Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"turundusstrateegia" - 150 õppematerjali

turundusstrateegia – terviklik eesmärkide ja lähenemisviiside kogum, mida organisatsioon kasutab oma turundustegevuses, et toetada üldstrateegiat (ehk äristrateegiat).
thumbnail
22
docx

X ettevõtte turundusstrateegia

SISUKORD 1Ettevõttest................................................................................................................ 2 1.1Üldinfo................................................................................................................ 2 1.2Ettevõtte missioon.............................................................................................. 2 1.3VKG visioon........................................................................................................ 2 1.4VKG väärtused.................................................................................................... 2 2Hetkeseis.................................................................................................................. 3 2.1Tegevusala.......................................................................................................... 3 2.2Tarbijad.............................................................

Majandus → Turunduse alused
27 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Referaat teemal "Turundusstrateegia kujundamine"

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond Kristo Tõnissoo AÜEP 2 TURUNDUSSTRATEEGIA KUJUNDAMINE Referaat Juhendaja: Lektor Heldur Heinsoo Pärnu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Referaadi teemaks valisin turundusstrateegia kujundamine kuna äri- ja turundusplaane vajavad nii alustavad kui tegutsevad ettevõtted. Edukas organisatsioon peab tundma oma sise- ja väliskeskkonda, turunduse planeerimine hõlmab endas teabe kogumist ja analüüsimist nii turul toimuva kui ka organisatsiooni enda kohta. Turg koosneb suurest hulgast tarbijatest ja igal on neist erinevad nõudmised nii tootetele kui teenustele Tootjatel on võimatu kohanduda iga tarbija personaalsetele vajadustele, sestap tuleb analüüsida, kas pakutava

Majandus → Ettevõtluskeskkond
134 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

3. Mis on turundusplaan ja peamised turundusplaani osad? Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. Osad: 1) Ettevõtte tutvustus, ettevõtte tegevusvaldkond. 2) Missioon, visioon, tunnuslause (slogan). 3) Pakutavad tooted ja teenused. 4) Turunduskommunikatsioon. 5) SWOT-analüüs. 6) Konkurendid (otsesed ja kaudsed konkurendid), 7) Konkurentsieelis, toote/teenuse unikaalsus. 8) Turundusstrateegia. 9) Turundusmeetmestiku mudel (4P ­ toode, hind, turustamine, müügitoetus). 10) Kokkuvõte. 4. Nimeta turundusmeetmestiku osad. Selgita. Turundusmeetmestikul on 4 põhilist elementi- toode, hind, turustus ja toetus. 1. Toode. Millist toodet me turundame? Millised on selle toote eelised võrreldes teiste turul olevate samalaadsete toodetega? Miks peaks klient eelistama just seda toodet? Milliseid probleeme see aitab kliendil lahendada? Kas tootega koos pakutakse ka

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

Turunduse 6 h .

Turundus 6 Triinu Kask Mainori Kõrgkool 2009.05.18 Uurimustöö juhend J Ettekanne : 1. ja 8. juunil Reaalselt eksisteeriv äriettevõte(piisavalt suur, min ~5) Aega ettekandeks ca 15 min. Uurimise eelduseks turundusmõistete ja peamiste turundusideede valdamine Kasutada illustratsioone(pildid, diagrammid, skeemid jne) Slaidid esitada 6 kaupa lehel Ei soovita a la transpordi ettevõtet. Uurimustöö juhend 2 Transpordi ­ klassikalist turundustegevust eriti pole. Tekst, mida räägin nt kõnekaartidel Kasutada rohkelt illustratsioone Kuidas infot saada? Ettevõtte koduleht Usutlused töötajatega(juht, turundusjuht jne) Ettevõtte dokumentatsioon(äriplaan, turundusplaan, rahataotlused(EAS), Meedias ilmunud materjalid (reklaamid, artikklid jms.) Sissejuhatus Logo Nimetus Miks valisin, põhjendus Leidmise kirjeldus Info saamine, kuidas sain Mida sain, kust sain, kellelt, kuidas küsisin, mi...

Majandus → Turunduse alused
147 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

(vaba vahetus). Turud on füüsilised kohad, kus ostjad ja müüjad kogunevad kaupade ostuks ja müügiks. Turunduse ülesanded ja ulatus võivad küll oluliselt erineda ettevõtteti ja turuti (turgudest), kuid turundusel on kaks mõõdet- strateegiline ja taktikaline. Strat.turundus (analüütiline protsess) käsitleb järgmisi etappe: tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline/Operatiivne turundus (tegevuslik protsess)keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turundus-eelarve ja ajakava. Kindlasti ka teostus ja kontroll. Turunduse eesmärk on juhtida turundusmeetmestikku: 4P-d (toodet,hinda,müügikohta ja edustust) ning luua tarbijatega pikaajaline vastastikku kasumlik suhe, mitte lihtsalt müüa oma toodet

Majandus → Turundus
277 allalaadimist
thumbnail
51
ppt

Turundus

Strateegiline turundus Positsioneerimine on turundusspetsialisti poolt teadlikult kujundatud protsess, mille käigus luuakse ettevõttest või tootest potentsiaalse kliendi teadvuses eristuv, väärtuslik ja atraktiivne kuvand. Strateegiline turundus Taktikaline turundus keskendub sihtrühmade kesksete turundusplaanide ja tegevuskavade koostamisele. Selle käigus koostatakse vastav turundusmeetmestik ehk toote, hinna, turustuse ja jaotuse kombinatsioon. Turundusstrateegia Turundusstrateegia koosneb otsustest, mis on seotud firma turunduskulutuste, turundusmeetmestiku koostamise ja turundustegevuse suunamisega sinna, kus arvatakse olevat arenev keskkond ja konkurents. Turunduseesmärkide abil saavad paika nii üldine turundusstrateegia suund kui ka konkreetsed, mõõdetavad ja ajakavaga seotud sihid, mida ettevõte püüab oma turundustegevusega saavutada. Turundusstrateegia Korrektselt sõnastatud turundusstrateegia peab välja tooma järgmise info:

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
5
docx

TURUNDUSTEGEVUSTE LÄBIVIIMINE

Nissan, Chevrolet ja paljud teised suured maailmakuulsad autosid tootvad firmad. Veelgi enam, firma võib sattuda kiirelt pankrotti, kuna väikselt alustada sellise firmaga on tänapäeval üsna raske, võib koguni öelda, et peaaegu isegi võimatu. Seega tekib päevakorda küsimus, et kas lõpetada tootmine ning kuulutada pankrot. Iga stsenaarium nõuab unikaalset turundusstrateegiat, et läbi lüüa tänapäevases turus. Turundusstrateegia erineb turundamise taktikast sellepoolest, et turundamise taktika kui selline tegutseb pikemaajaliselt toodete, kaupade ning teenuste turustamise suhtes. Seevastu taktika tegeleb lühemaajaliste perioodide peale mõtlemisega. Seetõttu kirja posti panemine või kirja müümine oleks taktika, kuid turunduskanalite muutmine, hindade muutmine või reklaamielementide kasutamine oleks arutatav kui strateegiline muutus. Turundusstrateegia arvestab ka loomulikult firma

Majandus → Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Kliendikeskne turundus kui eduka ettevõtte strateegia

............................................................................................................. 9 1.3 Ettevõtte edukus................................................................................................. 10 2.Mcdonald'si kliendikeskse turunduse strateegia........................................................ 12 2.1 Ettevõtte tutvustus.............................................................................................. 12 2.2 Kliendikeskse turundusstrateegia kujundamine.................................................. 13 Kokkuvõte.................................................................................................................... 15 Viidatud allikad............................................................................................................. 16 4 SISSEJUHATUS Tänapäeva teenindusühiskonnas on suurte ettevõtete fookuspunktis kliendid. Kliendid,

Majandus → Turundus
97 allalaadimist
thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

...........................25 Turgude kirjeldamine......................................................................................................26 Eesmärkide püstitamine..........................................................................................................29 Müügieesmärgid .............................................................................................................31 Turundusstrateegia ja -programm...........................................................................................32 Turundusstrateegia ........................................................................................................32 Turundusprogramm........................................................................................................34 Tegevuskava ning finantsaruanded ja -prognoosid ................................................................37

Muu → Ainetöö
176 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriidee kirjeldus: OÜ KODUKAUNISTUS

.....................................................................................................6 2.2. Turg ning konkurents..............................................................................................6 3. Turustamine...................................................................................................................7 3.1. Turustuskanalid.......................................................................................................7 3.2 Turundusstrateegia...................................................................................................7 4. Tootmine/teenuste osutamine ning riskid......................................................................8 5. Finantseerimine ning ettevõtte käivitamine...................................................................9 5.1 Finantseerimine........................................................................................................9 5.2 Ettevõtte käivitamine............

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Kotleri turnudus

Vahepeal on tehnika palju arenenud, on tekkinud palju uusi võimalusi ja ka turundajate tööpõld on oluliselt muutunud. Ometi võib täna raamatut lugedes näha, et kirjanik oleks justkui ette näinud kuidas tulevikus arvuteid kasutama hakatakse ja väga täpselt juba tänas käesolevat situatsiooni kirjeldanud. Raamat on jagatud erinevateks osadeks. 1. osa ­ Strateegiline turundus Siin püstitatakse küse küsimusi; kas edu tagavaid turundusstrateegiaid on olemas?; milline on edukas turundusstrateegia?; milliste raskestega enamik firmasid turul kokku puutub? Loetletakse ja kirjeldatakse 9 edustrateegiat- need on: - Edu tänu kõrgemale kvaliteedile - Edu tänu paremale teenindusele - Edu tänu madalamale hinnale - Edu tänu laiale turundusvõrgule - Edu tänu kliendi soovidega arvestamisele - Edu tänu toote pidevale pidevale parandamisele - Edu tänu uuendamisele - Edu tänu sellele, et tullakse laienevale turule

Majandus → Turundus
19 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaani Struktuur

- toote/teenuse edaspidine arendamine ja nomenklatuuri muutmine 6. Turuanalüüs - turu ja klientide ning nõudluse kirjeldamine toote järele - toote konkurentsieelised ja hinnatase - turu maht ja stabiilsus - alanüüsitakse konkurente ja sihtgruppi ning turuosa suurust - kirjeldatakse ettevõtte potensiaalseid kliente: hulk, vanus, sugu, elukoht, harjumused 7. Turundus - turundusplaan (ärieesmärk, saavutused (praegused ja tulevased), tegevused) - turundusstrateegia (toote/teenuse reklaam, müügikanalid 8. Finantseerimine - ettevõtte käivitamiseks vajalik finantseering ja rahastamisallikad - vajaminevad vahendid (seadmed, ruumid, käibevahendid) ja maksumused - laenukapitali kaasamise vajadus, omakapitali kasutusvõimalused 9. Finantsprognoosid - esitatakse tulude ja kulude prognoos, kassavoogude aruanne, kasumiaruanne, bilanss - prognoosid esitatakse 3 aasta kohta (esimesel aastal kuude kaupa; järnevatel aastatel a kaupa) 10

Majandus → Ettevõtlus
59 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Ostja Müüa suhted rahvusvahelises kaubanduses

Aastatel 1923-1947 loodi neid 83 ja 1963-1973 loodi juba 522 osakonda. Praegu ei saa ükski firmajuht läbi ilma marketingita. Turunduse eriti suur osatähtsus on kaubandus- ja vahendusfirmades. Tähtis on leida see õige turuosa, see õige tarbija, kellele toodet müüa. Muidugi ei ole olulised ainult turuosa ja tarbija, vaid neile lisaks on veel palju olulisi tegureid, mis mõjuvad toote müügi edukusele. Neist tähtsaimaks loetakse hinda ja müügitoetust. Neid nelja peetaksegi turundusstrateegia tähtsamateks komponentideks. Õige turundusstrateegia on oluline firma edukaks majandustegevuseks. Ainult õigest turundusstrateegiast siiski ei piisa. Seda eriti siis, kui on tegemist rahvusvahelise kaubandusega. Siin on lisaks majandustõdedele vaja teada ka erinevate riikide õigussätteid, tavasid ja kombeid. Selleks, et erinevate riikide vahel turundust ja eriti kaubandust korraldada, võttis Ühinenud Rahvaste Organisatsioon 1980. aasta 11.

Majandus → Majandus
38 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Praktiline töö "Õpilasfirma Momentus"

valesti. · Ülevaateks tulevastele (õpilas)firmadele · Inspireerida noori hakkama ettevõtjaks Uurimistöö eesmärk · Õpilasfirma kui praktilise töö eesmärgiks on ettevõtlusteadmiste omandamine ja ette- võtlikkuse arendamine praktilise tegevuse kaudu. · Analüüsitakse õpilasfirma tegevust ühe tegevusaasta jooksul. Töö ülesehitus 1. Tegevuse ülevaade 2. Teenus 3. Tegevus 4. Tegevuse kirjeldus 5. Turg ja turundusstrateegia 6. Juhtimine 7. Finantskokkuvõte 8. Õpilasfirma potentsiaal pärisfirmana Teoreetiline taust · Vali meeskond hoolega · Ära ole kunagi kindel milleski. · Oma alati plaan B-d · Arutle, vaidle, mõtle · Ole leppimisvõimeline · Anna teine võimalus · Vahel tuleb lihtsalt ära teha Teoreetiline taust · Isaacson. Walter, 2011 Steve Jobs Tallinn: Ajakirjade Kirjastus · Kiyosaki. R, Lechter, 2005. S Rikas isa, vaene isa.

Majandus → Majandus
49 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Lihtsustatud äriplaan

..........5 3.1. Konkurents.................................................................................................................. 5 3.1.1. Otsesed konkurendid ­ iseloomustus...................................................................5 3.1.2. Eeldatavad konkurendid ­ iseloomustus..............................................................5 3.1.3. Ettevõtte konkurentsieelised ja strateegia ........................................................... 5 4. TURUNDUSSTRATEEGIA .............................................................................................6 4.1. Püsiklientuur, nende osakaal müügist, maksetingimused........................................... 6 4.2. Müügi- ja turustamiskanalid.......................................................................................6 4.3. Hinnakujundusstrateegia, võrdlus konkurentidega..................................................... 6 4.4. Teenuste mitmekesistamine.......................

Majandus → Majandus
399 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kas kõiki kliente on mõtet hoida?

pidada Coca Cola kui ettevõtte ärilisi otsuseid vastuvõtmatuteks (näiteks seoses joogivee skandaaliga1. Seetõttu ongi oluline välja töötada kes on soovitud tarbija ­ kellele saame müüa -, millised on tema vajadused, ning kuidas ettevõtte toode või teenus neid täita saab. Ilmselgelt on sellest lähtuvalt väga oluline ka see, kuidas tarbija teada saab sellest, et meie toode või teenus oleks just talle parim valik ­ turundusstrateegia lähtub soovitud kliendist sama palju kui tootest või teenusest endast, kui mitte rohkem. Kliendi defineerimine on piisavalt keeruline ning ettevõtjatele peavalu tekitav protsess, et see on muutunud nissiks, millelt andekamatel turundusgurudel on õnnestunud edukalt raha teenida. Brian Tracy, ettevõtlusarendaja ning ettevõtjate koolitaja, on näiteks defineerinud lihtsad sammud, mida jälgides peaks olema võimalik välja selgitada oma ideaalne ostja. Alates oma toote

Majandus → Innovatsioon
5 allalaadimist
thumbnail
13
docx

I Kontrolltöö Konspekt turunduses - Turunduse olemus ja turunduse planeerimine

Turunduse mõiste ja turundudmeetmestiku olemus. Turundus ­ on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus(analüüsile orienteeritud): vajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentsianalüüs, turundusstrateegia välja töötamine Taktikaline turundus(konr tegevuskava paikap.): sihtsegmentide valik, eesmärkide täpsustamine, turundusmeetmestik, turunduseelarve ja ajakava teostus ja kontroll ¤ Üldiselt võttes on turunduse eesmärk juhtida turundusmeetmestikku, mis klassikalises

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Turunduse olemus

· Turunduseelarve on mõttetu kulu. · Turundusteenused on liiga kallid. · Ettevõttes töötab juba piisavalt hea turundusspetsialist. · Hea toode müüb ennast ise. · Ettevõttel on juba niigi suur käive. · Toote hinda saab määrata vaid omahinnast lähtudes. VÕTMESÕNAD · turg · turundus · turu segmenteerimine · sihtgrupid · positsioonimine · turundusmeetmestik · turundusstrateegia Turukonjuktuur Turukonjuktuur ehk turustusvõimalused kujutavad endast ostja vajadusi ja soove, mis pakuvad ettevõttele soodsat juhust neid tulutoovalt rahuldada. Turustusvõimalus on olemas, kui turustaja suudab välja selgitada piisavalt suure hulga inimesi, kelle vajadused on rahuldamata. Turustusvõimalusi tekib kolmes olukorras: 1. Millestki on puudus. 2. Olemasolevaid tooteid või teenuseid pakutakse uuel või paremal tasemel. 3. Pakutakse uut toodet või teenust.

Majandus → Turundus
44 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

SISSEJUHATUS Ettevõtte, kes soovib oma tegevusalal edu saavutada, peab oskama oma tegevust planeerida. Turundustegevust ei saa planerida ilma, et tunneks oma tegevusvaldkonada: keskkonda, kus tegutsetakse, klientide, konkurentide ning koostöö võimalusi. Käesolev töö on ratsaklubi Hobuenergia turundusplaan, mis käsitleb turundustrateegia ja ­ tegevus planeerimist. Antud tööst lähtutakse teooria teadmistest. Käesoleva töö eesmärgiks on välja töötada turundusstrateegia, koostada ratsaklubile plaan sisenemaks turule, ning koostöö plaan töötajatega. Atud turundusplaan sisaldab : Sissekeskonna analüüsi Väliskeskonna analüüsi SWOT analüüsi Tegevusprogrammi Eelarvet jmt OÜ Hobuenergia on tegevust alustav ratsutamisteenuseid pakkuv ettevõtte Tallinnas. Teenuseid saab kasutada Tallinna Hipodroomil aadressil Paldiski mnt. 51. Antud aasdressil

Majandus → Turundus
456 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Tarnestrateegiate kordamisküsimused

Tarnestrateegiate kordamisküsimused 1. Millised on logistika erinevad juhtimise tasandid ja milliseid toiminguid nendel teostatakse?  Strateegilise juhtimise sisuks on eelkõige otsuste langetamine ja pikaajaliste plaanide tegemine koos eesmärkide ja nende saavutamise aja äranäitamisega. Logistikastrateegia kujundatakse ettevõtte äristrateegia ja turundusstrateegia baasilt ja see peab toetama ettevõtte ja turunduse strateegiaga seatud eesmärkide saavutamist. Tüüpilised strateegiavaldkonna tegevused on ettevõtte logistikasüsteemi ja tarneahela modelleerimine ning vastavad simulatsioonid, erinevate tegutsemisalternatiivide väljatöötamine, protsesside ja tegutsemismudelite kavandamine ning arendamine, veoviisi valik, lao asukoha valik, sobiva logistikatehnoloogia valik,

Logistika → Logistika
20 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Turundus eksam

saavutamiseks ja kirjeldavad nende eesmärkide saavutamise vahendeid nõutava ajavahemiku piires. Turuvõimaluste analüüsi üheks unikaalseks võtteks on Ansoffi maatriks, mis seob tooted ja turud ühtsesse maatriksisse. Seda mudelit rakendatakse strateegilises juhtimises ja turunduses. Turundusplaan on ettevõtte üldplaani oluline osa, kus visandatakse turunduseesmärgid ja esitatakse nende saavutamise teed - turundusstrateegia. Turunduse juhtimine - sihtostjatega soodsate vahetuste sisseseadmiseks, alalhoidmiseks ja laiendamiseks mõeldud vahendite ja võtete analüüs, planeerimine, elluviimine ja kontroll lõppeesmärgiga saada kasumit. Turunduse juhtimise protsess on esitatav järgmiste etappidena: 1. Turundusvõimaluste analüüs  turundusuuringud ja turundusinfo Nõuab turu-uuringut. Turu-uuringust saadav info turundusplaani jaoks koosneb teabest turu kohta:  turu mahust

Majandus → Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

Haridus- ja Teadusministeerium Võrumaa Kutsehariduskeskus Puidutöötlemise tehnoloogia õppetool Õpperühma kood PT-07 Tauri Tohvri Äriplaan Juhendaja nimi: Avar Daniel Väimela 2009 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 Kokkuvõte...................................................................................................................................3 Ettevõte....................................................................................................................................... 3 Tulevikuvisioon.......................................................................................................................... 3 To...

Metsandus → Puiduõpetus
518 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Turundustöö

turundustegevuse kavandamisel. Olematu või halva keskkonnaanalüüsi tagajärgedeks on suuna puudumine, ebaadekvaatne tarbijaanalüüs, turundusfunktsiooni minetamine, tegevuse dubleerimine, võimaluse mittekasutamine, sobimatu toote allesjätmine, vale imidzi loomine, toote keelustamine, seadusest üleastumine, nõrk vastutus, piiratud kohanemine. Turunduse planeerimisetapil määratletakse ärivaldkond, visioon ja missioon, püstitatakse turunduseesmärgid, töötatakse välja turundusstrateegia ja -taktika. Turunduse lühinägelikkuseks nimetatakse valdkonna ekslikku, liiga kitsast käsitlust, lähtumist mitte tarbijavajadustest, vaid tootest. Visioon on firma pikaajaline lähteideoloogia ja elav tulevikunägemus. Põhieesmärk e missioon toob välja firma eksisteerimise mõtte. Turunduseesmärk on mõõdetav ja ajakavaga seotud ülesanne, mida firma püüab täita. Eristatakse müügi-, meetmestiku- ja tasuvuseesmärke.

Majandus → Turunduse alused
305 allalaadimist
thumbnail
6
doc

äriplaan hinne 5+

1.Äriidee ja selle esitaja tutvustus Ettevõtte omanik: Amet: Arvutitehnoloog Aadress: Äriidee ja selle eesmärk: Minu äriidee on osutada abi kõikidele kellel on vaja abi arvuti osas. Põhi eesmärgiks on pakkuda inimestele teenust- arvuti remonti ja hooldust, samuti ka mis aitab neid igas elupäevas toime tulla arvuti taga. Nagu näiteks arvutiga arveid maksta, internetis ajalehti lugeda või hoopis oma veebilehe tegemisel. Programmide installeerimisel ja nendega töötamisel. Samuti on eesmärgiks teha komisjonimüük. 2.Ettevõte Firma nimi: OÜ Arvutiabi Valdkond: Arvutiteenindus Aadress: Ettevõtlusvorm: Osaühing Partnerid: Puuduvad 3.Toode/ teenus · Riistvara puhastus tolmust · OP süsteemi Puhastus · Tarkvara instaleerimine · OP süsteemide instaleerimine · Registrite ja protsesside korrastamine · Viimaste uuenduste installeerimine...

Majandus → Majandus
460 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3: 25 küsimust ja vastust

d. Unikaalse müügiargumendi välja selgitamiseks. Küsimus 11 Millist aega võib lugeda kaasaegse turunduse sünniajaks? a. 20. sajandi algus, mil algas majanduse kiire industrialiseerumine. b. 1744, mil USAs hakati väljastama esimesi kaubakatalooge. c. 1800, mil Inglismaal loodi esimesed reklaamiagentuurid. d. 1930ndate aastae ülemaailmne majanduskriis. Küsimus 12 Mille puhul räägime ründe- ja kaitsestrateegiast? a. konkurentsistrateegia b. turundusstrateegia c. brändi väärtuse d. SWOT-analüüsi Küsimus 13 Millest peaks alustama turundusplaani koostamist? a. situatsioonianalüüsist b. tegevuskavast c. SWOT-analüüsist d. turunduse eelarvest Küsimus 14 Infomüra on põhiprobleemiks a. ründestrateegias b. SWOT-analüüsis c. fookuse strateegias d. turunduskommunikatsioonis Küsimus 15 Ühisturundus on ... a. ettevõtjate individuaalsete eesmärkide saavutamine ühiste turundustegevuste kaudu. b

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
6 allalaadimist
thumbnail
8
docx

TALLINKI turundusplaan

Eckerö Line 12 *odavaim ja kalleim hind Kaudsed konkurendid: Kõik reisifirmad, bussifirmad ja lennufirmad, mis opereerivad samadel sihtkohtadel. 7. Konkurentsieelis, toote/teenuse unikaalsus Tallinki peamised konkurentsieelised on kaasaegne laevastik, lai liini valik, suur turuosa ja tugevad kaubamärgid ning vastavus rangetele ohutus-, turva- ja keskkonnanõuetele. 8. Turundusstrateegia ● Kasutada kõiki ressursse tõhusalt ● Tugevdada turupositsiooni igas piirkonnas ● Suurendada klientide arvu läbi reklaamide ja kampaaniate ● Teha konkurentsivõimelisi hinnapakkumisi konkurentide klientidele ● Suurendada klientide rahulolu ● Tugevdada erakliendi lojaalsust enda brändile (uudiskirjad ja otsepostitused, soodustused sünnipäeva puhul)

Majandus → Majandus
76 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Juhtimise praktika aruanne

Teenusmajanduse instituut JUHTIMISE PRAKTIKA ARUANNE Praktika aruanne Õppeaine: Juhtimine Mõdriku SISUKORD Sissejuhatus....................................................................................................................4 1 ettevõtte üldtutvustus...................................................................................................5 1.1 Turundusstrateegia ja arengukava........................................................................5 2 organisatsiooni struktuur.............................................................................................7 2.1 Struktuuri liigendus ja disain................................................................................8 3 juhi tööga tutvumine....................................................................................................9 3.1 Juhi päeva pildistus..............

Majandus → Juhtimine
80 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turundusplaan ettevõttele Estonian Air

· Pakkuda rohkem lende eri sihtkohtadesse 1.4.2 Mittemajanduslikud turunduseesmärgid · Tutvustada Eestit maailmas ja olla Eesti visiitkaardiks ning toetada spordi, kultuuri ja hariduse arengut · Estonian Airi eesmärk on olla kõige mugavamat teenust pakkuv, leidlikum ja usaldusväärsem lennuettevõte Euroopas · Vastata oma reisijate ootustele ja vajadustele · Vähendada oma tegevusest tulenevat mõju keskkonnale nii palju kui võimalik1 1.5 Turundusstrateegia 1.5.1 Estonian Airi kliendid Estonian Airi põhiklientideks on internetti kasutavad eestlased, vanuses 20­50 aastat. Sihtgrupiks on välisturist, siseturist ja äriklient (Joonis ). Eesmärgiks seoses klientidega on kaasata kliente uue Estonian Airi kujundamisse rahvaküsitluse ,,Minu Estonian Air" kaudu, samuti sotsiaalmeedia tegevuste ja uue sotsiaalmeedial põhineva lojaalsusprogrammi ,,AirScore" kaudu. Parandada klienditeenindust ja arendada tooteid, viies selleks vajadusel

Muu → Ettevõtlus
127 allalaadimist
thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

2.3 ÜLEVAADE INVESTEERINGUTEST JA FINANTSEERIMISALLIKATEST 3.0 TOOTED JA TEENUSED 3.1 TOODETE JA TEENUSTE KIRJELDUS 3.2 KOOSTÖÖPARTNERID JA -TARNIJAD 3.3 TULEVIKU TOOTED JA TEENUSED 4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2.1 Sihtturu vajadused, ostuotsuse mõjutajad 4.2.2 Sihtturu kasvutempo 4.3 PEAMISED KONKURENDID 4.4 OHUD, RISKID, VÕIMALUSED 5.0 MÜÜGI- JA TURUNDUSPLAAN 5.1 ETTEVÕTTE KONKURENTSIEELISED 5.2 TURUNDUSSTRATEEGIA 5.2.1 Ettevõtte toodete ja teenuste positsioneerimine 5.2.2 Hinnastrateegia 5.2.3 Promotsioonistrateegia 5.3 MÜÜGISTRATEEGIA 5.3.1 Müügiprognoos 5.3.2 Müügiorganisatsioon 6.0 TEOSTUSE PLAAN 6.1 PEAMISED PLAANI TEOSTUSE ETAPID 7.0 ORGANISATSIOONI STRUKTUUR 7.1 JUHTKOND 7.2 PERSONALIPLAAN 8.0 FINANTSPLAAN 8.1 OLULISED EELDUSED JA FINANTSPROGNOOSIDE ANALÜÜS 1.0 TEGEVJUHI KOKKUVÕTE 1.1 ÄRIPLAANI EESMÄRK OÜ Merilin Designs (edaspidi MD) asub Tallinnas, kus ettevõte müüb 2007.a

Majandus → Ettevõttlus
431 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Rahvusvaheliste suhete ajalugu

Sissejuhatus turundusse Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke. Tootmiskontseptsioon (production concept) lähtub sellest, et tarbija eelistab odavamat toodet Tootekontseptsioon (product concept) eeldab, et tarbija eelistab kvaliteetsemat toodet. Muugikontseptsioon (selling concept) eeldab, et tarbijad ostavad ettevõtte toodangut vaid siis, kui neid muuki toetavate meetmetega ergutatakse. Turunduskontseptsioon (marketing concept) on seisukohal, et ettevõte peab uurima konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuma välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid Sotsiaalse turunduse kontseptsioon (societal marketing concept) peegeldab uhiskonnakeskset lähenemist - kontseptsiooni aluseks on taotlus uhitada uhiskonna huvid tarbija huvidega. Suhtlusturunduse kontseptsioon - tarbija on asendunud kliendiga, st ...

Politoloogia → Rahvusvahelised suhted
3 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Äriplaan: kookide ja tortide müük

inimesed, mistõttu poleks traspordikulu suur. Valmis tooted panen ma kandikule või papist alustele, millega oleks toodet lihtne transportida. Riskid: köögimasinad võivad täpselt siis katki minna, kui on kõige suurem tootmine, mistõttu tuleks osta mitu samasugust köögitarvikut. 5) Tootearendus Kui nõudlus ja tootmine on suur, siis tulevikus kavatsen lisada pirukaid jms. Ning kui üksinda muutub tootmine raskeks, siis palkan endale paar abilist. 6) Turundusstrateegia Minu eesmärgiks on täita inimeste soovid ning hakata ka oma tooteid tulevikus edasi pakkuma väiksematele poodidele, et veelgi kasumit teenida. Et oma tooteid tutvustada teen omale kodulehe: www.eritellimuselkoogid.ee, ning samuti reklaamin neid kohalikkudes ajalehtedes. Et minu tooteid reklaamitaks pean samuti maksama. Ühekordne reklaam ajalehes maksab umbes 25 eurot. Võib juhtuda, et kui minult tellijaid on ühekorraga väga palju, ei jõua kõike õigeks ajaks valmis teha

Majandus → Äriplaan
14 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

o PSÜHHOLOOGILISED (isikuomadused, klassikuuluvus, elulaad) o KÄITUMUSLIKUD, NIMETATAKSE KA TOOTELISED (harjumused, reageeringud, tootealased teadmised) o MUUD (puuetega inimesed, autoomanikud, loomapidajad, hobide harrastajad, jne) · SIHTTURU valikul tuleb: o hinnata segmentide potentsiaalset kasulikkust (segmendi suurus, kasvu-, ja kasumipotentsiaal, konkurendid) o segmendi vastavust ettevõtte eesmärkidele ja ressurssidele, o igale segmendile teha oma turundusstrateegia (diferentseerimata, diferentseeritud, kontsentreeritud turundus) · TURUNISS: tootjate poolt rahuldamata · TURUAKEN: spetsiaalse toodanguga rahuldamata turusegment 21. Kõrgema hinna kujundamise ja säilitamise võimalused Hinnakujundamise põhialused, millest lähtutakse on toote omahind ja tarbijakäitumise tulemusel välja kujunenud turuhind. Erinevatel turunduslikel eesmärkides kasutatakse ka mitmeid hinnasoodustusi:

Majandus → Majandus
117 allalaadimist
thumbnail
14
doc

äriplaan spordijuhtimises

.................................................................................................. 6 2.2 Kaudsed konkurendid.................................................................................................... 6 2.3 Organisatsiooni SWOT analüüs..................................................................................... 6 3.Turundusplaan..................................................................................................................... 7 3.1 Turundusstrateegia........................................................................................................ 7 3.2 Tootestrateegia.............................................................................................................. 8 3.3 Hinnastrateegia............................................................................................................ 11 3.4 Kliendistrateegia..................................................................................................

Sport → Spordijuhtimine 1
297 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

hind - inimestel meeldib hoobelda kasulike tehingutega. Turunduse planeerimise aluseks on keskkonna analüüs – turunduskeskkonda tuleb analüüsida ning seal peituvaid piiranguid ja võimalusi turundusotsuste tegemisel arvesse võtta. Turunduskeskkond hõlmab nii isikuid, organisatsioone kui ka kõiki teisi jõude, mis mõjutavad ettevõtte tegevust, sh turundusotsuseid. Süstemaatiline turunduskeskkonna jälgimine paljastab probleemid ja võimalused, mis mõjutavad turundusstrateegia kujundamist. Turunduskeskkond hõlmab isikuid, organisatsioone ja jõude, mis mõjutavad ettevõtte tegevust. Turunduskeskkond jagatakse üldiselt kaheks – ettevõttesiseseks ja ettevõtteväliseks. Ettevõtteväline turundukeskkond jaguneb omakorda mikro- ja makrokeskkonnaks. Nende eristamine on vajalik, sest mikrokeskkonna ja ettevõtte omavaheline mõjuväli on kahesuunaline. Ettevõte saab mikrokeskkonna jõude mõjutada ning valida näiteks tarnijaid, konkurente jne

Majandus → Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
19
doc

äriplaan

,,Tammiku'' baar asub aga alevist väljas ja jala sinna inimesed eriti ei kõnni. Seal käivad tavaliselt inimesed, kes on autoga ning kes sõidavad sealt mööda, kuna ,,Tammiku'' asu maantee kõrval. Asukoht: Asukohaks planeerisime poe ,,Aid ja Kodo'' kõrval oleva väikese hoone, mille me sealt likvideeriksime. Praegu ei ole küll see hoone vaba, seal on odavata riiete müük, kuid meie teeksime sinna asemele midagi palju paremat. Turundusstrateegia ja turunduseelarve 7 Reklaam Reklaamida tuleks söögikohta alevis, poodides, ajalehtedesse, kui ka tee äärtesse pandud reklaamid. Samuti on ka viiteid. Kuna poodides käiake tavaliselt palju ning ka alevis ollakse, siis saavad kõik sellest teada. Reklaamime väga tihti oma söögikohta. Reklaamime kohalikus lehes ,,Koit'' ning ka Kanepi valla enda lehes ,,Kanepi teatajas'' , kuna neid loetakse hästi palju. Promotsioon

Majandus → Majandus
868 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus 6. Mis on segmenteerimine? Tarbijate grupeerimine teatud omaduste alusel (nt tegevusala, ostumahtude, ostukäitumise alusel) 7. Mis on strateegiline turundus? Analüüsile orienteeritud protsess.  Vajaduste analüüs  Turu segmentimine  Turundusvõimaluste hindamine  Konkurentsi analüüs  Turundusstrateegia väljatöötamine 8. Mis on taktikaline turundus? Konkreetse tegevuskava paika panemine.  Sihtsegmentide valik  Eesmärkide täpsustamine  Turundusmeetmestik  Turunduseelarve ja ajakava  Teostus ja kontroll 9. Mis on turundusaudit ja millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse? Turundusaudit on turunduse hetkeolukorra analüüs, hõlmastes nii tegevusvaldkonna, kliendi-, konkurentsi- kui ka tooteanalüüsi.

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Informaatika äriplaan

............... 3 1. Äriidee, missioon, visioon ja eesmärgid..............................................................4 2. Ettevõtte iseloomustus....................................................................................... 5 3. Ärikeskkonna analüüs......................................................................................... 6 4. SWOT ja strateegia............................................................................................. 7 4.1. Konkurentsi- ja turundusstrateegia..............................................................7 4.2. SWOT-analüüs............................................................................................. 8 5. Teenus, turg ja konkurents.................................................................................. 8 5.1. Teenusest..................................................................................................... 8 5.2. Turg........................................................................

Õigus → Äriõigus
67 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

Annika Allik 11b TKoG Äriplaani kokkuvõte · Äriplaan on vaja luua selleks, et ette planeerida äri tuleviku · Äriplaani kohandatakse muutuvatele tingimustele · Vajalik selleks, et oleks olemas tegevuskava, millest otsuste langetamisel lähtuda · Vajalik selleks, et ette näha ja nö läbi mängida erinevaid situatsioone, et nendega oskaks arvestada · Selle abil saab hinnata ettevõtte edusamme, võrrelda planeeritud eduga · Selle abil investor otsustab, kas ettevõttesse tasub investeerida · Laenuandja saab otsustada, kas ettevõte suudab tasuda intresse ja laenu tagasimakseid · Äriplaan koosneb: *Lühikokkuvõttest *Äriidee *Missioon *Visioon *E...

Majandus → Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

ebapopulaarsus) Tööandja turundusega alustamine 8.15.1 Enne kui asuda tööandja maine kujundamisega tegelema, tuleks leida: · personalijuhtimise kitsaskohad mida töötajad kõige rohkem tööandjas väärtustavad potentsiaalsete kandidaatide sihtrühmad, kelleni tuleb jõuda ettevõtte eelised konkurentide ees mida soovitakse ettevõtte maine kujundamisega saavutada Tööandja turundusstrateegia 8.15.1 Turundusstrateegia koostamine: · töörühm, mille koosseisus juhid, personali-, turundus- ja kommunikatsioonifunktsioonide spetsialistid ettevõtte hetkeolukorra kirjeldamine ja tööandja brand'i fikseerimine - kuidas ja millisena ettevõtet kui tööandjat tajutakse tööandja brand'i mudeli loomine ettevõtte hetkeolukorra hindamine ehk tegeliku olukorra võrdlemine soovitud olukorraga (sihtrühmade versus ettevõtte ettekujutus)

Meedia → Suhtekorraldus
177 allalaadimist
thumbnail
7
odt

Majanduse ja ettevõtluse alused materjal

Ettevõtte loomise protsess 4 teed ettevõtjaks saamisel uue ettevõtte alustamine Enne alustamist selgita vajadus asukoht turg tootmishooned tegevus ja personal planeeritavad finantsnäitajad olemasoleva ettevõtte ostmine miks omanik tahab müüa ettevõtte füüsiline olukord turg ettevõtte finantsolukord juriidilised aspektid frantsiis on tehing, millega kasutamisõigus loovutatakse teatud tasu eest teistele isikutele piiratud õiguste müümine firma tootemargi ning teeninduse oskusteabe kasutamiseks ärikokkulepe, kus litsentseeritud õiguse kasutada ärikontseptsiooni ja sellega seonduvat kaubamärki frantsiisiga kaasneb tihti lisaks toodetele terve äritegevuse pakett frantsiisilepingu tasu on kõrge Rühmatöö Millised on eelised ja puudused uue ettev...

Majandus → Majanduse alused
60 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Informaatika kodutöö 1.

Estonian Business School Juhtimise õppetool STRATEEGILISE TURUNDUSE TÄHTSUS ETTEVÕTTE TULEVASELE ÄRITEGEVUSELE Referatiivne ülevaade Õppejõud Viljo Kallas Tallinn 2010 Illustratsioonide sisukord Sissejuhatus Planeerimine on tulevikku suunatud tegevus, mis algab eesmärkide püstitamisega, üritab vältida oma teel kõiki võimalikke ohtusid, kasutada kõiki võimalusi, ning lõppeb eesmärkideni jõudmisega, seda mitte reaalselt, vaid teoreetiliselt. Plaani järgimine aitab hea plaani korral nende eesmärkideni ka reaalselt jõuda. Planeerimine ning püüd tulevikku ennetada on ettevõtluse juures üks olulisemaid käike, turundustegevuse planeerimine on mistahes valdkonnas tegutseva äriühingu edukaks toimimiseks lausa ülioluline. Seda tegevust peavad läbi viima nii sügavas konkurentsivees ujuvad väikeettevõtted ...

Informaatika → Informaatika
84 allalaadimist
thumbnail
12
docx

CV põhitüübid

linnaosa suurima toidupoe. Käive 1998 aastal 40 miljonit krooni. 1999 a alguse müüsime hea pakkumise tulemusena kaupluse välismaisele ketile. Töökoht: Tähemees AS 01.1998-09.1998 Müügijuht. Eesti telekommunikatsiooni firma, mis tegeleb kaabelside pakkumisega Personal: Klienditeenindajate ja müügimeeste tööle palkamine, palgapoliitika väljatöötamine, ja koolituse korraldamine. Müük: Müügi ja turundusstrateegia ning kampaniate väljatöötamine. Klientide hulk tõusis minu tööloleku ajal 12000delt 20000ni. Lasnamäe klientide arv tõusis 200lt 1000ni. Täiendav töökoht: Tähemees AS juhatuse liige 1995 - tänaseni Töökoht: Majakeskus AS 03.1994 - 06.1994 Kinnisvara arendusfirma y kaubamärgiall tegutseva jaama projektijuht Praeguse x bensiisijaama kohale oli algselt plaanitud y jaam, mille projekti juhtimisega ma tegelesin. Täiendav ülesanne:

Infoteadus → Asjaajamine
36 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÃœSIMUSTE VASTUSED

- Positsioneerimine on toote/teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses. 6. Mis on segmenteerimine? - Segmenteerimine on eraldamine. Segmendid peavad olema eristuvad, mõõdetavad, ligipääsetavad, olulised ja stabiilsed. 7. Mis on strateegiline turundus? - Strateegiline turundus on analüüsidele orienteeritud protsess. (Vajaduste analüüs, turu segmentimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentsi analüüs ja turundusstrateegia väljatöötamine) 8. Mis on taktikaline turundus? - Taktikaline turundus on konkreetse tegevuskava paikapanemine. (Sihtsegmentide valik, eesmärkide täpsustamine, turundusmeetmestik, turunduseelarve ja ajakava, teostus ja kontroll) 9. Mis on turundusaudit ja millistest osadest koosneb ning milleks kasutatakse? Turundusaudit on: turunduse hetkeolukorra analüüs, mis loob võimaluse jälgida ning kontrollida ettevõtte

Muu → Turunduskommunikatsioon
29 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

viitsi seda küsimustikku täita. Aga muidugi mida rohkem vastuseid seda parem. o Millised tegurid võivad mõjutada vastuste protsenti ja sisu- palju neid see teema huvitab, koolis viibijate arvust, viitsimine. 7.Kui vana te olete? Milliseid meelelahutus kohti eelistate? Kas oleksite huvitatud Rakveres pubi avamisest, kus saab mitmekülgset menüüd proovida ning toimuksid erinevad üritused? 7.5.3. Kordamisküsimused 1. Turundusstrateegia peaks olema orienteeritud kindlale sihtturule. Kas see garanteerib ettevõtte turundusstrateegia edukuse? 2. Keda võib lugeda järgmiste ettevõtete/organisatsioonide konkurentideks? o Estonian Air; o Vanalinnastuudio; o Carrols; o Statoil. 3. Kas ettevõtete ühinemised on vastuolus avalikkuse huvidega? Millisel juhul on ja millal ei ole? 4. Kirjelda turundusosakonna rolli oma ettevõttes (kui teil on selline osakond olemas)! 5

Majandus → Turundus
32 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

o Sobiv aeg ja koht – küsitleda samal hooajal, mil teenust on plaanis pakkuda (valida õige sihtgrupp). o Oodatav vastuste protsent (kõrge, keskmine või madal, miks?) – kõrge (internetiküsitlus levib kiiresti). o Millised tegurid võivad mõjutada vastuste protsenti ja sisu – internetiküsitluse puhul turusegmendid segunevad. 7. Turundustegevus ettevõttes 1. Turundusstrateegia peaks olema orienteeritud kindlale sihtturule. Kas see garanteerib ettevõtte turundusstrateegia edukuse? Kui strateegia on piisavalt hästi läbi töötatud, siis ideaaljuhul peaks garanteerima 2. Keda võib lugeda järgmiste ettevõtete/organisatsioonide konkurentideks? Estonian Air; Vanalinnastuudio; Carrols; Statoil. Estoninan Air – konkurendid puuduvad. Vanalinnastuudio – kõik muud Tallinna teatrid; ka televisioon kui käimasolevaid

Majandus → Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Eelarvestamise spikker

I OSA EELARVE on vahend. Kirjendatakse tulevasi tegevusi, finantsallikaid, teostamiseks kulusid. Fikseeritud struktuuri ja hierarhilise ülesehitusega süsteem. Realistlikel prognoosidel põhinev tegevusplaan. VISIOON-(Milliseks me tahame saada?)avalik kirjalik kokkuvõte org-i tulevikust, milliseks soovitakse org-i arendada. Määrab tegutsemise põhisuuna. MISSIOON-(Miks me eksisteerime?)kirjeldab org peamise ül-i. Mida asutus teeb ja kelle jaoks? Ei tohi tihti muutuda. Lühike, selge ülevaade. STRATEEGIA-definitsioon tuleneb tegevuse tulemuslikkusest(e/v teeb õigeid asju). Vahendid ja meetodid e/v ülima eesmärgi saavutamiseks vajalike tingimuste täitmiseks. Saavutada otsustaval hetkel otsustavas lõigus otsustav ülekaal(olla konkurentidest samm eespool). Strateegiline planeerimine- järgmise 3-5a jooksul käivitatavate programmide ja nendesse suunatavate ressursside ligikaudse mahu üle otsustamise protsess. FIRMAPORTFELL-firma tooted/tegevusval...

Majandus → Eelarvestamine
239 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Inglise keele KT 2 semester

9. product range- tootevalik, tootestik 10. objective- siht, eesmärk 11. to meet- nõudeid rahuldama 12. to conduct- läbi viima, korraldama 13. segment- turusegment, allüksus 14. benefit- kasu, tulu 15. a detailed benefit analysis segmentation- detailne allüksuse tuluanalüüs 16. to meet a changing market- rahuldama muutuva turu nõudeid 17. competitive- konkurentsil põhinev 18. threat- (häda)oht, ähvardus 19. marketing strategy- turundusstrateegia 20. to imply- vihjama, mõista andma, tähendama 21. defined- määratletud 22. a goal- siht, eesmärk, ülesanne 23. a defined goal- määratletud eesmärk 24. in a cost-effective manner- tulutooval viisil 25. cash flow- kassakäive, rahakäive, rahavoog 26. profitability requirements- kasulikkuse nõuded 27. outset- algus 28. at the outset- algul, alguses 29. sound- mõistlik, usaldatav 30

Keeled → Inglise keel
40 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Äriplaan Autoteenindus

Ent arvutidisaini ning individuaalse autokujunduse osas praegusel hetkel konkurents puudub. 5.2.Firma konkurentsieelis. Firma on oma konkurentidest parem tänu järgmistele asjaoludele: · väga hea väljaõppe saanud spetsialistid; · tippaparatuur · personaalsus alates kliendile konsultatsiooni andmisest kuni osutatud teenuse kohta tagasiside saamiseni; · hea asukoht ja parkimisvõimalus otse maja ees; · ruumide eraldatus ja puhtus; · konkurentsivõimeline hind. 6. TURUNDUSSTRATEEGIA 6.1. Üldine turustrateegia. Eristame kahte suunatust: · laiemale ringile pakutavad teenused ­hooldus, pisiremont ja rehvitööd; kitsamale ringile pakutavad teenused ­ autode disainimine arvuti abil. Juba enne firma avamist on välja kujunenud kliendid, kes on tuttavad meie kavatsusega luua firma ja on teadlikud, milliseid teenuseid hakkame pakkuma. Need kliendid on huvitatud saama meie püsiklientideks, sest nad on kursis meie tööoskuste ja põhimõtetega.

Majandus → Majandus
641 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Majanduse koolieksami kordamisküsimused

· Kohandamine vastavalt turu muutusele. Või siis · toode · Toote hind · Müügitoetus · Koht kus müüa Turundustegevuse ülesanded · Turunduse igapäevane juhtimine · Turunduse detailse tegevuskava koostamine · Planeeritud tegevuste elluviimine · Turundusstrateegia ja -taktika kohandamine 18. Eesti panga ülesanded · Tõsta ja alandada makse · Euroopa Ühenduse rahapoliitika kujundamisele kaasaaitamine ning Euroopa Keskpanga nõukogu poolt määratletud rahapoliitika elluviimine; · ametlike välisvaluutareservide hoidmine ja juhtimine; · maksesüsteemide tõrgeteta toimimisele ja finantssüsteemi stabiilsusele kaasaaitamine; · maksesüsteemide ning finantssüsteemi arendamisel osalemine;

Majandus → Majandus
49 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun