Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"kaupluste" - 260 õppematerjali

thumbnail
3
doc

Kaupluste kaardistamine

Tiimari < Pepe Jeans London > Zara Women Rõivaste valik on naistele ja meestele. Kaupluses müüakse kleite,seelikuid,pükse,jakke ja palju muud. Lisaks on seal müüa ka aksessuaare naistele ja meestele. Selles kaupluses müüakse ainult Pepe Jean London firma tooteid ja hinnaklass jääb seal 495-4280 kroonini. Rõivaste väljapanek oli hea.Uued tooted eespool ja keskel.Allahinnatud tooted olid üheskohas. Poe reklaam oli tumeda võitu,reklaamiti enamasti musti ja siniseid toone. Teenindaja ise oli väga sõbralik ja abivalmis.Riietus oli neil korralik. Kaupluse pindala on Võlad: Märkused: 1)klaasid oli tolmused! Kaubamaja ilumaailm < Tommy Hilfiger > Guess Rõivaste valik on nii naistele kui meestele.Naistele on aksessuaare. Kaupluse sortiment on püksid, särgid,joped jne. Seal müüakse ainult Tommy Hilfiger firmarõivaid ja hinnaklass jääb seal 600-6000 kroonini. Rõivaste väljapanek oli hea.Uuemad toote...

Majandus → Müügitöö alused
26 allalaadimist
thumbnail
30
pdf

Toidukaupade õpimapp: köögiviljad

TALLINNA TÖÖSTUSHARIDUSKESKUS KÖÖGIVILJAD Õpimapp Juhendaja: Merle Salu Koostaja: Jelizaveta Kuznetsova 205 MRA TALLINN 2014 Sisukord KÜSIMUSED JA VASTUSED .................................................................................................... 3 KAPSADE LIIGID ....................................................................................................................... 7 MAARDU MAXIMA JA SÄÄSTUMARKETI VÕRDLEMINE ............................................ 8 TUNNITÖÖD .............................................................................................................................. 10 KOGUTUD ARTIKLID ............................................................................................................. 14 KASUTATUD ALLIKAD .....................

Ametid → Müüja
17 allalaadimist
thumbnail
16
docx

VAATLUSARUANNE TOIDUKAUPADE VÄLJAPANEKUTEST ERINEVATE KAUPLUSTE LÕIKES

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL K17KÕ Angela strumpe, Angela Vijar, Kaire Kruusamägi VAATLUSARUANNE TOIDUKAUPADE VÄLJAPANEKUTEST ERINEVATE KAUPLUSTE LÕIKES Referaat Õppejõud: Liina Maasik Mõdriku 2017 Sisukord Sisukord................................................................................................................................2 Sissejuhatus...........................................................................................................................3 Poodide üldilmed........

Toit → Toitumisõpetus
5 allalaadimist
thumbnail
60
docx

ÕPIMAPP

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse- ja majandusarvestuse õppetool K14KÕ Jana Annuk TOIDUKAUBAÕPETUS Õpimapp Juhendaja: Liina Maasik. MA Mõdriku 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................4 1. KAUBAMÄRGI MÕISTE, AJALUGU JA KAITSE................................................5 1.1Kaubamärgi mõiste................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi ajalugu..............................................................................................5 1.3Kuidas kaubamärki kaitsta?...................................................................................6 2SALVEST...........................................................................

Toit → Toidukaubaõpetus
27 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Lisateenused kauplustes

Vaatlusraport Juhendaja: Merle Salu Koostaja: Jelizaveta Kuznetsova 205 MRA TALLINN 2014 Igas ostukohas, igas mini- ja hüpermarketis meile, kui klientidele, pakkutakse erinevaid lisateenuseid. Nad on meie jaoks nii tavalised, et me isegi ei saa aru, et kauplus tegelikult ei ole kohustutatud meile seda pakkuda. Kaupluste lisateenuste põhimõtte on kliendi mugavus ja hoidmine. Kui kliendile meeldib kaupuse poolt pakutavad lisateenused, ta tunneb mugavust ja ei tunne, et midagi on puudu, siis ta kindlasti tuleb kauplusesse tagasi. Teine põhimõtte – teiste kauplustega koostöö, koostööst tuleneb rohkem kliendi igale kauplusele. Näiteks, Ümera keskuse esimesel korrusel on Maxima toidupood ja vastalt on mitu erinevaid kauplusi ja lette. Oletame, et inimene läheb toidupoodi, et

Ametid → Müüja
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Müügitöö ristsõna

12 V I L J A N D I 13 K O G E 14 K A M P A A N I A 15 S T E F F A N I KÜSIMUSED: 1. Selle märgiga toote ostja saab kindluse, et talunik saab õiglase tasu. 2. Nõukogudeaegne kaubandus. Nendega sai kaupu. 3. Harjavenelane ehk ... 4. Tänapäeva kaupluste vahel on tihe ... 5. Kellele kuulusid nõukogudeajal kauplused. 6. Kliendikaardiga saab kaupu ... 7. Talurahva suursündmus. 8. Info otsimisel arvestatakse enim kelle arvamusega? 9. Swot analüüs. 10. Maapoodide eelkäija. 11. Mis on kliendile oluline kauba ostmisel 12. Eesti linn,mis kuulus Hansaliitu. 13. Suur purjelaev. 14. Allahindlus ehk ... 15. T oitlustusettevõte pärnus( pitsa). 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 KÜSIMUSED: 1

Majandus → Müügitöö alused
19 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Kasside linn

Kasside linn Läti pealinna võib julgelt nimetada kasside linnaks. Nende armsate loomade skulptuure ja kujukesi võib näha Riias kõikjal: vanalinna tänavatel, kaupluste vitriinidel, majade katustel. Kõige suurem kass asub täpselt vanalinna keskel. Suveniiripoe juures seisab uhkelt sümpaatne ja sale roheliste silmadega kass sildiga "Riga cat". Turistidele meeldib väga koos kiisuga pildistada. Läti pealinna mitteametlikuks sümboliks peetakse juba ammu "kassimaja", mis asub Liivi väljakul, Suurgildi maja vastas. Selle hoone katust kaunistavad kaks musta kassi, kes on seljad küüru tõmmanud. Kõutside täpsem sünnilugu on aegade

Arhitektuur → Antiik mööbel ja...
1 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Organisatsiooni käitumise kodutöö 1

1)Mõju organisatsioonile on suur ­ tarbijatest sõltub, kas organisatsioon toimib edukalt. 2)Organisatsioon saab mõjutada tarbijaid: kampaaniatega, soodusmüügiga, allahindlustega, liisinguga, reklaamidega, hea teeninduse ja üldise müügikeskkonnaga. Ühiskond 1)Mõju organisatsioonile ­ mida suurem ja rikkam on elanikkond, seda suuremad võimalused on kauplustel edukalt toimida. 2)Organisatsioon saab mõjutada ühiskonda: vajaliku kauba kättesaadavusega, kaupluste heade asukohtadega. Samuti ka sponsoreerides erinevaid üritusi ning pannes välja erinevaid auhindu. Töötajad (juhataja, kaupluste juhatajad, klienditeenindajad) 1)Mõju organisatsioonile on tähtis ­ töötajatest sõltub, kas organisatsioon toimib edukalt. Töötajad peavad olema kliendisõbralikud, viisakad jne. 2)Organisatsioon saab mõjutada töötajaid: töögraafikutega, töötasuga, preemiatega,

Sotsioloogia → Organisatsioonikäitumine
162 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Juhtimisarvestuse case'id

lihtsalt aega või võimalust tol ajal seda probleemi lahendada. Case nr 5: 1) Kuidas iseloomustada juhi tööstiili? Juht oli ambitsioonikas, eestvedaja, kõrge saavutusvajaduse ja enesehinnanguga mees, kellel tegelikult puudusid rahvusvahelise kaubandusketi peadirektori tööga seotud kogemused. 2) Mis on põhiprobleem ja kas ning milleks on vaja muutusi läbi viia? Põhiprobleemiks on situatsioon, kus Martin püüab suruda kaupluste juhatajatele peale ameerikalikku agressiivset müügipoliitikat. Muutusi tuleb ettevõttes läbi viia, aga mitte nii intensiivselt nagu seda soovis teha Martin. Põhjuseks on meie organisatsioonide tavad, traditsioonid ja reeglid, mis erinevad teiste riikide omadest. Martin püüdis muuta organisatsiooni sisulist osa, arvestamata teiste juhtidega. Ta ei andnud kaupluste juhtidele võimalust avaldada oma mõtteid ning surus peale ainult oma iha.

Majandus → Juhtimine
5 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kaubandus Tänapaeval

suurte kaubakeskuste loomine. Kaubandusketid keskendusid eelkõige toiduainete- ja esmatarbekaupade müügile. 2000.a. alguseni domineerisid kohalikul kapitalil põhinevad müügiketid ( Tallinna Kaubamaja tütarfirma Selver, Eestimaa Tarbijate Keskühistu ETK Konsumi ja Maksimarketite kett). ETK on üks suuremaid toidukaupade kontserne Eestis, kelle ühistulisse tegevusvormi kuulub ka juba Nõukogude ajast pärit maakaupluste kett ( käesoleval ajal Aja O kaupluste kett). Eesti ühe suurima Kristiine Kaubanduskeskuse arendas Tallinnas välja 1999.a. itaalia kinnisvaraärimees Ernesto Preatoni kapitalil põhinev ettevõte. 2001. aastal alustas Eestis jõulist tegevust Soome Kesko kontsern, ostes Säästumarketite keti, mille äristrateegia hulka kuuluvad odavad hinnad, piiratud kaubasortiment ja tagasihoidlik teeninduslaad. Hiljem hakkas Kesko rajama ka ostujõulisema ostjaskonna jaoks mõeldud rikkalikuma valikuga Citymarketeid, samuti kuulub Keskole ka

Majandus → Kaubandus
19 allalaadimist
thumbnail
26
docx

AS ABAKHAN FABRICS EESTI

Tartu 2015 SISUKOR SISUKORD.......................................................................................................................2 SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. TEHTUD TÖÖDEST JA TEGEVUSEST.....................................................................6 1.1. Kaupluste igapäevased üksikasjaliku müügi sisestamine.......................................6 1.2. Hankijate esitatud arvete sisestamine.....................................................................8 1.3. Telefonile vastamine ja kõnede koordineerimine...................................................9 1.4. Posti ja meilide sorteerimine ja edastamine............................................................9 1.5. Nädala kassaaruande koostamine................................

Majandus → Majandus
108 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Majanduse praktikapäevik

järele oli vaja iga päev ning kulleri käest Sain teada, millised käia ja sorteerida. Nt. saadetise saamine; paberid ma pean saatma Ajalehed panna posti ja meilide kulleri käest ning millised puhketsooni, nimelised sorteerimine ja täitma. kirjad tuua konkreetsel edastamine inimesele. 4. Kaupluste 13.07- Oskan valida õige Originaal igapäevased 05.08 moodul. Sel juhul tuleb kassadokumendid üksikasjaliku müügi validamoodul saadetakse 2 korda sisestamine Hansasse müügiarved. Oskan luua nädalas peakontorisse. uue arve ning korrektselt Moodulist müügiarved

Majandus → Majandus
223 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Kaubandusalased õigusaktid

Kaubandusalased õigusaktid Kelian Kondas MY12 Sisukord  Sissejuhatus  Reklaamlehed  Kaupluste hinnainfo  Kliendi eksitamine  Toodete märgistused  Parim enne kaupade paigutus  Ebaausad kauplemisvõtted- eksitav reklaam 2 Sissejuhatus  Külastasin 2 Tartu kauplust  Kivilinna Konsumit  Kaunase Säästumarket  Valisin need kauplused kuna need asuvad üksteisele suhteliselt lähedal ja konkureerivad palju 3 Reklaamlehed Konsum Säästumarket

Majandus → Kaubandus
7 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Organisatsiooni arendustegevuse analüüs

poolt selle järgi, kus ta hetkel ka ise töötab. Antud kodutöös annab autor ülevaate teenindusettevõttest, mille erinevad kauplused asuvad peaaegu igas Eeestimaa linnas. Suuremates on esindatud ka rohkem (Tallinnas nt. avati veebruari kuus juba kahekümnes kauplus), üle Eesti on kokku 53 kaupluist. Autor analüüsib ettevõtte arengus uuendustest, koolitusprogrammist, meeskonnatööst ja muudatustest. Põhiprobleemiks organisatsioonis on info liikumatus. Erinevate kaupluste juhatajad saadavad kõrgematele ülemustele kirju, aga nendele vastuseid saada on enamasti peaaegu võimatu. Alles hiljuti oli probleem, kus kauplusesse saadeti kolme kasti lillede asemele 29 kasti. Kaupluse juhataja saatis siis selle probleemihga tegelevale osakonnale meili, et saaks teha tagastuse. Kahjuks oli see nii, et lõpuks kui osakond vastas meilile, soovitati teiste kaupluste vahel teha ümberjaotus, aga teised kauplused ei olnud ka sellisest laarist lilledest huvitatud

Majandus → Arendustegevus
133 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Praktikaaruanne. Raamatupidamine

Swedbanki kontole, et vähendada arvelduskrediidi jääki ja sellega seoses arvelduskrediidi kulu. Aruandvate isikute aruanded Ettevõttel on ainult üks aruandev isik ja selleks on juhataja. Seoses sellega ei ole ettevõte soetanud eraldi aruandvate isikute lõikes arvestuse pidamiseks Kulutuste moodulit. Hiljemalt viiendaks kuupäevaks esitas juhataja raamatupidajale nõuete kohased tsekid. Täiendava infona oli juhataja poolt tsekkidele märgitud kulukohad kaupluste lõikes. Sain koostada nende alusel liitkande kuu viimase kuupäeva seisuga. Reeglina aruandvale isikule avanssi ei maksta, võlgnevus tasutakse peale tsekkide esitamist. Lähetusaruanded Lähetuskulude avanss kantakse üle töötaja pangakontole või makstakse välja kassast. Raamatupidaja peab esitama lähetuskulude aruande 5 tööpäeva jooksul pärast lähetusest saabumist. Aruandele lisatakse kõik reisi- ja majutuskulude dokumendid

Majandus → Raamatupidamine
156 allalaadimist
thumbnail
7
xlsm

VBA Massiivid

On antud tabel kaupade hindadega kroonides erinevates kauplustes (allikas www.hind24.ee) ja E kurss kroonides. Luua peaprogramm , mis kirjeldab kõik muutujad ja objektid ning käivitab vajalikud funktsioonid ja alamprogrammid: - alamprogramm, mis loeb antud tabel töölehelt VBA massiivi; - alamprogramm, mis loeb rida kaupluste nimedega VBA massiivi; - alamprogramm, mis loeb veeru kaupade nimetustega VBA massiivi; - alamprogramm, mis moodustab uue massiivi hindadega eurodes; - alamprogramm, mis väljastab saadud tabeli töölehele 3 rida allapoole antud tabelist; - alamprogramm, mis väljastab töölehele VBA massiivist rea kaupluste nimedega ; - alamprogramm, mis väljastab töölehele VBA massiivist veeru kauplade nimetustega ;

Informaatika → Arvutid ii
72 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

New Vision AS powerpoint

New Vision AS Signe Vois Ettevõttest Loodud 1993. aastal Tegutseb: Eestis, Lätis, Leedus 170 töötajat Käive 2011. aastal ­ 8.6mln Eurot Kontorid: Tallinnas, Riias, Vilniuses Lojaalsus, kaupluste süsteemid, iseteenindus. Koostöö partner Prisma Evolve 4G antenn Hoiab kokku hoolduskulusi Klientide mugavus Kaugühendus Majandustarkvara Microsoft Dynamics NAV Peamised funktsioonid: Pearaamat Kassa Müük ja müügivõlad Ladu Ressursid Laoarvestus Mugav klienditeenindus Tootlikkuse suurendamine Kassade arv, ostjate kiire teenindamine Iseteenindus Leida uusi lahendusi klientide ostumugavuse suurendamiseks. Süsteemi hooldus Retail 24 Teenindus mitmes riigis

Majandus → Ettevõtlus
7 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kauplusketi referaat

Ettevõttest Rimi hüper- ja supermarketid kuuluvad Baltimaade juhtiva jaekaubandusettevõtte Rimi Baltic AB kaupluste hulka. Eestis on ettevõtte ärinimeks Rimi Eesti Food AS. Rimi Baltic ainuomanikuks on Rootsi ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 243 kauplust (Eestis 82, Lätis 104 ja Leedus 57), sealhulgas Eestis: - 10 hüpermarketit - 12 supermarketit - 60 odavmüügikauplust Eestis kannavad Rimi odavmüügikauplused nime Säästumarket, Lätis ja Leedus on nimeks Supernetto. . Rimi Baltic on tööandjaks rohkem kui 10 000 inimesele

Majandus → Ettevõtlus
31 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Ettevõtluse õpimapp - turundus ja sihtturundus

ostetakse on Tartu Rimis 120 tk nädalas. Positsioneerimine(paigutamine, asukoha määratlemine). Toote positsioon on toote koht tarbija teadvuses võrreldes konkurentidega. Toode positsioneerimine on toote asendi loomine tarbija teadvuses võistlevate analoogide suhtes. Positsioneermise kolm võimalust: 1)Olemasoleva positsiooni tugevdamine. 2)Ümberpositsioneerimine. 3)Uue positsiooni hõlvamine.Põhirõhk on asetsetud tarbijate toote nägemusel. Ülesanne. 1.Millega arvestatakse kaupluste sisekujunduste planeerimisel? 2.Kas kaupluste sisekujunduse kavandamisel lähtutakse sihtturunduse põhimõtetest? 3.Millest lähtutakse toodete serveerimisel(esitlemisel)? 4.Milles seisneb Vercace äriloogika? 5.Kuidas on võimalik müüa kella nii kallilt? 6.Milliseid turundusvõtteid kasutatakse, et kella kõrgema hinnaga müüa? 7.Miks inimesed teatud asju ostavad? 8.Mida teeb Richard Bransoni nii edukaks? 9.Kas on tark siduda ettevõtte omaniku nimi ettevõtte nimega? 1

Majandus → Turunduse alused
69 allalaadimist
thumbnail
6
ppt

Veski Mati

Veski Mati Eneli Vanin Ajalugu BaltiVeski AS emaettevõte on Soomes tegutsev veski Helsingin Mylly OY, mille omanikuks on eesti rahvusest perekond Puhk. Juba esimese Eesti Vabariigi ajal tegutses aktsiaselts J. Puhk & Pojad, isa Jaak ja 5 poega, kellele kuulus muuhulgas suur jahuveski ja ladude ning kaupluste võrk üle Eesti. 1934. aastal otsustas ärimees Eduard Puhk (üks viiest vennast) haaret laiendada ning ehitas veski Helsingisse. Veski töötab Soomes tänaseni Helsingin Mylly Oy nime all, aga asukohaga Järvenpääl, mis on uus 1992.a. ehitatud ning on põhjamaade modernseim veski. Eesti taasiseseisvumine võimaldas 1993. aastal perekond Puhkil uuesti Eestis äriga algust teha. Balti Veski on firma, mis loodi perekond E. Puhki poolt rajatud Helsingin Mylly Oy tütarfirmana

Toit → Toitlustus
8 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Linnade laienemine ja sisestruktuur

eeslinn ja 11.regeneratsiooniala endises agulis või tööstusalal. Kesklinnast mis on parima kättesaadavusega saab kaubandus- ja kontoritsoon ehk nn. Ärila Linna sisestruktuuri mudelid ühe keskusega ühe keskusega ringmudel sektormudel mitme keskusega sektormudel Kesklinna ümbritseb harilikult üleminekutsoon, varasem agul ja tööstusvöö segahoonestuse, elamute, kontorite, kaupluste ja teenindusettevõtetega. Põllumajandusajastu linn: Iseloomulikud olid kitsad, harilikult ebasümmeetrilised tänavad. Linnad olid antisanitaarsed ja äärmiselt halbade elutingimustega. Tööstusajastu linn: Kasvas kõige kiiremini. Varasemad agulid jäid otse ärikeskuse külje alla. Agulid lagunesid ja neist kujunesid kuritegevuse piirkonnad. Infoajastu linn: Tööstuskohtade osakaal väheneb oluliselt tootmise ja mehhaniseerimise tõttu. Valge- ja kuldkraede osatähtsus tõuseb.

Geograafia → Geograafia
54 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Ohtlike võõrsõnade lünktekst

lõhkekehade plahvatuse tagajärjel tekkinud vigastusi. 2) Ja seda raskem on teha raudkangi-meestele selgeks, missugune on ..................................... loomatapp. 3) Väljaande ajalooteemalist materjali ........................................ omaaegse tuntud karikaturisti Gori kolmikpilt nõukogude okupatsiooni kohta. 4) Tuleleekidest ja tahmast on kahjustada saanud keskuses tegutsenud kaupluste ..................................... ja kaup. 5) Munters ei olnud üksi .................................... seda küsimust otsustama ning nad leppisid kokku kohtuda Riias ja seda küsimust veel kord arutada. 6) Kell 21.56 .................................... kiirabibrigaad mehe surma ja helistas kohale Haapsalu matusebüroo auto. 7) Olen seal ise käinud, seal töötavad vastavad pedagoogid ja käib kindel .....................................

Eesti keel → Eesti keel
16 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Ärimudel: Karupoeg puhhi mänguasjapood

Head emotsioonid  Võtmetegevused  Kliedisuhete loomine  Toodete tellimine  Kursis olemine uusimate toodetega  Reklaamimine Võtmeressursid Selleks, et see toimiks on vaja teha reklaami, et inimesed oleksid kursis, kus me asume ja mida me pakume Võtmepartnerid  Fisher Price  Barbie  Chicco  Nikko  Mattel  Hauck  Avigo, Hudora, Hello Kitty, Baby Born jpt Kuludestruktuur  Toodete maaletoomine  Kaupluste rendipind  Müüjate palk Tänan tähelepanu eest!

Majandus → Majandus
23 allalaadimist
thumbnail
28
doc

KAUBANDUSE ARENG EESTIS II MAAILMASÕJAJÄRGSETEL AASTATEL 1940-1960

1948. aasta kaubakäiveplaan täideti riiklikus jaekaubanduse 76,1 protsenti ja toitlustamises 72,8 protsenti. Negatiivset mõju avaldas kaubandusorganisatsioonide majandustegevuse tulemustele töölisvarustusosakondade üleandmine kaubandusministeeriumi süsteemile. Kergem ei olnud ka olukord järgmistel aastatel(1949.aastal ja 1950.aastal). Alles 1950. Aasta lõpuks paranes olukord ning riiklik kaubandus lõpetas aasta edukalt. Viisaastaku jooksul kasvas kaupluste ja toitlustusettevõtete arv. Jaekaubandusettevõtete arv sel perioodil kasvas 1718-lt 2712-ni, riiklikus kaubanduses 1118-lt 1545-ni. 1950. aastatel rajati Eestisse uusi tööstusharusid: hakati tootma ekskavaatoreid, naftatööstusseadmeid, kontrollmõõteriistu, ultraheliseadmeid, eterniiti, mineraalvatti, puitlaast- ja puitkiudplaate. 15 4 AASTAD 1951 KUNI 1955

Majandus → Kaubandus ökonoomika
66 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Inimressursi juhtimine analüüs

Kui on pikemalt ette Psühholo Leplikkus Pühendumine Väärtuse Rollid Eelistatu Töösuhte Kontrolli planeeri ogiline mine Kord aastas vaadatakse erinevates Kaupluste vahelised võistlused aegajalt piirkondades ettevõtte teenitud kasumi ning hommikused koosolekud, kus Välised kontaktid: Enesekontroll: Tarbijakaitseamet ­ Kaitseb tarbijat Tuleohutus ­ Kontroll, et evakuatsiooni

Majandus → Juhtimine
83 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Erialane sõnastik

18. Defitsiit-summa, mille võrra eelarve kulupool ületab tulupoole. E 19. Eksport-väljavedu F 20. Fikseerima-kindlaks määrama; kinnistama; jäädvustama, registreerima 21. Finantseerima-rahastama 22. Firma-vabrikukauplus, kaupluse liik, mis kuulub tootmisettevõtte koosseisu H 23. Hinnakonkurents- hinnavõitlus kaupluste vahel, kes pakuvad müüa samu kaupu üksteisest odavamalt. Selles konkurentsis peavad kauplused arvesse võtma, et kaupu ei müüdaks alla oma hinna. Müüa tuleb odavmalt kui konkurendid. 24. Hinnakõrgend-kulude katmise ja kasumi müügihinna suhtes 25. Hinnalagi-kõrgeim hind, mis kaubal võib olla 26. Hinnatäiend-kulude katmise ja kasumi hankeväärtuse ehk soetushinna suhtes 27. Hulgi-angroo, suures koguses, vastand jae 28

Eesti keel → Eesti keel
39 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Essee teemal: Meedia juhib ja mõjutab meie elu

aastaid hiljem, 9. mai paiku, toimub see sama. Kahju küll, aga mitmed meediakanalid ja ­ väljaanded muudavad integratsiooni edendajate töö üsna viljatuks. Seda on näha kasvõi sellest, kuidas 9. mail mälestavad kalmistule viidud pronkssõdurit mitte enam vanad sõjaveteranid, vaid just noored. Nii nagu eestlased hindavad rahu ja vaikust omal maal, hindavad nad ka eestimait kaupa. Seda kinnitavad kõik tarbijakäitumise uuringud ning ka sündmused, mis käivitusid sellega, kui Rimi kaupluste kett kuulutas, et nemad enam eestimaist liha oma lettidel ei paku. Väga paljude tarbijate jaoks oli see kui külm duss. Suur osa neist, kes varem oma ostud just Rimi kauplustes tegid, kinnitasid nüüd, et nemad oma jalga enam sinna ei tõsta. Rimist sai kui reetur. Tänaseks on aga selles kaupluste ketis eestimaine liha tagasi. Miks? Seda vaieldamatult tänu meediale. Meedia jaoks oli see magus teema, mis väga paljudele korda läks

Kirjandus → Kirjandus
131 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Toote- ja hinnapoliitika eksamiküsimused

KVALITEEDI- SOOVITUSED TAJU Kirjeldage toodet ...... ja seejärel defineerige: Tuumiktoode ...... Põhitunnused reaalsel tootel ............ Toode lisanditega .............. Toote väärtust tõstvad tajulised elemendid ................ 11. Väljavõte Postimehe ,,Kasu" leheküljelt: Mühls (kaubamaja finants- ja müügidirektor) lükkas ümber varem spordipoes müüjana töötanud Martini väite, et kaupluste juurdehindlusprotsent on 400. "Siin on küll selgelt üle nelja korra eksitud", lisas ta. Mühls selgitas, et kauba hind koosneb kaupluste sisseostuhinnast, millele on lisatud poe juurdehindlus ja käibemaks." Tarbijakaitse avalike suhete juht Kristiina Vaksmaa ütles, et hinnakujundus on Eestis vaba ja see, kui suur tohib olla kaupluse juurdehindlus kaupadele, pole reguleeritud. Kauplused ise pole nõus juurdehindluse protsente ning hinnakujundust detailselt

Majandus → Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
7
ppt

AS Kalev / esitlus

tütarettevõttjate 2004. aastal pagari ja kondiitriturule. Kalev pakub oma klientidele laias valikus pagari ja jahukondiitritooteid, mille sortimendist võib leida suure valiku erinevaid: laivasaia ning magussaiade ja pirkukate tooteid erinevale maitsele. Kalevil on veel rikkalikus valikus : · Torte ja kooke · Küpsiseid · Jahusegusid Tooted Leib ­ sai on eestlaste jaoks läbi aega lahutamatu osa toidulaual. Kaupluste letit täituvad üha enam uute ja uute toodtetega, kuid Kalev kasutab traditsioonilisi viise tegemaks häid ja inimestele maitsevaid tooteid, nt. seda vormiküpsiste näol. 21.sajandil on hakatud tootma ka muffineid keekse. Nt : (pildil olev uustoode)

Muu → Ainetöö
17 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Eestis tegutsevad kaubandusketid

Emmi Ojala EESTIS TEGUTSEVAD KAUBANDUSKETID Iseseisevtöö Juhendaja Sirje Mets Tartu 2010 SISSEJUHATUS Minu töö eesmärk oli uurida Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustusi ja pakutavaid teenuseid ning tooteid. Üritasin teha piisavalt lühikese, kuid vajaliku informatsiooniga kokkuvõtte. Tööd koostades kasutasin enamasti kaupluste ametlike kodulehekülgi. 1. SELVER AS Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. 1.1. Selveri missioon Selveri peamine eesmärk on luua ja hoida kliendi usaldust. Nad loovad sõbraliku õhkkonna, teenindavad kiiresti ja asjatundlikult, pakuvad kvaliteetseid kaupu ja

Õigus → Müügiõpetus ja...
65 allalaadimist
thumbnail
2
docx

SPORTLAND

edusammudestSportland Magazine trükiajakiri on suurima tiraaziga elustiili- ja spordiajakiri Eestis. Väljaanne on tasuline, ent Sportlandi parimatele klientidele ja partnerite klientidele on ajakiri tasuta. Samuti saab ajakirja tasuta suuremate ostudega Sportlandi kauplusest. Ajakirja jagatakse ka suurematel spordiüritustel Kliendikaart Sportland on rahvusvaheline,maailma parimaid spordi- ja vabaajabrände müüv ja turundav kaupluste kett. Kauplustes on liigi 20 erinevaid tuntumaid brände. Sportlandi Järelmaks Sportlandi Järelmaks pakub Teile võimalust tasuda oma ostude eest järelmaksuga. Meie poolt pakutav järelmaks on lihtne ja mugav viis vajaliku kauba soetamiseks.

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
2
docx

The Article

no article mitmuses olevate nimisõnade ees, kui räägitakse neist üldiselt loendamatute nimisõnade ees inimeste eesnimed (koos perekonna nimega) mänge mängima: play football; volleyball mandrid: Africa, Australia, Asia riikide nimed va., mis sisaldavad state; republic; kingdom (the USA, the UK, the republic of EST) linnad tänavad; väljakud; pargid õppeained; ainenimed üldiselt kuud; nädalapäevad; pühad järved: Lake Võrtsjärv mäetipud; üksikud saared keelte nimetused, kui neile ei järgne sõna language hotellide; pankade; kaupluste; restoranide nimed, kui nad sisaldavad omaniku ees- või perekonnanime a or an a: sõna hääldus algab kaashäälikuga an: sõna hääldus algab täishäälikuga ainsuses oleva loendatava nimisõna ees esmakordne mainimine nimisõna ees oleva kirjeldava väljendi ees will+infinitive kiire otsus kõnelemise momendil isiklik arvamus palve või pakkumin...

Keeled → Inglise keel
8 allalaadimist
thumbnail
16
docx

EESTI JA VENEMAA KAUBANDUSE AJALUUGU JA ANALÜÜS

kasutusele ostukaardid. Need olid mõeldud takistamaks Venemaalt ja mujalt tulevatel ostuturistidel kaupu Eestist välja viimast. Nõukogude Liidus toimunud perestroika-reformid võimaldasid ettevõtlikematel ärimeestel alustada 1980. aastate lõpul tegevust väikekooperatiividena. Suures osas veel riikliku kaubandusvõrgu kõrvale tekkis hulgaliselt eraettevõtjate väikemüügipaviljone, nn. putkasid. Üheksakümnendate esimestel aastatel algas riiklike kaupluste kiire erastamine, mis tähistas erastamisreformi algust. 1991.a. lasti vabaks toidukaupade hinnad, kuid pakkumine ei rahuldanud ikka nõudlust ja esmatähtsatele kaupadele rakendati talongid. Alates 1993. aastast hakkas kaubandus arenema tõusujoones. 1990. aastate keskel sai hoogu second-hand kaubandus. Eesti kaubanduses on viimase paari aastakümne jooksul toimunud suured ja väga olulised muutused. Sarnaselt muu

Majandus → Kaubandus
5 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

MAXIMA esitlus

Olulised sündmused 1992 ­ avati esimesed kauplused Vilniuses, algusaastatel kasutati T-Marketi kaubamärki 1998 ­ avati esimene kauplus Maxima kaubamärgi all 2001 ­ laieneti Lätti ja Eestisse 2005 ­ laieneti Bulgaariasse 2005-2006 ­ kõik kauplused läksid üle Maxima kaubamärgile 2008 ­ moodustati emafirma MAXIMA Grupp, kuhu kuuluvad tütarfirmad MAXIMA LT Leedus, MAXIMA Latvia Lätis, MAXIMA Bulgaria Bulgaarias ning MAXIMA Eesti. MAXIMA poodide arv aastatel 1992-2011 MAXIMA kaupluste võrk Pööratakse tähelepanu igale pisi asjale Lähtutaks ostjate mugavusest MAXIMA kaubanduskeskused ja kauplused jaotuvad vastavalt oma suurusele kolmeks eri tüüpi kauplusteks Iga kauplus on sisustatud kindlatstandardit järgides ,,MAXIMA X" -- kauplus, mis asub Teie kodule lähedal ning võimaldab osta igapäevaselt vajalikke toiduaineid ja esmatarbekaupu. Nii linna ­ kui ka maapiirkonna ,,MAXIMA X" kauplustes on ühtne tootepaigutus ja saalisüsteem. Suurlinnade

Majandus → Majandus
20 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Viru värav ja tornide väljak

Viru värav ja tornide väljak Koostasid: Kristi ja Jane Tornide väljak e. Näituse väljak Nime sai väljak selle järgi, et sellelt on olnud näha seitse Tallinna linnamüüri torni. Grusbeke tagune torn, Eppingi torn, Plate torn, Köismäe torn, Lippe sadultorn, Nunnadetagune torn, Kuldjala torn, Saunatorn ja Nunnatorn. Klõpsake juhtslaidi teksti laadide redigeerimiseks Teine tase Kolmas tase Neljas tase Viies tase Ajalugu Keskajal asusid nüüdse Tornide väljaku kohal linnakodanike ürdi ning köögiviljaaiad. 1896. aastal hakati seal korraldama põllumajandusnäitusi ja laatasid 1931. aastani oligi see Eesti Põllumeeste Seltsi näituseplats, seejärel kujundati väljak avalikuks haljasalaks. Väljak on kandnud ka Näituse väljaku ja pärast Teist maailmasõda kuni 1961. aastani Staling...

Kultuur-Kunst → Kultuur
4 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Kauplus

klassikast poolformaalse ehk "smart casual" rõivastuseni. Missioon PTA missioon PTA võimaldab kaasaegsel urbaniseerunud naisel tunda end stiilses rõivastuses noorusliku, eduka ja rahulolevana. Kliendi soovide täitmiseks pakume moodsaid ja mugavaid naisterõivaid parima Põhjamaise kvaliteedi ning taskukohase hinnaga Brändid PTA kaubamärk omab Skandinaavia tausta ning põhjamaist tunnetust järgib ka praegune kaupluste sisekujunduslik kontseptsioon ning selle mõju on tunda ka PTA rõivakollektsiooni disainis. PTA kollektsioon luuakse Eestis PTA disainerite poolt, kuid selle valmimine toimub erinevate riikide tootjate juures. PTA kollektsioon pakub stiilsete kostüümide, vabaajarõivaste ja mantlite juurde ka sobivaid mütse ja salle, ehteid, kotte ning vöösid. Disainerid Katrin Kivi Lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia moeeriala BA 1997. aastal. 1997

Õigus → Müügiõpetus ja...
13 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan

Projekti kogumaksumuseks on planeeritud 184 911.- krooni, millest 100 000.- krooni saadakse alustava ettevõtja toetust. Ülejäänud summa on ettevõtja isiklikud vahendid. 4 2. ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS Äriprojekti käigus antakse põhjalik ülevaade plaanitavast tegevusest, õmbluskodadest ning realiseerimisviisidest. Projekti äriideeks on Ida-Viru Maakonnas, Kohlta-Järve linnas õmblustsehhi ja selle toodangu realiseerimiseks kaupluste ning e-poe avamine. Projekti eesmärgiks on puuvillase toodangu valmistamine soodsate hindadega ning uute töökohtade loomine. Äriprojekti käigus valmistatakse ruumid töökodade töötamiseks, renditakse ruume kaupluste avamiseks, valmistatakse e-poe lehekülg. Lisaks pakub OÜ Kodutekstiili Maailm võimalust õmmelda eritellimustel. Kangaid plaanib ettevõte osta Venemaa firmalt ,,CNA", mille asukoht on Moskva oblast.

Majandus → Äritegevuse alused
499 allalaadimist
thumbnail
9
doc

äriplaan - OÜ MERILIN DESIGNS

4.0 TURUANALÜÜS 4.1 TURUSEGMENDID Eesti rõivaste ja aksessuaaride turul tegutseb praegusel ajal mitmeid keskmise suurusega ja väikseid ettevõtteid. Peamisteks tootmise ja müügipiirkondadeks on suuremad linnad ­ Tallinn, Tartu, Pärnu. Väikeseid ettevõtteid on nii Põhja- kui ka Lõuna-Eestis. OÜ MD on hetkel veel peamiselt kekendunud Tallinna ja selle lähiümbruse klientidele, kuid võimalike tellimuste puhul ja uute kaupluste avamisega võimaldatakse toodete saadavust ka kõikjal Eestis. Ettevõttele kõige lähedamal asuvad kliendid on Tallinna kesklinna elanikud. Rõivaste ja aksessuaaride turu võib klientide järgi tinglikult jagada järgmisteks segmentideks: 1. ainueksemplare soetavad isikud 2. kvaliteeti ja eripära hindavad isikud 3. erafirmad Rõivaste ja aksessuaaride turgu on võimalik segmenteerida ka klientide sissetuleku järgi. 4.2 SIHTTURU (SEGMENDI) STRATEEGIA 4.2

Majandus → Ettevõttlus
431 allalaadimist
thumbnail
17
pptx

Äriplaani (OÜ Outside) PowerPoint esitlus

OÜ Outside Riiete internetipood Mairo Toom Ettevõtte põhiandmed Ettevõtte nimi: OÜ Outside Aadress: Eesti, Pärnumaa, Sauga vald, Tammiste küla, Murelipuu tee 10, 85009 Toode / teenus: Internetis asetsev internetipood. Omandivorm: OÜ (Osaühing) Ettevõtte suurus: Omanik Äriidee Eestis mitte müüdavate rõivabrändide internetipood ning hiljem ka ettevõtte esinduskauplused suuremates Eesti linnades. Lisaks on müüa ka erinevaid aksessuaare. Kus tegevus toimub ? Algselt omades ainult internetipoodi ja tehes väikeses mahus, siis omas kodus. Klientide lisandudes tuleb rentida toodetele lisapinda. Kus tegevus toimub ? Hilisemas faasis ettevõtte esinduskauplused: Pärnusse Tallinnasse Tartusse Ettevõtte juhtimine ja personal Kuna algselt on tegemist väikefirmaga, siis teisi töötajaid vaja ei ole. Hiljem lisanduvad mõned lihttöötajad, kelle ülesanneteks on kaup vast...

Majandus → Majandus
108 allalaadimist
thumbnail
18
pptx

Teenindava majanduse harud

lühike,külmavõitu suvi.  Tähtsamateks suvituspiirkondadeks Eestis on Pärnu,Narva- Jõesuu,Võsu,Haapsalu ja paljud muud kohad  Rõõmustav uudis on see,et üha rohkem välisturiste külastab Eestit,ning on ka rõõmustav,et ka meie siseturism on kasvujoonel  Turism on väga oluline majandusharu kogu maailmas,mis hõlmab reisibüroode,reisiveondusfirmade,majutus- ja toitlustamisettevõtete,valuutavahetuskontorite,suveniiride kaupluste,muuseumide ja muude teeningusasutuste tegevust  Eesti sisemajanduse kogutoodangust annab puhkemajandus ja turism u 10%

Majandus → Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Teemakonspekti läbitöötamine turunduses

4. Millised tegurid mõjutavad hinnaotsuseid ettevõttes? Hinda mõjutab eelkõige toote / teenuse kvaliteet. Hinna osatähtsus toote / teenuse hindamisel on oluline, kuna see on hõlpsasti võrreldav ja mõõdetav. 5. Miks on Sinu arvates teenindusettevõttele asukoha valik väga oluline? Asukoha valik on väga oluline kuna näiteks Kesklinnas liigub väga palju inimesi ja siis on suurem tõenäolsus ,et kliendid astuvad sisse. Suurte kaupluste juures - inimestel läheb kõht tühjaks peale shoppamist ja küastavadki restorani . 6. Mille poolest filiaalid erinevad frantsiisiettevõtetest? Erinevad selle poolest ,et Frantsiis on ettevõtte kopeerumise vorm- saab oma nime all müüa kaupu. Kuid Filiaalid on majanduslikud ja õigluslikud peaettevõttega seotud ettevõtted. 7. Millised tegurid mõjutavad ettevõtte välist saadavust? Ettevõtte toote / teenuse välist saadavalolekut mõjutavad: asukoht;

Majandus → Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Viru väravad

Tänaseks säilinud Viru värava tornid on kunagise kaitseehitise kaks valvetorni. Kahjuks ei ole terviklikult säilinud selle eesväravaid, mis lammutati 1888. aastal seoses hobutrammitee rajamisega Tallinna. Säilinud on vaid eesvärava nurkades paiknenud ümartornid ning bastioni osad, mis rekonstrueeriti mitmes osas: 1980. aasta Olümpiamängudeks ja 2003.aasta Vanalinna päevade ajal. Tänapäeval on Viru väravad üks vanalinna sissekäikudest, mille kaudu pääseb paljude kaupluste ja söögikohtaderohkele vanalinna peatänavale, Viru tänavale. Viru värava eesvärav Viru värava eesväravate ehitus Viru värava esimene eesvärav ehitati 1370. aastatel juba 1345. aastal rajatud Viru värava juurde. 1446. aastal vana eesvärav lammutati ning ehitati uus väravahoone, uus eesväravahoone oli kahekorruseline ning selle nurkades paiknesid saledad ümarad valvetornid. 16

Ajalugu → Ajalugu
1 allalaadimist
thumbnail
38
odp

Ettevõtlusega kaasnevad hüved, probleemid ja riskid

pühendada Kuidas ära hoida üksindust? ● Töökeskkonna ümberorganiseerides ● Ettevõtja võib osaleda mitmetes organisatsioonides – meeldiv vastukaal argitööle ● Pidev suhtlus lähedastega ● Võttes aega taastumiseks - loobutakse liiga palju puhkusest Mitteüksikud ettevõtjad saavutasid paremaid majanduslike tulemusi kui üksikud. Väikeettevõtte raskused turule pääsemisel ● Kaupluste ketid, mis sageli eelistavad omada väiksemat arvu ja suurematest ettevõttest hankijaid ● Mitmetel konkurssidel on osalejatele esitatavad lähtetingimused sellised, mis välistavad väiksemate ettevõtete osalemise ● Uued seadused, mis piiravad Kokkuvõte ● Kohanemine muutuste ja ebakindlusega. ● Valmisolek riskide võtmiseks. Mitmekesiste oskuste vajadus. ● Läbikukkumine, pankrotistumine. Suurem töökoormus, pinge, stress.

Majandus → Ettevõtlus alused
20 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turundus ehk Marketing

ees hõivata turg, kasulik, kui püsikulud on väikesed. Tasupoliitika taktikalised võtted ­ hinna soodustused majanduslikel kaalutlustel, psühholoogilistel kaalutlustel (499.-), müük järelmaksuga, igasugused sooduskampaaniad. Turustuspoliitika Ülesandeks on viia toode turule, teha tarbijale kättesaadavaks õigel ajal ja õiges kohas. See seisneb ühe või mitme vahendaja kujundamises. Turustuskanaliteks võivad olla: kaupluste kaudu ­ kaotame kontrolli lõpphinna ja osa kasumi, müügiagentide kasutamine ­ nemad esinevad ettevõtte nimel ja saavad töö eest kokkulepitud palka, kaupluste ketid ­ turustuspoliitika tehniline külg ehk logistika on transpordi ja laomajanduse kujundamine. Toetuspoliitika Eesmärgiks on toetada toodete müüki tarbijaga suhtlemise kaudu. Selleks võib kasutada: · Reklaami ­ infolevitamine, mis on tellitud ja kinni makstud. Reklaam võib olla suunatud

Majandus → Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
21
ppt

Ladude tüübid

Hoolduslaod- tagavaraosade, tarvikute ja tööriistade laod katkematu tootmise tagamiseks. Valmistoodangu laod- hoiustatakse valmistoodangut. Tootmisettevõtetes ei ole enamasti ühtegi tõsist põhjust eraldada teineteisest tooraine- ja valmistoodangu laod. ladude tüübid 4 2. Kaubanduse laod Hulgilaod- enamasti maaletoojate ja hulgimüüjate laod suurte kaubakoguste ladustamiseks ja käsitsemiseks. Tegutsevad ka kaupluste ja kaubamajakettide keskladudena. ladude tüübid 5 • Jaotuslaod- vahelaod suurte hulgiladude ja jaekaubanduse vahel ning piirkondlikud laod, kus on suur kauba liikumise tihedus. ladude tüübid 6 3. Logistikafirmade ja ekspedeerimisettevõtete laod Läbivooluterminalid- vedajate, ekspedeerijate ja logistikafirmade sorteerimiskeskused. Toimub saabunud kaupade väljastamine ja sorteerimine

Logistika → Laomajandus
65 allalaadimist
thumbnail
14
odp

AS Leibur

Rukkipala, Kuldne röstsai, Leiburi Saib, Klassikaline Toolse leib, Klassikaline Kodune sepik. Peale lihtpagaritoodete (leivad, saiad, sepikud, kuklid, röstsaiad) turustab Leibur ka VAASAN Ready-to-Bake tooteid. Tegemist on sügavkülmutatud küpsetusvalmis pirukate ja saiakestega, mida on mugav ja kerge kodus valmistada. Samuti müüb Leibur laias valikus eelküpsetatud tooteid ning sügavkülmutatud saiakesi ja pirukaid kaupluste küpsetuspunktidele ning toitlustusasutustele. Leiburi tooteid tuntakse heast maitsest ja kõrgest kvaliteedist Toorained, mida kasutatakse Rukis Nisu Kaer Oder Täisterajahu Vesi Juuretis Pärm Linnased Seemned Rasvained Suhkur Sool Lisaained Leiburi peenleivad Leiburi Tallinna peenleib on Eesti armastatuim leib. See on küpsetatud ainulaadse retsepti järgi loomulikul viisil, kiirustamata. E-ainete vaba.

Ühiskond → Ühiskond
12 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turunduskampaania analüüs

ettevõtte jaoks suurepärased. Läbi viidud küsitlustest selgus, et esimese kolme nädalaga oli kampaaniat märganud 83% inimestest. Prismast sai kõige suurema käibekasvuga jaekett Eestis aastal 2011. Jaekettide kodulehti võrreldes selgus, et kuigi Rimi ja Säästumarketitel avati aastal 2011 2 uut kauplust, oli nende käibe kasv vaid 3%. Maxima samal aastal avas 10 uut kauplust, käibekasv oli 13%. Prismas aga jäi kaupluste arv samaks, kuid käibekasv oli koguni 25%. Seega garantii oli end juba ära tasunud. Minu arvates on Hinnagarantii üks paremini läbi viidud turunduskampaania. Hea on minna kauplusesse, kus mind ei oota ees järjekordne hinnatõus. Oskan kliendina planeerida oma oste pikemaajaliselt ning saan samaaegselt säästa ka raha. Hinnagarantii kampaania eristub selgelt teistest kampaaniatest ning annab seega ostjale kindluse, et hinnad ei muutu teatud aja jooksul. 2011

Majandus → Turundus
60 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Kliendi teekonna esitlus Bauhofi näitel

Fifth level 12 kauplust Eestis, 5 Leedus kvaliteetne ehitus-, viimistlus-, aia- ja kodukaup piirkonna parim kaubavalik kiire teenindus kaupluste head asukohad tasuta parkimine inspireeriv ostukeskkond Klienditenindus Kliendi teekond Bauhof 4 Rakvere 4. Mida klient peab tegema? Mis on Parima Hinna Garantii? ( Tõestamine on http://www.bauhof.ee/pakkumised/ kliendi mure ! parima-hinna-garantii)

Majandus → Klienditeenindus
34 allalaadimist
thumbnail
3
doc

BÜROOMAAILMA KÜLASTUS

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ametnikutöö osakond BÜROOMAAILMA KÜLASTUS Aruanne Koolipoolne juhendaja: Anne Ilp Tallinn 2012 Büroomaailma külastus AS Infotark, mida inimesed teavad nime all Büroomaailm loodi 1992. aasta oktoobris. Asutajateks olid Soome firma Hämeen Konttoritekniikka Oy ja Eesti poolelt seitse eraisikut. Firma haldab Eestis kaupluste ketti BÜROOMAAILM, millesse kuuluvad kolm kauplust Tallinnas, kauplused Tartus, Narvas, Jõhvis, Pärnus ja Valgas ning Interneti- pood. Kauplust, mida otsustasin külastada asub Peterburi tee 92a, mis on suurim esindus Tallinnas. Kauplus on ehitatud läbi kahe korruse, 3 000 ruutmeetril on väljas Eesti suurim valik kooli- ja kontorikaupu, arvuteid, printereid, koosolekutehnikat, büroomööblit, sisustus- ja kunstikaupu jpm. Väga meeldiv oli üllatus, kui avastasin ,et

Ametid → Sekretäritöö
76 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kellel on heaoluühiskonnas hea elada?

Füüsilised puuded on väga erineva raskusastmega ja puudutavad erinevaid kehaosi. On inimesi, kes ei saa kõndida ja nad inimesed peavad sageli kasutama erinevaid abivahendeid, alates näiteks kepist lõpetades ratastooliga.Füüsiliste puuetega inimeste heaolu silmas pidades on ühiskond hakanud looma mitmeid lisavõimalusi, et ka puuetega inimesed saaksid reisida, linnas liikuda, tööl ja koolis käia. Igapäevaste näidetena saab tuua kasvõi kaupluste ja asutuste juurde ehitatud kaldteed, tualettidesse lisandunud abivahendid jms.Oluline on meeles pidada, et füüsilise puude eripära seisnebki sageli vaid füüsilises eripäras. Füüsilise puudega inimene võib olla sama edukas, toimekas ja tark inimene kui ilma puudeta inimene. Ratastooliga elus hakkama saav Meelis Liiv on ütelnud, et tähtsam on inimese hing. "Ma pole invaliid, olen tavaline inimene. Ainult et veidi teistsugune," on tema sõnad, millest peaks ka ühiskond aru saama

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
98 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun