Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"sihtgrupp" - 285 õppematerjali

sihtgrupp - noored aktiivsed naised, kes hindavad riiete juures mugavust, kuid samas soovivad tuua esile oma loomulikku ilu ning figuuri.
thumbnail
2
docx

Äriplaani spikker: Sihtgrupp

1. Mees/Naine - Nii mees kui naine 2. Vanusegrupp - 12-16 3. Amet - Puudub 4. Huvid - Inimene tahab raha teenida 5. Asukoht - Piirkonnapõhine (algselt Läänemaa) 6. Mis on talle oluline - Raha teenimine 7. Mille alusel teda eristad - Tal pole tööd Idee on teha piirkonnapõhine veebikeskkond koolinoortele, kus nad saavad leida endale hõlpsasti juhu- ja palgatöid, et raha teenimis võimaluste otsimist lihtsustada. Konkurents 1. 5 peamist konkurenti ­ Töötukassa, CV keskus, cv.ee, Go work a bit, Cvpluss.ee 2. Meie oma keskendub spetsiaalselt 12-17 aastastele noortele 3. konkureerivad omavahel 4. Konkurentide tugevus ­ Nende saidid on populaarsemad (esalgu külastatakse neid) Konkurentide nõrkus ­ ükski neist saitidest ei pööra väga tähelepanu koolinoortele. Toote ja teenuse disain 1. Selleks, et töö leidmist tulevikus lihtsustada, lahendab meie idee koolinoorte probleemi töö...

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Ida-Virumaa vaesuses ja vaesuse piiril elavaid lastega pered

Ida-Virumaa vaesuses ja vaesuse piiril elavaid lastega peresid Ida-Virumaal on palju vaesuses ja vaesuse piiril elavaid lastega peresid 2012. aastal suhtelise vaesuse määr Ida-Virumaal oli 31.7%, absoluutse – 14.2%, materiaalse ilmajäetuse määr oli 31.6% ja sügava materiaalse ilmajäetuse määr oli 13.6%. Eestis teisel kohal Põhjused Töötus (majanduskriisi tõttu vähenes 2009. aastal elanikkonna keskmine sissetulek ja tõusis tööpuudus); vanemad ei hoolitse laste eest; keeleoskuse puudumine. Sihtgrupp Ida-Virumaa vaesuses ja vaesuse piiril elavaid lastega peresid Teenused Varjupaik; dokumendite vormistus; psühholoogiline nõustamine; vaesuses elavatele inimestele toitu ja asjade andmine. Koostöö Poed ja sponsorid, omavalitsused, maavalitsus Tegutsemiskoht: kontor Kiviõlis, vajadusel liikuv abi Rahastus Sponsorid, EAS, omavalitsused, maavalitsus, Euroopa Liidu struktuurifondide toet...

Ühiskond → Kodaniku õpetus
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kristin Jõgi, giiditekst „ Tartu kui ülikoolilinn“

Retsensioon Retsenseeritav: Kristin Jõgi, giiditekst „ Tartu kui ülikoolilinn“ , sihtgrupp Läti gümnasistid. Kaart ja objektid on minu arvates väga head. Kõik on mõnusalt lähedal ja ei pea vägapalju kõndima. Alguspunkt on küll märgitud aga lõpp jääb arusaamatuks. Sissejuhatuses on minu arvates liiga palju numbreid. Olles ise alles gümnaasiumi lõpetanud, tean, et ega neid keegi väga kuulata ei viitsi. Võib-olla oleks võinud tuua rohkem näiteid, mis on Eestil ja Lätil ühist.

Eesti keel → Eesti keel
5 allalaadimist
thumbnail
14
odt

Projekt : köögi-puhkenurk

Ala-eesmärgid : 1)Loome Tallinna Mainori asutuses vabas ruumis köögi- ja puhkenurka 1.september 2016. 2)Soetame ning paigaldame vajaminevad esemed, seadmed ning mööbli ruumi. 3)Reklaamime köögi-puhkenurka Mainori erinevates klassides ning teistes linna keskkoolides, seejärel ka Mainori koduleheküljel. 4)Anname võimaluse inimestel enda ideid avalikustada idee, reklaam ja praktika seinadel. 4. Projekti sihtgrupp Käesoleva projekti otseseks sihtgrupiks on EEK Mainor Tallinna õpeasutuse kaugõpe tudengid, päevaõpe tudengid, õpejõud ning külalised. Potentsiaalseteks tarbijateks osutavad ka järgmiste aastate uued potentsiaalsed tudengid, kelle edasiste õpingute valiku, võib seonduda ka oma puhke- ja kööginurga olemasoluga Tallinna Mainori kooli asutuses. 5. Tegevuskava Ettevalmistava etapina alguses on leitud Mainori juhtkonnast aktiivseid inimesi, kes on valmis meie

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
11
doc

PR kampaania

(mõjub kutsel atraktiivselt), mugav ligipääs autoga, ideaalsed parkimisvõimalused, mõjuks atraktiivselt ka meediale saadetavana. Oksjonist saadud tulude eest soetati Tallinna Lastehaiglale 24 tunnilist vererõhumonitooringut võimaldav aparaat. Ürituse selline korraldamine ideaalis võimaldaks hoida ettevõtmise omakulud madalal. Saab võimalikuks vaid eeldusel, et suudetakse hankida piisaval määral sponsoreid ja koostööpartnereid. b) Sihtgrupp Üritusele kutsuti e/v-e kliendid, koostööpartnerid ja ettevõtmises osalenud sponsorid ning koostööpartnerid. Arvestati 200 külalisega. Avec kutsed saadeti digitaalsetena (Vt.lisa 1). AS Puukeskus tegutseb maskuliinsel tegevusalal, ning selle tõttu on valdavosa klientidest meessoost. Kutsudes nüüd klient koos kaaslasega, teades, et sageli mehed ju ostuotsustusi langetades oma maksevõimet vaid nõrgema soo esindajate ees demonsteerida soovivad- tundus hea mõttena.

Sotsioloogia → Avalikud suhted
41 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Ökopakett

Tallinna Ülikool Tervise- ja Sporditeaduste instituut Ökoturismi pakett Merlin Miido RK-31 2008 Reisipiirkond Reisipiirkonnaks on Lahemaa rahvuspark. 1. Toolse 2. Vainupea 3. Altja 4. Sagadi 5. Palmse 6. Võsu Programm · Matkaprogramm algab Toolse kivikindluse külastamisega · Väike süstamatk Vainupeale · Vainupeal külastame kohalikku kirikut ning ööbime sealses turismitalus · Uuel päeval rattamatk vainupealt Altjale · Altjal kiigume, vaatame võrgukuure ja kinnitame keha kohalikus kõrtsis · Teel Altjalt Sagadile külastame koprarada · Väike matk kopraradadel tehtud, edasi Sagadile · Sagadi mõisa külastus · Sagadilt väntame Palmsele, seal tutvume ka kauni mõisaga · Viimased jõupingutused, et jõuda Võsule, kus on ka meie matka lõpp Tools...

Ökoloogia → Ökoloogia
35 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Saate “Välisilm” formaadi analüüs

Arvutati kokku mingi perioodi (kas kvartali, poolaasta vms) kõikvõimalikud tekkivad kulud. See on oluline protsess, et kogu perioodil oleks tiimil piisavalt rahalisi ja ajalisi ressursse, et kõik plaanitud saated salvestada ja eetrisse lasta. Kulud arvestatakse küll kindlaks perioodiks, kuid üldiselt on Välisilma formaat selline, millel ei ole kindlat lõppu, vaid on võimalik toota n+1 arv saateid ehk nii kaua, kuni vaatajaid on ja formaat pole ära tüütanud. Ühtlasi sõnastatakse ka sihtgrupp, milleks on Välisilma puhul olenemata soost, vanusest, haridustasemest ja muudest faktoritest kõik välispoliitika huvilised. Kipun arvama, et saade on väikest aega ette salvestatud. Saade on salvestatud tehiskeskkonnas ehk stuudios, mis näeb välja nagu raamatutuba. Ilmselt on tegemist siiski seinaga, millel asetsevad raamatud. 1., 2. ja 3. saatelõik on salvestatud väljaspool stuudiot. Näiteks Astrid Kannel käis rääkimas Ahto

Politoloogia → Politoloogia
6 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Avalikud suhted (spikker) suhtekorraldus , avalikud suhted , public relations , avalikkus , PR , meediamonitooring ,

Ajakirjandus- Sk on välja kasvanud ajakirjandusest. Sestap on ajakirjaniku ja suhtekorraldaja rollid rahvusvahelised meediakorporatsioonid ja sk. sarnased. Mõlemad tegutsevad meediasüsteemis ja pruugivad sarnaseid koode. PR nõustaja funktsioon on 1. Pressiagentuur- ka P.T.Barnum´i mudel- peam selgepiiriline propaganda, 1suunaline kommu, pigem veenmine, kusjuures tema esimene ja käige tähtsam sihtgrupp on ajakirjanikud. Ajakirjaniku funktsioon on liialdus kui fakt, saavutada meedia tähelepanu. tõele ja sündmuste relevantsusele orienteeritud vahendamine. 1.mudel- propaganda, reklaam- ühesuunaline-saatjalt saajale.kasut spordis, teatris, tooteedenduses. Selle Propaganda- eesmärk ühepoolne- eemärgiga luua teatud liikumine või järgimine. kasutajal midagi vaja edendada v müüa.

Sotsioloogia → Avalikud suhted
18 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Keskonna nõue transpordile

1. ENERGEETIKA NEGATIIVSE KESKKONNAMÕJU VÄHENDAMISE ALAMPROGRAMM JA VÄLISÕHUKAITSE ALAMPROGRAMM Sisukord Sisukord..........................................................................................................................3 1.1 Seletuskiri.................................................................................................................4 1.1.1 Alamprogrammide koostamine, eesmärgid ja prioriteedid................................4 1.1.2. Esitatud taotluste ülevaade prioriteetide lõikes................................................6 1.1.3 Rahastamisettepanek ja eelarve eelnõu tabel.....................................................7 1.2 Riiklikud projektid, eesmärgid ja ettepanekud.........................................................8 1.3 Eeldatav mõju prioriteetide lõikes..........................................................................13 Lisad: Lisa 1. KIK-ist laek...

Loodus → Keskkonnaõpetus
9 allalaadimist
thumbnail
6
ppt

KOGUKONNATEATER

KOGUKONNATEATER MIS ON KOGUKONNATEATER? · Kohalikul temaatikal ja selle paiga ajalool põhinev teater. · Isiklike lugude esitamine, mis on seotud kogukonnale olulise teema või olukorraga. · Aus ja avatud suhtlemisvõimalus kogukonna liikmetele. · Loominguline väljendusviis inimestele, kes igapäevaselt teatriga ei tegele. ·Etenduse ülesehitamine ·Osavõtt ·Teatriprofessionaalid ·Diskussioon publikuga · Identiteediotsingud · Sihtgrupp · MTÜ KULTUUR AITAB HINGATA · Sihtgrupp · Lavastus KÜLASTAGE TEATRIT TÄNAN KUULAMAST

Kultuur-Kunst → Draamaõpe
1 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Algne wordi kasutamine.

Euroopa keeleoskusuuringu Eesti koordinaatori sõnul tulenes Eesti otsus testist osa võtta asjaolust, et õpilaste tegeliku keeleoskuse näitaja seni puudus. "2007. aastal algatatud uuring on esimene selline keeleoskuse uuring Euroopa Liidu liikmesmaades. See on osa Euroopa Komisjoni eesmärgist luua keeleoskuse näitaja ja indikaator," selgitas Mere testi eesmärki Eesti Päevalehele, vahendab BNS. Testi sihtgrupp on kohustusliku haridustaseme lõpetajad ehk 9. klassi õpilased, kes osalevad esmalt sügisel sõeluuringus. Vastata tuleb 20 lühikesele küsimusele ja tulemustest sõltub omakorda, millisel tasemel põhitesti õpilane saab. Haridusminister allkirjaga kiri on saadetud 40 koolile, kes teevad kevadel eeltesti. Nende koolide õpilased saavad osaleda novembris- detsembris. Siis teevad nad kevadel juba

Informaatika → Arvuti õpetus
26 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Ärimudel

Ärimudel Oriflame beauty sticky eyeshadow Partnerid: Oriflame, Tegevused: Meigitarvete müük, reklaam, koolitused Ressursid: Kaubaidee müük firmale Oriflame, omakapital Pakutav lisaväärtus: Aja kokkuhoid, lihtne kasutamine, raha kokkuhoid, toode näeb mõlemal silmal välja identne. Kliendisuhe: Rahaline suhe, tasuta näidised Müügi- ja turunduskanal: Oriflame ( internet, kataloog, müügiagendid), toote tutvustamise koolitused, reklaam ( kaubanduskeskustes) Sihtgrupp: Naised 15-70 Võtmekulud: Reklaam, koolitused, toote näidiste valmistamine Tulumudel: Idee müük firmale Oriflame, koolitustasu, igakuine kasu tuludest. Toode 1-Toode ise Toode 2- Koolitus Toode 3- Materjalide kulu Toode 4- Meigieemaldus padjakesed Osterwalderi ärimudel Toote lühitutvustus: Meie toode on uuenduslik ning kergesti kasutatav, sobib nii noortele kui ka vanematele. Toote pealekandmine on lih...

Majandus → Ettevõtlus
183 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Majutusettevõtte äriideed

MAJUTUSETTEVÕTTE ÄRIIDEED ● Millises äris ollakse. Ettevõtte liik? Ettevõtte liik on majutus (Tartu hotell). ● Millist sihtgrupp peetakse oma kliendiks? Põhiline sihtgrupp on on põhiliselt välismaalased, eriti naaber riigid nagu näiteks: ❏ Läti ❏ Rootsi ❏ Venemaa ❏ ja muud suured riigid ● Millised on ettevõtte poolt pakutavad tooted ja teenused? PAKUTAVAD TEENUSED: ❏ aastavahetuse pakett ❏ muusikalid ❏ romantika,-perepakett ❏ majutamine LISATEENUSED: ❏ printimine hotelli vastuvõtus

Turism → Turism
6 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

Mis on Elukindlustus

ELUKINDLUSTUS TOOTE LÜHIKIRJELDUS  Elukindlustus on kindlustuse liik, mis tagab kindlustatu surma korral toimetuleku- ja valuraha kindlustusvõtja poolt nimetatud isikule ja/või võimaldab sääste koguda.  Elukindlustus pakub nii sulle endale kui ka sinu lähedastele rahalist kaitset.  Kui kindlustusjuhtumit lepingu jooksul ei toimu, ei pea selts raha sulle või lähedastele välja maksma. SIHTGRUPP  Elukindlustuse sihtgrupp on inimesed ja nende lähedased.  Elukindlustuse mõte on pakkuda rahalist kaitset sinu lähedastele, kui sa ootamatult kas haiguse või õnnetusjuhtumi tõttu sured. MILLIST VÄÄRTUST SEE TOODE KLIENDILE PAKUB?  Tavaliselt sõlmitakse elukindlustusleping selleks, et tagada sinu nimetatud soodustatud isikule sinu surma korral toimetuleku- ja valuraha.  Lepingut sõlmides lepitakse kokku elukindlustussumma suurus ja kindlustusperiood.

Ühiskond → Ühiskond
1 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Filmi "Kertu" arvustus/arvamus

1. Filmi rezissöör on Ilmar Raag ja filmi stsenarist on on samuti Ilmar Raag. Filmi operaator on Kristjan-Jaak Nuudi. 2. Filmi tähtsaimad peaosatäitjad on Ursula Ratasepp(Kertu) ja Mait Malmsten(Villu), tähtsamates kõrvalosades Peeter Tammearu, Külliki Saldre ning Leila Säälik. 3. Filmi liik on draama, armastusfilm. 4. Üks tähtsaimaid probleeme filmis on see mis toimub Kertu peres tegelikult ja kuidas teda seal koheldakse, see on oluline ja aktuaalne, sest väikeses külas keegi ei tea ega oskagi aimata mis võiks toimuda Kertu peres kuna pealtnäha on ta vägagi korralikust ja heast perest. 5. Filmi sõnum on see, et igaühel on õigus armastusele. 6. Üheks kõige mõjuvamaks stseeniks filmis on minuarust Kertu ja Villu hommikune päikesetõus, mis peegeldab endas seda väikest õnne momenti, mida paljud meist taga otsivad ja vähesed leiavad. 7. Näitlejad on saanud suurepäraselt oma tööga hakkama, nad on oma rolli suurepä...

Kirjandus → Kirjandus
15 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Koolitusplaani näidis

Koolitusplaani näidis Sihtgrupp Koolituse liik Koolituse sisu / eesmärgid Koolituse maht Juhtkond Juhtimiskoolitus / * juht kui visiooni looja ja 4 x 2 päeva treening innustaja * väärtuspõhine lähenemine strateegiale * sisemine turundus kui juhi töövahend * õppiva organisatsioonini jõudmise teed ja vajalikud kompetentsid * Organisatsioonikultuuri, 2 x 1 päev või Enesearengu 2 päeva õhkkonna kujundamine ja ...

Majandus → Juhtimise alused
128 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

Ühisturundus 1. loeng

suuremaks teha BLOGI POSTITUS Lihtne ja kiire SOTS. MEEDIA SISU · Värske sisu · Lihtne ja kiire LOOSIMINE · Kliendibaasi suurendamine VIDEO · Jagatud kulud · Suurem tähelepanu KUST ALUSTADA? MIDA MEELES PIDADA · Mis on eesmärgid? Kas need on ühised? · Kas kasutada mitu partnereid või ühe? · Partneri usaldusväärsus ja maine · Partneri väärtuspakkumine (nt 2% allahindlus ei aita uusi kliente meelitada) · Partnerluse kestus · Vastutavad isikud · Mis on sihtgrupp? (I. Mann, Turundus ilma eelarveta) KUIDAS ÕIGE PARTNERI LEIDA · Alusta ettevõtetest, mis oleksid huvitavad või kasulikud Sinu klientidele ja mis innustavad Sind. · Kas see ettevõte võib olla kaudne konkurent? · Uuri lähemalt millised on partneri kanalid ja kuidas nad neid haldavad. · Milline on partneri reach veebis? (www.alexa.com www.similarweb.com) · Uuri partneri tausta. (hubspot.com) KUIDAS ÕIGE PARTNERI LEIDA · Liitu nende uudiskirjaga ja jälgi nende blogi.

Majandus → Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Projekt

veebilehe kohta. Me oleme oma projekti väljunditeks valinud just need meetodid, sest noored vanuses 13-18a liiguvad palju ringi kaubanduskeskustes oste tehes või vaba aega veetes. Samuti veedavad noored suurema osa oma vabast ajast internetis. Pärast kuuajalist infokampaania näitamist anname oma uudsed materjalid (slaidid ja videod) õppeasutustele, et nad saaksid neid õppematerjalidena kasutada selleks, et jätkataks meie eesmärki ka pikemas perspektiivis. Projekti sihtgrupp: Meie projekti otseseks sihtgrupiks on Jõhvi linna noored vanuses 13-18a. Kaudseks sihtgrupiks on kõik Jõhvi linna elanikud, kes saavad sellest projektist osa. Noori vanuses 13- 18a on Jõhvis ~1000 ning Jõhvis elab kokku ~12000 inimest. Risikid: Nii nagu igal projektil, ei puudu ka meie omal riskid. Üheks riskiks meie projekti puhul on halvad asukohad reklaami jaoks. Kui me saame reklaamplakatite jaoks halvad asukohad(nt

Haldus → Projektijuhtimine
186 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

6. SWOT analüüs. Kirjelda oma ettevõtte tugevusi, nõrkuseid, samuti väliskeskkonnast tulenevaid võimalusi ja ohtusid. Tugevused Nõrkused ● Ainulaadsus ● Uus ettevõte, puudub imago ● Mugavus ● Võimalik tootearendusalase ● Ühekordne investeering kliendi jaoks oskusteabe puudulikkus tulevikus ● Kodumaine ● Esialgne sihtgrupp on üldturust väike ● Madalad püsikulud osa ● Kaasaegne ● Kallis tööjõud ● Töötab kõigil ● Kõrged arenduskulud operatsioonisüsteemidel Võimalused Ohud ● Laiendada äppi, et see kaasaks ka ● Inimeste madal usaldus infot toiteväärtuste, e-ainete ja ● Olemasoleva konkurendi laienemine

Majandus → Majandus
47 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Reklaami analüüs Pentax'ist ja Renault'ist

1. Kellele on reklaam suunatud ja kuidas on reklaami sihtgrupp välja toodud? Põhjenda. Antud reklaam on suunatud enamjaolt just nendele inimestele, kes on algajad fotohuvilised. Samas võib öelda, et antud reklaam on suunatud ka inimestele kellel on kaamera, aga mitte peegelkaamera. Reklaami sihtgrupp on toodud välja suures ning kohe väljapaistvas pealkirjas ,,Tõenäoliselt parim peegelkaamera algajale fotohuvilisele", mis meelitab kindasti inimesi endale peegelkaamerat ostma. 2. Kelle nimel reklaam räägib ja kuidas see väljendub? Näited, põhjendused. Reklaam räägib fotohuviliste nimel. See väljendub juba eelnevalt mainitud küsimuse vastuses ehk see väljendub algajatele fotohuvilistele. See tuleneb ka sellest, et pildil on fotoaparaat kolmest erinevast küljest vaadeldatavana

Meedia → Meedia
25 allalaadimist
thumbnail
4
odt

ÜHISKOND ''Demokraatlik tänapäeva riik''

sunnib inimesi rohkem tööle. Konservatismi iseloomustab saavutatu säilitamine; kollektiiv ja kogukond on olulisemad kui üksikriik; järkjärguline areng ilma järskude muutusteta. Sarnanevad: Hinnatakse eraomandi puutumatust, peremudelit ja usul põhinevat moraali; riik tagab avaliku korra. 11. Oskad nimetada liberalismi, konservatismi ja sotsiaaldemokraatia järgnevaid tunnuseid: põhiväärtused, riigi roll, majanduslikud taotlused, sotsiaalsed nõudmised ja sihtgrupp. Liberalismi põhiväärtus: inimene ja tema vabadused Konservatismi põhiväärtus: alalhoidlikkus, saavutatu säilitamine Sotsiaaldemokraatia põhiväärtus: võrdsuse saavutamine läbi loodud rikkuse õiglase jagamise Liberalismi riigi roll: sekkub kodanike igapäevaellu vähe; tagab avaliku korra ning toimiva ja sõltumatu kohtuvõimu Konservatismi riigi roll: järkjärguline areng ilma järskude muutusteta

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
197 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Rahvusvaheline turundus

täpselt sellisele grupile inimestele, kelle probleemi lahendatakse ja kes on toote eest valmis maksma. Sihtgrupi(de) defineerimiseks võib kasutada alljärgnevat küsimustikku:  Kes ta on? (vanus, sugu, lapsed, huvid, elukoht, mis talle meeldib/ei meeldi jne)  Millised on sihtgrupi vajadused? Probleemid? Valukohad?  Millised ootused on neil toote suhtes?  Mida Sinu sihtgrupp loeb? (blogid, veebilehed jms.)  Millistel teemadel meeldib sihtgrupile suhelda? (foorumiteemad, Facebooki jagamisi jne.)  Millist tüüpi tooteid sihtgrupp ostab? (vt blogidest, erialaseid ajakirju jms.) Tarbijaskond on lai, naised, mehed, lapsed. Kõik kes kasutavad nutitelefoni. Mehed on käsitöömaailmas ebaõiglaselt alahinnatud ning kvaliteettoodetele leidub nii soovijaid kui selle raames maksjaid

Majandus → Turundus
14 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Teadustöö alused kordamiskusimused ja vastused

kontentanalüüs 10.Mis on kvalitatiivne uuring? Kvalitatiivse uuringu liigid. a. lähtekohaks tegeliku elu kirjeldamine b. uuritakse objekti tervikuna c. tuuakse avalikkuse ette tõsiasju, ei tõestata olemasolevaid väiteid d. liigid: i. juhtumi analüüs ii. etnograafiline uurimus iii. intervjuu iv. fookusgrupi intervjuu v. kvalitatiivne tekstianalüüs 11.Mis on uuringu sihtgrupp ja mis on valim? a. Sihtgrupp (bookmarks) b. Valim i. liht juhuvalim ii. stratifitseeritud juhuvalim – jagab elanikkonna gruppideks(sugu, vanus...) ja juhuvalim igas grupis iii. kvoodi valim iv. juhuslik valim v. lumepalli valim 12.Uurimistöö struktuur a. Tiitelleht b. sisukord c. sissejuhatus d. Töö põhiosa e. Kokkuvõte f. resümee g

Muu → Teadus
24 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Ida- Virumaal elavad tõrjutud lapsed

IDA-VIRUMAAL ELAVAD LAPSED SÕPRADETA Daniel Felert 12. Klass Kiviõli 1. Keskkool Ida-Virumaal elab palju lapsi sõpradeta  Suhtelise vaesuse määr Ida-Virumaal on 31,7%; absoluutse vaesuse määr on 14,2%; materiaalse ilmajäetuse määr on 31,6% ja sügava materiaalse ilmajäetuse määr on 13,6%. Põhjused  On halvad elamistingimused  Lapsevanemad ei hoolitse laste eest  Ida-Virumaal on vähe töökohti Sihtgrupp  Ida-Virumaal elavad lapsed sõpradeta Teenused  Psühholoogiline nõustamine  Erinevad üritused  Korraldada mängud (koolides) Koostöö  Ida-Virumaa koolid, linnavalitsused, noortekeskused, sponsorid. Asukoht:  Kontor Kiviõlis, vajadusel liikuv abi Rahastus  Linnavalitsused, sponsorid, projektid, Euroopa Liidu struktuurifondide toetus. TÄNAN TÄHELEPANU EEST!

Ühiskond → Ühiskond
2 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Ürituse korraldamise põhimõtted gümnaasiumile

Ürituse korraldamise põhimõtted gümnaasiumile Tiia Illak TRK1-kõ Kes on gümnaasiumiealine 15-19 aastat vana Vanematest sõltuv Väga erinevate iseloomudega Väga erinevate huvide, hobidega Erineva arengutasemega Mõtleb tulevikule (mõned) Eeldused Idee (Mida? Kus?) Oskused, teadmised Korraldusmeeskond Eelarve Reklaam Eesmärk Vaba aja sisustamine Lõbustuse pakkumine Uued tutvused Uute huvide tekitamine Erinevate võimaluste pakkumine Millele peab tähelepanu pöörama Ürituse sisu (miks? mida?) Sihtgrupp ­ gümnaasiumiealine Toimumise aeg Toimumise asukoht Korraldusmeeskond Ohud / riskid Keelatud ained Kaklused Õnnetused Vanemad Enda võimete ülehindamine Näiteid Spordiüritus Kontsert Klubi Vabaõhuüritus Suusareisid Klassiekskursioonid (reisid) jne Tänan tähelepanu eest!

Haldus → Rekreatsiooni ürituste...
14 allalaadimist
thumbnail
18
pptx

Sotsiaalne ettevõte

Ida-Viru maakond (3126) 26% 35% 3. Tartu maakond (1932) 5% 4. Pärnu maakond (988) 6% 11% 18% 5. Lääne-Viru maakond (937) Ülejäänud 10 maakonda (4511) Üksikvanemad 8% Üksikem 92% ad PÕHJUSED  abielu ei ole registreeritud  abielu purunemine  abikaasa surm SIHTGRUPP  Kiviõli regiooni üksikvanematele TEENUSED  lasteaed hakkab töötama öösel ja päeval  toetusgrupp (oma murude jagamiseks)  psühholoogiline abi KOOSTÖÖ  Omavalitsused  Lasteaiad  Sponsorid  Lastekaitse Liit  Vabatahtlikud RAHASTUS  Projektid  Omavalitsused  Sponsorid TÄNAN TÄHELEPANU EEST!

Sotsioloogia → Sotsiaalsed probleemid Eestis
2 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Ajakiri Eesti Naine arvustus

Eesti Naise lugejatele. Tervikuna jäi siiski mulje, et ajakirjanikud olid kirjutanud äraleierdatud teemadel. Mul ei õnnestunud leida ka uut lähenemisnurka. Neid artikleid oli kahte sorti : sellised, mis teevad ennetustööd ( ,,Hoia sünnimärkidel silma peal" ) ja näiteks ,,Töö ja sugu" , mis räägib probleemist mehe ja naise palgasuuruse ebaõigluslikkusest. Valdava osa sisaldab ajakiri kommertslikku poolt ehk reklaame, mille sihtgrupp on naine, kellel on vaja ilutooteid, ravimeid, kodutarbeid, toitu, jooke. Teiselt poolt reklaamitakse ka reisipakette ja teatrietendusi. Ajakirjanikud on kasutanud pigem familiaarset kui ka õpetlikku sõnakasutust. Nad on lugejale kui nõuandjad, kes ei suru midagi vägisi peale. Intevjuudes on küsimused- vastused esitatud lähtuvalt eesti naise uudishimust ja huvist. Rubriigist Võõrsil leidsin loo ,,Kuraasiga õnne püüdmas" (Margus Välja), mis räägib

Eesti keel → Eesti keel
8 allalaadimist
thumbnail
10
docx

LOODUSTURISMI TOOTE/TEENUSE KIRJELDUS

XXX õppekava Juhendaja: XXX EMÜ XXX Sissejuhatus Antud koduse töö eesmärgiks on analüüsida olemasolevat loodusturismi toodet, teenust või piirkonda (kas ettevõtte poolt pakutavat või avalikku). Analüüsi käigus toon välja järgmised asjaolud: 1) Toote/teenuse lühike sisu ja kirjeldus (mis teeb sellest loodusturismi toote või teenuse või piirkonna). 2) Toote või teenuse sihtgrupp (kas see on määratletud, kas toode vastab soovi(ta)tud sihtgrupile). 3) Toote või teenuse keskkonnasõbralikkus ja loodushoidlikkus (kas ja kuidas toote või teenuse kirjeldusest tuleb välja, et selle koostajad või planeerijad on sellega arvestanud). 4) Toote vastavus seadustele (kas tegevused toimuvad kaitsealadel, kas on arvestatud liikumispiirangutega või muude seaduste ja normidega (ohutus, hügieen, looduskaitse, eetika jms)).

Turism → Loodusturismi alused
18 allalaadimist
thumbnail
10
ppt

Äriidee- olemus, roll, allikad

Äriidee- olemus, roll, allikad Heli Kiima Äriidee olemus Mõte hakata tegelema mingi teenuse pakkumise või toote tootmisega. Eesmärgiks on teenida sellega kasumit. Äriidee olemus teadlikärivaldkonnast tunda toodet/teenust Sihtgrupp idee uudsus ja erilisus idee koht turul tegevuse alustamine: kus, kuidas Lillepott Click&Grow Raybike tõukeratas Grillcube Äriidee roll Hea äriideed on vaja Alustamiseks Arendamiseks Ettevõtluskogemuse puudumise tõttu võib olla äriide ellurakendamine keeruline. Eeliseks: Keskendutakse kuidas ideed teoks teha. Mitte sellele mis seda takistab. Äriidee allikad Jälgida trende ja turul toimuvaid muutusi. Püüda leida võimalus lahendada mõnda

Majandus → Äritegevuse alused
15 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Reklaamteksti kirjutamine

REKLAAMTEKSTI KIRJUTAMINE  Mis on reklaamteksti eesmärk?  Mida tahan saavutada?  Kes on sihtgrupp?  Kes on minu konkurendid? Tunne väga hästi toodet(-id), mille kohta reklaamtekste kirjutad. Reklaamteksti koostamisel jälgi:  Tekst selge, lihtne, üheselt mõistetav  Laused lihtsad ja suhteliselt lühikesed  Ära kasuta keerulist sõnastust, see ei kutsu lugema  Kasuta argisõnu, väldi erialast terminoloogiat  Ära liialda võõrsõnadega, eriti mis on vähetuntud  Keskendu olulisele, tähtsale  Väldi ebaolulisi detaile

Meedia → Reklaam
16 allalaadimist
thumbnail
6
docx

RAHULOLUUURING VALGA BAUHOF

RAHULOLUUURING VALGA BAUHOF Rahulolu uuringu eesmärk: Selgitada välja töötajate rahulolu oma tööga, võimalused töökohas ja muutuste kavandamine toetudes saadud tulemustele. Sihtgrupp: Valga Bauhofi töötajad Küsitlus on anonüümne! Sobivale vastusevarjandile teha ring ümber. 1) Kas olete rahul töökollektiiviga Valga Bauhofis? JAH/EI 2) Kas olete rahul töötingimustega? JAH/EI 3) Usun, et töötan ettevõttes ka aasta pärast. JAH/EI 4) Minu töö panus on vastavuses töötasuga. JAH/EI 5) Organisatsioonis on piisavalt ühisüritusi. JAH/EI Ettepanek: 6) Informatsioon liigub minuni õigeaegselt. JAH/EI 7) Olen rahul ettevõtte tööruumide ja olmetingimustega. JAH/EI 8) Tööks vajalikud vahendid on heal tasemel. JAH/EI 9) Kollektiivis on tööjaotus ja vastutused selgelt paigas. JAH/EI * Kommentaarid ja ettepanekud ettevõtte kohta: ...

Muu → Ainetöö
9 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommunikatsioon ehk Toetus(kuidas antakse teada pakkumise olemasolust  ...

Majandus → Majandus
84 allalaadimist
thumbnail
6
docx

LOODUSTURISMI TOOTE/TEENUSE KIRJELDUS

Juhendaja: Marika Kose EMÜ 2018 Sissejuhatus Antud koduse töö eesmärgiks on analüüsida olemasolevat loodusturismi toodet, teenust või piirkonda (kas ettevõtte poolt pakutavat või avalikku). Analüüsi käigus toon välja järgmised asjaolud: 1) Toote/teenuse lühike sisu ja kirjeldus (mis teeb sellest loodusturismi toote või teenuse või piirkonna). 2) Toote või teenuse sihtgrupp (kas see on määratletud, kas toode vastab soovi(ta)tud sihtgrupile). 3) Toote või teenuse keskkonnasõbralikkus ja loodushoidlikkus (kas ja kuidas toote või teenuse kirjeldusest tuleb välja, et selle koostajad või planeerijad on sellega arvestanud). 4) Toote vastavus seadustele (kas tegevused toimuvad kaitsealadel, kas on arvestatud liikumispiirangutega või muude seaduste ja normidega (ohutus, hügieen, looduskaitse, eetika jms)).

Turism → Loodusturismi alused
1 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Tallinna loomaaed powerpoint esitlus

Elevandimaja avati 1989 Tallinna Loomaaia 50. sünnipäevaks Hoones saab näha elevante ninasarvikuid ja jõehobusid ja ka roomajaid ja pisinärilisi. Hoones elab kolm elevanti: kaks emast Draay ja Fien ning isane Carl Carl - Toetajad Tallinna loomaaeda toetab ligikaudu: 50 firmat (McDonald's) 20 õppeasutust(Gustav Adolfi Gümnaasium ) 20 eraisikut. Lisaks on ka teisi toetajaid (Saku Läte) Sihtgrupp Väga lai. Teenindab kõiki vanusegruppe, rahvusi ja eluvaldkondi. Loomaaias peetav loomkond on ammendamatu uurimismaterjal õpilastele ja teadlastele Üritused Loomaaia sünnipäev 25.augustil. Oksjonid, mille tulu läheb loomaaiale Tere tulemast Tallinna loomaaeda! Tänan! Baruto

Kategooriata → Uurimistöö
15 allalaadimist
thumbnail
3
pptx

Muusika Aasias 20.sajandil

sajandi I poolel Bollywoodi filmimuusika Bollywoodi võrreldakse tihti Hollywoodiga. Bollywood on mõjutanud indialasi nagu Hollywood USAd. Palju on see avaldanud mõju keelekasutusele ning moele. Muusika bollywoodi filmides on enamasti eelnevalt professionaalsete taustalauljate poolt linti lauldud ning näitlejaid liigutavad laval vaid suud. Mandopop Mandopopiks nimetatakse mandariini keelset popmuusikat. See sai alguse 1920 aastatel. Selle muusika sihtgrupp ning fännid on eelkõige mandariini keele kõnelejad Hiinas, Malaisias, Singapuris, Jaapanis jne. 1920ndatel oli popmuusika keskuseks Shangai. Periood 1930-1940 oli "seitsme suure laulustaari ajastu". (Bai Guang, Bai Hong, Gong Quixia, Li Xianglan, Wu Yingyin, Yao Lee, Zhou Xuan) Hiina ooper Kuigi hiina ooper on mitutuhat aastat vana, oli see populaarne ka 20.sajandil. 20.sajandi hiina ooperis on tunda läänelikke mõjutusi. Etendati ka mitmeid

Muusika → Muusikaajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
1
docx

HIND, HINNASTRATEEGIA, HINNA KUJUNDAMISE MEETODID

- Tagab ühesugused hinnaotsused - Mõjutab tarbija käitumist - Usaldusväärde strateegiaga on võimalik tarbijat motiveerida Hinnastrateegiat mõjutavad tegurid: - Ettevõttesisesed tegurid (maksud, tootmiskulud) - Turutegurid (konkurents, ostuvõime) - Väliskeskkonna tegurid (saedusandlus, hinnakontroll) Hinnakujunduses arvestatavad asjaolud: - Kulud - Loodetav kasuminorm - Konkurentide hinnad - Toote kvaliteet - Nõudlus - Toote sihtgrupp Hinnakujunduses kasutatavad meetodid - Kulupõhine meetod - Kliendipõhine meetod - Konkurentsipõhine meetod Kulupõhine meetod: - Juurdehindluse meetod ­ põhineb arvestusliku juurdehindluse lisamisel omahinnale - Kasumiläve meetod ­ eesmärgiks on ettevõtte kõikide kulude katmine ja soovitud kasumi saamine. Hinna määramisel lähtutakse kuludest ning arvutatakse välja kasumiläve- ehk tasuvuspunkt. Kliendipõhine meetod:

Logistika → Logistika
59 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Koolituskava

Koolituskava. TÖÖSTRESS - MIS, KUIDAS, MIDA...? Koolituse maht: 8 tundi (1 ak. tund 45 min.) Sihtgrupp: Keskastmejuhid äriettevõtetes Eesmärk: Teemad mida kaheksa tunni jooksul puudutame on väljakutseks, et saaks töötada mõnuga ja elada rahuldustpakkuvat elu. Koolitus ühendab endas tööstressi ja eneseabistamise teemasid. Kaardistatakse võimalused töötamiseks ülepingeta, antakse baasteadmised ja oskused efektiivseks toimetulekuks. Teemad: Üleväsimuse tunnused Töötamine ja erinevad meeleseisundid. Kaos ja kontroll. Põhivajaduste rahuldamine Erinevad rollid ja inimsuhted. Ennetus ja toimetulek. Koolituse läbinu teab: kuidas lahendada juhtumianalüüsi, tunneb üleväsimuse tunnuseid ja oskab sellega toime tulla ning oskab toime tulla kaose ja kontrolliga. Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu, erinevad harjutused (individuaalne, paaris ­ja r...

Ergonoomika → Ergonoomika
18 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Core Stix

Koostaja: Mikk Saarela Juhendajad: Inga Neissaar, Taavi Truija Mis on Core Stix?  Treeningseade, mis koosneb alusplaadist, painduvatest keppidest ja neid ühendavatest kinnitustest Core Stix´i loomine  Mike Kadar  Idee autor  Hoki kehalise ettevalmistuse treener  Kregg Koch  NASA insener, disainer  Mike tahtis leida treeningmooduse, kuidas avaldada soorituse parandamisele suurimat mõju  Teda inspireerisid nooruspõlve mälestused töötades raud kangiga  Kregg´i kaasamine väljatöötamisse  Otsustati kasutada painduvaid klaaskiust keppe Töö põhimõte  Klaaskiust keppide painutamine kasutades lihasjõudu  Erineva jäikusega keppide vahetus tagab raskustaseme muutmise võimaluse  Erinevate harjutuste sooritamiseks saab muuta keppide asendit tasapindade suhtes Kasutamise võimalused  Individuaalne treening  Rühmatreenin...

Sport → Sport
1 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Sotsiaal ettevõte

Vanemad ei kasva oma last. Lastel pole vanemaid. Kooli kiusamine. Sotsiaalsete oskuste arendamine noorte seas ­ eesmärgid Suhtlemisoskuste areng Enese kehtestamise oskuse arendamine Enesekindlus ja adekvaatne enesehinnang Tunnete väljendamine ja tunnetega toimetulek Probleemide lahendamise oskuse arendamine Analüüsiva mõtlemise oskuse arendamine Prosotsiaalsete oskuste arendamine Kiviõli regiooni kooli õpilased. SIHTGRUPP Kiviõli regiooni kooli õpilased. TEENUSED Sotsiaaltöötajate nõustamine. Konsultatsioon psühholoogidega. Lapsevanematega koolitused. KOOSTÖÖ Kiviõli regiooni koolid. Kiviõli linnavalitsus (sotsiaaltöö osakond) Ida-Viru Keskhaigla RAHASTUS Sponsorid Sotsiaalprojektid Omavalitsus TÄNAN TÄHELEPANU EEST!

Sotsioloogia → Sotsiaalteadused
2 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Peipsi koostöö keskus

Peipsi koostöö keskus Millal ja miks organisatsioon loodi?  1993 – “Peipsi Järve Projekt “  2000 – “Peipsi Koostöö Keskus“  Eesmärk: keskkonnaprobleemide lahendamine Eesti-Vene piirialal.  Sihtgrupp: suunatud selle piirkonna inimeste eluolule (uute oskuste ja teadmiste saamine). Organisatsiooni strateegilised arengusuunad: 1. Kogukonna arengu toetamine 2. Keskkonnateadlikkuse tõstmine (info jagamine oma tegemiste kohta) 3. Piiriülene- ja arengukoostöö (loodushariduslikud projektid Moldovas, Armeenias) Informatsiooni jagamise viisid:  Õppematerjalide pakkumine  Õppepäevade korraldamine  Loodusharidusprojektide kirjutamine ja juhtimine

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse
5 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Filmi "99 franki" küsimused ja vastused

Filmi "99 Franki" tööleht: 1. Mis on copy-writeri töö? Loominguline töö, ta peab reklaame välja mõtlema ja kujundama. 2. Miks tasub reklaamis nalja teha? Sest kui reklaam ajab inimese naerma siis jääb talle see toode meelde rõõmsamana/õnnelikumana kui tavalise reklaami puhul ning poest toodet ostes võib just inimene sellepärast osta selle kindla toote,kuna talle jäi see meelde naljakana. 3. Miks on vaja toote reklaami jaoks määrata sihtgrupp (väsinud koduperenaine jogurtile näiteks)? Sest see kindel toode on mõeldud ühele kindlale sihtgrupile. Näiteks jogurtit ostavad rohkem vanemad ning reklaamist näeksid nad siis, et paljud nende sarnased ka ostavad samat toodet. 4. Miks tahavad mõned tootjad (reklaami tellijad) vanu ja igavaid lahendusi? Sest tootjad ei julge lasta teha reklaami, mis oleks uuem ja huvitavam. Nad kardavad, et inimestele ei meeldi sellised reklaamid ning seepärast lastaksegi teha ikka samu vanu ja

Meedia → Meedia
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mina ja reklaam

Ka televiisoris näidatavate reklaamide hulgas on igavaid ja tüütavaid, odavalt tehtud reklaame. Kõige rohkem mõjutavad mind teleka reklaamid, sest vaatan telekat üsna palju. Osad televiisori reklaamid on üsna tüütud, mõni aga väga huvitav ja vaatama kutsuv. Reklaamidest vihkan enim interneti reklaame, sest nad on nii kirevad, hüppavad ette ning ütlevad: ,,Olete võitnud iPhone, klõpsake siia." Minu arvates on reklaami jaoks tähtis sihtgrupp. Näiteks kui keegi tahab müüa BMX-i, siis ei soovitaks tal panna kuulutus ajalehte, vaid internetiportaali. Kui aga keegi soovib osta kasvuhoonet, siis tuleks kuulutus panna ajalehte, mitte internetiportaali. Arvan, et kõige parem piltreklaam on konkreetne, ilusa kujundusega, lühikese jutuga ja mitte liiga pealtükkiv. Parim reklaam teles peaks olema võimalikult lühike, vähese jutuga, mitte odav, kuulsate Eesti näitlejatega, maheda häälega, humoorikas. Kõige halvem reklaam

Ühiskond → Ühiskond
13 allalaadimist
thumbnail
30
odp

Majandus ettevõtte tutvustus

puudumine penisonile Usaldusväärne Kiire Turundustegevus ● Internet ● Messid ● Telefon Tooted ● Trükiplaadid Konkurendid ● Otsesed puuduvad ● Kaudsed: PCB Baltic NCAB Group Olimex PCB Pool PCB Cart Turundustegevus ● Turundustegevus: ● Sihtgrupp: ● Positsioneerib: EstCube-1 ● Aitas lennutada esimese Eesti sateliidi kosmosesse- 2013 ● Sammuti toetavad nad nüüd uut samalaatset projekti- Estcube-2 ● Sisaldab Brandneri trükiplaate videoklipp ● https://www.youtube.com/watch?v=WYDbyX6u- zc ● (NCAB Group) Kasutatud allikad ● https://www.brandner.ee/est/31 ● https://www.estcube.eu/ Aitäh kuulamast!

Majandus → Majandus
1 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Norra

Norra Reis Norra Transport ­ buss, laev Sihtgrupp - klassiekskursioon Grupi suurus ­ 40 inimest Reisi kestvus ­ 9 päeva Hind eurodes ­ 327 eurot Valuuta ­ 1 euro = 7.4576 Norra krooni Riigi tutvustus Pealinn Oslo Asub Euroopas Rahva arv 4,9 miljonit Rahaühik on kroon Niiske ja külm kliima Riigi lipp Vaatamisväärsused Norra fjordid Jotunheimen'i rahvuspark Akershus'i kindlus Juhtivad majandusharud Naftatööstus Gaasitööstus Alumiiniumitööstus Akvakultuuritööstus

Geograafia → Geograafia
12 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Projekti vajalikkuse põhjendus

abivahendeid või lausa hooldajat. Pimedatel on vaja abi näiteks tänavate ületamisel. See on aga see koht, kus neid saab aidata iga nägija. Praegu nägijad ei abista. Põhjuseks võib olla oskamatus, nad ei julge või lihtsalt ei soovi seda teha. Projekti sihtgrupiks on gümnasistid. Nende seas levib info väga kiirelt, läbi nende saavad infot ka vilistlased ja õppilaste pered. Gümnasistid õpivad ruttu ning on ka julgemad ning seepärast on gümnasistid mugav sihtgrupp. Tallinna linnas on 53 gümnaasiumuõppega kooli, kus õpib ligi 14 500 gümnasisti.Antud projektiga kaasatakse Tallinna gümnaasiumi õpilased abistama nägemispuudega inimesi. Saama paremini aru nende elu.

Haldus → Projektijuhtimine
24 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Meediaplaan

Aeg Tegevus Trükimeedia Raadio Televisoon Internet 25. Sept Arvamuslugu: Postimees, Etv, kanal 2 Postimees.ee Õppejõud kirjutab: Kom tudengid ei ole piisavalt kursis uudistega 1.Okt Pressiteade: Algab Äripäev Aripaev.ee Kaja soodushinnaga müük tudengitele 3. Okt Kom instituudi õppejõud juhivad loengutes tähelepanu Kaja ajakirjale ja selle kasulikkusele 5. Okt Arvamuslugu: Kaja, Aripaev.ee Vilistlane kirjutab, Äripäev Facebook.ee/ko kui palju karjääriks m kasulikku loeb ta Kajast, soovitab tudengitele 12. Okt Intervjuu: Kaja Äripäev Kuku ...

Meedia → Meedia
81 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

tootega, millele puuduvad otsesed konkureerivad tooted. Samuti on tegu väga kvaliteetse tootega, mis on Austrias toodetetud ning leiutatud. Toode on väga innovatiivne ning võitnud mitmeid üle maailmalisi auhindu nagu red dot design award, volvo award. Tulevikus plaanime suurendada tootevalikut. 6 Turu segmenteerimine Turu osakaal Sihtgrupp Juhukliendid Innovaatorid Äriettevõtted Kokku müüdud toodetest Toode 60 % 13 % 20 % 7% 100% AXBO äratuskell 98 toodet 21 toodet 33 toodet 12 toodet 164 toodet Antud tabeli põhjal on suurimaks toote tarbijaks sihtgrupp, kes 1 aasta jooksul ostab 98 toodet. Sihtgrupiks on põhiliselt keskmisest kõrgema sissetulekuga kliendid vanuses 20-45 eluaastat

Majandus → Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
1
docx

SIHTGRUPID

SMART(TELE2 ­ sinised reklaamid), SIMPEL(EMT ­ enamus punaste kirjadega reklaamid) Neid kõnekaarte kasutavad need kliendid, kes ei soovi end lepinguga siduda. Simpeli ja Smarti peamine sihtgrupp on noored(RÄÄGI PALJU JAKSAD!, NOORED ON HUKAS!, TOPELT SIMPEL!, SUVEL ON EMT INTERNET SULLE POOLE SOODAM!, SURFA PALJU JAKSAD!, VÕTA INTERNET KÕIKJALE KAASA! Jne). Sellel sihtgrupil on oluline kulude hoidmine kindla kontrolli all ­ kui lapsevanem annab lapsele kuuks ajaks 100kroonise kõneajakaardi, ei saa laps "kogemata" rääkida 300 krooni eest. Argument on ka kuumaksu puudumine ­ maksad ainult kõnede eest. Kliendile on tähtis kuumaksu

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Sport ning elustiil - Noortelaagri päevaprogramm

7) 15:00-16:00 MÄNG "KAPSAUSS" Tegevus 1 Pille-Riin Pruus paneb põrandale teibitud jooned valmis, kaks sirget ja nende vahele umbes 5 kasti. Kasvataja Margus Mäeots seob 2 meeskkonna liikmel oma vahel jalad kokku. Kaks gruppi, kumbki ühel poolel ja peavad saama meeskonnana teisele poole joont. Mängu eesmärgid: Mängu eesmärgiks on teha meeskonnatööd. Tegevuseks kuluv aeg: ettevalmistus umbes 5 minutit ja mängu läbiviimine kuni 10 minutit ja kokkuvõte 2- 4 minutit Tegevuse sihtgrupp:. Osalejaid 13 ühes grupis (2 gruppi) Tegevuse läbiviimine: Margus Mäeots ja Heidi Reial seovad mängijate jalad teibiga kinni omavahel,kahe valge joone taga kummalgi pool üks võistkond,osalejatel tuleb ruutudest, mis ei asu üksteise järel, vaid üks vasakul ja järgmine paremal ja järgmine veel rohkem paremal näiteks jne, nendest tuleb hakata mõlemal võistkonnal üle minema aga ainult ruudu sisse tuleb astuda ja mingi aeg kahe ussi teed kohtuvad, et peale oma

Pedagoogika → Alternatiivpedagoogika
5 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Keskerakond

Liidu liikmeks 2004. aastal. Meie peamised eesmärgid demokraatliku Eesti arendamisel 1. Eesti Keskerakond peab Euroopa Liitu ja NATO-sse kuuluva Eesti välis- ja julgeolekupoliitika sisuks ja peaeesmärgiks riigi iseseisvuse ja sõltumatuse, põhiseadusliku korra tagamist ja rahva elujärje parandamist. 2. Euroopaliku ühiskonnakorralduse aluseks on jõukas ja arvukas keskklass. Selle tekkimine on Keskerakonna keskne poliitiline eesmärk. Meie valijate oluline sihtgrupp on keskklass. 3. Meie sihiks on turvaline euroopalik heaoluriik. Inimene töötab innuga ja armastab oma riiki siis, kui riik teda kaitseb. Eesti Keskerakond mõistab turvalisuse all nii sisejulgeolekut kui ka sotsiaalset turvalisust, kaitset ökoloogiliste ohtude eest ja sotsiaalkaitset. 4. Meie majanduspoliitika nurgakiviks on sotsiaalne turumajandus ning harmooniliselt ühiskonna ja tema üksikliikmete huvisid ja vajadusi ühendav maksusüsteem, sh astmeline tulumaks. Soovime

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
71 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun