Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"visioon" - 761 õppematerjali

visioon - Olla uuendusmeelne, oma liikmeid akadeemiliselt rikastav, Eestis hinnatud ning rahvusvaheliselt tunnustatud teaduse ja hariduse keskus . Чтобы быть инновационным, академически обогащая ее членов,и голосование в международно признанный научно-образовательный центр ..
visioon

Kasutaja: visioon

Faile: 0
thumbnail
1
docx

Põhiväärtused, missioon ja visioon

Põhiväärtused, missioon ja visioon Põhiväärtused: · Pühendumus Täidame oma lubadusi ja teeme kõik endast oleneva, et saavutada klientide soove ning ületada nende ootusi. · Usaldus Väärtustame püsivast koostööst sündivat usaldust nii suhetes kliendiga kui ka meeskonnas. · Areng Saavutame arengu läbi eesmärgistatud, kasuliku ja asjatundliku koostöö. · Klient Otsime kliendi vajadustele vastavat parimat lahendust ja pakume oma toodete seast sobivaimat. · Kvaliteet Taotleme kvaliteeti igal tasandil toodetes, suhetes, teeninduses ja kokkulepetes. Missioon: Olla usaldusväärne ja proffesionaalne palkmajade tootja. Pakkuda kliendile soovikohase hinnaklassiga ning parima kvaliteediga palkmaju. Visioon: Olla juhtiv palkmaju valmistav ettevõte skandinaavia turgudel.

Majandus → Juhtimise alused
68 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Majutusettevõtete missioon ja visioon. Analüüs.

Töökorralduse alused majutusettevõttes Kodutöö Majutusettevõtete missioon ja visioon. Analüüs. Hotel Victoria Ettevõtte missioon on pakkuda majutus ­ ja toitlustusteenust Pärnu kesklinnas. Tegevus on suunatud nii äri ­ kui puhkereisijate teenindamisele. Eesmärk on pakkuda oma klientidele parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi hubases õhkkonnas, mis kutsub taas hotelli külastama. Ettevõtte visioon on soov olla kõige mugavam ajaloohõnguline väikehotell, pakkudes oma klientidele personaalset teenindust nende soove ennetades ja ootusi ületades. Analüüs: Leian, et ettevõte missioon ja visioon on reaalsed, selgesti arusaadavad ja võimetekohased. Ettevõttel on olemas kõik, et täide viia oma missioon ja visioon. Hotell on väga ajaloohõnguline ja hubane. Fra Mare Thalasso SPA Ettevõtte missiooniks on anda oma panus elurõõmu suurendamiseks ja täisväärtusliku elu pikendamiseks.

Turism → Majutus
56 allalaadimist
thumbnail
4
docx

SWOT-analüüs.

 El ja riigipoolne tugi tegevusalale ebamäärasus (toetused, nõustamine)  Luua uusi infovahetuse vahendeid, küsida nõu teistele kogenenud vallavalitsustelt  Sportimis ja vabaaja võimalused; staadion, rulluisurada  Rohkem koostöövõimalusi naaberomavalitsustega  Turismi toetavate uute teenuste ja toodete pakkumine. SWOT- analüüs Valla missioon ja visioon Valla missioon on uuenemine ja pidev areng, millega kindlustada turvaline elukeskkond. Eesmärkideks oleme võtnud turisminduse, maastikukaitseala ja sportimis ning vabaaja võimaluste tekitamise. Mille raames parandame veevarustus, kanalisatsiooni ja soojavarustus tiheasustusaladel. Valla Visioon: Meie vald arenenud infrastruktuuri ja sotsiaalsfääriga turvaline elukeskkond. Vallaelanikud on keskkonnasõbralikud ja osalevad aktiivselt oma valla elu arengus

Majandus → Juhtimise alused
58 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kultuurhariduse osakonnast

STRATEEGILINE PLANEERIMINE MISSIOON Kultuurhariduse osakonna missioon on jätkusuutliku Eesti kultuuri arendamine, selle traditsioonide hoidmine, väärtustamine ja uuendamine ning uute teadmiste toetamine ja uurimistööde tulemuste rakendamine riiklikku ja rahvusvahelisse dialoogi. VISIOON 2013 Kultuurhariduse osakond on hea mainega tunnustatud õppe-, loome, teadus- ja arenduskeskuse üks osa, mis tegutseb Eestis ja rahvusvahelisel haridus- ja kultuuriruumis avatult ning koostöövõimelisena. SWOT TUGEVUSED (S) NÕRKUSED (W) tulemused tugevate külgede kitsaskohtade loetelu loetelu - õppe/ ... info - õppejõud oma ala liigub aeglaselt, proffid, praktikud ...

Majandus → Strateegiline planeerimine
29 allalaadimist
thumbnail
7
odt

Fazer Referaat

Freddy Kriisa Fazer SISUKORD SISSEJUHATUS.............................................................................................3 FAZERI PAGARITÖÖSTUS EESTIS.........................................................4 FAZER AMICA..............................................................................................5 MISSIOON, VISIOON JA VÄÄRTUSED...................................................6 MAITSEELAMUSED....................................................................................7 KASUTATUD MATERJAL...........................................................................8 2 Freddy Kriisa Fazer SISSEJUHATUS Fazer Grupile pandi alus 1891

Toit → Pagar-kondiiter
56 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Motivatsioon

Motivatsioon ,,ainult väike osa inimestest täidab oma unistused," väidab raamatu ,,sisemine jõud" autor Anthony Robbins. ,,miks? Selleks on vaja pingutada. Selleks on vaja pidevalt tegutseda" Motivatsioon tuleb eelkõige inimese enda seest. Mõiste motivatsioon on väga lai ning konkreetselt seda ei saa defineerida kuid üldiselt on see inimese sisemine tahe. Koolitaja Peep Vainu jaoks on motivatsioon inimese kütus millegi kordasaatmiseks. ,,Motiveeritud inimene teeb rohkem, pingutab rohkem ja naudib seda" koolitaja Mats Soomre. Võtme, kuidas muuta suhtumine ,,ma pean" suhtumiseks ,, ma tahan ,, , leiab igaüks oma peast. Tahte käivitajaks on ambitsioonikad eesmärgid, pikaajalised projektid, suur ebakindlus, ülitugeva vastuseis või oluline kriis. Kõik inimesed teevad vigu, sellest veast ei tohi lasta end kõigutada ja motivatsioonil langeda lasta. Mitte mingil juhul ei tohi vigadel enda üle võimust võtta, vaid võta seda kui väikest ebameeldi...

Kategooriata → Vabaaeg
49 allalaadimist
thumbnail
3
sxw

Eesti sotsiaaldemokraatlik erakond

Eesti Sotsiaaldemokraatlik Erakond 2007. aasta märtsivalimistel said nad Riigikogus 10 kohta ning alates sellest on nad taas esindatud ka valitsuses. Erakonna esimees Ivari Padar on rahandusminister, Jüri Pihl siseminister ja Urve Palo rahvastikuminister. 2004. aastal Euroopa Parlamendi valimistel saavutas SDE hiilgava võidu: kolm kohta kuuest. Toomas Hendrik Ilves kogus üksipäini rohkem hääli kui mitu parlamendierakonda kokku. Kaks aastat hiljem, valiti erakonna endine esimees Toomas Hendrik Ilves vabariigi presidendiks. Sellest ajast esindavad sotsiaaldemokraate europarlamendis Andres Tarand, Marianne Mikko ja Katrin Saks. Lisaks sellele on nad esindatud ka terves hulgas kohalikes omavalitsustes. Eesmärk Eesti sotsiaaldemokraatide lähieesmärk on saavutada Eesti rahva väärtushinnanguis pööre inimestest hooliva poliitika suunas. Missioon Sotsiaaldemokraatide missioon on luua Eestis rahva üksmeelele rajanev h...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
59 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Minu tulevik 3, 5 ja 10 aasta pärast

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST14 MINU KARJÄÄR 3, 5 JA 10 AASTA PÄRAST Essee Õppejõud: Anu Varep, MA Mõdriku 2015 Millises kohas ma praegu olen? Minu nimi on Nelli Mahmutov. Olen üsna noor kahekümne aastane neiu. Olen lõpetanud Jõhvi Gümnaasiumi meedia ja sotsiaalsuunas ja hetkel Lääne-Viru Rakenduskõrgkooli sotsiaaltöö eriala päevaõppes õppimas. Kuigi pean end puhtaks eestlaseks, on mu veres siiski ka Tatari rahva verd. Aga kuna olen terve elu suhelnud emauselt eestlastega ja õppinud eesti keelses koolis, pean emakeeleks siiski eesti keelt. Minu kodulinnaks on Kohtla-Järve. Keeltest valdan ma hästi vene, inglise ja eesti keelt. Vene keele omandasin ma juba lapseeas, kuid juurde õppisin Inglise keele. Sotsiaaltööga olen mitmeti kokku puutunud, esialgu käisin töövarjupäeval Jõhvi sotsiaalame...

Psühholoogia → Karjääripsühholoogia
52 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Sisekaitseakadeemia

Akadeemia on suunatud eelkõige inimestele, kes soovivad kaitsta enda riiki ja seda teenida. Olla oma kodanike elupäästjad. Akadeemias toimuvad teatud erialadele kehalised katsed, mistõttu on hea füüsiline vorm vajalik. Sisekaitse akadeemia käib iga-aastaselt end tutvustamas ka Teeviidal. Samuti on koolist saadaval valik tutvustavaid brozüüre. Sama info leiab ka nende kodulehelt www.sisekaitse.ee 4.Sisekaitseakadeemia missioon, visioon ja eesmärgid 4.1 Missioon Sisekaitseakadeemia arengukavas on sõnastatud akadeemia missioon: Meie missiooniks on ausate ja asjatundlike sisejulgeoleku ning regionaalhalduse spetsialistide koolitamisega kaasa aidata turvalise elu kindlustamisele Eestis. (http://sisekaitse.ee/public/Oppeosakond/Akrediteerimine/Toendusmaterjalid/Kommunikatsio onistrateegia.pdf) 4.2 Visioon Sisekaitseakadeemia arengukavas on määratletud akadeemia visioon aastaks 2012 järgmiselt:

Majandus → Turunduse alused
22 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Iseseisev töö Inimeseõpetus

Iseseisev töö Keskmiselt elasid,ei olnud päris vaesed ega rikkad.Vanaisa töötas metskonnas ja pärast tegi mööblit.Vanaema töötas külanõukogus hiljem vallas.Emapoolne vanaisa on surnud.Emapoolne vanaema töötas kolhoosis ja hiljem töötas oma talus praeguseks on surnud.Mõlemad vanavanemad elasid maal linnas nad ei elanud.Isapoolsed kasvatasid päris rangelt.Emapoolsed kasvatasid ka rangelt.Vanavanemad karistasid vanemaid vitsaga ja rihmaga.Tunnustus puudus.Isa elas maakohas töötas algul metsas,siis bussijuhina sealt edasi kaitseväes.Ema algul kasvatas lapsi,hiljem töötas vallavalitsuses majahoidjana.Vanemad rakendasid vabakasvatust edusammude puhul kiideti ja anti taskuraha.Vanavanemad panid rõhku rohkem haridusele.Minu vanemad haridusele ja aususele.Vanaisa oli raske käega ja äkkilise iseloomuga.Karistas rangelt,kui ei täitnud teatud kohustusi mida tema oli et...

Inimeseõpetus → Inimese õpetus
6 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Äriplaan appist

jääb poodi). Turuanalüüs  Teenuse konkurentideks saab ainult pidada sarnase rakenduse loojaid  Põhiliseks nüanssiks äppi edukuse suhtes teistega, on selle kasutajasõbralikus ja võimalused. Meie rakenduse meeskond töötab iga päev ja tänu sellele areneb see tohutul kiirusel, sest võrreldes teistega pole meie “amatöör-äpp”, mis saab haruharva täiustust. Missioon, visioon ja eesmärgid o Missiooniks on, et inimesed õpiksid toitu kokku hoidma. Uuringutest on selgunud, et inimesed viskavad ära 20% oma toidukorvist. o Visiooniks on, et inimesed õpiksid toitu hindama ja mitte nii kergekäeliselt ära viskama. Soovime, et inimesed oskaksid arvestada kogustega ja ostaksid nii palju kui tarbiksid. Samuti

Majandus → Äriplaan
85 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Arengukava 2014-2020

ARENGUKAVA Sõnasta käesoleva arengukava eesmärgid  tagada Eesti konkurentsivõime ja rahvusvaheline atraktiivs turismisihtkohana Sõnasta käesoleva arengukava visioon.  Aastaks 2020 on Eesti turistidele tuntud ja hea mainega Põhjamaade turismi sihtkoht, mis pakub meeldejäävat reisielamust ning kust on soovi korral mugav reisida teistesse Läänemere piirkonna riikidesse* Kelle kaasabil/koostöös valimis Eesti turismiarengukava 2014-2020?  Eesti riiklik turismiarengukava 2014–2020 on koostatud turismiseaduse (RT I 2000, 95, 607)§ 4 aluselning selle kinnitab Riigikogu .

Turism → Turism
4 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Võru valla arengukava analüüs

Analüüs Juhendaja: Pärnu 2016 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. ARENGUKAVAST ÜLDISELT....................................................................................5 1.1. Võru vald praegu.....................................................................................................5 1.2. Visioon ja prioriteedid.............................................................................................6 2. ARENGUSUUNAD JA SOTSIAALHOOLEKANNE.................................................8 2.1. Võru valla arengustrateegia....................................................................................8 2.2. Sotsiaalhoolekande arengusuunad..........................................................................8 KOKKUVÕTE.......................................................

Sotsioloogia → Sotsioloogia
25 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Organisatsiooni missioon, eesmärgid ja strateegia

spetsialistid planeerimise ja kontrollimise alal) vahel järjest tavalisemaks. Esimesed kõikehõlmavad juhtimisteooriad tekkisid umbes 1920 aastal. Aga viimaste aastate jooksul on juhtimises avastatud, kuidas kompleksust ja spetsialiseerumist ühendades jõuda tulemuseni, kuidas mõistlikult korraldada tööd, planeerida strateegiat kuid ka organisatsiooni kontseptsiooni. ORGANISATSIOONI MISSIOON JA VISIOON Missiooni sõnastus on organisatsiooni vajalikkuse sõnastus. Siin ei kajastu mitte omanike või juhtide kesksed eesmärgid, vaid see, mida pakutakse oma tarbijatele või ühiskonnale laiemalt. Missiooni sõnastus ei tohiks olla mitte liiga kitsas ega liiga lai, ta peaks olema realistlik, spetsiifiline, välja tooma ettevõtte tegevused, olema stimuleeriv. Hea oleks, kui missioon oleks ühelauseline.

Majandus → Juhtimise alused
282 allalaadimist
thumbnail
42
ppt

Finantsinspektsioon

Finantsjärelvalve eesmärk · Finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete stabiilsus ja teenuse kvaliteedi tagamine · Eesti rahasüsteemi usaldusväärsuse toetamine · Hoiuste, kindlustuskahjude, kogumispensionite jmt väljamaksmise tagamine · Finantssektori effektiivsuse suurenemisele kaasa aitaminene, selle kuritegelikel eesmärkidel kasutamise takistamine · Tarbijate riskide väljaselgitamine, teave ja tugi finantsteenuste valimiseks Missioon ja visioon · Meie missioon: tagada finantsstabiilsus, kaitsta kliente ja investoreid · Meie visioon: läbipaistvalt ja otsustavalt tegutseva järelevalvega Euroopa Liidu ühisturgu lõimitud stabiilne Eesti finantsturg. Väärtused · Kompetentsus Eri-, ameti- ja kutsealane ettevalmistus, kogenud, laia silmaring, õpihimuline · Avatus Väärikas, koostöövalmis, avatud uutele ideedele ja töövõtetele, meeskonnatöö väärtustamine · Otsustavus

Majandus → Finantsvahendus
17 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Turundusplaan

Samuti anname kohapeal võimaluse täita tagasisideküsitluse lehte. Kui nad seda kohapeal ei soovi täita saadame tagasisideküsitluse e-mailide peale. 2. MISSIOON Pakkuda kvaliteetset giidituuri tõukeratastel, mis Jagab teadmisi Annelinnast ja selle ajaloost. 2 3. VISIOON Kujuneda mainekaks teenusepakkujaks, kes on alternatiiviks tavalistele linnatuuridele. 4. EESMÄRGID 1. Teha vähemalt igal tuuri toimumise päeval üks tuur 8-le inimesele. 2. Tagada klientide rahuolu. (Jagada juua, küpsiseid, võimalust kasutada WC-d, teha tõikerattaid tuvustav sissejuhatus, et sõit oleks kliendile võimalikult kergem, turvalisuse tagamiseks soovitada kiivreid.) 3

Turism → Turismiturundus
113 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Äriplaan - powerpoindi esitlus

Asukoht Ladu Rakveres Alguses Internetipood Päras ka poed Tartus ja Tallinnas Hiljem ka mujal Eesti linnades Soodne asukoht Miks? Rakvere on soodne asukoht Paar tuhat krooni kuus veebipoe pidamiseks Tartus, Tallinnas kaubanduskeskused Turustamine Põhitegevus Eestis. Internetpood Mujal Euroopa maades Noored inimesed Edukad inimesed Kui ka vanad inimesed Visioon tulevikus 5 aastaga ­ Tööstuslik ettevõte 10 aastaga Iga Euroopa riik 15 aastaga ­ 15 % koguturust Aitäh kuulamast x)

Majandus → Majandus
580 allalaadimist
thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

OÜ MERILIN DESIGNS ÄRIPLAAN SISUKORD 1.0 TEGEVJUHI KOKKUVÕTE 1.1 ÄRIPLAANI EESMÄRK 1.2 ETTEVÕTTE MISSIOON, VISIOON 1.3 EDU VÕTMEFAKTORID 1.4 FINANTSVAJADUSE JA -OLUKORRA KIRJELDUS 2.0 ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST 2.1 OMANIKUD JA JUHID 2.2 ETTEVÕTTE AJALUGU JA ÜLEVAADE TEGEVUSKOMPLEKSIST 2.3 ÜLEVAADE INVESTEERINGUTEST JA FINANTSEERIMISALLIKATEST 3.0 TOOTED JA TEENUSED 3.1 TOODETE JA TEENUSTE KIRJELDUS 3.2 KOOSTÖÖPARTNERID JA -TARNIJAD 3.3 TULEVIKU TOOTED JA TEENUSED 4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2.1 Sihtturu vajadused, ostuotsuse mõjutajad 4.2.2 Sihtturu kasvutempo

Majandus → Ettevõttlus
431 allalaadimist
thumbnail
8
docx

ARENGUKAVAD ja Visioonid

(https://valitsus.ee/sites/default/files/content- editors/arengukavad/sotsiaalse_turvalisuse_arengukava_koostamise_ettepanek.pdf) „Riigikaitse arengukava 2013-2022“ – Hea on elada tugevalt turvalises riigis. (http://www.kaitseministeerium.ee/riigikaitse2022/riigikaitse-arengukava/index.html) „Eesti elukestva õppe strateegia 2020“ – Haridus on tähtsaim vara. (https://www.hm.ee/et/elukestva-oppe-strateegia-2020) VISIOONID: 1.Tallinna Kaubamaja Grupp AS visioon - Jääme alati Eesti kvaliteetkaubanduse liidriks ja suunanäitajaks. Läbi aegade on olnud Tallinna Kaubamaja tõeliselt võetav kaubamaja, milles olen isegi töötanud. Olnud paljudele klientidele suunanäitajaks. (http://www.kaubamaja.ee/kaubamaja-missioon-ja-visioon-0) 2.Väike-Maarja Vald visioon – Vaimu ja väega. Väga sobilikult sõnastatud ja tugeva tagamaaga, kuulsaid inimesi on Väike-Maarjast sirgunud läbi aegade. (https://www.riigiteataja

Majandus → Ettevõtlus
7 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Projekt- Delfinaarium-lõbustuspark

Ettevõtte töötaja on alati lojaalne oma ettevõttele nii tööl kui ka väljaspool tööaega. Ettevõtte töötaja otsib ja leiab positiivse lahenduse igale probleemile. Ettevõtte töötaja on avatud uuele ning soovib aidata ja arendada nii ennast kui ka kaastöötajaid. Me tähtsustame ettevõtte pidevat arengut ja kasvu. VÄÄRTUSE MAJA 3. VISIOON Heas korras ning kaasaegsed atraktsioonid ja akvaariumid võimaldavad aktiivset meelelahutuslikku tegevust igal aastaajal, igas vanuses, erineva sportliku ettevalmistuse ning eesmärgiga klientidel. 4. HETKEOLUKORRA KIRJELDUS Asukohaks valitud Paljassaare poolsaar. Hetkel pole sinna planeeritud ühtegi planeeringut. Paljassaare poolsaarel asuva Natura 2000 linnuhoiuala territoorium on hetkel risustatud, puudub kontroll poolsaarel toimuva üle, piirkonnas ei toimu aktiivset arengut.

Muu → Rannikualade ekspluatatsioon
34 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turundusplaani analüüs

Tartu Kutsehariduskeskus Turismiosakond Jaanika Karp ja Riho Majas TURUNDUSPLAANI ANALÜÜS Juhendaja Maarja Nõmme TARTU 2016 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS....................................................................................................................................................3 2.SWOT.....................................................................................................................................................................4 3.MISSIOON.............................................................................................................................................................6 4.EESMÄRGID.........................................................................................................................................................6 5.VÄLIS- JA SISEKESKKONNA ANALÜÜS.......................................................

Majandus → Turundus
34 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad äriideed ettevõtte tegevust liigselt ei killustaks. Visiooni - kuhu soovitakse pikemas perspektiivis ettevõttega jõuda või saavutada. Ajaline raam lepitakse organisatsioonis endas kokku (tavaline aeg on 5 aastat). Missioon vastab järgmistele küsimustele: - mis on ettevõtte tegevusvaldkond? - mida ta kliendile pakub

Majandus → Turundus
9 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Strateegia

2) Planeerimise koolkond: strateegia tuleb formuleerida protseduuri kaudu, kasutades rohkeid analüüse ja lähteandmeid, eelkõige arvnäitajaid. 3) Positsioneerimise koolkond-strateegia on unikaalne positsioon turul 4) Kognitiivne koolkond-strateegia formuleerimine on vaimne, tunnetuslik protsess 5) Ettevõtluse koolkond- rõhutav üksiku liidri tähtsust, intuitsiooni, otsustusvõime, tarkuse ja kogemuse olulisust, keskne mõiste selles käsitluses on visioon. 6) Õppimise koolkond-strateegia on õppimise tulemus ja kujuneb välja, kui inimesed õpivad tundma situatsiooni ja organisatsiooni võimet sellega toime tulla 7) Võimu koolkond-strateegia kujunemine on läbirääkimiste protsess, strateegiad kujunevad välja poliitiliste protsesside käigus 8) Kultuuri koolkond-strateegia kujunemine on sotsiaalse koostoime protsess, mis baseerub organisatsiooni liikmete ühisel uskumustel ja tõekspidamistel

Majandus → Juhtimine
20 allalaadimist
thumbnail
3
docx

ETTEVÕTETE VISIOONID NING STRATEEGILISED DOKUMENDID

Lääne ­ Viru Rakenduskõrgkool XXX ETTEVÕTETE VISIOONID NING STRATEEGILISED DOKUMENDID Õppejõud: XXX 2012 VISIOONID JA MISSIOONID 1. Swedbank AS visioon - Meie visioon on olla pank, mis toetab inimeste, ettevõtete ja ühiskonna arengut. Soovime olla enamat kui pank. Swedbank - beyond financial growth. 2. LHV Pank visioon - On olla esimene ja eelistatuim uue põlvkonna pank Eestis. LHV Pank missioon -Arendada Eesti majandust ja ühiskondlikku jätkusuutlikkust. Kommentaar ­ Visioon on kindlasti teostatav kuid, et pank oleks esimene ja eelistatuim peaks see tegelema ka igapäevatehingutega. LHV-l on olemas küll internetipank, kuid sellel puuduvad näiteks sularahaautomaadid. Samuti puuduvad LHV-l sellises ulatuses kontorid nagu näiteks Swedbank-il ja SEB-l. 3. A le Coq visioon - A

Majandus → Juhtimine
46 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ettevõtluse alustamine - valu ja vaev

olla ettevõtlik. Küsimuste rida on lõputu ja võib-olla kõikidele küsimustele vastust ei saagi. Selge on siiski see, et ettevõtjaks hakkamine nõuab palju julgust ning pealehakkamist. Kuid kui lihtne või raske on ärimaailma astuda? Arvan, et ainsaks komistuskiviks ettevõtlusega alustamisel on originaalne äriidee. Äriidee on väärtus, mis aitab väga palju ettevõtluse alustamisele kaasa. Julgen väita, et kui on olemas täpne visioon enda plaanist, siis on palju lihtsam edasi tegutseda ja enda ideed ellu viia. Kuid tuleb ka meeles pidada, et äriprojekti originaalsus ei tähenda üksnes ainulaadsust vaid ka innovaatilisust. Kõige suuremaks väärtuseks pean ettevõtte loomisel just seda, et ma saan olla iseenda peremees. Minu tasu sõltub suuresti minust endast ning minu tehtud pingutustest. Ainuüksi minu püsivus, ausus ja sihikindlus aitavad kindlustada ettevõtte positsiooni ning püsivust turul

Õigus → Äriõigus
40 allalaadimist
thumbnail
13
doc

MOTIVEERIVA KESKKONNA LOOMINE ORGANISATSIOONIS

.............................................................................................................................................6 2. EESTVEDAMINE KUI MOTIVEERIMISE ABILINE................................................... 8 2.1. Juhtimise võrkmudel....................................................................................................9 3. MÕNED MOTIVEERIMISE OSAD...............................................................................10 3.1. Visioon ja selle jagamine...........................................................................................10 3.2. Usaldus.......................................................................................................................10 3.3. Hüppe sooritamine..................................................................................................... 10 3.4. Kiitus ja tunnustus.................................................................................................

Majandus → Juhtimise alused
257 allalaadimist
thumbnail
19
doc

ORGANISATSIOONI-, JUHTIMIS- JA SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA ALUSED

..18 Retsensioon . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ....19 SISSEJUHATUS Ainetöö eesmärgiks oli välja selgitada, millele juhid oma töös peamiselt keskenduvad. Ettevõtja ja ärijuhi aeg on kallis. Ta vajab lühidalt ja kiirelt mõistetaval kujul ülevaadet, mis on oluline äritegevuses. Juhtimine ei piirdu üksnes äriorganisatsiooni ohjamisega. Ettevõtte jaoks peavad olema selged sellised mõisted nagu visioon, missioon, eesmärk ja strateegia. Psühholoogiaalast asjatundlikust ei väljenda mitte teadusharu põhimõistete ja teooriate tundmine vaid elunähtuste iseseisva ja sügava lahtimõtestamise oskus. XX sajandi üks mõjukamaid psühholooge Kurt Lewin kinnitas teatavasti, et pole midagi praktilisemat hea teooria tundmisest. Juhtimisteooriate eesmärk on lahti mõtestada ärielu ja juhtimise praktikast välja kasvanud probleeme ning pakkuda neile elulisi lahendusi.(Kidron, Anti 08.02.2008:2)

Majandus → Juhtimise alused
224 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Juhtimispsühholoogia. Organisatsioon

Organisatsiooniks nimetatakse inimgruppi, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel ja on struktuur. Organiatsiooni iseloomustavad eesmärgid, struktuur, tehnoloogia, strateegia, kultuur, mission, visioon. Igale organisatsiooni liikmele on oluline, milline on juhtimisstiil, kas õhkkond on posiitivne ja toetav, kas töötajad on tööle motiveeritud või mitte, milline on töökeskkond, millised suhted valitsevad organisatsioonis. Organisatsioonid jagunevad: Formaalsed organisatsioonid ehk ametlikud organisatsioonid. Neile on iseloomulik kindel struktuur ja eesmärgid. Seosed töötajate vahel on selgelt määratletud.

Psühholoogia → Juhtimispsühholoogia
10 allalaadimist
thumbnail
20
ppt

IRL

Käivitab üle Eesti vähemalt 50 ettevõtete ja töötajate vajadustest lähtuvat programmi, millega loob või säilitab 30 000 töökohta. 5. TARKUS TOOB TÕUSU Parim majanduspoliitika on tõhus hariduspoliitika ­investeerib jätkuvalt haridusse, teadus- ja arendustegevusse. 6. EELISTA EESTIMAIST Ostes Eestis valmistatud kaupu ja tarbides Eestis pakutavaid teenuseid annab Eestile tööd ning toob aastas eelarvesse miljard krooni. Visioon 1. ANNAB INIMESTELE ROHKEM VABADUSI JA KONTROLLI OMA ELU ÜLE Näeb, et Eesti inimene aastal 2025 ... ... on suunatud eneseteostusele - tal on hea haridus ning ta elab avatud ühiskonnas, mis soosib ettevõtlust ja inimeste tegevusvabadust. Tal on edu saavutamiseks teistega võrdsed võimalused. ... otsustab oma tuleviku üle ise - ta osaleb ühiskondlike küsimuste arutamises ning suudab lahendusi mõjutada. ..

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
28 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne tööstuskauba kauplusest (sportland)

Tartu Zeppelini Sportland asub aadressil Turu 14. Zeppelini keskuse esimesel korrusel peauksest sisse minnes kohe paremal pool. Asukoht on hea, kuna kauplus paikneb kesklinnas. Zeppelini Sportlandis töötab 8 töötajat ja kaupluse juhataja on Taivo Pallotedder. Töögraafikud koostatakse vastavalt vajadusele. Kampaaniate ajal on tööjõudu vaja rohkem, kui tavaliselt. Kaupluses on 2 kassat, kus kliendid saavad kauba eest tasuda. · 1.1 Sportlandi missioon, visioon ja väärtushinnangud SPORTLANDI MISSIOON: ,,Muuta noorte inimeste elu huvitavamaks, paremaks ja emotsionaalsemaks läbi meie poolt pakutavate toodete ning teenuste" SPORTLANDI VISIOON: Olla maailma parim sportlikke ja vabaaja elustiile müüv ning marketeeriv jaekaubanduskeskkond SPORTLANDI VÄÄRTUSHINNANGUD Hindame nii meie ümber, kui meis endis · AUSUS JA AUS MÄNG Ma ei valeta ei endale ega teistele. Ma olen otsekohene ega varja tõde. Ma tunnistan oma vigu

Muu → Praktika aruanne
585 allalaadimist
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

See annab liidrile võimaluse näha seoseid organisatsiooni erinevate osade vahel. Avatus uutele ideedele ja perspektiividele. Töötajad toetavad liidreid, kes suunavad neid mõtlema ja õppima ning innustavad leidma uusi ideid ja alternatiive. Vaimsusse kuulub sügav veendumus ja usk, mis määravad liidri maailma nägemise. Vaimsed mudelid juhivad liidrite käitumist erinevates situatsioonides ja aitavad tal olukordades orienteeruda. Meisterlikkus koosneb kolmest elemendist- visioon, reaalsustaju ja loovus. Liider töötab alati visiooni suunas ning ei lase samas reaalsusel visiooni endaga kaasa tõmmata. Meisterlik liider aksepteerib unistust ja reaalsust samaaegselt, juhtides organisatsiooni unistuse poole, mitte aga vastupidi (Türk 2001). Liidriks olek eeldab teatud isikupära ja tööalaseid eelistusi, mida võib nimetada ka karjääriankruteks. Edgar Schein töötas välja nn karjääriankrute teooria, mida T. Delong edasi arendas

Majandus → Juhtimine
55 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Ettevõtete visioonid

LÄÄNE ­ VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä10 KÕ Marie Kõvask ETTEVÕTETE VISIOONID Analüüs Juhendaja: Ain Suurkaev Mõdriku 2012 VISIOONID 1. BIGBANK AS BIGBANKi missiooniks on teha kiire ja paindlik finantseerimisteenus lihtsalt ja mugavalt kättesaadavaks kõigile eraisikutele ning ettevõtetele BIGBANKi visioon on olla aastaks 2016 Euroopas esimese kümne tarbimislaenudele spetsialiseerunud panga seas Kommentaar: antud visioon on üsnagi laiamahuline, arvestades konkurentsi. Kindlasti on see tehtav, küsimus on vaid ajas. Arvan, et võrreldes teiste pankade, kes annavad ka tarbimislaenu, võib selle panga miinuseks tulla, et pank üldiselt ei tegele igapäevatehingutega. Inimesed lähevad parema meelega laenu võtma oma kodupangast. BIGBANGA miinuseks on ka suur intressimäär kõikidel laenudel. 2

Majandus → Ettevõtlus
14 allalaadimist
thumbnail
26
pptx

Oma ettevõtte koostamise plaan. Esitlus

Ettevõtte omanikud, juhtkond, personal Pixel Meedia juhtkond suureneb vastavalt ettevõtte arengule ja vajadusele Kõik sõltub äriplaani ehk idee kasumist tulevikus Ettevõtte omanikud, juhtkond, personal Pixel Meedia juhtkond suureneb vastavalt ettevõtte arengule ja vajadusele Kõik sõltub äriplaani ehk idee kasumist tulevikus Ettevõtte algkapital tuleb idee loojalt ja sellest ehitatakse ülesse firma struktuur Missioon, visioon, eesmärgid Pixel Meedia missioon on luua lihtsamaid ja mugavaid lahendusi erinevatele klientidele. Missioon, visioon, eesmärgid Pixel Meedia missioon on luua lihtsamaid ja mugavaid lahendusi erinevatele klientidele. Selleks kasutame keerukamaid ja kõrg-kvaliteetseid lahendusi. Missioon, visioon, eesmärgid Pixel Meedia visioon on luua lihtsamaid ja mugavaid lahendusi erinevatele klientidele. Selleks kasutame keerukamaid ja kõrg-kvaliteetseid lahendusi.

Majandus → Ettevõtlus
9 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Strateegilised dokumendid ja ettevõtete visioonid

3. Taimekaitsevahendite säästva kasutamise tegevuskava 2013–2017 4. Eesti mahepõllumajanduse arengukava 2007–2013 5. Eesti keele arengukava 2011–2017 6. JÕGEVA TÄISKASVANUTE KESKKOOLI ARENGUKAVA AASTATEKS 2018–2021 7. Säästev Eesti 21 8. EESTI 2030+ 9. EESTI VÄLISPOLIITIKA ARENGUKAVA 2030 10. EASi strateegiline tegevuskava 2019–2023 1.2 Ettevõtete visioonide analüüs 1. A LE COQI visioon – A. Le Coqi eesmärk on olla juhtiv joogitootja Eestis. Ettevõtte visioon peegeldab suuresti tegelikku praegust olukorda, nimelt on A. Le Coq juba üks juhtivamaid joogitootjaid Eestis. Ilmselt peegeldub visioonis turu hõivamise soov suuremas mahus kui hetkel, et saavutada juhtpositsioon. Visioon on lihtne ja selge. 2. Eesti Töötukassa - Oleme parim ja teisi innustav tööturu organisatsioon Eestis ja Euroopas.

Haldus → Strateegiline juhtimine
17 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turunduse alused

MIDA TEHAKSE? Juhtimisfilosoofia visioon missioon eesmärgid (mõõdetavad) strateegiad (turundus-, juhtimis-, personalistrateegiad) äriplaan plaan korporatiivne kultuur KUIDAS TEHAKSE? 1. finantssüsteemid 2. kommunikatsiooni süsteem 3. IT-süsteemid Pank toetab pigem suurettevõtteid kuna loodab sealt suuremat intressi saada. TURUNDUSE OLEMUS turundus - tegevus, mis viib kokku ostjad ja müüjad turul toimub vahetamine: kauplemine, ostmine ja müümine eesmärgiga teha tuluaid tehinguid Mida teha, et teha tulusaid tehinguid? tarbijapoolne vaade - mida ootab ettevõtjapoolne vaade - turundus - kliendiväärtuse loomine (miks?) turunuds - reklaamitegevus (kuidas?) turundus tähendab mõista kliendi vajadusi, soove ja ootusi paremini, kui ta ise Ettevõtte turundusmeetmestik: Tarbija poolne vaade: ...

Majandus → Turunduse alused
7 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kordamisküsimused strateegilise orientatsiooni põhikomponend

Strateegilise orientatsiooni põhikomponendid. Kordamisküsimused. 1. Loetlege strateegilise orientatsiooni põhikomponente. Missugused nendest on olulised inimeste käitumisnormide ja organisatsiooni kultuuri kujundamisel? Põhiväärtused, ärivaldkonna määratlus, missioon, visioon, eesmärgid, taotletav konkurentsieelis, strateegia. 2. Selgitage põhiväärtuste mõistet. Nimetage Eesti ettevõtete enimlevinud põhiväärtusi. Põhiväärtuste all peetakse silmas peamisi veendumusi, tegevuspõhimõtteid ja käitumisreegleid, mida ettevõtte üldises tegevuses järgitakse. Pühendumine, kliendikesksus, meeskonnatöö ja loovus. 3. Miks peaks organisatsioon end selgelt määratlema juba organisatsiooni loomisel?

Majandus → Juhtimise alused
23 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Heureka teaduskeskus ja fazeri kommitehas

...............................................................4 Soovitused:..............................................................................................................................4 Fazeri kommitehas......................................................................................................................6 Ajalugu....................................................................................................................................6 Missioon, visioon ja väärtused:...............................................................................................6 Kasutatud materjal:.....................................................................................................................7 Heureka teaduskeskus Heureka on üks maailma atraktiivseim kogupere teadus-ja ajaviitekeskus. Kui traditsioonilises muuseumis ei tohi eksponaate puutuda, siis Heureka väljapanekud on selleks, et ise läbi

Majandus → Tootmine
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Piisoni lend

et juhtida ei saa oma kõhutunde järgi, vaid eelkõige ikkagi lähtudes mingitest eeskirjadet või strateegiatest. Üldse on see raamat väga põnevat ja huvitavalt kirjutatud,niiet uusi teadmisi saab kindlasti palju. Oma õppimisega seoses saab sellest raamatust palju paralleele tõmmata, näiteks et õpin igapäev midagi uut, omandan uusi teadmisi, õppimise kiirus ei ole kunagi piisav. Innustavad visioonid motiveerivad inimesi. Samas peab ka visioon pühendumist väärima (olema sinu enda visioon, mis tooks kasu sulle endale) ning visioon peab peegelduma tegudes. Visioon on avaldus, mida on lihtne mõista, mis innustab ja ei lase tähelepanul hajuda. Samuti tuleb endale püstita piisavalt kõrge siht, muidu saad vähem kui vaja. Samuti väga hea lause mille järgi oma töid teha on: Mõtle. Rakenda. Vaata üle. Ja eks mõnikord juhtub ka seda et oma koolitöödes

Kirjandus → Kirjandus
1 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Tallinna ülikool

Tallinna Ulikool on avalik-oiguslik keskkool, mis on loodud Eesti parlamendiga 18.03.2005 aastal. Seal on erinevad valkonnad: · haridusteadused · humanitaarteadused · kunstid · loodusteadused · sotsiaalteadused · terviseteadused Tallinna Ulikoolil on oma mission, visioon ja oma vaartused: Mission- Toetada Eesti jätkusuutlikku arengut teadustöö ja selle tulemuste rakendamise, haritlaste ettevalmistamise, ühiskondliku mõttevahetuse ning akadeemilise partnerluse edendamise kaudu. , , . Visioon- Olla uuendusmeelne, oma liikmeid akadeemiliselt rikastav, Eestis hinnatud ning rahvusvaheliselt tunnustatud teaduse ja hariduse keskus . , , - .. Vaartused- · avatus · kvaliteet · professionaalsus · ühtsus

Ühiskond → Ühiskond
7 allalaadimist
thumbnail
17
pdf

Juhtimise alused - Planeerimine

Täpsed Ettevõtte tegevuse planeerimine Tulueelarve Kulueelarve Tingimused Aktsionäride eesmärgid Maksimeerida tulu- kapital peab teenime raha ROI- return on investment ROI vajab tasakaalustamiseks teisi eesmärke - Turuosa - Innovatsioon - Areng - Kvaliteet - Hoiakud - Sotsiaalne vastutus Strateegiline juhtimine Kus me oleme, kuhu tahame jõuda ja kuidas? Tüübid: Ettevõtja lähenemine: 1 jõuline isiksus, keskendub võimalustele (mitte probleemidele), visioon. Keskkonna kontroll. Kohanev lähenemine: Juhtkond, probleemide lahendamine, vaidlemine eesmärkide üle (riigiasutused). Keskkonnast ohud. Planeerimismoodus: Võimalused + probleemid. Strateegiline juhtimine 2 Strateegia võib olemas olla ka formaalse juhtimiseta, lihtsalt vastus ootamatutele asjaoludele. Mitte ainult plaan, aga ka tegu. (Henry Mintzberg) Organisatsiooni eesmärgid Missioon- miks ettevõte eksisteerib. Kirjeldab organisatsiooni väärtusi, püüdlusi ja

Psühholoogia → Juhtimispsühholoogia
22 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

Kodupoed

Hanna Seeder Kodupoed o Kett loodi 2008. aastal. o Ühine kaubamärk ja reklaamikampaaniad 2009. aastast. o Koondab enda alla väikekaupmeeste nn. külapoed. o Kodupoodide ketti kuulub 30 väikekauplust üle Eesti. Kauplused o Harjumaal (11) o Lääne-Virumaal (1) o Pärnumaal (6) o Raplamaal (1) o Saaremaal (5) o Valgamaal (1) o Viljandimaal (2) Meierei pood Raasikul Missioon ja visioon o Visioon: Koos on kergem! o Missioon: Olla eelistatud ostukoht kodukandi elanikele ning usaldusväärne kaubamärk möödasõitjatele. Reklaamikampaania Aitäh kuulamast! 

Majandus → Müügitöö alused
12 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Eesti jazz festivalid

-viia läbi õpitubasid muusikaõppuritele -tutvustada Eesti vabaimprovisatsiooni artiste välismaistele promootoritele - lülitada kontsertsari ja festival IMPROTEST Euroopa vabaimprovisatsiooni kontsertide ja festivalide võrku Festivali sihtgruppideks on: - Muusikud - Muusikaüliõpilased, muusikaõpilased - Üliõpilased - Kõik avatud meelega kontserdikülastajad Visioon XII Rahvusvaheline Noorte Rütmimuusika Festival Visioon 29.-31. mai 2014. Festivali Visioon kolmel päeval toimuvad kontserdid ja meistriklassid Tallinnas ja Saue linnas. Festivalil osaleb igal aastal 120- 140 mängijat Eestist ja mujalt riikidest.2014.aasta Visiooni Tallinna kontserdid toimuvad 29. ja 30.mail:Tallinna Vanalinnapäevade raames eraldi kontsertidena Raekoja Platsil, Bastioni aias jaJazziklubis Philly Joe´s.31.mai kontserdid toimuvad Saue linnas Noortepäeva raames, Jaanitule platsi laval ja restoranis Loft Longe´s

Muusika → Jazzmuusika
2 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Strateegilise juhtimise konspekt

Võimalik on välja tuua üldised põhivõimalused positsiooni valimiseks. Valik baseerub analüütilisel kalkulatsioonil. Strateegiad väljuvad sellest protsessist valmis kujul, seejärel kirjeldatakse neid üksikasjalikult enne ellu viimist. Strateegia valik sõltub turu struktuurist ja tegevusharu olukorrast, vastavalt tuleb kohandada organisatsiooni. Ettevõtluse koolkond ­ strateegia eksisteerib juhi mõistuses kui visioon organisatsiooni tulevikust. Strateegia formeerimise protsess on peaaegu poolteadlik, see tugineb liidri intuitsioonile ja kogemustele, sõltumata sellest, kas juht on selle ise välja töötanud või kelleltki üle võtnud, seda kohendades ning seejärel oma tegevustes kasutades. Juht propageerib visiooni järjekindlalt, samas säilitades kontrolli visiooni elluviimise üle, olles valmis selle spetsiifilisi aspekte vajadusel ümber kujundama. Ettevõtlik strateegia kaldub

Haldus → Strateegiline juhtimine
283 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaani sisukord

1.2. Äriidee (lühitutvustus) 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus (üldine piirkonna kirjeldus - suurus, rahvaarv, olemasolevate sarnase toodete/teenustega tegelevate ettevõtete arv) 2.2. Kliendid (esmakliendi kirjeldus, kliendi ootused) 2.3. Konkurents (konkurentide analüüs ­ loetelu, plussid/miinused) 3. Ettevõtte SWOT analüüs Sisemised plussid ­ miinused, välised ohud - võimalused. 4. Missioon, visioon 4.1 Missioon (miks on ettevõte loodud), visioon (milline on nägemus ettevõttest) 4.1. Ettevõtte visioon aastal .... (nägemus, milline on ettevõte näiteks nelja aasta möödudes) 5. Põhieesmärgid ja strateegia 5.1. Käibe- ja rentaablustaotlused (mille poole püüeldakse ­ käive, kasum) 5.2. Soovitud imago ja teised põhieesmärgid (millisena klient näeb ettevõtet, alaeesmärgid ­ pakutavate töökohtade arv vms) 5.2. Strateegia - tegevusplaan eesmärkide saavutamiseks 6

Majandus → Majandus
35 allalaadimist
thumbnail
15
ppt

Õppiv organisatsioon ( slaidid )

kus on lahti tee ühistele püüdlustele ning kus inimesed pidevalt õpivad, kuidas üheskoos õppida. Peter Senge "Viies distsipliin" 1990 Mis iseloomustab õppivat organisatsiooni? Töötajad on kõige toimuvaga kursis Töötajatele on loodud arengutingimused Töötajatel võimalus aktiivselt osaleda ettevõtte tuleviku kujundamises Otsustamisõigus ja võim on jagatud ettevõtte tasandite vahel ümber Ettevõttel on loodud ühine visioon Uued omandatud teadmised säilivad ka inimeste vahetumisel ja lahkumisel Tootmisettevõtte juhtimine Juhtimisstiiliks on MIKS EI OLE ÕPPIV traditsiooniline ORGANISATSIOON? planeeriv- Otsustamisõigus ainult organiseeriv- kontrolliv juhtidel juhtimine. Pidev töötajate kontrollimine

Majandus → Ärijuhtimine
33 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

2. loeng. Strateegiline planeerimine

SWOT analüüs Strateegilise juhtimise protsessi 9 etappi 6. Missiooni ja eesmärkide kohandamine vastavalt tingimustele ja vajaduse korral strateegiate ümbersõnastamine 7. Strateegiate rakendamine ja elluviimine 8. Turuosa tundmaõppimine ja toodangu kohandamine 9. Tulemuste analüüs ja hindamine, et vajadusel teha korrektiive Ettevõtte strateegilise orientatsiooni komponendid Ettevõtte põhiväärtused · Missioon, visioon Eesmärgid Strateegia Taotletav konkurentsieelis Tegevuskava ja organisatsioon Põhiväärtuste mõiste · Tegevuspõhimõtted, väärtused, eetikakoodeks Tõekspidamised, millest töötajad oma tegevuses lähtuvad Mõjutavad organisatsioonikultuuri väljakujunemist, suurendavad ühtekuuluvustunnet Edu tagatiseks, kui neid tõesti täidetakse Ei pea organisatsiooni teistest eristama Suunatud sissepoole Peavad inimesi inspireerima Missioon Vastus küsimustele:

Majandus → Juhtimise alused
38 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

Sisukord Sisukord................................................................................................................. 2 1. Äriplaani kokkuvõte........................................................................................... 3 2. Ettevõtte üldandmed......................................................................................... 4 3. Äriidee kirjeldus................................................................................................. 4 4. Visioon, missioon ja eesmärgid..........................................................................5 5. Ärikeskkonna analüüs........................................................................................ 5 9. Turu analüüs...................................................................................................... 7 11. Turundusplaan................................................................................................. 8

Majandus → Raamatupidamine
144 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Ettevõtete visioonid ning strateegilised dokumendid

Ä09 KÕ Else Luik ETTEVÕTETE VISIOONID NING STRATEEGILISED DOKUMENDID Õppejõud: Ain Suurkaev Mõdriku 2011 2 Visioonid 1)Tallinna Lennujaam - ettevõtte visiooniks on areneda 2015. aastaks tuntud ja tunnustatud lennutranspordi sõlmeks Põhja-Euroopas. Kommentaar: Ettevõtte on seadnud endale suhteliselt suure eesmärgi, kuid mitte ebareaalse. Vastav visioon tooks üldises plaanis Eestile väga palju kasu. Eesti muutuks arvestatavaks transpordisõlmeks, mis ühest küljest tooks Tallinna Lennujaamale tulu, teiseks võib vajada Tallinna Lennujaam laiendamist, mille käigus oleks vaja uusi töötajaid ­ soodustaks majanduse arengut. 2) Tallinna Vesi - olla eeskujuks igale teenindusettevõttele ja tööandjale. Meie kliendid, töötajad ja omanikud tunnevad, et neist hoolitakse. Me saame

Haldus → Strateegiline juhtimine
124 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Powerpointi esitlus informaatikas - Figuurisõbrad

Sihtturud 23.12.12 Soome Läti Leedu 5 Kookide hinnad 23.12.12 Tuunikalatort Pohlatort Porgandikook Kartulikook Soome 10,7 EUR 8,9 EUR 7,5 EUR 5,9 EUR Läti 9,4 EUR 7,8 EUR 6,8 EUR 5,3 EUR Leedu 9,9 EUR 8,2 EUR 7 EUR 5,8 EUR 6 Visioon ja mission 23.12.12 Missio Visioon n Meie firma eesmärgiks on olla Kuna ülekaalulisus on maailmas kuum teema, kliendisõbralik , kasvatada klientuuri ning siis meie firma missioon oleks pakkuda

Informaatika → Informaatika
23 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaani Struktuur

- toote/teenuse turustamisvõimalused ja konkurentsieelis 2. Loodava ettevõtte ülevaade - mis eesmärgil ja vormis ettevõte luua - kui palju vaja algkapitali / kui palju algkapitalist on ettevõtjal olemas 3. Ettevõtte omanikud, juhtkond, personal - omanike senised kogemused ja teadmised kavandatava tegevuse valdkonnas - ülevaade juhtkonna pädevusest ja töökogemusest - ettevõtte struktuuri kirjeldus - ettevõtte tööjõuvajadus 4. Missioon, visioon, eesmärgid - missioon ­ kellele, missugust toodet/teenust ja mil viisil pakutakse - visioon ­ kuhu tahetakse jõuda ; ei tohiks olla liiga kergelt saavutatav - eesmärgid ­ saavutatavad ja mõõdetavad ; ajaliselt piiratud, realistlikud ja konkreetsed 5. Tooted ja teenused - üksikasjalik tootekirjeldus ja tootmisprotsessi või tegevuse kirjeldus - ülevaade vajaminevatest hoonetest, ruumidest, seadmetest - tootmise maksumus ja hinnakujunduse alused

Majandus → Ettevõtlus
59 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun