Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"reklaamiks" - 91 õppematerjali

reklaamiks on alguses väike silt salongiuksel ning suurem välisukse ülesmises osas, mis paistab ilusti silma.
thumbnail
1
odt

Reklaamianalüüs

Reklaami analüüs. Minu analüüsitavaks reklaamiks on Kalevi jõulureklaam aastast 2011 ,,Aasta magusaim hetk" Reklaam on jõulu ajast, mis algab sellega, et väike tüdruk jookseb ema juurde ja nad näevad, kuidas isa ja poeg toovad kuuse tuppa, sest käes on jõulud. Tuppa jõudes jookseb tüdruk oma tuppa ühe laeka juurde, mille avades leiab sealt sokolaadid. Samal ajal isa lõhub puid, et kamina alla tuli teha ja poeg ehib kuuske, ning ema vaaritab jõulu roogu. Tüdruk paneb sokolaadidele punased lindid lipsuna peale ja hiilib kööki, ilma, et keegi teda näeks ja asetab ühe sokolaadi laua peale, teise kuuse peale ja kolmanda kamina äärele ja jookseb ise peitu. Siis tulevad isa ja ema tuppa, ema asetab maitsetaimed lauale ja märkab sokolaadi, isa leiab oma magusa ampsu kamina äärelt ja ampsab seda. Kõik naeratavad ja on õnnelikud. Samal ajal, kui teised maiustavad oma aasta magusaimat hetke, on tüdruk oma kaisukaruga peidus ja näitab tollele, et...

Meedia → Reklaam
24 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaan

juhtkonnaga tuttav juba varasemast ajast. Vajaliku helitehnika rendin Türi lähedalt Paidest, kokku koos transpordiga läheb helitehnika ja helindamine maksma 1200 krooni. Tegemist on samuti ülekandekroonidega , sest teenuse osutaja on FIEga. Peale helitehnika on üheks suuremaks kuluartikliks, reklaamikulu. Väikelinnas on üldkasutatavaid reklaamikanaleid veidi vähem, kui suures linnas ja need on ürituste korraldajatele ka paremini teada. Selles väikelinnas on kombeks kasutada reklaamiks müürilehti ,trükimeedia reklaamiks linnalehte Türi Rahvaleht ja maakonnalehte Järva teataja .Ainuke kogu maakonnas leviv kuulatav raadiojaam on Kuma Raadio. Müürilehtede trükkimise kuluks Kuma trükikojas on 300 krooni. Raadioreklaami valmistamine maksab 500 krooni. Raadioreklaami eetrisse laskmine kahel korral päevas ,kahe nädala jooksul enne kontserti maksab 500 krooni. Ajalehes Järva Teataja avaldan reakuulutusi

Majandus → Majandus
43 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Valik alternatiivsete variantide vahel

Ülle Stamberg 106E Juhtimise alused Praktiline töö nr.5 Valik alternatiivsete variantide vahel Millise otsuse võtaksite vastu? Ül. 1: Ettevõte toodab toodet A ja toodet B. Toote A omahind on 800 kr/tk ja müügihind 1000 kr/tk, toote B omahind on 1700 kr/tk ja müügihind 2000 kr. Kui kulutada reklaamiks 150000 kr, oleks võimalik suurendada läbimüüki 1000000 kr. võrra. Toode A B _____________________________________________________________ Omahind /tulu 800 kr./t 1700 kr./t Müügihind /tulu 1000 kr./t 2000 kr./t 1) Suurendada kogutulu 1000000 krooni võrra. 2) Kui palju toota 1000000 1000000 1000 = 1000 tk. 2000 =500 tk. 3) Kuluarvutus 800 x 1000 = 800000 kr.

Majandus → Finantsjuhtimine ja...
35 allalaadimist
thumbnail
18
ppt

Reklaam ja tervishoid

Reklaam ja tervishoid Tairi Kaarna 11.B-K Ravimireklaamid  Ravimite reklaam liigitub kaheks – üldsusele suunatud ravimireklaamiks ja ravimite väljakirjutamise õigust omavatele isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele suunatud reklaamiks. Üldsusele on lubatud reklaamida ainult käsimüügiravimeid, retseptiravimeid võib reklaamida ravimite väljakirjutamise õigust omavatele isikutele, proviisoritele ja farmatseutidele. Mõlemale reklaamiliigile kehtivad erinevad nõuded, mis on sätestatud reklaamiseaduses ja ravimiseaduses. Ravimireklaamid  Peab olema esitatud selliselt, et oleks arusaadav, et tegemist on reklaamiga ja reklaamitakse ravimit.  Ravimi kohta avalikustatav teave peab olema

Majandus → Majandus
5 allalaadimist
thumbnail
3
docx

OÜ varuosa

Oü Varuosa See on kahe sõbra ettevõte. Sinna kuulub 6 meest ning 2 naisterahvas. Üks neist kes meil töötab on raamatupidaja. Teine, aga koristaja kes õhtuti müügisaali koristab. Üks meesterahvas on meil leti taga kes tutvustab autode varuosi, vajadusel nõustab klienti milline oleks just temale sobivaim. Tegeleme ka autode remondiga ning teised 5 meest töötavad just sellel alal 1 nendest meestest on töödejuhataja aga vajadusel teostab ise ka vajalikke töid. Töö tingimused on meil tänapäevased ja mugavad, meil on olemas 3 tõstukit autode tõstmiseks samuti on meil iga mehe jaoks 1 kanal kokku on neid siis 5 meil on ka ratta tasakaalustus pink. Meil on olemas kõik vajalikud võtmed ning muud tööks vajalikud materjalid. Oü Varuosa Omanike ametijuhend: Alluvad: Töödejuhataja, raamatupidaja. Asendaja: Töödejuhataja Ametikoha põhieesmärk: eesmärgiks on personalitöö korraldamine, dokumendihalduse korraldamin...

Majandus → Kaubandus
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kuidas kujuneb ravimi hind?

10. klass 11.05.2012 Kuidas kujuneb ravimi hind? Esimene asi, mis ravimi hinda mõjutab on ravimi leiutamise maksumus. Kui 1975. aastal maksis uue ja tõhusama ravimi väljatöötamine ja katsetamine keskmiselt 2 miljardit Eesti krooni, siis kaasaegsete ja eriti tõhusate bioloogiliste ravimite väljatöötamise ja uuringute hinnaks on umbes 15 miljardit Eesti krooni. See on suur raha ning kui ravimifirma seda tagasi ei teeni, siis uusi ravimeid sealt enam oodata pole. Hinnakujunduse ühe olulisema põhimõtte kohaselt peab hind peegeldama toote väärtust. Üldjoontes kujuneb toote (näiteks ravimi) hind selle valmistamiseks, turustamiseks ja reklaamiks kulunud materiaalsetest vahenditest. Toote oskuslik tutvustamine ja turustamine tagab kasumi, mi...

Keemia → Keemia
1 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Poliitilised mängud - kelle arvel?

Ei möödu ühtegi päeva, mil me ei puutuks kokku poliitikaga. See määrab, kuidas me elame, töötame ning anname oma panuse ühiskonna arengusse. Et pääseda võimule, üritavad poliitilised organisatsioonid rahvale võimalikult palju meeldida. Kuid kas kõik võtted on läbinisti ausad ja vajalikud? Valimiste, eriti Riigikogu valimiste eel alustavad erakonnad juba varakult valimiseelsete kampaaniatega, et koguda endale võimalikke toetajaid. Selle tähtsaimaks osaks on rahvale mitmesuguste lubaduste andmine, mida erakond täidab võimule saades. Enamlevinud lubadusteks on maksude alandamine ning pensioni ja palkade tõstmine, teised muutused sõltuvad juba sellest, kas partei on vasak- või parempoolne. Kahjuks ei pruugi olla alati kõik nii roosiline, kui paistab ­ kord võimule saanud, unustavad erakonnad antud ausõna, mis tegelikult tundus juba alguses üsna utoopiline olema. Koos lubadustega kasutatakse palju reklaami. Me kõik ol...

Kirjandus → Kirjandus
16 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Lõputöö teemaprojekt, veebileht

juurdepääs kõigil interneti kasutajatel. Veebilehte on vaja:  info jagamiseks. Siiani on ..... liikmed suhelnud Facebooki/Orkuti kaudu, e-maili ja telefoniteel  selleks, et treeneril oleks parem ülevaade treeningute täituvusest, oma klientidest  klientidel on samuti parem ülevaade saadavalolevatest treeningvõimalustest ning nad saavad end treeningutesse broneerida/treeningust eemaldada  samuti oleks veebileht hea moodus ..... trupi reklaamiks, kuna käiakse esinemas erinevatel üritustel (n:sünnipäevad)  uute tantsijate leidmiseks. .....l on nii algajate kui ka edasijõudnute tasemel trupid, uued tantsijad on alati teretulnud Töö etappide loetelu ja ajakava  kirjanduse otsimine ja analüüs juuli-august 2013  küsimustiku koostamine september 2013  andmete kogumine oktoober 2013  andmete töötlemine ja tõlgendamine november 2013

Informaatika → Informaatika
39 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Nõuded pakkimisele

peab just pakendamine olema tähelepanu keskmes, toode ise on teisejärguline. Samas on tähtis ka toote kuvand. Seega peaks toote kuvandi loomisel õige pakend olema kavandatud koos tootega. Nii pakend kui ka toode omavad kuju, mahtu ja kaalu, kuid need omadused võivad tootel ja pakendil erinevad olla. Materjalivoo info ja nõuded pakendi märgistamisele Nii tarbija kui ka logistika seisukohalt on oluline, et pakend annaks teavet toote, st pakendi sisu ja pakendi kohta, kaunistaks ja reklaamiks toodet ning kergendaks käsitsemist jaotuses. Pakend annab teavet ka selle kohta, kuidas tegelikult on pakendit käsitsetud ( kui pakend on katki, siis on temaga lohakalt ümber käidud ja toode võib olla kahjustatud). Materjalivoo infot mõõdetakse trükitud teksti visuaalse või skanneriga vöötkoodi ( bar-code) lugemisega. See info annab teada tootja ning kirjeldab toote klassi, margitunnust jne.

Logistika → Baaslogistika
3 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Turismi trendid Euroopas

III REISITOOTED JA TURUNDUS Reisijad otsivad teiste tarbijate nõuannet internetis (blogides). Palud kogenud reisijad teavad rohkem nišitoodetest kui mõned pakkujad. Internetiturundus ja uued uurimismeetodid. Avaliku ja erasektori partnerlus. Turismisektori jaoks on oluline: Internetiturundus on järgmise põlvkonna reisipakkumiste levitamisel valdav. Praegu kasutatakse internetti ainult reklaamiks ja ei kasutata loominguliselt. Tarbijate motivatsioonide ja huvide teadasaamine interneti teel paremaks segmenteerimiseks ja positsioneerimiseks. Unikaalse müügiargumendi väljatöötamine, kusjuures kogemine ja sümbolid on olulised. Personaliseeritud tooted Väiksem reisieelarve Reiskorraldajatele uued väljakutsed ja rollid – lisaväärtuse loomise vajadus. TRANSPORT Parklad Lennureiside vähendamine

Turism → Turism
8 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Elvis Presly

alkohooli. Mida Elvis loomulikult eui kasutanud. Elvise viimasest esinemisest pandi kokku konsertfilm 1977 aasta 21 juunil. Elvis suri 16 augustil 1977. aasta hommikul oma vannitoas raamatut lugedes. Ta sai oma neljanda infarkti, mille tõttu ta ka suri. Elvis maeti oma ema ja isa kõrvale Gracelandi meditasiooniaeda. Tom Parker ei jõudnud isegi Elvise matustele, kuna tal oli vaja veel avaldamata lugu plaadiks tehas. Laulja surm oli plaadi parimaks reklaamiks. Paari nädalaga oli see plaat mitme maa edetabelis.Elvisel oli oma elu jooksul väga palju erinevaid kitarre. Neid oli kokku 15.Elvis kandis koguaeg kostüümi millel olid pluus ja püksid kokku õmmeldud. Ta kostüümidel oli alati palju sära ja originaalsust.Elvisel oli kokku üle 60 albumi, 2 kogumikku ja üle 100 singli. Ta osales väga paljudes filmides. 9 fakti, mis tõestavad, et Elvis elab · 1981. aastal salvestati telefonikõnelus Elvisega, kus staar annab selgitusi 1977

Muusika → Muusika
6 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Pahed,mis ohutsamad tänapäev inimesi

kanepi suitsetamisest, mida paljud noored peavad ohutuks ja sõltuvust mitte tekitavaks. Kahtlemata ei ole olemas ühtegi ohutut narkootikumi. Peagi järgneb kanepi suitsetamisele amfetamiin või mõni teine narkootikum, sest kui organism on mõnuainega juba harjunud, kulub heaolutunde saavutamiseks üha rohkem ainet või minnakse üle kangematele narkootikumidele. Sel viisil saabki alguse allakäiguspiraal. Pahatihti kipuvad ka narkovastased kampaaniad olema pigem reklaamiks narkootikumidele ega täida seetõttu oma eesmärki. Selle asemel, et rääkida missuguseid tundeid mingi narkootikum tekitab, tuleks rohkem tähelepanu pöörata sellele, missuguseid kahjustusi ja muutusi organismis ta põhjustab. Nii narkootikumid kui ka hasartmängud,suitsetamine ja alkohol tekitavad sõltuvust ja loobumine on väga raske, sageli isegi võimatu. Loobumiseks peab inimene ise olema sellest huvitatud, samuti on väga oluline lähedaste ja sõprade toetus, sest üksi on

Kirjandus → Kirjandus
68 allalaadimist
thumbnail
3
docx

3 restorani analüüs

on restoranis pakutav toit iseloomulik ka sellele piirkonnale. '' Entri '' Maailma esimesed kohvikud tekkisid keskajal Araabia kalifaadis ja Türgi Ottomani impeeriumis. Kuna moslemitel olid keelatud alkohoolsed joogid, asendasid nad neid "islami veini" ­ kohviga. Euroopas avati esimesed kohvikud 17. sajandi teisel poolel Marseille's, Londonis, Veneetsias ja Viinis. Kuna kohviube röstiti ja jahvatati kohvikute juures, siis oli neist leviv aroom heaks reklaamiks uue joogi sõpradele. Küll kirusid kohvi ja kohvikuid veini- ja õllemüüjad, kellele oli tekkinud ohtlik võistleja. Eestis avati esimene kohvik Lääne-Euroopaga võrreldes küllalt vara ­ 1702.aastal. Kohvik oli tõepoolest kohvik, mitte aga söökla või kõrts. Alkoholi ei pakutud üheski Tartu kohvikus. Kokoko olla alguses proovinud veini sisse tuua, loobus aga sellest peagi. Pakuti kohvi, teed, sokolaadi, kooke, stritsleid ja saiakesi ja see oli ka kõik

Toit → Kokandus
29 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Miss valentini võistlus

2005. aastal on plaanis pakkuda publikule veelgi suuremat kultuurilist elamust ja kõrget sportlikku taset. Traditsiooniline võistlus Miss Valentine leiab aset juba 11t korda ja on leidnud oma koha Eesti kultuurielus. Nüüdseks on võistlusest saanud rahvusvaheline tiitlivõistlus. 1995 aastal alguse saanud võistlused kutsus ellu iluvõimlemise maailmameister Janika Mölder põhjusel, et Tartus ja ühtlasi ka Eestis ei toimunud ühtegi märkimisväärset võimlemisüritust, mis reklaamiks meie maad ja meie pikkade traditsioonidega võimlemist. Tänaseks on Miss Valentinest saanud võistlused, mis on tuntud kogu maailmas. Võistlused on seotud Valentini päevaga, sest see annab üritusele atraktiivsust ja igaaastane võistlus on ,,kindlalt paigal" ­ Valentini päeva läheduses. Võistluste põhieesmärk on propageerida sporti ja võimlemist läbi sõpruse ja headuse. Ürituse algaastatel osales 23 naaberriiki ja tase oli küllaltki nõrk. Aasta aastalt

Sport → Kehaline kasvatus
8 allalaadimist
thumbnail
10
docx

''Kuidas ma saan kaitsta oma loomingut?''

Selleks, et täielik kaitse saavutada, pead formuleerima oma loomingu igas konvensioonis. Kujutame nüüd ette, kui suur peab olema loomingu väärtus, et selle täielik õiguskaitse ära tasuks. TLÜ Autoriõigus ja patent Essee 2016 KOKKUVÕTE Ühesõnaga, mida ma öelda tahan on see, et kui mul on väärt idee, siis selle kaitsmiseks võtaksin koheselt Euroopa patendi ega hoiaks ideed vaka all vaid reklaamiks seda koheselt ning maksimaalselt, sest ühe ja sama idee peale võib mitu inimest veel tulla. See patent tuleb küll kulukam, kuid rõhutades veelkord, et hea idee suhtes tasub viimane ennast ära. TLÜ Autoriõigus ja patent Essee 2016 ALLIKAD http://www.autor.ee/autori-oigused/ http://www.autor.ee/seadused-ja-konventsioonid ’’Isiklikud konspektid tunnist’’ http://www.eau.org/see-on-eau/autorioigus/ https://et.wikipedia

Õigus → Autoriõigus
26 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kohviku stardipäeviku analüüs. 2012

Ettevõtte rajamisel on tähtis vaadata just tuleviku, näha kuidas peaks su äri välja nägema mõnede kuude või aastate pärast. Sa ju avad oma äri mitte üheks kuuks ning tuleb eelnevalt kõik hästi läbi mõelda. Antud stardipäeviku analüüsis saab ka märkida, et ta tihti mainib oma tuttavaid. Minu meelest see on üks edu valemist. Tuttavad saavad sulle anda nõu, vaadata sinu idee peale teisest küljest, aidata sul töötajate värbamise protsessis, olla sinu jaoks nii reklaamiks, kui ka esimeseks kliendiks. Tuttav on tihti ka hea koostööpartner ja kriitik, kes saab sulle aidata oma vead tuvastada ja neid parandada. Ma arvan, et antud stardipäevik oli minu jaoks väga kasulik, ning ma kindlasti püüan ka jälgida Joeli soovitusi meie ettevõtte rajamisel. Mida ma olen endale kindlaks teinud on see, et oma äri avamisel suureks kasuks läheb äriplaan, mis aitab oma idee elluviimise protsessi detailselt läbi mõelda. Me püüame selle teha maksimaalselt põhjalikult

Majandus → Ettevõtlus
34 allalaadimist
thumbnail
5
rtf

Kunsti mõisted

assotsieeruma: seostuma, assotsiatsioone (seoseid) looma; liituma atribuut: tunnusese, mille järgi, kui sümboolikat tunda, saab kujutatud figuuri kindlaks määrata bareljeef e. anaglüüf: madal reljeef, lame reljeef butafooria: vaid näitamiseks, reklaamiks või teatrisfilmis tegelikkuse mulje loomiseks kasutatavad ebaehtsad esemed, võltstoredus defineerima: mõistet määratlema dekoratiivne: tähelepanu tõmbavalt kaunistav diptühhon: kaheosaline kunstiteos domineeriv, dominantne: valitsev, ülekaalus olev dünaamiline: liikuv, liikumisest tingitud; tulvil sisemist edasiviivat jõudu, hoogne ekspressiivne: väljendusrikas, ilmekas; (sisemist) jõuliselt väljendav element: (ld

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
50 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kunstivoolud 20. sajandil

ümbrusesse. R.Rauschenberg (1925)- teeb assamblaaze "Coca-cola" "Voodi". C. Oldenburg- rootslane, tegi väga efektseid vigureid . kujukcsi"suurcd hamburgerid" R.Lichtenstein suuremõõtmelised tahvelmaalid, millel kujutatud koomiksid, raster süsteem-pidid täpilised.A.Warhol- tsehh, sündis Pentselvaanias, Õppis tehnoloogia instituudis, aluatas oina tööd reklaamikunstnikuna "Tulev ikus saavad alla igaüks vähemalt 15 min."ateljee Faclory, tema elu muutus reklaamiks, käis läbi staaridega, hõbedase värvi kullus(tuleviku inim.)legi filmi "Magav mees" mõtles välja discokera.armastas teha pinda ruuduliseks, lemmikuim Marilyn Monroe, siiditrükk lenunik. Hüppcrrealism e. fotorealism- 196()ndate lõpp. Chuck Close "Leslie". Duane Hanson"Turistid"-klaasikillud. värviline pölüester. Minimalism- minimaalselt kujundust, käsutavad moodul süst. Carl Andre "Ekvivalent 7". "Tellised"

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
31 allalaadimist
thumbnail
18
pdf

IT Kolledž Ettevõtte majandusõpetus: äriplaan

parimat koos igakülgse ja usaldusväärse infoga oma toodete koostise ja toiteväärtuse kohta. Turundus, müük Oma tooteid müüme ise, vahendajate ja edasimüüjate kasutamist plaanis ei ole. Tarneahel peab olema võimalikult lühike, et tagada maksimaalse värskusega toote jõudmist kliendini. Oma ettevõtet ja tooteid tutvustame kohalikel toidumessidel, erinevatel laadapäevadel. Tegutsemispiirkonnas on kavas korraldada tootedegustatsioone koos flaierite jagamisega tänavatel. Reklaamiks kasutame ka internetikeskkonda. 9

Majandus → Äriplaan
153 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Sotsiaalprobleemid tänapäeval

Eestis on palju lapsi, kes tahavad/peavad õppida/õppima ja kui sinu elukohas asuv ainuke kool sulgetakse, peab perekond oma elu ümber seadma ja kolima näiteks sinna, kus on lähim kool. Seetõttu võib-olla loobutakse tööst ning ei saada uues kohas uut tööd või korraliku elamispinda. Haridus ja kindlustunne on väga tähtsad. Ning viimaks Tallinna TV. Minu arvates ja ka paljude teiste inimeste arvates on see väga mõttetu. Edgar Savisaar, kui Tallinna linnapea, kasutab seda ära reklaamiks Keskerakonnale. Tallinna TV rahastamise asemel võiks linnaraha kasutada hoopis lasteaedade korrastamisele ja nende juurde tegemiseks. Näiteks, tänu sellele, et lasteaia mänguplats oli korda tegemata, sai üks laps hiljuti surmavad vigastused. Tegemist oli just katkise ronimisredeliga. Ning kindlasti selle raha eest peaks juurde palkama kasvatajaid, kelle abil saab lapsi rohkem jälgida ja tähele panna. Tegelikud on kõik sotsiaalprobleemid omavahel seotud. Näiteks majanduskriisist tekib

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
62 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Piraatlus - kokkuhoid või probleem

Siit saab järeldada, et piraatluses ei ole tegelikult võitjaid ja kaotajaid, on ainult võitjad, sest piraatluse ohvriks langenud ettevõtted ei ole midagi kaotanud selle käigus. Küll on nad oma toote tegemisel kulutanud ressursse, kuid sellega olid nad juba arvestanud. Nad ei saa ju kaotada raha, mida neil pole kunagi olnud. Küll aga on omanik või looja saavutanud teatava reitingu ja populaarsuse ja tegelikult katab see ka hüpoteetiliselt saamata jäänud tulu, olles omamoodi tasuta reklaamiks. Lapsena õpetati mulle, et seda, mis sul on, tuleb teistega jagada. Kas internetipiraatlus polegi mitte midagi rohkem kui jagamine? See toimub lihtsalt globaalsel tasemel ja mitmete tuhandete, isegi mitme saja tuhande inimese vahel. Kokkuvõtteks võib öelda, et internetipiraatlus on üheaegselt nii probleem kui ka kokkuhoid. Üksikisiku seisukohast on kaldub suhtumine kokkuhoiu poole, kuigi ka siin on erandlikke olukordi ja mustvalgest erinevaid värve. Laiemalt võttes on

Informaatika → Arvutikasutus
16 allalaadimist
thumbnail
18
docx

F BRS Aastatöö

Turusituatsiooni määratlus Sihtrühm Meie toodete sihtgrupiks on eelkõige Täiskasvanud inimesed, kes otsivad erinevateks tähtpäevadeks ja pühadeks kingitust enda lähedastele ja tuttavatele. Konkurentide analüüs Meie firma kõige otsesemad konkurendid on firmad kes pakuvad meiega sarnaselt tooteid mida müüakse kui kingitusi kindla püha või tähtpäeva jaoks. 1) ÕF ASIKAM ­ ÕF ASIKAM pakub müügiks rinnaroose, mis sobivad kingitusteks. Neil on reklaamiks visiitkaardid Sihtgrupiks on neil rinnaroosidele igas vanuses naisterahvad ning järjehoidjate jaoks raamatusõbrad. Hind umb. 1-2 2)ÕF TUPS ­ ÕF TUPS pakub müügiks multifunktsionaalseid tennisepalle mis sobivad kingitusteks kui ka praktiliseks tarbeks. Neil on reklaamiks visiitkaardid ja bukletid. Sihtgrupiks on täiskasvanud inimesed, lapsevanemad. Hind 3 3)ÕF Tireny ­ ÕF Tireny pakub müügiks kikilipse ja ehteid ja salle Mis sobivad kingituseks kui ka praktiliseks kasutuseks.

Majandus → Arenguökonoomika
21 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Stilistika ja reklaamtekst

· Teavitav. Võib lubada ka kasu. Alapealkiri võimendab ja täpsustab pealkirjas toodut. Põhitekst Lühijutustus, mis räägib pakkumise loo. Peab olema kampaania mõtte kandjaks. Kuidas toode/teenus saab rahuldada tarbija vajadusi. 1. Rõhuta peamist ideed. 2. Vali sobiv tooteruum. 3. Rõhuta olulisemat kasu/eelist. 4. Hoia margi nimi esiplaanil. 5. Tekst olgu tihe ja risuvaba. 6. Toeta pildiga. Otseütlev ja faktiküllane tekst sobib tehnikakaupade reklaamiks. Dialoog-monoloog lisab usutavust. Mõjub vaid siis, kui on läbinisti huvitav. Värskus, originaalsus ja kujundirikkus. Kuidas parandada reklaami meeldejäämist? · Stiimulid, mis soodustavad visuaalset kujutlust parandavad meeldejätmist. Kui tekst on väikse kujutlusväärtusega, siis pildi kasutamine lihtsustab vahetut ja hilisemat toote omaduste meenutamist. · Meeldejäämine on parem, kui info seostub enda ja varasemate kogemustega.

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
67 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Infot kasutamine

allika abil? · Kas eelekasutus on korrektne, viited paikapidavad ja täpsed. Kui dokumendis on grammatikavead, võib esineda ebatäpsusi ka informatsioonis. · Millal on andmed kogutud? · Kas töö lõpus on bibliograafia -- viited kasutatud allikatele? Objektiivsus · Kas dokument sisaldab reklaami? · Kas tegemist on firma leheküljega, kes tutvustab oma tooteid? Ära unusta, et see on reklaam! Ka toote reklaamiks koostatud lehekülge on võimalik nii esitada, et see mõjub kui uurimustöö aruanne. Sisu · Kas dokumendi alguses on kokkuvõte dokumendi sisust, millest ilmneb dokumendi üldine eesmärk, piirid, tase, valdkonna kaasaegsus -- see võimaldab kasutajal lihtsamalt hinnata dokumendi vajalikkust ja sobivust. · Kas tegemist on lühiülevaatega või teema süvakäsitlusega? · Kas tegemist on arvamusega või selgelt väljendatud/kontrollitud seisukohtadega?

Informaatika → It
19 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Meedias osalejate rollid

Meedias osalejate rollid. Diskursus-defineeritakse erinevalt ja terminit kasutatakse nii sotsiaal- kui ka keeleteaduses. Erinevate definitsioonide ühisosa seisneb selles, et diskursusena käsitletakse keelt ja selle kasutust sotsiaalses kontekstis. Seega - diskursustest on võimalik aru saada ainult koos kontekstiga. Tähendab viisi, kuidas millestki kindlas sotsiaalses kontekstis kirjutatakse või räägitakse, seega on diskursus ühiskonnaga vastastikmõjus ning selles avalduvad erinevad sotsiaalsed praktikad. Diskursus võib väljenduda järgmistes aspektides: 1.Suulistes ja kirjalikes tekstides; 2.Visuaalides, nt fotodes ja filmides; 3.Mittesõnalises suhtluses, nt zestides ja miimikas. kirjeldatakse keelekasutust, aga ei otsita põhjuseid, miks on just neid vorme on kasutatud. Kategoriseerimine- nähtuste või isikute lahterdamine, osaliste rollide määramine mingi tunnuse alusel. NT: meie-nemad, eestlased- mitteeest...

Meedia → Meedia
20 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Wifi võrkude tuvalisus

Seda saab ise määrata. Nime väljamõtlemine tundub paljudele tüütu olevat, kuid kindlasti tuleks muuta tehaseseadetes toodud nime (Wireless, Default, WLAN, Linksys vms). Mõistlikuks ei saa pidada ka oma aadressi kasutamist SSID-nimena ­ Korter 12, II korrus, Firmanimi OÜ jne. Kui tõesti tahate, et võõrad teie WiFi-võrguga liituda oskaksid, kasutage meiliaadressi või telefoninumbrit. Firmanime kasutamine hõlbustab häkkerite tööd, kodune aadress võib olla aga reklaamiks varastele ­ siit on vähemalt arvuti kaasa võtta. Turvaline WiFi-ühendus Raadiovõrk on mugav nii kodus kui ka kontoris: arvutitöökoha asukoht ei ole enam piiratud kaabli pikkusega, sülearvuti omanikud saavad võrku kasutada kas või koduaias külitades või kontori puhkenurgas kohvi juues. Paraku aga kätkeb traadita arvutivõrgu kasutusmugavus endas ka ohtusid. Turvamata WiFi-võrku on võõral väljastpoolt kontorit siseneda sama lihtne,

Kategooriata → Võrgurakendused
14 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

See tähendas, et Kim Kardashianile maksti 10 000 dollarit tweedi eest, kui ta kiitis ehk promos mingit teatud eset või teenust. Eestlased on nutirahvas ja pea pool miljonit kodanikest on leidnud tee Facebooki. Arvestades Eesti rahvaarvu on ~500 000 inimest päris hea tulemus. Tänu nutirahvusele on enamus ettevõtteid oma tegemistega kolinud sotsiaalmeediasse ning oma firma ja toodete promomiseks kasutataksegi Facebooki. Sotsiaalmeedia reklaamindust võib veidikene pidada tasuta reklaamiks, kuid tasuta on raske midagi soovitut saavutada ning seetõttu on abilisteks võetud lapsed. Novembri alguses avaltas uudisteportaal Postimees artikli “Brändid võtsid youtuber’itelt süütuse”. Artikkel räägib Eestis üha rohkem kuulsust koguvast youtuberite kommuunist, et kuidas brändid ja ettevõtted reklaamivad väga odavalt oma tooteid ja teenuseid. Aastaga on eestlastest youtuberite videote vaatamiste arv mitmekordistunud ning seal kus on inimesi (vaatajaid) ,

Majandus → Makroökonoomia
2 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Tarkvara jagunemine

· Santvara (crippleware) - registreerimata versiooni saab kasutada, kuid mingi oluline funktsioon on välja lülitatud (sageli on selleks tehtud töö salvestamine) või töötab "lahjendatuna", kusjuures on enamasti juures soovitus registreerimiseks. Santvara näide: Bass Box ­ programm helikõlarite mõõtude arvutamiseks · Proovivara (demoware, trialware) - mis on mõeldud põhitoote reklaamiks ja tutvustamiseks. Enamasti sisaldab norivarale ja santvarale iseloomulikke jooni. Proovivara näited: 1) Microsoft Windows XP distributsioonid (30 päeva) ­ operatsioonisüsteem 2) erinevad arvutimängud Levinuimad jaosvara piirangute näited: · Tarkvara töötab ainult limiteeritud aja. Näiteks töötab programm teatud päevad peale installeerimist või peale kasutamist. Tihti loetakse ka kasutamine lõppenuks

Informaatika → Arvutiõpetus
22 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Frantsiisiidee

"Mida karmkutt kardab?" ("What's the Doughboy Afraid Of?") kampaania kaitseks. 1987 aastal püüdis Häagen-Dazs jälle rakendada ainuõiguslikku turustamist ja Ben & Jerry's esitas taas hagi Pillsbury vastu. 1986 aastal Ben & Jerry's käivitasid unikaalse reklaami kampaania, miileks nad kasutasid kohandatud "Cowmobile`i" autosuvilat jäätise üleriigiliseks reklaamimiseks, kusjuures nad ise juhtisid ja jagasid reklaamiks tasuta jäätist autosuvilast. Neli kuud hiljem Clevelandi lähedal , põles "Cowmobile" täielikult maha, vigastatuid ei olnud. Ben ütles, et see nägi välja nagu "maailma suurima küpsetatud Alaska". Aastal 1988 said nad USA väike ärimeeste tiitli, mille andis neile üle USA toonane president Ronald Regan. Samal aasta telliti ka esimesed küpsised Greystoni Pagarilt, mis viisid populaarse Chocolate Fudge Brownie maitseni.

Majandus → Ettevõtluse alused
350 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Äriplaan

4.2. Avalikkuse informeerimine Ajalehti loeb ligikaudu eesti elanikkonast, seega avalikkuse informeerimine toimub just kohalike ajalehtede kaudu. 15 6.3.4.3. Reklaam Kuna loodav ettevõtte on alles alustav firma, siis on loogiline, et reklaami alla tuleb panustada. Lisaks kuulutustele ajalehtedes lisab ettevõtte reklaamid ka kohalikesse raadiojaamadesse. Samas ringisõitvad taksod on juba isegi reklaamiks. 16 7. Kvaliteedisüsteem ja kvaliteedi parandamine Kuna ettevõte tegeleb taksoteenuse pakkumisega, siis on juhid tihedas suhtlemises klientidega. Seega peavad olema kvaliteetsed nii autod, mida taksodena kasutatakse, kui ka kliendi ja juhi vahelised suhted. Autosid on kavas pidevalt uuendada, et need vastaksid kvaliteedinõuetele, et kliendil oleks mugav ja jääks teenusega rahule

Majandus → Majandus
1487 allalaadimist
thumbnail
27
pdf

PRAKTIKA ARUANNE - Butafooria - Miniatuursed männid

-23.11.2020. a. Juhendaja : Eero Ehala Viljandi Kultuuriakadeemia õppejõud ​Viljandi 2020 SISSEJUHATUS Praktika jooksul sain võimaluse lõpetada ära oma pooleli jäänud kooli projekti, milleks oli butafoorse piparkoogimaja meisterdamine ning praktikakaaslastega teha miniatuurseid mände. Tegemist oli tellimusega, teha Tallinna lennujaama kinnisvara firma reklaamiks miniatuurne männimets. AJAKAVA Kuupäev Kellaaeg Koht Tegevus 16. november 10.15 Vilma maja Piparkoogimajakese akende välja lõikamine 10.32 Piparkoogimajakese akende katmine PVA liimiga 10.49 Maja põhja luugi meisterdamine 11.27 Maja põhja värvimine 12

Teatrikunst → Etenduskunst
1 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

..................................9 2 Kokkuvõte Kogu ettevõtmise eesmärgiks on teenida kasumit oma tehtud töö arvelt ja saada rahulolu, olles iseenda peremees ennast tõestades. Missiooniks on toota võimalikult kvaliteetseid tooteid klientidele, sest parim visiitkaart on hea töö. Rahulolevad kliendid tulevad ka teinekord tagasi ja on tasuta reklaamiks, rääkides tuttavatele kvaliteetsest tööst. Ettevõte Ettevõtte nimi: RIIULIFIRMA Aadress: Tartumaa, Rõngu vald, Kalme küla, Kasumetsa tee, 61002 Registreeritud: 31. Detsember. 2010, Tartus. Omanik: Tauri Tohvri. Telefon: +37256331170 Hetke olukord: Startiv ettevõte Tegevusvaldkond: Liimkilbist riiulid Missioon: vastupidav ja moderne mööbel Eesmärgid: kasum, rahulolevad kliendid, konkurentsivõimekus turul. Tulevikuvisioon Tulevikunägemuses areneks firma pidevalt

Metsandus → Puiduõpetus
518 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

KALAKAUBANDUS

10. Reklaami funktsioonid. · Tuleb eristada toodet teiste hulgast ja teha seda toote jaoks soodsalt. · Ärgitada tarbijaid kasutama uusi tooteid/teenuseid. · Kaasa aidata toote/teenuse levikule. · Kujundada välja teatud püsivad eelistused mingi kauba või teenuse suhtes, kujundada seega oma kindel tarbijaskond, kes on sellele firmale või tootele lojaalne. ·Reklaami võib jagada toote/teenuse reklaamiks ja institutsioonireklaamiks. ·Toote/teenuse reklaam annab teada, informeerib tarbijaskonda mingist kindlast tootest/teenusest. Selline reklaam võib olla kas otsene või kaudne. 11. Kalatoodete trendid jaekaubanduses. ·Kuigi üle Euroopa on kalatoodete tarbimisharjumused erinevad on selge, et eurooplaste elutempo on muutumas üha kiiremaks. ·Väiksem ajaressurss tingib vajaduse valmistoitude järele ja seda nii lõunasöökide kui ka pereõhtusöökide näol.

Merendus → Kalakaubandus
20 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Äriplaan

Männisalu küla Veriora vald Põlvamaa 64201 7958389 Tiit Järv Kostapera Talu, Soohara Veriora Vald Põlvamaa 799 3096 Urmas Nõmm FIE Peldamäe talu Tännassilma küla Põlva vald Põlvamaa 63224 521 4054 9. TURUNDUSPLAAN Minu ettevõte tegeleb nii otse lihamüügiga, kui ka toodangu müügiga lihatöötlejatele. Sellest tulenevalt on vajalik ka mõningane reklaam oma toote tutvustamiseks. Reklaamimiseks saan kasutada internetti, samuti ajalehtede kuulutus rubriike. Heaks reklaamiks on ka tuttavad ja 10 sõbrad, kes minu tootest räägivad. Lihatöötlejatele müüdavate loomade osas pole vaja mul reklaamiga tegeleda, küll aga on vaja leida endale sobiv kokkuostja. Hetkel on selleks Otepää lihatööstus, kuna see asub farmile kõige lähemal. Hind sõltub kokkuostjast, kes annab teada hinnamuutustest. Minul tuleb hoida oma toodang kvaliteetne. Loomad transporditakse lihakombinaati töötleja vahenditega. 10

Põllumajandus → Talu ja põllumajandusettevõtte...
149 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Majandus juhtumianalüüs- RAVIMIFIRMA MERCK SHAPE

Lisaks räägiti seminaril ka kombineeritud hormonaalsetest kontratseptiividest, ühes ettekandes ka tuperõngast Nuvaring." 2. ,,Kas 1. aprilli üritusel jagas MSD Nuvaringi ravimi omaduste kokkuvõtet kohapeal, nagu näeb ette seadus?" "Tutvustasime seminaril Nuvaringi kliinilisi uuringuid. Seda ei teinud MSD töötaja, vaid eriala spetsialist. Teadusuuringute tutvustamist ei saa lugeda reklaamiks. Meie esindajatel on ravimiomaduste kokkuvõte alati kaasas. Kui arstidel tekib küsimusi, teavad nad, et info meie ravimite kohta on kättesaadav ravimiameti kodulehel, MSD kodulehel ja meie esindajate kaudu." 3. ,,Kas MSD hinnangul oli seminarilt saadav info Nuvaringi kohta tasakaalustatud ja piisav?" 5 "Jah, info Nuvaringi kohta oli tasakaalustatud ja piisav, samuti kinnitavad seda arstid ja

Majandus → Juhtimis alused ja...
2 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs

räägib ta sageli iseenda eest, sest kõige parem reklaam on rahulolev klient, kes ettevõtte toodet-teenust soovitab. Teine hea viis enda tutvustamiseks on tekitada uudishimu. Ettevõtjatel pole vaja niivõrd reklaamikanaleid otsida, kui seda, et uudishimulikud ise ettevõtja juurde tuleksid ­ ajakirjanikud, kes soovivad artikleid avaldada, reporterid kes tahavad persooni lugu teha jne. Tasuta reklaam paneb inimesed ettevõtte tegevuse vastu huvi tundma. Tasuta reklaamiks saab nimetada ka aega mis investeeritakse tasuta toodete või teenuste pakkumisele ­ tutvustades oma tegevust ja hellitades seeläbi kliente on võimaliks end positiivselt pildis hoida. 6 Reklaamis on kõige olulisem lugu ­ kui ettevõtja kohta tekib juba lugu, siis sellega lastakse sõna liikuma ja sattutakse ka laiema meedia huviorbiiti. Ettevõte peab ennast ise huvitavaks ja põnevaks tegema, et temast tahetaks lugu või pilti

Majandus → Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
137 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Praktikaaruanne - ÜLEVAADE PRAKTIKA KÄIGUST

on jaekaubandus (sealhulgas toidukaupade, tööstuskaupade, alkoholi, tubakatoodete ja ehitusmaterjalide jaemüük) ning toitlustamine (kohvik). Ettevõte pakub oma teenuseid ka Soomes, kuna ettevõtte üks juhtidest omab osalust ka Soome ehitusettevõttes, siis peamiselt rendibki Kemendro OÜ oma töötajaid Soome ehitusettevõttele (JEB Consulting UY). Ettevõte end ise ei reklaami, vaid kliendid leiavad ettevõtte ise. Juht nimetas seda Lumepalli efektiks ehk reklaamiks on tehtud tööd ning see liigub läbi klientide edasi. Ettevõttel on kaks tegevjuhti, kellest üks tegeleb ehitusvaldkonna juhtimisega ning teine tegeleb kaubanduse ning toitlustamise poolega. Ehitusvaldkonnas näeb siis tööprotsess välja umbes järgmine: Pakkumine tehakse vastavalt projektile (materjal + töötasu) ning ettevõte püüab lahendada kõik kliendi probleemid. Näiteks kui klient soovib torude puhastamist (mis ei kuulu ettevõtte teenuste

Majandus → Majandusarvestus
1065 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Praktikaaruanne Waide Motell

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool Praktikaaruanne Waide Motell Koostaja: Marge Kõks 1.05-31.08.2014 Sisukord Sissejuhatus Soovisin oma praktikat teha kohas, mis asub võimalikult kodu ligidal. Lähtusin eeskätt ka sellest, et oleks mitmekülgne ja saaks täidetud kõik punktid, mis praktikalepingus antud. Avaldusi saatsin mitemetesse kohtadesse, k.a Elva Verevi Motelli, kust ka sain positiivse vastuse. Waide Motelli valisin seetõttu, et sain praktika täitmist alstada varem. Praktikakoha saamiseks helistasin Waidesse ja hiljem saatsin oma CV (vt. lisa 4). Isiklikeks eesmärkideks oli mul saavutada kõik oskused, mis vajalikud turismiteeninduses, kuna sel alal mul kogemusi pole. Esialgseid plaane, kuidas neid püstitatud eesmärke täita, polnud. Kõik saavutused tulid töökäigus. Igal korral sai asi selgemaks. Ettevõt...

Turism → Turism
32 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Äriplaan

Enda kinnitamine turul tundub antud oludes väga kindel. Toote kõrge hind on enamjaolt tingitud vähesest pakkumisest ja väikestest tootmismahtudest. Arvestatud on ka sellega, et toodang on rohkem mõeldud inimestele, kes seda endale lubada saavad. Olemas on vaid üks teadaolev konkurent, kes tegutseb Jaapanis ­ turu jagamisega ei tohiks probleeme tekkida. Kasutades tänapäevaseid turustamise- ja müügikanaleid, on klientideni jõudmine lihtne. Reklaamiks ja toodete müügiks on plaan kasutada kõiki interneti võimalusi. Klientidega suhtlemine on väga tähtis, sest paljud väliskliendid ei saa toodet enne ostmist proovida ja seega tuleb nendega koostöös olla väga põhjalik ja tagada võimalused, et nad vajadusel saaksid kaupa tagastada ilma probleemideta. Ettevõte on suhteliselt väike ja eeldatavad personalivajadused on vähenõudlikud, sest toodangut ei ole palju. Kõige aeganõudvam on ettevõtte käivitamine ja toodete arendamine ning

Majandus → Äriplaan
483 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Eesti riigi taasiseseisvumise kronoloogia

jne). 15.august Endised Eesti poliitvangid moodustavad Molotov-Ribbentropi pakti avalikustamise Eesti grupi MRP-AEG 23.august Hirvepargis leiab aset MRP-AEG poolt organiseeritud rahvakoosolek, mis toob esimest korda paljude teadvusesse MRP olemasolu. 5.september NSVLi võimud keelavad Eesti muinsuskaitseklubide kokkutuleku Tarvastus, mis kujuneb iseenesest vastupidiselt eesmärgile muinsuskaitseklubidele heaks reklaamiks. Sügis Ajakirjanduses algab nõukoguliku ajalookäsitluse kummutamine. 26.september Ajalehes ,,Edasi" avaldatakse IME projekt ­ isemajandav Eesti ­ mis viiks Eesti territoriaalsele iseseisvusele majanduslikus mõttes (IME taga seisid Siim Kallas, Tiit Made, Edgar Savisaar ja Mikk Titma). EKP mõistab selle mõistagi hukka. 21.oktoober Esimest korda okupatsiooniajal tuuakse sini-must-valged tänavatele kui

Ajalugu → Ajalugu
74 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

tähekõrgusega kuulutusi. Keskmisest rohkem märgatakse kuulutusi mis on vähemalt ühe lehekülje suurused või suuremad. 26. Millised on raadioreklaami põhilised iseärasused? Milliseid nõudeid sellele esitatakse? Raadioreklaami saab teha kiirelt ja odavalt. Reklaami võib eetrisse panna mõne minuti jooksul. Raadio plussid: - Tegeleb intensiivselt oma kuulajatega, kuulajad on suhteliselt lojaalsed ja kindlalt määratletavad. - Saab pakkuda toote reklaamiks mänge, loteriisid, mis teevad toote huvitavamaks ja põnevamaks. - Reklaamijad, kes mõistavad raadio võimsust, on broneerinud suure eelarve raadio jaoks. - Raadio on ennast aastate jooksul tõestanud ja kindlalt konkurentsis püsinud. - Raadiol on võimalik oma tegevusega uusi kuulajaid kiiresti lojaalseks muuta. - Raadio on hea uute klientide leidja - Reklaamijal on võimalus tabada hästi oma toote sihtgruppi. - Raadiol on head võimalused teiste meediakanalitega koostööd teha.

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Finantsturu tekkimine ja funktsioonid

vahendavad. Maakler aitab kaasa ostu- müügiakti sooritamisele kahe huvitatud poole vahel. Tavaliselt sõlmivad maaklerid tehinguid klientide tellimisel ja nende kulul. Maakleri osas võivad olla füüsilised isikud, firmad ja organisatsioonid. Küllalt sageli on maakleriteks suured firmad, multinatsionaalsed kompaniid. Enamasti tegutsevad maaklerid klientidega sõlmitud lepingute alusel, mis sisaldavad lisaks ostu- müügi tehingute sooritamisele ka maakleri poolseid kohustusi turu uurimiseks, reklaamiks ja krediitide andmiseks. Maaklerid ei osta kaubeldavaid väärtpabereid oma raha eest, vaid täidavad klientide soove. Oma töö eest saavad nad klientidelt tasu. Vahendajaks ehk diileriks nimetatakse fondibörsil tegutsevaid isikuid ja organisatsioone, kes tegelevad väärtpaberite edasimüügiga. Diilerid on fondibörsi liikmed, kes omandavad väärtpabereid ja tegutsevad omal vastutusel, võttes enda peale nende edasimüügiga seonduvad kulutused

Majandus → Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Uudise alused: Eetika

• Eetiline uudis on stiililt täpne ja objektiivne. • Eetiline uudis ei manipuleeri keele abil. • Eetiline uudis ei kasuta arve ja numbreid lugeja manipuleerimiseks. Eriuudised Eetiline uudis järgib nõudeid, mis seostuvad kindlate valdkondade või reporteritöö eri viisidega: • Arvestab kuriteouudistes inimese privaatsusega ega süüdista inimesi. • Väldib uudise muutumist reklaamiks majanduslugudes. • Ei esita vaatlusuudises kuuldusi vaatluste pähe ja jääb sündmustes pealtvaatajaks. • Annab täppisuudistes teada, kuidas uudise aluseks olevad uuringud on tehtud. • Ei aja segi lühiuudised ja eelteateid. • Ei arenda ebaolulisi uudiseid. • Ei kasuta eeluudist oma laiskuse varjamiseks. Reporteritöö • Eetiline ajakirjanik tunneb oma valdkonda, ei avalda kontrollimatuid fakte, valib

Muu → Uudise alused
8 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

ETTEVÕTTE JA ORGANISATSIOONI ASUTAMINE

millises järjekorras plaanitakse uutele turgudele edasi liikuda. c. Klient – kirjeldatakse täpselt oma klienti (eraisik või ettevõte, sissetulek/käive, ettevõtte puhul töötajate arv, eraisikute puhul harjumused, muu oluline klienti kirjeldav info). d. Turundusstrateegia – kirjeldatakse, kuidas viiakse info oma kaubast/teenusest klientideni (milliseid va- hendeid kasutatakse reklaamiks, milliseid müügikanaleid kasutatakse, millised on teie strateegia eelised konkurentide ees). e. Asukoht – kirjeldatakse ettevõtte asukohta ja kriteeriumeid asukoha valikul sõltuvalt tegevusalast (lähe- dus klientidele, asukoht strateegiliste punktide suhtes vms). 4. Konkurents – kirjeldatakse täpsemalt oma otseseid konkurente turul. 5. Personal – kirjeldatakse nii juhtkonnale kui ka võtmetöötajatele esitatavad nõudmised (haridus, kutse, päde-

Majandus → Ettevõtlus
16 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Rätsa puhkekodu

4) Kvaliteetne 5) Lisavõimalused 6) Teenused,mida kõigil pole 7) Loodussõbralikkus Müük ja turustamine. Reklaam. Reklaamikanaliteks on radio ning ajalehed, raadioks on Lääne-virumaa radio Wiru radio ning ajaleht Virumaa Teataja. Lisaks on veel Sky+ ning Postimees. Kuna algul pole meil väga palju raha kulutada, ei vali me kanaliks ka televiisori, hiljem kui oleme saavutanud piisavalt kasumit võtame ka televisiooni. Kindlasti kasutame me reklaamiks ka stende. Ajalehe ja radio valikul on lähtutud meie sihtturust ning asukohast. Trantsport. Kuna oleme arvestanud, et inimesed jõuavad meieni omalkäel, siis alguse pole me organiseerinud trantsporti Rätsa puhkekodusse. Hiljem,kui väiksemad grupid hakkavad meid külastama organiseerime vajadusel ka bussi. Trantsport on algul rohkem personali pärast ja seetõttu oleme me teinud teatud kokkuleppe, et ettevõte kompenseerib poole bensiini kulust. Hind.

Majandus → Äriplaan
635 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Ehituses osalevad osapoooled, nende õigused ja kohustused

Tallinna Ehituskool Rainer Kula Ehituses osalevad osapooled nende õigused ja kohustused Juhendaja : Õp. Roolad Allak Tallinn 2012 TELLIJA ÕIGUSED, KOHUSTUSED JA VASTUTUS Tellijal on kohustus Lepingu täitmisel valminud dokumendid või muud tööd vastu võtta ning tasuda kvaliteetselt ja tähtajaliselt tehtud tööde eest Lepinguga kokkulepitud ajal ja ulatuses. Tellija on kohustatud andma Töövõtjale tööde kvaliteetseks teostamiseks selgelt sõnastatud tööülesande (lähteülesande), mis on Lepingu lahutamatu osa. Tööde teostamise tähtaeg ning Lepingu tasu lepitakse kokku Lepingus. Kui Lepinguga ei ole töö või selle osa teostamise tähtajas või tasus kokku lepitud, kuulub töö või selle osa teostamisele mõistliku aja jooksul ning Tellijal on kohustus maksta tavaline tasu, selle puudumisel aga vastavalt asjaoludele mõistlik tasu....

Ehitus → Üldehitus
19 allalaadimist
thumbnail
18
doc

MESINDUST MÕJUTAVAD TEGURID

4 positiivselt mõjutada perekonnaliikmed, mistõttu on mesinduses pereettevõtted edukamad. (Sildnik, 2006). 1.4. Sotsiaalne kompetentsus On oskus end ettevõttena ostjatele nähtavaks teha. Toetudes autori väitele, et kui ikka ennast nähtavaks või kuuldavaks teha ei suudeta, siis pole teid ka olemas, on vaja oskusi ja teadmisi, et oma ettevõtte toodangut realiseerida. (Sildnik, 2006). Reklaamimise viise on väga palju, näiteks reklaamiks võib pidada ka purgisilte, kus mesiniku kontaktandmed peal. Autoomanikest mesinikud võiksid kaaluda reklaamkleebise paigaldamist sõiduki külge. Ka oma põhitootele ehk meele mõeldakse välja erinevaid huvitavaid mett sisaldavaid tooteid nagu saunameed ja -õlid. Mett toodetakse näiteks koos astelpajuga, jõhvikaga, küüslauguga, taruvaiguga, õietolmuga ja mesilasema toitepiimaga. Eraldi müüakse veel ka õietolmu, taruvaiku, kaanetist. 2. MEESAAKI MÕJUTAVAD TEGURID

Kategooriata → Uurimistöö
75 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Hinnakujunduse võimalused turunduses

objektiivset hinnangut kvaliteedile anda pole võimalik · Hinna ja imago vahekorda. Kõrge imagoga margitootele saab kehtestada kõrgema hinna · Tarbija hinnateadlikkust. Põhiliselt eristatakse hinnateadlikku, hinnale orienteeruvat ja hinnast sõltumatut ostuhoiakut Tuleb arvestada, et nõudlus on mõjutatav turundusmeetmestiku teiste elementidega. Mida ainulaadsem on toode, seda kõrgemat hinda on võimalik küsida. Hind peab katma kulutused reklaamiks, müügiks ja teisteks müügitoetuse meetmeteks, mis on vajalikud unikaalse toote tutvustamiseks tarbijatele ja nende ostu otstarbekuses veenmiseks. (Turunduse alused) 2.3 KONKURENTSIKESKNE HINNAKUJUNDUS Seisneb orienteerumises turuhinnale, ta on kasutatav eriti homogeensete toodete korral. Ettevõte ei püüa hoida kindlat vahekorda hinnal ja tootmiskuludel. Tootmiskulude muutumisel hinda ei muudeta, küll aga reageeritakse konkurentide hinnamuudatustele.

Majandus → Turunduse alused
141 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Kahekümne sajandi moemuutused

” Kuid see naeratavas kleidis naine ei olnud tema ise. Madeleine Vionnet ise sobis vähe stiilieeskujuks oma klientidele. Vionnet rõivaste omapäraks oli ka seni naistepesu juures kasutatud elemendid, nagu nöörevoldid, vahvelkrooked ja rull kandid . Ta tõi moodi ka kapuutsi ning kuklakinnisega paljaste õlgadega kleidi. 6 Coco Chaneli moemaja Gabrielle ehk Coco Chanel oli oma loomingu elavaks reklaamiks. Kui Vionnet nägi vaeva lõike loomisega, siis Chanel arendas omemasolevat. Tema põhimõtteks oli total look, mida kasutatakse laialt veel tänapäevalgi. Oluline pole mitte niivõrd üksikud rõivaesemed kui nende omavaheline sobivus ja kandisviis. Tänu moodsa filosoofia otsingul, elegantne lihtsus ja võime ühendada meeste ja naiste riided ühes kapis, Coco sai silmapaistvamaks kujundajaks kahekümnendal sajandil.

Kultuur-Kunst → Moe ajalugu
22 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

 hinna ja imago vahekorda - kõrge imagoga margitootele saab kehtestada kõrgema hinna; 5  tarbija hinnateadlikkust. Põhiliselt eristatakse hinnateadlikku, hinnale orienteeruvat ja hinnast sõltumatut ostuhoiakut. Tuleb arvestada, et nõudlus on mõjutatav ka turundusmeetmestiku teiste elementidega ning mida ainulaadsem on toode, seda kõrgemat hinda on võimalik küsida. Hind peab katma kulutused reklaamiks, müügiks ja teisteks müügitoetuse meetmeteks, mis on vajalikud unikaalse toote tutvustamiseks tarbijatele ja nende ostu otstarbekuses veenmiseks. Tarbijaorientatsiooniga turundaja kaalutleb, missugune hind on ostjatele vastuvõetav, võrdleb tõenäolisi kulusid, hindu ja käibemahte, peab plaani, kuidas pakkuda toodet võimalikult madalate kulude ning hea kasumiga. Konkurentsikeskne hinnakujundus (competition based pricing) lähtub konkurentide hindadest. Ettevõte ei

Majandus → Turunduse juhtimine
97 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun