Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"klient" - 1777 õppematerjali

klient - asutuse, isiku vm teenuste kasutaja 46. Komisjonimüüja-võtab toodangu oma valdusse ja müüb iseenda nimel ilma pikaajalise leppeta komisjonitasu eest 47. Kommunikatsioon-tehniliste vahendite ja sidekanalite võrk, mille abil kogutakse ja edastatakse vajalik informatsioon 48. Komponent-osis, koostisosa 49. Konteiner-veomahuti 50. Konventsionaalne-tavapärane, kombekohane; leppekohane, tinglik 51. Krediit-laen 52. Krediitorid- firma ettevõte, kellele ollakse võlgu.
klient

Kasutaja: klient

Faile: 0
thumbnail
2
doc

Klient ei ole kuningas

Kui ta ei ole just pandimaja või sms-laenuga tegeleva firma omanik, siis püüab ta neid iga hinna eest vältida. Edukad suhtlevad edukatega, see on paratamatus. Sinu järgmine samm ei ole midagi muud kui teha otsus- ma saan edukaks! Ei taha põigata hea kolleegi Peebu eneseabi valdkonda, kuid .... miks mitte sisendada enne kliendikontakti: "Ma oman jõudu, et muuta paljude Eesti ettevõtete käekäiku. Ma olen probleemide lahendaja, mitte probleemide allikas. Klient ei ole kuningas, vaid minu käes on võim, kuidas teda kuningaks muuta!"...

Klienditeenindus
26 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Kokkuvõte raamatust "Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile" 1998 Mall Karjatse

ISESEISEV TÖÖ Kokkuvõte raamatust Minu valitud raamatuks on Malle Karjatse poolt kirjutatud raamat Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile. Raamat on ilmunud 1998-ndal aastal. Valisin selle raamatu kuna puutun kokku iga päev kilenditeenindusega. Pealkiri oligi see, mis tundus ahvatleva ja kutsuvana. Töötan teenindaja-adminstraatorina. Olen see isik kelle juurde suunatakse kaebustega kliendid või siis kliendid kelle küsimustele ei osta vastata teiste tööajate poolt. On kergeid kliente, kellega saab asjad kiiresti korda,...

Suhtlemispsühholoogia
79 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Essee. Klient on kuningas

Klient on kuningas Klient on kuningas ­ kuid kas ikka on? Öeldakse, et klient on kuningas siis kui ta käitub vastavalt. Mina pooldan samuti rohkem seda, et klient on seda siis kui ta käitub vastavalt. Arvan, et seda ei tohiks ettevõttes eriti rõhutada, kuna siis võib klient käituda üleolevalt. Kindlasti pole sobilik öelda, et klient pole kuningas, mida täheldasin ühe toitlustusettevõtte leheküljel. See on solvav. Isiklikult oma jalga sinna ettevõttesse ei tõsta. Kui ei taheta seda öelda, siis võiks selle üldse mainimata jätta. Ükski ettevõtte pole kohustatud seda väljendit kuskil kasutama. Nüüd tagasi selle juurde kas klient on kuningas. Õigem oleks vist öelda, et klient kes käitub kuninglikult on kuningas. Klient on kuningas ka siis kui ta kohtleb teenindajat samaväärselt....

Turundus
48 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Klient ja teenindus kordamisküsimused

KORDAMISKÜSIMUSED Teemad: 1. Kes on klient ? Laiemas tähenduses on kliendiks iga inimene, kellele teenust/toodet pakutakse ja (a) kes on nende kasutamisest (tarbimisest) huvitatud (on POTENTSIAALNE KLIENT), (b) kes neid reaalselt tarbib (on TEGELIK KLIENT) ja klient (c) keda iseloomustab pakutavate teenuste/toodete suhtes eelistuskäitumine (on PÜSIKLIENT) 2. Kes on teenindaja? On ettevõtte iga töötaja, kelle tegevusest otseselt ja/või kaudselt sõltub kliendi rahulolu ettevõtte poolt pakutavate teenuste/ toodetega 3. Loetle traditsioonilise toote tunnused. Materiaalsed, tootmine ja turustamine toimuvad eraldi tarbimisest, peamine väärtus...

Klienditeenindus
26 allalaadimist
thumbnail
4
docx

PATROON JA KLIENT

Vaesem roomlane andis end sõltlasena rikka ja mõjuka kodaniku eest koste ja kaitse alla. Eestkostjat nimetati patrooniks, sõltuvalt kaitselaust aga kliendliks. Patroon andis kliendile maad kasutada ja kaitses teda tarviduse korral kohtus, klient aga saatis patrooni sõjaretkedel ja kandis tema heaks kokku lepitud koormisi. Ka rahavakoosolekutel hääletas klient enamasti nii, nagu patroon soovis. Patrooni ja kliendi sõltuvussuhe oli väga tähtis: sageli olid rikkad roomlased ühiskonnas mõjukad just tänu oma arvukatele klientidele. PATRIITSID JA PLEBEID Patriitsid - olid täieõiguslikud Roomakodanikud, suursuguste suguvõsade liikmed. Ainult nemad pääsesid riigi- ja preestriametisse ning senatisse. Enamasti olid nad rikkad maavaldajad arvukate klientidega Patriitsid ei võinud olla rahvatribuunid ja ediilid....

Ajalugu
15 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Klient on kuningas

Klient on kuningas Väga palju on kuulda olnud, et klient on kuningas. Iga ettevõtte soovib ennast reklaamida kui kõige paremat ja tublimat. Kui palju, aga tegelikult võtavad klienti kui kuningat? Möödudes poodidest ja söögikohtadest, ei ütleks alati, et teenindajad võtavad kliente kui kuningaid vastu. Teenindus on külm ja üldse mitte personaalne. Kuningaid tuleks ju tervitada ja läheneda neile väga personaalselt. Kui teenindaja näeb kliendis kuningat, siis see on ettevõttele vägagi kasulik. Kui inimene...

Hotelliteenindus
6 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Klient

õigetele üksustele või indiviididele  Protsesside loomine summeeritud info analüüsimiseks  Protsesside loomine selle info levitamiseks vastavatele üksustele või indiviididele III  Seoste kindlakstegemine kliendile rahulolu pakkuvate asjaolude ja vastavate sisemiste protsesside ja näitajate vahel  Nende võtmeprotsessidele- ja näitajatele orienteerumine kvaliteedijuhtimise juurutamise faasis TQM organisatsiooni mudel Nõudmised KLIENT Rahulolu juhtimine informatsioon planeerimine tulemused inimesed protsessid ETTEVÕTE...

Majandus
2 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

Disain Inna Nurmik DS-1-E-S-tal Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses? Essee Tallinn 2011 Kas ja kes on kuningas 2011 klienditeeninduses? Meie ümber on tohutu hulk inimesi, kellega me otseselt või kaudselt kokku puutume. Mida liikuvam ja suhtlemisaltiv, seda enam puutume kokku erinevate inimestega erinevates valdkondades. Ühes olukorras võime olla klient , teises olukorras hoopis teenindaja. Suudame etendada erinevaid rolle. Kas me suudame panna klienti kuningana tundma ja kas klient on üldse kuningas? Kuningas on reeglina otsustaja ja juht, kelle peamiseks ülesandeks on kõiki protsesse ise juhtida. Klient samas just reeglina ei tea päris täpselt, mida või millist toodet tal on vaja ning seetõttu vajab pidevalt suunamist, juhendamist, nõustamist ja otsuste toetamist. Nagu juba selgus, siis reeglina tarbija ei tea, mida ta tahab...

Klienditeenindus
15 allalaadimist
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

kogemus ­ nördimus, viha 4 Teeninduse juures on läbi aegade olnud erinevad rõhuasetused. Olulisus on muutunud ja jõudnud keskkonnalt suhtlustasandile. Teenindaja on kuningas Klient on kuningas keskkond on oluline suhtlemine on oluline Teenindaja ja klient on võrdses partnerlussuhtes Sidudes eelnevat muutust meie ajaloos kauba ja ostujõuga: K K K M M M Kaupa vähe, ostujõud olemas. Kaupa>pakkujaid palju, ostujõud vähenenud...

Kommunikatsioon
552 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Vana-Rooma X klass

latiinid-itaalikute haru, kes elasid kesk Itaalias etruskid-rahvas, kes elas Apenniini ps põhja osas Tiber-jõgi, mille äärde rajati Rooma linn 753e.Kr-Rooma linna rajamine ja ajaarvamise algus foorum-koosolek, turupalts Kapitoolium-Rooma keskne kõrgem kindlustatud osa Romulus-Rooma asutaja 510 e.Kr-Vabariigi perioodi algus senat-vanemate nõukogu partoon-jõukas roomlane klient-vaene roomlane, kes vajas patrooni kaitset konsul-kõrgeim riigiametnik, sõjaväejuht 265.eKr-kogu Itaalia on läinud Rooma võimu alla patriits-jõukas maaomanik plebei-vaene kodanik rahvatribuun-plebei õiguste kaitsja 12 tahvli seadused-esimesed kirjalikud seadused Rooma ajaloos magistraat-riigiametnik nobiliteet-jõukas ülemkiht, kellele kuulus poliitiline võim koloonia-asumaa leegion-sõjaväe üksus u5000 meest provints-vallutatud ala, väljaspool Itaaliat...

Ajalugu
97 allalaadimist
thumbnail
15
odt

Klienditeenindus

Toidud on seal maitsvad ja taskukohased, kuid teenindus oli väga ebaviisakas. Esmamulje oli ebameeldiv. Reklaami nii väga ei tehtagi, Türi elanikud ja need kes lähemal elavad teavad seda kohta, õpilased käivad tavaliselt lõunat seal söömas. Kohvikusse sisse astudes ei tervitatud ennem kui ise seda tegin. Kliendi ja teenindaja vahel puudus silmside, ei soovitud ,,Head isu" ega lahkudes ,,Head aega". Väga ebaviisakas ja külm teenindus. Teeninduse korraldamine: Klient tellis toidu ja istus lauda. Tellimus toodi lauda. Lauad ja toolid on ilusti paigaldatud. Koht on mõnus ja hubane, kuid teenindus rikub selle kõik ära. Selle koha plussid: · Hea asukoht, · Hinnas taskukohased, · Maitsvad toidud, · Mugavad istekohad, · Parkimisvõimalus. Selle koha parandamiseks peaks teenindaja kõigepealt klienti tervitama, soovima ,,Head isu" ja lahkudes soovima ,,Head aega"...

Klienditeenindus
312 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Vana- Rooma vastused kontroltööks

Kuidas ja kuhu tekis Rooma linn? Legendi järgi? Rooma linn asus Itaalias Apenniini ps. tekkis Latiumi mk ja muutus kõige suuremaks riigiks maailmas. Legendi järgi rajas rooma linna Romulus, selle järgi tuli nimi Roma. 2. Kuningate aeg. 753-509 eKr. Roomas oli 7 kuningat, 3viimast olid väga kõrge tasemega, aga viimane oli türann ja ta kukutati. Rooma oli maakeskne. Vanad hõimusidemed olid tähtsad. Kuninga võim ei olnud piiramatu. 3. Vabariik 509-265 eKr. Riiki valitses senat ja valitsevad riigiametnikud. Paljud sõjad alistati. 3 sõda Kartaagoga- Puunia sõjad. Kart.hävitati. Vahemere äärsed maad alistati ja Rooma võim laienes. 4. Kodusõdade aeg. 133-30 eKr. Sõjad toimusid erinevate sõjapealikkude vahel Pompeius ja Caesar. Kodusõjad jätkusid Oktavianuse ja Antoniuse vahel. Oktavianus võitis. Oli orjade aeg. 5. varane keisririik 30eKr-235 pKr. Siin valitses Augustus ja oli rahu aeg. Peale teda oli suur segadus ja mõrvad. Väg...

Ajalugu
119 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Arvutivõrgud!!!

12.2012 Merilin Kutser AT07-b http://www.vallaste.ee/ KOKKUVÕTTE Klient- Arvuti, mis kasutab andmetöötluseks serveri ressursse. Server- Võrguga ühendatud arvuti või seade, mis haldab võrgu ressursse. Klient/server võrk- Kliendid kasutavad läbi võrgu serverite poolt pakutavaid ressursse. Peremehelt-peremehele võrk(P2P)- Selline võrk, kus kõik laua- ja sülearvutid töötavad samaaegselt nii klientide kui serveritena ja jagavad oma faile kõigi teiste võrgus olevate kasutajatega ilma keskse serverita. Switch- Võrguseade, mis valib välja trakti või ahela, mida mööda andmeüksus saadetakse järgmisse võrgusõlme. Kommutaator võib lisaks teatud määral täita ka marsruuteri funktsioone, s.t. määrata kindlaks andmete liikumise marsruudi ja eekõige selle, millisesse lähimasse võrgupu...

Arvutiõpetus
80 allalaadimist
thumbnail
37
doc

Müügitöö põhivarad

klient ­ tarbija tarbijakaitseseaduse tähenduses ja tarbijaks mitteolev isik, kes soovib teha või teeb tehingu kauplejaga. müügikoht ­ koht, kus kaupleja vahetult pakub ja müüb kaupa või pakub ja osutab teenust. müügisaal on kaupluses asuv ruum, mis on kaupleja valduses ja kus pakutakse kaupa müügiks ning kuhu klient siseneb kauba valimiseks ja lepingu sõlmimiseks. . 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 00 00...

Müügiõpetus ja...
156 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Teeninduse tagasiside

Rekkor, H.Tooman ,,Klienditeeninduse alused" 2006 8 TAGASISIDE SAAMINE, ANDMINE JA KASUTAMINE 8.1 Juhised paremaks tagasiside saamiseks Paljud ettevõtted on mõistnud, et tagasiside annab juhised paremaks saamiseks ja seetõttu on vajalik seda koguda. Paraku piirdutakse vaid kliendi küsitluslehtede väljatöötamisega, kasutamisega ning tulemustest regulaarse kokkuvõtte tegemisega. Pahatihti jäävad needki tulemused vaid juhtide enda teada. Edukamad teenindusettevõtted on kasutusele võtnud hulga teisi tagasiside hankimise viise. Tagasisidet kogutakse nii klientidelt kui ka töötajatelt, töötajaid julgustatakse nii tagasisidet andma kui ka küsima. Väga oluline on see, et töötajaile endile antakse tagasisidet nende töö õnnestumisest ja kitsaskohtadest. Kõik kasutatavad taga...

Teenindus ja müük
101 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

" (Reklaamipsühholoogia, T. Bachmann 1994/lk 40) ,,Reklaamiobjekti põhjalik tundmine on üheks hea reklaamiidee leidmise eeltingimuseks. Reklaamija peab otsima objektil omadust või omadusi, mis lubavad eristada seda positiivselt konkurentobjektidest." (Reklaam turunduses, N. Roose 2002/lk 87) Reklaamivaataja üldjuhul usaldab reklaami, kui ta pole enne nn petta saanud. Klient kuulates, vaadates või lugedes sõnumit, mis reklaamis edasi antakse, teeb oma otsuse ja valiku toote või teenuse suhtes. ,,Reklaam olgu ausalt esitatud selge, lühike, lööv teade mingi kauba või teenuse kohta, milles tuuakse välja selle kauba/teenuse ainuomased soodsad omadused, tehakse seda originaalses meeliköitvas vormis ning toetutakse sealjuures ühele kandvale ideele, eksimata firma filosoofia ning firmamärgiga seonduva suhtes. Hea reklaam jätkab ja süvendab firma...

Massikommunikatsiooni ajalugu
154 allalaadimist
thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5.Kvaliteedi tähtsus...............................................................................................8 2. Klient ...................................................................................................................11 2.1.Kliendikeskne organisatsioon.........................................................................11 2.2.Kvaliteedisuunitlus ­ kliendi rahulolu............................................................13 2.2.1.Kliendikesksuse juurutamine...................................................................14 2.2.2...

Inimeste juhtimine...
399 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Majanduse küsimused, vastused, mõisted

1) Kes on ettev õtja? Iseloomusta. 2)Nimeta põhjusi, miks inimesed alustavad oma firmaga. 3)Mis suudab teha ühe firma teisest paremaks? 4)Miks konkurents on kasulik? 5)Nimeta ettevõtlusratta osad päripäeva alates ideest. 1)Ettevõtja on tavaliselt inimene, kes leiab uue või parema viisi, kuidas toodet toota või müüa. 2)Inimesed soovivad tihti oma hobi ametiks muuta, uue firma alustamine ja juhtimine on nii huvitav kui ka tore. 3)tema ja tööjõudu kvaliteet; stiil, mida ta kasutab; viis, kuidas ta tarbijad ära kuulab; hind, mida ta võtab 4)Konkurents võib muuta meid tugevamaks, targemaks, kiiremaks paremaks ja isegi loovamaks, annab meile uusi ideid ja muutub kaupade kvaliteedi paremuse poole. 5)Idee, turg, kapital, materialid, inimressursid, turundus, vahetus,...

Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Vana-Rooma kõike hõlmav konspekt

Märter ­ usu nimel kannatanu, hukatu. Kirik ­ Kõiki kristlasi ühendav organisatsioon. Numeen ­ looduslikes objektides sisalduv hing või vägi Vana-Rooma religioonis. Laar ­ Vana-Rooma maja, perekonna kaitsejumalus, toodi ohverid ja kujusid hoiti aukohal. Geenius ­ perekonna kaitsevaim Vana-Rooma religioonis, edendas soojätkamist ja elujõudu. Pontifeks ­ preester Vana-Roomas. Pontifeks maximus ­ ülempreester Vana-Roomas. Augur ­ preester-ennustaja V-Roomas, eriti lindude lennu tõlgendajad. Sibüll ­ kreeka päritolu ennustajanna. Sibülliraamatud ­ riigi tulevikku käsitlevad papüüruserullid. Piiskop ­ algselt suurema kristliku koguduse ülem, seejärel koguduste ülem linnas või piirkonnas. Evangeelium ­ peale Jeesuse surma kirja pandud jutustus tema elust ja õpetusest. Neli evangeeliumi arvati U-Testamendi koosseisu. Presbüter ­ varakristliku koguduse vanem Peetrus ­ Jeesuse lähikondla...

Ajalugu
76 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Etruskid ja Rooma

Kuningas kinnitati ametisse rahvakoosolekul ja ta valitses koos vanemate nõukogu senatiga. *Rooma linna rajas Romulus. Kaks venda Romulus ja Remus. Rooma ühiskond oli vist talupoegadeühiskond.Täisväärtuslikeks kodanikeks peeti maaomanikke. *Proletarid ­ vaesed kodanikud. * Rikkaid ja vaesemaid roomalsi ühendas sageli patrooni ja kliendi vahekord. * Patroon ­ jõukas ja suursugune inimene Vana-Roomas,kes võttis vaesema roomlase kliendina oma kaitse alla.* * Klient ­ Polled tõotasid 11 toetama. Patroon andis kliendile maad kasutada ja kaitses teda tarviduse korral kohtus, klient aga saatis patrooni sõjaretkedel ja kandis tema heaks kokku lepitud koormisi. Varase vabariigi perioodil jagunes Rooma kahte klassi: patriitsideks ja pleideks. Patriitsid olid suursuguste suguvõsade liikmed, kelle esiisad usuti olevat asunud Rooma juba Romilise ajal. Patriitidele kuulusid kõik kodanikuõigused. Enamasti olid nad rikkad maavaldajad....

Ajalugu
24 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun