Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link


TURUNDUSE ALUSED (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Missugune on praegune olukord?
  • Kuhu tahame jõuda?
  • Kuidas seda saavutada?
  • Milliseid vahendeid kasutada?
  • Milline on tulemus kuhu me jõudsime?
  • Missugust vahendit valida?
  • Kui suur peaks olema sõnumite arv?
Vasakule Paremale
TURUNDUSE ALUSED #1 TURUNDUSE ALUSED #2 TURUNDUSE ALUSED #3 TURUNDUSE ALUSED #4 TURUNDUSE ALUSED #5 TURUNDUSE ALUSED #6 TURUNDUSE ALUSED #7 TURUNDUSE ALUSED #8 TURUNDUSE ALUSED #9 TURUNDUSE ALUSED #10 TURUNDUSE ALUSED #11 TURUNDUSE ALUSED #12 TURUNDUSE ALUSED #13 TURUNDUSE ALUSED #14 TURUNDUSE ALUSED #15 TURUNDUSE ALUSED #16 TURUNDUSE ALUSED #17 TURUNDUSE ALUSED #18 TURUNDUSE ALUSED #19 TURUNDUSE ALUSED #20 TURUNDUSE ALUSED #21 TURUNDUSE ALUSED #22 TURUNDUSE ALUSED #23 TURUNDUSE ALUSED #24 TURUNDUSE ALUSED #25 TURUNDUSE ALUSED #26 TURUNDUSE ALUSED #27 TURUNDUSE ALUSED #28 TURUNDUSE ALUSED #29 TURUNDUSE ALUSED #30 TURUNDUSE ALUSED #31 TURUNDUSE ALUSED #32 TURUNDUSE ALUSED #33 TURUNDUSE ALUSED #34 TURUNDUSE ALUSED #35 TURUNDUSE ALUSED #36 TURUNDUSE ALUSED #37 TURUNDUSE ALUSED #38 TURUNDUSE ALUSED #39 TURUNDUSE ALUSED #40 TURUNDUSE ALUSED #41 TURUNDUSE ALUSED #42 TURUNDUSE ALUSED #43 TURUNDUSE ALUSED #44 TURUNDUSE ALUSED #45 TURUNDUSE ALUSED #46 TURUNDUSE ALUSED #47 TURUNDUSE ALUSED #48 TURUNDUSE ALUSED #49 TURUNDUSE ALUSED #50 TURUNDUSE ALUSED #51 TURUNDUSE ALUSED #52 TURUNDUSE ALUSED #53 TURUNDUSE ALUSED #54 TURUNDUSE ALUSED #55 TURUNDUSE ALUSED #56 TURUNDUSE ALUSED #57 TURUNDUSE ALUSED #58 TURUNDUSE ALUSED #59 TURUNDUSE ALUSED #60
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 60 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-11-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 94 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

Märksõnad

Mõisted

turundusel, taktikaline turundus, turunduse kohta, konversioonne turundus, stimuleeriv turundus, arenev turundus, sünkroturundus, säilitav turundus, esimesi ilminguid, kontseptsioon, vahendiks, kontseptsioonis, turunduse juhtimine, äriüksuse tasand, tootesarja tasand, brändi tasand, firma põhiideoloogia, tulevikunägemus, põhiideoloogia, tulevikunägemus, ärivaldkonna määratlemiseks, turukasvust, rahalehmad, küsimärgid, koerad, situatsiooni analüüs, swot, swot, swot, benchmarking, turundusstrateegia, eristumise strateegia, turuliider, kasutavad rünnaku, turu hõlvamine, turu laiendamine, diversifikatsioon, turunduskulude planeerimine, turg, turu segmentimine, turu segment, sihtturundus, demograafilised, segmendi tarbijad, toode e, toode a, puudulik positsioonimine, tarbijakäitumine, olulised ostud, biogeensed vajadused, utilitaarsed vajadused, välised, majanduslik ostja, motiiv, motivatsioon, tajumine, tajumine, hoiaku muutmine, elulaad, elulaad, tõelised, erinevates faasides, jaotamise kriteeriumideks, võrdlusgrupp, arvamusliider, suurem mõju, situatiivseteks teguriteks, suhtlusturundus, kvantitatiivne analüüs, kvalitatiivne analüüs, kliendiandmebaas, teenuse kvaliteet, ideaalne küpsusfaas, toote muutmist, turundaja ülesanne, ideaalne langusfaas, toote arendus, ideede otsimine, ideede valimine, idee analüüsimine, toote arendamine, toote proovimine, tootjal, toote turustamine, kaubamärk, tootja kaubamärk, bmw märk, volvo, bränd, bränd, toetav bränd, brändi tarbijaväärtus, turuanalüüsipõhine, tulupõhine, kanal, massikommunikatsioon, toetusmeetmestiku, isiklik müük, müügi soodustamine, tõmbestrateegia, tõukestrateegia, isiklikul müügil, isiklik müük, isiklikul müügil, heaks teenindamiseks, müügiprotsessil, vastuväide, müügiprotsessi juhtimine, territoriaalne struktuur, reklaam, reklaam, tootereklaam, reklaam, käibeprotsendi meetod, konkurentsivõrdsuse meetod, võimaluste meetod, loominguline näitaja, raadiojaamu, otsereklaam, internet, kuulutustahvel, reklaam, hirmusõnum, erootiline sõnum, humoristlik sõnum, pildimaterjaliks, logo, müügi soodustamine, kahe vahele, tasuta tootenäidis, ergutushind, oht, reklaamtooted, aktsioonipreemia, hinnaalandus, tasuta kaup, müügivõistlus, nõustamine, mess, tasuta kujundamine, tasuline kujundamine, hinnal, teised osad, sihtturg, monopol, oligopol, monopolistlik konkurents, puhas konkurents, kulukeskne meetod, meetodi aluseks, tarbijakeskne meetod, hinnalaeks, konkurentsikeskne meetod, alampiiriks, hinnaliidri strateegia, stabiilne hinnastrateegia, muutuv hinnastrateegia, hinnasoodustused, diferentseeritud hinnad, stimuleerivad aktiivhinnad, peibutushinnad, psühholoogilised hinnad, turustuskanal, põhilised vahendajad, otsekanal, kasutatakse toidu, kasutatakse valik, tarneahel, tarneahela osalisteks, sotsiaalne vastutus, sotsiaalne turundus

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

12
docx
Turunduse alused
24
docx
Turunduse alused eksam
110
docx
Turunduse alused konspekt
69
doc
Turunduse eksam
39
doc
Turunduse alused
69
doc
TURUNDUS
29
doc
Turunduse alused
20
docx
TURUNDUSE EKSAM





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun