Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"turundamine" - 41 õppematerjali

turundamine on võimalus just tänu väikelinna kontekstile.
thumbnail
12
doc

TURUNDAMINE LÄBI KESKKONNAMÄRGISE

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Merly Sepri-Eha AUTH 4 TURUNDAMINE LÄBI KESKKONNAMÄRGISE Uurimistöö Juhendaja: Heli Tooman Pärnu 2008 2 SISUKORD Sissejuhatus ......................................................................................................................4 1.Rohelise võtme kasutamise uuring ............................................................................... 5 KOKKUVÕTE .............................................................................................................. 11 Kasutatud materjalid....................................................................................................... 12 SISSEJUHATUS Heaoluühiskondades suureneb tarbimine. See on ka üheks põhjuseks, miks aasta-aastalt kasvab turistide arv kogu maailmas. Tuleb aga märkida, et lisaks töö...

Turism → Turismi -ja hotelli...
44 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduskommunikatsioon lugemispäevik nr.1.1

2016 Artikli autor on professor Gang Chen, prodekaan ajakirjandus ja kommunikatsiooni erialal Pekingi ülikoolis. Tema kirjutatud artikkel põhines seisukohal, et toimunud on suured muutused ehk siis vana „kommunikatsioon on turundamine“ on muutunud uueks „kommunikatsioon on juhtimine“. See on muutunud just peamiselt digitaalsel tasandil. Ehk siis CCM ( Loomingulise Kommunikatsiooni Juhtimine) lubab meedia tasandil teha suuri muudatusi selle juhtimis alal. Tänapäeval turundamine hoolib rohkem ja rohkem uuest meediast kui massimeediast. Internet kui kõige parem meedialiik on muutunud kui uueks elavaks virtuaaleluks. Interneti kasutajad üle maailma kogunevad kokku vastavalt nende hobidele, käitumisviisidele jne luues oma virtuaal kohvikuid, keskuseid vms. See kõik on muutumas kui reaalseks eluks. Selline käitumisviis on muutnud ka massi meedia olemust. Kõik eelnimetatud muutused on muutnud ka ettevõtjate ja firmade suhtlemist ja kommunikatsiooni inimestega

Muu → Turunduskommunikatsioon
4 allalaadimist
thumbnail
7
docx

EESTI HOTELLI - JA TURISMIKÕRGKOOL (analüüs)

... Rühm: EV-1-S-E-tal Tallinn 2011 Sisukord Sisukord.............................................................................................................1 1. Sissejuhatus....................................................................................................2 2. Turundamine....................................................................................................3 3. Turunduskommunikatsiooni strateegia..................................................................4 4. Sihtgrupp........................................................................................................4 5. Kooli eesmärk..................................................................................................5 6. Eripära...............................................

Majandus → Turunduse alused
34 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Töö meediaagentuuris

Töö meediaagentuuris Meediaagentuur on enamat, kui reklaamklipi kokkupanek. Toimub põhjalik analüüs, kus selgitatakse välja millised on tarbija ootused ja käitumine, kuidas kampaaniad mõjuvad. Kasutatakse spetsiaalseid tööriistu ja uuringuid. Nendest täpseim on neurouuringud. Järgmise sammuga pannakse paika strateegia, millisesse meedialiiki ja kanalisse, kuis suures mahus, mis ajaks ning millise sõnumiga. Kui kampaania valmis siis toimub igapäevane taktikaline planeerimine, tulemuste jälgimine ja optimeerimine. Oluline osa on kommunikatsioonil: milline on tarbija seis oma eluga, milline katekoorija on oluline, mille eest bränd seisab. Kõige selle juures arvestatakse tuntuse, imago ja müügiga. Peamised Eestis reklaamitavad katekoorijad on jaekaubandus, finantsasutused, autod ja ravimid. Meedialiike on kolme erinevat. Esiteks ostetud ­ bränd ütleb tarbijale mida ise soovib. Kanaliteks on sellisel juhul Tv, digi...

Meedia → Meedia
4 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Atlantis

Atlantis Merilys Kängsepp & Helena Kullasaar Kontakt Lahtiolekuajad: P-N 12.00-24.00 R,L 12.00-01.00 Tel +372 7 385 495 [email protected] Turundamine · Hinnad jäävad vahemikku 1.90 ­ 19.10. · Restorani kohta saab infot eelkõige kodulehelt www.atlantis.ee Sissepääs · Üpris kerge leida, kuna asub hea koha peal. · Restorani teeb silmatorkavaks Atlantise suur reklaamsilt. · Kodulehel on piisavalt infot. Ruum · Valgustus- hästi palju heledamate valgustega lampe + elav leek hubases kaminas. · Helitaust · Ooteruum / garderoob

Kultuur-Kunst → Kultuur
4 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Erinevad turunduskanalid majutusettevõttes

Erinevad turunduskanalid majutusettevõttes Valisin analüüsiks kaks turunduskanalit: messid ja sotsiaalmeedia, mille kohta toon välja nende plussid ja miinused ning oletuslikud arengusuunad. Turundamine messidel Plussid: Valides õige messi valid ka endale sobiva potentsiaalse sihtrühma- on olemas äri- ja eraklientidele orienteeritud messid, erinevatele majutustüüpidele orienteeritud messid, konkreetsetele sihtturgudele orienteeritud messid jne. Messikülastajad on üldjuhul kõrgelt motiveeritud potentsiaalsed kliendid, kes otsivad teadlikult uusi partnereid või teenuseid. Messid võimaldavad kontsentreeritult kohtuda lühikese aja jooksul suure hulga potentsiaalsete klientidega. Hea eeltöö korral (messikutsed,eelkokkulepped, reklaam) on messid võimaluseks kohtuda paljude olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega, mis võimaldab säästa reisimisele kuluvat aega ja ...

Turism → Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
19
pptx

Suured maadeavastused ja nende tagajärjed

Maadeavastuste negatiivne mõju Euroopale   Mitme uue haiguse kaasatoomine  Süüfilis, mida ei osatud varauusajal ravida. Muutused kaubanduses   Uued kaubateed  Hispaania ja Portugal kehtestasid kaubandusmonop olid.  Uued kaubanduskeskuse d. Muutused töönduses   Suurkaupmehed varustasid linnade ja külade käsitöömeistreid toorainega.  Käsitöömeistrite toodangu turundamine välismaal.  Varauusaja lõpul alanud industrialiseerimine.  Väärismetallide Euroopasse sisseveo kasv.  Hinnatõus XVI sajandil. Muutused põllumajanduses   Intensiivne põllumajanduse areng  Põllupinna vähesus nõudis selle efektiivsemat kasutamist.  Teravilja nõudluse kasv Lääne-Euroopas.  Mõisamajandid Ida-Euroopas.  Teoorjus Ida-Euroopas Täname kuulamast!  Kasutatud kirjandus   10

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Lühikonspekt turundus

 Kõikidel on vabadus oma teateid, reklaami edastada ja kaupa üle anda;  Igaühel on õigus pakkumisest keelduda või see vastu võtta;  Igaüks usub, et tema pakkumine on teiste poolt soovitud või vastuvõetav Samas on turundus majandusteaduse osa, mis käsitleb toodangu (nii kaupade kui teenuste) müügi võimalusi, nende laiendamist ja tegelikku müüki. Hõlmab turu-uuringuid, reklaami, turustust, müügikorraldust, müügipsühholoogiat jt harudistsipliine Turundus ehk turundamine on ka kunst, mille abil leitakse ja rahuldatakse kliendid kasumittootval viisil Turundus tähendab ka õigete toodete ja teenuste toimetamist õigel ajal õigetele inimestele õige hinna ja õige kommunikatsiooni- ning turustustegevuse abil Turundamine tähendab:  Müüa (turustada) nii palju kui võimalik,  Nii paljudele inimestele kui võimalik,  Nii kõrge hinna eest kui võimalik,  Nii kaua kui võimalik.

Majandus → Turundus
0 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Kuidas sa ennast turundad?

Kuidas sa ennast turundad? Enese turundamine on üpriski keeruline. Kui mina pean praegu ennast turundama on see piisavalt keeruline. Turundades end peab olema mul teistele meelepärane disain, sest ikkagi inimesed vaatavad sind esmapilgul välimuse järgi. Minu disain on piisavalt pikk ja blond võrreldes teistega. Minu disainil on olemas ka erinev stiil, ma ei arva et olen klassikaline ja kellegagi sarnane, kuid seda enamus inimesi minu silmis on. Teised tahavad olla kellegi teise moodi. Stiil on mul loominguline, vahel eriline kuid vahel keskpärane aga arvan et minu juures on kiiks see et ma julgen olla teistsugune. Võrreldes teistega arvan, et kannan rohkem huvitavamaid asju välja kui teised. Toon endaga võrdlusesse hetkel rafaello kommi. Võin olla alguses vaikne ja märkamatu nagu rafaello valge väljanägemine, kuid paremini tundma õppides olen midagi erilisemat, ehk nagu rafaellol on sees pähkel. Olen huviäratav, sest võõ...

Infoteadus → Arhiivindus ja inveteerimine
7 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ettevõtluse lühikokkuvõte

Ettevõtlus Ettevõtlus ( e. tulunduslik tegevus) on igasugune tulu saamisele suunatud majandustegevus. Peale ettevõtjate võivad ettevõtlusega tegelda ka muud subjektid (isikud) nagu mittetulundusühingud, avaliku sektori asutused. Eelised Puudused Sõltumatus, uhkus saavutatu üle Ebakindlus, vähema oma vaba aega Otsusevabadus,eneserealiseerimine Mitmekesiste omaduste vajadus Suurema sissetuleku võimalus Bürokraatia Ühiskonna tuntust Läbikukumine, pankrotistumine Ettevõtluseks võib pidada kõiki tegevusi, milles on:eesmärk, risk mitte saavutada eesmärki, vajadus planeerida oma tegevust, vajadus kaasata erinevaid ressursse (raha, aeg, jne.) Ettevõtlus keskkonnatüübid: Poliitiline, majanduslik, tehnoloogiline, sotsiaalne keskkond. Ettevõtja on ettevõtlusega tegelev isik, kes pakub oma nimel tasu eest kaupu või ...

Majandus → Ärijuhtimine
19 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Innovatsioon turunduses - Uuemad suunad turunduses

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse Instituut INNOVATSIOON TURUNDUSES Referaat Juhendaja: Aet Kull, MA Mis on innovatsioon? Sõna innovatsioon tuleneb ladina keelest - in tähendab sisse ning nova on uus - otsetõlkes on innovatsioon uue (asja) sisse toomine. Innovatsioon turunduses Eesti Entsüklopeedia järgi on innovatsioon uuendus, mingi teadusliku, tehnilise või organisatsioonilise avastuse, leiutise vm saavutuse rakendamine ühiskonnas. Innovatsiooniga on nagu armastusega - kõik räägivad sellest, aga mitte keegi ei ole seda näinud. Innovatsioon turunduses - lõpmatu allahindlus toodele, mida ka tasuta saada ei taha innovatsioon tootearenduses -...

Majandus → Turunduse alused
83 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

CRM - turundus

RANGUS JA DISTSIPLIINI VERSUS LOOMINGULISUS 4/11/19 Tänapäeva klient on nõudlikum, ta ei ole lojaalne kindlale tootele ega ka brändile. Turundamine on keerulisem, kulukam ja aeganõudvam. Uurimus on näidanud, et suur hulk turundusjuhte UK-s: Ei oska hõivata klientide tähelepanu On hädas klientide puutepunktide ühendamisega Ei oska mõõta investeeringutest saadud tulusid Ei pea kinni tähtaegadest Teevad liiga pikaajalisi kampaaniaid Vajavad paremat koostööd turundus-, müügi- ja teenindusosakondade vahel 4/11/19 Paljud ettevõtted kannatavad tõsiste

Logistika → Baaslogistika
8 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Tallinna Ülikooli Balti Filmi - ja Meediakooli turunduskommunikatsiooni analüüs

1. Sissejuhatus Turukommunikatsioon on kõik, mis on seotud turunduse sõnumi edastamisega kindlale sihtturule või grupile läbi kanali, milleks võib olla kas TV, raadio, mail, otsepostitus, bänner vms. Haridusasutuste turundus on seotud koolide igapäevaeluga. Olulisteks märksõnadeks sealjuures: soovid, vajadused, nõudmised, ootused, rahulolu, suhted kliendiga, teenuse kvaliteet. Koolide väärtuste ja eristuvuste tugevam turundamine säästab koole ära kadumisest (kinnipanemistest). Tänases Eestis võiks kahtlemata öelda, et koolide oskusest eristuda ja enda eripära turundada sõltub otseselt ka paljude koolide võimalus ellu jääda. Haridusasutuste põhieesmärgiks ei ole ainult õpilaste kooli värbamine vaid sellel on ka sügavam mõte : eristada koole nende väärtuste ja tõekspidamiste järgi, samuti keskkonda, eesmärkide ja ambitsioonide alusel, millega õpilased ise end samastada sooviksid

Majandus → Turunduse alused
33 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Joo või Sind ootab liiklusõnnetus

Joo või sind ootab liiklusõnnetus! ­ Energiajook Traffic Inimeste tähelepanu äratamiseks on nii mõnedki ettevõtted panustanud piiripealsetele reklaamidele. Nende hulgas ka Saku Õlletehas, kes reklaamis energiajooki Traffic, kuid ületas sellega piire. Reklaami sisuks on noored, kes on keset ööd kusagile teel. Hetke pärast kuuleb kiljatust, kummivilinat ning plekikolinat. Arusaadavalt näidatakse, et väsimuse ning sõitjate hoolimatuse tõttu on toimunud autoavarii. Kohe pärast aktsiooni edastatakse vaatlejatele sõnum: kui juht oleks joonud pudeli Trafficu energiajooki, oleks seltskond hommikuks kindlasti kohale jõudnud. Lahti seletatult peaksid kõik inimesed, kes end autoroolis vähegi väsinuna tunnevad energiajooki Traffic tarbima ning kõik liiklusõnnetused jääksid olemata. Nii lihtne see ongi. Tulles tagasi reaalsusesse. Ükski energiajook ei suuda liik...

Majandus → Turunduse alused
20 allalaadimist
thumbnail
15
docx

KOOLITUSPLAANI JA KOOLITUSLEPINGU KOOSTAMINE

· kannab üle palgaraha, · suhtlemine koostööpartnerite ja rentnikega · Kontroll ja jälgimine. · müügiaruandlus-ja analüüs Müügijuht 1 · toodete/teenuste turundamine ja müük, · töögraafikute koostamine, · grupipakkumuste koostamine, · personali värbamine ja valik. · palgaarvestus, Raamatupidaja 1 · arvete koostamine, · arvete tasumine,

Turism → Turismimajandus
16 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Narva-Jõesuu turismi- ja puhkemajanduse analüüs

kuurortlinnaks, rahvusvahelise tähtsusega taastusravi- ja kultuurikeskuseks Euroopa Liidu tulevasel piiril meeldiva elukeskkonna, arenenud majanduse ning teenindussfääriga. (Narva-Jõesuu linna...2009) Autorite arvates Narva-Jõesuu linna peamised tegurid, mis turismi arengule kaasa aitavad kultuuri- ja loodusväärtused. Samuti kuurordiäri majanduslik ja intellektuaalne potentsiaal. Linnas on siiski mitmeid turismiatraktsioone, kuid nende turundamine on suhteliselt nõrk, mistõttu ei jõua potentsiaalsed külastajad Narva-Jõesuu linna või ei peatu seal pikemalt. Narva-Jõesuu ajalugu kui ka linna viimaste aastakümnete areng kuurortlinnana näitab linna suurt potentsiaali turismisihtkohana. Siiski peavad autorid linna nõrkusteks hooajalisust, puudulikku viidamajandust, kuna nt Narvast tulles on keeruline leida õiget teed Narva-Jõesuusse, sest kesklinnas ja piiriületuspunkti läheduses ei ole ühtegi suunavat viita Narva-Jõesuusse

Turism → Turism
27 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

Nt Facebook suudab suunata reklaame täpselt valitud sihtgrupile ja näidata, kui paljude klientideni reklaam jõudis. 5. pikaajaline mõju - traditsioonilise turunduse kampaania eluiga on keskmiselt 1-4 nädalat. Digitaalse turunduse puhul on see pidev protsess mis toob ühtlaseid tulemusi. http://www.wsionline.ee/turundus Internetiturundus ehk online reklaam (nimetatud veel ka kui online turundus või e- turundus) on kaupade või teenuste reklaamimine ja turundamine interneti teel. Näiteks kuuluvad internetiturunduse alla suunatud reklaamid otsingumootorite tulemuste lehel, bannerid, ajaveebid, interaktiivsed reklaamid, turundus sotsiaalmeedia kaudu, hüpikakna reklaamid, online reklaamid, reklaamivõrgustikud ja e-mail turundus sealhulgas ka spam e- mailid. Moodsa turunduse alla käib veel ka mobiiliturundus. http://et.wikipedia.org/wiki/Turundus Kodulehekülg on internetiturunduse alus. Hästi navigeeritav, informatiivne, lihtsa ja

Majandus → Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kliendi nõustamine

· Ma näen teie strateegiat, see on üllatavalt hea. Rahulolematu klient · On selgelt näha, et midagi on valesti. · Aitäh linnulennulise ülevaate eest. Viimast korda tulin siia. · Vaadates kuidas te siin tööd teete tuleb lausa nutt peale. · See näib mulle ähmane, see peab hoopis nii ju olema. · Vaata, mis ma ütlen imelikud olete! · Ma näen teie strateegiat, ja mind te sellega ei püüa! 10. Hooldustööd 10.1 Hooldustööde turundamine Miks peab ka tehnik teadma käimas olevast turundustegevusest? Tehnik peab suutma teha tööd ette nähtud ajaga ja kvaliteediga, muidu klient pettub. See annab ettekujutuse firma tasemest. 10.2 Klient võtab ühendust Mis tähtsus on aja kinnipanekul tehniku isikuomadustel? Kui klient tuleb aega kirja panema või helistab siis kuulatakse ta tähelepanelikult ära. Tehnik peab püüdlema kvaliteetse töö suunas ja töötama omas rütmis. Töö kiirus paraneb oskuste omandamise käigus. 10

Auto → Auto õpetus
107 allalaadimist
thumbnail
12
docx

ÄRIPLAAN

seade ja vahendid, samas hinnad on vastavalt programmile erinevad, igaüks saab valida endale sobiva. Kindlasti on talvel klientuur väiksem, kuid porisel ajal jällegi palju suurem, igal ajal on inimesi, kes soovivad oma autot pesta. Arvan, et ka 2-3 aasta pärast on antud teenusele sihtturgu. Sihtklientuuriks on juhilubadega mehed, naised, nii era- kui ka äriisikud vanuses 18-70 Jõhvi valla ja selle lähipiirkonnast (Kohtla-Järve, Kohtla-Nõmme). 10. Müük ja turundamine. Kirjelda ettevõtte müügi- ja turundustegevust. Ettevõtte jaoks teeks suure plakati, et möödasõitjad saaks kohe aru millega tegu, kuna on tiheda liiklusega koht, siis ei jääks kindlasti märkamata. Samuti teeks kodulehekülje, kus oleks mugav täpsemalt teenusega tutvuda. 11.RESSURID (s.h tööjõud). Kirjelda peamiseid ressursse, mis on idee teostuseks vajalikud, s.h tööjõuvajadus (palju töötajaid vaja ja mis ametikohtadel).

Majandus → Kaubandus ökonoomika
170 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Tallinna Teletorni kokkuvõte

korraldatakse teletornis? Miks on meie jaoks oluline sümbol teletorn? Selle jaoks peame läbi töötama erinevaid materjale ja need kokku panama ühtseks tekstiks. Tallinna teletorn on ringhäälingu saadete edastamiseks ehitatud hoone, mis asub Tallinnas Pirital.Tallinna Teletorn on Eesti kõrgeim ehitis – torni kõrgus on 314 meetrit. Sihtasutuse Tallinna Teletorn eesmärk on kvaliteetsete turismi-, kultuuri- ja vaba aja teenuste pakkumine Tallinna Teletornis ning Teletorni turundamine rahvusvahelise vaatamisväärsuse ja elamusturismi sihtkohana. Teletorni renoveerimist toetasid siseministeerium ja EAS riikliku tähtsusega kultuuri- ja turismiobjektide väljaarendamise meetmest, kaasrahastas Euroopa Regionaalarengu Fond. Teletorni renoveerimise kogumaksumuseks kujunes 6,6 miljonit eurot. Teletorn taasavati 4. aprillil 2012. 30. september 1975 – nurgakivi panek.Tallinna Teletorni ehitusel osales 32 ehitusettevõtet

Kultuur-Kunst → teaduslikku uurimistöö...
12 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

13(1), 210-230. Facebook. http://newsroom.fb.com/company-info/ (09.10.2016) Gratton, S. J. Gratton, D. A. (2012). Zero to 100,000: social media tips and tricks for small businesses. Que Publishing. Hansson, L., Wrangmo, A., Solberg Søilen, K. (2013). Optimal ways for companies to use Facebook as a marketing channel. Journal of Information, Communication and Ethics in Society. 11(2). 112-126. Kalda, K. (2009) Mis on sotsiaalne meedia ja turundamine sotsiaalmeedias? https://www.okia.ee/blog/2009/11/mis-on-sotsiaalne-meedia-ja-turundamine- sotsiaalmeedias/ Karjaluoto, E. (2008). A Primer in Social Media. https://issuu.com/midia8/docs/primer Kuidas turundada sotsiaalmeedias? WSI koolitusmaterjal. http://eprints.tktk.ee/847/3/Lo%CC%83puto%CC%88o%CC %88_M_Seinas_2014.pdf (09.10.2016) Narayanan, M., Asur, S., Nair, A., Rao, S., Kaushik, A., Mehta, D., Athalye, S., Malhotra, A.,

Majandus → Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

ettevõtjad avastavad uusi tegevusalasid tööstusharude ristumiskohtadel nt ravimi ja kosmeetikaettevõtted. Jaemüügi transformatsioon ­ 1) Suured jaeketid söövad väikemüüjad välja 2) Tekkinud on palju alternatiivseid jaemüügikanaleid 3) Üritatakse luua pigem elamust nt pakutakse kohvi ja on tekkinud mängunurgad Vahendusvajaduse kadumine - Tänapäeval on tänu internetile ja muudele kanalitele otse tarbijani turundamine palju lihtsam. 6. Turunduskontseptsioonid Tootmiskontseptsioon ­ Seisneb selles, et kaup peaks olema tarbijale võimalikult odav ning kättesaadev Tootekonseptsioon ­ Keskendub tootele ehk tarbija hindab toote kvaliteeti. Müügikontseptsioon ­ agressiivne müügi ja reklaamitegevus nt coca cola Turunduskontseptsioon ­ Keskendub pigem tarbijale ehk sellele, kuidas kõige sobivamalt tarbijate soove rahuldada

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
10
odt

ÕPILASTE KÄITUMISHARJUMUSED JA TEADMISED TURVALISEST KÄITUMISEST INTERNETIST.

Rakke Gümnaasium ÕPILASTE KÄITUMISHARJUMUSED JA TEADMISED TURVALISEST KÄITUMISEST INTERNETIST. Õpilasuurimus Rakke 2013 SISUKORD 1 SISSEJUHATUS Kaasajal on internet peaaegu kõiki eluvaldkondi haarav teenus. Juba Interneti lühiajaline puudumine tekitab probleeme paljudes elutähtsates valdkondades. Inimestel, kellel ei ole ligipääsu internetile või puudub oskus seda kasutada, on paljusid vajalikke teenuseid tegelikult raske kasutada. Ühe aktuaalsemaks muutub ka turvalisuse küsimus, sest mida rohkem sõltume internetist, seda suurem võib olla kahju, mis tekib, kui eiratakse või ei tunta turvanõudeid. Noorematele inimestele on suhtlusvõrgustikud ja eriti Facebook saanud interneti sünonüümiks Seetõttu on eriti olulised teadmised, kuidas käituda arukalt Facebooki ja muudes sarnastes keskkondades. Kaupa Kalda Okia digiagentuurist nendib: ,,Sotsiaalne meedia ja eriti võr...

Informaatika → Informaatika
2 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

.........................................................................................................9 6RISKIANALÜÜS...................................................................................................................10 7ETTEVÕTTE FINANTS........................................................................................................11 8TURG JA KLIENDID............................................................................................................13 8.1 Turundamine...................................................................................................................13 8.2Turg ja turundusplaan.......................................................................................................13 8.3Kliendid............................................................................................................................14 9KONKURENTS..................................................................................................

Majandus → Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
70
docx

SOTSIAALTURUNDUS JA SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUS

sotsiaalturundust. CocaCola turunduskommunikatsioon võib suunata inimeste hoiakuid suurema sallivuse ning sõpruse poole, kuid peamine eesmärk on ikkagi karastusjoogi müük. Sotsiaalturundus ei ole turundamine madala ostujõuga sihtrühmale, sotsiaalselt nõrgal positsioonil olevatele inimestele. Ka kasumit mitte tootvate organisatsioonide ja nn. kolmanda sektori eneseturundamine ei ole sotsiaalturundus, samuti poliitika ja poliitikute turundamine. Terminoloogilist segadust on põhjustanud ka turundus sotsiaalsetes võrgustikes, millel pole mingit seost sotsiaalse turundusega (v.a. juhul, kui tegemist on sotsiaalse seosega turundusega, mille põhimõtteks on siduda ja personifitseerida bränd sotsiaalselt tundliku valdkonna heaks töötamisega müügiedu eesmärgil nt. AVON võitluses rinnavähiga). Sotsiaalturundus ja eriti sotisaalseosega turundus kui spetsiifiline

Majandus → Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Logistika eksami kordamisküsimused Mainor

integreerimist ühtseks süsteemiks ühtse juhtimise all? See on kõige optimaalsem viis kulusid võimalikult madalal hoida. 6. Mis on EVA ehk majanduslik lisaväärtus? Lisandunud väärtus on vahe summa vahel, mida klient on nõus maksma ja ettevõtte poolt kauba tootmiseks tehtud kulude vahel. See ei ole sama mis kasum. Käive ­ (tegevuskulud + kapitalikulu) = EVA 7. Nimeta vähemalt 5 ettevõtte logistilist tegevust Transport, ladustamine, kaupade käsitlemine, pakkimine ja turundamine. 8. Kuidas saavad organisatsioonid kaupadele väärtust lisada? Ettevõte vähendab kauba tootmise kulusid või muudab kauba kliendile atraktiivsemaks teistest samalaadsetest kaupadest, nii et too on nõus rohkem juurde maksma, kui ettevõttele endale kauba atraktiviseerimine maksma läheb. 9. Kirjelda laiendatud toote kontseptsiooni, kuidas see seondub logistikaga? Laiendatud tote kontseptsiooni sisu marketingis: ei piisa marketingialaste jõupingutuste

Logistika → Logistika
303 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Pakkimise ja pakendiga seotud probleemid logistikas

Autor loodab, et antud referaat on hariv ja aktuaalne. Autor ise sai seda tööd koostades teada palju uusi teadmisi selles valdkonnas. 1. LOGISTIKA Logistika on osa tarneahelast, mis tegeleb kaupade, teenuste ja informatsiooni liikumise korraldamisega sihtpunktist lähtepunkti ja tagasi. Logistika on arenev interdistsiplinaarne valdkond. Logistika huviorbiiti kuuluvad varustamine, laondus, veondus, infojuhtimine, pakkimine, klienditeenindus, turundamine ja tagastus. Logistika tänase mõiste määratlemine on tihedalt seotud tarneahela käsitlusega. Terminit logistika on äritegevuses traditsiooniliselt kasutatud materjalivoogude juhtimise kohta (Dawis & Manrodt 1994) ning see tegeleb kaupade, teenuste ja informatsiooni liikumise korraldamisega sihtpunktist lähtepunkti ja tagasi [1]. Tüüpilised probleemid, mille lahendamisega logistika tegeleb, on (Van Rensberg 2004): · varud, varude hinnad ja mahakandmine;

Logistika → Logistika alused
80 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Sissejuhatus turunduse maailma (soome keeles)

JOHDATUS MARKKINOINNIN MAAILMAAN Sissejuhatus turunduse maailma Markkinointi on ihmisten välistä vuorovaikutusta. Turundus on inimeste vaheline vastastikuline mõju. Yritykselle markkinointi on keskein asia. Vaikka olisi kuinka hyviä tuotteita myytävänä, tuotteet eivät todennäköisesti käy kaupaksi, jos niitä ei osata markkinoida. Ettevõtjale on turundamine oluline asi. Isegi kui oleks häid tooteid müügiks, tõenäoliselt ei läheks tooted kaubaks, kui neid ei osata turustada. Asiakas saa markkinoinnin avulla tietoa tuotteista ja voi vertailla vaihtoehtoja. Klient saab turunduse abil teavet toodetest ja võib võrrelda valikuvõimalusi. Markkinointia tarvitaan ostajan ja myyjän väliseen vuoropuheluun. Turundust on vaja ostja ja müüja vaheliseks dialoogiks.

Majandus → Turundus
5 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Ärilogistika eksami kordamisküsimused

paindlikkus, näiteks toote koguste ja kättetoimetamise aegade Kapuadele väärtuse lisamine Ettevõte vähendab kauba tootmise kulusid või muudab kauba kliendile atraktiivsemaks teistest samalaadsetest kaupadest, nii et too on nõus rohkem juurde maksma, kui ettevõttele endale kauba atraktiviseerimine maksma läheb. 8. Nimeta vähemalt 5 ettevõtte logistikategevust? Transport, ladustamine, kaupade käsitlemine, pakkimine ja turundamine. 1) Siseneva ja väljuva transpordi haldamine 2) Veeremipargi tegevuse korraldamine 3) Ladustamine 4) Materjali käsitlus 5) Tellimuste täitmine 6) Logistikavõrgustike kavandamine 7) Varude haldamine 8) Tarnete ja nõudluse plaanimine 9) Koostöö kolmanda poole logistikateenuste pakkujatega 9. Mis on väärtusahel, kuidas see seondub logistikaga? Väärtusahel on jada omavahel seotud tegevusi, mis loovad väärtust. Tarnijad

Logistika → Ärilogistika
230 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Baaslogistika eksam 2018

 paindlikkus, näiteks toote koguste ja kättetoimetamise aegade Kapuadele väärtuse lisamine - Ettevõte vähendab kauba tootmise kulusid või muudab kauba kliendile atraktiivsemaks teistest samalaadsetest kaupadest, nii et too on nõus rohkem juurde maksma, kui ettevõttele endale kauba atraktiviseerimine maksma läheb. 8. Nimeta vähemalt 5 ettevõtte logistikategevust? Transport, ladustamine, kaupade käsitlemine, pakkimine ja turundamine. 1) Siseneva ja väljuva transpordi haldamine 2) Veeremipargi tegevuse korraldamine 3) Ladustamine 4) Materjali käsitlus 5) Tellimuste täitmine 6) Logistikavõrgustike kavandamine 7) Varude haldamine 8) Tarnete ja nõudluse plaanimine 9) Koostöö kolmanda poole logistikateenuste pakkujatega 9. Mis on väärtusahel, kuidas see seondub logistikaga? Väärtusahel on jada omavahel seotud tegevusi, mis loovad väärtust

Logistika → Baaslogistika
34 allalaadimist
thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

· võimaldada transport sihtkohta ja sihtkoha sees; · tagada turismi edukas integratsioon püsivalt ja pikaajaliselt. (Howie 2003:24) Rich Harrill juhib tähelepanu sarnasusele toodete-teenuste ja turismisihtkoha turunduses ­ mõlemad sõltuvad sellest, mida klient arvab või milliseid emotsioone see temas tekitab. Korduvkülastuse võimalikkuse määrab turismisihtkoha kuvand. (Harrill 2005: 54) Harsha E. Chacko andmetel on samuti oluline sihtkoha turundamine kindlatele siht- turgudele ja ­rühmadele (nt pereturistid), pakkudes neile vajalikke teenuseid ja tegevusi (Chacko 1997). Sihtkoht kulutaks raha, kui püüaks olla atraktiivne kõigile, kes sinna reisivad, selle asemel peaks sihtkohad selekteerima sobivad sihtrühmad (Kotler et al 2003: 730). Chris Cooperi ja Michael Halli ning Vince Gloveri ja Hayley Daltoni järgi liigitatakse turismisihtkohti järgnevalt: · rannikupiirkonnad (coastal areas);

Majandus → Turundus
54 allalaadimist
thumbnail
52
docx

PRAKTIKA ARUANNE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Väikeettevõtluse eriala Ly Ploom PRAKTIKA ARUANNE Praktikapoolne juhendaja:Jlle Randjärv Koolipoolne juhendaja: Eva Vahtramäe, MA Mõdrik 2015 SISUKORD TEE PEATÜKKIDE KOHTA SISUKORD SISSEJUHATUS Praktika läbiviimiseks valisin ettevõtte Demos-Audit OÜ, mille peakontor asub Tartus. 1993. aastal loodud OÜ Demos-Audit alustas raamatupidamis- ja audiitorteenuste osutamisega Jõgevamaal Tormas. Kuna Demos-Audit teeb paljudele firmadele raamatupidamist, siis praktika juhendaja otsustas mind praktikale suunata Mustvee apteeki (kus raamatupidamise teenust osutatakse). Ka sellele firmale teeb Demos-Audit firma raamatupidamist. Praktika algas 08.12.2014 ja kestis kuni 13.03.2015. Praktika viisin läbi OÜ Mustvee Apteekis. Aruande kirjutamisel lähtusin nii parktik...

Majandus → Majandus
135 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

Rate.ee oli pikalt edukas, kuid Facebook suutis selle peamistest võrgustikest välja tõugata. (Sotsiaalvõrgustikud) 1.6. Sotsiaalmeedia turundus 8 Sotsiaalmeedia turundus hõlmab toodete või teenuste reklaamimist vastavates sotsiaalmeediakanalites, kus ettevõtted saavad kujundada oma mainet ja luua vahetuid suhteid teenuste või toodete tarbijatega. Sotsiaalmeedias turundamine on ettevõtetele üks võimalus edastada oma sõnumit erinevatele huvirühmadele, sh praegustele ja potentsiaalsetele klientidele, töötajatele, ajakirjanikele, blogijatele ja üldsusele. Turunduskampaaniaid sotsiaalmeedia platvormidel võidakse juhtida, et soodustada ettevõttele vastavalt soovitud sotsiaalmeediamaine loomist. Enamikel sotsiaalmeedia platvormidel on võimalik jälgida ja analüüsida reklaamikampaaniate kulgu, meeldivust ja vaadatavust. Efektiivse

Meedia → Meedia
51 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Majandusinfosüsteemid

Veebileht ERP (ettevõtte ressursside planeerimine) 34. Selgita erinevaid veebiinfosüsteemide tasemeid. staatiline info tagasiside vormid ja administreeritavad lehed (CMS) teiste andmebaasidega seotud/laoinfo reaalajas müügiprotsess reaalajas (e-Business, e-Commerce) võrgustumine 35. Millega tegeleb CRM tarkvarateenus, peamised funktsioonid? Turunduse ja kliendihaldusega Funktsioonid: o müügiedendamine o müügijuhtimine o turundamine (sh telefoniturundus ja ­müük) o ajahaldus o klienditeenindus ja ­tugi o andmete sünkroniseerimine 36. Millega tegeleb DHP tarkvarateenus, peamised funktsioonid? Dokumendihaldusega Funktsioonid: o digitaaldokumentide haldus ja kasutamine o juhtimistegevuse dokumenteerimise korrastamine ja reglementeerimine o elektrooniline asjaajamine

Majandus → Majandus
39 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

Mis äris sina oled? Mis äris sa tegelikult oled? Kui sa tahad ettevõtjana edukas olla pikaajaliselt, siis on sul vaja teada järgnevat: 1. Mis on sinu äriettevõtte lõpptulemus? Luua jätkusuutlik süsteem, mis võimaldab pidevalt tõsta nii sinu kui ka inimeste, keda sa teenindad elukvaliteeti. Lõppkokkuvõttes võib see tähendada vabadust ja rahuludust. Väljakutse on see, et enamik inimesi jääb kinni olemasolevatesse vahenditesse, mitte ei keskendu lõpptulemusele. 2. Mis on sinu ettevõtte eesmärk? a) Tõsta oma klientide elukvaliteeti ning luua selle jaoks seda toetav süsteem. Sa pead teenindama oma kliente täiesti unikaalsel ja erilisel viisil ja pidevalt andma neile, mida nad tahavad ja vajavad. b) Teenida kasumit. Kuid pea meeles, et kui sa teenid kasumit, kuid ei suuda täita klientide vajadusi, siis ei püsi sa selles äris pikaajaliselt. 3. Mis paneb sinu äri kasvama? Pidev lisaväärtuse lisamine ja rohkem kui keegi teine seda turul teeb. Võ...

Majandus → Ettevõtlus
30 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

40) Brändi strateegiad leviku alusel (kohalik, rahvuslik ja globaalne bränd) x Kohalik bränd ­ bränd, mis turundatakse võrreldamisi väiksel ja piiratud geofraafilisel alal. Seda võib kutsuda regionaalseks brändiks, kui piirkond on suurem kui üks pealinlik turg. Globaalse turunduse seisukohalt on see bränd, mis on loodud kindla riigi turu jaoks. x Riiklik bränd on bränd, mida jaotatakse kogu riigis. Riikliku brändi turundamine nõuab suurt eelarvet, mis on enamasti võimalik ainult suurte ettevõtete puhul. x Globaalne bränd ­ brändinimi, mis on ülemaailmselt tuntud. Globaalsel brändil on majanduslik eelis tootmise, tuntuse ja pakendi osas. 41) Brändi arendamise strateegiad (tootevaliku laiendamine, brändi laiendamine, mitme brändi loomine, uue brändi loomine) See, millist strateegiat brändi arendamiseks kasutada, sõltub kolmest tegurist: tootest või teenusest,

Majandus → Brändi juhtimine
138 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

2.2 Lähikeskkonna analüüs Tabel 2. Lähikeskkonna analüüs Mõju faktor Lahendused Harusisese Kaudne konkurents on Turul eristumine, konkurentsi tihe kvaliteetne ning mahe intensiivsus tooraine Uute konkurentide Suur Püsikliendiprogramm, tekke oht pidev turundamine, kampaaniad, pidev toodete täiustamine Asenduskaupade Suhteliselt väike Olla uuenduslik, oht tootearendus Tarnijate võim Keskmine Vahetada võimaluse hinda määrata korral tarnijat või arendada menüüd

Majandus → Äriplaan
783 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

elukvaliteedi säilitamine ja parendamine, tarbijagrupi vajaduste ja ühiskonna huvide ühildamine. Täpsuse huvides peab lisaks rõhutama järgmist: Kommertsturundusel on oma sotsiaalne roll, kuid see ei tee temast veel sotsiaalturundust. CocaCola turunduskommunikatsioon võib suunata inimeste hoiakuid suurema sallivuse ning sõpruse poole, kuid peamine eesmärk on ikkagi karastusjoogi müük. Sotsiaalturundus ei ole turundamine madala ostujõuga sihtrühmale, sotsiaalselt nõrgal positsioonil olevatele inimestele. Ka kasumit mitte tootvate organisatsioonide ja nn. kolmanda sektori eneseturundamine ei ole sotsiaalturundus, samuti poliitika ja poliitikute turundamine. Terminoloogilist segadust on põhjustanud ka turundus sotsiaalsetes võrgustikes, millel pole mingit seost sotsiaalse turundusega (v.a. juhul, kui tegemist on sotsiaalse seosega turundusega,

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

URL (kasutatud mai 2010) http://www.riso.ee/et/files/Emor_Internet_Eesti_ettevotetes_2004- 2009.pdf. - Kalda, K. (2009). Mida tähendab “call to action” internetiturunduses? URL (kasutatud mai 2010) http://www.okia.ee/blog/2009/10/call-to- action/. - Kalda, K. (2009). Mis on bänneripimedus (banner blindness)? URL (kasutatud mai 2010) http://www.okia.ee/blog/2009/11/mis-on- banneripimedus-banner-blindness/. - Kalda, K. (2009). Mis on sotsiaalne meedia ja turundamine sotsiaalmeedias? URL (kasutatud mai 2010) http://www.okia.ee/blog/2009/11/mis-on-sotsiaalne-meedia-ja- turundamine-sotsiaalmeedias/. 80 - Kalda, K. (2009). Õppematerjal: kuidas turundada Facebookis, URL (kasutatud mai 2010) http://www.okia.ee/blog/2009/12/oppematerjal- kuidas-turundada-facebookis/. - Kalda, K. (2010). 15 nõuannet Facebookis turundamisel, URL (kasutatud mai 2010) http://www.okia.ee/blog/2010/04/15-nouannet-facebookis-

Majandus → Turundus
42 allalaadimist
thumbnail
92
pdf

EESTI KALANDUSE STRATEEGIA 2014 – 2020

(kindlustusteenus, elektri katkestused, 3.Tarbijate teadlikkuse kasv kliima jne) 4.Uute liikide kasvatamine 4.Ebakindlus tuleviku suhtes (sektoris 5.Ühistöö käivitamine läbi toimijate majanduslik jätkusuutmatus) tootjaorganisatsioonide 5.Kala- ja vähihaiguste leviku risk 6.Rahvusvahelise koostöö tõhustamine 6.Keskkonna saastatuse risk 7.Elus- ja värske kala parem turundamine 7.Eesti siseturg võib jääda väikeseks 8.Rakendusteaduse arendamine 8.7. Valdkonna analüüs Vesiviljelussektori arendamise eesmärk on vesiviljelusele soodsa, jätkusuutliku ja kasumliku toimimiskeskkonna väljaarendamine. Vesiviljelussektori arendamiseks on Eestis head looduslikud tingimused, nii vee- kui maaressursi mõttes. Aastatel 2007-2013 on Euroopa Kalandusfondi toel alustatud uute 56

Põllumajandus → Loomakasvatus
20 allalaadimist
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

 paindlikkus, näiteks toote koguste ja kättetoimetamise aegade  Kaupadele väärtuse lisamine - Ettevõte vähendab kauba tootmise kulusid või muudab kauba kliendile atraktiivsemaks teistest samalaadsetest kaupadest, nii et too on nõus rohkem juurde maksma, kui ettevõttele endale kauba atraktiviseerimine maksma läheb. 27. Nimeta vähemalt 5 ettevõtte logistikategevust? Transport, ladustamine, kaupade käsitlemine, pakkimine ja turundamine. 1) Siseneva ja väljuva transpordi haldamine 2) Veeremipargi tegevuse korraldamine 3) Ladustamine 4) Materjali käsitlus 5) Tellimuste täitmine 6) Logistikavõrgustike kavandamine 7) Varude haldamine 8) Tarnete ja nõudluse plaanimine 9) Koostöö kolmanda poole logistikateenuste pakkujatega 28. Mis on väärtusahel, kuidas see seondub logistikaga? Väärtusahel on jada omavahel seotud tegevusi, mis loovad väärtust. Tarnijad-firma-klient.

Logistika → Baaslogistika
132 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun