ja surma eest. Niisuguste üritsute jaoks ehitati uhkeid ehitisi nagu Roomas Kolosseum. Inimesed kogunesid, et näha verd ja surma. Samuti peeti (ja peetakse mõnes piirkonnas siiani) poomist ning kividega surnuks pildumist või mõnda muud samalaadset t...

Eesti keel → Eesti keel
15 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Avalik arvamus

oma võimalustele osalema rahvusvahelistes operatsioonides erinevates maailma pingekolletes. Eestlased pooldavad rahvusvahelistes operatsioonides osalemist märksa rohkem kui muukeelne elanikkond (63% vs 43%). Sarnaselt varasemale peetakse rahvusvahelistel operatsioonidel osalemist vajalikuks ennekõike kahel põhjusel: osalemine tagab võimalike ohtude puhul Eestile NATO abi ja annab meie sõduritele vajaliku reaalse lahingukogemuse. Afganistani missiooni kuvand on elanike silmis väga mitmetahuline. Inimestel on selgelt positiivne hoiak Eesti kaitseväelaste professionaalsuse suhtes, aga samas tuntakse varasemast isegi suuremat muret meie kaitseväelaste ohutuse pärast ning ei olda eriti kindlad Afganistani missiooni vajalikkuses ja tulemuslikkuses. Keith Stseglov 11.C

Kirjandus → Kirjandus
25 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Milleks meile puhas emakeel?

peab olema keeleoskus. Samas on see enesest mõistetav, kuna koolijuhil on erinevaid asjaajamisi ja seal on vaja keeleoskust. Miks on puhas emakeel oluline? Igal inimesel on vaja omavahel rääkida. Sellejaoks on aga vaja ühist keelt. Järelikult peavad olema kahel rääkival inimesel oma emakeel. Täpselt sama lugu on äriinimestega või tähtsamate isikutega. Nad peavad oskama emakeelt, et asju ajada ja jätta endast haritud inimese kuvand. Kes kasutavad eesti keele asemel inglise keelt? Ütleks nii, et umbes 10-15 aastased kastavad väga palju inglise keelt eesti keele asemel. Mis see nii on? Sellepärast, et meie tehnika on niivõrd arenenud ja enamus asju on tehnika maailmas inglise keeles ning noored kasutavad koguaeg nutitelefone ja mängivad igasuguseid mänge. Võib ka öelda, et alla 10 aastased oskavad juba inglise keelt ja kasutavad seda palju. Nemad õpivad seda multikatest

Eesti keel → Eesti keel
34 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Sotsiaalmeedia mõju kasutajatele

anonüümsus. Eksperdid lükkavad enamjaolt selle väite ümber, öeldes, et internetis puudub anonüümsus ning kirjutatu põhjal võib tahtmise korral kirjutaja üles leida. Mina usun siiski, et vaatamata nendele hoiatustele tunnevad enamus sotsiaalmeedia kasutajad ennast turvaliselt. Tihti tahetakse jääda anonüümseks, sest see annab võimaluse isennast kujutada mistahes viisil. Mina usun, et interneti vahendusel üritatakse jätta endast täpselt selline kuvand, milline soovitakse päriselus olla. Inimesed eelistavad tihti reaalses elus suhtlemisele internetipõhist kommunikatsiooni, sest nad tunnevad end portaalides vabamalt ja turvalisemalt. Puuduvad ajapiirangud, kiire väljendamise abil on võimalik muuta enda mõeldu sõnastust ja mastaapsust. Sotsiaalmeedia kasutamine võib näida algselt väga mugava ja mitte midagi halba tõotavana, kuid ka sotsiaalvõrgustikul on mitmeid miinuseid. Negatiivne mõju ei avaldu niivõrd kiiresti kui positiivne

Eesti keel → Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ühe eluaegse kinnipeetava armastuslugu

Vangi soov on, et tema lapsed kasvaksid õiguskuulekateks riigikodanikeks. Samad unistused, mis igal lapsevanemal. Lapsed käiksid ujumas, muusikakoolis. Tema soov oli viibida teise lapse sünni juures, kuid viimasel hetkel see luba tühistati. Ta tahab näidata ühiskonnale, et eluaegsed kinnipeetavad ei ole nii ohtlikud. (Tegeleb legaalse äriga, millega toetab materiaalselt oma peret.) Kinnipeetavat toetab suur kogukond, sellepärast ongi sellel lool positiivne kuvand. Tähtis on tugeva pere olmasolu igas olukorras. Kunagi ei tohi kedagi maha kanda, kõik me teeme vigu ja iga asja eest saab karistuse ühe korra. Pole vaja elada minevikus, vaid osata näha tulevikku. Vangi mõtteid: püüab olla realist, tegelikult elan mõttetes oma perega, ise olen vanglas.

Inimeseõpetus → Inimese õpetus
7 allalaadimist
thumbnail
10
ppt

Kevin Lynch „Image of the city“

Kevin Lynch ,,Image of the city" Linna kuvand ja selle elemendid. Kevin Lynch kirjeldab raamatus "The image of the city", kuidas kolme ameerika linna elanikud oma linna tunnetavad. Ta kasutab 5 peamist mõistet oma mõtete selgitamiseks: rajad, piirid, piirkonnad, sõlmpunktid ja maamärgid. · Rajad ( teed, tänavad) on nagu kanalid, mida mööda inimesed liiguvad. · Ääred on lineaarsed elemendid, mis pole tavaliselt jalakäijate poolt aktiivses kasutused. Need on aiad, kaldaääred, raudteed. · Piirkonnad on keskmise suurusega linnaosad, millel on oma kindel iseloom. · Sõlmed on strateegilised punktid nagu teede ja tänavate ristmikud ning tänavanurgad. · Maamärgid on kindlalt määratletud suured füüsilised objektid nagu majad, mäed, tornid, poed. Rajad Liikumisteed on teerajad, teed, tänavad, mida mööda inimesed liiguvad ja jälgivad oma ümbrust. Enam...

Arhitektuur → Maastikuarhitektuuri ajalugu
54 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

Majandus. Linn. Ühiskond arvestuse põhimõisted

sümboliline majandus rajaneb peamiselt eristuvate kujundite tootmise strateegial, et teha linnadest atraktiivsed kohad finantsinvestoritele ja teistele eliitgruppidele; tähenduste ja märkide sümboliline majandus omab reaalset majanduslikku võimu ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- · Teema 7: Globaallinnad. Linnade jätkusuutlikkus. Linna kuvand Globaallinnad - hästi omavahel seotud globaalsete teenuste keskused; suured linnad, kuhu koonduvad kõrgema taseme teenused ja töökohad; globaalse kontrolli (suutlikkuse) sisendite tootmiskeskused (,,globaliseerumise kompositsiooni" mõtestades), võtmetegutsejateks on tootmisteenuste ettevõtted Maailmalinnad - peamised majanduslikud võimud maailmamajanduses; võimu ja domineerimise keskused (uut rahvusvahelist tööjaotust mõtestades), võtmetegutsejateks on

Majandus → Majandus
15 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Tegelikkus ja meediategelikkus

faktid võivad olla ebasündsad või Eesti riigile kahjulikud. Näiteks Pronksiööl, toetudes Ilmar Raagi arvamusloole, oli meedial suur vastutus. Nimelt, et mitte olulist luureinfot vaenlasele ära anda, pidid nad säilitama kainet mõistust. Ilmar Raagi arvates oli see oluline, kuna Eesti riigi vastase üks eesmärkidest oli ebastabiliseerida riiki, kutsuda esile valitsuskriis ja lisaks tekitada Läänes kuvand Eestist kui probleemsest ebademokraatlikust riigist, mida ei maksa toetada. Vastased oleksid info kättesaamisel suutnud oma tegevust vajadusel ümber organiseerida. Ajakirjandus käitus õigesti kui, oli ühe öö jagu maas elektroonilisest meediast ning andis välja rahusäilitava tooniga artiklid ja juhtkirjad. Vastutuse olemasolu aga piirab tegelikkuse esitamist rahvale. Loomulik on, et loo valmistaja kirjutab veidi oma arusaamise järgi ning tema nägemus

Eesti keel → Eesti keel
20 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Füüsikast tulenevad võimalused ja ohud

Väide et just tänu füüsikale on inimkond suutnud luua nõnda kõrgtehnoloogilise ja tsiviliseeritud maailma, pole vale. Füüsikas tehtud avastamised on meid õpetanud panema looduses leiduvaid jõude enda kasuks tööle ehk see on peamine loodusteadus, mis suudab algatada tehnilist arengut. Mõnel pool nimetatakse seda füüsika rakenduslikuks väärtuseks. Just nimelt tänu sellele oli füüsikal 19. ning 20. sajandi esimesel poolel igati hea ja positiivne kuvand. Mehaanika väljaarendamine 18. sajandil võimaldas ehitada inimtööd kõvasti kergendavaid masinaid. Ketrus- ja kudumismasinad, treipingid ja kõiksugu muud seesugused tööriistad panid aluse seniolematule tööviljakuse tõusule. Inglismaal algatati aurumasinatega (millest arendati hiljem välja ka sisepõlemismootor) nn. tööstusrevolutsioon. Tänu massitootmisele inimeste elujärg paranes ja süvenes üha mugavam eluviis

Füüsika → Füüsika
24 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Klientide ootused ja vajadused, Esmamulje teeninduses, Klienditeenindaja suhtlusvahendid.

Kui teil on harjumus käsi peita tehke endaga tööd ja harjutage mõõdukat Zsetikuleerimist. *Köhatamine - kui köhatamisest hakkab saama harjumus, proovige selle asemel neelata. *Väline visiitkaart - pakend pole kunagi tähtsam kui sisu. Ometi on tõsi et koleda paki seest ei viitsita sageli ilusat hinge otsida. Hoolitsetud välimus kõige muu hulgas ka riietud näitab lugupidamist isenda ja teiste suhtes. *Teenindaja kuvand. - Tervislik tajutav pilt teenindajast. - see kujuneb kõigist neist komponentidest mida klient tajuba oma nägemis kuulmis ja haistmismeeltega ja mida ta tunneb teenindajaga suheldes. *Teenindaja välimus peab olema laitmatult hoolitsetud ­ soeng, riietus, jalanõud, käed, make up, ehted, parfüüm. Klienditeenindaja suhtlusvahendid. *Hea teenindamine tähendab palju rohkemat kui vaid head suhtlemist klientidega, aga oskuslik suhtlus on üheks hea klienditeeninduse aluseks.

Majandus → Klienditeenindus
83 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

margitoode, kuuludes tiheda konkurentsiga kaubakategooriasse, kommunikeerib mitte niivõrd tooteomadusi, kui pigem subjektiivselt tunnetatavaid isiksusomadusi. Brändile omistatakse/ konstrueeritakse „mina“, Kujundatakse olukord, mille puhul sihttarbijal on võimalik tunda teatavat ühisosa selle brändiga.  Bränd kui ikoon/Brand as Icon: brändi iseloomustab kõrge margiteadvus ja tugev kuvand, mis kompileerub rikkalike esmaste ja teisaste assotsiatsioonide toel.  Bränd kui ettevõte/Brand as Company: M. Goodyeari väitel märgib see tase üleminekud postmodernistliku turunduse faasi. Selles arengujärgus omab bränd kompleksset identiteeti ning tarbija omab sellega mitmeid erinevaid kokkupuutepunkte ja –põhjuseid. Bränd/margitoode on tarbija teadvuses samastunud ettevõttega.

Meedia → Reklaam
10 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Soomlaste representatsioon Eesti meedias

Eve Ernis räägib samuti soomlastest positiivses võtmes, kuid märgib ära ka teistsuguse poole: „Soome kirjanik on kirjutanud ise oma rahva kohta nii: soomlased on laisad, seltsivad ja viinahimulised. Nad armastavad „kõva" kärakat ja „pehmet" naist.““ [4] Hiljuti oli meedias aktiivne uudis soomlastest, kes Tallinna sadamas alkoholi kokku ostsid. Nimelt hakkas juulist kehtima piirangud alkoholiveo suhtes Soome. [5] Seega võib soomlase kuvand olla kohati alkoholilembene, sest alkoholi ostetakse kokku väga suurtes kogustes. Kohati on soomlast meedias nimetatud ka vodkaturistiks. [5] http://www.ohtuleht.ee/585808/pidu-labi-soome-toll-uritab-pidurdada-viinarallit-eestist Soomlast kujutatakse trükiajakirjanduses nii alkoholi ostmas kui ka tubli ja rahuliku inimesena, kes üritab eestlast võimalusel aidata. Tihti võrreldakse eestlase ja soomlase sissetulekut, mis mõjub alavääristavalt

Meedia → Meedia
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Olümpiamängud

Olümpiamängude elustamise idee pärineb Prantsusmaalt. Suur huvi seda teoks teha tekkis 19. sajandi keskpaiku Inglismaal ja Kreekas. Ajavahemikus 1859­1889 korraldati Ateenas antiikolümpiamängude eeskujul mitu korda Zappase mänge. Neist võistlustest võtsid osa ainult kreeka sportlased. Põhiettekandega esines Pierre de Coubertin. Ta tegi ettepaneku hakata rahvusvahelise spordielu edendamiseks uuesti korraldama olümpiamänge ja esitas nende elustamise kava. Kongressist osavõtjad kiitsid tema ettepaneku heaks ja otsustasid pidada esimesed nüüdisaja olümpiamängud 1896. aastal Kreekas. Olümpialiikumise organiseerimiseks ja kooskõlastamiseks moodustati Rahvusvaheline Olümpiakomitee. Selle esimeseks presidendiks valiti kreeka kirjanik Demetrios Vikelas ja peasekretäriks Pierre de Coubertin. Nüüdisaegsed olümpiamängud ehk kaasaegsed olümpiamängud ehk olümpiamängud on tähtsaim ja suurim rahvusvaheline tali- ja suvespordialade võistlus, kus osa...

Sport → Sport
3 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Toitlustusettevõtted

...................................5 Kasutatud kirjandus:...............................................................................................................6 2 1.Mida väljendab toitlustusettevõtte äriidee? Äriidee kirjeldab, millistele kliendirühmadele ettevõtte tooted ja teenused on suunatud, millist menüüd ja teenuseid ettevõte pakub, kuidas toimib selle tootmine ja teenindus ning milline on ettevõtte kuvand. (Kellele? Mida? Kuidas?) 2.Miks on restoranid toitlustusteenuste turul? Sest nad pakuvad kvaliteetset toitu ja teenindust ning mugavat keskkonda. Nad võivad olla iseseisvad ettevõtted või pakkuda toitlustusteenuseid hotellides, spaades, konverentsikeskustes, laevadel, rongides, firmades jne. 3. Milliseid restorane oskate nimetada oma kodukohas (või näiteks Tallinnas, Tartus, Pärnus jne)?

Toit → Kodumajandus
22 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Korrektne ametikeel

6.kas ja kui palju kasutatakse firmas mobiiltelefone B. Andmeside valdkonda puudutavad küsimused sõltuvad samuti erinevatest teguritest kõigepealt on kindlasti oluline: 1.internetiühenduse pakkujate tuntus (küsimus esitatakse vastavalt sellele, kas ettevõttes on internetiühendus või kavatsetakse sellega liituda ning hinnangust selle kiiruse ja kvaliteedi suhtele) 2.milline on kasutatav ISP, selle vahetamise tõenäosus ning rahulolu sellega 3.milline on ISP maine ja hinna-kvaliteedi kuvand 4.kas firmal on kodulehekülg või ta kavatseb selle koostada HARJUTUS 5: Väldi võõrmõju Kõneleja kriipsutas alla eriti kaht momenti. Kõneleja kriipsutas alla eriti kaht aspekti Ka meediaäris võetakse riske, püütakse auditooriumiedu saavutada ka majandusliku ohu piiril. Ka meediaäris võetakse võimalik oht,püütakse kuulajaskonna edu saavutada ka majandusliku ohu piiril. Viime kokkusaamise kuskile järgmisse nädalasse. Saame kokku millalgi järmisel nädalal.

Eesti keel → Eesti keel
52 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Marilyn Monroe

talle omaseks ja puusihööritava kõnnaku, millest hiljem kujunes tema näitleja isikupära. Järgnes totaka blondiini roll filmis ,,Kuidas abielluda miljonäriga?", mis lasi Monroe koomikutalendil eredalt särada ja sillutasid teed paljude hinnangul tema parima filmini ,,Dzässis ainult tüdrukud". Nende filmide vahele jäi veel mitmeid peaosi, millest üks oli osa filmis ,,Seitsmeaastane igatsus", mille reklaamipildist sündis tõenäolisemalt kuulsaim kuvand kino ajaloos ­ Marilyn rõõmsalt naermas, kui metroorestist kerkiv tõmbetuul lennutab õhku tema valge kleidi. Ülemaailmne kuulsus ja eraelu Pärast selle filmi tegemist tüdines ta rollidest, mida talle pakuti ja pages Hollywoodist New Yorki ja asusõppima metoodnäilemise looja Lee Strasbergi näitestuudios, kuid selline näitekunstile lähenemine ei sobinud talle omase talendiga ja Fox ahvatles Marilyni enda juurde tagasi senisest parema lepinguga

Biograafia → Kuulsused
15 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

tegevus tööandjana; kommunikatsioon; firma väljanägemine ­ hooned, keskkond, töötajate riietus, autod jms; firma atribuutika ­ lipud, vimplid, kauba- ja firmamärgid, reklaamtrükised jms. Kuvand moodustub inimeste teadmistest, tunnetest, seisukohtadest, uskumustest ning luuakse nii ratsionaalsete kui emotsionaalsete tegurite toimel. Kujutluse organisatsioonist määrab kõik see, mis ettevõtte ja tema tegemiste kohta kuuldakse, nähakse ja tunnetatakse. Firma kuvand suunab tarbijat kaubaostul, töötajat töökoha valikul, investeerijat aktsiate ostul jne. Organisatsiooni kuvand võib olla: positiivne negatiivne mittemidagiütlev. Positiivne kuvand aitab firmal tooteid ja teenuseid soodsamalt ja laiemalt turustada, juurde tuua uusi tarbijaid ning seeläbi suurendada kasumit. Kuvand võib halveneda, kui manipuleeritakse tarbijatega, kui meelitatakse neid ostma kaupu ja teenuseid, mida nad tegelikult ei vaja või mille kvaliteet on madal

Majandus → Turunduse alused
91 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Stilistika ja reklaamtekst

ENAMUSE OMA AJAST? ÕNNEKS ÜMBRITSEB TEID KAASAEGNE SOOJUSTUSMATERJAL" ­ distantsitust taotlev karikatuuri juures teietus Stilistiline pinge ei lisa kummalegi reklaamile midagi tähenduslikku. Stiil pole ainult tundeasi, vaid ka müügivahend. Sinatamine või teietamine reklaamis on stiiliküsimus, mille lahendus sõltub konkreetse kultuurikeskkonna psühholoogilisest ja sotsiaalsest eripärast. Kaupadel on oma kuvand, oma sotsiaalpühholoogiline isikus, mida reklaam peab arvestama ja kujundama. Selle eeldus on õige keeleline käitumine reklaamis. Keeleteadus on reklaamiteaduse osa. L. Priimägi ,,Reklaamikunst" 1998 MOTIVEERIDA, MÜRAST VABASTADA, AIDATA LUUA SOODSAID MÕTTEID, NEID HÄSTI MÄLLU JÄTTA, TAGADA MÕISTETAVUS Stilistilised kujundid reklaamis: ,,Epiteedid, epiteedid" Pildilisele ikoonile lisandub deviis ja legend.

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
67 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Välisministeerium

5.3 Eesti isikute kaitse välismaal ja välissuhetes Alameesmärgid: o Konsulaarkaitse asukohamaades o Kodanike õiguste edendamine (reisimis-, töötamis-, viibimis- jne) o Konsulaar- ja välissuhete alase info kättesaadavus o Toimetulek piireületavate probleemidega. 5.4 Eesti mõjukus ja hea maine Alameesmärgid: o Algatuslikkus rahvusvahelistes organisatsioonides o Innovaatilise riigi kuvand o Asjatundlikkust jagav ja globaalteemades kaasarääkiv riik o Eesti hea maine o Rahvusvahelist vastutust jagav ja panustav riik 5.5 Demokraatiat, inimõigusi, õigusriigi põhimõtteid, majandusvabadusi ja arengut edendav väärtuste ruum. Alameesmärgid: o Demokraatiat ja õigusriigi põhimõtteid taotlevate rahvusvahelise õiguse normide edendamine o Inimõigusi kaitsvate rahvusvahelise õiguse normide edendamine

Majandus → Ettevõttlus
8 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Lifelong learning and the low-skilled -artikli kokkuvõte

1. kooli pooleli jätnud inimestel tihti koolist halvad mälestused, ei soovi enam sarnast olukorda 2. tugev vajadus säilitada oma intentiteet ja eneseaustus. Aastaid olnud korralik töökoht, saavutatud sotsiaalne kindel positsioon. Kooli tagasiminek tundub ebaõiglane (madalamale õpilase positsioonile). 3. noored tunnistavad küll elukestvat õpet, kuid see on nende jaoks piirav, igav, soovimatu. Tänapäeva noortel on tihti idealiseeritud ettekujutus oma tulevikust. Meedia loodud kuvand superstaaridest, modellidest, rikastest inimestest loob noortele ettekujutuse kergelt saadud kuulsusest, rahast ja õnnest. Selliste eesmärkide saavutamiseks tehtav töö ja vaev jääb tähelepanuta. Kuulsuse varjupooled on jäetudki varju. Kuidas ikkagi kõiki neid gruppe suunata õppima, kuidas leida neile kõigile motivatsioonitegur, et nad väärtustaksid teadmisi ja õppimist? Suur vajadus on vastutuleliku teenustevaliku ja võimaluste järele. Ümberõppes vältida

Pedagoogika → Koolikorraldus
52 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Laste psühhosotsiaalne areng

Sotsiaalse kuuluvuse kohta tooksin välja ka veel selle, et mida vanemaks saadakse, seda paremini ja tugevamini hinnatakse ning võrreldakse enda minapilti teistega. Sotsiaalsed oskused paranevad vanemaks saades, näiteks osatakse töödelda seda infot, milline ma olen ning milline on minu arvates minu ideaal. Pööraksin ka tähelepanu sellele, et teismeliste enesehinnang on väga muutuv ning seda ideaali võivad mõjutada eelkõige sotsiaalsed suhted ning ühiskonna poolt kujundatud kuvand, milline üks õige noor peab välja nägema, näiteks mida harrastama, mida sööma. Kui mõni teismeline suudab jääda isikupäraseks, võib ta langeda teiste poolt sildistamise ohvriks. Mida noorem on laps, seda vähem esineb teadlikku kiusamist ja norimist, kuigi lapsed on väga otsekohesed ja ei filtreeri veel oma peas, kui palju valu võivad nende sõnad kellelegi teha. Laste psühhosotsiaalset arengut kirjeldaksin Eriksoni teooria üldpõhimõtetel. Tema teooria

Psühholoogia → Psühholoogia
14 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Ettevõtte Sotsiaalne Vastutus

 Rahva tervis  Ausam maksude maksmine KASU ETTEVÕTTELE  Vähenenud tegevuskulud  Parem brändi imago ja maine  Suurenenud müük ja kliendilojaalsus  Kasvanud tootlikkus ja parem kvaliteet  Suurenenud võime köita ja hoida paremaid töötajaid SOTSIAALNE TURUNDUS Avalikkuse teavitamine sotsiaalse mõjuga tegevustest on üks võimalus eristada firmat tema turukonkurentidest, luua sellele ainulaadne kuvand ja suurendada ettevõtte läbipaistvust. Investeerijad soovivad paigutada raha ettevõttesse, mis on tuntud eetilise ja vastutustundliku käitumise poolest. Sageli huvituvad investorid vastutustundlikest investeeringutest, sest kaugemas tulevikus nähakse sellises investeeringus suuremat potentsiaali. Korporatiivsest vastutusest teavitamisel tuleb jälgida, et liialt ei keskendutaks oma välimise mina-pildi läikimalöömisele.

Majandus → Ettevõtlus
21 allalaadimist
thumbnail
5
docx

SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED.

lahendusi leidma. Kõikide nende tööülesannete täitmise eelduseks on teenindusmõttelaad ja sellele vastav käitumine. Selleks, et rahuldada kõikide võimalike klientide erinevaid vajadusi, peab teenindaja oma tööülesandeid täites olema ka erinevates rollides: suhtleja, müüja, nõustaja, kindlustunde looja jne, see nimekiri on väga pikk. Edukuse aluseks klienditeenindusel on töötaja väline kuvand, suhtlemisoskused, asjatundlikkus, hea silmside ja motivatsioon. Hea teenindamine tähendab kindlasti rohkemat kui üksnes hea suhtlusoskus klientidega, kuid sellegipoolest on see klienditeenduse üks alustalasid. Mistõttu on äärmiselt oluline mõista ning kindlasti ka osata kasutada klienditeenindaja suhtlusvahendeid, mida on võimalik liigitada kaheks rühmaks. Esimeseks rühmaks on personaalsed suhtlusvahendid, mille hulka loetakse klienditeenindaja enda

Filosoofia → Teenindusfilosoofia
204 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Hispaania

Siit tulenevalt ka Pôhja ja Lôuna Hispaania mustlaste keele, kommete ja temperamendi erinevus 1.2 Hispaania loodus Pürenee ehk Ibeeria poolsaarel on kolm suurt kliimavööndit: niiske atlantiline (pehmed talved ja jahedad suved), vahemereline (pehmed talved ja kuumad suved) ning sisemaakliima (vähe sademeid, külmad talved ja väga kuumad suved). Paljud eurooplased naudivad seda oma talvepuhkusel Kuigi Hispaaniast on loodud tõeliselt sooja päikesemaa kuvand, kehtib see tõde aasta ringi ehk vaid Kanaari saartel, mida mõjutavad nii Golfi hoovus kui ka Shara kõrbest Atlandile kanduvad tuuled. Loode - Hispaania Galicia ilm sarnaneb pigem lähedal asuvale Inglismaale ­ sajab palju, talved on mahedad ja niiskedning suvised temperatuurid põhjamaa kliimaga harjunule vastuvõetavad. Ülejäänud Põhja - Hispaania maakonnad on kuivemad, kuid talviti on mägistes Asturiases ja Baskimaal temperatuuri mõnikord ka nulli lähedal.

Geograafia → Geograafia
6 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Nõukogude Eesti külma sõja ajal

tähtsam oli väljaanne, seda suuremat tähelepanu pöörasid sellele ajakirjanduse kontrollijad.Teeb kokkuvõtte, et ajakirjanikud olid ühiskonna mõjutajad, sest ajakirjanduse eesmärk oli riigisisene propaganda ja kasvatustöö mis pidid reklaamima propaganda üritusi ning aitama ellu viia mitmesuguseid kampaaniaid, kirjutama nõukogulikest tähtpäevadest, kangelastest, reformidest, jne., et kasvatada uut inimest. Karin Veski, Anu Raudsepp „Vaenlase ja kangelase kuvand eestikeelses originaalõpikutes aastal 1947-1953“. Artikkel vaatleb vaenlase ja kangelase kuvandi loomist sõjajärgsetes eestikeelsetes originaalõpikutes ning nende kuvandite loomise ja muutmise põhjusi. Jõudsid järeldusele, et kõige rohkem käsitleti neid teemasid eesti keele ja kirjanduse õpikutes. Eesti NSV õpikutes kõneldi sisevaenlasest (kulak, kodanlikud natsionalistid, fasistide käsilased). Kangelase ja

Ajalugu → Eesti Lähiajalugu
9 allalaadimist
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

hoiakukomponendi väärtustest on esitada reklaami (ja/või toote) kohta 2 küsimust: 1. Kas see meeldib või ei meeldi? 2. Kas see tundub kasulik või kasutu? Sõltuvalt reklaamisituatsiooni ning kauba asukohast osalusmäära mõõtmes, saame nende hoiakute põhjal ennustada, kas ostukavatsus võiks tekkida või mitte. Reklaamitavasse hoiaku kujunemise peamiseks teguriks loetakse reklaamitava margi tuntust. Avalik arvamus, maine, imidž Mis on mis?  Imago või imidž – KUVAND (emotsioonid, pilt inimese peas)  Maine - REPUTATSIOON (pigem ratsionaalne argument, üldisem arvamus)  Maine mõõt: KÕRGE-MADAL või HEA-HALB; maine muutus on pikalisem kui avaliku/üldise arvamuse muutus.  Imidži mõõt: TUGEV-NÕRK oma mitmekesisuses.  Imidž on eelkõige emotsionaalne ostuargument  Maine on pigem ratsionaalne ostuargument  Maineuuring – arvamusuuring  Imidžiuuring – assotsiatsiooniuuring Reputatsioon/maine

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

• Eelnev reklaamitava margi eelistamine. • Reklaami ilmumine trükireklaamina. • Isikuga/sihtrühmaga sobiva apellatsiooni kasutamine. • Isikule/sihtrühmale meeldivate persoonide ja keskkonna kasutamine. • Reklaam tuleb “läbi kaaluda” erinevaist hoiakutasandeist lähtudes. • Kulumise vältimine – mõjub hoiakule hävitavalt. Avalik arvamus, maine, imidž Mis on mis?  Imago või imidž – kuvand.  Maine – reputatsioon.  Avalik arvamus – kellegi avalikult arvatud arvamus või kogum selliseid.  Üldine arvamus.  Maine mõõt: kõrge-madal või hea-halb; maine muutus on pikalisem kui avaliku/üldsuse arvamuse muutus.  Imidži mõõt – tugev-nõrk oma mitmekesisuses.  Imidž on eelkõige emotsionaalne ostuargument.  Maineuuring – arvamusuuring.  Imidžiuuring – assotsiatsiooniuuring. Maine/reputatsioon:

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
57 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun