Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"teenindusega" - 142 õppematerjali

teenindusega on rahule jäädud või teenindusega ei ole rahule jäädud.
thumbnail
4
docx

Millised lennukompaniid on tunnistatud 2014. a. maailma parima teenindusega lennukompaniideks?

Parimaks Euroopa lennukompaniiks tunnistati Sveitsi Swiss. KeskEuroopa lennufirmadest sai kõrgeima tunnustuse tsehhide Czech Airlines. Maailma parimaks odavlennufirmaks nimetati Malaisias baseeruv Air Asia, Euroopas Saksa Air Berlin. Kõrgeima hinnangu pälvinud turistiklass on Katari Qatar Airwaysil, parim äriklass aga Ühendemiraatide Etihad Airwaysil. Pardateenindus on parim Malaysia Airlinesil, lennu ajal pakutav meelelahutus aga Dubai firmal Emirates. 2014. a. maailma parima teenindusega lennukompaniid on.. 1. Cathay Pacific Airways 2. Qatar Airways 3. Singapore Airlines 4. Emirates 5. Turkish Airlines 6. ANA All Nippon Airways 7. Garuda Indonesia 8. Asiana Airlines 9. Etihad Airways 10. Lufthansa 11. Qantas Airways 12. EVA Air 13. Swiss 14. Thai Airways 15. Virgin Australia 16. Air New Zealand 17. British Airways 18. Malaysia Airlines 19. Hainan Airlines 20. Bangkok Airways Kuidas uuring toimub?

Ühiskond → Ühiskond
2 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Ettevõtte teeninduskorralduse paranemisvõimalused

Tagasisidet saadakse klientide arvamuste kogumise kaudu. Tagasisidet saavad firmad kogu aeg. Iga klient, kes külastab firmat saab vahetult külastamise ajal tagasisidet. Ettevõtet esindab klienditeenindaja, klienditeenindaja saab tagasisidet firmajuhilt. Olles julge klienditeenindaja, küsitakse kliendilt otse kuidas rahule teenindusega/tootega jäädi, kas teenus/toode oli kasulik ning mida võiks parandada. See võib olla kasulik olukorras kus teenindusega on rahule jäädud või teenindusega ei ole rahule jäädud. Selleks, et klient jääks rahule teenindusega tuleb anda valikuid vastamiseks. See tähendab seda, et tuleb anda võimalus kliendile vastata suuliselt, kui ka kirja teel. Näiteks vanemad inimesed ehk soovivad näha teise inimese kehakeelt ning selle abil otsustada, noored inimesed aga ehk soovivad vastata e-posti või tekstisõnumite kaudu. Kõigil võivad olla erinevad eelistused ja neid tuleb arvestada

Majandus → Klienditeenindus
31 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Klienditeeninduse kvalieet eestis

neile sisse tooks. Samas ei saa teenindaja alati olla sõbralik ja naeratav vahest on vaja ka konkreetsust ja karmi sõna. On vahel väga probleemseid kliente sõna otseses mõttes. Aga teenindaja ei tohi kaasa minna ei flirdi ei karmi sõnaga vaid peab jääma teenindajaks. Kuigi Eestis on paljusid baaridaame kes lähevad kaasa sealsete noormeeste flirdiga. Tänapäeval meie Eesti Vabariigis jääb väga paljudes kohtades teenindusest puudu ja paljudes asutustes pakutakse kvaliteetse teenindusega üle. ´´Geep smiling`` ei näita teenindus kvaliteeti kui ma oma probleemile lahendust ei saa. Parima teenindus kvaliteedi annaks ´´VAU´´ efekt see tähendab seda et alati tahaks sinna kohta tagasi minna ja olla teenindatav. Kokkuvõtteks võib Eesti teeninduse kvaliteedi kohta öelda, et kõik oleneb kohast ja sellest kuidas asutus ise oma teenindajaid koolitab ja palju neilt nõutakse. Teenindusega Eestis võib jääda rahule kuid alati võiks olla parem.

Eesti keel → Eesti keel
82 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Teeninduse kvaliteet Eestis - nagu sõbralt ostmine

klienditeenindus stiiliga " Tervist preili, kuidas ma saaks teid aidata ? ". Vahepeale jäävad muidugi keskmised teenindusviisid, mida võime leida enamus kohtadest ja mis on ka enam levinud. Olen ka ise kogenud kõrge tasemega teenindust. Näiteks käisin Amende Villas söömas ja sealne teenindus oli väga kõrge. Kogu see aeg, mil ma seal olin sain tunda väga viisakat ja läbimõeldud teenindust. Inimesele, kes pole väga harjunud sellise teenindusega võib see olla algul võidi häiriv. Siiski peaks iga inimene vähemalt korra elus kogema kõrge kvaliteediga teenindust, mis aitaks tal mõista, mis on hea ja mis väga hea. Hea kogemus on näiteks Steffanis, kus teenindatakse suhteliselt professionaalselt ja kiirelt, kuid tänu kiirele teenindusele jääb kliendil puudu teenindaja tähelepanust. Selline keskmine teenindus on üldjuhul igal pool, kus saad abi küsides abi, teenindaja tervitab mõnikord kui

Majandus → Klienditeenindus
52 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Minu põhimõtted teeninduse juhtimisel

Oksana Bazakova MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL Essee Õppejõud: Toomas Undusk Tallinn 2014 MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL Tänapäeval ei kahtle enam keegi selles, et kvaliteetne teenindus võimaldab ettevõtetel erineda oma konkurentidest ning kasvatada klientide lojaalsus. Teenindusega seoses on kasutusel mitmeid märksõnu nagu teenus, teenindus, teenindamine.Teenindus kui teenindusprotsess kujutab endast eesmärgipärast planeeritud tegevust, mille tulemuseks on kvaliteetne teenindus. Seega, on teenindusjuhtimise eesmärgiks tagada ettevõttes selline teenindusprotsess, mis võimaldab pakkuda kliendi ootustele vastavat teenindust, tagades nii kliendi üldine rahulolu, kui ka rahulolu teenindusprotsessis esinevate teeninduslike tõehetkedega.

Turism → Turism
14 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Toitlustusettevõtted

Restoran Paide, Kuninga Restoran, Admiral, Amarillo, Antiik Briti Restoran, Baieri Kelder, Lusikas, Moon, Leib Reso ja Aed 4. Milliseid hotellirestorane oskate nimetada? Bordoo, Novell, Senso, Nero, Monaco, Päeva Villa, Ammende Villa, Dorpat Restoran, Pühajärve Hotell ja Spa, Bernhard Spa, Tervise Paradiisi Restoran 5. Kirjeldage üht hotellirestorani. Restoran Nero- on kõrgtasemeline 186-kohaline restoran on tõeliseks oaasiks toidunautlejaile. Värvikas atmosfääris laitmatu teenindusega laualekantud hõrgud road pakuvad enamat kui meeldejäävat kõhutäit. Hotelli peakokk Andrus Laaniste mängib tugevate maitsete ja ootamatute kooslustega- siit ka a la carte menüü, mis on täis põnevaid maitseelamusi kogu maailmast. Spaa-hotelli osana on restoran Nero üheks märksõnaks tervislikkus. Menüü puhul ei ole silmas peetud mitte ainult toidu madalat kalorsust, vaid eelkõige seda, et maitsva kõhutäie valmistamisel toorainesse kõik kasulik ka alles jääks

Toit → Kodumajandus
22 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ãœhiskond, majandus

Ühiskonna konspekt I Ühiskond - süsteemne tervik, mille üksikud valdkonnad on omavahel seotud ja mõjutavad üksteist. Majandus - ühiskonna eluvaldkond, mis tegeleb tootmise, müümise, vahendamise, panganduse, turustamise ja teenindusega. AVALIK SEKTOR - Poliitika - Riik ERASEKTOR - Majandus - Turg KOLMAS SEKTOR - Kodanikuühiskond - Kodanikuühendused ERAELU - Kodu - Pere Kommunikatsioon - suhtlemine. vormid: vahetu, massisuhtlus, interaktiivne. Tsensuur - kui meedia kontrollib valitsust. Iive - rahvaarv. positiivne iive - rahvaarv, mis suureneb sündimuste poolest. negatiivne iive - rahvaarv, mis väheneb surma poolest.

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
45 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Mängu Pizzeria analüüs

Seejärel tundus loogiline palgata juurde teenindajaid, et toime tulla suureneva klientide hulgaga ja parandada toidukvaliteeti, sest täis kõht on kõige parem reklaam. Vastavalt nõudluse suurenemisele, suurenesid ka tehtud investeeringud. Kogu perioodi vältel olid kõige väiksemad investeeringud interjööri, sest minu arvates oli see faktor kõige vähemtähtsam võimalikest variantidest, mis suurendaksid käivet. Kokkuvõttes teenindasime 1929 klienti, kellest kõik jäid toidu ja teenindusega rahule. Kuigi klientide täituvuse üle võiks nuriseda( kõigest 17.99%), oli teenitud kasumist (ligi 86 000 krooni) siiski aru saada, et kogu periood oli vägagi edukas. http://www.pizzeria.ee/?join=0895E0FB3AC5 http://www.pizzeria.ee/?join=08930DE74DA4

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Belgia

Belgia taimestik on peaaegu kadunud, välja arvatud vähesed tamme, pöögi ja jalakametsad Suuremad loomad on hirved ja metssead, kuid võib ka kohata nirke ning rebaseid Belgia rahvastik Belgia on väga ühtlaselt asustatud Belgia suurim linn on Brüssel Brüsselis elab 1,119 mln elanikku (2011) Belgias on tööjõulisi 5,07 miljonit Töötus on 7,9% ja 15,2% elanikkonnast elab alla vaesuspiiri Belgia majandus Belgias tegeletakse palju teenindusega (72 % elanikkonnast), tööstusega (25% elanikkonnast) ja põllumajandusega (3% elanikkonnast) Peamine eksport on metall Peamine import on toorained Kasutatud materjalid http://et.wikipedia.org/wiki/Belgia http://en.wikipedia.org/wiki/Belgium http://en.wikipedia.org/wiki/Brussels http://wiki.gomaailm.ee/wiki/belgia/ http://europa.eu/abouteu/countries/membercountries/belgium/index_et.htm http://miksike.ee/docs/referaadid2005/belgia_liina.htm Uus Maailma Atlas

Geograafia → Geograafia
6 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Vastuskiri kliendit

varastamise. Vajadusel saame kreemi kinni maksta. Olen kindel, et see juhtum oli õppetund meie töötajatele ning selliseid olukordasid enam ei juhtu. Meie hotell teeb omalt poolt kõik, et teenindus vastaks külastajate ootustele ja isegi ületaks neid. Loodetavasti halvad mälestused seoses meie hotelliga ununevad peagi. Ettevõte kompenseerib Teie visiidi pooles ulatuses. Jääme lootma, et Te võtate vastu meie hotellipoolsed vabandused seoses hotellitoaga ja teenindusega. Tänan, et selle probleemi üles teatasite, sest nüüd saame teha kõik endast sõltuva, et selliseid olukordasid enam ei juhtuks. Loodan, et Te siiski jätkate meie hotelliteenuste kasutamist ka edaspidi. Lugupidamisega, Mari Lind hotelli “ Kaunid elamused” juhataja

Majandus → Klienditeenindus
14 allalaadimist
thumbnail
2
doc

India

see tekitab samuti ka kuritegevust; liiklusummikud ning suurenev ruumipuudus; slummid ­ nendes vee, kanalisatsiooni ja elektri puudumine. Keskkonnaprobleemid: Reostus ning palju prügi ning linnastumine suurendab haiguste ja katkude tekke ja levikuvõimalusi. Need mõlemad (sotsiaalsed ja majanduslikud ning keskkonnaprobleemid) on ühtlasi ka peamisteks rahvastiku probleemideks. Põllumajandusega tegeleb India rahvastikust 60%, tööstusega 28% ning teenindusega 12%. Haridustase on üsna madal, puudub koolikohustus. Kesk- või kõrgharidus vähesetel.

Geograafia → Geograafia
43 allalaadimist
thumbnail
20
ppt

KLIENDIRAHULOLU

 Tagasiside on üks täpsematest näidikutest ennustamaks organisatsiooni edu tulevikus.  Kliendirahulolu peaksid uurima kõik klientidega otseselt või kaudselt kokkupuutuvad ettevõtted.  Klienditagasiside kaudu saab määrata kindlaks nende klientide osakaalu, kes ei tule tagasi, kes tulevad veelkord ja kes viitavad teistele võimalikele klientidele.  Kliendirahulolu ja lojaalsuse uurimine annab teavet selle kohta, et kui paljud kliendid on teenindusega rahul ja kui paljud ei ole.  Annab ettevõtetele võimaluse ennast täiendada ja teenindust paremaks muuta.  Enamik kliente ei väljenda oma rahulolematust otse selle üle kaevates.  Enamik kliente kaotatakse väikeste probleemide kuhjumisel.  Üldiselt toimuvad rahulolu uuringud korra aastas, kus klientidele saadetakse mahukas ankeet-küsitlus.  Mahukaid ankeet-küsitlusi ei viitsi keegi täita.  Küsitlused on täidetud lohakalt ja seega uuringud ei

Majandus → Klienditeenindus
5 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Investeeringute juhtimise lisaülesanne 7

Härra FIE otsustab 01.01.2014 hakata tegelema jalgrataste müügiga ja teenindusega, investeerides selleks pangakontole (erikonto) 5 752 . Jaanuarikuus toimusid järgmised majandustehingud: · Maksti kolme kuu eest rendi ettemaks 384 . · Osteti 40 jalgratast Alfa 96 /tk, 6 jalgratast Beeta 192 /tk ja 25 sadulat 29/tk, ostude eest tasuti kohe. · Töötajatele arvestati palka (koos maksudega) jaanuarikuu eest 805 , millest 192 jäi jaanuarikuus välja maksmata.

Majandus → Investeeringute juhtimine
33 allalaadimist
thumbnail
14
docx

EESTI TEENINDUSE HINNANG

nõrkused. Autor püüab leida ka lahendusi probleemidele Eesti teeninduses. Uurimisülesanded: · selgitada välja teeninduskultuur Eestis, · leida seoseid teenindajate ja klientide vahel, · analüüsida teenindust Eesti pankades, · anda ülevaade teeninduse tugevustest ja nõrkustest. Materjali otsitakse päevakajalistet artiklitest ja lisaks ka ühest teadusartiklist. Töös arutletakse millised on Eesti teeninduse suundumused ja milline teenindusega seotud mõttekultuur on Eestis. 3 1. TEENINDUS 1.1. Teenindus Eestis Iga tarbija ootab, et teda teenindatakse hästi ja lisaks soovib ka ettevõtte omanik, et mulje mis jääb tema ettevõttest oleks positiivne. Üldjuhul inimesed ei pööra väga suurt tähelepanu teenindusele kuna on harjunud tavapärase teenindusega või loodavad kiiresti oma kauba või teenuse kätte saada. Teenindus Eestis on varieeruv ja leidub nii väga head teenindust kui ka väga halba

Turism → Restoraniteenindus
13 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Klienditeekond asutuses Sirius

TARTU KHK Majutus toitlustus osakond Klienditeekond asutuses Sirius Tartu 2014 Enda töö jaoks valisin asutuse "Sirius". Siriuse valisin, sest olen seal korduvalt käinud ja koht on mulle tuttav. Esmane kokkupuude. Siriusel pole ajalehes reklaame, olen ainult näinud ühte plakatit teeääres ja see on kõik. Neil pole isegi suurt silti asutuse juures. Siriusest kuulsin ma teiste käest. Isegi kõik minu sõbrad on kuulnud Siriusest ainult täna tuttavate. Nii, et enamus klientuur tuleb suust-suhu leviva info kaudu. Kui on huvi lähemalt uurida Siriuse kohta siis leiad seda nende ametlikust Facebooki lehelt, kuhu nad postitavad infot selle kohta kui nad on suletud või kui uuendatakse menüüd. Neil puudub koduleht. Teisene kontakt. Siris, see mis mina uurisin, asub Ringtee 10, Tartu. Kiirtoidukoht on kergesti märgatav tänu oma eretatele värvidele. Ligipääs on kerge ja parkimisruumi piisavalt. Kõndides tel...

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
5 allalaadimist
thumbnail
17
ppt

Jukkasjärvi jäähotell

läbi käib neid ligi 40 000. Jäähotellis ei lähe kunagi külmemaks kui --8 kraadi, olenemata välistemperatuurist. Jäähotelli restoran ja WCd on siiski tavalised. Kõigil klientidele palutakse kaasa võtta soojad riided, kohapealt saab lisaks laenata: mootorsaanikombinesooni mütsi kindad saapad. Erilist tähelepanu soovitatakse pöörata pikale soojale pesule ja villastele sokkidele. Valida saab erikujunduse ja individuaalse teenindusega luksussviidi, tavalise sviidi, kahekohalise või peretoa vahel. Hotellitubade hinnad üheks ööks jäävad 4700 (kahene tuba) ja 10 000 (luksussviit) Eesti krooni vahele. Olude mittesobivuse korral saab minna tavahotelli Kaamos mis asub jäähotelli lähedal. Jääplokkidest voodi on kaetud madratsi ja põhjapõdranahkadega Põõnamiseks antakse kuni 40kraadises külmas magamiseks mõeldud magamiskott

Turism → Turism
44 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Minu arusaam luksushotellist

kes seal hotellis töötasid oma teiseks pereks ja kuna ta oli endine laulja, esines ta vahetevahel ka hotelli baaris. Tavaliselt on luksushotell koht, kus klienti suhtutakse ülima austusega, kus suhtlus kliendiga on personaalne ning teenindus on perfektne. Sellepärast tunneb klient end luksushotellis mugavalt ja nagu kodus. Klient teab, et kuigi ta ei viibi kodus, on ta nagu oma teises kodus, kuna teenindajad teevad kõik selleks, et ta tunneks end nagu kodus. Luksushotell on siis personaalse teenindusega hotell, mille klientuur võib varieeruda tipp riigiametnikest kuni uusrikasteni. Mõnes hotellis on ka püsielanikud, kes naudivad seal elamist ja tunnevad end nagu kodus, mis ongi ühe luksushotelli mõte ­ teha kõik, et klient tunneks end nagu oma kodus.

Eesti keel → Eesti keel
5 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Lähteülesanne turundusprobleemi lahendamiseks

(1-5 pallisüsteemis) · Hinnake oma rahulolu pakutavate toodetega. (1-5) · Mis mõjutab teie rahulolu pakutavate toodete ja teenuste juures? · Mis häirib teid pakutavate toodete ja teenuste juures? · Hinnake seda, kuidas olete saanud oma vajadusi rahuldada antud jaekaupluses. (1-5) · Kuidas iseloomustate seda jaekauplust. (1-5) · Milliseid halbu kogemusi on teil olnud seoses antud jaekauplusega? · Kuidas olete rahul teenindusega. (1-5) · Milline on teie positiivseim kogemus seoses antud jaekauplusega? · Milliseid vigu märkate seoses antud kaubandusketiga? · Milliseid tooteid sooviksite enam näha meie pakutavate toodete seas? · Kui olete olnud sunnitud soetatud toodet tagastama, siis millistel põhjustel? · Hinnake jaekaupluses pakutavate toodete hindasid. (1-5) · Hinnake kui kergesti leitavad on otsitavad tooted jaekaupluses. (1-5)

Majandus → Turundus
54 allalaadimist
thumbnail
16
ppt

Eesti majanduse üldiseloomustus

Rootsi 36 800 $ Saksamaa 34 200 $ Katar 121 400 $ Somaalia 600 $ Allikas: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/ Tööhõive majandussektorite kaupa · Jõukamad riigid on enamasti need, kus suurem osa töötajatest tegeleb teenindusega ning sealt tuleb suurim osa riigi kogutuludest · Vaesemad riigid on enamasti need, kus suurem osa inimestest tegeleb hankivas majanduses ja mäetööstuses Tööhõive majandussektorite kaupa Eesti Läti Venemaa Somaalia Muudatused tööhõives majandusharu kaupa pärast taasiseseisvumist · Vähenenud on hankivas majanduses töötavate inimeste arv (eriti põllumajandus) · Tööstuses on suurenenud puidu- ning

Majandus → Majandus
6 allalaadimist
thumbnail
15
ppt

Power point - india

8% (mehi 188,208,196 / naisi 171,356,024) 15-64 aastaseid: 63.1% (mehi 366,977,821 / naisi 346,034,565) 65-.. aastaseid: 5.1% (mehi 27,258,259 / naisi 30,031,289) Alla 15 aastasi on 36% Üle 65 aastasi on 4% Keskmine eluiga- meestel 62 aastat / naistel 63 aastat Hõive SKT ­ 3800 $ / el. kohta ostujõu alusel Põllumajanduse ­ 19.9% (SKT-st) Tööstuse ­ 19,3% (SKT-st) Teeninduse ­ 60,7% (SKT-st) Kokkuvõte ­ valdav osa tegeleb teenindusega Rahvastiku tihedus In. 1 km² kohta Ränne 1947. aastal saabus Lõuna-Aasia alalt inimesi Indiasse ja Pakistani. See oli inimajaloos üks suurimaid massi migratsioone, milles osales umbes 20 miljonit inimest. 1994. aastal Indiast väljarännanud inimeste hulka hinnatakse 11,6 miljonini. Väljarännanud inimesed ei segunenud uue kultuuriga vaid säilitasid oma jagu. 2000. aastal elas Indias 6,271,000 migranti, kaasa arvatud

Geograafia → Geograafia
41 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Hotellid

toolid,grafoprojektid,slaidiaparaadis jne.)Linna keskustes tavaliselt ,kus külastajad saavad soovikorral kasutada erinevaid vabaaja veetmis kohti.Golfikursused ,sise-ja välisbasseinid,jõusaalid,jooksu-ja jalgrattaradu jpm. SÄÄSTUHOTELL-(budget hotel)-liigse luksuslikkuseta ühe-kahe tärni tasemega hotell,mille hinnaklass jääb teistest samaväärsetest allapoole.Madalhind ja kättesaadav asukoht.Sellised hotellid pakuvad tüüpteenust tavapärase teenindusega,st ilma hinda kõrgeks ajavaluksuseta.Tubades ei ole kalleid lisaesemeid avalikke ruume (kohvikud baarid)on minimaalselt ning üldjuhul klientidele hinnaalandusi ei pakuta.Eelkõige individuaalsreisijad,noored ning üheks ööks peatumispaika otsivad kliendid. BUTIIKHOTELL-(boutigue hotel fashionable hotel)-uudne ja huvitav nähtus hotelliturul.Selle termini võttis kasutusele USA hotelliärimees Steve Rubell.Väike treniteadlik hotell,mis lähtub teenuste pakkumisel oma unikaalsusest

Turism → Turism
19 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Catering iseseseisevtöö - üritus

Iseseisevtöö 1. JÕULUPIDU SUGULASTEGA Pidu on osalise teenindusega ja toimub talvel 24.12.14 kell 18.00 Dorpat Konverentsikeskuses. Külalisteks on 50 eestlast, mehed ja naised vanuse vahemikus 12-72. 2. Cateringi – töö meeskond Töömeeskonnas ürituse jaoks töötajaid on 16 – 7 teenindajat, 3 baaritöötajat, 2 nõudepesijat, 3 köögitöölist, 1 riidehoiu töötaja. 7 teenindajat käivad pidevalt peosaalis ja kontrollivad ega pole kuskil tühje ja musti nõusid (hoiavad puhtust!), vastavad meeleldi külaliste küsimustele

Toit → Catering
24 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Kontrolltöö - Majandus

Kontrolltöö - Majandus 1) Mis on majandus? Majandus - valdkond, mis tegeleb tootmisega, teenindusega ja kauplemisega. (vihik) 2) Võrdle omavahel turu- ja plaanimajandust. Millised sarnasused? Millised erinevused? Nii turumajanduse kui ka plaanimajanduse puhul riik reguleerib tootmist. Plaanimajanduse korral määrab riik ka toodetele ja teenustele hinna. Mõlema majandusmudeli puhul on sarnane, et kasumit soovib saada nii müüja kui ka tabija. 3) Turumajanduse põhijooneks on konkurents. Kes konkureerivad turul kelle pärast? Miks on konkurents vajalik?

Majandus → Majandus
16 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused

Tähtsal kohal on klienditeenindus ning kliendid. Igaüks meist on mingil määral klienditeenindaja. Seminaritöö eesmärk on välja tuua sisekliendi viisid ja võimalused teeninduseks ning analüüsida enda kogemust seoses teenindamisega. Uurimisülesanded:  selgitada välja klienditeeninduse viisid ja võimalused;  leida seoseid seoses õpituga ja reaalse eluga;  analüüsida klienditeenindust;  anda ülevaade enda kogemusest seoses teenindusega. Uurimisülesannete lahendamiseks töötasin läbi kolm teenindus raamatut .Materjali otsitakse nii internetist, kui raamatutest. 2 Pole midagi laiahaardelisemat, ennastsalgavamat ja samas kontratside rohkemat kui teenindus. Siin põrkuvad konkurentidest ettevõtete, tööandjate ja töötajate , teenuseosutajate ning klientide huvid. Teenindav sektor moodustab Eesti majandusest

Majandus → Teenindus
60 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Essee: Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

Suurepärane teenindus on vajalik, et võita olemasolevate ja uute klientide rahulolu, kuna me kõik teame, kui tähtis on tänapäeval inimestele rahulolu. Hea teenindus on kasulik ka seepärast, et sellega saavutatakse konkurentide ees eelis, aga ka hea maine ja tunnustus. Kui me teame, et klienditeenindus on niivõrd tähtsal kohal tänapäeva ühiskonnas on hea teada, kas klienditeeninduses on olemas ka kuningad ja kes on need kuningad. Tänapäeval pole inimest, kes ei puutuks kokku teenindusega, seda siis kas söögikohtades, bussijaamades, pankades, kauplustes või mujal. Kuid kui küsida inimeselt, mis meenub talle sõnaga ,,klienditeenindus", siis tihti on selleks mingisugune negatiivne kogemus. Just sellise olukorra vältimiseks pannaksegi tänapäeval aina rohkem rõhku sellele, et koolitada inimesi ja korraldada mitmesuguseid teabepäevi, et rõhutada meeldiva teeninduse vajalikkust.

Majandus → Klienditeenindus
171 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Töö organiseerimine

Töö organis. ­ uued tööd, teenused tehnoloogiad. Töö organiseerimist mõjutavad: teaduse ja tehnika progress, töötajate tehniline ja kultuuriline tase, rahvamajanduses toimuvad majandusreformid 2 etapis: 1. Tuleb kõrvaldada ebaratsionaalne ajakulu. 2. Otsitakse abi uuringutest jms. Töö organis. 3 põhisuunda: uute täiustatud töövahendite kasutuselevõtt, töötingimuste muutmine antud töövahendite kasutusevõtmisel, elavtööviljakuse suurendamine; 4 suunda veel: optimaalsete töötingimuste loomine, töö meeldivuse suurendamine, töö materiaalse ja moraalse stimuleerimise täiustumine, töökoha katkematu teenindamise korraldamine. Töökorraldusega seoses olevad küsimused: inimese kui elavtööjõu uurimine, inimtööga seotud materiaalsete vahendite uurimine, ratsionaalsemate tööorganiseerimisvormide väljatöötamine. Töö organiseerimise printsiibid: töö läbi mõelda ja koostada plaan, mudel mõttekujutuses; töövahendid on vaja hästi ette valmistada; töökohas...

Majandus → Majandus
21 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Küsitlus ja hüpotees

Uurimistöö metoodika kodutöö Lota Aadla OP 1 1. Uuritav probleem: Inimeste rahulolu Tallinna Optika kaupluses. 2. Hüpoteesi püstitamine: Inimesed on rahul Tallinna Optika kaupluse hinna, kvaliteedi ja teenindusega. 3. Metoodika valimine: Selle uurimistöö puhul oleks kõige efektiivsem kasutada valikvastustega küsitlust ning seda läbi viia prillipoe ukse ees, küsides kauplusest tulnud inimestelt antud ankeedi järgi küsimusi, nii on olemas otsene kontakt ja saab kõige paremini tulemused teada. Küsitluses tuleks kindlasti ära märkida ka vanus, et vastavalt vanusele saaks vaadelda probleeme näiteks hinna küsimuses. 4. Koostada küsitlus: Küsitlus on lk 2-3 5. Valim: Kõik prillipoodi külastavad kliendid, erinevates vanustes, et vaadelda probleeme erinevate nurkade alt. 6. Läbi viimine: Otsene kontakt, et saada lü...

Muu → Uurimistöö alused
13 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Uurimisprojekti poster

turundusvahendiks. Kõrgekvaliteediliseks klienditeeninduseks on 2 vajalik tagasiside ka klientidelt enestelt. (Pärnoja, Tarum-Seilenthal, 18.02.2015) Uuritava ettevõtte X läbimüük on olnud viimasel aastal varasemast väiksem ning samuti on olnud märgata teatud kellaaegadel klientide vähenemist võrreldes eelnevate perioodidega. See võib viidata sellele, et klientide rahulolu kas toodete või teenindusega on vähenenud ja seetõttu oleks vaja klientidelt tagasisidet, et teha parendused ning seeläbi klientide rahulolu taas tõsta. Töö praktiliseks väärtuseks ongi võimalus saadud tulemusi analüüsides leida nõrgad kohad, millega tuleks paremate tulemuste saamiseks tegeleda. Korduvad uuringud ning uuringu tulemustest lähtuv tegutsemine aitaksid tagada ka järjepideva rahulolu. 3 Eesmärk

Majandus → Uurimustöö meetodid
26 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Eesti rahvastik ja asustus

Eestis paikneb rahvastik ühtlaselt. Tihedamalt paikneb rahvastik linnades: Tallinnas (Harjumaa); Tartus (Tartumaa) hõreda rahvastiku põhjused: kliima, sood, maavarad Eesti on linnastunud riik. Linnarahvastiku moodustavad meie rahvastikust 70% linnastumine- linnade kasv ja areng; linnarahvastiku kasv kogu rahvastikust. Asulad jaotatakse maalisteks ja linnalisteks. Maalised asulad- põllumajandus, metsandus, kalandus... Linnalised asulad- hõivatud tööstuse ja teenindusega. Haldusjaotus. Eesti territoorium on jaotatud 15 maakonnaks. Maakonnad jagunevad valdadeks (200) ja omavalitsusteks (39). Otepää; Abja-Paluoja; Antsla;...- kuuluvad valdade koosseisu. Enne taasiseseisvumist olid meil regioonid ja külanõukogud. Kohalik Omavalitsus- ühe valla või linna volikogu, kes hakkavad seda juhtima.

Geograafia → Geograafia
85 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaani vorm

- - - - Võimalused Ohud - - - - - - - - 7. Toode/teenus. Kirjelda ettevõtte poolt pakutavaid tooteid ja teenuseid. 8. Tootmine/teenindamine. Kirjelda oma ettevõtluse põhitegevusprotsessi ­ tootmise ja/või teenindusega seonduvat. 8.1 Vajalikud ressursid. Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis. Ressurss Ressursi varu 9. Turu analüüs 9.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast. 9.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine). 10. Konkurents

Majandus → Ärijuhtimine
149 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Teeninduse kvaliteet

Mina olen sattunud tihti olukorda, kus klienditeenindaja mulle isegi hetkeks otsa ei vaata, vaid kohtleb mind, kui tühja kohta, sellistes olukordades tunnen end tõeliselt ebameeldivalt ning jääb mulje nagu ma ei oleks oodatud. Samas olen saanud osa ka väga meeldivast teenindusest, kui klienditeenindaja kohtleb igat klienti võrdselt. Ta naeratab ning loob kliendiga kontakti, on abivalmis ja sõbralik, ning mis kõige olulisem - on viisakas. Võrreldes teiste maade teenindusega ma usun, et on nii paremaid kui ka halvemaid. Täiuslikkust kohtab VÄGA harva, sest alati saab ju midagi paremini. Teenindus peab olema soe ja sõbralik, ning teenindaja ei tohi kunagi olla külm ja üleolev. Teenindust on meie ümber tõesti palju ja tihti peale valitakse just selle järgi mitme sarnase teenuse pakkuja vahel.

Majandus → Klienditeenindus
15 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Hea tervis on hea äri.

nagu ka kogu tegevus tööelus.” Väga huvitav on ja kindlasti ka kasulik, et SEB korraldab oma töötajatele sportinädalat ja ka lastenädalat. Ma olen täiesti nõus Häli Keba’ga, et parimad lahendused sünnivad töö käigus ja, et rahulolu uuringu tõlgendamisel leitakse sobiv lähenemine suheldes ja arutades. Teeninduses peab samaaegselt mõtlema töökeskkonnale ja klientide mugavusele. Kuna Tallinna Kaubamaja on ettevõtte, mis tegeleb klientide teenindusega tuleb kindlasti silmas pidada ühelt poolt töötajate vajadusi, teiselt aga seda, et klientidel oleks mugav ja hea ettevõttet külastada. See on väga hea, et kogu töökeskkonnategevuse aluseks on Tallinna Kaubamajas riskianalüüsid. See on väga hea, et Kaubamaja teeb koostööd erinevate koostööpartneritega. See on mõlemale poolele hea. Kaubamaja saab töötajatele pakkuda kindlat kohta, kus nad saavad kasutada

Majandus → Töökeskkond ja ergonoomika
8 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Autoteenindused Minu kodukohas

1.5. Kasutatud andmed………………………………………………………………………………………………………………………4 2 Sissejuhatus Valisin siis siin järgnevad autoteenindused sellepärast, kuna olen nendes teenindustes käinud, ning olen väga rahule jäänud teenindusega. Kiire ja korrektne töö. 3 Siller Auto OÜ Siller Auto OÜ asutati 1991. aastal. Firma põhitegevusteks said autode remont ja hooldus, keretööd ja värvimine. Siller Auto pakub alljärgnevad teenuseid:  Tehnoülevaatus  Sildade reguleerimine arvuti-laserpingil  Kerevenitustööd lasermõõtmisseadmetega kerevenituspingil

Auto → Autoõpetus
17 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kahe Ilusalongi võrdlus!

juuksuri tööruumis oli isegi ruumi liialt väheselt. · Luxi salongi pluss on kindlasti see, et salongil on interneti avarustes oma koduleht, mida on lihtne leida. Di Elly salongil puudub oma kindel kodulehekülg, küll on nad aga oma klientidele ning fännidele kättesaadavad facebooki kaudu. · Di Elly salong on parema ruumilahendusega ning hubasem kui Luxi salong ­ Di Elly salongis tundsin ennast palju mugavamalt ning kodusemalt. · Luxi salong ei jätnud teenindusega head ning asjalikku muljet. Di Elly salongis vastupidiselt tundsin ennast hästi ning väljusin hea tuju ning tahtega sinna taaskord minna. · Di Elly salong võtab osa erinevatest põnevatest üritustest ning kaasab seega endale veelgi rohkem kliente läbi meeldejäävate sündmuste. Luxi salongis midagi sellist ei toimu. · Di Elly salongis oli huvitav võimalus osta endale käsitööna tehtud ehteid ning ka kummikuid

Kosmeetika → Juuksur
70 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kes on hea klienditeenindaja?

Ilmselge, kui klient suundub teenindaja poole oma küsimus(t)ega, ootab ta ka vastust millega ta rahul oleks. Ning see ei ole hea, kui teenindaja ei oska kuidagi kliendile vastada, talle nõu anda, teda suunata parema või muu võimaluse poole. Selline situatsioon võib tõmmata asutusse või poodi maine, mis näitab, et nendes kohtades ei tööta piisavalt pädevad teenindajad, kes ei tea mida nad teevad või veel vähem, mida nad tegema peaksid, et klient teenindusega rahul oleks. Klienditeenindaja peaks valmis olema väga erinevateks ja ootamatuteks küsimusteks. Kuid kui tekib situatsioon, kus teenindaja tõesti ei oska vastata, peabki ta seejuures olema viisakas, vabandama ning üritada muudmoodi lahendust leida, näiteks paluda abi mõnelt oma kolleegilt. Heal klienditeenindajal võiks olla veel mitmeid erinevaid omadusi, nt kiirus, täpsus, töökus, valmidus meeskonnatööks, hea kuulamisoskus. Neid omadusi on kindlasti veel. See ei

Majandus → Klienditeenindus
112 allalaadimist
thumbnail
7
odt

Fazer Referaat

pakkudes pagaritooteid, maiustusi ning toitlustusteenuseid. Fazeri kontsern tegutseb nelja allüksusena, mis kõik on pühendunud uute maitseelamuste loomisele: Fazer Amica Fazer Pagaritööstused Fazer Maiustused Fazer Venemaa Fazeri kontserni missiooniks on luua maitseelamusi ning tähtsamateks väärtusteks suurepärane kvaliteet, pühendumine kliendile ning meeskonnavaim, millest igapäevases tegevuses lähtutakse. Maitseelamused meeldivas keskkonnas ühendatuna hea teenindusega loovad tervikliku, naudinguid pakkuva elamuse, milles tahame alati klientide ootusi ületada. 3 Freddy Kriisa Fazer FAZERI PAGARITÖÖSTUS EESTIS Fazeri pagaritööstused (Fazer Leipomot OY) on Soome juhtiv pagaritööstus -ettevõte, mis kuulub 1891. aastal asutatud Fazeri kontserni. Pagaritööstused asuvad lisaks Soomele ka Eestis, Lätis, Leedus, Rootsis ja Venemaal

Toit → Pagar-kondiiter
56 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Töötus Eestis

välismaal töötavad inimesed said selle tõttu kindlasti suure põntsu, kui mitte oma töökoha kaotamise näol, siis kindlasti oma palganumbri vähenedes. Arvan, et vastupidiselt paljudele noormeestele võtavad neiud aega, et omandada tugevat haridus. Tänu sellele saavad nad tulevikus endale parema ning kindlama töökoha. Usun, et naised on ka vähenõulikumad võttes vastu igasuguse töö. Rohkelt naisi leidub madalapalgalistel ametitel nagu koristaja, müüja või üldse teenindusega seotud erialadel. Ajalooliselt on kujunenud nii, et mehed peavad ennast pere toitjaks ning neile ei meeldi, kui abikaasa saab rohkem palka. Seetõttu püüavad nad leida tasuvamat tööd ning igat tööd vastu ei võta. Õnneks on töötuse arv Eestis järjest kahanev. 2010. aasta IV kvartalis oli pooleteise aasta töötute arv alla 100 000. See näitab aga seda, et Eesti majandus on liikumas paremuse poole. Ning nüüd jääb vaid oodata, millal Eesti täielikult suurest MASU'st välja tuleb.

Majandus → Majandus
42 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Teeninduse olukord Eestis

Teeninduse olukord Eestis Teeninduskeskkond ja teenindamine Eestis on kiiresti paremuse poole arenenud. See tuleneb klientide suurtematest nõudmistest, turismi levikust, teenindajate paremast koolitamisest ja paljudest muudest teguritest. Enam ei sobi müüjaks, ettekandjaks või muule kohale klienditeenindajaks igaüks. Tahes tahtmata puutume kokku ka veel halva teenindusega. Olen ise ettekandja ja pean pakkuma parimat teenindust, olenemata mis tuju mul parajasti on. Kui teenindajal on halb päev, ei tohi ta seda kliendile välja näidata või tema peale oma viha valada. Klient ei ole milleski süüdi. Tean, et on raske alati naeratada ja lõbusas tujus olla, aga kui klient saab halva teeninduse, siis ta ei külasta enam seda kohta. Eesti teeninduse suurim probleem ongi selle kõikuvus. Ühel päeval suurepärases tujus olev teenindaja võib järgmine päev olla morn ja kuri. Eesti teenindajate viga on see, et nad toovad nii öelda er...

Majandus → Klienditeenindus
39 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Restoranid ja rahvusrestoranid tänapäeval

vaatega paikadesse ka pöörlevaid restorane, milles einestajad võivad nautida vaadet igasse ilmakaarde. 5 Näiteks Dinner in the Sky on unikaalne üritus, mis annab võimalusi nautida sampanjat 50 m kõrgusel. Suupisted valmistavad maailma juhtivad kokad. Sel suvel jõuab projekt Eestisse juba neljandata korda. 6 Toidurestoranid jagatakse nelja rühma. Hotellis asuvad toidurestoranid peavad pakkuma toitlustamist kogu päeva jooksul. Hommikul Rootsi lauda või osalise teenindusega hommikusööki, lõunaajal nii päevamenüü kui ka à la carte menüü, õhtul à la carte menüüd või tellimuseined. Hinnatase vastab hotelli tasemele. 7 Esindusrestoranide toidukaardis on tavaliselt rikkalik valik keeruka valmistusviisiga roogi ja delikatesstooteid. Sageli valmistatakse ja serveeritakse osa toite lõplikult söögisaalis kliendi nähes laua juures. Rikkalik veinikaart peab rahuldama kõige nõudlikuma gurmaani soovi.

Kultuur-Kunst → Kultuur
1 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Situatsioonid teeninduses

Keegi ei huvitunudki sellest, kas soovid midagi tellida või mitte. Kuna enne äraminekut solvati, et pubi pole noortekogunemise koht, ei öeldud head aegagi. Arvan, et teenindaja tuleks saata teeninduskursustele, kus ta õpiks klientidega õieti suhtlema. Kliendiga peab olema viisakas, olgu see probleem milline tahes. Mina näiteks pole seal enam käinud. Teenindaja suutis minu ja sõprade silmis Virma pubi maine küll maha teha. Teenindaja peab oskama ka firma või ettevõtte mainet hoidma. Teenindusega ei jäänud ma rahule. Oli halb teenindus. 7 1.4. Sõit SEBE bussiga Sõitsin SEBE bussiga Haljalast koju. Ostsin endale pileti ja küsisin(nagu ka Taisto bussijuhi käest), kas ma saaksin Sauste peatuses maha minna. Pidin minema väikest venda hoidma, aga bussijuht keeldus. Kuid hiljem sain siiski sinna peatusesse, kuhu mul vaja oli. Minu kui kliendi vajadusi ei arvestatud. Kuna Saustes on siiski nõudepeatus, ei tahetud mind

Majandus → Klienditeenindus
152 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Frantsiisidee

Lisaks pakub frantsiisandja frantsiisivõtjale uudiskirju, koosolekuid, tegevusalaseid hinnanguid ja regionaalsel tasemel reklaami. 7-Eleven oleks Eestis edukas kuna frantsiisiandja on edukalt tegutsenud juba aastakümneid ja omab suurt ärialast kogemust. Skandinaavias avati esimene 7-Eleven pood 1978. aastal ja nüüdseks on neid Norras, Rootsis ja Taanis kokku üle 500. 7-Eleven erineb Eestis olemasolevatest kauplustest selle poolest, et on kauem avatud, kiire teenindusega ja kuna poed ei ole kuigi suured, siis on nad tihti ka mugavamates asukohtades. 7-Eleven'i poodides pakutakse ka lisaks kõigele hommikusööki, mis poe kiiret teenindust ja varaseid avamisaegu silmas pidades on mugav lahendus töötavale inimesele keha kinnitamiseks. Mina võiksin selle frantsiisidee realiseerida just oma väheste kogemuste tõttu antud vallas. Vähesed kogemused tähendavad, et ma järgin suurema tõenäosusega frantsiisiandja juhtnööre.

Majandus → Ettevõtluse alused
30 allalaadimist
thumbnail
6
xlsx

Töö analüüs, kodutöö

asutus on terve vaatlusperioodi jooksul avatud. Juhul kui vaadeldaval ei ole näiteks enam tööd ja ta lahkub ettenähtust Vaatluse läbiviimise aeg varem töökohalt, siis fikseeri see vatluslehel vaba ajana. Vali vaadeldavaks isik, kelle tööd sa saad vaatluse kaudu jägida, sobivad on teenindusega seotud ametid (nt autopesija, müüja, ettekandja jne). Ära vali sellist vaadeldavat, kes enamuse ajast töötab arvutiga või mõtleb ehk kelle tegevuse kohta sa ei saa Vaadeldava isiku valik täpselt täheldada, mida ta töö jooksul teeb. Töövahenditena vajad: ajamõõtjat, vaatluslehte, kirjutusvahendit

Muu → Töö analüüs
32 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

Toitlustusettevõtte liigitus ja äriidee

hinnad ja kõrgetasemeline kokad soovisid alustada oma teenindus äri Ühiskondlik toitlustus Pakutakse toitu ja On läbi teinud (siia kuuluvad caféd, pizzeriad, jooki madalate või keskmiste erinevaid arengufaase grillid, coffee shop’id, steak hindadega koos piiratud house’id) teenindusega Kiirtoitlustus (fast Toidu ja joogi On arenenud food) pakkumine väga ühiskondliku toitlustamise ja 2005 Maire Merits 2 spetsialiseerunud take-away kombinatsioonist, keskkonnas, mida tugevalt amerikaniseerunud:

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Lauakatmine, arvestades värvusõpetuse aluseid

restoranid. Sel juhul peab lauapind olema ideaalses korras. Serveerimiskappide ja kärude linad õmmeldakse vastavalt nende mõõtudele. Sageli kasutatakse nende õmblemiseks "rikutud" laudlinu, mida lauakattes enam kasutada ei saa. Salvrätte kasutatakse laua eelkatteks ja roogade serveerimiseks. Suuremaid ruudu ja ristkülikukujulisi ningümmargusi salvrätte kasutatakse kandikute katteks. Kõrgetasemelise teenindusega restoran kasutab ainult tekstiilsalvrätte. Erandiks võivad olla pitsilise servaga ja erineva kujuga pabersalvrätid, mida võib panna alustaldrikule pokaali või tassi alla või kasutada kondiitritoodete serveerimiseks. Hea tasemega restoranis võib lauakattes kasutada pabersälvrätte päevase massteenindamise ajal suurte rühmade toitlustamisel. Kelnerikäerätid kaitsevad käsi kuumade nõude hoidmisel ja mansette määrdumise eest

Kategooriata → Värvusõpetus
49 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Essee teenindusest ja juhi eeskujust

klienditeenindajaid ei austata Eestis ja selle auväärse ameti mainet kisuvad paljudes kohtades alla ettevõtte juhid ise. On raske olla ametis, kui sinu tööst ei peeta lugu. Olen väikeetteõtte juht ja alati arvamusel, et minu töötajad ehk teenindajad on väga olulised ja tähtsad minu firmale. Nagu igal väikesel ettevõttel, nii ka meil, ei ole võimalusi pidevalt saata oma töötajaid täiendõppele. Kas juht saab luua väheste rahaliste võimaluste korral korraliku teenindusega ettevõtte? Naeratage! Lihtne viis, kuidas jätta head muljet. Ütleb Carnegie Dale oma teoses „Kuidas võita sõpru ja mõjustada inimesi“ ning toob palju näiteid sellest, mida teha, et jätta head muljet klientidele. Tihti piisab ainult naeratusest, aga see peab olema siiras, sest võltslikkuse tabab klient alati ära. Kui teenindaja naeratab, siis tähendab see seda, et ta austab oma tööd, on õnnelik ja teeb oma tööd rõõmuga. Sellest rõõmust saab osa ka klient.

Informaatika → Infoteadus- ja...
59 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Sõbralik Majutusteenindus

Näiteks peab jälgima tooraine ja energia kasutust ,tuleb likvideerida keskonnasõbralikult tootmisjäägid. Kõik ettevõtted peavad tagama keskonnasõbraliku jäätme eemalduse ja ei tohi lasta mitte midagi põhjavette ning prügi ja praht tuleb samuti ökoloogilisel teel eemaldada. Seda just selleks ,et mitte mingit moodi reostada keskonda. Kui kõiki neid nõudeid majutusettevõtted järgivad,siis on neil hea võimalus kohata ning teenindada väga paljusi kliente, kes kindlasti jäävad teenindusega rahule ja ütlevad endale lahkudes : ,, vot just siia tuleks küll tagasi! ,, või ,et ,, vot see oli hea puhkus, igaljuhul tasub siia veel tagasi tulla ! " Mina lõpetaksingi selle essee lausega : ,, Oska hoida ja väärtustada. Hoia silmad lahti, ära reosta meie kodumaad ! ,,

Loodus → Keskkonnaõpetus
12 allalaadimist
thumbnail
4
docx

SEISUKOHT RAHVARAAMATUKOGUDE POSITSIOONIST

ANNERIIN TRUU IK 12 SEISUKOHT RAHVARAAMATUKOGUDE POSITSIOONIST Eestis tegutseb 558 rahvaraamatukogu. Mõned neist on paremas majanduslikus olukorras kui teised. Osad rahvaraamatukogud on arenenumad tehnika vallas, mõned aga teeninduse ning organiseerimise ja initsiatiivi poolest teistest üle. Probleeme aga esineb kindlasti igal pool, lihtsalt kohati paistavad need rohkem silma: lagunenud raamatukoguhooned, vanad majad, mis pole üldsegi mõeldud raamatute hoidmiseks- säilitamiseks ega ka inimeste teenindamiseks, halb valgustus ruumipuudus, raskendatud juurdepääs puuetega inimestele. Kõik meie ümber on pidevas muutumisprotsessis. Mõned muutused on kohe märgata, teised toimuvad ilma, et me neid märkaks või enesele teadvustaks. Ma usun, et raamatukogunduses on just viimast tüüpi muudatusi tegelikult päris palju. Muudatused, mis seonduvad sellega kuidas raamat, teavik lugejani-kasutajani tee leiab. Tavakasutaja ei t...

Majandus → Raamatupidamine
4 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Praktika aruanne kokandus erialal

läbiviimise kohta. 2.5.Töödega toimetulek/eneseanalüüs Minule antud töödega tulin toime ilma probleemideta ja küsimusteta. Kohanesin uute olukordadega kiiresti ja ilma probleemideta. Alguses kui ma ei olnud kindel kas teen õigesti küsisin juhendajatelt abi. Kuigi minu enesetunne ja arvamused olid enamus ajast õiged,kuidas kliendil oleks mugavam ja kuidas oleks loogilisem lauad paigutada ja katta. Sain alati oma töödega õigeaegselt valmis ja kliendid olid pakutava teenindusega rahul. Kohviku külastajatele roogade serveerimisega sain hästi hakkama ning nad olid rahul. Esimest korda kassas olles pabistasin aga kui tulid kliendid ja ma võtsin ennast kokku sain hästi hakkama rahaga arveldamisel ja tellimuste vastu võtmisel. Väljaspool ettevõttet teenindamisega sain hästi ja probleemideta hakkama ning kliendid jäid mu teeninduse ja laua katmisviisidega rahule. Paljude ürituste korraldamisega sain kasutada oma

Toit → Toiduvalmistamine
73 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduse eksami põhiküsimused

kestvuskaubad teenused 5. Turustamise ülesanded - Ettevõte müüb tooteid, mida ta on tootnud -turustav ettevõte pakib tooted nii, et pakendil o vaid üks eesmärk- kaitsta toodet - turustav ettevõte ei tegele strateegilise planeerimisega -tootearendusele ei pöörata turustavas ettevõttes tähelepanu 6. Jaekaubandusettevõtete klassifitseerimisalused: -Suurus- väikesed,suured -sortiment-segakompleks,piiratud seeriatega kompleks -teenindustase-selve,piiratud teenindusega -müügikorralduses-kaupluse sisene müük -asukoht-keskne ärikvartal 7. Hinnakujundus etapid ja hinnamõjurid Hind väljendab kauba väärtust turul! 1.etapp-hinnaeesmärkide määratlemine 2.etapp-nõudluse määramine 3.etapp-kulude hindamne 4.etapp-konkurentsianalüüs 5.etapp-muudekitsenduste arvestamine 6.etapp-hinnakujundusmeetodi valik 7.etapp-hinna kehtestamine ja hinnastrateegia Hinnakujunduse sisemõjurid:

Majandus → Turundus
238 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Kanada

muud elanikud 6% segarahvad 2% 15% 23% Joonis 5. Kanada rahvuslik koosseis 2.4. Hõive Kanadas Kanada on kõrgelt arenenud riik. peamiselt tegeletakse teenindusega, põllumajandusel on väga väike osa, kuna 77 % elanikkonnast elab linnades ja vaid 9% riigi territooriumist on harimiskõlblik maa, aasad ja karjamaad moodustavad 3%, metsad ja metsamaad 45%. Hõive riigis - millega inimesed tegelevad 2% 28% põllumajandus

Geograafia → Geograafia
13 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun