Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"atraktiivsuse" - 81 õppematerjali

thumbnail
39
doc

Turunduse alused

..10%) või taanduv (0...-10%). Jaapani firma Honda täiendas BCG-maatriksit kahaneva turu sektoritega: ratsahobused ­ suur turuosa kahaneval turul tiivutud linnud ­ väike turuosa kahaneval turul. Bostoni maatriks käsitleb asja lihtsustatult, peatähelepanu on turuosal ja turukasvul ning äriüksuste vahelistel rahavooludel. Investeeringu võimalik tulevikutulu on aga sageli olulisem, kui rahavool. General Electric Company ja McKinsey & Company töötasid välja turu atraktiivsuse ja firma turupositsiooni maatriksi. Turu atraktiivsus Suur Keskmine Väike Firma Tugev 1 2 4 positsioon Keskmine 3 5 7 Nõrk 6 8 9

Majandus → Turundus
526 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Vastureformatsioon

Samal ajal leidis aset uuendus, mis tähtsustas isiklikku ja vahetut emotsionaalset usukogemust, tekkisid müstitsistlikud suunad. Kõrgete kirikutegelaste seas levis püüdlus aidata läbi isikliku täiustumise kaasa kiriku tervenemisele. Dominikaani taustaga paavst Pius V püüdis parandada kiriku avalikku moraali ning propageerida vagadust ja kasinat elu. Ta toetas jesuiitide tegevust ja inkvisitsiooni. Paavst Sixtus V ei keskendunud mitte niivõrd surveabinõudele kui katoliku maailma atraktiivsuse suurendamisele ­ võeti ette barokse Rooma kui maailmapealinna uuendamine, kaunistati kirikuid ning toetati värvikate usuliste pidustuste korraldamist. Vastureformatsiooni käigus tekkisid uued vaimulikud ordud ­ kaputsiinid, ursuliinid, teatiinid, barnabiidid ja jesuiidid. Nad avaldasid suurt mõju eeskätt maapiirkondade kogudustele. Suuresti tänu jesuiitide tegevusele ei juurdunud protestantlus lõplikult Poolas, Prantsusmaal ja Lõuna-Saksamaal.

Ajalugu → Ajalugu
31 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Valgamaa turism

Valgamaa turismiatraktsioon Sangaste lossi külastatavus on aastas 11 000 inimest.' Lossi uhked saalid, arhitektuur ja ajalugu võimaldavad lossis pidada suurejoonelisi pulmi, koosviibimisi või ööbida ehtsas lossitoas. Lossi restoran pakub kohalikku toitu ja Sangaste rukkist toodetud ehtsat rukkiviina. Lisaks lossile saab vaadata talli, meiereid, aita, veetorni ja dendroparki. Soovitused Valgamaa turismi arendamiseks Ettevõtted peaksid rohkem koostööd omavahel tegema Valga linna atraktiivsuse tõstmine Igale Valgamaa piirkonnale oma turismiveebi väljaarendamine(aluseks võtta maakonna turismiveeb). Äriturismi arendamine Turismiettevõtete spetsialiseerumine sihtgruppidele (pered, väärikas vanuses külastajad, seljakotiturist, jalgrattaturist jne). AITÄH KUULAMAST!

Turism → Turismimajanduse alused
12 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kooseluvormid

5) Fiktiivabielu-Abielu, mille sõlmimise aluseks on soov saada ametlikku paberit abiellumise kohta. (elamisloa saamine jne) 1) Mongaamia- ühe mehe ja naise vaheline abielu 2) Bigaamia- 1 mehe samaaegne abielu 2 naisega või vastupidi 3) Polüandria-mitme mehe pidamine 4) Polügüünia-mitme naise pidamine 5) Polügaamia- mehe või naise samaaegne abielu mitme vastassoost isikuga John Alan Lee: 1) Eros- erootiline armastaja, eelistab mingit kindlat tüüpi füüsilise atraktiivsuse järgi. Nemad kirjeldavad oma lapsepõlve õnnelikuna ja väidavad, et nende kodus oli palju armastust. 2) Ludus- mänguline armastus. Stiil, kus inimene ei taha ennast püsivalt siduda. Mitu suhet korraga. Lapsepõlv oli keskmine, aga on haiget saanud varases täiskasvanueas. 3) Storge- esineb harva. Sõbralik armastus, kus hinnatakse rohkem tugevat sõprust. Kirge ja emotsioone välja ei näidata, aga koos hoiab meeldiv tegevus. Lapsepõlv on möödunud palju lapselises suures stabiilses peres

Ühiskond → Perekonnaõpetus
80 allalaadimist
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

..10%) või taanduv (0...-10%). Jaapani firma Honda täiendas BCG-maatriksit kahaneva turu sektoritega: ratsahobused ­ suur turuosa kahaneval turul tiivutud linnud ­ väike turuosa kahaneval turul. Bostoni maatriks käsitleb asja lihtsustatult, peatähelepanu on turuosal ja turukasvul ning äriüksuste vahelistel rahavooludel. Investeeringu võimalik tulevikutulu on aga sageli olulisem, kui rahavool. General Electric Company ja McKinsey & Company töötasid välja turu atraktiivsuse ja firma turupositsiooni maatriksi. Turu atraktiivsus Suur Keskmine Väike Firma Tugev 1 2 4 positsioon Keskmine 3 5 7 Nõrk 6 8 9 Joonis 4

Majandus → Turunduse alused
91 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Robert Cialdini (2000) mõjustamise reeglid

4.1 Toetub: · füüsilise veetlusele · inerpersonaalsele veetlusele · emotsionaalsele sõltuvusele · positiivsele minapildile Näiteks. Interpersonaalse veetlus on suhetes läheduse ja usalduslikkuse aluseks 4.2 Konkreetsete tehnikate näited: · "meeldiva inimese mulje" loomise tehnika · tuttavlikkuse efekti loomine · "banketitehnika" · komplimentide/kiituse kasutamine Kasutatakse: Atraktiivsuse reeglipärasusi Partnerite sarnasuse printsiipi Assotsiatsioonide tekkimise printsiipi 4.3 Füüsiline atraktiivsus · Kehaline veetlus M: domineerivus, agressiivsus, resursside omamine ­ WST< 0.75 F: viljakus, hoolitsuskäitumine - WHR=0,7 · Lapselikud omadused F: pea/keha suhe; suures silmad, väike nina, heledad juuksed, pehme nahk. · Emotsionaalsust väljendavad omadused F: naeratus, huuled

Psühholoogia → Mõjustamisepsühholoogia
86 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Seminaritöö1 Eskla

organisatsiooni töötajat toote või teenuse väärtuses ning seeläbi on viimane valmis ka toodet või teenust organisatsioonist väljaspool asuvatele potentsiaalsetele tarbijatele soovitama. Veelgi enam, kui töötaja on veendunud toote või teenuse väärtuses, siis on ta ka organisatsiooni nimel tehtavas müügitöös veenvam ning oma igapäevaste tööülesannete täitmises kõrgemalt motiveeritud. Sisekliendi kõrgema rahulolu tagamiseks ning müüdava toote või teenuse atraktiivsuse ja kõrgema nõudluse tagamiseks tuleks siseklienti kaasata ka toote või teenuse arendustegevusse. (Aedma&Demjanov, 2005 lk 7) Cox, F. (2018:29) on rõhutanud sisekliendile orienteerumise olulisust ka projektijuhtimise edukaks täidesaatmiseks. Projekti elluviimise võimalikkus ning edukus sõltub suurel määral erinevate tööüksuste omavahelise koostöö edukusest, mis omakorda on seda edukam, mida rohkem on organisatsioonis juurdunud siseklienditeeninduse kvaliteedile keskendumine.

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
5 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

Leidub erinevaid metoodikaid selle läbiviimiseks. Lihtsustatud variant-Teha kolm testi: 1. Turu test ­ kas kaalutav võimalus on kestev ja tulus 2. Peegli test ­ kas on olemas vajalikud oskused, võimed, omadused 3. Rahakoti test ­ kas on raha, et muretseda vajalikud ressursid ja kas nende paigutamine on tasuv. Teostatavuse analüüsi osad · Toote/teenuse teostatavus- Väljapakutud toote/teenuse üldise atraktiivsuse hindamine. Enne kui uue toote või teenuse arendamisele olulist jõupingutust kulutada peaks olema kindel, et potentsiaalsed kliendid seda toodet soovivad. · Tegevusharu / Sihtturu hinnang- Eesmärk: hinnata kavandatava ettevõtte tegevusharu ja sihtturu üldist atraktiivsust.Tegevusharu on ettevõtete grupp kes toodavad sarnasid tooteid või teenuseid. Ettevõtte sihtturg on tema poolt sihikule võetav tegevusharu toodete tarbijaskonna osa.

Majandus → Ettevõtlus
263 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

Leidub erinevaid metoodikaid selle läbiviimiseks. Lihtsustatud variant-Teha kolm testi: 1. Turu test ­ kas kaalutav võimalus on kestev ja tulus 2. Peegli test ­ kas on olemas vajalikud oskused, võimed, omadused 3. Rahakoti test ­ kas on raha, et muretseda vajalikud ressursid ja kas nende paigutamine on tasuv. Teostatavuse analüüsi osad · Toote/teenuse teostatavus- Väljapakutud toote/teenuse üldise atraktiivsuse hindamine. Enne kui uue toote või teenuse arendamisele olulist jõupingutust kulutada peaks olema kindel, et potentsiaalsed kliendid seda toodet soovivad. · Tegevusharu / Sihtturu hinnang- Eesmärk: hinnata kavandatava ettevõtte tegevusharu ja sihtturu üldist atraktiivsust.Tegevusharu on ettevõtete grupp kes toodavad sarnasid tooteid või teenuseid. Ettevõtte sihtturg on tema poolt sihikule võetav tegevusharu toodete tarbijaskonna osa.

Majandus → Ettevõtluse alused
132 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Ülevaade õpetajahariduse strateegiast 2009

teiste oskuste analüüsimisel. Strateegia sissejuhatuses (esimene osa) on vaadeldud strateegia töörühma lähteülesanned. Töörühma ülesanneks oli ettepanekute väljatöötamine õpetajate esmaõppe sisu ja korralduse arendamiseks, õpetaja professionaalse arengu toetamiseks, varasema õpi- ja töökogemuse arvestamiseks õpingutes ja kutsealasel hindamisel ning õpetajaharidusega seotud regulatsioonide muutmiseks. Ühe olulise eesmärgina määratles lähteülesanne õpetajakutse atraktiivsuse tõusu ning motivatsioonisüsteemi arendamise. Strateegia teises osas kirjeldatud strateegia lähtealused. Strateegia lähtealusteks on Euroopa Liidu strateegilised dokumendid õpetajahariduse valdkonnas ja õpetajaharidust puudutavad Eesti Vabariigi strateegiad. Strateegia kolmandas osas on toodud välja õpetajahariduse olukorra analüüs ja samuti toodud nähtavale probleeme. Selles punktis on toodud välja kokkuvõtlik õpetajaskonna statistiline

Pedagoogika → Haridustehnoloogia koolis
12 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Rekreatsioonikorralduse alused

vahel. Mõju looduskeskkonnale Looduskeskkonna kasutamine on aktiivsete tegevuste baasiks. Kuigi sellised tegevused tunduvad keskkonnasõbralikud võivad nad halva juhtimise juures keskkonda kahjustada, põhjustades erosiooni, saastatust ja rahurikkumist. Aktiivse puhkuse tegevuste juhtimisel tuleb eriti tähelepanu pöörata looduskeskkonna säilitamisele ja hoidmisele. Kahjustatud piirkond kaotab turistide silmis on atraktiivsuse ning tervet tööstusharu ootab ees langus. 4. Mida peavad tegema aktiivse turismi asjalised? Aktiivse turismi asjalised peavad: Teadma oma tegevuse mõju keskkonnale. Omama juhtimisskeemi, mis aitaks vähendada nende tegevusest tulenevat negatiivset mõju keskkonnale. Harima teisi hea tava kohaselt, et viia kohalikud keskkonnamõjud minimaalseks.K

Muu → Riski- ja ohutusõpetus
5 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega

c) 4P mudel keskendub konkurentidele, 4C mudel aga tootele 6. Mis alljärgnevatest on turunduses kaitsestrateegia? a) Ründav kaitse b) Sissisõda c) Ümberpiiramine d) Möödahiilimine 7. Mida tähendab Ansoffi kasvustrateegia maatriksis toote arendamine? a) Uued tooted olemasoleval turul b) Uued tooted uuel turul c) Olemasolevad tooted uuel turul d) Olemasolevad tooted olemasoleval turul 8. Turu atraktiivsuse ja firma turupositsiooni maatriksis analüüsitakse seoseid a) Turuosa ja turukasvu vahel b) Turu atraktiivsuse ja turupositsiooni vahel c) Toote ja turu vahel d) Tarbija pikaajalise heaolu ja tarbija kohese rahuldamise vahel 9. Mis on iseäralik juhikesksele ettevõtmisele? a) Töötajate kaasamine b) Juhi rahulolu c) Tarbija rahulolu 10. Uue ajastu turundusele on iseäralik võrreldes vana turundusega a) Lühiajalisus ja tänane müük

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Suhtlemispsühholoogia konspekt

B) - kui võimalus parandada suhteid ning seista enda huvide eest. Konstruktiivset konfliktide lahendamist toetab motivatsioon konflikt lahendada, enda käitumise kriitiline hindamine ja analüüs. Interpersonaalse konflikti lahendamiseks vajalik kõikide osapoolte valmisolek lahendus leida. Mõned positiivsed ja negatiivsed konflikti lahendamise tagajärjed: lahenduse leidmine, haiget saamine, hirm, kättemaksusoov, lohutuse pakkumine, enesetunne, läheduse ja atraktiivsuse säilimine, informatiivsus. Mitteverbaalsed infokandjad Müüt: iga liigutus tähendab midagi. · Kehakeele mitmeti tõlgendamise võimalus. · Varasemad kogemused (kategooriate olemasolu) · Valikuline tõlgendamine Kehakeel (zestid, poosid, miimika, silmside, kõnega kaasnevad helid, hääletoon, kõne tempo, pausid). Kujundatav füüsiline külg (nt. riided, riietumise stiil). Prokseemika (E

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
108 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Suhtlemispsühholoogia

B) - kui võimalus parandada suhteid ning seista enda huvide eest. Konstruktiivset konfliktide lahendamist toetab motivatsioon konflikt lahendada, enda käitumise kriitiline hindamine ja analüüs. Interpersonaalse konflikti lahendamiseks vajalik kõikide osapoolte valmisolek lahendus leida. Mõned positiivsed ja negatiivsed konflikti lahendamise tagajärjed: lahenduse leidmine, haiget saamine, hirm, kättemaksusoov, lohutuse pakkumine, enesetunne, läheduse ja atraktiivsuse säilimine, informatiivsus. Mitteverbaalsed infokandjad Müüt: iga liigutus tähendab midagi. · Kehakeele mitmeti tõlgendamise võimalus. · Varasemad kogemused (kategooriate olemasolu) · Valikuline tõlgendamine Kehakeel (zestid, poosid, miimika, silmside, kõnega kaasnevad helid, hääletoon, kõne tempo, pausid). Kujundatav füüsiline külg (nt. riided, riietumise stiil). Prokseemika (E

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
315 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Mida ma muudaksin Eesti majanduses ?

maksebilansi jooksevkonto puudujäägi ja võimaldanud seni hoida raha pakkumist valuutakomitee süsteemi tingimustes väga kõrgel tasemel. Kui tööjõudu napib ja see muutub kallimaks, võivad töömahukale tootmisele orienteeritud välisinvestorid vähendada oma investeeringuid Eestisse või siit hoopis lahkuda; e) Euroopa Liiduga ühinemise positiivne mõju (juurdepääsu paranemine Venemaa turule, tõukefondid, Eesti atraktiivsuse kasv investoritele jm). Keskpikas perspektiivis positiivne mõju jätkub senisest tunduvalt suuremate tõukefondidest saadavate investeeringute kaudu Eesti majandusse. Euroopa Liitu kuulumine eeldab eeskätt seal kehtivate põhimõtete ülevõtmist, mis muu hulgas hõlmab kaupade, teenuste ja tootmistegurite piiranguteta liikumist EL-i siseselt ning ühist väliskaubanduspoliitikat kolmandate riikide suhtes. Viimane tähendab, et liidu liikmesriigid

Majandus → Majandus
19 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Mõjustamisepsühholoogia eksami konspekt

kohta on ilmselgelt võltsitud, ning aru saada, et me ei tohiks oma otsustes tugineda ainuüksi teiste sarnaste isikute käitumisele. V. Meeldivus Meeldivus ­ inimesed eelistavad vastu tulla neile, keda nad tunnevad ja kes neile meeldivad. NT: Tupperware peod-sõbrad müüvad sõpradele, sest nad meeldivad neile. Heategevusorganisatsioonid-saadetakse annetusi küsima oma naabruskonna inimene. Nimede-kett. Müügimehed kasutavad seda ära füüsilise atraktiivsuse läbi ja luues tunde, et müügimees on kliendile kuidagi tuttav või sarnane ( tegeleb sama huvialaga või on välimuselt sarnane ) Sarnasus, tuttavlikus ­ alateadlik sümpaatsus. Komplimendid-komplimendid mõjutavad meid Koostöö- rühmi saab kokku viia ühiste eesmärkide nimel pingutamisega.(laager poistega metsas) Hea politseinik/halb politseinik-hirm halva ees ja pika karistuse ees-hea politseinik on kui päästja

Psühholoogia → Mõjustamisepsühholoogia
96 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kehakeel, mitteverbaalsed märgid ja füüsiline ruum suhtlemisel ja selle dünaamika kujunemisel

Kehakeel, mitteverbaalsed märgid ja füüsiline ruum suhtlemisel ja selle dünaamika kujunemisel Suhtlemine on üks tähtsamaid inimestevahelisi teabevahetuse protsesse, mis on enamusele elusorganismidest omane. Kõrgematest loomadest eristab meid, inimesi, oskus aga äratuntavate märkide, sümbolite ja sõnadega teisele inimesele selgitus anda. Suhtlemise käigus toimub vastastikune tajumine ja tundmaõppimine ning sotsiaalsete suhete jaluleseadmine. Antakse edasi mõtteid, arvamusi ja tundeid ning see, kes on vastuvõtjaks, loob oma ettekujutuse ja ideed antud saadusest. Tavaliselt suhtleb inimene kogu oma olemusega, kogu oma isiksusega. Oma sõnume edatamiseks on neli kommunikatiivset süsteemi: loomulik keel; tehiskeel, mille alla kuuluvad näiteks noodikiri, arvutused ja matemaatilised tabelid; visuaalne kommunikatsioon, milleks on pildid ja diagrammid ning mitteverbaalne kommunikatsioon ehk kehakeel. Antu...

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
62 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Mõjustamis ja suhtlemispsühholoogia

vaadata, mida teised usuvad või kuidas reageerivad teisted inimesed." Meeldivuse reegel Toetub: füüsilise veetlusele / inerpersonaalsele veetlusele/ emotsionaalsele sõltuvusele/ positiivsele minapildile Interpersonaalse veetlus on suhetes läheduse ja usalduslikkuse aluseks Konkreetsete tehnikate näited: "meeldiva inimese mulje" loomise tehnika / tuttavlikkuse efekti loomine / "banketitehnika"/ komplimentide/kiituse kasutamine Kasutatakse: Atraktiivsuse reeglipärasusi/ Partnerite sarnasuse printsiipi/ Assotsiatsioonide tekkimise printsiipi Füüsiline atraktiivsus: Kehaline veetlus- M: domineerivus, agressiivsus, resursside omamine F: viljakus, hoolitsuskäitumine + lapselikud omadused (pea/keha suhe; suures silmad, väike nina, heledad juuksed, pehme nahk) Emotsionaalsust väljendavad omadused- F: naeratus, huuled Hoolitsetust väljendavad omadused- F:soeng, riietus Hea tervislik seisund- F&M: keha sümmeetrilisus, sile ja hele nahk

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
6 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Äri versus äritsemine

äriühingu asutamine ja registreerimine koosneb: 1. Asutamislepingu ja põhikirja koostamine 2. Pangakonto avamine ja kapitali sissemakse Ettevõtlusega alustamise üks esimesi samme on äriplaani kirjutamine. 1.Kokkuvõte Esitatakse lühidalt kogu äriplaani sisu ja kõik oluline, mis on vajalik äriplaani realistlikkuse, kasumlikkuse ja atraktiivsuse hindamiseks. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi ja juriidiline vorm, ettevõtte registrikood (kui on tegutsev ettevõte), registreerimise aeg ja koht, tegevuskoha aadress, ettevõtte kontaktandmed ja info omanike kohta. 3. Ettevõtte kirjeldus. Ettevõtte kirjelduses avatakse ettevõtte taust ja ajendid ettevõtte asutamiseks.

Majandus → Majandus
5 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Turunduse vastused

3. Strateegia suurendamaks tulu tarbija kohta 4. Strateegia muutuvkulude alandamiseks 5. Strateegia turunduskulude vähendamiseks 2. Turg ja turupotentsiaal. Turunõudlus ja turuosa arengupuu. Turg (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Turupotentsiaal on turu võime maksimaalselt osta. Turunõudlus- palju tarbijad tahavad seda osta. Turuosa arengupuu (peab joonistama! Vt. Raamatust või maili pealt!) 3. Turu atraktiivsuse hindamine ja kasvuvõimaluste analüüs. Turu atraktiivsuse hindamisel arvestatakse tavaliselt nelja tegurite rühma: · Turutegurid (segmendi suurus, segmendi kasvukiirus ja turu arenguaste, turul toimuva ennustamine, hinnaelastsus ja ­tundlikus, ostjate sõnaõigus tehingute sõlmimisel, nõudluse hooajalisus ja tsüklilisus) · majanduslikud ja tehnoloogilised tegurid (sisenemisbarjäärid, väljumisbarjäärid,

Majandus → Majandus
117 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Evolutsioon

Näiteks, kujutame ette, et emased mingil põhjusel eelistavad pikasabalisi isaseid. Mutantsed isendid pikemate sabadega saavad automaatselt paaritumise eelise ja see alleel on järgmises põlvkonnas juba oluliselt suurema sagedusega esindatud ning sellega ka pikasabaliste isaste hulk samuti. Mida põlvkond edasi, seda suuremaks nende isendite hulk populatsioonis kasvab, sest emased eelistavad just neid. Lõpuks elulemuse tõenäosuse ja sugulise atraktiivsuse vahel saabub tasakaal- enam ei saa saba pikemaks kasvada, sest siis hakkavad isased juba populatsioonist välja surema (tunnuse kahjulikus ületab tema kasulikkuse). Geenitriiv Alleelide sagedused populatsioonis muutuvad ka juhuslikult, mitte ainult loodusliku valiku tulemusena. Seda protsessi nimetatakse geenitriiviks (genetic drift). Geenitriiv on oma olemuselt genofondis tekkiv viga. Põhimõtteliselt peaks alleelide sagedused olema

Bioloogia → Bioloogia
202 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Mõjustamise psühholoogia - Teooria ja praktika (Kokkuvõte)

need on teiste klientide poolt pandud. Kontrastprintsiibil on kaks väga tähtsat faktorit: määramatus ja sarnasus. Määramatus - Kui inimesed pole eneses kindlad, olukord on segane, siis on tõenäolisem, et nad jälgivad teiste käitumist ja peavad seda õigeks. Sarnasus ­ inimesed kalduvad enam teiste endasarnaste eeskuju täitma. Meeldivus Meeldivus ­ inimesed eelistavad vastu tulla neile, keda nad tunnevad ja kes neile meeldivad. Müügimehed kasutavad seda ära füüsilise atraktiivsuse läbi ja luues tunde, et müügimees on kliendile kuidagi tuttav või sarnane ( tegeleb sama huvialaga või on välimuselt sarnane ) sarnasus .tuttavlikus ­ alateadlik sümpaatsus. Süütu assotsiatsioon kas heade või halbade asjadega mõjutab inimeste suhtumist meisse..assotsiatisooni printsiip ­ ei pea olema loogiline, piisab positiivsusest(einestamine, marsi sokolaad) Meeldivusetunde tegurid: sarnasus, füüsiline ilu. Vasturünnakuks on vaja ära tunda, millal on teine inimene kuidagi

Psühholoogia → Psühholoogia
673 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Mõjustamise psühholoogia Teooria ja praktika

Kontrastprintsiibil on kaks väga tähtsat faktorit: määramatus ja sarnasus. Määramatus - Kui inimesed pole eneses kindlad, olukord on segane, siis on tõenäolisem, et nad jälgivad teiste käitumist ja peavad seda õigeks. Sarnasus – inimesed kalduvad enam teiste endasarnaste eeskuju täitma. Meeldivus Meeldivus – inimesed eelistavad vastu tulla neile, keda nad tunnevad ja kes neile meeldivad. Müügimehed kasutavad seda ära füüsilise atraktiivsuse läbi ja luues tunde, et müügimees on kliendile kuidagi tuttav või sarnane ( tegeleb sama huvialaga või on välimuselt sarnane ) sarnasus .tuttavlikus – alateadlik sümpaatsus. Süütu assotsiatsioon kas heade või halbade asjadega mõjutab inimeste suhtumist meisse..assotsiatisooni printsiip – ei pea olema loogiline, piisab positiivsusest(einestamine, marsi sokolaad) Meeldivusetunde tegurid: sarnasus, füüsiline ilu. Vasturünnakuks on vaja ära tunda, millal on teine inimene

Psühholoogia → Mõjustamisepsühholoogia
59 allalaadimist
thumbnail
53
ppt

Maailmarahvastik ja rahvastikuprotsessid

põhjustajaks on keskkondlikud kaalutlused. ­ Kontraurbanisatsiooni etapp­ rahvaarvu vähenemine ei toimu ainult keskuslinnas vaid linnastutes tervikuna, samal ajal kui rahvaarv kasvab linnastu mõjupiirkonnast väljajäävates väikelinnades ja maapiirkondades. ­ Reurbanisatsiooni etapp ­ keskuslinnade taaselustamine, mistõttu sealne rahvaarv kasvab. Eeldab tavapäraselt avaliku sektori jõupingutusi keskuslinnade elukeskkonna atraktiivsuse suurendamiseks. LINNADE HIERARHIA HIIDLINN ehk MEGAPOLIS LINNASTU ehk AGLOMERATSIOON LINN Eesti asustussüsteem (TÜ pendelrände uuring 2010) Eesti linnaregioonid (Jauhiainen, 2001) Ääremaastuvad ja selle riskis vallad (Eesti inimvara raport, 2010) Igapäevane mobiilsus (TÜ pendel- rände uuring, 2010) Ligikaudu 380 tuh inimest liigub igapäevaselt omavalitsuste vahel tööle Järeldusi uuringutest

Geograafia → Geograafia
8 allalaadimist
thumbnail
11
odt

Eesti majanduse areng 1990-2011

aastal oma tegevust alustanud Tallinna Väärtpaberibörs (TVB). Osaliselt väliskeskkonna muutusest tingituna ning teisalt kohalike investorite liigoptimismil ja ülemäära kasutatud finantsvõimendusel saavutatud väga kiirele aktsiahindade tõusule järgnenud järsk hindade langus 1997. aasta lõpus ja järgnev areng on kahandanud aktsiaturu osatähtsust ning pärssivalt mõjunud viimase arengule. Pideva aktsiahindade languse tulemusena on aktsiaturg minetanud oma senise atraktiivsuse ja rolli finantsvahenduses. Võlakirjaturg on väärtpaberituru arengus omanud suhteliselt tähtsusetut rolli, arenedes ilma keskvalitsuse lühiajaliste väärtpaberiteta. Ka kindlustusturg on olnud arengutes suhteliselt tagasihoidlik. Oluline muutus on toimunud elukindlustuse (1/6 kindlustusturust) vallas, kus kogutud preemiate maht on kahe viimase aastaga kolmekordistunud. 1998. aasta uueks arengujooneks oli mitteresidentse strateegilise välisinvestori kaasamine

Majandus → Majandus
43 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Holokaust

Kuna Versailles` rahule olid alla kirjutanud Weimari Vabariigi juhid, siis hakkasid tavakodanikud neid saksa rahva alandamises ja rahvuslike huvide reetmises süüdistama. Hitler uskus, et I maailmasõja kaotuse süü langeb sotsiaaldemokraatidele. Sotsiaaldemokraatidest kujunesid hiljem välja kommunistid. Hitleri arvates olid just nemad need, kes õhutasid streike ja rahulolematust. Kui Hitler leidis oma tee erakonna etteotsa, oli tema eesmärgiks selle suurendamine. Atraktiivsuse suurendamiseks muudeti erakond Saksa Natsionaalsotsalistlikuks Töölisparteiks. Oma eesmärkide saavutamiseks kasutasid natsionaalsotsialistid mitmeid korda vägivalda. Nas ründasid oponente ning lõid oma armee, mida hakati kutsuma rünnakrühmaks. Kuna olukord riigis oli halb, otsustas Hitler, et on õige aeg võim haarata, sest Weimari Vabariik oli oma toetajaskonda kaotamas tänu halvale majanduslikule seisule. 1923 toimus esimene riigipöördekatse, mis ebaõnnestus

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Turunduse alused

tähendab uue tootega uuele turule minekut. osadeks jaotamine McKinsey maatriks - võimaldab positsioonida firmat või toodet Tarbeturg - tarbijateks on ükisikud ja kodumajapidamised. olenevalt tema enda konkurentsi võimest ning turu Organisatsiooniturg - tarbijateks on isikud ja organisatsioonid, atraktiivsusest. kes ostavad tooteid kas tesite toodete valmistamiseks Turu atraktiivsuse hindamisel arvestatakse tavaliselt nelja (tööstusturg), edasimüügiks (kaubandusturg) või kasutamiseks tegurite rühma: organisatsiooni sees, nt ametkonnaturu moodustavad riiklikud ja turutegurid, majanduslikud ja tehnoloogilised tegurid, kohalikud võimuorganid. konkurentsitegurid, keskkonnategurid

Majandus → Turunduse alused
112 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

tugevused, nõrkused, ohud, võimalused (strenghts, weaknesses, opportunities, threats). Tugevused ja nõrkused on seotud ettevõtte sisekeskkonnaga ehk sõltuvad ettevõttest endast. Ohud ja võimalused kujutavad endast mõjusid, mis tulenevad väliskeskkonnast, mida üksikettevõte mõjutada ei saa ja peab nendega leppima. PEST analüüs  Political  Economic  Social  Technological Turu atraktiivsuse ja firma turupositsiooni maatriks. Firma positsioo KESKMIN n/ Turu SUUR VÄIKE E atraktiivs us Tugev 1 2 4 Keskmine 3 5 7 Nõrk 6 8 9 Turu atraktiivsuse maatriks  Turu suurus, kasv, tsüklilisus, hooajalisus  Tulu potentsiaal  Tarbijate hulk

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Kriitiline lähenemine massikommunikatsiooni uuringutes

4. riigi sekkumise muutumine. Autorid leiavad, et kõik meediumid on läbinud sarnased majandustsüklid: esmalt hakkavad laienema väikeettevõtted, sageli ka üksikisikule toetuv tootmine. Levi ja müük eristuvad ning muutuvad ärilisteks, võetakse üle uued tehnoloogilised lahendused, tootmine muutub tööstuslikuks, tarbimine muutub massitarbimiseks ning ebaisikustub. ­ meedia kasvav tehnoloogiline keerustumine eeldab ka suuremaid finantse: väljaspoolt tulevate investeeringute atraktiivsuse garanteerib selles etapis aga kasvav auditoorium kui reklaami sihtrühm (Golding & Murdoch, 1995). Kasvu ja diferentseerumise perioodile järgneb periood, mil tööstuse kasv jõuab küllastumiseni, läbib erinevaid kriise. See on seotud kasvavate kulude, vähenevate tulude ja nõudluse muutumisega: kontsentratsiooniperiood. Viimases etapis tekib pinge tehnoloogiliste võimaluste ning majandusliku kontsentratsiooni vahel, kasvab meediatööstuse omavaheline seotus ning seotus ka teiste

Meedia → Meediateooriad
33 allalaadimist
thumbnail
13
odt

Säästev Eesti 21

Liikumine huvipõhiselt teadmuspõhise otsustamise suunas võiks saada Eesti oluliseks arenguimpulsiks. Mõju on soodne regionaalarengule, sh mitmekesiste paindlike hõivevormide ja asustusvormide arengule, tulemusena kogu Eesti elukeskkonna ja elukvaliteedi ühtlasele tõusule. Ohud Esmaseks ohuks on kultuuriruumi liiga kiire rahvusvahelistumine, sh inglise keele muutumine mitmete eluvaldkondade valdavaks suhtluskeeleks. Eesti atraktiivsuse suurenemisega suureneb ka surve kultuuri globaliseerumisele ja rahvusvahelistumisele, mis toob adekvaatsete vastumeetmete puudumisel kaasa ohu emakeelse kultuuri muutumiseks "museaaliks". Ohuks on digitaalse ja kultuurilise lõhe süvenemine eri elanikkonnarühmade vahel, passiivsesse virtuaalmaailma põgenenud noortekultuuri ja traditsioonilisse elulaadi kapseldunud "vanadekultuuri" marginaliseerumine aktiivsele osalusele ja innovatsioonile orienteeritud ühiskonnas. 11

Loodus → Keskkonnaõpetus
95 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Armastus ja seksuaalsus

Armastus ja seksuaalsus Inimeseõpetus ­ 31.01.2014 Armastuse teooriad: Zick Rubin - Ameerika psühholoog. Ta eristab oma teoorias sõpruse ja armastuse ning kirjeldab mõlemat läbi kolme faktori. Sõpruse faktorid: - austus ­ üritatakse suhelda mitte teist poolt alandades - imetlus ­ teises inimeses on mingid omadused või isiksusejooned, mis on paremad kui minus endas - sarnasus ­ otsitakse ja leitakse, et meil on palju sarnaseid joonid, huvisid ja väärtushinnanguid Armastuse faktorid: - füüsiline lähedus ­ koos olemine ühes ruumis, tahetakse selle inimesega kogu aeg koos olla - altruism ­ teise heaks käitumine iseennast unustades - austus ­ võetakse teda nii nagu ta on positiivsete kui ka negatiivsete omadustega. John Alan Lee ­ Kanada psühholoog, kes toob välja kuus armustiili, millest olm on põhistiilid ja 3 on lisastiilid. Armastusstiil käib suhte juurde. Erinevates suhetes sama inimene võib kasutada erinevaid stiile. Põhistiilid: - e...

Inimeseõpetus → Inimeseõpetus
22 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Etoloogia täiendmooduli konspekt

"kergeusklik". ÜLIÕPILASTE PRAKTILISTE TÖÖDE TULEMUSI (R. Mänd, U. Piirisalu) Tänavune uurimus: · Millised on kaks peamist (omavahel konkureerivat ja konfliktset) hüpoteesi, mis selgitavad inimese eelistusi partnerivalikul? Nende sisu. Hüpotees 1: Nõudmised nii partneri kui sõprade suhtes on sarnased. Hüpotees 2: Partnerile esitatavad nõudmised atraktiivsuse (eriti meestel) ja staatuse (eriti naistel) osas on märgatavalt kõrgemad kui sõpradele. · Kumb sugupool on partnerivalikul nõudlikum/valivam? Kas see reegel on absoluutne? Naissugupool on partnerivalikul nõudlikum. See reegel ei pea paika atraktiivsuse osas. · Mis omaduste poolest erinevad inimeste nõudmised partnerile ja sõpradele kõige enam? Mille poolest just need omadused tähtsad on?

Bioloogia → Bioloogia
65 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Makroökonoomika

o Tööjõu maksud EL keskmisel (kõrgel) tasemel o Eesti eripära: kasumit ei maksustata tulumaksuga selle teenimise hetkel, vaid kasumi jaotamisel. Seega ei maksustata kasumit, mis edasi investeeritakse. Kui omanikud soovivad kasumit jaotada, tuleb netojaotiselt tasuda tulumaks määras 22/78 (võrdub 22%ga brutojaotiselt 2007. a). Samas kehtib Lätis ja Leedus 15%-line, Bulgaarias ja Küprosel aga 10%-line ettevõtte tulumaksumäär. Atraktiivsuse investorite silmis säilitame eelkõige oma eristuva maksusüsteemiga. Eesti on saanud ELilt üleminekuaja süsteemi kooskõlla viimiseks ELi õigusega hiljemalt 2009. aastaks. o Maksusüsteemi printsiibid: o neutraalne o efektiivne o lihtne( maksude vältimine, maksupettus) o võrdne maksukohuslastele (horisontaalne ja vertikaalne)

Majandus → Majandus
307 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Mida ma arvan praegusest majandus olukorrast Eestis ?

maksebilansi jooksevkonto puudujäägi ja võimaldanud seni hoida raha pakkumist valuutakomitee süsteemi tingimustes väga kõrgel tasemel. Kui tööjõudu napib ja see muutub kallimaks, võivad töömahukale tootmisele orienteeritud välisinvestorid vähendada oma investeeringuid Eestisse või siit hoopis lahkuda; e) Euroopa Liiduga ühinemise positiivne mõju (juurdepääsu paranemine Venemaa turule, tõukefondid, Eesti atraktiivsuse kasv investoritele jm). Keskpikas perspektiivis positiivne mõju jätkub senisest tunduvalt suuremate tõukefondidest saadavate investeeringute kaudu Eesti majandusse. Nagu eespool lühidalt märgitud, ei ole mitme majanduskasvu toetava teguri positiivse mõju jätkumine keskpikas perspektiivis tõenäoline. Tulenevalt praegustest arengutest maailma kapitaliturgudel, kus likviidsus on äkiliselt vähenenud, pole Eesti sisenõudluse edasine

Majandus → Majandus
134 allalaadimist
thumbnail
29
ppt

Loeng 10 - Maksebilanss

D, Eesti IT Kolledz Välismajandussektor. Välismajandussuhteid loetakse Eesti majanduse arengu mootoriks. 90 a. alguses toimus väliskaubanduse ümberorienteerumine idasuunalt (80% impordist ja 90% ekspordist) läände. Väliskaubanduse arengu põhimõtted: 1. Fikseeritud valuutavahetuskurss 2. Liberaalne väliskaubandusreziim 3. Kapitali vaba liikumine 4. Välisinvestorite võrdne kohtlemine kodumaiste investoritega 5. Majanduse konkurentsivõime ja atraktiivsuse säilitamine välisinvesteeringute ligitõmbamiseks (praegu loodetakse EURO-le) Kaubanduspartneriteks on nüüd kõrgelt arenenud tööstusriigid. Uute turgude hõivamine on toetanud ekspordimahtude olulist kasvu, viidates meie tootmissektori konkurentsivõime kasvule. Eesti liitus Euroopa Liiduga 01.mai 2004 . Eesti liitub Eurotsooniga 01.jaanuar 2011. . 11 Lembit Viilup, Ph.D, Eesti IT Kolledz

Majandus → Majandus
21 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Curling

Vastamisi on kaks neljaliikmelist võistkonda. Eesmärk on heita oma võistkonna kivid "Kodu" (House) keskpunktile lähemale kui vastase omad. Pärast igat "Geimi" (End) saab punkte vaid üks võistkond. Võistkond saab nii mitu punkti, kui palju on tal "Kodu" keskpunktile lähemal olevaid kive vastase kõige täpsemini heidetud kivist. Mäng üldjuhul kestab eelneva kokkuleppe alusel 6-10 Geimi. Viigilise tulemuse korral mängitakse lisa Geim(id). Curlingu atraktiivsuse üks põhjuseid on emotsioonide variatsioonid, mida mängijad kogevad mängu jooksul: tabava viske viskamise rõõm, joovastus sellest, et teele saadetud kivi seiskus täpselt planeeritud kohas. Meeleheide sellest, et see peatus vaid sentimeetrite kaugusel sihtmärgist või põnevus püüdes vastaste kivi välja lüüa. Endaga rahulolu, kui oled mänginud hästi osava vastase vastu. Samuti toob mäng kaasa huvipakkuvaid intellektuaalseid väljakutseid

Sport → Sport
17 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majanduse globaliseerumine ja selle mõju Eesti majandusele

alla ka eestlaste rahvusluse ja identiteedi. Nn "Eelista eestimaist" suunas peaks suurendama ja parandama sisemaist turismi, et noored inimesed õpiksid rohkem Eestimaad kogu oma kauniduses tundma ega eelistaks alati kodumaa eksukrssioonidele välismaiseid. Giide võiks rohkem suunata kodumaise kultuuri tutvustamisele ning kas või omavalitsuste ülesanneteks seada uued programmid, mida iga vald või linn oma kodukoha atraktiivsuse edendamiseks ette võiks võtta. Keeleteadlaste seas räägitakse ka järjest enam omasõnade eelistamisest võõrsõnadele, mis on küll üks väga tänuväärt ettevõtmine, iseasi, kas ja kui kiiresti selline trend nooremapoolstele ühiskonnaliikmetele sisse juurdub. Siiani on toiminud ainult laialdane oma keelest võõrdumine. Üks olulisi kohti, millega igapäevaselt kokku puututakse ja kus seda tendentsi arendada saaks, on muidugi Interneti keskkond

Ökoloogia → Ökoloogia
219 allalaadimist
thumbnail
52
ppt

Kuressaare sadama laevatee süvendamise ning ristlus- ja väikereisilaevade sildumiskai rajamise keskkonnamõjude hindamine.

KURSUSETÖÖ Kuressaare sadama laevatee süvendamise ning ristlus- ja väikereisilaevade sildumiskai rajamise keskkonnamõjude hindamine. S. Kruuser, A.Jalast, M.Kiholane, T.Engmann 4.4 Võimalik mõju merepõhjataimestiku ja ­loomastiku kooslustele. Sissejuhatus: · Tavaliselt hävivad merepõhjataimestik- ja loomastik alal, kus teostatakse süvendamist. · Halvasti mõjub mereelustikule ka süvendamisel tekkiv heljum, kuna heljum vähendab vee läbipaistvust ja seega ka valguse ning hapniku jõudmist põhjataimestikuni. Sissejuhatus · Samas põhjaloomastiku asustustihedus võib suureneda, kuna orgaanilise aine mass vees suureneb ­ heljumi tekke tõttu kasvab süvendamispiirkonna vahetus lähedused filtreerijate arv. · Tavaliselt on süvendamisel ja kaadamisel tekkivad muutused ajutised. · Kokkuvõttes võib saada häiritud antud piirkonna liigiline tasakaal. ...

Loodus → Keskkonnamõjude hindamine
8 allalaadimist
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

Teisiti, turu segmentimine on protsess, kus sarnaste vajadustega inimesed ühendatakse rühmadesse (turusegmentidesse). Segmentimise kriteeriumid on: Mõõdetavus: kliendigrupi suurus ja ostujõud peavad olema mõõdetavad Juurdepääs: kliendigrupile peab juurde pääsema ja neid peab saama teenindada Tulutoovus: kliendigrupp peab olema piisavalt suur ja/või tulutoov Tegevus: kliendigrupile on võimalik rakendada efektiivset turundus- ja müügitegevust. Segmentide atraktiivsuse hindamise kriteeriumid: Turusegmendi suurus ja võimalik kasv ­ info müügikäibe, tulumarginaalide ja projekteeritava kasvu kohta Turusegmendi atraktiivsus ­ info praeguste ja võimalike konkurentide kohta, asendustoodete ja teenuste olemasolu, ostujõu suurus ja tingimused tarnijatega Segmendi omadused Konkurents segmendi piires Vastavus ettevõtte ...

Majandus → Turundus
65 allalaadimist
thumbnail
52
docx

Geotehnoloogia aruanne

15 Joonis 9. Siin on kirjeldatud väga illustratiivselt paeseina kihtide jagunemist ning nende mõõte. Autor: Brigitta Uibo. Teine ülesanne oli neil Lasnamäel asuvas Pae parkis, mis oli kunagi karjäär, kuid nüüd on hea näide, kui looduskaunilt on võimalik karjääri sulgeda. Tegu on loogelise kujuga avausega maas, millest on tehtud nüüdseks tehtud väga kena veekogu. Atraktiivsuse mõttes asub veekogus ka purskkaev, praktilisuse mõttes ületab seda ka ilus ning efektne jalakäijate sild. (1) 16 Joonis 10. Paepargi tiik ning jalakäijate sild. 3.5 Praktikum: Rocca al Mare rannaastang 19.10.2016 käisime Rocca al Mare rannas astangut vaatamas. Asukohaks oli mere rand ja rannaastang Rocca al Mare kaubanduskesksuse lähedal ( umbes 59,4307kraadi N ja 24,6527kraadi E

Geograafia → Geoloogia
5 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Kliendisuhete juhtimise referaat

Kontrastprintsiibil on kaks väga tähtsat faktorit: määramatus ja sarnasus. Määramatus - Kui inimesed pole eneses kindlad, olukord on segane, siis on tõenäolisem, et nad jälgivad teiste käitumist ja peavad seda õigeks. Sarnasus ­ inimesed kalduvad enam teiste endasarnaste eeskuju täitma. 2.4 Meeldivus Meeldivus ­ inimesed eelistavad vastu tulla neile, keda nad tunnevad ja kes neile meeldivad. Müügimehed kasutavad seda ära füüsilise atraktiivsuse läbi ja luues tunde, et müügimees on kliendile kuidagi tuttav või sarnane ( tegeleb sama huvialaga või on välimuselt sarnane ). Sarnasus, tuttavlikkus ­ alateadlik sümpaatsus. Süütu assotsiatsioon kas heade või halbade asjadega mõjutab inimeste suhtumist meisse. Assotsiatisooni printsiip ­ ei pea olema loogiline, piisab positiivsusest. Meeldivusetunde tegurid: sarnasus, füüsiline ilu. Vasturünnakuks on vaja ära tunda siis, kui teine

Psühholoogia → Mõjutamise psühholoogia
54 allalaadimist
thumbnail
28
docx

18 kuu kuni 5 aasta vanuste laste erivajaduste ja puuete analüüs

lastel erivajadustega lastega kokku puutuda, tuues välja põhjuse, et see tekitaks nende lastes rohkem stressi, et õpivõimalused on siis piiratud kui erivajadusega laps on klassiruumis ning seetõttu on ka õppimisstandardid madalamad. Ometigi on kindlad tõendid ning uuringud tõestanud seda, et erivajadustega lastega eelkoolid rikastavad mitte erivajadusega lapsi ning seeläbi õpivad lapsed olema empaatilisemad ning vähem isekad. (Smart, 2012, lk 260) Füüsilise atraktiivsuse efekt Erivajadustega laste vanemad ei pea oma lapsi „trofee lasteks“, keda peetakse füüsiliselt atraktiivseks, sotsiaalselt kiiresti kohanevaks ning intelligentseks. Perekondadel, kes nõuavad häid tulemusi ja seavad perfektseid standardeid võivad olla raskustes erivajadusega leppimisel. Erivajadusega lastele ei korraldata eriti iludus- ja spordivõistluseid, erinevaid auhinnaüritusi- õnneks seoses üldsuse teadlikkuse

Meditsiin → Rehabilitatsiooni teooriad,...
16 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Äriplaan

välisturul kahjumlikkus pikemas perspektiivis 4) Klientide huvi vähenemine Hiiumaa 4) Koostöö edasimüüjatega teenuste müügi osas vastu 5) Koostöö kohalike turismiettevõtjatega teenuste pakkumise osas 5) Sobiva, motiveeritud kaadri leidmine 6) Eesti kui reisisihi atraktiivsuse pidev suurenemine, mis mõjutab otseselt ka majutusasutuste külastatavust. 6) Valed otsused teenuste väljaarendamisel 7) Hiiumaa külastatavuse kasv ja selle ära kasutamine 7) Vale hinnapoliitika 8) Koostöö Hiiumaa Turismiliiduga 8) Üle-investeerimine 9) Kiire amortisatsioon

Logistika → Logistika
1341 allalaadimist
thumbnail
10
odt

Eesti olulisemad arengusuunad toiduainetööstuses, turismis ja puhkemajanduses.

esteetilise ja emotsionaalse elamuse saavutamiseks ning arvestamine kohalike elanike elu-oluga. Eriti vajalik jätkusuutliku arengu tagamisel on arvestamine kultuurilise ja ökoloogilise tasakaaluga unikaalsete koosluste pakkumisel turismitootena. 4) Ökoloogilise tasakaalu säilitamine on turismi arengu seisukohalt esmatähtis, mis otseselt puudutab igat inimest, turismiettevõtjat, samuti kohalikku omavalitsust ja riiki. Eesti loodus on teine oluline ressurss Eesti atraktiivsuse suurendamisel turismisektoris, selle pakkumisel jälgitakse loodusressursside optimaalset tarbimist, vähendatakse keskkonnareostust, tõstetakse inimeste teadlikkust ja väärtushinnanguid ning kasutatakse laialdasemalt keskkonda säästvamaid 10 transpordiliike ja tehnoloogiat. Erinevate turismitoetusmeetmete kaudu soodustatakse eelpool nimetatud valdkondade arendamist,

Põllumajandus → Põllumajandus
21 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Psühholoogia konspekt - Taju ja tunnetus, emotsioonid

Taju ja tunnetus Meeleline tunnetus - meelelise tunnetuse moodustavad aistingud, tajud, kujutlused. Tegemist on tegelikkuse tunnetamise ühe astmega. Teine on abstraktne aste. Ärritaja ­ meeleorgani otsene mõjutaja. Mingi ese või nähtus. Ärritus ­ ärritaja toimel meeleorganites käivitunud protsess. Erutus - ärritamisel tekkiv närviprotsess. Retseptor - tundenärvi lõpmed kehapinnal, spetsialiseeritud meeleorganis (silm kõrv) või siseorganeis. Retseptor on ärrituste vastuvõtjana funktsioneeriv osa organismis Analüsaator - kompleks mille vahendusel toimub aistingu tekkimine. Analüsaatori moodustavad (1) tundenärvi lõpmed e retseptorid, spetsialiseeritud meeleorganeis või siseorganeis, (2) närviimpulssi edasikandvad närvikiud ja (3)erutust töötlevad peaasju osad. Aisting kui protsess - aistmine on aktiivne protsess, millest võtavad osa paljud erinevad analüsatorid üheaegselt ja kombineeritult. Edastades informatsiooni esemetest või nä...

Psühholoogia → Psühholoogia
81 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Söömishäired

küsitletutest pidas liigset kehakaalu võimalikuks haigestumise põhjuseks (4). Tavaliselt peetakse alakaalu ülekaalust ohutumaks. Terviseajakirjad ja müügikataloogid on pungil kõikvõimalikke kehakaalu alandamise vahendite ja võimaluste pakkumisi (aeroobikaklubid, trenazöörid, toiduasendajad, seedimise tõhustajad, lahjutustallad, -kõrvaklambrid jne) ning kaalujälgijate liikumine on muutunud massiliseks. Kaalu alandamise põhjendused tunduvad olevat aga suuresti seotud vaid välise atraktiivsuse ja kaasinimeste soosingu saavutamise, mitte tervisega. On leitud, et stress ja söömishäired on omavahel seotud (1; 3). Kas on ka Eestis laialt levinud keskendumine kehakaalule seotud ühiskonna kiire muutumisega kaasnevate kohanemisraskuste ja ebakindlusega? Kehakaaluindeks ja rahulolu kehakaaluga TPÜ terviseuuringute labor viis 1998. a sügisel läbi keskkooliõpilaste küsitluse "Õpilase eluolu", milles olid ka mõned küsimused kehakaalu ja sellega rahulolu kohta.

Psühholoogia → Sõltuvuskäitumine
24 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Suhtlemispsühholoogia Eksam 2015

Suhtlemispsühholoogia 2015 Kordamisküsimused 1.TAJUVEAD (VÄHEMALT 5) Esmasuse efekt - on seotud sellega, et esmasena suhtlemises tajutav info võib mõjutada hilisemat info vastuvõtmist ja selle töötlemist. Seega mõjutavad meid väga olulisel määral need muljed, mis me esmakohtumisel saame ehkki see info võib olla ekslik. Esmamuljel on võimalik eristada erinevaid etappe: Äratundmine- esmalt toimub teise inimese äratundmine, eristamine. Sellel etapil jälgitakse peamiselt üksiktunnuseid nagu näoväljendusi, liigutusi, kehaehitust, riietust. Üldmulje kujunemine. Järgnevalt lisandub hinnanguline etapp, milles tajuja enda jaoks väärtustab teatud omadusi. Ta hindab teise kas meeldivaks või ebameeldivaks, sõbralikuks või ebasõbralikuks jne. Sotsiaalsete tunnuste tajumine. Järgnevalt tajutakse rahvust, perekonnaseisu, oletatavat ametiala. Omavaheliste suhete prognoos. Pärast inimese omaduste ja seisundite tunnetamist püütakse ennustada, ...

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
120 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

Paljud majandusharud on mingil määral sesoonsed. Sesoonsus olenenb klientide tarbimisharjumusest ning enamikul juhtudel on seda innovaatiliste võtetega võimalik vähendada. Turundusmeetmestik. Igale tegevusvaldkonnale on iseloomulik oma väljakujunenud turundusmeetmestik. Sõltuvalt harust võib rõhuasetus veidi erineda, nt mõnes harus on suurem rõhk tootel, mõnes promotsioonil. Kasumlikkus. Kasumimarginaal on üks olulisemaid tegureid turu atraktiivsuse määratlemisel. Samas sõltub see paljudest sellistest teguritest, mida ettevõttel on raske mõjutada; nagu tööjõukulud, tootmissisendite hinnatase, konkurentsitihedus jms. Muud finants näitajad. Peale kasumlikkuse on turu olukorda võimalik kirjeldada ka teiste finantsanalüüsi suhtarvudega, nagu ROA, ROE, jne. (1 lk 50) 2.2 Potentsiaalsed tarbijad Tabelist 4 on näha et potentsiaalsed tarbijad on lapsed ja naised. Neid võib jagada omavahel gruppideks:

Majandus → Turundus
456 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Kahe filmi analüüs

polnud ning filmis oli tunda tema vastu algset üllatust, et ta positsioonile üldse kandideeris. 2.3. Kultuur Filmis olid esindatud kõik kolm kultuurilist komponenti: kognitiivne, normatiivne, materiaalne. Stseen, mis näitas kognitiivust oli näiteks see, kus Driss helistas naisele, kes oli Philippe'iga pool aastat kirjasuhtes olnud. Noormees tõi välja selle, et ta tahab kuulda tema aktsenti ning arutles Põhjas elavate naiste füüsilise atraktiivsuse üle. Normatiivsust näitas stseen, kus Driss hakkas ooperi alguses kõva häälega esineja kostüümi üle naerma, häirides seda tehes enda ümber istuvaid inimesi. Sellega eiras ta norme, mis ühiskonna poolt seatud olid. Materiaalsust näitas aga see kui noormees 12 oma esimese maali tegi ning hiljem kõigi käest küsis, mida nad sellest arvasid ja hiljem selle üle uhkust tundis, kui Philippe selle 11 000 euro eest maha müüs.

Sotsioloogia → Sissejuhatus sotsioloogiasse
45 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Jüri Kruusvalli materjalide II osa + märkmed

MÕJU ALLA. 8. KORRUPTSIOON - kõrvalekaldumine bürokraatia reeglitest isikliku kasu saamise eesmärgil. 9. HIERARHILINE EBAVÕRDSUS - ülemuste võimalus luua endale alluvatest paremad töötingimused, saada soodustusi jm. 10. BÜROKRAATLIKU ISIKSUSE KUJUNEMINE - kelle käitumist iseloomustab ritualism, õpitud abitus, väline kontrollikese. Bürokraatia kui ühiskonna ülekorrastumine. SOLIDAARSUS. L. FESTINGERI SOTSIAALSE VÕRDLUSE TEOORIA Grupi püsivuse, atraktiivsuse ja tema liikmete omavahelise sarnasuse vahel valitseb seos. Inimese jaoks on atraktiivsemad grupid, mille liikmed on temaga sarnasemad (välimuse, käitumise, mõtlemise jm. poolest). Endaga sarnaste inimeste seltskonnas saab inimene end teistega võrreldes suurema rahulduse. Gruppides, mis on atraktiivsed ja püsivad muudel põhjustel (koostöö, ühised huvid, sugulus jm.) , muutuvad inimesed aja jooksul üksteisele sarnasemaks. SARNASTUMISTUNG - seisneb toimimise normeerimises

Sotsioloogia → Sotsioloogia
145 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun