Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"sihtturg" - 96 õppematerjali

sihtturg – hind on paljudele ostjatele tähtis ostumõjur, kuigi ta osatähtsus teiste meetmetega võrreldes on kahanenud.
thumbnail
4
doc

Seiklusturism

TURISMI PLANEERIMINE Seiklusturism ja sellega seotud riskid Pärnu 2003 Koostas: Pärnu Kolledzi 3. kursuse üliõpilane Kristiina Viilik [email protected] Allikad: Karin Weber, Outdoor adventure tourism, Annals of Tourism Research, vol. 28, No. 2, pp. 360-377, 2001; Tim A. Bentley, Stephen J. Page, Scoping the extent of adventure tourism accidents, Annals of Tourism Research, Vol. 28, No. 3, pp. 705-726, 2001; Simon Robinson, Jeff Chu, The going gets tougher, Time Atlentic, 10/30/2000, Vol. 156, Issue 18. Pidevalt rõhutatakse sihtkoha arendamisel tähelepanelikult kliente (potentsiaalseid ja juba olemasolevaid) jälgima n...

Turism → Turismi -ja hotelli...
46 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kliendid

v , , 2017 , (https://www.stat.ee/artikkel-2018-06-11-moodunud-aasta-oli-turismis- rekordiline) I sihtturg II sihtturg III sihtturg Kes Mitme lapsega Turistid Tuttavad pere Vanus 20 ­ 45 aastat 20 -60 25-50 Keskmine 1500-2000 (kogu 2000 1000 sissetulek pere) (eurot/ kuus) Miks klient nõus Perereisid , Odavam kui takso meie teenust kolimine või ühistrasport, Asendusauto, kasutada

Majandus → Ettevõtlus
2 allalaadimist
thumbnail
16
pptx

Suhkruvati müük

Suhkruvatti müük 2014 Äriidee O Minu idee on selles, et pakkuda maitsvat suhkruvatti erinevatel kontsertidel, laatadel ja teistel sarnastel vabaõhu üritustel. Tulevik O Paari tegutsemisaastate pärast võiks laieneda ja avada alalise suhruvati putka suurtes kaubanduskeskustes. Sihtturg O Kõige rohkem suhkruvattis on huvitatud lapsed ja natuke vähem noored. Konkurents O On selge et, kõige lihtsam viis konkurentidest eristuda on ehtida oma telgi tõmbavalt, ilusalt ja silmapaistvalt. Algkapital O Algkapitaliks on vaja umbes 500 eurot, see on uue suhkruvatimasina hind. Müügiks pole suurt telki vaja ja seetõttu on ka müügiplatsi eest tasud suhteliselt väiksed. Ettevõttevorm O Arvan,et ettevõttevorm oleks FIE,

Majandus → Ettevõtlus
7 allalaadimist
thumbnail
1
docx

äriidee

Äriidee - Väliüritustel suhkruvatti müük Pakutava toote või teenuse kirjeldus Firma hakkaks pakkuma erinevatel laatadel, kontsertidel ja muudel vabaõhu üritustel suhkruvatti. Paari tegutsemisaastat järel tahaks laieneda ja avada alalise suhruvati putka mõnes kaubanduskeskuses. Kavandatav sihtturg Suhkruvati sihtgrupiks on lapsed. Seega tuleb arvestada, et üritustel kuhu suhkruvati müügi telk püstitada oleks palju lapsi. Muidugi on ka täiskasvanuid, kellele meeldib suhkruvatt, kuid neid on siiski võrdlemisi vähe. Toote poolt pakutavad hüved. Lastele rõõmu teha maitsava suhkruvatiga. Kirjeldus, kuidas toode saab olema positsioneeritud analoogiliste toodete suhtes turul. Muidugi kõige lihtsam viis konkurentidest eristuda on oma telgi eriliselt ja ligitõmbavalt ehtida.

Majandus → Ettevõtluse alused
430 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Rahvusvaheline turundus EKSAM

d. Püütakse alati leida kliendile sobivat aega Küsimus 21 Pole veel vastatud Võimalik punktisumma: 2.00 Märgi küsimus lipuga Küsimuse tekst Softprofi juhid on ajurünnaku käigus leidnud, et uuele turule sisenemisel sooviksid nad kasutada madalate hindade strateegiat. Kas Te kiidate selle otsuse heaks või püüate neid ümber veenda ja soovitada mõnda muud strateegiat? Valige üks: a. Seda ei ole võimalik ennem otsustada, kui on välja valitud sihtturg kuhu sisenetakse b. Ei kiida heaks ja soovitan kõrgete hindade strateegiat c. Ei kiida heaks ja soovitan keskmiste hindade strateegiat d. Kiidan heaks Küsimus 22 Pole veel vastatud Võimalik punktisumma: 2.00 Märgi küsimus lipuga Küsimuse tekst Hinna määramiseks on võimalik kasutada kulukeskset ja turukeskset meetodit. Millist meetodit peaks sihtturule sisenedes kasutama Softproff? Valige üks: a. Peaks arvestama nii kulude kui turuga b

Majandus → Ekspordi korraldus
14 allalaadimist
thumbnail
51
ppt

Turundus

kogutud, kuid need tuleb üles leida ja läbi töötada (statistika, internet jms). Turunduse juhtimine Ettevõtted konkureerivad üksteisega klientide pärast. Turumajanduse loogika järgi valivad kliendid turult parima hinna ja toote kombinatsiooni. Ettevõtte turundustegevuse sisuks on määrata kindlaks tarbijate rühm või rühmad, kellele oma pakkumine suunata, ning seejärel kohandada kogu turundusmeetmestik vastavalt valitud tarbijaskonnale ehk sihtrühmale. Sihtturg Sihtturg on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ettevõttel on võimalik valida kolme sihtturu strateegia vahel: Massturundus ­ kogu turu vajaduste rahuldamine Diferentseeritud turundus- selgelt määratletud (neile kohandatud toode) kliendigrupp Sihtturg O Fokusseeritud turundus ­ üks kindel kliendigrupp (spetsiifilise vajadusega) Segmenteerimine on turu jaotamine väiksemateks osadeks ­ sarnaste vajadustega tarbijarühmadeks, kes

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Saksamaa üldandmed, ülevaade

Referaat SAKSAMAA Claudia Oks M-13 ÜLDANDMED Saksamaa on liitvabariik, mis asub Kesk-Euroopas. Pealinn on Berliin. Pindala on 356 910 km2. Rahaühik on euro. Riigikeel on saksa keel. Saksamaa asub parasvöötmes ning kliina on seal jahe, pilvine, seal on niisked ja vihmased talved ning suved, vahetevahel on seal soe ja troopiline tuul ja ka suhteliselt kõrge niiskustase. Usunditeks on protestantism ja katoliku usk. Rahvaarv on 82 071 000 inimest. LOODUSVARAD Rikkalikult kivi- ja kaalisoola, vähesel määral raua-, nikli- ja vasemaaki, mets, vesi, kivisüsi, pruunsüsi, maagaas, nafta, uraan. Mets katab ligi 30% Saksamaa pindalast. Metsad on eeskätt mägedes (kuusk ja nulg) ja maa kirde osas (mänd). Saksamaa suurim ja tähtsaim jõgi on Rein. Suurimad jõed on omavahel ühendatud laevatavate kanalitega. Maavarad on pikaajalise kaevandamise tõttu suuremas osas ammendatud. ...

Geograafia → Geograafia
2 allalaadimist
thumbnail
49
ppt

Turundus

Haapsalu Kutsehariduskeskus Pille Nool Turunduse olemus Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab:   -  turuuuringuid,       -  toote/teenuse kujundamist,       -  turustuskanalite valikut,       -  hinnapoliitikat,       -  müügi toetamist ja       -  müüki ennast.  Turunduse eesmärgiks on tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.  Turundustegevus algab pikalt enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Turunduse juhtimine on suunatud teatud sihtgruppidega tulusate vahetusprotsesside kavandamisele (Joonis 1), kujundamisele ja tagamisele ettevõtte eesmärkide saavutamise nimel.  Joonis 1 Kliendi vajadusi arvestav turunduse juhtimine Turunduse rolliks on  mõjutada nõudluse suurust. Turunduse eesmärgiks ei ole mitte ühekordselt müügitehingult maksimaalse kasu saamine, vaid vastastikku kasulik...

Majandus → Majandus
11 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Äriplaneerimise eksami vastused

Küsimus 28 Õige Hinne 1,00 / 1,00 Märgista küsimus Küsimuse tekst Lean Canvas ärimudelil on järgmised komponendid: Vali üks või enam: a. lahendus b. kliendisuhted c. probleem d. võtmeressursid Tagasiside Sinu vastus on õige. Õige vastus on: probleem, lahendus Küsimus 29 Õige Hinne 1,00 / 1,00 Märgista küsimus Küsimuse tekst Tüüpilise liftikõne (kuni 3 minutit) komponendid on järgmised: Vali üks või enam: a. sihtturg b. tähtajad c. tulumudel d. probleem Tagasiside Sinu vastus on õige. Õige vastus on: probleem, sihtturg, tulumudel, tähtajad Küsimus 30 Vale Hinne 0,00 / 1,00 Märgista küsimus Küsimuse tekst Liftikõne meetodil (pitchimine) äriidee tutvustust tehakse peamiselt ettevõtlustoetuste taotlemiseks näiteks EASlt, Töötukassalt jne. Vali üks: Tõene Väär Tagasiside Õige vastus on 'väär'.

Majandus → Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Kaupluse müügitöökorraldus

tasemel, loovutades selle uutele madala hinnaga müüjatele. Kasvamine-konkurentsi toimel avab uustulnuk uusi kauplusi, täiendab sortimenti, lisab uusi teenuseid, tõstab hindu ja suurendab kasumit. KAUBANDUSTURUNDUSE MEETMESTIK Jaekaubandusturunduse meetmestik Müügiedu saavutamiseks peavad jaemüüjad välja töötama tõhusa turundusmeetmestiku ,mille tähtsamad elemendid on: · asukoht · äritüüp (hästi oluline) · sihtturg ( kliendikrubid kellele sinu ettevõted on suunatud) · sortiment · hind · müügitoetus · teenindus 1.Asukoha poliitika · Rõhutatult kaubandusspetsiifiline · Tuleneb müügituru geograafilisest piiratusest Esmatarbekauplusel 1km Tööstuskaupade kauplusel 1,5km · Asukoha puudujääke on raske kompenseerida teiste turundusinstrumentidega · Seotud oluliselt äritüübiga

Ehitus → Müüritööd
76 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Ettevõtlus. Äriga alustamine. Tähtsad on ostjad- hõlbus juurdepääs ning võimalus kaupa osta. Suurte rahvusvaheliste ettevõtetega sõltub poliitilisest olukorrast ja seadusandluse arengust. Turismiärid sõltuvad vaatamisväärtustest. Tervise-ja puhkuseärid linnast eemale, vee äärde, head transporditingimused jm. Frantsiis- kaubamärgid, nimi ja sümboolika. Selle alusel tegutseb mitmeid kette(hotelliketid, toitlustusketid, bensiinijaamas jne). Nt on Hiltoni hotelliketis tuhandeid hotelle maailmas, aga see ei tähenda, et needk õik temale kuuluks. Frantsiis annab ka õiguse midagi teha, tooa või teenindada. Nt Coca-cola, mis samastub karastusjookide tootmisega. Coca-cola varustab finantsiisivõtjaid kontsentreeritud siirupiga. Riskid: Tururisk- järsud turusituatsiooni muutused, stabiilse sise- või välisturu puudumine või äralangemine, tarbijate eelistuste muutumine või ostujõu langus, konkurendid ja teised samalaadsed tooted/ teenused, odavamad h...

Majandus → Ettevõtlus
14 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

ulatuslik probleemi lahendus. 19. Tuletatud nõudlus ­ kasutatakse sellise nõudluse tüübi kirjeldamiseks, kui toode ise pole mõeldud lõpptarbimiseks, vaid seda kasutatakse mingi uute toodete valmistamiseks. (nisu- pagaritoodeteks, mais ja oder- jõusööt) 20. Sihtturundus ­ strateegia mille puhul püüab ettevõte rahuldada teatud turusegmenti või- segmente. Selle kasutamisel eeldatakse, et tarbijatel on erisugused omadused, vajadused ja soovid. 21. Sihtturg ­ teatud grupp kliente, kellel on ühised soovid ja vajadused, kellele ettevõte suunab enda tooted. 22. Segment- kindel sihtturg, mille jaoks kasutatakse erinevat turundusmeetmestikku. 23. Konkurentsieelis ­ ettevõtte eelis konkurentide ees. 24. Eristumine ­ tegevus või omadus, mis teeb ettevõtte eriliseks ja sihtrühma poolt väärtustatuks. 25. Positsioneerimine- toote/teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses 26

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kontsentreeritud ülevaaKontsentreeritud ülevaade, mida kodutöö peab sisaldama

Kauplus tegeleb tossude müümisega. Praegu on tossud väga populaarsed ning paljud inimesed omavad rohkem kui 1 paar tossuid. Kaupluses oleks võimalik osta tossuid suure brändide hulgast, mis praegu Eestis esitamata. Näiteks Saucony, Hypebeast, Nike Jordan. Brändideks ongi siis Nike, Adidas, New Balance, Reebok, Asics, Vans, Converse, Saucony, Hypebeast. Võimalik oleks osta ka tossuid limiteeritudest kollektsioonidest. Põhimõtte on selles, et pakkuda lai valikut tarbjatele. Kavandatav sihtturg Enamasti noored, aga muidugi sihituruks tuleb pidama kõiki inimesi, kellel on soov osta endale tossud. Müügis on nii meeste, naiste kui ka laste tossud. Praegu on tossud eriti populaarsed noorte hulgas ning neid kannakse kas suvel, kui ka talvel. Toote/teenuse poolt pakutavad hüved Praegu Eestis puudub spetsialiseeritud tossude kauplus, välismaal neid ongi palju, näiteks Footlocker, AW Lab jne. Praegu tossud on väga populaarsed, aga nende valik meie spordikaupluses on nii väike

Majandus → Ettevõtlus alused
3 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

pole mõeldud lõpptarbimiseks, vaid seda kasutatakse mingite uute toodete valmistamiseks (nisu- pagaritoodeteks või makaronisaadusteks, mais ja oder jõusöödaks..) Sihtturundus - Strateegia, mille puhul püüab ettevõte rahuldada teatud turusegmenti või -segmente. Sihtturunduse kasutamisel eeldatakse, et tarbjatel on erisugused omadused, vajadused ja soovid. Sihtturg - Teatud grupp kliente, kellel on ühised soovid ja vajadused, kellele ettevõte suunab enda tooted Segment - kindel sihtturg, mille jaoks kasutatakse erinevat turundusmeetmestikku Konkurentsieelis - ettevõtte eelis konkurentide ees, nt madalamad kulud, ajaulooline taust.. Eristumine - tegevus või omadus, mis teeb ettevõtte eriliseks ja sihtrühma poolt väärtustatuks. Positsioneerimine - Toote, teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses. Positsioonide määramisel on tähtis mõista, millised tunnused ja parameetrid on sihtrühma jaoks olulised.

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Toote positsioneerimise võtted turunduses

(Miljan 1998:163). · Positsioneerimine on protsess, mille abil tooted/teenused saavad oma asukoha tarbijate teadvuses, sõltuvalt nende eelistest võistlevate toodete suhtes (Tannik 2006:8) · Positsioneerimine on turundustehnika, millega üritatakse sihtturu jaoks luua toote, brändi või organisatsiooni identiteet (Vikipeedia, i.a). · Positioneerimine on, kuidas sihtturg defineerib ettevõtet võrreldes teda tema konkurentidega (Determan i.a). Enamus definitsioone toovadki positsioneerimise aluseks toote. Samas väidab seda ka viimane definitsioon, kuigi seal pole seda otseselt välja toodud, sest firma maine kujundab siiski ju peamiselt toote kvaliteet, omadused ja/või bränd ning see kui suurt väärtust ta kannab sihtturu jaoks. Meid ümbritsevas kommunikatsioonitihnikus on võimalik läbi lüüa ainult sel juhul, kui

Muu → Ainetöö
340 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Loodusturism eksam

Parimat teenindust. Tahab saada kõike, mida talle on lubatud. 20. Millised on Eesti loodusturismi peamised turud? 1. esmase tähtsusega – Soome, Venemaa, Saksamaa, Rootsi 2. teisese tähtsusega – Norra, Suurbritannia, Läti 3. siseturism 4. kolmanda tähtsusega - Poola, Itaalia, Prantsusmaa,Leedu , Hispaania 5. areneva tähtsusega – Jaapan, USA 21. Mõisted: Positsioonimine, turu segmentimine, sihtturg, sihtgrupp 1 Positsioonimine- sihtkoha või turismiettevõtte külastajate silmis unikaalse kuvandi ja positsiooni loomine,teadlik eristumine 2 Turu segmentimine-3 osaline protsess.1)otsustatakse potensiaalsed külastajad ehk turusegmendid,2)valitakse olulised sihtturud,3)seejärel neilt sihtturgudelt sobivad ja soovitavad sihtrühmad 3 Sihtturg-on turu osa, mis koosneb sarnaste omadustega klientide kogumitest. Uue

Bioloogia → Bioloogia
23 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kordamisküsimused ajaloos (AT7) Eesti Vabariik 1920-40

Eesmärk likvideerida Eesti Vabariik ja liituda Nõukogude Venemaaga. Tagajärjeks oli see, et mässajad said lüüa ja pagesid Venemaale. 3. Kuidas mõjutas kommunistide mässukatse Eesti avalikku arvamust? Mässu tagajärjel Eestlaste enamus meelestus kommunistide vastu. Kaitseliit taasloodi, rahuaegse vabatahtliku maakaitse väena. 4. Mis olid Suure Majanduskriisi tagajärjed Eestile? Eesti krooni devalveerimine, Eesti majandus orienteerub Lääne Euroopast Saksamaale ( peamine sihtturg kaupadele). Demokraatia lõpp Eestis ( K. Pätsi autoritaarne võim). Riigi sekkumine majandusse. Tööstuse eelisarendamine põllumajanduse asemel Eestis. 5. Miks sai Eestile 1930ndatel aastatel saatuslikuks, et demokraatlik kord kadus Vaikival ajastul? Kuna tulevases II MS säilitasid vabaduse just demokraatiale truuks jäänud riigid. (Soome) 6. Miks oli Eesti maareform oluline ja selle vastuvõtmine keeruline? Kuna umbes 1000 Baltisaksa mõisa jagati 56000 asundustalu vahel ära

Ajalugu → Ajalugu
16 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Reklaam

hästiriietatud mees või naine müüb toodet, siis ostja seostab toote selle müüja välimusega ning kujutab ette, et ka tema muutub selliseks toodet kasutades. Kindlasti peame mainima ka huumorit, sest inimestele jääb meelde reklaam, mis neid naerma paneb. Kuigi praegu paljud agentuurid kasutavad valemängu, s.t. reklaam annab ühekülgset teavet toote kohta, rõhutatakse ainult kasulikke omadusi. Aga lõpuks tahaks öelda, et hetkel sihtturg mõtleb, et reklaam on tüütu. Nende arvates välismaa reklaamid on palju lahedamad ning Eestis pole kedagi, kes neid oskaks teha ning reklaami lähevad õppima just need, kes kasvõi väheke oskab joonistada ja inimestele asju pähe määrida. Aga tegelikult, reklaam ning selle loomine, on eelkõige töö peaga, peab oskama rakendada oma loovust ning osata töötada meeskonnas ja ka üksi. Need inimesed, kes on lõpetanud reklaami

Meedia → Meedia
127 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Korralik äriplaan

4. Maksmisega kaasnevad valuutavahetuskulutused ja postimaks? LARPi varustusele on samuti Eestis küllalti märkimisväärne turg. Kuigi osad eelistavad varustuse ise valmis teha, leidub ka neid, kes tahavad LARPist mõnu tunda ilma, et peaksid varustuse valmistamisele aega kulutama. Kuigi näiteks LARPi relvastust on võimalik samuti välismaalt osta, kehtivad ka sellel samad negatiivsed omadused nagu lauamängudegi puhul. Tabel 1 Sihtturu määratlus Projekti praegune sihtturg Turuvaliku alused Põhja Eestis asub valdav klientuur poe asukoh a tõttu ning teis m e e alis e d on põhiline Põhja Eestis elavad valdavalt teism e e a s isikud sihtturg, kuna mei e pakutavate st tood ete st on

Majandus → Majandus
627 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Näidis äriplaan (lastehoid)

Eestis suurenenud ja samad suunad on ka Viimsi vallas. Valla elanike arv on viimastel aastatel plahvatuslikult kasvanud (5 aastat tagasi, aastal 2008, oli elanike arvuks 14 764) ning hetkel ei ole ette näha selle olulist aeglustumist, seega on klientide hulk kasvav. Turule tuleb pidevalt ka juurde uusi lasteaedu ja päevahoide, aga arvestades praegust hoiuvõimaluste nappust ei tohiks lähiaastatel siiski klientidest puudust olla. 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus Praegune sihtturg Turuvaliku alused Lapsevanemad, kelle 1-3 a. lastel ei ole lasteaias Alla 1-aastaste vanemad on nendega kodus ning kohta või nad ei taha last/lapsi sinna viia. üle 3-aastastele on enamasti lasteaiakoht juba kindlustatud. Võimalik sihtturg tulevikus Turuvaliku alused Sihtturg jääb samaks, vaatamata teenuste valiku Leiame, et parem on pakkuda 1-3 aastaste laste

Majandus → 10. klassi majandus
631 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Kasutamistunnused: kasutamisintensiivsus. Ärituru kliendi ostukäitumist mõjutab ettevõtte ostupoliitika. Segmendi profiil on segmendi üldiseloomustus, mis sisaldab peale segmenteerimise aluseks olevate tunnuste ka muid omadusi, mis on segmendis olevate liikmetel omane. Sihtturg- pärast segmentide loomist ja nende profiilide määramist tuleb ettevõttel valida, millisele segmendile või segmentidele keskenduda ehk valida oma sihtturg. Segmendid pannakse järjekorda hinnates nende atraktiivsust. Neli põhirühma: segmendi/sihtturu omadused, majandusnäitajad, konkurentsinäitajad, keskkonnanäitajad. Strateegia valik: Valida kas üks või mitu segmenti. Üks segment- konsentreerumise strateegia. Diferentseerimisstrateegia: ettevõte suunab oma ressursid kahele või enamale segmendile, luues iga segmendi jaoks eraldi turundusmeetmestiku. Positsioneerimine: Positsioneerida oma toode või teenus

Majandus → Turundus
41 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Äriplaan koos arvutustega

nr. hind 1 Puhastusteenus Kord 15 2 Remont Töötund 30 3 Diagnostika Töötund 10 4. Kaugabi Töötund 20 4.2. TURG 4.2.1. Turu kirjeldus Turul konkurents tugev Turg on lõputult suur kuna tehnoloogia vajab kogu aeg parandamist ja hooldust. 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus Praegune sihtturg Turuvaliku alused Tallinn, klientuuri tekkides ka ülejäänud Palju arvuteid kasutavaid ettevõtteid ka Harjumaa kodusid Võimalik sihtturg tulevikus Turuvaliku alused Kogu Eesti Suurem klientuur, rohkem arvuteid 4.2.3. Turu-uuringute läbiviimine Küsitlesime tuttavaid kodupiirkonnas. Selgus, et ei jõuta kaenlas arvutit kaugele

Majandus → Ettevõtlus alused
107 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Family Pets OÜ

Tuleb natuke rohkem teha reklaami ja pidada loenguid, kus näitame, et lemmikloomakultuur on mujal Euroopa riikides vägagi arenenud ja pakume neile võimalust pakkuda abi selle arendamisel meie riigis. 13 Üheks eeliseks on ka see, et kuigi teistes linnades nagu Tallinn, Tartu ja Võru on sellised teenuse pakkujad olemad, siis Pärnus konkurendid puuduvad. Sihtturu määratlus Tabel 5. Sihtturg Projekti praegune sihtturg Turuvaliku alused Piirkonna lemmikloomapidajad( ka kodused Esialgse valiku määravad ära ettevõtte väikesed pensionärid, kes omavad oma aeda) võimalused ja ettevõtjate elukoht Projekti võimalik sihtturg tulevikus. Turuvaliku alused Turu laiendamine Näeme väga soodsaid eeldusi pakkuda teenust

Majandus → Äriplaan
557 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Äriplaan

Toote/teenuse kirjeldus Ettevõtte toote või tegevuse kirjeldus. Siin osas tooge välja patendid, kaubamärgid ning litsentsid. Samuti, milliseid toote- või teenusearendusi plaanitakse tulevikus. Joonis 2. Toote visualiseerimine [ettevõtte logo] 3 Turuanalüüs i. Turu kirjeldus Ettevõtte sihtturg, selle suurus ja ajalooline dünaamika. Kirjeldage sihtturu võtmetegurite (tsüklilise) kasvupotentsiaali, võimalusi ja trendi. Tooge eraldi välja ettevõtte praegune ja tuleviku turuosa ning konkurentsijõud ja väärtusahel Porteri analüüsi järgi (tarnijad, kliendid ning nende mõju). Kirjeldage võimalusi ja ohtusid. Viidake planeeritud turukasvule 3-5 aasta lõikes. Graafik. Turu suurus Eestis, EUR 2014 2015 2016 2017* 2018* 2019*

Majandus → Majandus
23 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Rahvusvaheline turundus

Neid lähemalt analüüsides mõistad, mida su konkurendid ise väärtustavad ja mis nende jaoks teeb kliente rõõmsateks – nemad ju need soovituste lõigud oma lehele valivad.Vahel leiduvad nende soovituste juures ka inimeste ametinimetused, ettevõtte nimed, foto… see näitab sulle, milline su konkurendi sihtgrupp on. Kui näed seal enamuses noori mehi, kes on huvitatud autospordist – siis ei ole need arvatavasti sinu ideaalkliendid ning teie sarnastele toodetele vaatamata sihtturg ei kattu. Konkurentideks on masstootmise nutikinnaste pakkujad. Nende suurimaks eeliseks on mastaabisääst ning sellest tulenev madalam hind. Kuna tegemist on tarbeesemega ning hooajatootega ei ole kõik tarbijad valmis maksma kõrgemat hinda. Meie toode suudab pakkuda kvaliteeti ning unikaalsust. Erinevate kinnaste võrdlus (võrdlusena tooksin välja, et need teised kindad on koledad. ) Kokkuvõte (järeldused turule sisenemise kohta)

Majandus → Turundus
14 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Äriplaan

ootustele ei suuda praegune olukorras veel linnas toitlustusettevõte turg vastata. Hinnad liiguvad trendides, mis väikestest kõikumistest hoolimata on piisavalt püsivad. Antud kaubagrupi toodetele ja teenustele kulutatakse veerand oma aastasest sissetulekust. Ettevõtte tegevust mõjutavad alkoholiseadus, maksu ning load ja litsentsid. Ettevõtte tegevust mõjutab veel mastaabiefekt, kogemuskurvi efekti olemasolu, kapitalivajadus. Kohviku sihtturg on keskimine ja klienditeks on turistid ning nõudlikumad kohalikud. Meil on olemas kindlad kliendisuhted Rakvere Lihakombinaadiga, kes kasutaks meie kohvikut meelsasti ärialasteks kohtumisteks. Olulisemaks turulemineku takistuseks on tihe konkurents kuid meie eeliseks on see, et me suudame teenuste kõrval müüa ka koha omapäras keskkonda, kujundust ja imagot ehk lisaväärtust, mis eristab meid konkurentidest

Majandus → Äritegevuse alused
117 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Äriidee

pakutakse pirukaid, võileibu. Ma tean, et kuiva toidu söömine on ebatervislik ja firma pakub ka kuuma kohvi või teed. Paari tegutsemisaasta järel tahaks laiendada tegevust ja paigutada müügiautomaadid suurtes kaubanduskeskustes, kus inimesed võivad teha oste ja nautida meie värskeid pagaritooteid. Olukorras kus inimesed kogu aeg kiirustavad on väga oluline, et meie kaup oleks maitsev, soe ja tervislik. Kavandatav sihtturg Pagaritoodete sihtgrupiks on kõik inimesed, kes värtustavad naturaalseid värskeid tooteid. Olen kindel, et nii lapsed kui ka täiskasvanud armastavad süüa aromaatseid värskeid pagaritooteid. Toote poolt pakutavad hüved Teha inimestele head meelt pakkudes maitsvaid pagaritooteid ja kuuma kohvi või teed. Kirjeldus, kuidas toode saab olema positsioneeritud analoogiliste toodete suhtes turul Arvan, et meie konkurentideks on ainult pagarid. Kõige lihtsam viis konkurentidest eristuda

Majandus → Ettevõtluse alused
124 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Ettevõtte planeerimine ja laienemine uutele turgudele

elluviimise starteegiat ja ka alternatiivide leidmist. Erinevate kasvuvõimaluste atraktiivsus sõltub nii ettevõtte positsioonist kui ka tegevusharu arengufaasist, mõju avaldavad ka riigisisene majandusolukord ning rahvusvahelised majandussuhted. Välisturule laienemine Äri laienemiseks välisturgudele peab ettevõttel olema oma toote või teenuse sihtrühmast ja hinnapoliitikast kindel nägemus, et selle põhjal ka uus sihtturg valida. Lisaks ettevõtte mikrokeskkonna teguritega arvestamisega tuleb välisturule laienemisel arvesse võtta ka makrokeskkonna tegureid nagu valuutaseis, inflatsioon, rahvamajandus, demograafiline seisund, religioossus, haridus ja eetilised tavad väliskeskkonnas, poliitiline olukord, tehnoloogia areng, keskkonnakaitse, EU-reeglid jpm. Planeerides ettevõtte laienemist välisturgudele on lisaks väliskeskkonnas pakutavatele uutele võimalustele väga tähtis arvestada ka

Majandus → Ettevõtemajandus
13 allalaadimist
thumbnail
6
docx

TURUNDUSE ALUSED EKSAMIKÜSIMUSTE VASTUSED

turundusmeetmestiku elluviimiseks ja ressursside planeerimiseks. Koosneb: juhtkonna deklaratsioonist, turuolukorra analüüsist, ettevõtte hetkeolukorra analüüsist, turunduseesmärgist, turundusstrateegiast, taktikalisest tegevuskavast, finantsprognoosist ja kontrollist. Osad on: 1. Kokkuvõte 2. Turundusaudit/situatsiooni üldanalüüs 3. Turu ulatus 4. Turu-uuring 5. Sihtturg 6. Positsioneerimine 7. Eesmärgid 8. Turundusstrateegiad 9. Suutlikkuse näitajad 10. Täideviimine 11. Hindamine ja plaani ülevaatamine. Kasutatakse: Turundusplaan on hindamatu väärtusega organisatsiooni töötajate jaoks, sest see fikseerib eesmärgid, strateegiad ja töö hindamise alused. Mida peab tegema? Kes peab tegema? Mis ajaks peab tehtud olema? 11. Selgita brändi tähtsust ettevõttele

Muu → Turunduskommunikatsioon
29 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid

majutusettevõtte. Majutusasutustele kehtestatud miinimumnõuete määrus ütleb, et hotelli ehitis peab olema iseseisev majutushoone, hoonete kompleks või selgelt piiritletud osa hoonest, kus kõik hotelli funktsioneerimiseks vajalikud tehnilised süsteemid on hotelli valdaja kontrolli all. Hotellide liigitamiseks on erinevaid aluseid : suurus , hinnatase , teenused , sihtturg , asukoht , õiguslik vorm ja paljud muud kriteeriumid. Hotellid täidavad olulist rolli kohalike ettevõtete ja elanikkonna seas nii koosolekute kui konverentside läbiviimise, vaba aja veetmise ja meelelahutusvõimaluste pakkujana. Hotellid on rohkete restoranide, baaride, tervisekeskuste, saunade ja muu sellisega kujunenud kohalikeks sotsiaalse suhtlemise keskpunktideks.

Majandus → Klienditeenindus
70 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Klientide ja konkurentide uuring

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Ärikorralduse instituut Ettevõtluse õppetool Kodutöö nr 1 aines „Äri planeerimine“ KLIENTIDE JA KONKURENTIDE UURING Üliõpilased: Tallinn 2014 Klientide ja konkurentide uuring Klientide uuring Sihtturg Meie potentsiaalseteks klientideks on väikelastega vanemad, kes ei soovi või ei saa mingil põhjusel enda last riiklikku lasteaeda panna. Samuti moodustavad meie sihtgrupi pered, kelle lapsed on dibeedikud või allergikud. Info turukeskkonna ja klientide kohta Turul on lastehoidudega tegelevad ettevõtteid palju, kuid keskkond on pigem vahetuv. Tekib tihedalt uusi sarnaseid ettevõtteid, kuid samuti on palju tegevuse lõpetajaid. Kliente on pigem suuremate asulate läheduses ning peamiseks sihtgrupiks on pered, kus mõlemad vanemad käivad tööl. Sihtturu suurus Eestis elab hetkel umbes 76 4...

Majandus → Analüüsimeetodid...
92 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Huvitav ettevõte - TurBliss

 bioaktiivne näomask probleemsele nahale;  bioaktiivne turbamask peanahale ja juustele;  bioaktiivne pinguldav ja toniseeriv näomask;  bioaktiivne näomask meestele;  bioaktiivne turbamask 24K kullaga;  sära andev rabavesi 24K kullaga;  bioaktiivne rabatoonik. 6 2. KONKURENTS TurBliss’i sihtturg on Eesti. (Adamson, T. (2015), Äripäev) Eestis on peale TurBliss’i veel 31 väiksemat ja suuremat kosmeetikaga tegelevat ettevõtet. (Patrik, P. (2015), Nuusi) Eesti turg on praeguseks hetkeks looduskosmeetikast küllastunud. Silma paistmiseks ja edu saavutamiseks tuleb teistest millegi poolest erineda. (Adamson, T. (2015), Äripäev) TurBliss on Eesti kosmeetikaturul uus tegija. Esimesed tooted tulid välja 2014. aasta septembris.

Majandus → Ettevõtluse alused
12 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

...................................10 Lisa 1 Intervjuu juhend......................................................11 Lisa 2 Intervjuu potentsiaalsete klientidega ­ eksklusiivne sülearvuti pesa..................................................................12 3 Klientide uuring Kliendiuuringu eesmärk on testida äriidee toimimist ning teha selgeks, kes ja millistel tingimustel pakutavat toodet ostavad. Selleks tuleb määratleda sihtturg ehk selgitada välja potentsiaalsed kliendid. Kliendiuuringu puhul on oluline välja selgitada sihtturu suurus, et hinnata oma müügivolüüme ja nõudlust pakutavale tootele. 1.1 Sihtturg Sihtturu määratlemise eesmärk on leida tootele potentsiaalsed kliendid ja neid iseloomustada. Tuleb määratleda sihtturu suurus ning ettevõtte potentsiaalne turuosa. Meie toode on mõeldud kasutamiseks nii meestele kui ka naistele. Puit on piisavalt

Majandus → Majandus
16 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriplaani näidis

· potentsiaalsete autojuhtide arv üliõpilaste endi seas; · infot konkurentide kohta. Kasutati küsitlusmeetodit: üle 100 üliõpilase Tartu Ülikoolis täitis vastava ankeedi (jah ­ ei vastused). Edasi arvutati välja protsent üliõpilastest, kes teenust kasutaksid. Statistikaameti andmete põhjal tehti kindlaks bakalaureuse- ja diplomiõppes päevases õppes õppivate üliõpilaste arv, mis on ligikaudu 34 000. Nimetatud gruppe vaadati, kuna neist kujuneb firma jaoks sihtturg. Edasi rakendati küsitluse tulemusel kogutud andmete põhjal arvutatud protsenti ja saadigi soovitav tulemus. Turu-uuringute tulemused: · potentsiaalseid sõitjaid on 11220, sõitjatena on arvestatud need üliõpilased, kes elavad väljaspool seda linna, kus nad õpivad, kasutavad siiamaani ühistransporti ja asendaksid selle ettevõtte poolt pakutava teenusega ülalnimetatud hinna eest; · 85% klientidest kasutaksid telefoniteenust, 15% meiliksid;

Majandus → Äritegevuse alused
808 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse eksam

ostuasjaolud (uudsus, juhuslikkus, regulaarsus, sagedus, diileri asukoht); loodetavad kasud (kasud, mida saadakse kauba ostust, kasutamisest või omamisest, võivad olla kõige populaarsemad segmenteerimise tegurid; siia valdkonda kuuluvad kvaliteet, teenindus, ökonoomia); tarbijakäitumine ja kasutaja staatus (aktiivsed kasutajad, mõõdukad ja juhuslikud kasutajad, mittekasutajad); suhtumine tootesse (vaimustunud, positiivne, ükskõikne, eitav, vaenulik) Sihtturg ja selle kirjeldamine Sihtturu geograafiline määratlus võib erinevate ettevõtete jaoks olla erinev - tänav, linnaosa, linn, maakond, rajoon, osariik, riik, riikide ühendus, maailmajagu, kogu maailm jne. Selles osas on mõistlik ära tuua järgnevad põhilised majanduslikud näitajad sihtturu kohta: · Turu geograafiline asukoht · Turu maht: klientide hulk ja eeldatav tarbimine. Näiteks: Meie piirkonnas on ligi 500

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan

Toonitud klaasina kasutatakse Antisun halli/pronksi klaasi 4.2. TURG 4.2.1. Turu kirjeldus (sh koguturu suurus, turuosa määratlus) Turg selles valdkonnas on tihe. Paljud suurettevõtted nagu Glaskek, Plasto, Arutech Grupp, Uus Aken jne. on turul kanda kinnitanud juba varasematest aegadest. Kuid suurfirmad on oma teenused suunanud suurklientide poole, meie aga eraklientide suunas. Seega on turul läbilöömise võimalus küllaltki suur. 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus Praegune sihtturg Turuvaliku alused Erakliendid (eramajad, korterid), pakkumisi Eraklientide sihtgrupp võimaldab meil suurema tehakse ka suurklientidele. tõenäosusega turul läbi lüüa, kuna seal on vähem teenusepakkujaid. Võimalik sihtturg tulevikus Turuvaliku alused Suurkliendid Antud sihtgruppi saame teenust pakkuda alles siis

Majandus → Äritegevuse alused
1298 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Tüüpilisemad segmenteerimise alused eratarbijaturul on näiteks tarbijaid iseloomustavad: geograafilised demograafilised psühholoogilised näitajad. Organisatsioonituru segmenteerimise aluseks on kõige sagedamini: geograafilised näitajad organisatsiooni tüübid. Sihtturu analüüsi juures tuleks kindlasti püüda vältida alljärgnevaid võimalikke vigu, mida kahjuks küllaltki sageli siiski tehakse: Ebaselge sihtturu määratlemine Jälgida tuleks seda, et sihtturg on ikka õigesti määratletud. Liiga lai piiritlemine annab halva turustusefekti ning madala tasuvuse, liiga kitsas piiritlus tähendab aga kaotatud võimalusi. Väga oluline on tähele panna ka seda, et näitajad, mille alusel turgu on segmenteeritud vastaksid alljärgnevatele kriteeriumitele: segmentimisnäitajad peavad olema seotud toote tarbijate vajaduste ja käitumisega, ning nad peavad olema mõõdetavad;

Majandus → Majanduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

KALAKAUBANDUS

KALAKAUBANDUS KORDAMISTEEMAD/KÜSIMUSED 1. Kaubanduse erinevad vormid. Jae -ja hulgikaubandus Hulgikaubandus ·Hulgikaubandus on kaupade ja teenuste ostmine eesmärgiga neid edasi müüa või professionaalselt kasutada. ·Olenevalt riigist hulgikaubanduse osatähtsus on väga erinev. Jaekaubanduse ülesandeks on kaupade ja teenuste müük lõpptarbijale isiklikuks kasutamiseks (väikestes kogustes). ·Jaekaubandus on lõpplüli 2. Jaekaubanduse -ülesanded, -jagunemine, -suunad. Jaekaubanduse ülesandeks on kaupade ja teenuste müük lõpptarbijale isiklikuks kasutamiseks (väikestes kogustes). Jaekaubanduse jagunemine ·Kaupluste müük ·Otsemüük (see on müük vahendajateta, müüjalt otse kliendile) ·Otsemüük ei ole müümine interneti, telefoni või posti kaudu tellimise teel. 1.Sihtturu määramine; (ka kauplustel on oma kindel sihtturg); 2.Positsioonimine ehk oma koh...

Merendus → Kalakaubandus
20 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Äriplaan

Eesti Maaülikool Veterinaarmeditsiini ja loomakasvatuse instituut Äriplaan Loomakasvatus magister 1. kursus Tartu 2015 SISUKORD 1.KOKKUVÕTE 2. ETTEVÕTTE ÜLDANDMED 3. ÄRIIDEE 4. VISIOON, MISSIOON, EESMÄRGID 5. SWOT-analüüs 6. TOODE 7.TURU ANALÜÜS 8. KONKURENTS 9. TURUNDUSPLAAN 10. PERSONAL JA JUHTIMINE 11.FINANTSPLANEERIMINE 12. RISKIANALÜÜS 1. KOKKUVÕTE 2 Minu talu nimi on Terepi talu ja minust saab FIE Maris Pihlapuu. Talu juurde kuulub 25 ha maad ja 30 pealine lambakari. Toodanguks on ettevõttes liha, mida hakatakse müüma Otepää lihatööstusele. Loomad on vabapidamisel,...

Põllumajandus → Talu ja põllumajandusettevõtte...
149 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Äri planeerimise kordamisküsimused

partnerite asemel probleem, key activities asemel lahendus, key resources asemel key metrics ja customer relationships asemel unfair advantage. Sama on neil kulude struktuur, kasumi teenimise viisid, kanalid, väärtus mida me pakume ja klientide segmendid. 18)Liftikõne olemus – eesmärk on tekitada kuulajates huvi oma toote või teenuse suhtes, piiratud aeg, kuulajate meelestatus (investorid), miks peaks sinu idee saama edukaks?, ettekandes on probleem, lahendus, sihtturg, konkurents, meeskond, ärimudel ja tähtajad 19)Finantsprognoosid: alginvesteeringud, põhi- ja käibevara - Käibevarade alla liigitatakse need varad, mis on oma olemuselt lühiajalised, raamatupidamise mõistes tähendab see kasutusiga alla ühe aasta. Raha, nõuded ostjatele, kulude ja maksude ettemaksed, kaubavarud jms. Põhivara seevastu on kasutusel pikemalt kui üks aasta – näiteks kontorihoone, auto, kallis arvutiprogramm, kaubamärk, pikaajaline antud laen, investeering

Majandus → Ärijuhtimine
18 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - FC JAAGUAR

4. ÄRIPROJEKT 4.1. TURG 4.1.1. Turu kirjeldus (sh koguturu suurus, turuosa määratlus) Sihtgrupiks on noored lapsed, nii poisid kui tüdrukud, kes soovivad ennast arendada jalgpallis. Kuna treener omandab psühholoogia alast haridust, mis annab parima kontakti loomisel lastega. Lisaks on võimalus saada toetust maksu raskustega peredel. (Tallinnlased saavad taotluse esitada Tallinna Linnavalitsusele). 4.1.2. Tarbijaskonna määratlus Praegune sihtturg Turuvaliku alused 2000a ja hiljem sündinud poisid ja tüdrukud, Tegemist on maailma populaarseima spordialaga. kes soovivad tegeleda jalgpalliga. 4.1.3. Turu-uuringute läbiviimine (informatsiooni allikad / keda küsitleti? nende arvamused) Viime läbi küsitlusi Tallinna koolides, teada saada huviliste arvu. 4.1.4. Konkurents (peamised konkurendid)

Majandus → Majandus
52 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Pakend Transport Otseturundus Suurused Isiklik müük Teenindus Garantii Tagastamine TOODE HIND JAOTUS EDUSTUS TURUNDUSMEETMESTIK SIHTTURG 9) Miks on turundusmeetmestik turundusspetsialisti põhitöövahend turundustegevuste plaanimisel, ellu- viimisel ja tagasisidestamisel? Kuna turundusspetsialisti ülesanded keskenduvad otseselt sihtturu vajadustele, siis just turundusmeetmestiku baasil on võimalik parimal moel turundustegevusi koordineerida ning ellu viia, sest meetmestik sisaldab selleks kõiki vajalikke tööriistu. Turundusmeetmestiku erinevaid aspekte analüüsides on võimalik saada ülevaatlik tagasiside.

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Ettevõtluse konspekt

communication 34. Turundusuuringu protsess, erinevad infoallikad, primaarsed ja sekundaarsed andmed. Protsess: probleemi defineerimine, situatsiooni analüüs, eriuurimine, andmete töötlemine ja analüüs. Allikad jagunevad esmasteks ja teisejärgulisteks. Esmased on küsitlused, vaatlused ja eksperiment, test. Teisejärgulised on ettevõtte sisene ja etteväline info. 35. Sihtturud. Massturundus, toote diferentseerimine, sihtturundus. Sihtturg tähendab teatud hulka inimesi või organisatsioone, kel on potentsiaalne huvi, ostuvõime ja soov rahuldava kauba või teenuse tootmiseks. Klientideks võivad olla nii üksikisikud/pered kui ka organisatsioonid. Massturundus põhineb masstootmisel ja turustamisel Toote diferentseerimine omadustelt mõnevõrra erinevaid tooteid, toodang eristub konkurentide omast, iga toote sihttarbija ei

Majandus → Ettevõtlus
141 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

modifikatsioon või edasiarendus. Uue toote eduteguriks peetakse toote unikaalsust. Toode on unikaalne siis, kui ta on kõikidest varasematest toodetest parem, pakub tarbijatele paremat kvaliteeti, uusi lisasid ja suuremat väärtust. Uue toote arendamisel on kriitiliseks eduteguriks ka hästi defineeritud tootekontseptsioon enne toote reaalse arendusprotsessi juurde asumist. See tähendab, et on hästi määratud ja hinnatud sihtturg, vajalikud nõuded tootele ja tootest saadavad kasud. Kokkuvõtvalt on kaks võimalust: võtta üle toode või arendada ise uus. Uue toote jaoks on tähtis innovatsioon ehk toote omamoodi tegemine Uue toote arendamise protsessis saab välja tuua viis sammu: 1)ideede genereerimine 2)ideede sõelumine 3)tootekontseptsiooni arendamine ja testimine 4)toote kujundamine ja testimine 5)toote turule viimine. 28. Kaubamärgi ja brändi olemus, nende kasu tootjale ja

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

Tüüpilisemad segmenteerimise alused eratarbijaturul on näiteks tarbijaid iseloomustavad: geograafilised demograafilised psühholoogilised näitajad. Organisatsioonituru segmenteerimise aluseks on kõige sagedamini: geograafilised näitajad organisatsiooni tüübid. Sihtturu analüüsi juures tuleks kindlasti püüda vältida alljärgnevaid võimalikke vigu, mida kahjuks küllaltki sageli siiski tehakse: Ebaselge sihtturu määratlemine Jälgida tuleks seda, et sihtturg on ikka õigesti määratletud. Liiga lai piiritlemine annab halva turustusefekti ning madala tasuvuse, liiga kitsas piiritlus tähendab aga kaotatud võimalusi. Väga oluline on tähele panna ka seda, et näitajad, mille alusel turgu on segmenteeritud 8 vastaksid alljärgnevatele kriteeriumitele: segmentimisnäitajad peavad olema seotud toote tarbijate vajaduste ja käitumisega, ning

Majandus → Turundus
94 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Äriplaan

TLÜ HAAPSALU KOLLEDZ Infotehnoloogia osakond Ilmar Türk ÄRIPLAAN Äriplaan Juhendaja: Eva Makienko Haapsalu 2011 ÄRIPLAAN 2012 Äriplaan Kokkuvõte Ettevõte hakkab tootma arvutikomplekte ja korpuseid, põhitööks korpuste valmistamine ja disain. Erinevalt üldlevinud arvutikorpuste kastikujulisest metallkestast, plaanib ettevõte disainida huvitavate kujudega korpuseid, mille valmistamisel kasutatakse põhimaterjalina puitu. Arvutid, mida on plaanis tootma hakata, on võimsad ja kasutajasõbralikud nii sisult kui ka välimuselt. Firma eesmärgiks on muuta arvuti korpuse välimust ilusamaks ja olemust tähtsamaks ning sellega saavutada kindel koht turul. Ettevõtte tugevuseks on suur turg ja uudne toode ning vähene konkurents. Enda kinnitamine turul tundub antud oludes väga kindel. Toote kõrge hind on ...

Majandus → Äriplaan
483 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Turunduse alused

väheneda tururisk miinimumini. Kontsentreeritud turundus - firma piirdub ühe turusegmendiga. Äriedu saadab neid, kes tegutsevad nishis või turuaknas. Turunishsh - osa turust, mida tootjad ei ole rahuldanud turu spetsiifilste erisuste tõttu (näiteks arvutiturul eriprogrammvarustus). Turuaken - spetsiaalse toodanguga rahuldamata turusegment (näitek spikka aega koerte ja kasside toit, sest neile anti inimeste toitu). 10. Sihtturg Tehakse kindlaks turu koosseisu kuuluvad tarbijagrupid ja nii tooted kui ka turundusmeetmed kujundatakse valitud sihtgruppide jaoks. 10. Strateegia

Majandus → Turunduse alused
112 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Äriplaan „Suvituse Hooldekodu OÜ“

Eraomandis hooldekodud on enamjaolt kallimad, sest nende tegevus peab piisavalt tulu tooma kõikide kulude katteks, samas kui kohalikele omavalitsustele või riigile kuuluvad hoolekandeasutused saavad lisaraha antud valitsusüksuste eelarvetest. Praegusel hetkel Eestis tegutsevate hooldekodude arv on küll suur, kuid võttes arvesse ka kasvavat eakate arvu, siis lähiaastatel klientidest puudust tulla ei tohiks. Sihtturg ja sihtgrupp Antud ettevõtte sihtturg on kogu Eesti eakad, kelle ülalpidajad on keskmisest kõrgema sissetulekuga. Kuna aga asutakse Lõuna-Eestis, siis spetsialiseerutakse selle piirkonna vanuritel ja hoolekannet vajavatele isikutele. Antud piirkonnas on ligi 50 asutust, mis pakuvad Suvituse Hooldekodule sarnast teenust, kuid võimalike klientide arv ulatub paarikümne tuhande lähedale. Arvestades, et aasta aastalt potentsiaalsete klientide arv kasvab, siis on koht olemas turul uutele teenusepakkujatele

Majandus → Äriplaan
1237 allalaadimist
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

analoogide suhtes. Toote positsioneerimise aluseks peaks olema tarbijate arvamus tootest ja tema kohast teiste analoogide hulgas. J. Trout ja A. Ries ( 1992) on eristanud kolme positsioneerimise strateegiat: 1. olemasoleva positsiooni tugevdamine; 2. ümberpositsioneerimine; 3. uue positsiooni hõivamine. (www.ekk.edu.ee) Positsioneerimise üldisteks alusteks on ainulaadsus; olulisus; püsivus. Toote ainulaadsuse teguriteks on sihtturg, tehnoloogia, bränditunnused, kvaliteet, kujundus, turustus, hinna- ja teenindustase jne. Positsioneerimisel peab arvestama pakkumise eristamise võimalustega. Selleks on mitmesuguseid võimalusi. Positsioneerimisel kasutatakse tavaliselt viit muutujat, millel on oma varieerumise võimalused. Need viis muutujat ja iga muutuja eristamise võimalused on: toode; teenused; müügipersonal; turustuskanalid; maine. (www.ekk.edu.ee)

Majandus → Turundus
26 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

ETTEVÕTTE JA ORGANISATSIOONI ASUTAMINE

b. Tootmine/tegevus – kirjeldatakse ettevõtmiseks vajalikku füüsilist keskkonda (ruumid, seadmed jms), toote/teenuse valmimise protsessi, protsessi läbiviimiseks vajalikku tööjõudu (kvalifikatsioon, arv) jms. 3. Turg ja turundus – kirjeldatakse turgu, klienti ja meetodeid, kuidas oma toode/teenus klientideni viiakse. a. Tegevusvaldkonna ülevaade – turu maht, turusegmendi potentsiaal, tulevikuvisioon, olulisemad tegijad (konkurendid). b. Sihtturg – kirjeldatakse täpsemalt, millises piirkonnas (tänav, linnaosa, linn, riik) asutakse tegutsema ja millises järjekorras plaanitakse uutele turgudele edasi liikuda. c. Klient – kirjeldatakse täpselt oma klienti (eraisik või ettevõte, sissetulek/käive, ettevõtte puhul töötajate arv, eraisikute puhul harjumused, muu oluline klienti kirjeldav info). d. Turundusstrateegia – kirjeldatakse, kuidas viiakse info oma kaubast/teenusest klientideni (milliseid va-

Majandus → Ettevõtlus
16 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun