Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"hinnakujundus" - 224 õppematerjali

hinnakujundus - müügitoetus (reklaam, müügiedendamine, suhtekorraldus) - turustamine (jaotuskanalid) EDUKA TURUNDUSE ALUSEKS ON PÕHJALIKULT LÄBIMÕELDUD TURUNDUSKONTSEPTSIOON. Sihtturu määratlemine 1. Geograafilised tegurid; 2. Demograafilised tegurid; 3. Majanduslikud tegurid; 4. Sotsiaal-kultuurilised tegurid; 5. Ostukäitumine; 6. Muud tegurid.
thumbnail
14
pptx

Hinnakujundus

VW - Toyot Amaro 3328 13,3 2885 a k 1 1 0 Hilux Hiluxil on kindlad tarbijad Võrreldes konkurentidega on Hilux pigem soodsam Tarneahel on eesti tarbija jaoks soodne, sest enamus ajast liigub Kokkuvõte Hilux laevaga ja seetõttu jõuab kiiremini Eestisse Hinnakujundus on tarbija jaoks soodne, kuna hind ei sõltu niivõrd palju konkurentide omadest Tänan kuulamast!

Majandus → Hinnapoliitika ja...
36 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Hinnakujundus turunduses

.....................................................................................................2 1.1 Omahinna vähendamise võimalused.................................................................................3 1.2 Müügikasumi kujunemine.................................................................................................3 Ostjate hinnatundlikkus..........................................................................................................4 Hinnakujundus turunduskompleksis......................................................................................5 Kasutatud allikate loetelu...........................................................................................................7 Hinnakujundus turunduses Hind on kergesti muudetav ja oluline turustusvahend. Hinnakujundus on aga paljudele ettevõtetele probleemiks. Sellega tegeldakse küll pidevalt, aga efektiivset hinda kujundada alati ei suudeta.

Majandus → Turundus
194 allalaadimist
thumbnail
12
xlsx

Täiskulude hinnakujundus

docstxt/135106266542.txt

Majandus → Hinnapoliitika ja...
109 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Väikemajutusettevõtte hinnakujundus

Väikemajutusettevõtte hinnakujundus Euroopa paljudel väikeettevõtetel, mis tegelevad majutusega, on raske hakkama saada. Eriti veel talveperioodil. Kliente on vähe, kuna välismaalased hooajaväliselt eriti ei sõda sinna, kus on külm ja kohalikud elanikud ööbivad majutusettevõtetes harva. Mõnedettevõtted panevad ka oma talveperioodiks kinni,kuna nende tulu on rohkem kui sissetulek. Mida siis peab tegema väikemajatusettevõtte, et olla turul edukas? Kõige parm, mis saab teha

Majandus → Majandusõpetus
6 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Test 2013 Hind ja hinnakujundus

............................................... õppegrupp............. T E S T ­ 3 Hind ja hinnakujundus Lugege küsimused korralikult läbi ja tehke õigele vastusele ring ümber ( õigeid vastuseid võib olla rohkem kui üks). Mõisted, definitsioonid ja analüüsid sõnastage lühidalt ja selgelt, tuues välja põhilise. Lüngad täitke õigete sõnadega. Väite korral kirjutage väitega nõustumise korral - õige (Õ) ja mittenõustumisel- vale (V). 1. Hind on.................................................................................................................. .....................

Muu → Ainetöö
33 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Kuluarvestus ja hinnakujundus logistikas EKSAM

Logistika → Logistika
97 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes

EESTI MAAÜLIKOOL Majandus- ja sotsiaalinstituut FAZERI ,,SAIAKÜPSETUSLETI" HINNAKUJUNDUS TARTU ERINEVATES JAEKAUPLUSTES Koostajad: Kristi Laan MS III kusus I rühm Tartu 2009 SISUKORD: 1. Sissejuhatus.............................................................................................................................3 2.Fazer Eesti AS tutvustus.................................................................................................

Majandus → Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Hinnakujunduse võimalused turunduses

HINNAKUJUNDUSE VÕIMALUSED TURUNDUSES JA SELLEGA SEONDUDA VÕIVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS Hind on kergesti muudetav ja oluline turustusvahend. Hinnakujundus on aga paljudele ettevõtetele probleemiks. Sellega tegeldakse küll pidevalt, kuid efektiivset hinda kujundada alati ei suudeta. Hind on vaieldamatult peamisi turundusotsuseid igas äris! Samal ajal on nn suures turunduses täheldatud teatud vastuolu: kui teadmised ülejäänud turunduskompleksi elementidest (toode, turunduskommunikatsioon ja müügikoht) on aegade jooksul süvenenud, siis hinnakujundust on kaua aega ignoreeritud.

Majandus → Turunduse alused
141 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Kuluarvestus logistikas III KT

Hind  Definitsioonid: Hind –rahasumma, mille eest ollakse valmis kauba või teenuse kalkulatsiooniühikuks (veonduse puhul reis, reisijakilomeeter, tonn, tonnikilomeeter, saadetis, SKU) võetud kogust ostma või müüma Hind (2) – turusignaal, mis sunnib turuosalisi oma ressursse optimaalselt kasutama, kuna ressursid on alati piiratud, isegi need, mida me peame ammendamatuteks – õhk, vesi, maa. Hinnakujundus ( hinna kujundamine) – protsess, milles kujunevad kaupade või teenuste tegelikud ostu-müügihinnad konkreetsetes majanduslikes oludes. KONKREETSE KALKULATSIOONIÜHIKU HINA EI KUJUNDATA, VAID KALKULEERITAKSE! Hinnaarvutlus (hinna kalkuleerimine) – Kauba-või teenuseühiku hinna kindlakstegemine vastava eeskirja kohaselt toimuva arvutuse tulemusena: - Tehakse kindlaks kauba tootmise või teenuse osutamisega seotud kulud

Majandus → Kuluarvestus logistikas
52 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused

4. Eesmärgid suhetes keskkonnaga/konkurentidega (osaliselt kattuvad mõnedes teistes rühmades nimetatutega) · Ellujäämise kindlustamine · Jooksva kasumi maksimeerimine · Kvaliteediliidri positsiooni taotlemine · Liidrirolli taotlemine turul · Status quo säilitamine · Vastamine konkurentide rünnakutele 6. Hinnaeesmärkide saavutamiseks kasutatavad hinnapoliitikad · konkurentide ründamine (röövellik hinnakujundus, võimalusi otsiv hinnakujundus), · konkurentide rünnaku tõrjumine (kohanduv hinnakujundus), · turgu ammutav hinnakujundus ("koore riisumine" turult) , · turgu hõlvav hinnakujundus (turule tungimine selle baasi kaudu), · "koore riisumise" ja "baasi" strateegiate vaheldamine · neutraalne hinnakujundus. 7. Hinnakujunduse etapid, tähtsaima eristamine Tarbijad Valitsus Kanali liikmed Konkurendid

Majandus → Hinnapoliitika ja...
295 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Hinna kujundamise etapid, hinnakujundusmeetodid

9 3 HINNAKUJUNDUSSTRATEEGIAD.................................................................................. 10 3.1 Hinnakujundusstrateegiad...............................................................................................10 3.2 Omahinna vähendamise võimalused...............................................................................10 3.3 Müügikasumi kujunemine...............................................................................................10 4 HINNAKUJUNDUS TURUKOMPLEKSIS.........................................................................12 5 PSÜHHOLOOGILINE HINNAKUJUNDUS....................................................................... 13 KOKKUVÕTE.........................................................................................................................14 KASUTATUD ALLIKMATERJALID................................................................................... 15 SISSEJUHATUS

Majandus → Turunduse alused
107 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Maaettevõtlus eksam

vahetama nende eeliste ehk kasude vastu, mida ühe toote omandamine või kasutamine pakuvad või mida pakub ühe teenuse vastuvõtmine. Hinnakujunduse sisemiste mõjurite hulka kuuluvad firma turunduseesmärgid ja kulud. Välised tegurid on turg, nõudlus, konkurentsihinnad, hinnaseadused, üldine majandusareng, valitsuse tegevus, kaubanduse areng. Kulukeskne hinnakujundus- kogukulutused tooteühikule. Nõudlusel põhinev hinnakujundus. Konkurentsikeskne hinnakujundus-konkurentide hindadest.

Majandus → Ettevõtlus
65 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED

jne) 12. Selgita brändi tähtsust klientidele? - Lihtsustab valikut, vähendab aja- ning energiakulu kordusostude sooritamisel ja toote leidmisel konkurenttoodete seast. Lubab kindlat kvaliteeti. 13. Kuidas toimub uue toote loomine? - Ideede genereerimine, ideede sõelumine, tootekontseptsiooni arendamine ja hindamine, toote kujundamine ja testimine, toote turule viimine. 14. Nimeta hinnakujundusmeetodid? Kulupõhine hinnakujundus, konkurentsipõhine hinnakujundus, tarbijakeskne hinnakujundus, turukeskne hinnakujundus. 15. Kuidas toimub hindade diferentseerimine? - Tarbijate segmenteerimine, toode, bränd, jaotuskanal, asukoht, aeg. 16. Mis on baashind ja kuidas saab seda mõjutada? - Baashind on ostja arvamus toote õiglasest hinnast. Ostja jaoks mõjutavad baashindu olemasolevad hinnad, meenuvad hinnad, ostu kontekst. 17. Mis on jaotuskanal

Muu → Turunduskommunikatsioon
30 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

koostamine ning 7 esitamine  Personalijuhtimine Privester  Raamatupidamine Kuni 83-288€ Raamatupidamisb  Eelnevate perioodide (oleneb üroo korrastamine algdokumentide  Konsultatsioon kogusest) 11. Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ Hind teenus 1.a. 2.a. 3.a. Üks kanne 0,4 0,45 0,5 Kuutasu 25 30 40 Liitumistas 15 19 24 u Aasta- 35 40 55 aruanne 11.2 Müük ja turustamine

Majandus → Raamatupidamine
142 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Finantsjuhtimise II KT

KONTROLLTÖÖ NR 2 KORDAMISKÜSIMUSED FINANTSJUHTIMINE TURISMIETTEVÕTTES 1. Hinnakujunduse paindlikkus ­ Erinevatel toodetel ja teenustel on üsna erinev hinnakujunduse paindlikkus. Mida suurem osakaal on müügihinnas kasumil ja püsikuludel, seda suurem on hinnakujunduse paindlikkus. Nendel teenustel ja toodetel on hea võimalus nende toodete ja teenuste hinda päris palju langetada, millel on suur hinnapaindlikkus. Näiteks hotellitoa hinnakujundus on väga paindlik, sest muutuvkulud moodustvad väga väikese osa 2. Perishability kasutamine hinnakujunduses - jaguneb kaheks: üks on toote puhul (räägime müügivõimaluse riknevusest) ja teenus (müügivõimaluse kaduvus); toote hinna langetamine, kui tähtaeg on läbi, hinda saab langetada isegi alla muutuvkulu määra. Hotellitoa puhul kuni muutuvkulu määrani. 3. Hinnaelastsus ­ kui me hinda muudame, siis kas kogus muutub rohkem või vähem hinnamuutuse tagajärjel

Majandus → Finantsanalüüs
12 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Turundusmeetmestik

Hind on väärtuste summa, millele tarbija on valmis oma raha kulutama. Hinda kujundavad ettevõtte kulud, konkurents, erinevad poliitilised piirangud, tarbija väärtus toote kohta. Hinda saab tõsta vastavalt tarbija hinna tundlikkusele ja toote kvaliteedile. Ettevõtte eesmärgiks on alati kasum ja toote müük. Tihti ei ole kampaania eesmärgiks kasum vaid näiteks ladu tühjendada või turgu suurendada. Hinda kujundavad väärtuspõhine, kulupõhine ja konkurentsipõhine hinnakujundus. Kulupõhine on enimlevinum, millele pannakse oma kasumi protsent juurde. Väärtuspõhine on kliendi vajaduste ja väärtuste väljaselgitamine ja nende rahuldamine. Tihti on toote margil juba tuntus olemas, mis võimaldab ettevõttel selle toote hinda tõsta, ilma, et ta kaotaks tarbijaid. Konkurentsipõhilist hinnakujundust kasutavad enim ettevõtteid. Hinnastrateegiad: Turu riisumine, turu juurdumine, turu hõlvamine. Hinna tõstmine ja langetamine: Hinna tõstmise kõige olulisim

Majandus → Turundus
46 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Rahvusvahelise turunduse kontrolltöö

Kontrolltöö 2.3 Iga õige vastus annab 3 punkti. Kokku maksimaalselt 42 punkti. Anna lühike, konkreetne vastus. Kirjuta arusaadavalt 1. Millised on levinumad vead rahvusvahelises hinnakujunduses · Hinnakujunduses orienteerutakse liialt kuludele · hinnaotsuseid ei revideerita piisavalt sageli ka muutunud turutingimustes · hinnakujundust vaadeltakse isoleeritult, mitte turundusplaani komplekse osana · hinnakujundus ei ole piisavalt paindlik, et kasutada ära erinevate turusegmentide (või riikide) potensiaali ja arvestada nende nõuetega 2. Milline peaks olema turgu hõlvav hinnakujundus · Standardne ülemaailmne eksporthind- võib olla ühetaoline sõltumata ostjast või olla arvutatud ühiku keskmiste kulude baasil · Duaalne hind (erinev kodu- ja välisturul)- erinevad kodused ja eksporthinnad · Turgude järgi diferentseeritud hind 3

Majandus → Rahvusvaheline turundus
39 allalaadimist
thumbnail
8
doc

äriplaan

...........................................................................................................5 V. TURUNDUSE STRATEEGIA.......................................................................................5 4.1 Turustamine.......................................................................................................5 4.2 Reklaam.............................................................................................................5 4.3 Hinnakujundus...................................................................................................5 4.4 Lisateenused.......................................................................................................6 VI. TEENINDAMINE.........................................................................................................7 5.1 Ruumid..............................................................................................................7 5

Majandus → Majandus
595 allalaadimist
thumbnail
7
doc

ÄRIPLAAN ''Koolitakso''

ÄRIPLAAN 2011 1 SISUKORD I. ETTEVÕTTEST 3 II. ÄRIIDEE JA EESMÄRGID 3 III. ÄRIPLAAN 4 1. Teenus 4 1.1. Üldine kirjeldus 4 1.2. Võrdlus konkureerivate teenustega 4 2. Turg ja tarbijad 4 2.1 Turu jaotus 4 2.2 Tarbijad 4 2.3 Ettevõte tulevikus 5 2.4 Turg tulevikus 5 III. KONKURENTS 5 3.1 Konkurents 5 IV. TURUNDUSE STRATEEGIA 5 4.1 Turustamine 5 4.3 Reklaam 5 4.4 Hinnakujundus 5 V. TEENINDAMINE. 6 5.1 Asukoht 6 5.2 Algkapital 6 5.3 Tööjõud 6 5.4 Personali palgad 6 VI. JUHTIMINE 7 VII. Finantseerimine. 7 VIII. Risk 7 2 I. ETTEVÕTTEST Ettevõtte nimi: Koolitakso OÜ Äriidee: Pakkuda koolitakso teenust õpilastele Teenuse pakkumise algus: 01.09.2011 II. ÄRIIDEE JA EESMÄRGID

Majandus → Ettevõttlus
160 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turunduse aluste eksami küsimused vastusetega

? Hinna tähendus laiemas ja kitsamas mõistes Kitsamas mõistes on hind toote väärtus rahas väljendatuna. Seega on hind rahasumma, mida nõutakse mingisuguse toote või teenuse eest. Laiemalt võttes on hind väärtuste kogum, mida ostja on nõus vahetama toote omamise või tarbimise tulenevate kasumite vastu. Kusjuures kasulikkus võib olla vormi-, aja-, ja kohakasu. 10.Hinnakujunduse meetodid (4 meetodit) Kulukeskne hinnakujundus ­ hinna määramisel lähtutakse tootmis- või ostukuludest, millele lisatakse teatud juurdehindluse protsent. Tarbijakeskne hinnakujundus Hinnakujundamisel lähtutakse tarbija ettekujutusest ja ootustest. Meetodi rakendamiseks on vaja omada väga täpset ettekujutust tarbija ostuharjumusest ning teatud psühholoogilisi aspekte. Mida suuremat nõudlust on tootele oodata, seda kõrgem hind kehtestatakse.

Majandus → Turunduse alused
203 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Äriplaani vorm

............................................. ÄRIPLAAN 1. Kokkuvõte 1.1. Õpilasfirma põhiandmed 1.2. Õpilasfirma taust 1.3. Õpilasfirma konkurentsieelis 1.4. Äriidee 2. Turusituatsioon 2.1. Potentsiaalsete klientide kirjeldus 2.2. konkurentide analüüs 3. Õpilasfirma analüüs 3.1. SWOT analüüs 3.2. Majandusolukord 4. Põhieesmärgid ja strateegia 4.1. 5. Turundusplaan 5.1. Müügieesmärgid 5.2. Turundusmeetmed 5.2.1. Toode 5.2.2. Hinnakujundus 5.2.3. Turustuskanalid 5.2.4. Turundussuhtlus 6. Tootmisplaan 6.1. Tootmisprotsessi kirjeldus 6.2. Tootmisplaan 6.3. Tootearendus 6.4. Investeerimisplaan 6.5. Koostööpartnerid 7. Õpilasfirma juhtkond ja personal 7.1. Organisatsioon ja selle arendamine, koolitus 7.2. Palgasüsteem ja töötasuplaan 7.3. Aja planeerimine 8. Finantsplaanid 8.1. Kasumiplaan 8.2. Rahavoogude plaan 8.3. Bilansiprognoos 9. Riskitegurite hindamine ja kontroll

Majandus → Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
11
doc

ÄRIPLAANI ANALÜÜS

TALLINNA MAJANDUSKOOL Majandusarvestuse ja maksunduse osakond ÄRIPLAANI ANALÜÜS Juhendaja: Helle Liblik Tallinn 2010 Ettevõttest....................................................................................................................................3 Turg ja tarbijad............................................................................................................................4 Konkurents..................................................................................................................................5 Konkurendid............................................................................................................................5 Konkurentsieelis......................................................................................................................5 Reklaam...................................................

Majandus → Ettevõtlus alused
328 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Minifirma loovtöö põhietapid

MF põhikirja kirjutamine, MF registreerimine Junior Achievement Eesti SA-s, kapitalivajaduse määramine, aktsiate tellimine ja müük. 2. Töö planeerimine ­ tööülesannete jaotamine, ametijuhendite koostamine, osakondade tööplaanide koostamine. 3. Ühine tegevus ­ toote tootmine või teenuse osutamise ettevalmistamine, müükide organiseerimine (müügilaua kujundus, reklaamide kujundamine, nimesildid, visiitkaardid, hinnakujundus, hinnasildid, pakendamine, laatadele registreerimine jne). 4. Individuaalne tegevus ­ iga minifirma liige uurib oma tegevusvaldkonda (vastavalt ametikohale minifirmas) ja kirjutab selle kohta 2-3 leheküljelise tutvustava kokkuvõtte koos näidetega mõnest kodukoha ettevõttest. (Juhend lk. 3) 5. Kokkuvõtva materjali koostamine ja vormistamine ­ minifirma töö lõpetamine, tegevusaruande kirjutamine, ühise minifirma dokumendikausta koostamine. 6. Töö esitlus ja kaitsmine

Majandus → Analüüsimeetodid...
9 allalaadimist
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

ühiskonna kui terviku heaolu. · Tervikliku turunduse tähtis komponent on sisemine turundus, mille põhimõtteks on "müü oma toode kõigepealt maha oma töötajatele ja küll nemad aitavad seda siis ka klientidele müüa". Sisemise turunduse- nii nagu ettevõte tahab oma kliente kaasata, informeerida ja lojaalseks muuta, tahab ta seda ka oma töötajate puhul. Integreeritud turundus- kõik turundustegevused - toode, hinnakujundus, kommunikatsioon, jaotuskanalid. Sotsiaalset vastutustundliku turunduse põhimõtteks on tarbijate vajaduste kasumlik rahuldamine, samal ajal võimalikult minimeerides ümbritsevale keskkonnale tehtavat kahju. Suhteturunduse peamiseks märksõnaks on partnerlus kõigi ettevõtte osapooltega. 2. TURUNDUSKESKKOND Turunduskeskkond on tegurite kooslus, mis mõjutab turundustöötajaid kliendisuhete arendamisel ja säilitamisel. Iseloomulikud tunnused:

Majandus → Turundus
55 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Äriplaan - OÜ V-Mix Tantsukool

...........................................................................................................5 V. TURUNDUSE STRATEEGIA.......................................................................................5 4.1 Turustamine.......................................................................................................5 4.2 Reklaam.............................................................................................................5 4.3 Hinnakujundus...................................................................................................5 4.4 Lisateenused.......................................................................................................6 VI. TEENINDAMINE.........................................................................................................7 5.1 Ruumid..............................................................................................................7 5

Majandus → Majandus
261 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse alused, eksamiküsimused

14. Hinna tähendus laiemas ja kitsamas mõttes Kitsamas mõistes on hind toote väärtus rahas väljendatuna. Seega on hind rahasumma, mida nõutakse mingisuguse toote või teenuse eest. Laiemalt võttes on hind väärtuste kogum, mida ostja on nõus vahetama toote omamise või tarbimise tulenevate kasumite vastu. Kusjuures kasulikkus võib olla vormi-, aja-, ja kohakasu. Kasum = kogutulu (hind x müügikogus) ­ kogukulu 15. Hinnakujunduse meetodid a) Kulukeskne hinnakujundus ­ hinna määramisel lähtutakse tootmis- või ostukuludest, millele lisatakse teatud juurdehindluse protsent. b) Tarbijakeskne hinnakujundus Hinnakujundamisel lähtutakse tarbija ettekujutusest ja ootustest. Meetodi rakendamiseks on vaja omada väga täpset ettekujutust tarbija ostuharjumusest ning teatud psühholoogilisi aspekte. Mida suuremat nõudlust on tootele oodata, seda kõrgem hind kehtestatakse. c) Konkurentsikeskne hinnakujundus seisneb orienteerumises turuhinnale, see on kasutatav

Majandus → Ärijuhtimine
117 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduse eksami põhiküsimused

-turustav ettevõte pakib tooted nii, et pakendil o vaid üks eesmärk- kaitsta toodet - turustav ettevõte ei tegele strateegilise planeerimisega -tootearendusele ei pöörata turustavas ettevõttes tähelepanu 6. Jaekaubandusettevõtete klassifitseerimisalused: -Suurus- väikesed,suured -sortiment-segakompleks,piiratud seeriatega kompleks -teenindustase-selve,piiratud teenindusega -müügikorralduses-kaupluse sisene müük -asukoht-keskne ärikvartal 7. Hinnakujundus etapid ja hinnamõjurid Hind väljendab kauba väärtust turul! 1.etapp-hinnaeesmärkide määratlemine 2.etapp-nõudluse määramine 3.etapp-kulude hindamne 4.etapp-konkurentsianalüüs 5.etapp-muudekitsenduste arvestamine 6.etapp-hinnakujundusmeetodi valik 7.etapp-hinna kehtestamine ja hinnastrateegia Hinnakujunduse sisemõjurid: turunduseesmärgid,turundusstrateegiad,toote omadused ja kulud,tegelik ja plaanitav turuosa,hinnakujundusorganisatsioon. Hinnakujunduse välismõjurid:

Majandus → Turundus
238 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turundussõnaraamat

TURUNDUSSÕNARAAMAT 1LOG(e)g, Mairo Küünarpuu turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. turustamine tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet „turustuskanal“). vajadus on inimese tarve, soov selle tarbe teadvustus mingi toote suhtes. Turunduskontseptsioon väidab, et turundaja ülim eesmärk on teenida kasumit tarbija vajaduste rahuldamise (kliendi rahulolu) läbi toote on kõik see, millel on võime rahuldada kellegi soove ja vajadusi Need võivad olla füüsilised objektid, teenused, protsessid, ...

Logistika → Logistika alused
4 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

Tootekujundus Tootmismahu arendamine ja Toote hinna alandamine kulude vähendamine Turu-uuring ja kasutamine Lõpetatud toodete laovarude Müügiprognoos prognoos Müügikanalite laiendamine reguleerimine (kontroll) All-lepingute sõlmimine Logistika planeerimine Hinnapiiride määramine Paindlik hinnakujundus - tarnijate kontroll Hindade määramine Teenused tarnijatelt Väärtuse analüüs / hinna- Jaotuskanalite Promotsioon, et suurendada alandamine ratsionaliseerimine kliendi teadlikust Panuse analüüs Halduskulude Müügitoetus Siht konkreetsetele vähendamine Konkurentide positsiooni konkurentidele identifitseerimine

Majandus → Majandus
117 allalaadimist
thumbnail
13
rtf

Äriplaan - metalli kokkuostuga tegelev firma

......... 9.2 TURU ANALÜÜS................................................................................................................................................ 10. KONKURENTS................................................................................................................................................. 11. TURUNDUSPLAAN.......................................................................................................................................... 11.1 HINNAKUJUNDUS............................................................................................................................................ 11.2 MÜÜK JA TURUSTAMINE................................................................................................................................. 12. PERSONAL JA JUHTIMINE.......................................................................................................................... 13. MÜÜGIPROGNOOSID...............................

Majandus → Majanduse alused
52 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Brändi tuum Brändi tuum (missioon (missioon ja ja visioon) visioon) Keskonna Keskonna analüüs analüüs 25) Miks on hinnakujundus (hinna määramine) etapiline protsess? Millised on peamised etapid? Peamised etapid: hinda mõjutavate faktorite analüüs, hinnaeesmärkide määramine, hinnakujundusmeetodite valik ning hinnapoliitika väljatöötamine. Hinnakujundus on etapiline, kuna hindade kujundamisel tuleb aluseks võtta erinevaid aspekte ning hind kujuneb aja jooksul. 26) Kuidas erinevad hinnakujundus ja hinnapoliitika?

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
13
odt

Äriplaan - MTÜ Loomapesa

Varstu Keskkool 12.klass Margareth Tenno MTÜ Loomapesa Äriplaan Varstu2012 Sisukord Sissejuhatus............................................................................................................................. MTÜ Loomapesa andmed....................................................................................................... Teenuse kirjeldus..................................................................................................................... Visioon..................................................................................................................................... Missioon.................................................................................................................................. Turg...................................................................................................

Majandus → Majandus
53 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Integreeritud tootearendus

· Suhtlus klientidega eelistatuna pikaajalistele lepingu läbirääkimistele · Muutusteks valmisolek eelistatuna plaanitäitmisele 27. RISK (ISO 31000) ­ tõenäosus, et sündmus esineb ja sündmusel on tavaliselt soovimatu tulemus. 28. Kitsaskoht "bottleneck" ­ obstruktsiooni tekkevõimalus ja kohesed jõupingutused süsteemi normaalse oleku taastamiseks. 29. Kulupõhine hinnakujundus on hinnakujundusmeetod, mis lähtub toote valmistamisega seotud kuludest, kuhu võib lisanduda ka taotletav hinnalisand 30. Koorimishinna rakendamine on hinnakujundusmeetod, mille puhul toote turuletooja kehtestab tootele algul kõrge hinna ja seejärel (nõudlusest tulenevalt) järk-järgult alandab hinda 31. Tulukusesihist lähtuv hinnakujundus on meetod, kus eesmärgiks seatakse tulukuse saavutamine (peamisewlt kasutavad meetodit toote turuliidrid) 32

Majandus → Integreeritud tootearendus
170 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Majandusmatemaatika kt 2

Hinnakujundus: netohind=Sisseostu hind+juurdehindlus(kulud+kasum) müügihind=Netohind+käibemaks(20%) Palgad: Brutopalk=Netopalk+töötuskindlustus(2%)+pensioni maks(2%) +tulumaks(21%) Tööjõukulu(brutopalgast)-sotsiaalmaks(33%)+töötuskindlustusmaks(1%) Lihtintress: S-Lõppsumma I=Prt P-põhisumma S=P+I r-intressi määr aastas S-P(1+rt) I-teenitav intress Liitintress: S log n= P n-kapitalisatsiooni periood log (1+i) i= √ n S P j-aasta intressimäär S=P(1+i)n m-kapitalisatsioonide arv aastas I=P[(1+i)n-1] i-intressimäär kapitalisatsiooni perioodi kohta J=mi t-tehingu kestvus aastates t=N/K N-tehingu kestvus päevades K-päevade arv Raha nüüdisväärtus: S Liht...

Matemaatika → Majandusmatemaatika
165 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Müügikorraldus terminid

turul ja teiste sellega koos müüdavate toodete omaduste tajumist, reklaami efektiivsust ja turustuskanalite poolt osutatavat tähelepanu. Toime on vastastikune: toode, selle reklaam ja turustamine mõjutavad hinnakujundusstrateegia edukust. Kuigi hinnakujundusprotsess on küllaltki ainulaadne ja spetsialiseeritud turundustegevus, moodustab selle tulemuseks olev hinnakujundusstrateegia lahutamatu osa kogu ettevõtlusest Hinnakujundusprotsessis kasutatakse kolme meetodit: I Kulukeskne hinnakujundus II Tarbijakeskne hinnakujundus III Konkurentsikeskne hinnakujundus 18. MIS ON MÜÜGIKORRALDUSES OLULISEM- JÄRJEPIDEVUS VÕI ORIGINAALSUS Mõlemad on olulised 19. MILLISED UUED TÄNAPÄEVA FAKTORID MÕJUTAVAD MÜÜGIPROTSESSI JA MÜÜGIKORRALDUST internet, multimeedia, tarbija muutused seotud tehnoloogia arenguga 20. KAUPLUSE TÜÜBID Kaubahall, hiidhall, lähikauplus, spets kauplus, kaubanduskeskus, säästu kauplus 21. MIS ON MÜÜGIKORRALDUS

Majandus → Majandus
25 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Turunduse eksam I

-turustav ettevõte pakib tooted nii, et pakendil o vaid üks eesmärk- kaitsta toodet - turustav ettevõte ei tegele strateegilise planeerimisega -tootearendusele ei pöörata turustavas ettevõttes tähelepanu 6. Jaekaubandusettevõtete klassifitseerimisalused: -Suurus- väikesed,suured -sortiment-segakompleks,piiratud seeriatega kompleks -teenindustase-selve,piiratud teenindusega -müügikorralduses-kaupluse sisene müük -asukoht-keskne ärikvartal 7. Hinnakujundus etapid ja hinnamõjurid Hind väljendab kauba väärtust turul! 1.etapp-hinnaeesmärkide määratlemine 2.etapp-nõudluse määramine 3.etapp-kulude hindamne 4.etapp-konkurentsianalüüs 5.etapp-muude kitsenduste arvestamine 6.etapp-hinnakujundusmeetodi valik 7.etapp-hinna kehtestamine ja hinnastrateegia Hinnakujunduse sisemõjurid: turunduseesmärgid, turundusstrateegiad, toote omadused ja kulud, tegelik ja plaanitav turuosa, hinnakujundusorganisatsioon. Hinnakujunduse välismõjurid:

Majandus → Turunduse alused
73 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Allclean oü äriplaan

• Teenusvajaduse väljaselgitamine, regulaarne ettevõttesisene analüüs. • Kliendirahulolu uuring, teenuste areng ja vastavus turuvajadustele. VAJALIKUD RESSURSID • Põhitegevus on puhastusteenuste osutamine, professionaalne oskusteave. • Vajalik põhivaraline ressurss (kodulehekülg, vajaminevad vahendid, masinad).. • Vajaminev ressurss kokku 7700 eur. • EAS – i starditoetus summas 5000 eur. TURUNDUSPLAAN-MÜÜK JA HINNAKUJUNDUS NING TURUSTAMINE • Turu üldplaan, • Kliendid – nende rahulolu, konkreetne sihtgrupp. • Koduleht lihtsalt leitav, erinevad reklaamkanalid, foorumid, blogid. • Kampaaniad, reklaam visuaalsetes kontaktides/portaalides. • Uudiskirjad. EELARVE • I majandusaasta – Tulud teenustest kokku 189 174, kulud kokku 96 200, tulem 92 974. Netopalk 1 in. 400 eur.

Majandus → Äriplaan
169 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

transportimine; info edastamine; krediteerimine; nõustamine Logistika on kasumlik ja kliendi vajadustele vastav materjalide, kaupade, teenuste ja info läbi kogu tarneahela toimetamise planeerimine, elluviimine ja kontrollimine. Logistika eesmärgiks on kindlaksmääratud teenindustaseme pakkumisega seotud kulude optimeerimine. Sisuliselt tegeleb logistika õige toote õigel ajal õigele kliendile toimetamisega ja on seetõttu väga oluline konkurentsieelise allikaks. 8. Hind ja hinnakujundus Hind on toote väärtus väljendatuna rahas ehk teisisõnu väärtuste kogum, mida ostja on nõus vahetama toote omandamisest või tarbimisest tulenevate kasude vastu. Hinnakujunduse põhimõtted ja etapid: Põhimõtted: Lihtsustatult võiks hinnakujunduse jagada neljaks etapiks: • sise- ja väliskeskkonna analüüs ehk hinda mõjutavad faktorid, • hinnaeesmärkide määramine, • hinnakujundusmeetodite valik ning • hinnapoliitika väljatöötamine. Etapid:

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
18
doc

ÕF Pärlipüüdjad äriplaan

1. KOKKUVÕTE 1.1. Õpilasfirma põhiandmed 1.2. Õpilasfirma taust 1.3. Õpilasfirma konkurentsieelis 1.4. Äriidee 2. TURUSITUATSIOON 2.1. Potentsiaalsete klientide kirjeldus 2.2. Konkurentide analüüs 3. ÕPILASFIRMA ANALÜÜS 3.1. SWOT analüüs 3.2. Majandusolukord 4. PÕHIEESMÄRGID JA STRATEEGIA 5. TURUNDUSPLAAN 5.1. Turundusmeetmed 5.1.1. Toode 5.1.2. Hinnakujundus 5.1.3. Turunduskanalid 2 5.1.4. Turundussuhtlus 6. TOOTMISPLAAN 6.1. Tootmisprotsessi kirjeldus 6.2. Tootearendus 7. ÕPILASFIRMA JUHTKOND JA PERSONAL 7.1. Organisatsioon ja selle arendamine, koolitus 7.2. Palgasüsteem ja töötasuplaan 7.3. Aja planeerimine 8. FINANTSPLAANID 8.1. Kasumiplaan 8.2. Rahavoogude plaan 8.3. Bilansiprognoos 9. RISKITEGURITE HINDAMINE JA KONTROLL

Majandus → Majandus
250 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Protsessid majanduskeskkonnas - Turutüübid

Turutüübid Täielik konkurents Monopolistlik Oligopol Monopol konkurents Firmade arv Väga palju palju vähe (üksikud suurfirmad) üks (suur ettevõte) Toodang Ühesugune (hüvise Erinev (tooted on Erinev ja ühesugune Unikaalne (sarnased homogeensus) väikeste asenduskaubad erinevustega) puuduvad) Mõju Hinnavõtja (puudub Väike (mõningane Vastastikune sõltuvus (kontroll Hinnategija (täielik kontroll hinnale kontroll hinna üle) kontroll) hinna üle suur, kartellkokkulepe hinna üle) ...

Informaatika → Infosüsteemide...
0 allalaadimist
thumbnail
17
pptx

Äriplaani (OÜ Outside) PowerPoint esitlus

Konkurentide arv on viimasel ajal vähenenud, kuna need suletakse vähese tuntuse tõttu. Reklaam Rahulolev klient levitab infot. Samas reklaamitakse ettevõtet ka internetis erinevaid kanaleid mööda. Võimalusel saab reklaamida ka ajalehes, raadios, televisioonis. Visioon Kliendisõbralik internetipood, mis ei poe probleemide puhul peitu. Neljanda aasta lõpuks ­ Esimene ettevõtte esinduskauplus. Hinnakujundus Ostukulu Saatekulu Eestisse Kasum ettevõtte arenguks Konkurentide hinnad Algbilanss Aktiva Passiva Raha Omakapital 3750 5000 Seadmed Laen 1250 0 Kokku Kokku Esimese aasta lõppbilanss 5000 5000 Aktiva Passiva Raha Lühiajaline laen 8282 0

Majandus → Majandus
108 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Kohviku tegemise äriplaan

Äriplaan Kohviku tegevuse alustamine Ettevõte AS Kohvik Black Aadress Pärnu, Rüütli 55 Telefon ******* E-post [email protected] e Kontaktisik Mentor Black Firma põhiandmed AS Kohvik Black alustas tegevust 2008. aasta detsembris ning asub Pärnus Rüütli tänaval. Firma konkurentsieelis · Odavad hinnad kesklinnas · Hubane sisekujundus · Sõbralik teenindajaskond Äriidee Pakkuda inimestele võimalikult madala hinnaga einestamiskohta Pärnu kesklinnas. Sihtgrupiks eelkõige tööealised, kes käivad lõunal, samas ka üli...

Turism → Restoraniteenindus
884 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaani sisukord

5. Põhieesmärgid ja strateegia 5.1. Käibe- ja rentaablustaotlused (mille poole püüeldakse ­ käive, kasum) 5.2. Soovitud imago ja teised põhieesmärgid (millisena klient näeb ettevõtet, alaeesmärgid ­ pakutavate töökohtade arv vms) 5.2. Strateegia - tegevusplaan eesmärkide saavutamiseks 6. Marketingiplaan 6.1. Müügi eesmärgid 6.2. Marketingi korraldamine ettevõttes (kes korraldab) 6.3. Marketingi komponendid: 6.3.1. Toode/teenus (milline on, kuidas end ise reklaamib) 6.3.2. Hinnakujundus (kuidas kujuneb, hinnakirjad) 6.3.3. Müügikoht (hulgimüük, jaemüük, isiklik müük ...) 6.3.4. Müügitoetus (reklaam, teavitamine, messid, ajakirjandus, ...) 7. Kvaliteedisüsteem ja kvaliteedi parandamine 8. Tootearendus (teenusearendus) ja kavandamine (olenevalt toote või teenuse ideest võib 7. ja 8. peatüki ka kokku kirjutada ­ siis muutuvad järgnevate peatükkide numbrid) 9. Tootmisruumide, masinate, süsteemide arendamine 9.1. Tootmisvõimsus, arendusmeetmed 9.2

Majandus → Majandus
33 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - OÜ xModule

... 5 IV. TURUNDUSE STRATEEGIA................................................................................5 4.1 Turustamine.......................................................................................................5 4.2 Transport............................................................................................................6 4.3 Reklaam.............................................................................................................6 4.4 Hinnakujundus...................................................................................................6 4.5 Lisateenused......................................................................................................6 V. TEENINDAMINE.................................................................................................... 6 5.1 Ruumid..............................................................................................................6 5.2 Seadmed ja vahendid..

Majandus → Majandus
753 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaani vorm

9. Turu analüüs 9.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast. 9.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine). 10. Konkurents. Kirjelda ja analüüsi konkurente. Täida ka alljärgnev tabel. Konkurent Pakutavad Konkurendi hind Muu info tooted/teenused 11. Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ Hind teenus 1.a. 2.a. 3.a. 11.2 Müük ja turustamine. Kirjelda ettevõtte müügi- ja turundustegevust. 12. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks.

Majandus → Ärijuhtimine
149 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

Kas kulude muutused on registreeritavad ja hindu võimalik vastavalt kohandada? Jne. 2) nõudlusest lähtuv. Levinumad: a) turu ammutamine, b) turu vallutamine, c) nimetatud kahe järjestikune kasutamine. Peamised küsimused ­ milline on nõudlus igale konkreetsele kaubale, teenusele, projektile, protsessile jne? Kas on rakendatud vajalikud analüüsid? Kas on kaalutletud hinna diskrimineerimist? Jne. 3) konkurentsist lähtuv. A) röövellik hinnakujundus (konkurendi likvideerimine); B) võimalusi otsiv hinnakujundus; C) kohanduv hinnakujundus; D) koos-kõlastatud hinnakujundus. Oluline teada ­ millised on hin-nad konkurentidega võrreldes? Kuidas reageerivad konku-rendid hinnamuutustele?Kuidas kulgevad võistupakkumised 32. Eesmärkide püstitamine: 1. Kasumi eesmärgid ­ kiire kasum või kasumi kindlustamine pikaajalises perspektiivis? Kasum igalt kaubalt või summaarselt? Seostatuna kapitali käibekiirusega ja investeeringute tasuvusega? 2

Majandus → Turundus
505 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Praktika

..............................................................................................................................3 1.1.2 Firma tooted ja teenused..............................................................................................................................4 1.1.3 Arengusuunad..............................................................................................................................................4 1.1.4 Hinnakujundus ............................................................................................................................................5 1.1.5 Ettevõtte tarnijad ja kliendid........................................................................................................................5 1.2 ETTEVÕTTE ORGANISATSIOON JA STRUKTUUR.....................................................................................................6 1.2.1 Ettevõtte organisatsioon......

Majandus → Äritegevuse alused
456 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Kasutatakse avalike hinnapakkumiste tegemisel.  Turukeskne  Kombinatsioon tarbijakesksest ja konkurentsipõhisest meetodist.  Nõuab väga head teavet nii tarbijate kui konkurentide kohta, kuid ka head toodet.  Hinnakujunduse aluseks on toote lisandväärtus. Baasiks konkurenttoote hind ning sellele lisatakse konkurentsieelise väärtus – Lisandväärtuse hinnakujundus 12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus 17. Hindade diferentseerimine – ühe toote müük erinevate hindadega. Sama kaupa müüakse erinevates poodides erineva hinnaga, arvestades nendega, kes selles poes käivad. 18. Mis on baashind ja kuidas saab seda mõjutada? Baashinnaks loetakse ostja arvamust toote õiglasest hinnast. Ostja jaoks mõjutavad baashindu:  Olemasolevad hinnad

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Majandusmatemaatika ja statistika spikker

Kasumifunktsioon=tulufunktsioon-kulufunktsioon: P(q)=R(q)-C(q), Lineaarne nõudlusfunktsioon: P(qastmel d)=b+aq astmel d Lineaarne pakkumisfunktsioon: P(q astmel S)=b+aq astmel S, Tasakaalu tingimus: nõudlusf=pakkumisf, Tulufunktsioon: R=aq ruudus+p0q, Tulufunktsiooni graafiku tipp: q=-p0/2a, Kasumifunktsioon: P=aq ruudus+(p0-cv)q-Cf, Kasumi maksimum: q=cv-p0/2a Ruutvõrrand: Kaupluse hinnakujundus: Sisseostuhind Sh +soetamiskulud (trantsport+rent) Sk =Omahind(soetamishind) OH=Sh+Sk +kasum(nt 15%omahinnast) P =jaehind (netohind, hind ilma käibemaksuta) Jh=Oh+P +käibemaks (eestis 20%) Km =müügihind(lõpphind, brutohind) Mh=Jh+Km Palgaarvestus: Neto=bruto-tulumaks-pensionikindlustus-töötukindlustus NT=Bt-TM-Pk-Tk Tulumaks=(Bruto-maksuvaba-pensionikindlustus-töötuskindlustus)xTm määr TM=(Bt-Mv-Pk-Tk)xTm määr Palgafond=bruto+sotsmaks+töötuskindlustus(tööandja) Pf=Bt+SM+Tkt

Matemaatika → Matemaatika ja statistika
202 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

Turunduse 6 h .

Turundus 6 Triinu Kask Mainori Kõrgkool 2009.05.18 Uurimustöö juhend J Ettekanne : 1. ja 8. juunil Reaalselt eksisteeriv äriettevõte(piisavalt suur, min ~5) Aega ettekandeks ca 15 min. Uurimise eelduseks turundusmõistete ja peamiste turundusideede valdamine Kasutada illustratsioone(pildid, diagrammid, skeemid jne) Slaidid esitada 6 kaupa lehel Ei soovita a la transpordi ettevõtet. Uurimustöö juhend 2 Transpordi ­ klassikalist turundustegevust eriti pole. Tekst, mida räägin nt kõnekaartidel Kasutada rohkelt illustratsioone Kuidas infot saada? Ettevõtte koduleht Usutlused töötajatega(juht, turundusjuht jne) Ettevõtte dokumentatsioon(äriplaan, turundusplaan, rahataotlused(EAS), Meedias ilmunud materjalid (reklaamid, artikklid jms.) Sissejuhatus Logo Nimetus Miks valisin, põhjendus Leidmise kirjeldus Info saamine, kuidas sain Mida sain, kust sain, kellelt, kuidas küsisin, mi...

Majandus → Turunduse alused
147 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun