Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Turunduse alused konspekt (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes nad on Kui palju neid on?
  • Mida nad vajavad?
  • Kuidas muuta neid lojaalseks?
  • Kui suur on turg?
  • Kes nad on Kui palju neid on?
  • Mis on nende äriidee?
  • Kui edukad nad on?
  • Kui palju nad kujutavad ohtu?
  • Midagi tuleks muuta?
  • Milline on tarbijate ostujõud?
  • Milleks kavatseme vastuseid kasutada?
  • Milles seisneb meie äri?
  • Kes on meie tarbija?
  • Mida tarbija hindab?
  • Milliseks meie ettevõte kujuneb?
  • Millal teha Kes teeb?
  • Kes vastutab Kui palju tegevus maksma läheb?
  • Missugune on sihtturu infonõudlus?
  • Kui suureks kujundada toetuse eelarvet ?
  • Kuidas jagada ressursse toetuse osade vahel?
  • Kuidas ajastada toetust?
  • Missuguste meetoditega kontrollida toetuse efektiivsust?
  • Mida me tahame saavutada reklaami eesmärgid?
  • Mida me tahame öelda reklaamisõnum?
  • Millega me tahame öelda reklaamikandjad meediumid?
  • Kellele me tahame öelda sihtgrupp ?
  • Kus me tahame öelda geograafiline piirkond?
  • Millal me tahame öelda ajastamine?
  • Kui palju me tahame öelda eelarve?
  • Kuidas me tahame öelda stiil?
  • Kus ja kuidas tuleks turustada?
Vasakule Paremale
Turunduse alused konspekt #1 Turunduse alused konspekt #2 Turunduse alused konspekt #3 Turunduse alused konspekt #4 Turunduse alused konspekt #5 Turunduse alused konspekt #6 Turunduse alused konspekt #7 Turunduse alused konspekt #8 Turunduse alused konspekt #9 Turunduse alused konspekt #10 Turunduse alused konspekt #11 Turunduse alused konspekt #12 Turunduse alused konspekt #13 Turunduse alused konspekt #14 Turunduse alused konspekt #15 Turunduse alused konspekt #16 Turunduse alused konspekt #17 Turunduse alused konspekt #18 Turunduse alused konspekt #19 Turunduse alused konspekt #20 Turunduse alused konspekt #21 Turunduse alused konspekt #22 Turunduse alused konspekt #23 Turunduse alused konspekt #24 Turunduse alused konspekt #25 Turunduse alused konspekt #26 Turunduse alused konspekt #27 Turunduse alused konspekt #28 Turunduse alused konspekt #29 Turunduse alused konspekt #30 Turunduse alused konspekt #31 Turunduse alused konspekt #32 Turunduse alused konspekt #33 Turunduse alused konspekt #34 Turunduse alused konspekt #35 Turunduse alused konspekt #36 Turunduse alused konspekt #37 Turunduse alused konspekt #38 Turunduse alused konspekt #39 Turunduse alused konspekt #40 Turunduse alused konspekt #41 Turunduse alused konspekt #42 Turunduse alused konspekt #43 Turunduse alused konspekt #44 Turunduse alused konspekt #45 Turunduse alused konspekt #46 Turunduse alused konspekt #47 Turunduse alused konspekt #48 Turunduse alused konspekt #49 Turunduse alused konspekt #50 Turunduse alused konspekt #51 Turunduse alused konspekt #52 Turunduse alused konspekt #53 Turunduse alused konspekt #54 Turunduse alused konspekt #55
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 55 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-01-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 48 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Maryan7 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Järvamaa Kutsehariduskeskus Turunduse alused VASTUSED KORDAMISKÜSIMUSTELE Paide 2014 Sisukord Sisukord...................................................................................................................... 2 1.Turunduse olemus.................................................................................................... 3 2.Turunduskeskkond................................................................................................... 8 3.Toode ja kaubamärk.......................................................................................

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS......................................................................................................................60 10. SOTSIAALNE TURUNDUS.........................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:

Turunduse alused
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid...................................................................4 2. TURUNDUSKESKKOND........................................................................................ 4 3. SIHTTURUNDUS..................................................................................................... 5 3.1. Turu määratlemine .............................................................................................6 3.2. Turu segmenteerimine ........

Turunduse alused
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

1. SISSEJUHATUS TURUNDUSE JUHTIMISSE Põhimõisted: 1) Turundus - kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse

Turunduse juhtimine
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Loengukonspekt SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 3 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................3 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 4 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................4 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................5 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................6 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid.................................................................

Turundus
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

TURUNDUSE EKSAM Peatükk 6 ,, Toode" Toode ­ pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee. TARBEKAUBAD Mugavustooted · Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks. · Toote teisi alternatiive ei kaaluta · Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud majapidamistarbed · Esmatarbetooted ­ tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ­ ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel saadaval siis seda tavaliselt ei osteta · Hädaostutooted ­ ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab uue lambi Valiktooted

Turundus
thumbnail
24
docx

Turunduse alused eksam

Turunduse alused eksam 1. Turunduse liigid Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul. • Konversioonne turundus – mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine. • Stimuleeriv turundus – turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine. • Arenev turundus – nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist. • Re-turundus – nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta. • Sünkroturundus – nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida. • Säilitav turundus – turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust.

Turundus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus



Lisainfo

INNOVE Turunduse alused I terve õpiku konspekt.

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun