Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"reklaamist" - 131 õppematerjali

reklaamist on 20. saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus.
thumbnail
2
doc

Reklaamist üldiselt

Reklaamist üldiselt! Edith Leht 10c Reklaamist on 20. saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus. Ei tohi muidugi unustada, et kuigi reklaam osaleb tarbimiskultuuri kujundamises, on just tarbimiskultuuri loomus ise teinud reklaami ülepea võimalikuks. Loomulikult saab kahelda, kas reklaamil on ühiskonnas poliitilise riigiaparaadiga võrreldav mõjuvõim. Kuid reklaami rolli inimeste maailmamõistmise kujunemisel ei saa mingil juhul kõrvale jätta. Kuna reklaami positsioon ühiskonnas pole kaugeltki tähtsusetu, on ka küsimus reklaami ja eetika seoste kohta iseenesestmõistetav. Kindlasti on reklaami eesmärk selle tarbijaid mõjutada, niisiis tuleks uurida, mil määral saab või tohib reklaami süüdistada inimese psühholoogilises manipuleerimises; arvestades reklaami osa...

Meedia → Meedia
10 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kunstiarvustus: Reklaam

VAATEAKEN Arvustus Õpilane Klass: 11 A Tallinn 2011/ 12 Arvustuse kirjutamiseks valisin endale ühe enim silma jäänud ja huvitava reklaamkompositsiooni, milleks oleks National Geographicu Eesti väljaannet esitlev klaasist reklaamtulp. Taolisi reklaame on Tallinna kesklinnas mitmes kohas ( Vabaduse väljakul, Liivalaia ristmikul,Foorumi ees jne.) ning valisin Foorumi ees oleva tulba, millest veidi rohkem rääkida. Iga tulp on välisdisainilt ühesugune: must taust, millel olev kollane piklik ristkülik on seest läbipaistev ja võimaldab näha tulba sisse. Ajakirja logo kujutava kollase ristküliku all on samuti kollast värvi informatiivne tekst. Iga tulba sise...

Kultuur-Kunst → Kunst
7 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Majandusest

Ühiskond. · Majandus on see osa ühiskondlikust tegevusest,mis toodab asju ja teenuseid. 1. KÄSUMAJANDUSES otsustab riik,mida toodetakse ja mis on asjade ning teenuste hind.Käsumajanduses korraldab riik kõike.Tootmisvahenidid,tehased,tööriistad ja põllumaa kuuluvad riigile.Riigiasutused teevad pikaajalise plaani,mida tuleb toota.See tundub,et on väga tõhus.Kuid kõiki vajadusi nad ei märka või märkavad liiga hilja.Näiteks kui poes midagi otsa saab ei pruugi nad seda tähele pana,kui aga rauakaevandus plaanist maha jääb,siis pole tehastel toorainet ja tootmine seiskub. 2. TURUMAJANDUS ­majandust reguleerivad turul kujunenud suhted ja hinnad,aluseks on pakkumise ja nõudluse tasakaal.Eesmärgiks maksimaalne kasum.See on suht thus majandus,kuna kui on nt.nõudlus labidate järele,siis on mõned...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
33 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Reklaami analüüs "Ajab vanad kadedaks"

Reklaamiagentuur Tabasco Rademarile tehtud talvejalatsite reklaam "Ajab vanad kadedaks" Antud reklaam haarab retsipiendi tähelepanu oma efektse disaini ja loovusega. Samuti on pealkiri väga tabav ja huvitav. Reklaam jääb silma oma hästi õnnestunud illustratsiooni ja sõnumiga, mis kokku moodustavad ühtse terviku. Figuuri tunnuseks on esileulatuvus, ümbritsev kontekst toob figuuri hästi esile. Reklaamitav toode on keskpunktis ja jääb silma, tekib tunne nagu ese oleks käeulatuses. Visuaalselt on reklaam pilkupüüdev ja kiiresti mõistetav, samuti väga huvitav ja tabav. Sõnumi põhiapelleeringuks on atraktiivsus, maitsekus. „Ajab vanad kadedaks” viitabki sellele, et uued talvejalatsid on paremad, ilusamad, väljendavad maitsekust ning on kadestamisväärsed. Toote reklaam on unikaalne ja huvitava kontrastiga. Võrdlus vanade jalanõudega, mis kujutavad endast kadedat ussi ja tigedat krokodilli on väga efektne. Tegemist on väga huvitava lahendus...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
18 allalaadimist
thumbnail
0
docx

Popkunst ülevaade

Popkunst on lühend populaarsest kunstist (pop art, popular art). Selle kujutamisviis oli inspireeritud reklaamist, ajakirjadest, televisioonist ja koomiksitest. Kunstnikud ei tee vahet heal või halval maitsel. Kunst jälgib igapäevast modernset maailma, kus on majapidamisesemed, reklaam, staarid ja prügi

Kultuur-Kunst → Popkunst
2 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tarbimine ja säästmine

· Rikkus ­ sinu omanduses olevate asjade väärtus · Rikkuse tunnused ­ 1)kasulikkus 2)piiratud pakkumine 3)rahaline väärtus 4)omandiõigus peab olema vahetatav · Säästmine ­ sõltub: 1)tulude suurusest 2)ootustest 3)pankade intressimääradest 4)maksuseadusest · Eelarve ­ tulude ja kulude plaan ( Eelarve koostamise kolm põhisammu: 1)finantseesmärkide püstitamine 2)tulude hindamine 3)kulude planeerimine ) · Reklaamist saadav kasu ­ 1) info hindade ja uute toodete kohta 2)suureneb müüjate vaheline konkurents 3)alandab hindu tarbijate jaoks 4)maksab kinni enamike ajakirjade ja ajalehtede kulud ning kõik eraraadiote ja eratelevisioonide kulud. · Reklaamiga kaasneva ohud 1)reklaami tootmine on kulukas ning see tõstab mõnede toodete hinda 2) reklaam võib panna inimesi tegema asjatuid oste 3)meedia sõltub reklaamist

Majandus → Majandus
39 allalaadimist
thumbnail
3
txt

Mis on reklaam?

* Turunduskommunikatsioon on ettevtte suhtlus olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijatega. Lisaks reklaamile kuulub selle miste alla palju tegevusi alates suhtekorraldusest kuni telepoeni. Reklaam on massimeedias tasu eest edastatav kommunikatsioon ettevtte, organisatsiooni vi ksikisiku ideede, kaupade vi teenuste kohta eesmrgiga veenda vi mjutada vljavalitud auditooriumi ostukitumist ja/vi mttemalle. Lisaks majandusteadlastele huvituvad reklaamist sotsiaal- ja humanitaarteadlased. Kui me ksiksime reklaami mratlust viimaste kest, saaksime vib-olla selliseid vastuseid nagu jrgnevas loetelus. Semiootik viks elda, et reklaam pab tootele uusi thendusi lisada. Kultuuriteadlane pakuks, et reklaam on kultuuridokument, maailma esitamise ja tlgendamise viis. Sotsioloog arvaks, et reklaam on mudel maailmast ja maailma jaoks. Kunstiteadlane peaks reklaami vib-olla tarbe- vi kommertskunstiks.

Meedia → Meedia
49 allalaadimist
thumbnail
3
doc

“Reklaam”

igapäevaelus ja selle reguleerimist. Samuti üritaks anda teistele inimestele mõtlemisainet selle mõjust. Põhisõnum: Enne mõtle, pärast osta. Lugeja: Minu arust, selle töö lugeja võiks olla inimene, kes oma elus puutub kokku reklaamiga. Esialgne pealkiri: Mis toob meile reklaam? Kava. Sisu: 1. Reklaamist üldiselt Reklaami mõiste. Reklaam iseenesest on protsess, mis viib informatsiooni inimeseni ükskõik mis viisil ja äratab tähelepanu reklameeritavale objektile. Reklaami eesmärk. Reklaami eesmärk on teatada olemasolevast kaubast, sündmustest või teenustest. Reklaami ülesanne. Reklaami ülesanne on äratada auditooriumi huvi ning tekitama uudishimu teenuste või kaupade vastu ja nende ostmisele. 2. Poolt ja vastu argumentid. Poolt.

Varia → Kategoriseerimata
40 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Finantsid

kasutamiseks. Tuluallikad on tulu tööst, palk, rikkus ning intress. Rikkus on sinu omaduses olevate asjade väärtus. Tingimusteks on kasulikkus, piiratud pakkumine, rahaline väärtus, vahetatav omandiõigus. Säästmine sõltub tulude suurusest, ootustest, pankade intressimääradest ning maksuseadusest. Eelarve on tulude ja kulude plaan. Eelarve koostamine: 1. Finantseesmärkide püstitamine 2. tulude hindamine 3. Kulude planeerimine. Reklaamist saadav kasu on info hindade ja teiste toodete kohta, suureneb müüjate vaheline konkurents, alandab hindu tarbijate jaoks, maksab kinni ajalehtede ja ajakirjade kulud ning kõik eraraadiote ning eratelevisioonide kulud. Reklaamidega kaasnevad ohud on see, et tootmine on kulukas ning tõstab toodete hinda, võib panna inimesi tegema asjatuid oste ning meedia sõltub reklaamist. Kui planeerida säästmist, tuleb mõelda ohutusele (riik tagab sinu hoiuste turvalisuse kuni 20 000.-), tulumäärale

Majandus → Majandus
92 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tarbijad

kulud ning kõik eraraadiote eratelevisioonide kulud. Reklaamiga kaasnevad - reklaami tootmine on kulukas ning see tõstab ohud mõnede toodete hinda - reklaam võib panna inimesi tegema asjatuid oste - meedia sõltub reklaamist Millele mõelda, kui - ohutus plaanid säästa - tulumäär - likviidsus Ohutus Riik tagab sinu hoiuste turvalisuse kuni 20 000.- kroonini Tulumäär Tulumäära väljendatakse protsendina hoiustatud summast (põhisummast) aastase perioodi kohta. Intress Intress on tasu (tulu) selle eest, et loobud praegu raha

Majandus → Majandus
14 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Tarbijad ja säästjad

3. Kulude planeerimine Reklaamist saadav kasu. Info hindade ja uute toodete kohta. Suureneb müüjate vaheline konkurents. Suureneb müüjate vaheline konkurents. Alandab hindu tarbijate jaoks. Maksab kinni enamike ajakirjade ja ajalehtede kulud ning kõik eraraadiote eratelevisioonide kulud. Reklaamiga kaasnevad ohud. · Reklaami tootmine on kulukas ning see tõstab mõnede toodete hinda. · Reklaam võib panna inimesi tegema asjatuid oste. · Meedia sõltub reklaamist. Millele mõelda, kui plaanid säästa. · Ohutus- Riik tagab sinu hoiuste turvalisuse kuni 100 000 euroni. · Tulumäär- Tulumäära väljendatakse protsendina hoiustatud summast(põhisummast) aastase perioodi kohta. · Likviidsus- Likviidsus näitab seda, kui kiiresti on võimalik oma sääste rahaks muuta. Raha kasutamisvõimalus kaupade ostmisel ja maksete tasumisel.

Majandus → Arendustegevus
30 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Turism

TURISM -1960-1970 algas, sealt edasi kasvab jõudsalt -Turism e. puhkemajandus -sõltub rahalistest võimalustest, vabast ajast, transpordi võimalused, interneti reklaamist EESTI TURISMIMAJANDUSE ARENGU PLUSSID JA MIINUSED plussid: -loodus rikkalik -kultuur -arhitektuur -teenuste kvaliteet on hea -odav -väikesed vahemaad -poliitiliselt stabiilne -pole looduskatastroofe -osatakse keeli -ilusaid kohti taastatakse -shengeni leping miinused: -kliima, muutlik -hooaeg lühike -teenusta kvaliteet pole igalpool väga hea alatskivil pole eriti raha ja siis ei saa tehaaaaaaaaaa:( KRUIISITURISM-ei ööbita. n tullakse laevaga hommikul siia, õhtul minnakse tagasi

Geograafia → Geograafia
7 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Reklaam ja imagoloogia

Reklaamist on 20. saj lõpukümnenditeks vaieldamatult saanud moodsa ühiskonna lahutamatu osa. Reklaam kujundab inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates asjades kui üksnes kaubandus. Reklaam mängib inimeste maailmamõistmise kujundamisel väga suurt rolli. Põhiosa meie maailmast põhineb hetkel kaubandusele ja rahale, et saada rohkem raha on vaja inimesi mõjutada. Kaupadel on oma kuvand, oma sotsiaalpsühholoogiline isiksus, mida reklaam peab arvestama ja kujutama. Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Eriti palju on pööratud tähelepanu latetoodete reklaamile. Lapsed ei oska oma kogenematuse tõttu sageli teha valikuid. See tähendab, et lastele suunatud reklaamid ei tohiks sisaldada mõtteid, mis võiksid last kahjustada. Linnart Priimägi aga arvab oma raamatus ’’Reklaamikunst’’, et laste kaitsmine reklaamidest, ähvardab tervet ühiskonda lapsestumisega. Priimägi v...

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
41 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

milles tuuakse välja selle kauba/teenuse ainuomased soodsad omadused, tehakse seda originaalses meeliköitvas vormis ning toetutakse sealjuures ühele kandvale ideele, eksimata firma filosoofia ning firmamärgiga seonduva suhtes. Hea reklaam jätkab ja süvendab firma nimes kontsentreeritud head mainet." (Reklaamipsühholoogia, T. Bachmann 1994/lk 44) Reklaam mõjutab klienti igal juhul. Kas mõjutab positiivselt või negatiivselt, see sõltub reklaamist. ,,Emotsionaalne reageering ja hoiak reklaami või reklaamitavasse tootesse on justkui ühe medali kaks külge." (Reklaamipsühholoogia, T. Bachmann 1994/lk 87) Igale reklaamijale on tähtsaks osaks kliendi emotsioon, millega too reageerib antud tootele/teenusele. Reklaami mõju tarbijale on suurem, kui seda korratakse. Samas tuleb olla kordustega ka ettevaatlik. Mingil hetkel tekib küllastumus ja algsed emotsioonid võivad muutuda vastupidiseks

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
154 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Reklaami analüüs - e24

Reklaami analüüs Võtsin vaatluse alla veebilehe www.e24.ee reklaamid. Esilehel oli kohe märgata nelja reklaami. Reklaamiti uut Porchet, AS krediidiinfo veebilehte, mis pakub erinevadid reitingu teenuseid, aruandeid ja raporteid.Reklaamiti veel mööbli müüjat Tank, mis tegeleb mööbli müügi ja paigaldamise teenusega. Näha oli ka e24 siseseid reklaame nagu näiteks nende uudiskirja tellimise reklaami. Neljast reklaamist kolm asusid lehe ülaosas ning neid märkas kohe kui lehele siseneda. Kolmas reklaam oli lehe põhjas ja libises lehe allapoole minemisel kaasa, olles nii kogu aeg nähtaval. Kõik reklaamid olid liikuvate piltide ja kirjadega. Nad olid väga atraktiivse välimusega ja vilkusid pidevalt, nii et oli raske neid mitte märgara. Kaks reklaami koosnesid nii piltidest kui tekstist, ülejäänud kaks koosnesid ainult tekstist.

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
8
doc

REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE

Lions reklaamifestivalil. Samas ei pruugi Lõvi võitnud reklaam veel klienti, kes selle tellis, sugugi õnnelikuks teha ­ loovuse ja reklaami ärilise edukuse (efektiivuse) vahele ei saa võrdusmärki tõmmata (Sinisalu, H. 2005). 2 Loovuse puudujääke saab muidugi kompenseerida väga hea pakkumisega: kui kaup poolmuidu ära kinkida, siis piisab ka oma firma sekretäri kujundatud reklaamist. Aga oluliselt efektiivsem on kulutada raha hea reklaami tegemisele ja oma kaupa kallimalt müüa (Sinisalu, H. 2005). Teatud määral vastukaaluks Cannes Lionsi sarnastele, reklaami kunstilisi aspekte väärtustavatele festivalidele kutsus Ameerika Turundusliit (American Marketing Association ­ AMA) juba aastakümneid tagasi ellu reklaamide efektiivsust väärtustava konkursi nimega EFFIE. Täna peetakse EFFIE-t kolmekümnes riigis üle maailma

Meedia → Reklaam
34 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Filmi "99 franki" küsimused ja vastused

2. Miks tasub reklaamis nalja teha? Sest kui reklaam ajab inimese naerma siis jääb talle see toode meelde rõõmsamana/õnnelikumana kui tavalise reklaami puhul ning poest toodet ostes võib just inimene sellepärast osta selle kindla toote,kuna talle jäi see meelde naljakana. 3. Miks on vaja toote reklaami jaoks määrata sihtgrupp (väsinud koduperenaine jogurtile näiteks)? Sest see kindel toode on mõeldud ühele kindlale sihtgrupile. Näiteks jogurtit ostavad rohkem vanemad ning reklaamist näeksid nad siis, et paljud nende sarnased ka ostavad samat toodet. 4. Miks tahavad mõned tootjad (reklaami tellijad) vanu ja igavaid lahendusi? Sest tootjad ei julge lasta teha reklaami, mis oleks uuem ja huvitavam. Nad kardavad, et inimestele ei meeldi sellised reklaamid ning seepärast lastaksegi teha ikka samu vanu ja igavaid reklaame. 5. Mis on kuldne langevari? Suur summa, mis saadakse lahkumishüvitisena. 6. Kas inimestel on parim-enne tähtaeg?

Meedia → Meedia
5 allalaadimist
thumbnail
13
docx

POPKUNST

staarid ja prügi. Kunstnikud kasutavad frontaalseid kaadreid ja perspektiivvaateid. Lõuendid näivad lihtsate ja mõistetavatena, tegelased ja esemed on kaunistatud reklaamilikult erksate ja sageli kooskõlata värvidega, mis loovad uue lähenemise tegelikkusele. TARBEKUNST AUTOR: Roy Lichtenstein ROY LICHTENSTEIN Roy Lichtenstein on pop art kunstnik, ta elas 1923-1997 aastatel. Ta võttis teemad reklaamist ja argistest tarbeesemetest.1960.aastal hakkas ta huvi tundma Ameerika koomiksite vastu. Kunstnik allutas oma stiili koomiksite jahedal joonistuslaadile. Ta kasutas helgeid, kriiskavaid värve ja trükitööstuse stiilti. MAALIKUNST AUTOR: ANDY WARHOL Andy Warhol Andy Warhol sündis 6.augustil 1928 Pittsburgis ja suri 22.veebruaril 1987 New Yorgis. Ta oli ameerika popkunstnik, näitleja, graafik ja filmitegija. Tema vanemad olid russiini päritolu

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
20 allalaadimist
thumbnail
14
ppt

Telekommunikatsioon ja meedia

Eesmärgid Reklaami tähtsus inimestele Raadiojaamade kuulatus Ajalehtede ja ajakirjade loetavus Telezanrite vaadatus Meedia roll elus 16-20 vanuserühm Reklaam on vajalik Lühike, konkreetne ja humoorikas reklaam Vähem kollast ajakirjandust, rohkem meelelahutust Meedia mängib suurt rolli 21-40 vanuserühm Reklaami tähtsus ei ole suur Tabav ja arusaadav reklaam Vähem rämpsu (vanad uudised, reklaame) Meedia tähtsus keskmine 41-55 vanuserühm Ei lase mõjutada reklaamist Tutvustav ja mitte pealetükkiv reklaam Soovivad näha rohkem erapooletust ja sügavamat analüüsi Meedia vajadus on igapäevane 56-70 vanuserühm Reklaami mõjutavus väga väike Vaimukas ja kunstiline reklaam Tahavad näha rohkem lisalehti ajalehtede ja ajakirjade vahel Meedia roll pole suur, aga peavad tähtsaks igapäev 1,5 tundi kuulata ja vaadata päevasündmusi Populaarsemad TV saatejuhid Populaarsemateks TV saatejuhtideks osutusid meie küsitluses Mihkel Kärmas,

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Mis oli strateegial viga

Peale selle oli ajalehes häid karikatuure ja koomikseid ning "kollastel" lehekülgedel sportlaste elu kajastavat keelepeksu. Ajalehe mahuks oli 24 või 32 lehekülge, millest kolmandik oli värvitrükis. Ametisse palgatud rahandusjuhi arvates tuli selleks, et saavutada tasuvuspunkt (15 tuhat ajalehte) nelja aastaga, hõivata valdav osa kogu Eesti vastavast turust. Esimesel kolmel aastal oleks ajaleht kahjumis. 70% müügitulust pidi laekuma ajalehtede müügist, 30% reklaamist. Põhiline levi pidi toimuma ajalehekioskite kaudu. Esimesel tegevusaastal ilmnesid mitmed raskused. Kuna ajaleheturg oli küllastunud paljudest väga erineva tiraaziga väljaannetest, ei taganud ajalehe väljalaskega seotud miljonikroonine reklaamikampaania märkimisväärset edu. Esimesel tegevusaastal jäid müük ja reklaamist saadav tulu oodatust märksa väiksemateks. Isikliku autoga liikuvad inimesed ei soovinud ajalehti osta mitte kioskist, vaid nad eelistasid kodukannet

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Rahapesu situatsiooni ülesanne

SITUATSIOONIÜLESANNE Probleem on kogu organisatsiooni tasandil. Otseselt esisneb probleem ettevõtte omanikul Riho Kullassepal, kes peaks ka probleemile lahenduse leidma. Probleemi mõju ulatus on suur, haarates kogu organisatsiooni, sest viis ettevõtte juba teisel väljaandeaastal pankrotti. Probleemi tunnused 1. Müügist ja reklaamist saadav tulu jäi oodatust väiksemaks. 70% müügitulust pidi laekuma ajalehtede müügist ja 30% reklaamist. 2. Klientide puudus, kuna põhilevi toimus kioskites kuid kliendid eelistasid kojukannet. 3. Lugejaskond polnud piisavalt suur, et ostaks spordipäevalehte. „Eestis pole pisavalt spordifanaatikuid, kes loeksid oma päevalehte.“ Põhjused kohe iga tunnuse kohta, eraldi 1. Riho Kullassepp paigutas raha valesti. Ta investeeris esimesel aastal algkapitali liigselt: ostis tugeva ülepakkumisega tehasehoone kesklinna lähedal, hankis kaasaegse

Majandus → Rahanduse alused
6 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Juuksed

Juuksed Meie esivanematel oli terve keha karvadega kaetud ning need kaitsesid neid külma ja teiste ebasoodsate ilmastikutingimuste eest. Tänapäeval on igal inimesel peas umbes 50 000 juuksekarva, keskmiselt 200 karva ruutsentimeetril. Kuu jooksul kasvavad juuksed 1cm võrra. Kui juurde kasvanud otsad üksteise otsa jätkata, siis toodab keha päevas 30m karvu. Suvel kasvavad juuksed kiiremini kui külmaga. Ühe juuksekarva eluiga on kaks kuni kuus aastat, siis langeb ta välja. Juukseharjast võib päeva jooksul leida umbes sada karva - niipalju kaotab inimene neid päevas. Pealael leidub keskeltläbi 380 juuksekarva ühel ruutsentimeetril. Nende üldarv on 80 000 kuni 150 000, blondidel enamasti rohkem, brünettidel vähem, satäänidel ja punapeadel veelgi vähem. Juuste arv on sündimisel kaasa antud nagu närvirakkude arvgi. Elu jooksul neid juurde ei teki, nende arv võib ainult väheneda nagu näiteks kiilaspäisu...

Meditsiin → Terviseõpetus
22 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kunstivoolud

* provokatsioonid Kunstnikud: * * Metafüüsiline Maal 1917-1921 üleminek dadaismist sürrealismile Sürrealism 1923 - 1945 * allikateks fantaasiarikkus * seemed moondati elavaks kehaks ja vastupidi * ei arvestata moraali, religiooni ega tavasid Kunstnikud: · Salvador Dali · Rene Magritte · Max Ernst Naivism * vahetu, lihtsameelne, sarnane laste joonistustega * julge, abitu, palju detaile Kunstnikud: * Henry Rousseau * Paul Kondas Popkunst 1950- täna * reklaamist pärinevad detailid * kasutati akrüülvärve * kleebiti võõraid materjale lõuendile * tegelase ja esemed kaunistatud erksate värvidega Kunstnikud: * Claes Oldenburg * Andy Warhol * Richard Hamilton Installatsiooni kunst * ruumiline kompositsioon * omavahel kombineeritud seemed Kunstnikud: * Richard Wilson * Walter De Maria Minimalism alates 1964 · vähe kaunistusi ja ilustusi · keskendutakse ainult hädavajalikule Kunstnikud: * Dan Flavin * Land Art 1965 - 1972

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
53 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Reklaamianalüüs

Antud reklaam oma laulu ja selle armsa ühe minutilise videoga puges hinge, ning kui pean sokolaadi ostma, siis ikka meenub see südamelähedane reklaam ja valingi Kalevi sokolaadi. Usun, et ei ole ainuke inimene, kes niimoodi mõtleb ja arvab. Eriti hästi müüb see reklaam jõulude ajal, millal seda ka näidatakse. Sest jõulude ajal tehakse kingitusi ja lisatakse tahvel sokolaadi ja pole kahtlustki, et valitakse Kalevi sokolaad. Sest ka reklaamist oli näha, et selle sokolaadi saamine tegi kõigil tuju heaks.

Meedia → Reklaam
24 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Ettevõtte analüüs

- poodides uute toodete tutvustus (degusteerimine) Müügikanalid: - poed Eestis Sihtgrupp: - eelmisel aastal läbiviidud uuringu põhjal võib öelda, et peamised kliendid on eestlased vanuses kuni 34 aastat ( mis ei tähenda, et ei ole vanemaid ) - pered, kus on kuni neli inimest - peamised külastajad pealinnlased - sissetulek rohkem, kui 7000.- kuus Tulude struktuur: - Tulud müüdud kaupadelt - Kohapeal tehtavate toodete tulu (köök) - Reklaamist saadav tulu Kulude struktuur: - Sponsorlus - Halduskulud - Logistikakulud - Turunduskulud - Tööliste palgakulud - Tootmispinna üürikulud - Müügiks ostetud kaupade kulud

Majandus → Majandus
327 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Täiendkaubad – kas tootjate võimalus ebaausateks kokkulepeteks?

Inimesel on tunustuse vajadus, ja arvatakse et auto ilusad valuveljed aitavad sellele kaasa. Kui vaadata palju maksab auto kõige lihtsamas baasvarustuses, siis tndub et ta ei ole eriti kallis. Nii nagu reklaamis, aga seal ikka auto näidatakse kallimas varustuses, ja kui auto meeldis ostja läheb seda ostma. Aga siis avastab et auto polegi nii äge, ja ikka vaja veel velge ja nahkpolstri ja kõik teised asjad, sest autost ju tehtud reklaamist selline äge kuju. Kuigi see ei ole kõige suurem pettumus. Kõige põnevam algab peael auto ostu, inimene avastab et kindlasti peab auto läbima autoülevaatust ja erinevaid hoolduseid. Kuna autoga koos läheb garantii siis sa oled kohustatud ka kõiki neid läbima. Auto täiendkaup on garantii, see omaette koosneb ka hooldudest ja erinevatest tingimustest. Keegi tootjatest enam ei tee autot mis kestab kaua ja on vastupidav. Tehnoloogiat on

Majandus → Mikro-makroökonoomika
17 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Grafiti

1980. aastate alguses sai aga grafiti meedia mõjul moeasjaks, jõudis kunstigaleriidesse. Kirjutajate seas on kunstnikke, arhitekte ja disainereid, kes ei soovi enam olla anonüümsed. Hip-hop kultuuri tekkega 80ndate alguses jagunesid grafitiga tegelejad kahte leeri: Kunstiväärtusele orienteeritud hakkasid grafitiga süvendatult tegelema, otsisid aina uusi võimalusi ja vorme. Nende tööd muutusid rafineeritumaks ning nad eemaldusid grafiti tegemisel selle algsest eesmärgist ­ reklaamist. Nad püüdlesid grafiti kui kunstivormi poole, mis ajas muutub ja areneb. Arendati välja uusi stiliseeritud kirjaviise ja mõistatuslikke värvilise spray-kunsti vorme. Teised jäid traditsiooniliste seinagrafitite juurde. See kultuur oli suunatud põhiliselt noortele ja ühendas kirjutajaid, kunstnikke, räpp-muusikuid, DJ'sid ja breiktantsijaid. Sellest sai niiöelda tänavagrafiti kultuur Eesti Vabariigis on grafiti tegemine pinna omaniku loata vastavalt Eesti Vabariigi

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
30 allalaadimist
thumbnail
1
docx

"Mida vaatan telerist"

Teler võib pakkuda vajalikku infot, kui ka vajamatut prahti ja selle üle otsustab vaataja ise, mis on huvipakkuv ja mis mitte. Reklaam on midagi, milleta ei saa telerit vaadates hakkama. Firmad on sunnitud kulutama miljoneid reklaamile, millel pole mõtet, mis ainult kordavad nende nime rohkem kui tavaliselt. Nad teevad seda, sest kõik teevad nii. Söögikohta minnes küsitakse, mida soovite juua, kui pole eelistust, mõtlete kohe telerist nähtu peale ja tellite Coca-cola. Seda reklaamist loodetaksegi. Kuid mõelda, ei anna reklaam meile rohkem infot, kui me juba teame. Me teame, et Coca-cola on jook, et see tuleb erinevates suurustes pudelites. Need on reklaamid, mis tahavad meie mõtlemist muuta. Loeb ainult, kas sulle meeldib kaunis tütarlaps või karu, kes on reklaamnägu, kuid pole tootega kuidagi seotud. Meeldivad on reklaamid, mille iseloom on meeldetuletus. Ma saan teada, millal algab lemmikfilm või korvpallimats, mis on huvipakkuv

Eesti keel → Eesti keel
12 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Rahapesu situatsioon

MA Situatsiooniülesanne (15.03.2011) Riho Kullasepp asutas 90ndatel ,,raha pesuks" kõrgkvaliteetse spordipäevalehe, mille põhiline müük pidi toimuma kioskite kaudu. Edu saavutamiseks investeeris kaasaegsesse tipptehnoloogiasse (paber) ja tööjõudu (meelitas konkurentidelt üle ajakirjanikud makstes 3-5 korda rohkem palka). Ostis tugeva ülepakkumisega tehase. Kapitalimahutused nõudsid poole tema varandusest. Kuna ajalehe turg oli küllastunud, tekkisd esimesel aastal juba raskused. Oodatud tulu jäi saamata. Paljud inimesed eelistasid kioskist ostmise asemel aga kojukannet ning Riho pidi tegema lisainvesteeringuid. Lõpuks ilmnes, et Eestis pole piisavalt spordifanaatikuid, kes oma päevalehte loeks. Teisel aastal kuulutati välja pankrot. 1.PROBLEEM Probleemi tasand? Probleem on kogu organisatsiooniga seotud.Kellel on proble...

Sotsioloogia → Organisatsiooniline käitumine
99 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Meedia mõju

Massikommunikatsioonivahendite rohkus tänapäeva maailmas tähendab, et me ei pääse nende väljastatava info tajumisest. G. Orwelli romaanis "1984" oli igas korteris kohustuslik teleekraan, mille kaudu inimest jälgiti ja propagandat tehti. Praegusel ajal on peaaegu iga eurooplase kodus televiisor ja seda täiesti ilma sunnivahenditeta. Vaatajat püütakse selle kaudu mõjutada siiski sama intensiivselt kui Orwelli teoses. Selleks motiveerib meediategelasi reklaamist saadav kasum, mis sõltub otseselt kanalit jälgima meelitatud inimeste arvust. Seetõttu püütakse teavet esitada võimalikult tähelepanu köitvalt ja mõjusalt. Võime kindlad olla, et massiteabevahendite pakutav info meie tajuvälja jõudes meid mõjutab. Meedia tekitatud muutused inimese mõttemaailmas võivad olla nii kasulikud, kahjulikud kui ka mõjutud indiviidi huvidele. Massiteabevahenditest ammutatav faktiline info on meile kasulik ja seda me meedialt ka ootame

Eesti keel → Eesti keel
593 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kirjand: Meedia juhib ja mõjutab meie elu

Meedia juhib ja mõjutab meie elu Me elame ajastul, kus on informatsiooni üleküllus. Esimest korda ei sõltu me info saamisel postiljoni tujust ja tervisest. Meedial on meie elus suur roll ­ isegi minu kirjandi esimesed laused on mõjutatud Eesti telekanalitel ilmuvast reklaamist. Ajakirjanduses, televiisoris ja reklaamidel seisvad väited ja soovitused mõjutavad nii suuri ja väikeseid inimesi ja võivad suunata meie käitumisharjumusi ja hoiakuid. Mõnda aega tagasi, kui isaga poes käisime, nägime situatsiooni, milles oli näha kuidas meedia võib mõjutada väikeseid lapsi. Sel korral seisis ema väikese lapsega võiete riiuli ees ja soovis osta Becel´i margariini, kuid laps polnud temaga nõus. Pisarad silmist voolamas soovis

Eesti keel → Eesti keel
108 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Retsensioon "Meedia roll tänapäeva maailmas"

huvitatud nn. ,,kollasest ajakirjandusest". Demokraatlikus riigi on ajakirjandusel ja meedial üldse suured õigused. Ei nähta piire. Meedia on kiireim info levimise viis ja seda kasutatakse ära. Kõik jõuab inimestele koju kätte- kaasaarvatud reklaam jms. Lõiku, milles autor kirjeldab poliitilist poolt ja valimiste-eelset reklaami ei oleks minu arvates vaja enam välja tuua, kuna seal kordab essee tegija end eelmistes punktides öeldu najal. Reklaamist kui sellisest on ta juba eelnevas maininud ja ka sellest, kuidas see mõjutab üksikisikuid ning firmasid või teisi ettevõtteid. Inimesed, kes meediasse satuvad pahatihti sealt enam välja ei saagi. Ajakirjanikud lihtsalt ei jäta neid rahule. Kui sa meediaga hästi läbi ei saa siis meedia muudab sind teiste ees pahaks inimeseks. Nii lihtne see ongi. Kokkuvõtteks ütleksin, et autor on töös vastanud oma tõstatatud küsimustele

Kategooriata → Väljendusoskus
286 allalaadimist
thumbnail
3
doc

"Tehnoloogia tarbimine ≠ Tehnoloogia kasutamine“

eseele ,,Tehnoloogia tarbimine Tehnoloogia kasutamine" Juhendaja: Rein Paluoja dots. Tallinn 2010 Retsensioon Retsenseeritavaks tööks on essee teemal ,,Tehnoloogia tarbimine Tehnoloogia kasutamine". Antud teose eesmärgiks on panna inimesed mõtlema tehnoloogiavidinate vajaduse üle ja piirama oma oste. Autor räägib tehnoloogia arengust ja reklaamist mis meid vidinaid ostma paneb. Teema valik on väga hea ja kaasaegne kuna tehnoloogiaviginate liigne ostmine on suureks probleemiks tänapäeva ühiskonnas. Uued tehnoloogia imed on inimeste jaoks muutunud pigem moe kui mugevuse asjaks ning tihtipeale ei mõelda üldse asja vajalikusele selle ostmine juures. Autor alustab oma tekstis just tehnoloogia arenguga, mida ta liigitab kolme faasi ja käsitleb kõiki lühidalt ning alles seepärast liigub vidinaid ostma sundivate tegurite juurde

Kategooriata → Väljendusoskus
30 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Riigiõiguse kodutöö

Riigikogu on lootnud, et antud normiga on valimised ausamad. Eeldati, et erakonnad, mis kulutavad rohkem raha reklaami peale valimiste eel, pälvivad ka suurema eelise valijate häälte saamises. Kodanikul on värskelt meeles just see partei, kelle reklaame on ta lähiajal kõige rohkem näinud. Vaieldav on, kas valija just sellele erakonnale ka hääle annab, kuid oht on sellegipoolest olemas, et otsus võib tulla lähtuvalt hiljuti nähtud reklaamist. Erakondi peab valimistel kohtlema võrdväärsetena. Seega on lubamatu, kui ühel parteil on raha tõttu eelis teise ees ­ eeldades, et rohkem reklaami investeerinud erakonnal on suurem võimalus hääli saada. Iseenesest eesmärk on vägagi põhjendatud, sest ideeliselt aitaks see tagada valimiste ausamad ning vähem mõjutatud tulemused. Probleem tekib valitud vahendiga ­ välireklaami keelamine aktiivse agitatsiooni ajal

Õigus → Õigus
114 allalaadimist
thumbnail
26
pptx

Reklaamianalüüs 1 osta.ee

REKLAAMIANALÜÜS  Reklaamianalüüs on tehtud osta.ee veebikeskkonna  2014. aasta jõuludeks välja lastud reklaami põhjal  Osta.ee lehekülge vaadatakse iga kuu üle 20 miljoni  korra!   Osta.ee eesmärgiks on pakkuda parimat ostu­müügi  keskkonda kõigile kauplejatele, pakkudes  kaasaegset veebitehnoloogiat ja parimaid lahendusi.  Link reklaamile on siin:  https://www.youtube.com/watch?v=zpxXDLdtcIY 1. TOODE/TEENUS  •OST    •MÜÜK    •OKSJON     •FOORUM  Osta.ee eesmärgiks on pakkuda ostjatele/müüjatele tõhusat  keskkonda, mis võimaldab lihtsalt, kiirelt ning mugavalt  pakkuda välja oma tooteid ja teenuseid ning leida neile ka läbi  atraktiivse hinna ostja.  Pakutakse võimalust valida erinevaid hinnamääranguid oma  toodetele: peamiseks vormiks on elektrooniline oksjon, aga  võimalus on ka kasutada fikseeritud hinnaga ja kombineeritud  hinnaga müügivorme.  Turvaliseks kauplemiseks pakutaks...

Meedia → Reklaam
17 allalaadimist
thumbnail
38
pptx

Tarbimine ja säästmine

Eelarve Eelarve on tulude ja kulude plaan. Eelarve koostamise kolm sammu: 1. finantseesmärkide püstitamine. Kuna paljud raha nõudvad elusündmused on ette teada ­ sünnipäev, lapse koolilõpetamine, eluaseme kindlustusmakse jne ­ saab needki vastava kuu eelarvesse sisse arvestada ning vajadusel alustada raha kogumist. 2. tulude hindamine 3. kulude planeerimine Reklaamist saadav kasu info hindade ja uute toodete kohta suureneb müüjate vaheline konkurents alandab hindu tarbijate jaoks maksab kinni enamike ajakirjade ja ajalehtede kulud ning kõik eraraadiote eratelevisioonide kulud. Reklaamiga kaasnevad ohud reklaami tootmine on kulukas ning see tõstab mõnede toodete hinda reklaam võib panna inimesi tegema asjatuid oste meedia sõltub reklaamist Säästmine sõltub: tulude suurusest ootustest pankade intressimääradest maksuseadustest

Majandus → Majandus
14 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Kes tahab lennata, valib ka kõrguse

ilmtingimata vajalik. Läheb vaja lihtsalt kedagi, kellele silma jääda. Meelelahutusäri on miljardi dollari äri ning kui sinna saada, siis on põhimõtteliselt ka tulevik kindlustatud. Reklaam müüb, ning kui seda osatakse hästi teha, siis on raudpolt, et ka lend kulgeb ülevalpool pilvepiiri. Mina arvan, et kõrge lennu jaoks ei ole tarvis haridust, saab ka ilma selleta. Haridus annab küll inimesele lisaväärtust, kuid tegelikult sõltub kõik muust. Edukus algab reklaamist, kui osata end hästi reklaamida, siis on ka kõik uksed valla, samuti tuleb olla õigel ajal õiges kohas. Headeks näideteks on Rastignac ja Carmen Kass, nad mõlemad saavutasid elus kõrget edu ilma hariduseta.

Eesti keel → Eesti keel
53 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Ajakirjandus tänapäeva eestis.

Loodeti vabadust ning jagati õiget informatsiooni, mis tagas inimestele lootuse. Riigi majandus oli madalseisus aga vähemalt oli kuulda tõde. Erinevalt enamikust postkommunistlikest maadest, kus on täheldanud nn. Itaalia sündroomi ehk meedia kontrollimist poliitilise võimu poolt nii otsese sekkumise kui ka majanduslike vahenditega, saavutas Eesti ajakirjandus (eriti trükisõna) kiiresti sõltumatu positsiooni ehk teiste sõnadega, muutus sõltuvaks turust ja reklaamist. Lühikese aja möödudes, muutus ka ajakirjanduse formaat Eestis kiiremini ja teistmoodi kui muudes postkommunistlikes maades. Oma märki tuli maha jätma kollane ajakirjandus ,,õhtulehe" ning ,,sõnumilehe" näol. Ja see on jätkunud tänapäevani. Meelelahutus ja uudis onpõimunud, tõrjudes tagaplaanile analüüsi ning harimise. Ümbritsevas elus toimunud ja toimuvate muutuste mõtestajana ei ole Eesti ajakirjandus

Eesti keel → Eesti keel
139 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tarbija majanduses

Tarbija vajadused Maslow ­ vajaduste hierarhiline struktuur 1. Füsioloogilised- toit, puhkus 2. Turvalisusvajadus-ohutus, rahulikkus 3. Kuuluvus- ja armastusvajadus-kiindumus, omaksvõtt 4. Enesest lugupidamise vajadus-hekskiit, tunnustus 5. Kognitiivsed vajadused-tedmised, arusaamine 6. Esteetilised vajadused-ilu, kord 7. Eneseteostusvajadus Arvatakse, et tarbija käitub ratsionaalselt ­ tunneb oma erinevaid vajadusi ja teab erinevaid võimalusi, mis aitavad neid rahuldada. Tarbija sissetuleku allikad: töö, turu investeeringud(dividend, intress, rent), muud tulud(loteriivõit, pärandus), osadel valitsuse ümberjaotatud maksed (toetused). Brutopalk ­ väljateenitud palk Tarbija kui säästja Säästukoha valikul tuleb arvestada tulusust(intressimäär) , ohutust ja likviidsust(kui kergesti sääste saab rahaks muuta). Säästuko...

Majandus → Majandus
25 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turundus ja müügijuhtimine

Pizza Koju kulleriteenus muretseb selle eest, et klientide elud oleksid võimalikult kergeks ja mugavaks tehtud ning kõhud täis söödud. Selle nimel töötab hästi organiseeritud töö meeskond, kelle põhieesmärgiks on klientide rahulolu neile osutatud teenusega, kuna rahulolev klient, on potentsiaalne püsiklient. 9 HEAD JA HALVAD NÄITED TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONIST Halvad näited: 1) Näide "Maiasmoka" reklaamist. Korraga reklaamitakse kahte omavahel seosetut ja täiesti erinevat produkti - spa teenused ning maiustused. Aru võiks veel saada, kui reklaamitaks koos näiteks jõusaali ning spordi toidulisandeid, kuid selline variant viib väga segadusse. 10 2) Näide Firma "DG Management Group" teenuste pakkumisest. Esmapilgult on kodulehekülg

Majandus → Turundus
40 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Isiksus ühiskonna surve all, kirjand

hakkama. See saade näitas, et tänapäeva ühiskonnast tulnud surved mõjuvad lastele ning just nemad peegeldavad süngeid 21.sajandi elu mustreid. Meie riik on turumajanduslik, kus kehtib nõudluse ja pakkumise suhe ning konkurents. Selle tulemusena esineb meedias ohtralt reklaame, mis võib muuta inimese suhtumist toodetesse. Alkoholireklaamid on osavalt tehtud nauditavaks. Näiteks Saaremaa viina reklaamist tuntud lause "Võtame mõnuga" on mitmetel pidutsevatel noortel võetud kasutusele motona. Seda enam: reklaamitakse ka ravimeid, mis leevendaksid alkoholi tarbimisele järgnevat halba enesetunnet. Sellised reklaamid mõjutavad noore areneva inimese kujunevat isiksust ja arusaama alkoholi tarbimisest. Need viivad noore inimese kiirelt alkoholismi teele ning alkohol rikub käitumisharjumusi ja eluviisi.

Eesti keel → Eesti keel
101 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaam

Kui tekst on esitatud kirjatekstina ekraanil, siis kehtivad selle kohta kõik need mõisted, mida kasutatakse ka trükireklaami kirjeldamiseks ja analüüsimiseks. Raadioreklaami elemendid on samuti taandatavad reklaami elementideks ning me saame neid analüüsida samu mõisteid kasutades. 2 Esimene küsimus, mille peame seoses reklaamiga esitama, on : kas see on tõsi? Seda võib olla raske kindlaks teha, sest vaid väga väike osa tänapäeva reklaamist apelleerib põhjendatusele. 19. sajandil lubasid reklaamid üheainsa tabletiga ravida tervet hulka füüsilisi vaevusi. Tänapäeval võtavad üha enamad riigid kasutusele ranged reklaamireeglid, mis keelavad valeväidete esitamise. See on positiivne areng. See ei pruugi takistada kõiki valesid, kuid annab igaühele, kes tunneb, et teda on eksitatud, võimaluse edasi kaevata. Teine võte, mida reklaamindus kasutab, on sideme loomine toote ja meie vahele

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
13
odp

Popkunsti tekkimine ja areng Inglismaal.

Seda tajusid puudujäägina ja püüdsid ületada mõned noored kunstnikud näituses ,,Elu ja kunsti paralleel" (1953), ,,Inimene, masin ja liikumine" (1955) ning ,,See on homne päev" (1956). http://www.youtube.com/watch?v=-IxcJsXyWtQ&feature=player_embedded Tunnused Kunstnikud katsetasid kõige värskemate tehniliste ja kommertsvõtetega: akrüülmaal, maalile võõraste materjalide kleepimine lõuendile, serigraafia jne. Inspireeritud reklaamist, ajakirjadest, televisioonist ja koomiksitest. Kunstnikud ei tee vahet heal ja halval maitsel. Kunst jälgib igapäevast modernset maailma, kus on majapidamisesemed, reklaam, staarid ja prügi. Kunstnikud kasutavad frontaalseid kaadreid ja perspektiivvaateid. Lõuendid näivad lihtsate ja mõistetavatena, tegelased ja esemed on kaunistatud reklaamilikult erksate ja sageli kooskõlata värvidega, mis loovad uue lähenemise tegelikkusele. RICHARD HAMILTON

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
51 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Mina ja meedia

Mina ja Meedia Mis on üldse meedia? Meedia on suure levialaga kommunikatsioonivahendite rühm,mis mahutab suurt osa ühiskonnast. Meedia ümbritseb meid iga päeva elus ja kuidas see mind mõjutab? Tänapäeval puutub meediaga kokku igal pool ja selle tähtsus minu elus kasvab igapäevaga.See mõjutab minu igapäevaseid otsuseid,käitumist,tundeid ja suunab mind valikuid tegema.Meediaga puutun kokku kõikjal,kodus,koolis,tööl,poes ja isegi tänaval,kus värvilised plakatid mind hommikul tervitavad .Ka kaasrahvas,kes hommikuti trollis veel ajalehte loevad. Tõesti kisub silmad ajalehele, mitte taskust telefoni haarama. Aga ennem kui trolli jõuan alustan sellest,et hommikul esimese asjana saadab delfi äpp mulle piiksuga märguande,et -"Hei värsked uudised ootavad sind!"-,mis mõjutab omakorda jälle minu hommikuseid rutiine,eriti kui uudis on huvitav ja kaasahaarav. See avardab ju minu silmaringi, sa...

Meedia → Meedia
8 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Reklaami analüüs Pentax'ist ja Renault'ist

Reklaami analüüs _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 1. Kellele on reklaam suunatud ja kuidas on reklaami sihtgrupp välja toodud? Põhjenda. Antud reklaam on suunatud enamjaolt just nendele inimestele, kes on algajad fotohuvilised. Samas võib öelda, et antud reklaam on suunatud ka inimestele kellel on kaamera, aga mitte peegelkaamera. Reklaami sihtgrupp on toodud välja suures ning...

Meedia → Meedia
25 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Meediaeetika

Eetika Kui öeldakse, et mõni inimene või tegu on eetiline või ebaeetiline, siis antakse sellele inimesele või teole hinnang: seda kas kiidetakse või laidetakse. See tähendab, et eetilised või moraalialased väited on ettekirjutavad ehk normatiivsed. Eetika on filosoofia haru, mis tegeleb inimeste ühiskondliku ja isikliku elukorralduse viiside seletamise ja põhjendamisega. Eetika võib tähendada lisaks filosoofia valdkonnale ka mõnda konkreetset eetilist süsteemi või olemasolevat eetiliste hoiakute kompleksi, nt meditsiinitöötaja ametieetika, spordieetika, ajakirjanduseetika, internetieetika, ärieetika, röövlieetika, külaeetika. Eetika kui distsipliin jaguneb teoreetiliseks ja praktiliseks. Teoreetilise eetika alla kuulub näiteks metaeetika, mis uurib abstraktseid küsimusi: kuidas me üleüldse saame teada, mis on hea ja mis on halb; kas ,,hea" ja ,,halb" on asjade seesmised omadused või inimeste kujutlus. Teoreetilise eetika juurde kuuluva...

Meedia → Meedia
151 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Uurimistöö GMO-de kahjulikkusest

Hüpotees Kas geneetiliselt muundatud toiduained on tervisele ohtlikumad kui muundamata toiduained? 3 Vändra Gümnaasium Kokkuvõte Oletan, et geneetiliselt muundatud toiduained on inimese tarvisele kahjulikumad kui toiduained, mida pole muundatud. GMO-dest rääkides nimetatakse tavaliselt riskidena keskkonna-, tervise- ja sotsiaal- majanduslikke riske, samuti eetilisi küsitavusi. Kuigi GMO-de reklaamist jääb sageli mulje, et tegemist on taimedega, mis on suuremad, kõrgemad, saagikamad ja sellega põhjendatakse nende vajalikkust, ei ole see päris nii. Ükski turul olev GMO ei ole otseselt saagikamaks muundatud, kuid GMO-d võivad siiski kaudselt vähendada põllumajanduses tehtavaid kulutusi. Tänase seisuga turul olevad muundkultuurid on kas pestitsiidi ekspresseerivad ja seega kahjurikindlamad (nn Bt taimed) või umbrohumürke taluvad (nn HT taimed),

Bioloogia → Bioloogia
25 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Inglise keel: Letter of complaint

Näidiskiri You and your friends rented the holiday apartment in the advertisement below for a week. However, there were a number of problems and you left after just three days. You have decided to write a letter of complaint to the agency you rented the apartment from. Read the advertisement and the Notes you have made. Then write your letter to the agency, saying why you are dissatisfied and telling them what action you want taken. (Sina ja sinu sõbrad rentisid puhkuseks korteri nädalaks reklaamist, mis on siin all. Kuid, seal oli mitmeid probleeme ja te lahkusite juba kolme päeva pärast. Sa oled otsustanud kirjutada kaebekirja agentuurile kellelt rentisite korteri. Loe reklaami ja märkmeid mida kirjutasite. Seejärel kirjuta kiri agentuurile , räägi miks te polnud rahul ja mida te tahate et nad teeks.) Ustavalt teie Sally Brown Kaunis rannaäärne korter rentida 1) Ruumikas korter 50 meetrit liivarannast 2) Kolm magamistuba. Hästi varustatud köök 3) Suur rõdu ja hea vaade

Keeled → Inglise keel
15 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Juuksed

Sisukord Sisukord............................................................................................................................... 1 Sissejuhatus..........................................................................................................................2 Juuksed.................................................................................................................................3 Juuste hooldus......................................................................................................................4 Juuste pesemine................................................................................................................... 5 Tuntumad palsamid..............................................................................................................5 Kokkuvõte...............................................................................................................................

Inimeseõpetus → Inimese õpetus
36 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Õppige seda tõsiselt võtma, mis on tõsiselt võtmist väärt..

et juhtiv valitsus otsustab, mida inimesed peaksid arvama ja mõtlema. Demokraatlikus riigis, nagu Eesti, meedia tsensuuri ei läbi, ent kui mittedemokraatlikes ühiskondades rahastab nii ajakirjandust, televisiooni kui raadiot riik, siis nii-öelda vabades riikides peab meediaettevõte end ise ülal pidama. See tähendab omakorda, et iga päev lehte lugedes või oma lemmiksarja vaadates ei sa üle ega ümber reklaamist. Ostmist, müümist, vahetamist ning päev-päevalt järjest jõulisemalt pühamuteks muutunud ostukeskusi propageeritakse iga päev ja see ei saa jääda märkamatuks. Kui piibel käsib inimesel elada ennastsalgavalt ja ligimest armastavalt, siis nüüd lubatakse naudingut ja rahulolu kohe. Ka kirjandik Jaan Kaplinski on öelnud, et ostukeskused on nagu koolis, mis õpetavad rasikama ja olema usin mutrike kulutamiskultuuri masinavärgis. Seega ei saa

Kirjandus → Kirjalik eneseväljendus
173 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun