Valituks osutus 6 kandidaati: Jaanus Marrandi, Villu Reiljan, Karel Rüütli, Erika Salumäe, Mai Treial ja Ester Tuiksoo 2011 Riigikokku kandideeris 88 Rahvaliidu kandidaati, valituks ei osutunud ükski kandidaat, sest erakond ei ületanud valimiskünnist (5%) Kohaliku omavalitsuse valimised 2005 tulemused: Eestimaa Rahvaliit sai 61 871 häält, mis on 12,47% 2009 tulemused: Eestimaa Rahvaliit sai 12 683 häält, mis on 1,9% Loosungid ja kampaaniad * ÕIGLANE JA TUGEV RIIKHEAOLU INIMESELE JA KINDEL TULEVIK RAHVALEEESTIMAA RAHVALIIDU PLATVORM2003. AASTA RIIGIKOGU VALIMISTEKSRahvaliidu eesmärk on eestluse elujõu tagamine, ehitades selleks üles inimest austava ja väärtustava Eesti ühiskonna ning riigi. * RAHVALIIT ühendab koduarmastuse kodumaaarmastusega ja peretunde rahvustundega, et saavutada eesti rahva ühine arengueesmärk: eestluse,
MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse Instituut Ärijuhtimise eriala Taavi Ranna EV-1-Q-E-tal TURUNDUSE OLEMUS JA KAMPAANIAD KRIISI AJAL Referaat Juhendaja: lektor Aet Kull, MA. Tallinn 2009 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal SISUKORD SISSEJUHATUS .........................................................................................................................3 1 TURUNDUSE OLEMUS ...................................................................................................4 1.1 Turunduse tegevused ...................................................................................................4 1.2 Klassikaline turundusmeetmestik (4 P-d).......................................
Internetiturundusest Mille poolest erineb internetiturundus traditsioonilisest turundusest ● Kõik käib kiirelt ● Turundust internetis saab mõõta (paremini) ● Personaale massiturundus ● Kahepoolne kommunikatsioon ● Dünaamilisus ● Usaldusväärsus ● Odav võrreldes teiste reklaamikanalidega AIDA- turunduskommunikatsiooni mudel- a- attention i- interest d- desire- ( soodukas, ainult nüüd, kuni kaupa jätkub) a- action- inimene peab tegutsema- paneb tegutsema( broneeri siin, leia lähimast poest) s- satisfaction CTA- call to action Millest koosneb internetiturundus? ● Koduleht ● Emailiturundus ● Bännerid – s.h retargeting ● Sisuturundus ● Blogid ja foorumid ● Sotsiaalmeedia ● Otsingumootoriturundus ● Partnerturundus jpm Inbound- uuem asi, töötab läbi võlu omaduse, mina ootan ja teie tulete- reklaami otsija on aktiivne pool Outbound- traditsioonilisem, teadaandmine- mina ettevõtjana ...
positsioon. Organisatsiooni positsioon suhtekorraldaja omal soovil teadvustatakse eri rühmadele ja selle informatsiooni. Kontrollimata meedia põhjal kujuneb organisatsiooni korral ei saa suhtekorraldaja seda identiteet. Õnnestunud identiteedi mõjutada. kujunemisel võidetakse avalikkuse 18.Mitmesse kategooriasse tunnustus. jaotatakse suhtekorraldajad? 5.Millal võivad kampaaniad Suhtekorraldajad jaotatakse 4 ebaõnnestuda? kategooriasse: Kampaaniad võivad ebaõnnestuda, 1)Eraorganisatsiooni avalike suhete kui: korraldaja 1)eksisteerivad inimrühmad, keda 2)Riigisektori avalike suhete korraldaja peaaegu midagi ei huvita; (kohalikud omavalitsused,
Prantsuse vägade surumine vastu Lotringi kindluste liini ja Sveitsi piiri. Sõda tuli võita 3-4 kuuga. PRANTSUSMAA - Eesmärk oli vältida 1870-1871 aasta kordumist. Selleks rajati piirile kaitsevöönd ning otsustati pidada kaitsesõda. VENEMAA - plaanis suurt pealetungi Ida-Preisimaale ja seejärel teistele Saksa ja Austria-Ungari aladele. INGLISMAA - plaanis liitlaste sõjaliste tellimuste finantseerimist, lahingutegevuses osalemine piiritletud koguses. Sõjategevus ja sõjalised kampaaniad 1914-1918. 1914 LÄÄNERINNE: Saksamaa eesmärk oli purustada Prantsusmaa ühe suure pealetungiga. Läbinud Belgia ründisid Saksa väed Prantsuse armee vasakut tiiba ja sundisid prantslasi taganema. Prantsuse valitsus evakueerus Bardeaux'sse. Venemaa pealetungi tõttu nõrgenes saksalaste surve Prantsusmaal ja Lääne rinne stabiliseerus. Algas kaevikusõda. IDARINNE: Idas oli kavas pidada kaitsesõda kasutades eelkõige Austria-Ungari vägesid.
Millistesse Eesti linnadesse on kett laienenud ja palju kauplusi ketti kuulub? ● 26 linna ● 47 kauplust Kauplusetüübid ja nende asukohad ● Hüpermarketid ● Supermarketid Selveri moto ja logo Kliendikaart, kliendikaardi eripära, e-kauplus ● Partnerkaart ● Partnerkrediitkaart ● E-selver Missioon, eripära ja põhiväärtused ● Ausus ● Tulemustele orienteeritus ● Koostöö ● Hoolivus ● Pühendumus Kaubamärgid Müügiüritused, kampaaniad ● Laadapäevad ● Hea Hind ● Nädala Parim Hind ● Soovid, soovid, soovid ● Jõulumäng ● Partnerkaardi kampaaniad Sponsorlus, heategevus ● Laste vaba aeg ning tervis ● Pere ja pereväärtused ● Tervis ● Keskkond ● Sport Tulevikutegevused ● Avatakse uued poed ● Panustada rohkem heategevusele Tänan tähelepanu eest!
ORWELLLIKU MAAILMA ILMINGUD TÄNAPÄEVAL GEORGE ORWELL: teleekraanide abil inimeste jälgimine TÄNAPÄEV: erinevad turva- ja valveseadmed, millega on võimalik inimeste tegevusel silma peal hoida GEORGE ORWELL: võltsitud statistilised andmed ja valetamine majandusliku seisu kohta, eesmärgiga panna inimesi uskuma, et nende elu muutub aina paremaks TÄNAPÄEV: inimestega manipuleeritakse ning moonutatakse tegelikke fakte ning andmeid, et teenida kasu või panna inimesi millessegi uskuma GEORGE ORWELL: šokolaadile, suhkrule, kohvile, sigarettidele ja alkoholile normide kehtestamine TÄNAPÄEV: üritatakse vähendada tervisele kahjulike toodete tarbimist ning propageeritakse tervilikku eluviisi GEORGE ORWELL: pidev sõda – osapooled vahetuvad, kuid sõda ei lakka TÄNAPÄEV: kusagil sõditakse alati; kui ühes kohas konflikt vaibub, tärkab mõnnesteises kohas taas rahutus GEORGE ORWELL: Winston Smith tahtis, et inimesed saaksid teada, kuidas nendeg...
Loomulikult saavad noored huvi korral selle organisatsiooniga liituda kõik soovijad alates 18. eluaastast. Põhjus, miks just need noored mulle kõige rohkem meeldivad, on see, et nad räägivad avalikult sellest, mida peaks noortele, eriti õpilaste ja üliõpilaste jaoks muutma, et võimalused suuremad oleksid. Näiteks algatasid nad seaduse eelnõu, et õppelaenu maksimaalmäär tõstetaks 30 000-lt kroonilt 40 000-le kroonile. Samuti meeldivad mulle nende poolt korraldatavad kampaaniad, mis aitavad meie ühsikonda ja inimesi. Näiteks korraldasid nad kampaania nimega " Aita vanemat! ", kus Rahvaliidu Noored aitasid Tartus kümneid vanureid töödega, mis eakatel üle jõu käivad. Samuti eelmainitud kampaania " Vanapaber ei ole praht! " , mille käigus on kokku kogutud Eesti suurimatest linnadest kokku 116, 4 tonni vanapaberit, mis läks ümbertöötlemisse. Nende üheks projektiks oli ka " Väikesest mõttest suur rõõm! ", kus osalesid/ osalevad 2.- 4
Sotsialismi tunnused Sisepoliitika: *üks partei; *julgeolekuorgan NKVD (hiljem KGB); *tsensuur; *kodanikuõiguste puudumine; *vägivalla poliitika; *juhikultus; *hirm. Majandus: *plaanimajandus; *kollektiviseerimine; *natsionaliseerimine; *tsentraliseeritud juht; *industrialiseerimine; *kampaaniad; *defitsiit. NSVL juhid: Stalin (*NL juht, *repressiiv poliitika; *Gulag), Hrustsov (*sula, *kampaaniad, *kommunism), Breznev (*stagnatsioon, *dissitentlus, *Afganistani sõda), Antropov, Tsermenko, Gorbatsov (*glasnost, *perestroika, *laulev revolutsioon). Gorbatsovi ajal: Majandus: *perestroika ümberkorraldused (1985), eraettevõtete lubamine, *majandusraskused, *üritati turumajandusele üle minna, *kaotati käsumajandus, *liiduvabariigid said rohkem iseseisvust, *500 päeva programm turumajanduse rakendamine (1990). Sisepoliitika: *Rahvasaadikute Kongress 1/3 liikmetest valiti, *inimõiguste kaitse, *piirkondlike suhete parandamine, *vabast...
Kodutöö majanduses- ettevõtte analüüs 1. Ettevõtte lühikirjeldus- Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. 2. SWOT analüüs Strengths: - eestimaine imago - lai kauba valik - Partnerkaart - Järjepidev reklaamistrateegia - kampaaniad - Selveri köök Weaknesses: - kõrge hinnakuvand - välisturul ei suutnud opereerida (Lätis) - nõrk klienditeenindus Opportunities: - kauplused asetsevad Eesti igas paigas - tsentraalköök - töökorralduse efektiivsemaks muutmine - hädti läbimõeldud kampaaniad - kõik ostud ühest kohast Threats: - konkurendid laienevadja turuosad jaotatakse ümber - halb majanduslik olukord
Turundus alused Turunduse ainuke eesmärk on müüa rohkem , rohkematele inimestele, sagedamini ja kõrgema hinnaga Milliseid tegevusi turundus vallas tehakse? 1. Kampaaniad 2. Teavitustööd 3. Pakkumisi 4. Kaubavaliku presenteerimine 5. Reklaam videoklipid 6. Artiklid ajakirjades 7. Sponsorlus 8. Mentorlus 9. Korralada tasuta kursuseid 10. Sotsiaal media ( Facebook , twitter jne) 11. Partneritega kohtumine 12. Potentsiaalsete klientidega tutvumine 13. Ühiskondlikult aktiivne 14. Oma seisukoha tagamine 15. Läbiteiste inimeste enda müümine 16. Kliendi suhete hoidmine 17. Analüüs - Turundus juhtimis kategooria
ettevõtetele efektiivset turundusplatvormi, kui seda õigesti ära kasutada. Facebook aitab ettevõttel: tõsta brändi väärtust, kujundada mainet, teha kampaaniaid, suunata reklaami täpsele sihtrühmale, leida uued kliendid, arendada olemasolevaid kliendisuhteid, suunata fännid kodulehele, tekitada usaldust, saada tagasisidet. Facebook'i kõige populaarsemad kampaaniad põhinevad meeldib+jaga strateegial. Selline meetod meelitab ligi palju fänne, eriti kui välja loositakse ihaldusväärne auhind. Populaarsemad kampaaniad Eestis on toonud enam kui 6000 uut fänni päevas. Kampaaniate edu sõltub suuresti õigest ajastusest ja auhinnast. Meeldib+jaga kampaaniate miinuseks on järgija huvi kadumine peale kampaania lõppu. Selleks, et fännis huvi mitte kaotada, pead pidevalt vastutasuks ,,küpsist" pakkuma või tegema Facebook'i osaks oma üldisest
ja arendada oma süsteemi. Äriidee kokkuvõte Firma toodab erinevaid meedia klippe, nt: Äriidee kokkuvõte Firma toodab erinevaid meedia klippe, nt: Reklaamid Äriidee kokkuvõte Firma toodab erinevaid meedia klippe, nt: Muusika videod Äriidee kokkuvõte Firma toodab erinevaid meedia klippe, nt: Erinevad kampaaniad Äriidee kokkuvõte Firma toodab erinevaid meedia klippe, nt: Lühi filmid Äriidee kokkuvõte Firma toodab erinevaid meedia klippe, nt: Reklaamid Kampaaniad Lühifilmid Muusikavideod Ja palju muud Ettevõtte omanikud, juhtkond, personal Pixel Meedia juhtkond: Lavastaja, kes juhib tellitud klipi filmimist ja loomist Ettevõtte omanikud, juhtkond, personal
Sisepoliitika (1934-1940) 9 klass Riigipööre 1934 EV teine autoritaarne põhiseadus 12.03.1934 sõjaväeliste riigipööre Üldriiklik kaiseseisukord J. Laidoner kaitsevägede ülemjuhatajaks Vaikiv ajastu 1934. riiklik propagandatalitus 1935 erakondade ja poliitilised ühingud keelati. Parlamentaarne demokraatia autoritaarne valitsuskord K. Päts, J. Laidoner, Kaarel Eenpalu. Kodaniku- ja poliitilised õigused kitsendatud. 1935 Isamaliit Reformid ja kampaaniad Ulatuslikud reformide programmid Rahvustervik Kutskojad Propagandakamaaniad Nimede eestistamine Pehme diktaktuur. 1.01.1938 kolmas EV põhiseadus. Riigipea president Kahekojaline riigikogu K. Päts presidendiks 1938 amnestiaseadus. Konstatin Päts Johannes Laidoner Kaarel Eenpalu Kasutatud allikad 9 klassi ajaloo õpik Eesti ajalugu gümnaasiumile Google pildigalerii
Ilmub harva, sest sisu pole palju Ajaleht Perioodiline väljaanne Päevasündmused, aktuaalsed teemad, meelelahutus jne Kvaliteetlehed (Postimees, Ekspress) ja tabloidid (Õhtuleht) Uudise ülesehitus Juhtlõik (ehk sisukokkuvõte) Sündmus Lisamaterjal, pildid, taust 3M+3K Kes? Mis? Kus? Millal? Miks? Kuidas? Reklaam Inimestele mingi toote kohta info edastamine Tihtipeale manipuleeriva sisuga (valimisreklaamid, kampaaniad jne) Idee-, valimis-, kampaania-, firma- ja tootereklaamid Avalik ja privaatne ruum Avalik ruum (tänav, park, rand, kaubanduskeskused, jaamad jne Lubatud pildistada ja filmida) Poolavalik ruum (kooli- ja meditsiiniasutused, politseijaoskond, valitsushoone, muuseumid jms Lubatud pildistada ja filmida loaga) Privaatne ruum (maja, korter, suvila, aed Lubatud pildistada ja filmida vaid omaniku loaga) Staatused Avaliku elu tegelased Tavainimesed
• Levis üle maa 2 põhilise lainena: • 1911-1917 • 1918-1919 • Leviku põhjuseks loetakse I MS olnud sõdurite halba seisundit. • Modernne transport • Minimaalsed tervishoiumeetmed, polnud arste ja ravimeid. • 1918 augustis avastati viirust erinevatest maailma otsadest (Sierra Leone, Boston, Prantsusmaa) Arengu käik • Rajati mitmeid ajutisi ravipunkte • Vaktsiin aastal 1919 ( B-Influenza alusel) • Karantiin, isoleerimine, sülitamisvastased kampaaniad, äritegevuse piiramine, kogunemiskohtade sulgemine. Kasutatud ohutusmeetmed Kriitilised kohad
................................................................................................. 3 Selveri missioon...........................................................................................................3 Selveri visioon............................................................................................................. 3 Selveri eripära.............................................................................................................. 4 Selveri kampaaniad......................................................................................................4 Selveri sooduspakkumised toiduainetel, riietel, pesuvahenditel ja veel paljudel muudel toodetel............................................................................................................4 Selveri kodulehekülg................................................................................................... 5
ettevõttele, kuna sealt saab igasugust vajalikku infot. Inimene saab juba tänu kodulehele teada, mis päevadel on kauplus avatud ja mis kellast mis kellani. Olemas on kontaktandmed, et vajadusel kauplusega ühendust võtta või lisainfot küsida. Koduleht annab teada, millised eripakkumised on erinevatel kauplustel ja millised poed üldselt on kaubamajas. Olemas on ka majajuht, mis näitab poodide,wc, infoleti ja muu asukohta. Kodulehelt on võimalik teada, millised üritused ja kampaaniad on tulemas. Tähtis on, et koduleht ei oleks ainult ühes keeles. Kaubamaja kodulehel on lisaks eesti keelele ka inglise keelne versioon, mis on väga hea välismaalastele. Tänu kodulehele saab inimene juba kodus otsustada kas soovib ettevõtet külastada või mitte. Kui koduleht puuduks ettevõttel, eriti veel sellisel suuremal nagu Tartu kaubamaja jääksid paljud kliendid tulemata. Kliendisõbralikkus kohapealt on tähtis ka hoonele ligipääs. Tähtis on, et ettevõttel oleks
Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 SISUKORD 1.Esmatasandi juhi teadmised ning oskused ja tööülesanded Lasnamäe Prismas.........................................................................3 1.1 Lasnamäe Prisma Peremarketi struktuur..............................3 1.2 Kaupade tellimine.................................................................3 1.3 Kampaaniad..........................................................................4 1.4 Müüjate kordineerimine........................................................4 1.5 Prognoos............................................................................... 5 1.6 Inventuur..............................................................................5 1.7 Kliendiprobleemide lahendamine..........................................5 1.8 Planogrammi kontroll........................................
Jaapani sõjavangid liiduvabariikide õigusi suurendati isikukultuse hukkamõistmine XX kongressil Stalini matmine 953 IdaBerliini ülestõus 1956 Poola ülestõus, Ungari ülestõus, Suessi kriis 1961 Berliini müür 1962 Kuuba kriis Malenkov suurem tähelepanu sotsiaalsetele oludele, palkade ja pensionite tõus Kosmosetehnika areng 1957 sputnik 1961. 12. apr Gagarin Hrustsov kampaaniad: uudismaad, maisi kasvatamine jne 1959 parteikongress: sotsialism on lõplikult võitnud, kommunism saabub 1980 1963 viljaikaldus, vilja hakati sisse ostma kartus, et jätkub varasema reziimi kuritegude paljastamine nomenklatuurile ei meeldinud parteiametite tähtajalisteks muutmine 1964 okt võeti maha ,,tervisliku seisundi tõttu" suri 1971 Kossõgin ja Podgornõi kaotati tähtajad parteiametitele
Töö meediaagentuuris Meediaagentuur on enamat, kui reklaamklipi kokkupanek. Toimub põhjalik analüüs, kus selgitatakse välja millised on tarbija ootused ja käitumine, kuidas kampaaniad mõjuvad. Kasutatakse spetsiaalseid tööriistu ja uuringuid. Nendest täpseim on neurouuringud. Järgmise sammuga pannakse paika strateegia, millisesse meedialiiki ja kanalisse, kuis suures mahus, mis ajaks ning millise sõnumiga. Kui kampaania valmis siis toimub igapäevane taktikaline planeerimine, tulemuste jälgimine ja optimeerimine. Oluline osa on kommunikatsioonil: milline on tarbija seis oma eluga, milline katekoorija on oluline, mille eest bränd seisab
paigutatud, võõramad ja vähemmüüdavad kaubad on kas kõrgel või madalal. · Külmikus on paigutatud limonaade ka horisontaalse paigutuspõhimõtte alusel. VEAD · Coca-cola ja A Le Coq-i tooted kohati segamini SIIDRID JA MUUD LAHJAD ALKOHOLID · Suuremate tootjate tooted on paigutud püstakutele vertikaalselt, tootja ja kaubamärgi alusel. · Kohati paigutus segane, mis võib olla tingitud tootjate ja toodete arvukusest. SOODUSPAKKUMISED, KAMPAANIAD · Mahupõhist kampaania väljapanekut tehakse väga paljudele kaupadele, sealhulgas jookidele. Selle tarbeks on ehitatud alustele n.ö. saared, kuhu peale on paigutatud tooted suures mahus. · Rimis on märgitud kampaanikaubad ning allahinnatud kaubad tavaliste valgete siltide asemel kollastega, et äratada klientides huvi. · Riiulitel kasutatakse ka hulgaliselt riiulirääkijaid · Kampaaniakaup asub sageli keset vahekäiku KOODID
* massimeedia * valijaskonna suurus * ajalooline taust * osalusprotsent DEMOKRAATIA: * sõprade mõju *kandidaatide arv * rahvavõim. Rahvas osaleb * kandidaadi meeldivus *valimisliitude ja parteide arv riigis toimuvas, valib endale * kampaaniad ja nende promomine rahvale. * üksikkandidaatide arv esindajad parlamenti jne.
Coffee In turunduskampaania Coffee In reklaamib end lausega isetegemise rõõm on kõige suurem. Ettevõte pakub võimalust tarbijal jook isikupärastada, siirupi, kastme ja muude lisandite abil, seeläbi üritatakse tekitada tarbijas positiivne emotsioon. Iga kuu valib ettevõte endale kuujoogi, mis tähendab tarbijale seda, et Coffee In klubikaardiga on kohv 30% soodsam. Soodustus kehtib kuu lõpuni ja mobiilse klubikaardi hind on tasuta. Kohvi tarbimine aina suureneb ja suureneb ka nooremate inimeste vajadus kohvi järele, seega kampaania oli suunatud nii lastele kui ka täiskasvanutele. Coffe In klient peaks olema inimene, kes soovib juua tavapärasest eksklusiivsemat kohvi, lisaks hindab klient kiirust ja mugavust. Kampaania eesmärk on mõjutada inimesi tegema klubikaarti ja võita juurde kliente konkurentidelt. Kaart hoiab uusi ja olemasolevaid kliente pidevas tarbimises, mõjutamaks inimesi proovima erinevaid jooke. ...
· Mida radikaalsemad on võimuvahetused, seda suuremad on muutused kultuuris. Kui kultuur muutub ülikiiresti võib kujuneda väärtusvaakum-vanad väärtused muutuvad antiväärtusteks. Stiihilised protsessid ( TV, arvutivõrgud) Rahvastikuprotsessid ( ränded ) Kultuuri õppimine ehk sotsialiseerumine Kultuuri järgi toimub sotsiaalne kommunikatsioon, aga ka laste lõimimine elukestev protsess. Koolis Igapäevaelus Kampaaniad Kõik ühiskonna institutsioonid, mis tegelevad sotsiaalse õpetamisega nim. sotsialiseerimisagentideks. ( Perekond, kool, eakaaslased, töökaaslased, meedia, haridusorg., kirik) 2 Kodakondsus poliitilise identiteedi tegurina Kodakondus- tunnistus/sertifikaat, mis lõpetab sotsialiseerumisprotsessi.
Doonau jõgi Näitajad: Nimi: Doonau Lähe: Saksamaa, Schwarzwald Suue: Must meri Pikkus: 2850 km Jõestikku kuuluvad jõed: Parempoolsed: Inn, Drava, Sava, Velika Morava, Iskar, Isar Vasakpoolsed: Morava jõgi, Váh, Tisza, Olti jõgi, Sireti jõgi, Prut, Hron Toitumine: mäestikes lume sulamisest ja sademetest Vooluhulk: 6 500 m³/s Asukoht: Doonau voolab läbi Saksamaa (jõe äärde jäävad Ulm ja Regensburg), Austria (Linz, Viin), Slovakkia (Bratislava), Ungari (Budapest),Horvaatia (Vukovar), Serbia (Novi Sad, Belgrad), Rumeenia, Bulgaaria, Moldova ning Ukraina (Izmajil). Keskkonnaprobleemid: Alates 19. sajandi algusest on Doonau jäänud ilma enam kui 80 protsendist oma allikateks olevatest lisajõgedest ja soistest alades...
Doonau jõgi Näitajad: Nimi: Doonau Lähe: Saksamaa, Schwarzwald Suue: Must meri Pikkus: 2850 km Jõestikku kuuluvad jõed: Parempoolsed: Inn, Drava, Sava, Velika Morava, Iskar, Isar Vasakpoolsed: Morava jõgi, Váh, Tisza, Olti jõgi, Sireti jõgi, Prut, Hron Toitumine: mäestikes lume sulamisest ja sademetest Vooluhulk: 6 500 m³/s Asukoht: Doonau voolab läbi Saksamaa (jõe äärde jäävad Ulm ja Regensburg), Austria (Linz, Viin), Slovakkia (Bratislava), Ungari (Budapest),Horvaatia (Vukovar), Serbia (Novi Sad, Belgrad), Rumeenia, Bulgaaria, Moldova ning Ukraina (Izmajil). Keskkonnaprobleemid: Alates 19. sajandi algusest on Doonau jäänud ilma enam kui 80 protsendist oma allikateks olevatest lisajõgedest ja soistest aladest. Doonau jõgi kuulutati ohustatud jõeks, mis sureb tammide, saaste ja kliimamuutuse tõttu. Kanalite juurde rajamine hävitab liigirikkust ning soiseid alasid, mis omakorda tekitab probleeme üleujutuste kontrollimisega....
• Põhitegevus on puhastusteenuste osutamine, professionaalne oskusteave. • Vajalik põhivaraline ressurss (kodulehekülg, vajaminevad vahendid, masinad).. • Vajaminev ressurss kokku 7700 eur. • EAS – i starditoetus summas 5000 eur. TURUNDUSPLAAN-MÜÜK JA HINNAKUJUNDUS NING TURUSTAMINE • Turu üldplaan, • Kliendid – nende rahulolu, konkreetne sihtgrupp. • Koduleht lihtsalt leitav, erinevad reklaamkanalid, foorumid, blogid. • Kampaaniad, reklaam visuaalsetes kontaktides/portaalides. • Uudiskirjad. EELARVE • I majandusaasta – Tulud teenustest kokku 189 174, kulud kokku 96 200, tulem 92 974. Netopalk 1 in. 400 eur. • II majandusaasta – Tulud teenustest kokku 249 010, kulud kokku 137 690, tulem 111 320. Netopalk 1 in. II aasta lõpuks 712 eur. • V majandusaasta – Tulud teenustest kokku 488020, kulud kokku 330945, tulem 157075. Netopalk 1 in V aasta lõpuks 1709 eur.
Sisepoliitika · ,,Sulaperiood" o Ühiskonnaelu muutus liberaalsemaks o Tühistati piirangud erinevates eluvaldkondades o Hrustsov kritiseeris avalikult Stalini kuritegusid o Hrustsov koondas enda kätte kogu võimutäiuse asudes ka ministrite nõukogu esimehe ametikohale o Lubas paremat tulevikku kommunismis, kui lahendatakse kõik majandusprobleemid o Majanduse vallas tiomusid pidevad kampaaniad ja ümberkorraldsed · Elamujärje paranemine, elamuehitus (nn hrustsovkad) · Konflinkt intelligentsiga Välispoliitika · VLO · Ungari kriis · Suessi kriis (relvamüük, laen, sekkumine) · Berliini müür · Kuuba kriis · 1962 osaline tuumakatsetuste piiramine Majandus · Detsentraliseerimine keskvõimu vähenemine -> rahvamajandus nõukogud · Kampaaniad ruutpesiti külv, mais · Viljapuudus, hindade tõus
õige, sest toidu hinnad on väga kõrged ja eriti tervisliku. Ma arvan, et odavad tooted ei ole kvaliteetsed ja tervislikud. Samuti hakkavad fossiilsed kütused otsa saama ning ka tuumaenergeetika tooraine hulk on piiratud. Erakond Eestimaa Rohelised, aga seisab taastuvenergia kasutamise eest. Nad arvavad ka, et pole mõtet lükata õiget valikut edasi, kui saame tänast elukvaliteeti säilitada loodussõbralikku energiat kasutades. Minu arvamust on mõjutanud mitmed kampaaniad, näiteks ,,killerkott" ja ,,teeme Eestimaa puhtaks" . Arvan, et põhilised noorte inimeste mõjutaja on meedia, minu puhul vähemalt toimis. Ning ka mitmeti on mõjutanud minu arvamust minu vanemad, kes on käskinud mul prügi sorteerida ning kõik asjad ikka õigetesse konteineritesse visata. Metsavahel, rannas või lõkkeplatside ümbruses on väga kole vaadata ohtraid prügikoguseid. Ja ometi on kahe viimase läheduses prügikastid, kuhu on võimalik sodi visata. Üldiselt on
kampaaniatele, mille ühe motoks on "kinnita turvavöö ka tagaistmel", kandsid kõik reisijad õnnetuse hetkel turvavööd. Kiita tuleb ka Jaguaris viibinud vanemaid, kes olid teinud investeeringu lapse helgema tuleviku nimel ning soetanud ka nõuetekohase turvatooli, kaitsmaks lapse elu. Esmapilgul võib tunduda mitmesaja-eurone investeering väga kulukas aga uskuge mind, see tasub end üsna kiiresti ära. Jättes Maanteeameti kampaaniad sinnapaika, laskuma taas õnnetuse juurde. Sõiduauto Jaguar oli liiklemas suunal Aia tänav-Pärnu hotell, kui ootamatult tuhises Vanapargi tänavalt neile külje pealt sisse tumeroheline Volkswagen. Volkswagen tabas Jaguari tagumist ust ning õnneks oli viimases autos laps pandud istuma juhi taha, ehk siis kohale, kus istub tavaliselt presidendi naine oma ametiautos. Löök oli sedavõrd tugev, et Jaguar sooritas kokkupõrke tagajärjel 180-kraadise kannapöörde, lõpetades kõnniteel
pressiteadetena, annatakse intervjuusid meediasse, jagatakse infot kohalike omavalitsuste ning teiste loomi abistavate organisatsioonide kaudu. Sihtrühm Seltsi eesmärgiks on kaitsta kõiki loomi, mis tähendab, seista nende huvide eest. Samuti on ELSi eesmärk arendada loomapidamiskultuuri. Kuna loomadega puutuvad kokku kõik inimesed, siis sihtrühma on raske piiritleda. ELS soovib jõuda kõikide inimesteni. Ettevõtmised Silmapaistvamad kampaaniad: „Käpakäik“ „Kiibi või kaota“. Kasutatud materjal http://www.loomakaitse.ee/ https://www.facebook.com/media/set/? set=a.527304814041731.1073741900.128642107241339&type=3 Tänan kuulamast!
seda tuleb pakkuda sihtrühmale. (Hansson, Wrangmo, Solberg Søilen 2013) Sõltumata ettevõtte eesmärkidest ja sihtrühmast, on vaja fänne. Jälgijate kogumiseks Facebookis on erinevaid võimalusi ning üks lihtsaimaid võimalusi on kampaaniate korraldamine. Alljärgnevalt on esitatud kampaania tüübid (Kuidas turundada ... 2016): 1. Meeldib+jaga auhinnakampaaniad, mis põhinevad auhindade jagamisel eesmärgiga fänne koguda. Sellised kampaaniad kipuvad aga koguma jälgijaid, kes liituvad ettevõtte Facebooki lehega võidukampaania pärast ja ei ole potentsiaalsed ostjad ning tõenäoliselt keskpikas perspektiivis madala aktiivsusega. Seetõttu nõuavad Facebooki kampaaniad restruktueerimist. 2. Mängulised kampaaniad on läbimõeldud tarbijamängud, kus kasutaja saab sooritada erinevaid tegevus. Tegemist on spetsiaalselt programmeeritud
valitsema ilma parlamendita, kehtestades seadusi dekreetidega · Sept.1934 pikendati kaitseseisukorda aasta võrra · Riigikogu tuli sügisel taas kokku, et taas laiali minna, algas vaikiv olek Vaikiv olek kestab · Vaikivasse olukorda jäid erakonnad, kuni nad 1935 ära keelati · Ainupartei Isamaaliit · Kehtestati tsensuur · Tõnissoni käest võeti ära "Postimees" · Moodustati riiklik propagandatalitus · Rahvustundeid õhutavad kampaaniad · Üleriigilised kutsealased korporatsioonid nn. kutsekojad · Vapside juhtkond arreteeriti öisel koosolekul 1938. aasta põhiseadus · 1937 kutsuti kokku ebademokraatlikult moodustatud Rahvuskogu · Pätsi suunistel koostati uus põhiseadus, mis seadustas autoritaarse valitsemisviisi · Riigipeaks PRESIDENT, kellel olid laialdased õigused: võis anda dekreetidega seadusi, vetoõigus, saata parlamenti laiali, kinnitada ametisse valitsus 1938.aasta põhiseadus
Sõja tulemused:+Impeeriumide lagunemine, uute riikide teke, demokraatia võidukäik, valimisõiguse laienemine -Versailles' rahuleping&teised rahulepingud kaotajatega, Nõukogude Venemaa(Marksismi edasiarendamine), Euroopa võlad USAle, relvad(mis võimaldasid hävitada tsiviilelanikke) Euroopa tsivilisatsiooni kriis/sõja mõju majandusele/ühiskondlik mõju: töötasu langus; pikad järjekorrad; kaardisüsteem; toidunormid; patriootilised kampaaniad, mille käigus tuli loovutada kuld-, vask- ja pronksesemeid v võtta kohustuslikus korras riigi sõjalaenu obligatsioone; sõja ajal ei toiminud maailmaturg, lakkasid kehtimast turumajanduse reeglid; majandustegevust reguleeris riik, mitte nõudluse ja pakkumise reeglid; sõjamajandus põhjustas inflaktsiooni; varisesid kokku 19.saj Euroopa tsivilisatsiooni õiguslikud ja eetilised alused; inflaktsioon hävitas inimeste tööga teenitud
Valdkond Sulaaeg (1953 1964) Nikita Hrustsov Põhisisu Poliitika Lahtiütlemine stalinlikust pärandist; senise repressiivpoliitika peatamine ja amnestia ebaõiglaselt represseeritutele; Stalini isikukultuse hukkamõist; riigiaparaadi reorganiseerimine; sõjaväe ja julgeolekuorganite mõju vähendamine Majandus Suurejoonelised majandusprogrammid ja kampaaniad (uudismaade rajamine ja sunniviisiline maisi kasvatamine); rahareform; majanduse juhtimise reorganiseerimine; sõjaliste kulutuste vähendamine; GULAG-i majandussüsteemi lammutamine; põllumajanduse toibumine ja kiire areng Ideoloogia Utoopilised kavad kommunismi ülesehitamiseks; võeti vastu kommunistliku partei uus samm; muudeti haridusasutuste õppeprogramme
turuväärtus. Tekib järgnevalt : SKT=T +VK +I +PE(T-tarbimine, VK-valitsuskulud, I- investeeringud ja PE-puhas eksport). 17) SWOT analüüs ettevõtte sisemiste tegurite ja ärikeskkonna ehk väliste tegurite analüüs. Näitab ettevõtte tugevusi, nõrkusi, võimalusi ja ohtusi. 18) Konkurentsieelis mille poolest erinetakse konkurentidest, ei ole igavene nt: kvaliteet, hind, teenindus. 19) Autofirma turundusmeetmed reklaam, kampaaniad ja sooduspakkumised, proovisõidud jne. 20) Äriplaani vajalikkus et määrata kindlaks oma äriidee ja eesmärk ning mõelda valmis ka kindel visioon ja eesmärk. 21) AS ja OÜ AS on äriühing milles on aktsiateks jaotatud aktsiakapital(aktsiakapital vähemalt 400 000.-) aga OÜ-s on osadeks jaotatud osakapital(osakapital vähemalt 40 000.-). 22) Ettevõtete eriliigid mittetulundusühingud ja sihtasutused, riiklikud aktsiaseltsid, ühistud, frantsiis.
Ka Eesti energiasäästu potentsiaal on väga kõrge, näiteks kasutatakse Tallinnas ühe m3 ehitusliku mahu kohta 25–30% rohkem soojust kui Helsingis. See näitab et inimesed Eestis natuke mõtlevad ja nad tahavad elada puhas riigis. Aga võib juhtuda, et kõik muutub ja meie riig hakkab reostuma. Seetõttu võib tekkida palju globaalse probleeme. Me viskame prügi või pudeleid meresse, seetõttu võib juhtuda mere reostumine, mis väga ohtlik mere loomadele, taimedele ja kaladele. Palju kampaaniad tegelevad metsa raadamisega. Taimed ja puud annavad meile hapniku, kui ei ole puud ei ole hapniku, mis meile on nii oluline. Veel on probleemid mis ei seotud inimestega, see on erinevad looduslikud protsessid, näiteks jahenemine või soojenemine. Eestis võib seda juhtuda tulevikus. Läänemeres võib suureneda vesi hulk. Golfi hoovus võib peatuma. Me teame et Golfi hoovus väga tugev mõjub meie kliimale. Erinevad loomaliigid surenevad ja võib juhtuda tulevikus globaalne loomade surenemine
Selveri igapäevases töös lähtuvad nad järgmistest põhiväärtustest: · ausus - on avatud ja siirad, räägivad alati tõtt; · asjatundlikkus - teevad oma tööd hästi ning püüdlevad selle poole, et olla oma ala meistrid; · koostöö - tegutsevad koos ühiste eesmärkide nimel; · hoolivus - on sõbralikud ja abivalmid, peavad kinni oma lubadustest; · pühendumus - tunnevad tööst rõõmu ja on uhked oma firma üle. Kampaaniad Sooduspakkumised, nädalalõpupakkumised, püsikliendipakkumised, laadapäevad, pereklubi pakkumised, erinevate riigipühade kampaaniad (Eesti Vabariigi aastapäev, jõulud ja uus aasta), pereklubi pakkumised, koos on soodsam ( 1=2 ja 2=3), Selveri rändpood Hiiumaal Käimasolevad kampaaniad Partnerkaardi omanikele soodustus, Selver valmistub kevadeks (11.03- 31.03.2010), Dr Klouni kampaania Hindade võrdlus
sõltub füüsilisest ehmumine, meeldiv võideldakse selle reguleerivad sissehinagatavad aktiivsusest ja erutus ja muud vastu ja ka atmosfääri mikroobid võivad igapäevatoimingu- meeleolud muudavad suitsetajate õiguste saastatuse taset. olla patogeensed. test. Suitsetamine hingamissagedust. eest. Tänavale Kampaaniad Tööstused ja võib kaasa tuua sülitamine- sülg suitsetamise vastu transpordi haigusi ja kuivab ja osakesed ja aktsiis. vahendid hingamisvaegusi. satuvad eraldavad õhku
Sellegipoolest võib Eesti tänavapildis ruudukoode märgata pea igalpool. Näiteks Tere piimatööstuse toodetelt on võimalik QR-koodi abil lugeda lisainformatsiooni toote sisalduse kohta. Siin kohal sooviks kohe huvi pärast teada, et huvitav kui paljud inimesed seda üldse kasutavad? Kas nüüd uurivad inimesed agaramalt toote sisaldust? Vaevalt. Lisaks võib näitena välja tuua Selveri kampaania, kus ruudukoodi skaneerides jõuavad kiirelt inimesteni värskeimad kampaaniad ja sooduspakkumised. (Aasna 2012) Ainulaadne näide QR-koodide kasutamisest Eesti turundusmaastikul, tuleb aga hoopis Vormsi saarelt, kus avati projekti ,,Armastame Eestimaad’’ silt, kust ruudukoodi skaneerides on võimalik tutvuda saare vaatamisväärsuste, söögikohtade ja majutusvõimalustega. Tegemist on tasuta teenusega ning selle eesmärgiks on suurendada inimeste külastatavust antud kohtades. (Lauri 2014) Siiamaani on see
Aafrikas jääb aga sündivus vaatamata epideemiaile ning näljahädadele kõrgele tasemele. Õnneks pole tulevik läbinisti tume. Euroopas on hakatud ettevaatlikult immigratsioonile mõtlema. Valdav osa lääneriike on plussis tänu sellele, et neil on olnud korralik välismigratsioon. Prantsusmaa ja Madalmaad on küll välja töötanud perepoliitikad, mis võimaldavad naistel perekonna- ja tööelu ühendada. Selleks on loodud eritoetused ja maksusoodustused. Käimas on kampaaniad iganenud arusaamade pehmendamiseks: tänapäeval käivad naised tööl ja mehed hoolitsevad pere eest. Skandinaavias on sündivuse määra suudetud stabiliseerida eritingimuste loomisega noortele emadele, tugev ravikindlustussüsteem, kohakaaslusega töökohad, ning noortele peredele loodud hea rahaline toetus motiveerivad noori laste peale mõtlema.
Ptk 22-24a (Kommunistlikud riigid, NSV Liit, Eesti NS, Eesti NSV kultuur). Ülesanded Arutlusteemad: 1. Kuidas mõjutas NSV Liidu majandus Eesti NSV majandust? Nagu NSV Liidus nii oli ka Eesti NSVs plaanimajandus. algas tööstuse jõuline arendamine, suurettevõtete loomine linnastumine võõrtööliste sissevool maal talude kaotamine kolhooside moodustumine (sundkollektiviseerimine) sovhoosid, väikesed individuaalmajapidamised Nii tööstuses kui ka põllumajanduses suretati täiesti välja erasektor. Riiki, mida valitses kommunistlik partei, ent seda majanduse taset polnud saavutatud, nimetati sotsialistliku orientatsiooniga riikideks. 2. Mida positiivset ja negatiivset oli nõukogude Eesti kultuuris ja hariduses? 1944 väliseestikultuur, kodueestikultuur 1960. aastatel uus põlvkond, vabamad olud 1970. aastatel pessimism, range kontroll, venestamine enim kannatas kõrgkultuur linnastumine rahvakultuuri säilitamine (laulupeod) Eesti Vabariigi kultuur...
härrasmehele kui ka rõõmsaid värve armastavale naisterahvale. Ei ole äraunustatud autojuhte ,kelle turvaluse ja mugava ostmise nimel on müügile tulnud mitmeid nö hands-free süsteeme, mida saab paigutada päikesesirmile. Küsin müüja käest ka kontoritehnika kohta uuendamise kohta. Turul hoiavad oma kohta tuntud nimed HP, Canon, Samsung ajajooksul toimub toodete uuendamine ja kaasajastamine, kuid tööpõhimõte on masinatel sama. Lisaks uutele toodetele toimuvad igakuliselt erinevad kampaaniad, näiteks oktoobrikuu oli paberitootja Data Copy mahlakampaania- ostes 10 pakki valget koopiapaberit saab tasuta 1 l naturaalset mahla, ostes 20 Esselte registraatori sai kingituse kosmeetika firmalt Isadora. Tutvudes Büroomaailma kaupade valikuga olid mulle enamus tooted tuttavad, sest töötades kontoris peab sekretäril varuks olema kõiksugused vaja minevaid asju näiteks: erinevates värvides geel ja pastapliiatseid, Post-it märkmepaberid
isikuvõimu kehtestamise suunas. 1957. aastal püüdsid Hrustsovi poliitikaga rahulolematud kaaslased teda võimult kõrvaldada. Hrustsov suutis end kaitsta ja tõrjus hoopis tema vastu välja astunud ´´parteivastase grupi´´ võimult. 1958. aastal sai ta Ministrite Nõukogu esimeheks, koondades sel viisil kogu võimutäiuse enda kätte. Hrustsovil puudus läbimõeldud majanduse arendamise kava. Tema tegevust iseloomustasid pidevad ümberkorraldamised ja kampaaniad. Eriti puudutas see põllumajandust. Sellegipoolest arenes Nõukogude Liidu majandus 1950. aastate teisel poolel hoogsalt. Hrustsov oli veendunud, et see areng jätkub ning tagab lähitulevikus kommunistliku ühiskonna ülesehitamise. 1954. aasta juunis partei KK pleeniumil tegi Hrustsov ettepaneku suurendada kogu maal maisikasvatust. Ta arvas, et seda põllukultuuri tuleks juurutada kas või sunniviisiliselt , nagu kunagi oli tehtud kartuliga
See oli esimene samm selle poole, et demokraatlik riigikord asendatakse autoritaarse reziimiga. 1934 aasta detsembris ilmus määrus, millega asuti määrama ajakirjanduse sõnavabadust. Suleti Maaleht ja Postimees allutati valitsusmeelsete ringkondade kontrollile. Ametiühingute, noorsooliikumisetele, omavalitsustele, kõrgkoolidele jmsjõudis sama kontroll. Kontrollima hakkas Riiklik Propaganda Talitlus. Hakkasid toimuma mitmed üleriigilised kampaaniad, näiteks nimede eestistamine, kodukaunistamine, sinimustvalge lipu levitamine. See oli veel üks suur muudatus selle poole, et demokraatia taheti asendada. 1935 aasta märtsis keelustati kõigi erakondade tegevus. Ainus legaalne partei oli Pätsi toetuseks loodud Isamaliit. Isamaliit kujunes valitsuse tahet elluviivaks tsentraliseeritud ainuparteiks. Avalikud tegevused olid võimatud, nii tekkis vapsidel mõte riigijuhid kukutada ning 8. Detsembril
Tsensuur Haridus valituse kontrolli alla, olemasolevad õpikud kirjutati ümber Laste sõjalised organisatsioonid (Balilla) Naistel soovitati loobuda tööst, ratsutamisest ja pikkade pükste kandmisest; pidid jääma koju ja võimalikult palju lapsi sünnitama Eesmärk muuta Itaalia riigiks, mis on täielikul enesevarustamisel (antarkia) Kampaaniad Automagistraatlide ehitamine linnadesse suurejoonelised hooned 1929. a kokkulepe Rooma paavstiga Lateraani pakt paavst aksepteeris fasistlikku valitsust ja Mussolini kuulutas Itaalia ametlikuks usuks katoliikluse · Natside tõus võimule - miks see juhtus? Ülemaailmne majanduskriis Kardeti kommunismi võimuletulekut Ei olda rahul rahulepingu tingimustega
Hindrek Lootus "Poliitika ja valitsemise alused" Koduülesanded 1 Lk 1 raha ühiskondlikel majanduskapi aktiivselt organisatsioo- haridusse, e projektidele, -tali kodaniku nides võivad ehk inimesed nt. algatustes inimesed omandavad kampaaniad omandada oskusi ja teadmisi, mis oskusi ja neile tulu teadmisi, mis toob. võib suurendada
Ajaloo kontrolltöö Sündmused õiges järjekorras: 1. II MS lõpp 2. Churchilli kõne Fultoni ülikoolis 3. Trumani doktriin 4. Berliini blokaad 5. NATO loomine 6. Hiina RV väljakuulutamine NLKP sekretärid: 1. Suur terror, kollektiviseerimine, industrialiseerimine, II MS lõpp – Stalin 2. Sulaaeg, erinevad kampaaniad, Berliini müüri ehitamine, Kuuba kriis – Hruštšov 3. Praha kevad, neostalinism – Brežnev Kaks Saksamaad: 1. Demokraatlik, föderatsioon, orientatsioon Läände – Saksa LV 2. Unitaarriik, kommunistlik diktatuur, sõltuvus NSVL – Saksa DV Mõisted: 1. forsseeritud (raske)tööstuse eelisarendamine – industrialiseerimine 2. Nõukogude Liit, tema satelliitriigid ja teised sotsialistlikud maad külma sõja ajal – sotsialismileer 3
mitte jrgida Moskva poliitikat ja suuniseid). Suure hppe kigus: veti eesmrk tita viisaastaku plaanid he aastaga alustati maal hiigelkommuunide rajamist, mis lisaks pllumajanduslikule tegevusele haaraks ka tstust ja tegeleks sjavelise vljappe andmisega alustati totaalset vrdsustamist (riietusest sgini) ritati maksimaalselt arendada metallitootmist (selleks rajati peaaegu kigisse kladesse keskaegse vlimusega sulatusahje; toodang kasvas kll 2 korda, ent oli ebakvaliteetne) algatati kampaaniad varblaste hvitamiseks, kes svad ra liiga palju vilja (sellega aidati hoopis kaasa kahjurite levikule) jne. Suure hppe tulemused: tstuses toodangu hulga ja kvaliteedi langus pllumajanduse allakik nljahdad, mille tttu hukkus mitu miljonit inimest (NB! Samal ajal toimus kiire rahvaarvu kasv- 1950.a. ~500 miljonit; 1980.a. ~1 miljard) 17. hiina ei nustunud titma vene ksklusi 18. korea sda 19. Protsesside lbiviimise koht ei valitud juhuslikult. Nukogude Liit tahtis