Facebook Like
Add link


Tarbimissotsioloogia (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on tarbimissotsioloogia?
  • Kuidas siis alustada üldse tänapäevasest tarbimismaailmast mõtlemist?
  • Mis on selle loengu eesmärk?
  • Mis tähendab tarbekaubad?
  • Kuidas objektid muutuvad tarbekaupadeks?
  • Kuidas need staatused realiseeruvad?
  • Kust see asi tuli ja kes selle tegi?
  • Milline võiks olla selle asja ideaalne karjäär?
  • Mis see tähendab?
  • Kellele isa laps ta ise on need asjad?
  • Kuhu ta need paneb?
  • Miks selline osadeks jagamine võib olla negatiivse mõjuga?
  • Mis on selle praeguse modernsuse juures erilist?
  • Mismoodi suhestutakse asjade maailmaga Missugune toimija on tarbija?
  • Kuid - kuidas teavad inimesed et nende teadmised objektidest on tõesed?
  • Kuidas tekib maitse?
  • Miks on tooted nii erinevad?
  • Milline oli Marxi aeg?
  • Kuidas kriitiline teadvus saab edendada kriitilst praktikat?
  • Kuidas me saaksime kalkuleerivast" Lukacs mõistusest välja tulla?
  • Kuidas sotsioloogid küll seda teada võivad kui keegi teine ja inimesed ise seda ei tea?
  • Miks me peaksime kapitalistlikule ekspluateerimisele alluma?
  • Kuidas me saame olla kindlad et ratsionaalsuse selline vorm on kehtiv?
  • Kes tarbija ikkagi on?
  • Kes peaks inimese soove piirama?
  • Kuidas strukuur muutub ajas jäädes ikkagi samaks?
  • Mida tähendab olla hästi lugenud?
  • Kuidas kritiseerida?
  • Kes on asja sees" Võsa?
  • Mis suunab habitust?
  • Kumb om kultuuri jaoks parem vahendaja - riik või turg?
  • Mis olid meinstriimi sees näiteks rulluisutajad?
  • Kui peavoolukultuuris siis mis see subkultuur ikkagi on?
  • Milline siis on popkultuuri poliitökonoomia?
  • Mis on noortekultuuride väärtus tarbimiskultuuri arengu seisukohast?
  • Kui naisele meeldib pornograafia?
  • Kuid kudias siis on nii et kõik teevad oma asja?
  • Miski mis eksisteerib ainul kuskil subkultuurisõgavustest?
  • Kuid kas identiteet on kavatsuslikult otsitud või tarbimise tahtmatu tagajärg?
  • Kes kontrollib tähendust - grupp või inimene?
  • Kuidas inimesed ennast tunnevad kui iga päeaga on riiki vähem ja kaupu rohkem?
Vasakule Paremale
Tarbimissotsioloogia #1 Tarbimissotsioloogia #2 Tarbimissotsioloogia #3 Tarbimissotsioloogia #4 Tarbimissotsioloogia #5 Tarbimissotsioloogia #6 Tarbimissotsioloogia #7 Tarbimissotsioloogia #8 Tarbimissotsioloogia #9 Tarbimissotsioloogia #10 Tarbimissotsioloogia #11 Tarbimissotsioloogia #12 Tarbimissotsioloogia #13 Tarbimissotsioloogia #14 Tarbimissotsioloogia #15 Tarbimissotsioloogia #16 Tarbimissotsioloogia #17 Tarbimissotsioloogia #18 Tarbimissotsioloogia #19 Tarbimissotsioloogia #20 Tarbimissotsioloogia #21 Tarbimissotsioloogia #22 Tarbimissotsioloogia #23 Tarbimissotsioloogia #24 Tarbimissotsioloogia #25 Tarbimissotsioloogia #26 Tarbimissotsioloogia #27 Tarbimissotsioloogia #28 Tarbimissotsioloogia #29 Tarbimissotsioloogia #30 Tarbimissotsioloogia #31 Tarbimissotsioloogia #32 Tarbimissotsioloogia #33 Tarbimissotsioloogia #34 Tarbimissotsioloogia #35 Tarbimissotsioloogia #36 Tarbimissotsioloogia #37 Tarbimissotsioloogia #38 Tarbimissotsioloogia #39 Tarbimissotsioloogia #40 Tarbimissotsioloogia #41 Tarbimissotsioloogia #42 Tarbimissotsioloogia #43 Tarbimissotsioloogia #44 Tarbimissotsioloogia #45 Tarbimissotsioloogia #46 Tarbimissotsioloogia #47 Tarbimissotsioloogia #48 Tarbimissotsioloogia #49 Tarbimissotsioloogia #50 Tarbimissotsioloogia #51 Tarbimissotsioloogia #52 Tarbimissotsioloogia #53 Tarbimissotsioloogia #54 Tarbimissotsioloogia #55 Tarbimissotsioloogia #56 Tarbimissotsioloogia #57 Tarbimissotsioloogia #58 Tarbimissotsioloogia #59 Tarbimissotsioloogia #60 Tarbimissotsioloogia #61 Tarbimissotsioloogia #62 Tarbimissotsioloogia #63 Tarbimissotsioloogia #64 Tarbimissotsioloogia #65 Tarbimissotsioloogia #66 Tarbimissotsioloogia #67 Tarbimissotsioloogia #68 Tarbimissotsioloogia #69 Tarbimissotsioloogia #70 Tarbimissotsioloogia #71 Tarbimissotsioloogia #72 Tarbimissotsioloogia #73 Tarbimissotsioloogia #74 Tarbimissotsioloogia #75 Tarbimissotsioloogia #76 Tarbimissotsioloogia #77 Tarbimissotsioloogia #78 Tarbimissotsioloogia #79 Tarbimissotsioloogia #80 Tarbimissotsioloogia #81 Tarbimissotsioloogia #82 Tarbimissotsioloogia #83 Tarbimissotsioloogia #84 Tarbimissotsioloogia #85 Tarbimissotsioloogia #86 Tarbimissotsioloogia #87 Tarbimissotsioloogia #88 Tarbimissotsioloogia #89 Tarbimissotsioloogia #90 Tarbimissotsioloogia #91 Tarbimissotsioloogia #92 Tarbimissotsioloogia #93 Tarbimissotsioloogia #94 Tarbimissotsioloogia #95 Tarbimissotsioloogia #96
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 96 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-03-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 50 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Bruno M Õppematerjali autor

Lisainfo

Väga põhjalik materjal tarbimissotsioloogia ainest. PDF formaadis.

Märksõnad

Mõisted

kultuuri eelkäija, sellele vaatamata, tarbimiskultuur, marxi traditsioon, tarbekaubad, erinevus 16, ärimaailmas, töö müümine, itaalia konnotatsiooniga, tegemist vastanditega, asjadel, miks üldse, sotsiaalne maailm, olulisemgi veel, appadurai, inimeste vabadus, moodne riik, alternatiivne tarbimine, koperatiivide ajalugu, valgustusajastu, wedgewoodi keraamika, n 16, dekoreerima, tähendusi, intellektuaalselt, subjektiivsus, modernsus, tavaline reklaamis, saada jne, their emphasis, german, vajaduste täitmine, kriitiline teooria, probleem kriitikas, autoriteedid, maailmaga subjekt, tarbimiskultuur, kultuuri ülesanne, solidaarsust pole, romantitsismi pärand, permission, massikultuuri omadused, ebastabiilsus, moodne vajadus, amour, amour, vabad inimesed, kodanlikul ühiskonnal, mingis mõttes, nägemine kõikjal, estetiseerumine, esmaseks, visuaalsed, revolutsioon, marx, tarbekaup, frankfurterid, birminghami koolkond, kultuuriline pööre, poststrukturalism, eco, rahvuskultuuride süsteemis, sama jama, semiootiline analüüs, tarbekaupadel, mckendrick, vihkajate klubi, vrd ajalugu, 1970ndate anti, staatusgrupi omaduseks, weberi jaotus, tarbimiskultuurist rääkides, elustiili, ikea, klassifikatsioonide süsteem, erinevatel klassidel, veelgi enam, maitsel, mõjutajate grupiks, bourdieu plussiks, bourdieud, lisaks sellele, keskklass, peamisi erinevusi, bourdieu järgi, jms, uus keskklass, organisatsioon, ehkki elustiil, gestalt, riigi roll, subkultuuri tähendus, asjade tähendus, üldine arvamus, subkultuuride teke, kasvanud 1938, moodsas maailmas, nähtavam, surmab vastupanu, eksisteerisid, popkultuur, nooruslikkus, mikromeedia, gen x, noortekultuur, feministlik mõtlemine, turg, ehkki asjad, revolutsiooniga, kodu kaunistamine, kehaosa, paljudes kohtades, üheks väljendiks, just looking, teiseks inimene, mõnes aspektis, vaba tahe, funktsionalism, identiteediturg, inimese identiteet, tarbitavad, tarbimiskultuuri sees, ekstra, peresuhteid, vabastanud vaid, toimija, kultuuriuuringutes, subjektiivsused, materiaalsed asjad, identiteet, isiklik identiteet, sotsiaalne identiteet, kultuuriline identiteet, mees 25, kaotanud inimesed, tarbimiskultuur, porbleem, ebameeldiv üllatus, peeter liiv, ebakindluse kasv, nortel 20, vrd taust, tom, segadus, majanduslik tegevus, müümisnipid, aktiivne tarbimine, kooperatiivne kindlustus, inimesed ise, võitjad, naderism, tarbimiskriitika, suurem sensoorsus, meant self, cafedirect, öko, rohetarbimisest, inglastest, reformistid, radikaalid, kolmas maailma, erinevus varasemaga, uus keskklass, parmalati pankrotid, tehnoloogiate spinnimist

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

8
doc
Tarbimisühiskonna sünd
17
rtf
Tarbimissotsioloogia eksami kordamisküsimused ja vastused
83
doc
Õiguse sotsioloogia
198
doc
SOTSIOLOOGIA LOENGUKONSPEKTID
22
doc
Sotsioloogia
56
doc
Sissejuhatus sotsioloogiasse - KONSPEKT
20
docx
Sotsioloogia Eksam
11
docx
Tähtsad nimed sotsioloogias





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun