Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"imidz" - 51 õppematerjali

imidz on peamine vahend firma eristamiseks konkorentidest. Imidz kujundab kõik mis tootest/firmast välja paistab.
thumbnail
15
doc

SWOT

võimalusi ja ohte. Selgusid järgmised 7 põhifaktorit: 1. KVALITEEDIJUHTIMINE (käsuliinid, juhtkonna abi, hierarhia ebaselgus, kontroll, koostöö lastevanematega ja vilistlastega, tugistruktuuride töö) 2. MATERIAALNE STAATUS (IT, raamatukogu, tehnilised vahendid, ruumide koormus) 3. INIMRESSURSS (kaadri, õpilaste kvaliteet, koormatus) 4. KASVATUSTÖÖ (tähelepanu kasvatamisele, hingeharidus) 5. SOTSIAALNE IMIDZ (maine, traditsioonid, sümboolika) 6. ÕPPEKORRALDUS (õpetuse tase, olümpiaadid, tunniplaan, klasside kasut. graafikud) 7. VÄLISTEGUR (hariduspoliitika, üleriigilised programmid, riiklik õppekava) Kategooria VARIA sisaldab maininguid, mis antud süsteemi kategooriate alla ei paigutunud. Toodud 6 põhifaktorit peegeldavad seda, millest kvalitatiivsetest näitajatest kollektiiv lähtub oma arenguruumi määratlemisel. 1.1. Tugevused

Majandus → Majandus
167 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamiteooria

Reputatsioon ­ klientide, inverstorite, töötajate ja avalikkuse emotsionaalne reaktsioon(hea/halb, tugev/nõrk) ettevõtte nime kuuldes. Maine sõltub eetikast, kultuurist, on seotud usalduse ja lugupidamisega. Maine on kultuurist sõltuv ilming. Ehitatakse üles auditooriumi poolt. Mainehinnang konstrueerib inimesteteadvuses. Reputatsioonimainet ei saa 100% kontrollida, küll aga saab juhtida(reputation managment CRO) Imidz on pettus, valetegelikkus, lavastatakse imidz, millel ei pruugi tegelikkusega midagi ühist olla. Tegemist on liga primitiivse lausega, väga ülereageeritud lause, kriitiline. Mid tugevam imidz, seda rohkem on ta tegelikkusega ühist. Imidzi kujundamise aluseks on objektiivne reaalsus,kui tegelikkust presenteeritakse valikuliselt ehk näidatakse vaid seda osa tegelikkusest, mis näitajaleikas perspektiivis kasuks tuleb. Hakkab tekkiba aistingu ja taju baasil. Mesaame keskkonnast erinevaid signaale, mida kogeme aisinguna

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Keskkonnaökonoomika 1.loeng

loodusressursside kasutamise ja saasteainete emissiooni üle. (ametkondadest näiteks keskkonnainspektsioon) Poliitikud: Huvid: 1. Valijate häälte kindlustamine Selleks: · Hoida keskkond võimalikult puhas piisavalt rangete saastenormide ja pideva kontrolli abil · Kindlustada saaste- ja ressursikasutustasude laekumine (riigieelarve täitmiseks) · Luua endast looduskeskkonnast hooliv imidz 2. Äriühingute omanike (ettevõtjate) rahalise toetuse kindlustamine · Hoida ressursikasutus ­ ja saastetasud võimalikud madalad · Luua endast eelkõige ettevõtjasõbralik imidz Maksumaksjad: Huvid: · Tarbida võimalikult hea hinnaga ja kvaliteedi suhtega toodangut · Maksta vähem makse · Tarbida rohkem avaliku sektori (tasuta) teenuseid. St. saada võimalikult rohkem tagasi riigi ja omavalitsuse kogutud maksudest

Majandus → Majandus
21 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Suuline ja kirjalik kommunikatsioon - kodutöö

mammaal ­ imetaja, kõrgemeima arengutasemega selgroogsete klass (mammaali) kamp 1. <:kamba, .kampa; seisundivorm .kampas> pank, tükk . Kamp lund = lume+kamp. Muld on kampas mõistekiri - ideograafia residen't <-den'di, -.den'ti> saadikust madalam diplomaatiline esindaja 2. Leidke, kuidas oleks nõudlikus tekstis (nt laiale avalikkusele mõelduna) õige(m) väljendada järgmist1: üleriigiliselt, eelpool [mainitud], [firma] imidz, peldik, kruiis, suhkruhaigus. Üleriigiline - parem: riigi ulatuses, üle riigi, kogu riigis, kogu maal. ( Üleriigiline prokuröride kokkutulek. Üleriigilises ulatuses, üleriigiliselt) Eelpool (mainitud) ­ parem: eespool mainitud, eelmainitud 1 NB! Võõrsõna on (kui ta leksikaalses normis esineb) parem kui tsitaatsõna, omasõna on parem kui võõrsõna, neutraalne keelend ja termin paremad kui argikeelend ja madala kasutusväärtusega (vana, kantseleilik) termin jne.

Meedia → Suuline ja kirjalik...
156 allalaadimist
thumbnail
3
docx

REKLAAM

IMIDZ (Eristamise võimalus reklaamis) Imidz ­ kujutluspilt või kuvand, moodustuv alaläviste aistiliste assotsiatsioonide kombineerumisel ( isetekkeline kuvand) või konstrueerimise tulemusena ( turunduses nt reklaamitegevuse toel). Imidzi kujundamise aluseks on objektiivne reaalsus, kuid tegelikkust presenteeritakse valikuliselt ehk näidatakse vaid seda osa tegelikkusest, mis näitajale pikas perseptkiivis kasuks tuleb. Imidz on antropomorfne ehk inimesenäoline/-taoline. Imidzireklaam kirjeldab pigem tarbijat, kaubareklaam kaupa. Imidzireklaamid toetuvad elustiilile. HOIAK Hoiak- reageeriminekindlal moel, kas positiivselt või negatiivselt konreetsele reklaamiteatele selle esitamise hetkel. Hoiaku kui suhtmise üheks tähtsamaks mõõtmeks on VALENTS: kas inimene suhtub millessegi hästi või halvasti.

Informaatika → Kommunikatsioon
53 allalaadimist
thumbnail
15
docx

ckospekt

· Kõrge maine selekteerib tööturul firmasse tööle pürgijad. · Firma maine kujundamine õpetab nägema firma arendamist kui terviklikku protsessi, mille tulemuslikkus sõltub üksikosade kooskõlastatusest. Nt Selver. saab edukalt teha enda kaubamärgiga toodete müüki. Nende hääl loeb kaubandustööstuskojas. Sinna pürgivad tööle kõrgema enesehinanguga töötajad ehk võivad lubada endale parema tööjõudu. IMIDZ Teataval määral lavastus Imidzi kujundamise aluseks on objektiivne reaalsus, kuid tegelikkust presenteeritakse valikuliselt e. näidatakse vaid seda osa tegelikkusest, mis näitajale pikas perspektiivis kasuks tuleb. Imidz/kuvand kui kujutlus- Kujutlus on tegelikkuse esemete ja nähtuste meelelis piltlik peegeldus, mis tekib varemtajutu otsese mõjuta meeleelundeile, kuid eeldab varasema kogemuse olemasolu.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
37
doc

Müügitöö põhivarad

maid vajadusi ja soove täita, läheneda ostjatele kuulamisoskuse ja nende vajaduste tunneta- mise kaudu. See on kaupluse edu valem, mitte manipuleerimine. Konkreetne näide maailmast: kaupmehed on kogenud, et emadele, kes oma väikeste lastega sisseoste käivad tegemas, ei meeldi põhjendatult kassa väljapääsu juures pakutavad maiustused. On kaupmehi, kes on sellest loobunud ja pälvinud emade tänu ja võitnud endale lojaalseid kliente. Oluline on teadvustada, et imidz on profiili peegelpilt. Ideaalne on kui need kokku langevad (vt joonis ) Tegelik Imidz Profiil ettevõte nähtuna kliendi ettevõte nagu ettevõtte pilgu läbi töötajad ise seda näevad pilt mida vahendab üldsusele

Õigus → Müügiõpetus ja...
157 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Töötajate tervise mõju Eesti majandusele

Tänapäeva halvad kombed, mis muudavad inimeste tervist halvemaks on: passiivne eluviis, autosõit kodust tööle ja koju, kiire eine (tavaliselt mittetervislik), suur närvipinge ning emotsionaalne stress. Kui inimeste tervist suudetakse parandada siis sellega kaasneb ka majandusliku kasu tõus. Töötajate puudumine, äraolek väheneb, tööõnnetuste arv väheneb, motivatsioon ja efektiivsus tõuseb, toote ja teenuse kvaliteet paraneb, samuti ettevõtte imidz paraneb. Klientide rahulole suureneb, mis kõige tähtsam, töötajate elukvaliteet paraneb: töötajad on tööga rahul, neil väheneb tööstress ning tööga seotud tervisehäired vähenevad. Seega on väga tähtis, et inimeste tervise olukord paraneks, see on kasulik nii inimestele endile kui ka ettevõtetele ja samuti majandusele.

Ergonoomika → Ergonoomika
31 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Nimetamise funktsioonid kaasaegses tarbimisühiskonnas

müüa: kas mingit teatud toodet, teadmisi või oma keha. Kuna turul on väga palju sarnaste omadustega tarbeesemeid, tekib tarbijal palju valikuvõimalusi, mistõttu tekib tootjate vahel konkurents ning oma toodet üritatakse teistest samalaadsetest kuidagi eristada ning tarbijale ahvatlevamaks muuta. Pärisnimega tähistatakse objekti, olenemata tema omadustest, üldnimega tähistatakse objekti, millel on kindlad omadused. Üheks tootjate eesmärgiks ongi luua oma tootele imidz, et see on tarbijale kõige vajalikum ning et toote pärisnimega hakatakse kutsuma üldnimetust. Näiteks saapad on esemed, mille tähtsaimaks omaduseks on see, et nad käivad jalga ning on mõeldud jalgade kaitsemiseks. Botased on aga pärisnimega esemed, millel võiks mis iganes omadused olla, kuid antud Botaste omaduste tõttu võib neid saabaste üldnimega kutsuda (need omadused langevad saabaste omadustega kokku). Kuigi tänapäeval tehakse

Semiootika → Semiootika
9 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Reklaamiteooria

6. Miks tooteid "bränditakse"? Tooteid bränditakse, et see saaks olla veel populaarsem, tuntum. Bränd võimaldab lihtsustada valikud, vähendada aja- ja energiakulu, kergestiära tunda ja leida oma harjumuspärast v loodetud toodet, vähendada riske klientidel. Kõik see toob klientidele rahu ja oma vajaduste rahuldamist. 7. Nimeta brändi A subjektiivsed ja B objektiivsed omadused A subjektiivsed omadused: avalik arvamus kauba kohta, maine ning imidz, kujutlused kaubast ja selle omadustest, mis moodustavad teatava psüühilise reaalsuse B Kaubal on objektiivsed omadused (kauba- , disaini- ja pakendikesksed) (Kotleri def. järgi) 8. Kuidas on seatud emotsioon ja hoiak? 3 emotsionaalset hoiakut: inimese üldine eluhoiak, meeleolu ning tugevad tunded Emotsionaalne reageering ja hoiak on nagu medali kaks külge, ühe poolega medalit pole Hoiakud kujunevad muuhulgas tundeelamuste mõjul, kuid ka emotsioon võib vallanduda eelneva hoiaku tulemusel

Meedia → Reklaam
49 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Ärieetika ja -etikett

numeroloogias ,,4 " ­ ,,taassünd" numeroloogias.) · Lilli ei ulatata üle pakendis (välja arvatud kui saaja on teel ja siis läbipaistvas pakendis!). · Kaetud vastuvõtulauale ei asetata külaliste poolt toodud lilli. Lilleseade kuulub 8 lauakatmise juurde. · Potililli ei anta üle käest kätte, vaid asetatakse tooja poolt lauale. 4. Ärimehe imidz · Kannab lipsu · Kasutab lipsunõela · Kui on õlgadest pikemad juuksed, siis paneb need kinni · Vöö on 2-3 cm, lihtsa pandlaga · Mansetinööbid · Püksid ­ klassikalised viigipüksid kõvemast materjalist · Särgi värvus ­ hall, helesinine · Firmapastakas · Ärimehe kohver (nahast) · Ärimehe märkmik (nahast) · Rahakott - soliidne nahk · Prillid ­ metallraam · Kindad ­ nahast, sõrmikud 5

Majandus → Ärieetika
20 allalaadimist
thumbnail
3
odf

Eesti keel 21.sajandil kirjand

Eesti keel 21.sajandil Keel on kultuuri väga tähtis, see on meie igapäevane suhtlusvahend. Keel kannab põlvest põlve edasi rahvaloomingut ja traditsioone. Tänapäeva kiiresti muutuvas ja tehnologiseerunud maailmas muutuvad rahvuste ja riikide piirid üha hägusemaks ning kultuuid segunevad rohkem. Eesti nagu ka teiste väikerahvaste kultuur ja keel muutuvad kõige rohkem. Kas eestlased suudavad 21. sajandil säilitada eesti keelt? Eri aegadel on eesti keelt mõjutanud erinevad keeled. Kuni 20. sajandini mõjutas meie emakeele arengut kõige rohkem saksa keel. 20. sajandi esimesel poolel viidi eesti keeles Johannes Aaviku eestvedamisel läbi maailmas üsna ainulaadne keeleuuendus, mis lähendas eesti keelt soome keelele. 20. sajandi teisel poolel kasvas tugevasti vene keele mõju, mis pole lakanud tänaseni. Meil on olnud poolkeelsed kadakasakslased ning pajuvenelased. Uued ajad, uued eeskuju...

Kirjandus → Kirjandus
234 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Kõne "tänapäeva muusika"

Muusika on noorte fännide elus keskse tähendusega. Lemmikmuusika järgi identifitseeritakse ennast ja teisi. Muusikaline maitse määrab inimese mingisse ringkonda, mille kaudu ta ennast teadvustab ja teistega vastandab. Suhtlemine toimub peamiselt muusikat kuulates või sellest rääkides. Eriti nooremad on kindlamini kinni ühes muusikastiilis, mille järgi nad ennast teadvustavad, sinna juurde kuulub tihti ka väline imidz. Oluline koht on DJ'l, kelle tähtsus on suuresti tõusnud tänu tehnika arengule. Tänapäeval on plaadid toodetud nii, et lõpliku kuju muusikale annab DJ oma miksimisega. DJ-d on lemmik muusika kultuuri autoriteedid, kellel on teistega võrreldes enam subkultuurilist kapitali, nad tunnevad hästi muusikat, neil on sidemeid selle hankimiseks ja neil on ka kõige suuremad plaadikogud. Peale selle on nad tihti kõige trenditeadlikumad või on ka uute trendide loojaks. DJ

Eesti keel → Eesti keel
38 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Kirjand: Kuidas jääda iseendaks?

kehtestatud reeglitele? Väga paljud inimesed on sunnitud peitma enda tõelise mina mingisuguse fassaadi taha, et sulanduda massi. Sellist ,,massi sulandumist" juhtub kõige enam just siis, kui tahetakse alustada vestlust atraktiivse võõraga, uues töökohas bossiga ja kolleegidega rääkides või koolis sõpradega ja tuttavatega suhtlemisel ja paljudes muudes olukordades, sest enamasti tahetakse endast jätta siiski parim võimalik mulje või imidz . Kuid kustkohast võtta see oskus, et jääda iseendaks? Ma ei oska sellele täpselt vastata, sest millegi pärast on peaaegu alati on inimkonnal püüe olla kellegi teise moodi, teha seda, mida teevad teised, et olla populaarne. Olla teiste meele järele- nii sõpradele, vanematele, õpetajatele ja paratamatult tuleb meil varjata meie tõelist mina- meie hinge, meie tõelisi soove ja unistusi, mis teiste jaoks nii tohutult totrad võivad tunuda

Kirjandus → Kirjandus
194 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Barbie ja lego ajalugu

välja uute vastu, makstes juurde vaid tühise summa. Mõned tüdrukud läksid sellega õhinal kaasa, samal ajal kui teised hoidsid oma vanadest armsaks saanud Barbiedest kõvasti kinni. Et vältida rassilise diskrimineerimise küsimust, sündis 1967. aastal Must Francie, kuid mustanahaliste laste vanemad ei olnud valmis vastu võtma uue nuku elustiili ja pärast lühiajalist edu kadus nukk müügilt. 1968. aastal sündis teine mustanahaline nukk Christie, kelle imidz erines Francie omast ja vastas rohkem neegritest vanemate ootustele. See nukk oli ka palju edukam. Sel ajal sündis ka eriti arenenud Rääkiv Barbie ning kümnendi lõpuks suutsid Barbied ja ta kaaslased juba vestelda riide- ja soengumoodidest ja poistest. 1977. aastal sai Barbie endale sooja naeratuse ning asus hooletult päevitama ja surfama. 1975 aasta taliolümpial esindas Barbie aasta sportlast, uisutades, ujudes ja suusatades või poseerides kuldmedaliga kaelas

Kirjandus → Kirjandus
17 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Mida tähendas olla moodne naine 20. sajandi algul?

eneseteadvustamises. Antud ajastu omamoodi ideaal naisest on tänapäevani säilinud rohketel postritel ja filmidel, mis olid valmistatud sõduritele. Selle eesmärk oli motiveerida sõdureid sõjaväkke astuma ja oma riiki, naisi ja lapsi teenima. Pildil ei olnud kaugeltki mitte köögikatad pliidi äres, vaid enesekindlad, väga seksuaalsed ning iseseisvad ,,aplad miisud". Olgugi, et selline imidz oli loodud algselt meeste poolt, hakkasid ajapikku naised, emad, abikaasad seda järgima vahetades õrna ja romantilise oleku enesekindlama ja jõulisema vastu. Esimene maailmasõda mõjutas väga tugevalt naiste riietusmoodi, seda eelkõige praktilistel kaalutlustel. Nimelt töötavatel naistel muutusid lehvivad pikad seelikud ning kleidid segavaks ning üleliigseks. Samuti oli sõja ajal nappus kõigest, ka riidematerjalist. Viimane oligi üks peamisi

Ajalugu → Ajalugu
40 allalaadimist
thumbnail
6
docx

BRÄND

mida saame mõõta, hinnata, katsuda) ning subjektiivsed omadused(psüühilises reaaluses ­ imidz, kujutlused, maine) Bränd on hea mitte emotsionaalsete ja mittematerjaalsete omaduste poolest. Koos moodustavad beed BRÄNDI kui margitoote omadused. Tunnused Brändi materiaalsed omadused: toode, selle pakend, hind Brändi mittemateriaalsed omadused: logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus. St, jah, okei, sa saad kopeerida toodet, nt iga nutitelefoniga saab helistada, kuid selle imidz jms mittemateriaalsed omadused on just need, mida kopeerida ei saa. Bränd võib olla kui kollektiivne vahendatud kogemus. Reklaami abil püütakse konstrueerida kollektiivseid kogemus. Mingit brändi tarbides kogeme me sarnaseid asju, mida rohkem tarbijaid, seda parem ja tugevam on bränd. Ja mida rohkem on tarbijaid, seda kallim ja väärtuslikum on bränd. Bränd kui füüsilise ja emotsionaalsete elementide süntees. Sõna ja pilt peavad omavahel kokku minema.

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

Ettevõte on võimeline konkureerima teiste turul olevate ettevõtetega...................................................................................................6 5. Põhieesmärgid ja strateegia .....................................................................................................................................................7 5.1. Käibe- ja rentaablustaotlused...............................................................................................7 5.2. Imidz.................................................................................................................................... 7 5.3. Strateegia..............................................................................................................................7 6. Marketingiplaan...................................................................................................................... 8 6.1. Müügieesmärgid..............................................................

Majandus → Majandus
408 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kirjand "MOODNE EESTLANE"

Selle ehedaks näiteks on uhked, luksuslikud ja eksklussiivsed autod ja kuninglikud häärberid. Eelmainitud tõsiasja põhjuseks võib olla see, et olles terve elu elanud viletsalt või alla keslmise, tahab ta nüüd, olles pääsenud rahapaja juurde, maitsta rikaste külluslikku elu. Seda ei saa talle ju pahaks panna. Iseasi on aga see, kas saavutatu ka tema ootustele vastab. Igal mündil on ju ka teine külg, mis ei pruugigi nii särav olla. Moodsal eestlasel on tingimata oma kindel imidz. Ta erineb üldisest hallist massist omades oma kindlat, väljakujunenud stiili. Tal on hea ja oma võimalustest tulenevalt sageli ka kallis maitse. See väljendub nii maitseka rõivastuses (eelistab ainult tuntud firmamärke), koduse interjööri sisustamises kui ka mitmesugustes üldistes majanduslikes eelistustes. Kaasaegse elustiili juurde kuuluvad ka tänapäeva laialt propageeritud tervislikud eluviisid. On enam kui kindel, et ta ei suitseta ja ei ole alkoholilembene,

Kirjandus → Kirjandus
87 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

» TULEB TEADA : Kõige ebaefektiivsemad on emotsionaalselt neutraalsed sõnumid. Ka negatiivse emotsionaalse mõjuga (samas dramaatilised, afektiivsed) reklaamid võivad osutuda efektiivseks. Siiski on positiivse alatooniga reklaamid reeglina efektiivsemad. Seksuaalse alatooniga reklaamid kutsuvad naistes esile negatiivse pingeseisundi, meestes positiivse erutuse ja energia vallandumise. Mehekeha seksuaalse alatooniga eksponeerimine on vastuoluline ... AVALIK ARVAMUS, MAINE, IMIDZ Mis on mis? · Imago v. imidz - KUVAND · Maine - REPUTATSIOON · Avalik arvamus ­ kellegi avalikult arvatud ARVAMUS v kogum selliseid · Üldine arvamus · Maine mõõt: KÕRGE-MADAL v. HEA-HALB; maine muutus on pikalisem kui avaliku/üldise arvamuse muutus. 22 · Imidzi mõõt: TUGEV-NÕRK oma mitmekesisuses.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaan - 4-Youth

...........................................................7 4.2 Oma ettevõtte tuleviku visioon aastal 2014...............................................................................7 5. Põhieesmärgid ja strateegia..............................................................................................................8 5.1. Käibe- ja rentaablus näitajad.....................................................................................................8 5.2. Soovitud imidz ja teised eesmärgid..........................................................................................8 6. Strateegia..........................................................................................................................................9 6.1 Marketingi plaan........................................................................................................................9 6.2 Marketingi korraldamine ettevõttes............................................

Majandus → Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Barbie ja lego ajalugu

1967.Tagasi tuli ka moemees Ken uue moodsa soenguga. Tänu sõpradele muutus ka Barbie kuumaks ja dzässilikuks neiuks. 1966. aastal ilmus Võluvärvi Barbie, kes võis muuta oma juuste värvi ja riiete värvitoone. Et vältida rassilise diskrimineerimise küsimust, sündis 1967. aastal Must Francie, kuid mustanahaliste laste vanemad ei olnud valmis vastu võtma uue nuku elustiili ja pärast lühiajalist edu kadus nukk müügilt. 1968. aastal sündis teine mustanahaline nukk Christie, kelle imidz erines Francie omast ja vastas rohkem neegritest vanemate ootustele. See nukk oli ka palju edukam. Sel ajal sündis ka eriti arenenud Rääkiv Barbie ning kümnendi lõpuks suutsid Barbied ja ta kaaslased juba vestelda riide- ja soengumoodidest ja poistest. Barbi ja Ken olid supertähed ka 1976. aastal, kui Ameerika sööstis diskoajastusse. Ken nägi välja nagu Robert Redford ja Barbei nagu Farrah Fawcett.

Majandus → Tööstuskaup
21 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Lingvistika - märkide liigid

B) indeksikaalsed ajasõnad (näit täna, homme, üleeile); C) indeksikaalsed isikusõnad (eelkõige isikulised asesõnad mina, sina, meie jm). 2.3. Ikoonid Ikoonid on märgid, mille vorm mingi viisil sarnaneb tähendusele. Ikoone jaotatakse omakorda kolme liiki: imidziteks, diagrammideks ja metafoorideks. 2.3.1. Imidzid Imidzid on märgid, mille vorm sarnaneb tähendusega visuaalselt või heliliselt. Inimese kujutis liiklusmärgil on näiteks selline imidz. Kõneldud keeles on imidzid eelkõige deskriptiivsõnad, mis heliliselt "kirjeldavad" mõnda häält. Omakorda selgeim rühm on onomatopoeetilised sõnad, mille tähendus ongi see hääl, mida nad kirjeldavad, näiteks sahin, solin, auh, kikerikii, kopp-kopp jne. Kõigi deskriptiivsõnade kohta ei saa siiski öelda, et nad otseselt kopeeriksid mingit häält. Kui laps viriseb siis ei pruugi ta teha virr-virr, kui miski plahvatab ei pruugi me kuuldavat häält kirjeldada kui plahvi

Eesti keel → Eesti keel
19 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Äriplaan

tarnija l Kooli söökla Õpilased Nooruse5 336521 Kooli söökla Kokkad Nooruse5 336521 7. SWOT analüüs. Kirjelda oma ettevõtte tugevusi, nõrkuseid, samuti väliskeskkonnast tulenevaid võimalusi ja ohtusid. Tugevused Nõrkused - IT lahenduste kasutamine - Vähene finantsvõimekus - Tuntud logo ja korporatiivne imidz - Klienditeeninduse tase alla keskmise - Hea kvaliteet - Väike turuosa Võimalused Ohud - Interneti kasutamise kasv - Majanduslangus - Turu kasv - Klientide vajaduste muutumine - Konkurentide nõrkused - Kõrged maksud 8. Toode/teenus. Kirjelda ettevõtte poolt pakutavaid tooteid ja teenuseid. Pakkuda klientidele maitsev ja ka tervislik toit madalate hindadega

Majandus → Tootmine
81 allalaadimist
thumbnail
10
rtf

Kommunikatsiooniprotsess ja kommunikatsioon

Lai tegevusteskaala, mille abil poliitilised subjektid püüavad kontrollida, manipuleerida või mõjutada meediaorganisatsioone. "tasuta meedia", kandidaatide debatt, intervjuud, pseudosündmused, fotovõimalused, pressikonverentsid 18. Mida hõlmab poliitilises turunduses termin imago-juhtimine (image management) (loengumaterjal, McNair pt 7) Tegevused, mille eesmärk on luua läbi soosiva meediatähelepanu kandidaadi või partei positiivne imidz 19. Mida tähendab poliitilises turunduses termin sisekommunikatsioon (internal communications of the organisation) (loengumaterjal, McNair pt 7) Sisekommunikatsiooniga tagatakse, et kõik organisatsiooni liikmed on mis-iganes ajal teadlikud ,,sõnumist", mida organisatsioon soovib välja saata. Samuti tagatakse sisekommunikatsiooniga, et erinevad turundustegevused toimivad effektiivselt. 20

Politoloogia → Poliitiline kommunikatsioon ja...
39 allalaadimist
thumbnail
41
ppt

Sotsiaalpsühholoogia

Sotsiaalpsühholoogia SOTSIAALPSÜHHOLOOGIA MÕISTE Sotsiaalpsühholoogia on psühholoogia haru, mis uurib inimühenduste tekkimist, arenemist ja talitlust ning ühiskonnanähtuste ja ­suhete psühholoogilist külge. Tasemete järgi võib protsesse jaotada tinglikult Intrapersonaalseteks ­ isikusisesed (hoiakud, sotsiaalne identiteet jne.) Interpersonaalseteks ­ isikutevahelised (kommunikatsioon, sotsiaalne interaktsioon jne.) Intrarühmaliseteks ­ rühmasisesed (rühmaliigid, -dünaamika, otsustamine rühmas, konformsus , rollid jne.) Interrühmalisteks ­ rühmadevahelised (rühmadevahelised hoiakud jne.) Ühiskonnatasandi protsessideks ­ isikus & ühiskond, kultuur, mass jne. VEIDIKE SOTSIAALPSÜHHOLOOGIA AJALOOST Sotsiaalpsühholoogia ajaloos on võimalik eristada kolme etappi Norman Triplett - viis 1897.a. läbi eksperimentaalse nn. jalgratturite uurimuse. Saksamaalt Meumann (uuris lihaste töövõimet) ...

Psühholoogia → Psühholoogia
60 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Hemingway, Remarque, Fitzgerald - ''KADUNUD PÕLVKOND''

Põetaja, aga H. Kohtles Maryt ülekohtuselt · 1949 Itaalias jahil olles õnnetus, mis kahjustas H. Silmi · 1953 Hispaania ja Itaalias kohtumine Adriana Ivancichiga Elu lõpp · Sõjahaavad, valud, depressioon, lekv nägemine, halb mälu, vaimsed häired, alkoholism, ei suutnud kirjutada · Sooritas enesetapu Ketchumis ( enesetapp oli perekonnaviga, sest isa/õde/vend tegid samuti enesetapu) · Haud on kõrvuti Mary hauaga Hemingway macholik imidz · Mehed ei ole monogaamiaks loodud-naistemees ( 4abielu, 3 poega, lugematud armulood) · Andis alust kuulujuttudele · Jahimees, kalamees, sõjamees, poksija · Kinnisideeks härjavõitlus looming: · autobiograafilisus · läbivad teemad: 1)võitlus 2)armastus 3)surm · Humanisminõue: võitlus tapmise ja sõja vastu, relv käes Võtmeteosed: 1)Romaan ''Ja päike tõuseb'' · kuulsuse algus

Kirjandus → Kirjandus
61 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Võrkpall. Referaat võrkpallist

rünnakurelvaks. Kohavahetuse kontseptsioon on juurutanud tõekspidamise, et seda mängu mängivad mitmekülgsed atleedid. Mängijate asetuse punktid määrustes võimaldavad võistkondadel olla taktikaliselt paindlikud, aidates sellega luua huvitavaid mängulisi arenguid. Vastased kasutavad seda loodud raamistikku, kasutades võistlemisel tehnikat, taktikat ja jõudu. Raamistik lubab mängijatel publiku ja pealtvaatajate innustamiseks vabalt kasutada oma väljenduslikkust. Ja võrkpalli imidz on seejures järjest parem. Kohtunik antud raamistikus Hea ametniku olemus peitub aususes ja järjekindluses: · olla aus iga osaleja vastu · näima ausana kõigile pealtvaatajatele. Selleks on vaja ülisuurt usaldust ­ kohtunikku peab usaldama, et lubada mängijatel publiku meelt lahutada: · olla täpne oma otsustes · saada aru, miks määrused on kirjutatud · olla tõhus organisaator · lubada võistlusel areneda, juhatada teda lõpuni

Sport → Atleetvõimlemine
12 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Eesti, 20 aastat enne ja nüüd.

Inimestel on uued mured ja uued rõõmud. Viimastel aastatel on naiste moehaiguseks saanud tselluliit. Moes on kaalujälgimine ja hinnatakse kompleksivajadust. Rõõmsaks teeb see, kui miski on trendikas ja cool(lahe). Sõna ja trükivabadus võimaldab avaldada suhtumisi kümnetes lehtedes ja raadio- või telekanalites. Ei olnud varem nii hulgaliselt talk-sfowid, seltkonnalehti ja ajakirjanikke. Meedia kaudu selgub, kes on out ja kes on in ja kui hea on kellegi imago või imidz. Jutus peab olema point või vähemalt story ( lugu). Kindlasti ei räägitud varem nii palju pingemaandamisest ja lõõgastumisest, kui nüüd. Meelelahutusest on saanud äri ja see on toode, mida tarbitakse. Kui varem olid puhuksetuusikud, siis nüüd on puhkusepaketid ja reisipaketid ja laevad sõidavad kruiisidel. Muusikaga seoses räägitakse miksimisest ja töötlemisest - plaatide pealt lugude kokku mängimine, nii et rahvas ei saa arugi, kus üks lugu lõpeb ja teine algab

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
52 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kultuuride kohtumine. Peter Burke.

4. Tegevused. Erinevate rituaalsete tegevuste jäädvustamine. Näiteks Eestis on kadri- ja mardipäev, mis kujundab ühiskondlikku mälu läbi mineviku tõlgendamise. 5. Ruum. Kui inimene elab enda kodus ja ta peab uude kohta kolima, siis seal loob ta endise elamise järgi sarnase uue kodu. Burke arutleb oma raamatus, et miks osad inimesed on mütogeensemad ehk miks mõnele isikule jääb külge kangelase või hoopis kaabaka imidz. Seda saab seletada sellega, et mõnda isikut peetakse, teadlikult või mitte, sellele ajale sobivaks stereotüübiks. Selline sobivus paneb tööle inimeste kujutlusvõimed ning siis hakkavad tegelaskuju kohta liikuma kuulujutud ja müüdid. Erinevad kultuurid suhtuvad minevikku vastandlikult. Öeldakse, et ajalugu kirjutavad võitjad. Samas kaotajad ei saa leppida toimunuga ja on määratud selle kallal juurdlema, läbi elama ja mõtisklema, kuidas oleks võinud teisiti minna

Filosoofia → Filosoofia
19 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Poliitika ja valitsemise alused õpiku Heywood 2-nda ja 13-nda peatüki kokkuvõte eesti keeles.

Tööstusliku lääne reziim oli ,,esimene" ökonoomiline termin. Vähem arenenud Aafrika riigid, Aasia ja Ladina Ameerika olid ,,kolmas" sest nad olid majanduslikult sõltuvad ja kannatasid tihti laialtlevinud vaesuse all. Moodsa maailma reziimid Alates 1980 lõpust reziimi sorteerimise tööstus on olnud limbos. Vanad kategooriad. Eriti ,,kolme maailma" jagamine oli kindlasti ülemäärane, kuid uue maailma poliitiline kontuur oli absoluutselt ebaselge. ,,Liberaalse demokraatliku maailma" imidz nõudis üleolekut just lääne arengu mudelist, baseerudes USA-s, vihjas sellele, et väärtused nagu individualism, õigused ja valikud on üleüldiselt kohandatavad. Ükski süsteem ei sorteeri lähtudes ühest ainuõigest kriteeriumist. Sellegipoolest on konkreetsed süsteemid prioritiseerinud erinevaid kriteeriumeid. Kõige tavalisemalt kasutatakse kõikidest parameetritest just järgnevaid: · Kes valitseb

Sotsioloogia → Sotsioloogia
105 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Äriplaani koostamine

Kui suur mida toodab, kus tegutseb, milliste seadmetega, millisena ettevõtet tuntakse? Võib olla ka äriskeemi kujul. PÕHIEESMÄRGID JA STRATEEGIA 5.1 käibe- ja rentaablus näitajad Eesmärk peaks olema selline mille poole püüelda Eesmärgid peavad arvestama sinu võimalusi Ametioskusi Konkurentsi situatsiooni Eesmärgid võiks välja tuua aastakäibena Brutokasumina (bruto kasum on käive-tootmiskulus) Turuosakaal 5.2 soovitud imidz ja teised põhi eesmärgid Selles peatükis peaksid sa mõtlema ennast kliendi olukorda Ettevõte tuleb kujundada selliseks et klient oleks rahul STRATEEGIA · Algaja võib loota odavamale teenindamisele, tootmisele. See tähendab kulutuste vähendamist. Vähendada saab algaja vaid palgakulusid. · Seega pikaajaliseks strateegiaks on vaid üks võimalik määratlus: tuleb spetsialiseeruda, kliendi silmis teistest erineda

Majandus → Majandus
169 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Priit võigemast

Priit Võigemast (PV): Pakkuda lastele midagi köitvat, mis ei oleks vägivaldne. Malvina on tark, aga Buratino on kärsitu ja hakkaja, sügavalt ta enne ei mõtle, ja siis Malvina õpetab teda ja lapsed saavad ka tänu sellele targemaks. Mida «Buratino» Teie elus muutnud on? PV: Eks ma vaatan argielus ka teinekord Buratino pilguga ja see ei ole üldse halb. Teha tüütust tegevusest, nagu hambapesu ja tolmuimejaga koristamine, väike etüüd, et oleks lõbusam. Tänaval ära tuntakse? Rolli imidz jääb külge? PV Ei tunta, nina ma kaasas ei kanna, ette ei pane, kodus tagavaranina pole ja üleüldse leppisime kokku, et väljaspool telekat ­ lasteaedades, kultuurimajades ­ me nendes rollides laulmas, tantsimas ei käi. Muidu tõesti me jääkski Buratino rollidesse. Kuidas iseloomustaks teid vanaema, parim sõber, (tulevane) laps ja suurim vaenlane? PV: Vanaema: Oh jummel! Mina näen teda ju nii harva. Kui televiisoris ei näitaks, ei tea, kas tunnekski ära

Ajalugu → Ajalugu
38 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Organisatsiooni reklaami põhiline sõnum on see, et inimestele meeldib olla tuntud firma klient. Uurimistulemused on näidanud, et mida enam inimesed organisatsioonist teavad seda enam väidavad nad , et organisatsioonil on usaldusväärsed tooted ja teenused. Samas kui ei tunta organisatsiooni, siis pole motet reklaamida ka organisatsiooni tooteid. 14. Mis on firma imago? Millised tegurid seda mõjutavad? Imidz on muljete kogum millegi kohta. Imidz (ladina keeles imago-pilt või kujutis) on psüühiline reaalsus ega pruugi vastata asja tegelikele omadustele. Müüa õnnestub kõike kui sellel on soodne imidz. Imidzit võib käsitleda toote/firma isiksusena, sellest rääkides kasutatakse sõnu, mis sobivad isiksuse kirjeldamiseks. Imidz on seda tugevam, mida rohkem see tekitab positiivseid seoseid. Imidz on peamine vahend firma eristamiseks konkorentidest. Imidz kujundab kõik mis tootest/firmast välja paistab. Imidzi koostisosad:

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Naiselikkuse stereotüübid

kaupade kõige mõjukam müüja. Kõik kunagi ette võetud uuringud, on näidanud, et atraktiivse naise imidz on kõige efektiivsem reklaamivõte. Ta võib istuda kaksiratsi uue auto poritiival või juveelidest lõõmavana sellesse astuda; Ta võib lamada mehe jalgadel, paitades tema uusi sokke; Ta võib väljakutsuvas poosis hoida bensiinipumpa või aeglaste liigutustega üle metsavälu tantsida, uue shampooni tõttu hiilates; ükskõik mida Ta teeb, Tema imidz müüb. Meie tsivilisatsiooni günolaatria on kirja pandud plankudele, kinoekraanidele, TV-sse, ajalehtedesse, ajakirjadesse, konservikarpidele, pakenditele - kõik pühendatud valitsevale jumalusele, feminiinsele fetishile. 8 Tema dominioon ei too siiski kaasa naiste valitsust, sest Tema ise ei ole naine. Tema läikivad huuled ja matt jume, Tema looritatud pilk ja veatud käed, Tema ebatavaliselt säravad, lainetavad ja lokkis

Psühholoogia → Psüholoogia
56 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Integreeritud turunduskommunikatsiooni olemus ja eesmärk

Firma kontrollile ei allu mujalt tulnud sõnumid, kuid turundaja saab neid tunnetada ja oma tegemistes kasutada (konkurendi reklaam, müügisoodustus, suhtekorraldus (PR), otseturundus, üritus; vahendaja tootemärgistus, reklaam, teenindus; ajakirjanduse arvamus, vastukaja; tootekasutuskogemus; tootetest; tarbijakommentaar; lähedaste ja tuttavate arvamus). (1: lk190). Oluline on sõnumi järjepidevus (one voice communication, seamless communication)- üks ja selge imidz, põhisõnum, teema, müügilubadus jne. Arvestada tuleb ka nende sõnumitega, mis pole turunduslikult kontrollitavad. (K.Kerem). Firma filosoofia, missioon ja põhiväärtused kujundavad strateegilise järjepidevuse. Ka integreeritult planeeritud turunduskommunikatsioon ning planeerimata ja tootest suunduvad sõnumid loovad järjepidevust. S. E. Moriarty järgi: · firma imagot kujundavad erinevad liitunud sõnumid;

Majandus → Turunduse alused
194 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Turismimajanduse alused kodune kontrolltöö

võivad sihtkohaks olla ka järv, mägi, tänav, sündmus, vaatamisväärsus, kuurort, muuseum jne. Lühidalt öeldes on turismisihtkoht koht, kus turistid veedavad oma aja olles kodust eemal ning kus turismitoodete kooslus pakub külastajatele integreeritud elamust. Turismisihtkoha valikut mõjutavad tegurid ehk teisisõnu ka tõmbetegurid võivad olla näiteks sihtkoha positiivne imidz, turvalisus, atraktsioonid, kliima jne. Väga palju on valikut mõjutavad tegurid inimeste sotsiaal ­ psühholoogilised motivaatorid (nt soov saada välja tavakeskkonnast, soov puhata, tugevdada peresidemeid või eemalduda, näidata enda staatust või olla prestiizne; soov suhelda, harida või vajadus eneseteostuse järele. Jrk.nr Küsimus / Vastus Punkte 17

Turism → Turismi -ja hotelli...
88 allalaadimist
thumbnail
38
doc

OÜ MINIBOAT ÄRIPLAAN

............ 11 2.2 Ettevõtte äriidee...............................................................................................11 2.3 Ettevõtte konkurentsieelis ..............................................................................12 2.4 Ettevõtte personal...........................................................................................13 3. PÕHIEESMÄRGID JA STRATEEGIA................................................................. 15 3.1 Imidz ja põhieesmärgid...................................................................................15 3.2 Tootearendus ja kvaliteet................................................................................16 3.3 Tootmisprotsessi kirjeldus..............................................................................16 3.4 Ettevõtte visioon ja missioon.......................................................................... 17 4. ETTEVÕTTE ANALÜÜS................

Majandus → Majandus
383 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Rammstein

RAMMSTEIN Referaat 2008 Rammstein-Kõige tuntum rockmuusika grupp Saksamaal. Neid ei ole võimalik millegi muuga segamini ajada. Paljud kiidavad ja kummardavad nende loodut, jumaldavad nende andekate laulude tekste, muusikat, fantastilisi esitusi, unikaalseid ja lummavaid videosid. Osad aga süüdistavad neid natsistlikes vaadetes ja ebamoraalses käitumisviisis, aga nad on unustanud, et need mehed, juba täiskasvanud mehed, kui täpne olla, on loonud omale tee maailma edetabelite tippu ja nad on teinud selle läbilöögi Saksakeelse muusikaga. Kuigi veel anonüümne grupp loodi 1993. aastal Richard Cruspe, Till Lindemann'i ja Cristoph Schneider'i, liitusid nendega kohe veel kolm osalist (Christian Lorenz, Oliver Riedel, Paul Landers). Need tulevased staarid hakkasid muusikat looma ja harjutama. Till Lindemann kirjutas tekstid ja ülejäänud liikmed kirjutasid muusika sõnadele. Kuid mõnda aega ei väljastanud grupp bändilt midagi ja mängis ...

Muusika → Muusika
27 allalaadimist
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

Uue turu osatähtsus on vaieldamatult üheks prioriteetseks asjaoluks ettevõtte laienemisel. Seepärast uuele turule sisenemiseks kasutame juba olemasolevaid sidemeid Soome ja Norra partneritega.Miks me tahame välisturule minna? · omame antud valdkonnas väga häid oskusi ning teadmisi ning näeme välisturul edu saavutamiseks potentsiaali; · kaitsta end koduturu kõikumise riskide vastu; · saada prestiizi, mida annab rahvusvahelise firma imidz. Soovime alustada oma toodete tutvustamist välisturul juba esimeste selleks ettenähtud ja kavandatud investeeringute toel. See tähendab: firma kasumi suurenedes, eraldame finantse toodete edendamiseks välisturul. Lõppkokkuvõttes loome ettevõttele mitu müügikanalit, seeläbi kindlustame end oluliste hinna alanduste ja tellimuste lõppemise eest. 3. MAJANDUSKESKKOND 4. TEGEVUSALA TÄHTSAMAD REGULATSIOONID

Turism → Äriturismi alused
176 allalaadimist
thumbnail
25
doc

REFERAAT- SUHTLEMISOSKUS

REFERAAT SUHTLEMISOSKUS PILLE EEVARDI SEKRETÄRITÖÖ II KURSUS NORAX KOOLITUSKESKUS 05.2006 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SUHTLEMISOSKUS................................................................................................................. 3 Imagost ja edust suhtlemisel....................................................................................................... 6 SUHTLEMIST SOODUSTAVAD TEGURID.......................................................................... 9 SUHTLEMIST TAKISTAVAD TEGURID............................................................................ 16 VERBAALNE JA MITTEVERBAALNE SUHTLEMINE.....................................................23 KASUTATUD KIRJANDUS........

Psühholoogia → Käitumine ja etikett
54 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Keel

ja sa oled toas inimesega keda sa ei salli, annad talle sõbraliku soovituse :D) . Suhtlemise seisukohalt uuritakse ka seda, kuidas oma mõtteid teistele selgeks teha. Nt kui ütleme vihahoos et ma ei taha sind enam kunagi näha on neid suhteid väga raske taastada. Vabandage, kas teil kella on?- jah on küll, mis siis?:D:D · Dünaamiline - keeled arenevad/muutuvad Keeled muutuvad ja arenevad kasutamise käigus- kombineeritakse uuri sõnaühendeid ja erinevaid väljendeid. Imago- imits- imidz midaiganes :D:D. Kõneaparaat · Kõnet produtseeritakse õhuvoolu liikumisel kopsudest kõrri, kus asuvad häälepaelad, ning sealt edasi nina ja suuõõnde · Erinevaid häälikuid tekitatakse huulte ja keele liigutamise abil, mille tulemusena muutub hääle tekitamiseks vajaliku ruumi kuju ja suurus Nt lihatükk hambavahel- hambad selleks, et saaks rääkida, mitte liha rebimiseks. Sellised millised on helid ei olene häälepaeltest vaid on huulte ja

Psühholoogia → Psühholoogia
124 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Kinnisvaraturundus konspekt eksamiks

Kaubanduspindade nõudlust mõjutavad: - piirkonna elanikkond (majapidamiste arv, suurenemine-vähenemine, demograafia) - sissetulekute suurus - tööhõive - kui palju kulutatakse sissetulekust ostudeks - kui palju on naaberpiirkondades ostude sooritamise võimalusi - olemasolevate kaubanduspiirkondade vakantsi tase - linna arengusuunad - transpordivõrgu olemasolu ja hinnad - kaubanduskeskuste imidz antud piirkonnas Kinnisvaraturg ei ole praktiliselt kunagi tasakaalus, tasakaal võib tekkida vaid lühiajaliselt. Põhjuseks nõudluse ja pakkumise erinevad muutused. Kinnisvaraturgu üldiselt mõjutavad tegurid: - SKT tõus, langus - inflatsioon - intressimäärad ja laenupoliitika - rahvastiku arv ja struktuur - tööturg ja sissetulekud - maksusüsteem (Eestis väga suurt rolli ei mängi veel) Piirkondlikku turusituatsiooni mõjutavad:

Majandus → Kinnisvara hindamine
65 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

Hind Oma toote hinna kalkuleerimisel peate arvesse võtma kahte põhilist asjaolu: 1. millised on Teie kulutused tootele kuni selle jõudmisel kliendini (tootmis-, transpordi- ja müügikulud); 2. millist hinda on Teie toote eest nõus maksma kliendid. Kliendid teevad oma otsuseid, võrreldes Teie toodet konkurentide omaga ning lähtudes sellest, mida Teie toode nende arvates väärt on. Kallimatel toodetel on tihti imidz, et need on kõrgema kvaliteediga ja töökindlamad, seega on nad ka kõrgemat hinda väärt. Kuigi madalamad hinnad on tavaliselt heaks mooduseks konkurentide klientide ärameelitamiseks, võib samas madala hinna arvel jääda mulje, et Teie toode on madalama kvaliteediga. Seega tuleb ettevõtjal endal leida parim hinnastrateegia oma klientide jaoks. Hinna kalkuleerimisel määrake kindlaks materjalile ja tööjõule tehtavad kulutused,

Majandus → Majandus
515 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

sünnipäevahind) jne. Hind Oma toote hinna kalkuleerimisel peate arvesse võtma kahte põhilist asjaolu: 1. millised on Teie kulutused tootele kuni selle jõudmisel kliendini (tootmis-, transpordi-ja müügikulud); 2. millist hinda on Teie toote eest nõus maksma kliendid. Kliendid teevad oma otsuseid, võrreldes Teie toodet konkurentide omaga ning lähtudes sellest, mida Teie toode nende arvates väärt on. Kallimatel toodetel on tihti imidz, et need on kõrgema kvaliteediga ja töökindlamad, seega on nad ka kõrgemat hinda väärt. Kuigi madalamad hinnad on tavaliselt heaks mooduseks konkurentide klientide ärameelitamiseks, võib samas madala hinna arvel jääda mulje, et Teie toode on madalama kvaliteediga. Seega tuleb ettevõtjal endal leida parim hinnastrateegia oma klientide jaoks. Hinna kalkuleerimisel määrake kindlaks materjalile ja tööjõule tehtavad

Majandus → Majandus
49 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Eesti kunstiajalugu 18. sajand kuni 1990ndad

Table of Contents 1.1. KUNST 18. SAJ LÕPUST 19. SAJ LÕPUNI 1 2.2. 19. JA 20. SAJANDI VAHETUSE KUNST 7 3.KUNST 1905-1910 - MURRANGUAASTAD 9 4. KUNST ISESEISVAS EESTIS 1919-1940 12 5.KUNST II MAAILMASÕJA AJAL 16 6.EESTI KUNST STALINISMI VÕIMUSES 1944-1955 19 7.SULA JA ILLUSIOONID 35 8.KAINENEMINE JA SKEPSIS 1960. AASTATE LÕPP 1970. AASTATE ALGUS 40 9. ,,KULDSED SEITSMEKÜMNENDAD" ...

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
22 allalaadimist
thumbnail
73
docx

Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele

mitmeid tooteid. See on väga oluline, et elamuse pakkuja looks kontseptsiooni ümber loo, mis oleks tarbijatele teada. Näiteks Roskilde festivali lugu on noored veidi mässumeelsed inimesed, kes saavad kokku, lõbutsevad ja kuulavad rokkmuusikat. Paljud Eurooplased teavad festivali selle imidzi järgi ja on seal käinud, aga vähesed mäletavad, kes seal esinenud on. (Sundbo, Hagedorn-Rasmussen 2008: 95) Teemapargi loomisprotsessis on oluline luua tugev kontseptsioon ­ imidz ja lugu, mida see teemapark räägib. Lugu peab olema piisavalt lihtne, atraktiivne ja sihtgrupile omane, et inimesed oskaksid ja tahaksid ennast sellega seostada. Loodud kontseptsioon on nagu katus, mille all toimub toodete arendamine. Iga toode toetab üldist kontseptsiooni ja nii saab külastaja kogeda täielikku elamust, mis koosneb üksikutest toodetest ja teenustest saadud kogemustest. 18

Turism → Turism
10 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Ehituse maksumuse hindamine - Eksami kordamisküsimuste vastused

Eelised: Töövõtja valitakse, leping sõlmitakse ning töid võib alustada enne idee lõplikku väljatöötamist (puuudub eelarve või töömahtude loend) Töövõtja tegevus suunatud tellija huvide teenimisele (teoreetiliselt) töövõtja ei saa selle meetodi puhul kõrget kasumit. Võimalus kontrollida liigse kulutamise vältimiseks Puudused: Halb võimalus kulusid prognoosida Madal tootlikkus (ei tööta hinnale vaid kuludele) Siiski just sellel lepingutüübil imidz, et see võimaldab teha ülemääraseid kulusid, sest töövõtjale tasutakse protsendi alusel tehtud kuludest 40. Millised eelised ja puudused on juhtimislepingul Eelised: Võimaldab nõustamist ja juhtimisteenuse osutamist tellijale Võimalik on projekteerimise ja ehitamise ühildamine Ehitusel saadav kogemus on koheselt projekteerijale kättesaadav Tavalise vastasseisu asemel kujuneb hea tellija ja projekteerija koostöö ehitajaga (mis eriti

Ehitus → Ehituse maksumusehindamine
271 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

lahtiräägitavad kas deviisina, sloganina või pikema tekstiga. Tema jaatavas paatoses peitub vastandliku ideoloogia eitus, ta vastandub mingile teisele imidžile.  Suvalisus – imidž on konstruktsioon, mille taga on kellegi suva, ta ei ole tekkinud iseenesest, ta on loodud. Imidži antropomorfsus: Imidž vahendab kauba näol kujutlust suhtluspartnerist, kes on kauba taga ning see isik on kirjeldatav isiksuseomadustega. Imidz on inimkujuline ehk antropomorfne. Temas väljendub teatav inimtüüp. • Kaubareklaam – ehitub üles kaubakeskselt, räägib kauba omadustest ning osutab tarbija vajadustele, mida see kaup rahuldada saab, märgistik kirjeldab kauba kvaliteete. On pigem informatiivne. • Imidžireklaam – ehitub üles tarbijakeskselt, esmatähtis on tarbija emotsionaalne enesemääratlus, kauba omaduste kirjeldamine pole esmatähtis. On pigem fastsinatiivne.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
57 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Etnoloogia ja kultuuriantropoloogia alused loengud

(See ei ole formaliseeritud, peab ennast lihtsalt kuidagi sotsiaalselt maksma panema) a) Tapnud palju vaenlasi ­ agressiivne ideaal. Ei pruugi alati tõsi olla, kuid oluline on, et see mees on organiseerinud eduka sõjaretke. Hiilides seljatagant ja surnuks torgata ­ näitab, et oled osav, julge. Oluline, et on selline reputatsioon, et oled tapnud palju vaenlasi. Natukene ülekantud tähenduses. b) On nõid ­ peab olema nõia kuulsus, isegi kui pole. Imidz c) Omab palju naisi ­ vastab tõesti tõele ­ ei ole võimalik tühja repurtatsioonia täita. d) Omab palju sigu ­ õige osaliselt, tähendab, et ta peab annetama sigu tseremonaalselt pidude jaoks. Rikkaks peetakse seda, kes palju sigu annetab. TERRITORIAALNE HÕIMULIIT Kõige segasem tüüp ­ ideaalnimetus. Poliitiline süsteem, kus on korraga rakendatud nii sugulussüsteem ja terrotoriaalne piiritletus, hõlmab ka teatud piirkonnas olevaid inimesi (ei pruugi olla

Kultuur-Kunst → Kultuur
10 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun