Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TURUNDUSE ALUSED (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Missugune on praegune olukord?
  • Kuhu tahame jõuda?
  • Kuidas seda saavutada?
  • Milliseid vahendeid kasutada?
  • Milline on tulemus kuhu me jõudsime?
  • Missugust vahendit valida?
  • Kui suur peaks olema sõnumite arv?
Vasakule Paremale
TURUNDUSE ALUSED #1 TURUNDUSE ALUSED #2 TURUNDUSE ALUSED #3 TURUNDUSE ALUSED #4 TURUNDUSE ALUSED #5 TURUNDUSE ALUSED #6 TURUNDUSE ALUSED #7 TURUNDUSE ALUSED #8 TURUNDUSE ALUSED #9 TURUNDUSE ALUSED #10 TURUNDUSE ALUSED #11 TURUNDUSE ALUSED #12 TURUNDUSE ALUSED #13 TURUNDUSE ALUSED #14 TURUNDUSE ALUSED #15 TURUNDUSE ALUSED #16 TURUNDUSE ALUSED #17 TURUNDUSE ALUSED #18 TURUNDUSE ALUSED #19 TURUNDUSE ALUSED #20 TURUNDUSE ALUSED #21 TURUNDUSE ALUSED #22 TURUNDUSE ALUSED #23 TURUNDUSE ALUSED #24 TURUNDUSE ALUSED #25 TURUNDUSE ALUSED #26 TURUNDUSE ALUSED #27 TURUNDUSE ALUSED #28 TURUNDUSE ALUSED #29 TURUNDUSE ALUSED #30 TURUNDUSE ALUSED #31 TURUNDUSE ALUSED #32 TURUNDUSE ALUSED #33 TURUNDUSE ALUSED #34 TURUNDUSE ALUSED #35 TURUNDUSE ALUSED #36 TURUNDUSE ALUSED #37 TURUNDUSE ALUSED #38 TURUNDUSE ALUSED #39 TURUNDUSE ALUSED #40 TURUNDUSE ALUSED #41 TURUNDUSE ALUSED #42 TURUNDUSE ALUSED #43 TURUNDUSE ALUSED #44 TURUNDUSE ALUSED #45 TURUNDUSE ALUSED #46 TURUNDUSE ALUSED #47 TURUNDUSE ALUSED #48 TURUNDUSE ALUSED #49 TURUNDUSE ALUSED #50 TURUNDUSE ALUSED #51 TURUNDUSE ALUSED #52 TURUNDUSE ALUSED #53 TURUNDUSE ALUSED #54 TURUNDUSE ALUSED #55 TURUNDUSE ALUSED #56 TURUNDUSE ALUSED #57 TURUNDUSE ALUSED #58 TURUNDUSE ALUSED #59 TURUNDUSE ALUSED #60
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 60 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-11-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 128 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
docx

Turunduse alused eksam

Turunduse alused eksam 1. Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. • Konversioonne turundus – mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. • Stimuleeriv turundus – turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine. • Arenev turundus – nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist. • Re-turundus – nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta. • Sünkroturundus – nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida. • Säilitav turundus – turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust.

Turundus
thumbnail
12
docx

Turunduse alused

Turunduse alused eksam 1. Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. · Konversioonne turundus ­ mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. · Stimuleeriv turundus ­ turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine. · Arenev turundus ­ nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist. · Re-turundus ­ nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta. · Sünkroturundus ­ nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida. · Säilitav turundus ­ turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust. · De-turundus ­ nõudlus on ülemäära kõrge, ülesanne vähendada.

Turunduse alused
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

ostuharjumus ne, ümber- segmentimin s ed, proovi- ja positsioonimi e, ümber- korduvostud, ne, positsioonimi turundusmiks turustruktuur ne, tarbijate , suhtumine , eluviis, reklaami, turundusmik turundusmik ettepanekud s s toote täiustamisek s Turundus kokkuvõte 1. Turunduse alusmudelid 4P mudel (enne seda oli Bordeni mudel) - keskendub tootele:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus 6P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad

Turundus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
thumbnail
29
odt

Kursuse konspekt

 Andmete töötlus  Raport  Tulemuste esitlemine ja ettekanne Turubarjäärid lk 12 Tarbijakasud lk 13 Turundus toetab nii t, vahendamist kui ka tarbimist. Igale kliendile personaalne lähenemine. Mõjutab inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili, kui ka ettevõtte kasumlikkust. Turundada saab kaupu, teenuseid, mõtteviisi/elustiil, isikuid (eneseturundus-staarid), asutusi, religiooni??, koht (linna, riik vms), elamused/üritused… Väärarusaamad: turundus on vait müümine, kliendi ootusi ei peeta oluliseks. Turundusekontseptsioon- eristuvad 1.lähtealuse, 2.fookuse, 3.vahendite, 4.eesmärkide poolest. Lk 14 1) Turundustegevusi ühendab vahetuskontseptsioon – saadakse soovitud toode teise hüvise vastu.  Tootmiskontseptsioon: 1.tootja 2.tootja võimalused 3.kättesaadavus, madal hind- 4.kasum mastaabisäästult- Fookuses tootja tehnilis-tehnoloogilised ja majanduslikud võimalused. Tarbija ostab seda

Turundus
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

4. Eristumine ehk diversifikatsioon - tähendab uue tootega uuele turule minekut. Müügimahtu suurendatakse uute toodetega uusi turgusid vallutades, ka mitmetel aladel tegutsedes; uued tooted rajanevad kas vanale või uuele tehnoloogiale. See on kõige riskantsem strateegia. Mida enam erinevad uus toode ja uus turg vanast, seda riskantsemaks ettevõtmist peetakse. Riski suurendab ka see, kui toode põhineb uuel tehnoloogial. 2. Millest koosneb makrokeskkond ja miks on oluline turunduse makrokeskkonna analüüs? Makrokeskkonna all mõistetakse ettevõtlust soosivaid ja pidurdavaid tegureid. Kõike mis ettevõtja tegevust mõjutab, kuid mida ettevõtja ise otseselt mõjutada ei saa. Makrokeskkonna moodustavad mikrokeskkonda laiemalt mõjutavad jõud. Makrokeskkonna puhul saab rääkida ühesuunalisest mõjust keskkonna poolt ettevõtetele, millega ettevõte peab arvestama. Makrokeskkonna tundmine on vajalik, et ettevõte teaks, millistes raamides ta tegutseb. On

Turundus
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Kaubad müügil koheseks kasutamiseks Kaubad enamasti mittekoheseks kasutamiseks Müügijärgne ja -eelse teeninduse suhteliselt väike roll Müügijärgne ja -eelse teeninduse suhteliselt suur roll Pakend omab endas reklaamifunktsiooni Pakend omab rohkem kaitsefunktsiooni Tarbekaupu üldiselt tarbijad ise ei valmista Tööstus võib tootmiseks vajalikke tooteid või detaile ise toota Turunduse eesmärk • Stimuleerida nõudlust • Toetada tootmist, vahendamist, tarbimist • Mõjutada inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili ja elukvaliteeti • Mõjutada ettevõtte kasumlikkust Suhteturundus on strateegia, millega luuakse, hoitakse ja parandatakse kliendisuhteid. Põhimõteteks on leida võita ja hoida. Tuginemine väärtusele, lubadusele, vahetusele ja usaldusele. kasumi eesmärgiks on kasum kliendi hoidmisest. Tehingu – vs suhtlusturundus lk 125

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun