Vajad kellegiga rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Krüptoraha on tõusuteel. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski ja kauple turvalises keskonnas -> TEE KONTO Sulge
Facebook Like
Add link


Reklaamipsühholoogia konspekt (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIS ON REKLAAM ?
  • Mis mul on või see kes ma olen?
  • Kui kommunikatsioon Reklaamitegevus - millega seotud?
  • Kellele Milleks Mida?
  • Kuidas Millal So What?
  • Miks vastuvõtjal võib sõnum saamata jääda või miks ta seda adekvaatselt ei mõista?
  • Mis juhtub esmaste vajadustega siis kui toitu on piisavalt ja rohkemgi veel?
  • Kuidas kujuneb nali?
  • Miks mõned sündmused ja objektid nägemata jäävad?
  • Kuidas pilk liigub?
Vasakule Paremale
Reklaamipsühholoogia konspekt #1 Reklaamipsühholoogia konspekt #2 Reklaamipsühholoogia konspekt #3 Reklaamipsühholoogia konspekt #4 Reklaamipsühholoogia konspekt #5 Reklaamipsühholoogia konspekt #6 Reklaamipsühholoogia konspekt #7 Reklaamipsühholoogia konspekt #8 Reklaamipsühholoogia konspekt #9 Reklaamipsühholoogia konspekt #10 Reklaamipsühholoogia konspekt #11 Reklaamipsühholoogia konspekt #12 Reklaamipsühholoogia konspekt #13 Reklaamipsühholoogia konspekt #14 Reklaamipsühholoogia konspekt #15 Reklaamipsühholoogia konspekt #16 Reklaamipsühholoogia konspekt #17 Reklaamipsühholoogia konspekt #18 Reklaamipsühholoogia konspekt #19 Reklaamipsühholoogia konspekt #20
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 20 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 42 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor SiKe Õppematerjali autor

Lisainfo

Brändi sisulise „evolutsiooni“ põhimõtteline mudel: Mitte-brändid (non-branded), mille puhul toode rahuldab vaid konkreetseid, peamiselt alama astme individuaalseid vajadusi ja mida näiteks Eesti kontekstis veel vanemad inimesed inimesed mäletavad nn Nõukogude ajast. Referents-brändid (brand as reference) - bränditunnuse peamine funktsioon on tagada eelkõige eristumine/äratundmine ja viidata tagatud kvaliteedile, tootearenduses keskendutakse objektiivsete tooteomadustele, reklaam on peamiselt tooteomadusi kommunikeeriv. Tarbija poolt vaadatuna väärtustatakse selliseid brände eelkõige utilitaarsete omaduste alusel. Rahulolu ja rõõm tootest tulenevad kasutusmugavusest ning toote toimimise efektiivsusest. Bränd kui isiksus (Brand as Personality) – sellest saab rääkida siis, kui margitoode, kuuludes tiheda konkurentsiga

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

71
docx
Reklaaamipsühholoogia konspekt
64
docx
Positsioneerimine
26
doc
Psühholoogia alused konspekt
106
pdf
PSÜHHOLOOGIA ALUSED
74
docx
Psühholoogia konspekt
36
docx
Psühholoogia konspekt
53
doc
Psühholoogia alused
240
docx
Sotsaalpsühholoogia konspektid kokku





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun