Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"allahindlused" - 120 õppematerjali

allahindlused on raha otsas, bensiinihind tõuseb pidevalt jne. Selle laulu juures on väga hea, et salmide osa laulavad räpparid ja refrääni laulab tüdruk, mis annab laulule väga palju juurde minu arvates.
thumbnail
0
xlsx

Informaatika 1

439473,5 Kumuleeruv alghinna alla hindamine Töölehel on ära toodud kümne kauba hinnad. Igal kuul rakendatakse erine allahindluse protsenti järgnevalt: Alla hinnatakse alghinda. Antud kuu allahindluse protsendiks on siiani kõigi kuude allahindlusprotsentide summ Näiteks, juuli kuus on allahindlusprotsendiks 1.55%+3.58%+22.47%=27.61 (EXTRA: Kirjutage lahtrisse E17 üks valem ja kopeerige see E17:J17. Kui on üle jõu käiv, tehke sama liitmise teel.) Palun arvutage ka allahindlused ühe valemiga, mille saab kopeerida terves tabelisse. Antud kuu allahindlus 1,55% 5,14% 27,61% 51,04% Protsendid 1,55% 3,58% 22,47% 23,43% Toode Alghind Mai Juuni Juuli August Kaup1 647,84 637,78 624,62 502,25 496,04 Kaup2 675,92 665,42 651,69 524,02 517,54 Kaup3 691,88 681,13 667,08 536,40 529,76

Informaatika → Informaatika
23 allalaadimist
thumbnail
18
docx

BILANSISKEEM

hinnata ja väärtpaberid, mida hoitakse lunastustähtajani (korrigeeritud soetusmaksumus) RTJ 3 Pikaajalised nõuded Pikaajalised laenu- ja muud nõuded. Lisades avalikustatakse täiendav informatsioon nõuete kohta omanike, teiste grupi ettevõtete ja muude seotud osapoolte vastu. Korrigeeritud soetusmaksumus RTJ 3 Kokku Kinnisvarainvesteeringud Kinnisvarainvesteeringud vastavalt RTJ 6 definitsioonile Õiglane väärtus või soetusmaksumus miinus akumuleeritud kulum ja allahindlused RTJ 6 Materiaalne põhivara Materiaalne põhivara vastavalt RTJ 5 definitsioonile Soetusmaksumus miinus akumuleeritud kulum ja allahindlused (juhendis RTJ 5 sätestatud erandjuhtudel ümberhinnatud väärtus miinus akumuleeritud kulum) RTJ 5 Maa Maa (v.a. kinnisvara-investeeringud vastavalt juhendi RTJ 6 definitsioonile) Ehitised (jääkmaksumuses) Ehitised, rajatised, teed (v.a. kinnisvara-investeeringud vastavalt juhendi RTJ 6 definitsioonile) Masinad ja seadmed

Majandus → Raamatupidamise alused
37 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Kaupade käitlemine Prismas

Tootja põhisel on näiteks nõud, jalanõud, riided(Adidas, Nike) Kaupade väljapaneku meetodid Ladumine: kohvi, suhkur, makaronid Vertikaalne: mahlad Horisontaalne: toiduõlid Mahul põhinev: igasugused joogid, supid, moosid. Inspireeriv: erinevad riided, nõud, sokolaadid, kommid. Hinnasildid ja sooduspakkumised Prismas pole pidevalt sooduspakkumisi nagu teistes poodides, kuna neil on igas kategoorias turu parima hinnatasemega tooted. Lühiajalised allahindlused väga kulukad, sest need nõuavad lisatööd. Kulud maksab aga kinni ostja, tasudes kõrgemat hinda. Riiulirääkijad A4 formaadis ja raamiga A2 formaadis ja raamiga Gluteenivaba toode Suhkruvaba toode Hinna garantii Uus toode Ainult Prismas Lae alused sildid Kaubakoodid Hinnapõhine EAN-kood. TÄNAN KUULAMAST!

Majandus → Kaupluse müügitöö...
38 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Hinnakujundus

Toyota Hiluxi hinnakujundus xxx I Hiluxist Hilux on Toyota tarbesõiduk Toodetakse Lõuna-Aafrikas Hilux sai 2018.aastal 50.aastaseks https://www.youtube.com/watch ?v=QflAfUxD7G0 Lõuna-Aafrika tootmisest veoauto peale Veoauto pealt laevale vahepeatus Rootsis, Malmös Tarneahel Rootsist edasi laevaga Eestisse Eestis veoauto peale ja viiakse sihtpunkti Varuosade kulu ­ 40% Tootmisekulu ­ 30% Tööjõukulu ­ 19% Kulud Transporditeenusekulu ­ 10% Veose kindlustamise kulu ­ 1% Auto omahind ­ 100% Auto omahind Lisavarustus Hinna Juurdehindlus kujunemine Konkurentsivõimeline hind Hea hinna-kvaliteedi suhe Hinnang toote Eraisiku jaoks võib tunduda natuke ...

Majandus → Hinnapoliitika ja...
36 allalaadimist
thumbnail
2
docx

AJALUGU ETK MAJANDUSÜHISTU

o 245 ketikauplust (Maksimarket, Konsum, A ja O) o 20 ehituskauba kauplust (EEhituskeskus) Omamärgi tooted · Hüva (kõrge kvaliteediga tooted) · Säästu (soodsa hinnaga tooted) · Meieri (piimatooted, lisatakse Hüva kaubamärgi alla) Säästukaart See on ETK Grupi liikme ja püsikliendikaart, mis võimaldab soodustusi ETK Grupi kauplustes ja Säästukaardi partnerite juures ning osaleda boonusprogrammis. · Säästukaart ­ eraldi allahindlused, sooduskampaaniad ning iga ostuga boonusraha kogumine · Säästukaart Pluss ­ maksekaart, millega saab veel paremaid allahindlusi, sooduskampaaniaid ning rohkem boonusrah Väärtused · Lugupidav o Käitume klientide, kaastöötajate ja koostööpartneritega alati viisakalt, austavalt ja hoolivalt. · Vastutustundlik o Täidame antud lubadusi ja võetud kohustusi korrektselt, arvestades alati sellega

Ajalugu → Eesti kultuuriajalugu
4 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kingituste ja annetuste maksustamine

– ettevõtja poolt tavaliselt müüdava kauba näidis, – reklaamkingitus, mille väärtus jääb alla 10 euro (ainult asja enda maksumus koos käibemaksuga (käibemaksukohustuslasest ettevõtjal ilma käibemaksuta), nt logo pealetrükkimine kruusile või pakendi maksumus ei lisandu kruusi hinnale); – lootusetu nõude või varastatud kauba mahakandmine, – sponsorlus, kui eesmärgiks on ettevõtte reklaamimine – nõuab tõendamist. – antud allahindlused. Antud allahindlus ei ole maksustatav, isegi kui allahindlust antakse 99% ulatuses (100% allahindlust anda ei saa, siis liigitub kingituseks). Maksuamet saab nõuda makse turuhinna ja madala müügihinna vahelt ainult siis, kui saajaks on seotud osapool (töötaja või juhatuse liige või nende lähikondsed, samuti samasse kontserni kuuluvad juriidilised isikud). Allahindlus ei pea olema kõigile võrdselt kättesaadav, võid vabalt teha

Õigus → Õigus
1 allalaadimist
thumbnail
15
pptx

Kaubamaja kommunikatsioonistrateegia

teenindus 3. Soov olla uuenduslik ning ajakohane 6 1. Aktuaalsetele teemadele toetumine KOMMUNIKATSIOONI- 2. Töötajate väärtustamine ning kaasamine ALANE TEGEVUS kampaaniatesse praegu 3. Ajakiri HOOAEG 4. E-pood 5. Kiirmüük ja allahindlused (Osturalli, SAH!) 6. Kliendikaart 7 Sihtrühm ▪ Naine ▪ 35+ ▪ Keskmisest kõrgema sissetulekuga ▪ Hindab kvaliteeti ▪ Ostab brände ▪ On moega kursis 8 Kaubamaja ajarände kabiin Parim reklaam 9 10 Halvim reklaam Osta nii, nagu sulle sobib!

Majandus → Turundus
5 allalaadimist
thumbnail
23
pdf

Nõuded informatsiooni esitusviisile raamatupidamise aastaaruandes

miinus akumuleeritud kulum ja allahindlused) Materiaalne põhivara Materiaalne põhivara vastavalt RTJ Soetusmaksumus RTJ 5 5 definitsioonile. Materiaalse miinus akumuleeritud põhivara grupid: maa, ehitised kulum ja allahindlused (hooned, rajatised, teed), masinad ja seadmed (tootmisseadmed, transpordivahendid ja muud seadmed), muu materiaalne põhivara (inventar, mööbel, kontoritehnika), lõpetamata ehitised ja ettemaksed Bioloogilised varad Bioloogilised varad vastavalt RTJ 7 Õiglane väärtus (juhul RTJ 7

Muu → Ainetöö
20 allalaadimist
thumbnail
3
docx

PÕHJA –TALLINNA AURIGA KAUBANDUSKESKUSE KONTSERT

PÕHJA ­TALLINNA AURIGA KAUBANDUSKESKUSE KONTSERT Sissejuhatus Külastasin 12.oktoobril 2012.aastal, Kuressaare Auriga kaubanduskeskuse ostuöö raames Põhja-Tallinna kontserdit. Kontserdile oli tulnud väga palju rahvast, enamus olid noored. Mulle kontsert meeldis, kuna Põhja-Tallinn on eesti muusikas uus bänd ja teeb väga-väga head noortepärast muusikat. Natukene fakte siis Põhja-Tallinnast : · Põhja-Tallinn on Eesti popisugemetega hiphop ansambel, mis koosneb Pelgulinnast pärit neljast hiphopparist ja naisvokaalist ning mujalt Tallinnast pärit kolmeliikmelisest livebändist. · Viljeleb stiililiselt hiphopi ja popi vahelist muusikat. · Kõik lood on eestikeelsed ja bändiliikmete eneste kirjutatud ja lugudes väga palju ka autorite oma eludes läbielatut. · Tuntumad palad on : ''Lähen ja Tulen'', ''Nii lihtsalt ei saa'', Tere tulemast'' ja ''Meil on Aega veel '' · Koosseisu ku...

Muusika → Muusika
4 allalaadimist
thumbnail
26
pptx

Suusavarustuse valimine ja hooldamine

• L4 – suure fluori sisaldusega(keskmisest kõrgema niiskusega tingimustes) • L5 – maksimaalse fluori sisaldusega Kliister • Pidamismääre • Sobib märja ja jäise lume korral • Raske määrida • Peale määrimist ei tohi jätta sooja kätte seisma Tuntumad suusamäärde tootjad • SWIX • Start • Toko • Ski Go • Rex Suusavarustuse hinnad • Korraliku suusakomplekti(saapad, sidemed, suusad, kepid) harrastajale saab umbes 300€ eest • Kevadest algavad suuremad allahindlused suusavarustusele • Alati leiab kasutatult varustuse ka palju odavamalt Eraldi ostes • Suusasaabaste hinnad algavad 50€ • Suusakeppide hinnad algavad 20€ • Suuskade hinnad algavad 40€ • Suusasidemete hinnad algavad 25€ Kasutatud kirjandus • http://suusatamine.weebly.com/ • http://www.suusaliit.ee/? op=body&id=381&PHPSESSID=c693b24082e8870c625 b2b6c83a32953 • http://www.suusaliit.ee/? op=body&id=385&PHPSESSID=c693b24082e8870c625 b2b6c83a32953 • http://www

Sport → Suusatamine
3 allalaadimist
thumbnail
2
doc

BookIT ERD mudel ülesanne

Koostada ERD mudel, mis rahuldab all pool kirjeldatud tingimusi. Skeem tuleb joonistada ainut infoloogilisel tasemel st. olemite omadusi pole vaja kirjeldada. Aga kes seda selguse mõttes soovib teha see võib seda teha. Meil on hotelli broneerimisteenuse vahendamise veeb: www.bookit.com. Meie klientideks on ühelt poolt hotellid, kes pakuvad ööbimiskohti ja teiselt poolt eraisikud, kes broneerivad ööbimiskohti ja lähevad hotelli lõpuks ka ööbima. Hotellide omanikud saavad meile ennast klientideks registreerida. Hotellide omanikud on juriidilised isikud: ettevõtted või FIE-d (füüsilisest isikust ettevõtjad). Iga registreerinud juriidiline isik registreerib endale üks kuni mitu kasutajat. Kasutajatest mõned on administraator-kasutajad, kes saavad hallata teisi kasutajaid ja hotellide kirjeldusi. Iga omaniku kasutajad saavad tegeleda ainult selle kasutaja hotellidega - ühel omanikul võib olla mitu hotelli. Üks füüsiline isik oma andmetega...

Informaatika → Andmebaasid
19 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest1: küsimused ja vastused

c. Turupositsiooni kaitsmine ja turult lahkumine. Küsimus 10 Mis ja/või kes kuulub kommunikatsiooniprotsessi? a. Saatja, sõnum ja sõnumi vastuvõtja ehk saaja b. Saatja ja sõnumi vastuvõtja ehk saaja c. Sõnum ja sõnumi vastuvõtja ehk saaja Küsimus 11 Mis on müügiedendus? a. Ettevõtte müügipersonali suhtlemine klientidega, toodete esitlused, näidiste jagamine, ise kliendi juurde minemine ja temale müümine. b. Lühiajalised klientide stimuleerimiseks tehtavad allahindlused, degusteerimised, tarbijamängud, loosimised, preemiad, kingitused, loteriid jne. c. Klientide ja koostööpartnerite meeles pidamine, osalemine messidel ja laatadel ning ka ettevõtte personali motiveerimine neile korraldatud üritustel. Küsimus 12 Millal ja kus sai alguse kaasaegne turundus? a. 20. saj Ameerika Ühendriikides b. 19. saj Ameerika Ühendriikides c. 19.saj Inglismaal Küsimus 13 Mis on ühisturundus? a. Klientide mõjutamine b

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
11 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kuulsus ja tuntus-kink või koorem?

Kuulsus ja tuntus-kink või koorem? Paljud inimesed,kes pole kuulsad ega tuntud ihaldavad südamest tuntust ja kuulsust,kuna sellega kaasnevad paljud privileegid :raha, allahindlused,glamuursed peod,kuulsad "võlts" sõbrad ning palju muid positiivseid eelistusi.Kuid keegi ei mõtle ihaledes kuulsuse järele et sellega kaasneb ka vastutus terve ilma ees.Vastutus just seepärast, et teismelised poisid-tüdrukud seavad su iidoliks,eeskujuks ning jäljendavad iga sinu sammu ning tegu.Victor Marie Hugo tsitseeris raamatus "Hüljatud":"Mida vähem kuulsust,seda rohkem vabadust"tema mõte on õige,sest tuntusega kaasnev elu pole

Kirjandus → Kirjandus
37 allalaadimist
thumbnail
3
docx

müügijuhi ametijuhend

3.1.12 Tehnilise inventari korrasoleku Õigeaegselt tuvastatud probleemid on kontroll vastavalt enesekontrolliplaanile. edastatud kaupluse juhatajale. 3.1.13 Võtab arvesse vahetuse Müügijuht arvestab oma töös tehtud vanema/teenindusjuhi jäetud märkusi ettepanekutega. puuduste kohta kaupluses ja nõuab neilt ülevaadet õhtuse olukorra kohta kaupluses (kauba puudujäägid ja -ülejäägid) 3.1.14 Teeb järeldusi erinevatest Allahindlused ja mahakandmised on kaupluse tööd kajastavatest aruannetest viidud miinimumini. Kaubakaod ning parandada tellimiskvaliteeti. vähenevad. 3.1.14 Korrektne teenindus Kliendid ja koostööpartnerid saavad operatiivselt vajaliku info. Koostöö peab sujuma ning probleemid peavad saama lahenduse. 3.1

Ametid → Ametijuhend
108 allalaadimist
thumbnail
37
doc

Ainetöö

grupi ettevõtete ja muude seotud osapoolte vastu. Kokku Kinnisvarainvesteeringud Kinnisvarainvesteeringud Õiglane väärtus või RTJ 6 vastavalt RTJ 6 soetusmaksumus definitsioonile miinus akumuleeritud kulum ja allahindlused Materiaalne põhivara Materiaalne põhivara Soetusmaksumus RTJ 5 vastavalt RTJ 5 miinus akumuleeritud definitsioonile kulum ja allahindlused 36 Maa Maa (v.a. kinnisvara- (juhendis RTJ 5

Majandus → Finantsarvestus
591 allalaadimist
thumbnail
44
xls

Finantsarvestuse kodutööd.

Moss Motors lähteandmed: HINNANG: Eelmisel kahe aruandeperioodi brutokasumimäär olnud 30% netomüügitulust. Kaubavaru finantsseisundi hindamine märtsikuu lõpus brutokasumi meetodiga. Kaubavaru finantsseisund 1. märtsil (Inventory March 1) $292 000 Majandustehingud märtsikuus (Transactions during March) Ostud (Purchases) $6 585 000 Ostude allahindlused (Purchase discounts) $149 000 Ostude tagastused (Purchase returns) $8 000 Müügitulu (Sales) $8 657 000 Müügi tagastused (Sales returns) $17 000 2. Koosta märtsikuu hinnanguline kasumiaruanne brutokasumi meetodil Moss Motors

Majandus → Finantsarvestus
167 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Raamatupidamise kontrolltöö 2

g. reservkapital h. võõrkapital Question 4 Bilansi maht ei muutu, kui a. saadakse tagasi tarnijale tehtud ettemakse b. antakse töötajale laenu c. makstakse välja palgad d. tehakse tarnijale ettemaks Question 5 Immateriaalset põhivara kajastatakse bilansis a. õiglases väärtuses b. neto realiseerimismaksumuses c. soetusmaksumuses d. soetusmaksumuses, millest on maha arvatud akumuleeritud kulum ja võimalikud väärtuse langusest tulenevad allahindlused Question 6 Amortiseeritav osa on a. vara soetusmaksumus miinus tema bilansiline jääkmaksumus b. vara soetusmaksumus miinus tema lõppväärtus c. vara soetusmaksumus miinus tema akumuleeritud kulum d. vara soetusmaksumus miinus tema aruandeaasta kulum Question 7 Raamatupidamise põhivõrrand on a. omakapital = varad - kohustused b. käibevarad + põhivarad = aktiva c. varad = kohustused + omakapital d. aktiva = passiva Question 8

Majandus → Raamatupidamise alused
162 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Praktika aruanne - Rimi

VALGAMAA KUTSEÕPPEKESKUS Müüja eriala Pilleriin Varik PRAKTIKAARUANNE Juhendaja: Ene Kiivit Valga 2013 SISUKORD SISUKORD ..............................................................................................2 SISSEJUHATUS ......................................................................................3 1. PRAKTIKA ETTEVÕTTE LÜHIISELOOMUSTUS..........................4 1.1. Rimi väärtused..................................................................................10 2. PRAKTIKA SISE JA PÕHIOSA..........................................................5 2.1. Praktika ülesanded .............................................................................5 2.2. Praktika põhiosa ................................................................................5 3. ENESEANALÜÜS...............................................................................7 KOKK...

Varia → Kategoriseerimata
107 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommunikatsioon ehk Toetus(kuidas antakse teada pakkumise olemasolust  ...

Majandus → Majandus
84 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kliendi lojaalsus ja selle suunamine

Kliendi lojaalsus ja selle suunamine Käesoleva essee teema on päevakohane kuna kõik kaubandusketid tegelevad aktiivselt uute klientide värbamisega ja püsiklientide hoidmisega. Uurimused on näidanud, et uue kliendi saamine on raskem kui olemasoleva kliendi hoidmine. (Kuusik, 2005) Kogemused infoletis töötades (alustasin esmalt 4 aastat tagasi Selveri infoletis) on seda väidet kinnitanud. Uute püsiklientide saamine on muutunud raskemaks võrreldes sellega, mis toimus neli aastat tagasi. Praktilisele küljele tuginedes võib väita, et see, kes tegeleb müügiga, peab hoolega mõtlema läbi enda kui teenindaja rolli, et tagada ettvõttele püsikliendid ja seega pikaajalise edukuse. Seega laialt levinud tõekspidamise järgi on edukad need ettevõtted, kellel on lojaalsed kliendid. (Saul, 2003) Lojaalseks võib pidada klienti, kes teeb ikka ja jälle ostud just meie kaupluses ja suure tõenäosusega ostab meilt aina rohkem ja rohkem st klient sooritab mei...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
28 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turunduse ja müügijuhtimise alused harjutustest 3: 25 küsimust ja vastust

d. SWOT-analüüsi Küsimus 13 Millest peaks alustama turundusplaani koostamist? a. situatsioonianalüüsist b. tegevuskavast c. SWOT-analüüsist d. turunduse eelarvest Küsimus 14 Infomüra on põhiprobleemiks a. ründestrateegias b. SWOT-analüüsis c. fookuse strateegias d. turunduskommunikatsioonis Küsimus 15 Ühisturundus on ... a. ettevõtjate individuaalsete eesmärkide saavutamine ühiste turundustegevuste kaudu. b. lühiajalised klientide stimuleerimiseks tehtavad allahindlused, degusteerimised, tarbijamängud, loosimised. c. kahepoolne kommunikatsioon, mis lähtub teadmiset, et iga kontakt edastab sõnumit brändi või organisatsiooni kohta. Küsimus 16 Soovitusindeks on ... a. mõõdik reklaami tõhususe hindamiseks. b. mõõdik rahulolu ja lojaalsuse hindamiseks. c. mõõdik internetiturunduses, mis loeb, mitmele inimesele info edasi saadetakse. d. mõõdik ettevõtte maine hindamiseks. Küsimus 17

Majandus → Turunduse ja müügijuhtimise...
6 allalaadimist
thumbnail
8
docx

TALLINKI turundusplaan

3. Pakutavad tooted ja teenused Kruiisid, liinireisid, kaubavedu, äri- ja rühmareisid, konverentsikeskus, ostud laevas, meelelahutus teenused laevas, kliendi programm (club one kaart) 4. Turunduskommunikatsioon ● Reklaamikanalid - TV, raadio, ajakirjad ja ajalehed, plakatid, sotsiaalmeedia. ● Otseturundus - telefoni teel pakkumised, otsekirjad, e-posti teel pakkumiste saatmine, sms-ide saatmine jne. ● Müügiedendus - allahindlused, tarbijamängud, loosimised. ● Sündmusturundus - osalemine messidel ja laatadel. 5. SWOT-analüüs TUGEVUSED NÕRKUSED ➔ Turuliider ➔ Vähesed sihtkohad ➔ Brändi tuntus ➔ Vähene modernsus ➔ Pidev areng ➔ Tööjõu kasvavad nõudmised

Majandus → Majandus
76 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Raamatupidamise kontrolltöö 1

k. põhivara ost Question 13 Bilansikirjel Kohustuslik reservkapital kajastataks a. aktsiate müügikasum b. teenuste müügi kasum c. vastavalt äriseadustiku nõuetele moodustatud kohustuslik reservkapital d. aktsiate ostmisel üle nimiväärtuse saadud tasud Question 14 Immateriaalset põhivara kajastatakse bilansis a. soetusmaksumuses b. soetusmaksumuses, millest on maha arvatud akumuleeritud kulum ja võimalikud väärtuse langusest tulenevad allahindlused c. neto realiseerimismaksumuses d. õiglases väärtuses Question 15 Raamatupidamise põhivõrrand on a. omakapital = varad - kohustused b. aktiva = passiva c. käibevarad + põhivarad = aktiva d. varad = kohustused + omakapital Question 16 Kaetav väärtus a. on võrdne kõrgemaga vara õiglasest väärtusest (miinus müügikulutused) ja kasutusväärtusest b. on võrdne kõrgemaga vara soetusväärtusest ja kasutusväärtusest c

Majandus → Raamatupidamise alused
213 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Iseseisev töö - Müüja-klienditeenindaja ametijuhendi koostamine MKt16-Selje Kund

Müüja - klienditeenindaja ametijuhend Ametinimetus: KAUBAKATEGOORIA JUHT Otsese juhi ametinimetus Osakonna nimetus Kaupluse juhataja Ametikoha täitja asendab Ametikoha täitjat asendab Kaubakategooria juht, Teenindusjuht, vastavalt Kaubakategooria juht, Teenindusjuht, vastavalt kinnitatud struktuuri tüübile kinnitatud struktuuri tüübile Ametikoha põhieesmärk: Lähtuvalt kaupluse strateegilistest eesmärkidest töö organiseerimine kaupluses. Tagatud on klientide rahulolu ning asjalik töökeskkond. Kauplus töötab kasumlikult Põhikohustused Tulemus 1. Kaubakategooriate haldamine 1.1 Kaubad on tellitud kinnitatud sortimentide alusel. Tagatud on stabiilne kaubavalik. Kaupade tellimisel on arvestatu...

Ametid → Ametijuhend
25 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Turunduse kokkuvõttev materjal

1 rida Turundus - teadmiste kogumit, mis tegeleb ettevõtja ja turu suhetega. Koosneb klientidest, konkurentidest, tarnijatest, jaotuskanalitest, sidevahenditest ja valitsuse normatiivaktidest. On tarbijate vajaduste määratlemine ja tulutoov rahuldamine. 4p+usp ­ toode, hind, turg, turunduskommunikatsioon. Unique selling point. Turusegmenteerimine - Eesmärgiks on sellise jaotuse leidmine, kus iga sihtgrupp mingis teatud segmendis reageerib sarnaselt turustusmeetmele. Turu segmenteerimine võimaldab:Turupotentsiaali ja konkurentsipildi määratlemise, Kliendi vajaduste ja tarbimisstiili sügavama mõistmise, Kliendi vajadustele vastavate lahenduste väljaarendamise, Strateegilise suunitluse valiku, Ressursside suunamise tasuvamatele segmentidele, Efektiivsema turukommunikatsiooni piiritletud sihtgruppidega. Hind ­ rahasumma, mida tarbija peab maksma toote omandamiseks. Milline peab olema hinnaskaala, alghind, hinnataseme paindlikkus, soodustuse...

Varia → Kategoriseerimata
18 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Klienditeeninduse organiseerimine

14. Sõiduki andmed ( reg. nr, sõiduki tüüp) 15. Kõigi müüdud toodete kogused ja hind 16. Arve koostamise aluste täpsustus ( tunni tariifi või tööde mahu alusel) 17. Kõigi müüdud teenuste ja toodete hinnad väljatooduna ka ilma käibemaksu ja muude maksudeta. Või teenuse paketi korral iga teostatud operatsiooni kirjeldus ning varuosa ja lisandi nimetus ilma nende üksikute osade hinda välja toomata 10. Kogusumma maksudeta ja maksudega 11. Tehtud allahindlused · Nõusta klienti edaspidiste teeninduste osas, toetudes autole tehtud testidele ning töökoja soovitusetele. · Hoolitse selle eest, et klient oleks teadlik vajalikest hooldustest nii iseenese mugavust ja oma perekonna turvalisust silmas pidades, kui ka lisakulutuste vältimiseks. · Tuleta kliendile meelde vahehoolduste võimalust, et väiksema läbisõidu korral toimuks auto ülevaatus vähemalt kord aastas.

Auto → Auto õpetus
43 allalaadimist
thumbnail
26
pptx

Sissejuhatus majandusse VI osa Tarbijad ja säästjad

http://minuraha.ee/kasulikud-abivahendid/?popup=smslaenu_kalkulaator finantsteenuste võrdlustabelit. Kui palju peab Kaja ühes kuus säästma (6 kuu vältel)? Tarbijad ja säästjad. Harjutus Sügisel on Jürgen tööle asunud ning oma sissetulekutest maksab ta igas kuus 65 eurot laenu. Säästmisele ta ei mõtle, sest ei usu, et vajaminevat raha on sel moel võimalik suveks kokku saada. Jõulude ajal kaotab ta kontrolli kulutuste üle, sest kaupluste vaateaknad on väga peibutavad ja allahindlused hiiglaslikud. Ta lähtub põhimõttest, et osta tuleb sooduskampaaniate ajal, leides, et laenu jõuab ka hiljem maksta. Tüdruksõber, kes teenib sama palju, on novembrikuus teinud suurema säästu, teades, et detsembris kulub raha rohkem. Jürgen ei suuda ka jaanuarikuus laenu osamaksu tasuda, ignoreerides sealjuures võlateateid. Laenu hakkab ta uuesti tasuma veebruaris. • Ülesanne: Mis juhtub tema laenukohustusega (uuri laenulepingut!)? Kus tegi Jürgen vea? Tarbijad ja säästjad

Majandus → Majandus
2 allalaadimist
thumbnail
8
docx

ÜHISKONNAÕPETUSE 2. KURSUSE 1. KONTROLLTÖÖ

ÜHISKONNAÕPETUSE 2. KURSUSE 1. KONTROLLTÖÖ Jessica Järvelt 09.01.2017 1. Eesti uus valitsus – tead valitsuse ministreid ja peamisi lubadusi valitsemiseks (programm). Mis on peamised muutused valitsemises võrreldes eelmise valitsusega? Ministrid: ● Peaminister- Jüri Ratas (Keskerakond); ● Majandus- ja taristuminister- Kadri Simson (Keskerakond); ● Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister- Urve Palo (Sotsiaaldemokraadid); ● Jusitiitsminister- Urmas Reinsalu (Isamaa ja Res Publica Liit); ● Kaitseminister- Margus Tsahkna (Isamaa ja Res Publica Liit); ● Keskkonnaminister- Marko Pomerants (Isamaa ja Res Publica Liit); ● Kultuuriminister- Indrek Saar (Sotsiaaldemokraadid); ● Haridus- ja teadusminister- Mailis Reps (Keskerakond); ● Maaeluminister- Tarmi Tamm (Keskerakond); ● Rahandusminister- Sven Sester (Isamaa ja Res Publica Liit); ● Riigihalduse minister- Mihhail Korb (Keskerakond); ● Sis...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
14 allalaadimist
thumbnail
30
rtf

Praktika aruanne MAJANDUS

Piiratud kasutusega materiaalselt põhivaralt arvestatakse amortisatsiooni, piiramata kasutusega põhivaradelt amortisatsiooni ei arvestata. Piiramata kasutusega põhivara on maa. 8 Materiaalset põhivara kajastatakse bilansis tema soetusmaksumuses, millest on maha arvatud akumuleeritud kulum ja võimalikud väärtuse langusest tulenevad allahindlused. Põhivara arvelevõtmine toimub põhivara eest vastutava isiku poolt allkirjastatud algdokumendi alusel. Omatarbeks valmistatud põhivara võetakse arvele soetusmaksumuses, mis on võrdne tootmisomahinnaga. Valmistatava materiaalse põhivara objekti finantseerimisel laenuga ei kapitaliseerita laenukasutuse kulud (sh intress) antud objekti soetusmaksumusse. Parendused, remont ja hooldus Hilisemate parendustega seotud kulutused lisatakse materiaalse põhivara soetusmaksumusele

Majandus → Majandus
175 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

Konkurentide iseloomustamiseks tuuakse välja nende käibed ja kasumid, pakutavad tooted/teenused, sihtturud jms. · Turundusstrateegiaga tagatakse, et soovitav käive saavutatakse ja seda tehakse mõistlike kulutustega. Selleks planeeritakse siin kogu ettevõtte turundustegevus ja arvutatakse selle tegevuse elluviimiseks vajalikud kulutused. Planeerida tuleks järgmised turundusmeetmed: reklaam, promotsioon, messide külastamine, näitused, üritused, allahindlused, artiklid, müügikanalid, müügijärgne teenindus, müümise asukoht. · "Juhtimine ja personalistrateegia" eesmärgiks on näidata, et juhtimismeeskond on võimeline äriplaanis toodud projekti ellu viima ja ettevõtet vajaliku tööjõuga kindlustama. Samuti kalkuleeritakse juhtimisega ja tööjõuga kaasnevad kulud. Algab alati organisatsiooni skeemiga, kust on võimalik näha alluvussuhteid ja alluvate arvu.

Majandus → Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Äriplaani näidismudel

Prognoosida, milliseid samme astuvad tõenäoliselt konkurendid pärast käesoleva äriplaani elluviimist ja kuidas neile vastata. Milline saab olema antud firma koht konkurentide seas? Tulevikuprognoosid konkurentsi tugevnemise või nõrgenemise kohta, teie konkurentsieelis. Müük ja turustamine Müügi ja turustamise eest vastutajad, müügi- ja turustamisekanalid. Planeerida tuleks järgmised turundusmeetmed: reklaam, promotsioon, messide külastamine, näitused, üritused, allahindlused, artiklid, müügikanalid, müügijärgne teenindus, müümise asukoht. Hinnakujundamisstrateegia, teie toodete positsioon turul, kindlate kliendisuhete olemasolu, millega veenate oma kliente et nad eelistaksid teie firma tooteid teie konkurentide toodetele. Hind (kulutused tootele kuni selle jõudmiseks kliendini ja millist hinda on klient valmis maksma). Müügiprognoos tuleks koostada vähemalt üheks aastaks kuude või kvartalite (kui on muu tsükkel, siis selle) lõikes

Muu → Kutsevalik
196 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused

- hinnaparandusklauslitega (escalator clause) ­ tingimus hinnaindeksi kohandamise kohta e. indekseerimisklausel, - lisatasu abil (surcharge) ­ lisamaks, täiendav maksustamine, kõrgendatud hind, - lisajuurdehindluse näol (added markup), - hinnaalandina (mark-down), - rabatina (rebate) ­ mahahindlus, tagasimakse, enammakse tagastus. Majandustegevuses kasutatakse ka vahendajate suhtes püsivalt rakendatavaid hinnakirjahindade kohandamise võtteid. 26. Hinnasoodustused ja allahindlused. Hinnasoodustuste kasutamise strateegilised ja taktikalised probleemid. Hinnasoodustused (discount) - Koguserabatt (a) kumulatiivne ja (b) mittekumulatiivne) - (a) -hinnasoodustus kasvavas kokkuvõttes mingi perioodi algusest; (b) - hinnasoodustus ühekordsete suurte ostude eest. - Sesoonirabatt - hinnasoodustus kauba ostmise eest mitte-hooajal, näit. Talispordikaubad. - Skonto - hinnasoodustus arve ennetähtaegse tasumise eest, näiteks arve 2/10, net 30 tähendab, et arve peab

Majandus → Hinnapoliitika ja...
295 allalaadimist
thumbnail
18
doc

MERIT AKTIVA KASUTAMINE FIRMA SISE-EESKIRJADES

vajalikud varude viimiseks nende olemasolevasse asukohta ja seisundisse. Materjalide ja kaupade soetusmaksumus koosneb nende soetushinnast, millele lisatakse transpordikulud. Transpordikulu võetakse arvele laomoodulis tootmiskandega. D 1340 D 2311 K 2110 Varusid kajastatakse bilansis nende soetusmaksumuses. Iga aruandeperioodi lõpul või inventuuri läbiviimisel vaadatakse üle varude objektid ja nende maksumused; vajadusel tehakse allahindlused või mahakandmised. Kõik materjalide ja kaupade tarnete arved kinnitab juhataja, laoprogrammi sisestab laohoidja. Kõik materjalide ja kaupade ostuarved kontrollib ja sisestab raamatupidamisse raamatupidaja. Müügiarvete sisestamisel kantakse kaubad kuluks kaalutud keskmise meetodil, mida arvestab programm automaatselt. Tehakse kanded: 1. kajastatakse müügitulu D 1200 K 3000 K 2310 2. müüdud kaubad kuluks D 4000 K 1340

Majandus → Raamatupidamine
105 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Firmade tabel - Koond

sisustus, Joewell käärid, RefectoCil ripsme- ja kulmuvärvid, DENMAN kammid, Oster ­ juukselõikusmasi nad, Kretzer käärid INTERPROF Professionaalne 7310663 [email protected] www.kemon. Tartu, E-R Õpilastele on allahindlused, OÜ juuksehooldus- [email protected] ee Aleksandri 9.30 ­ stardipaketid. bränd KEMON 5297957 www.actyva. 8, 1. korrus 16.00 Pakume tootekoolitusi- nii ee KEMON teoreetilisi kui praktilisi Juukselõikus- www.hairma esindus

Kosmeetika → Juuksur
11 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Finantsraamatupidamine

ettemaksed. Amortisatsioonimeetodid- lineaarne meetod, tegevusmahul põhinev meetod, kasutusaastate järjenumbrite summa meetod. Immateriaalne põhivara- firmaväärtus, arendusväljaminekud, muu immateriaalne põhivara, ettemaksed immateriaalse põhivara eest. Immateriaalset põhivara kajastatakse bilansis tema soetusmaksumuses, millest on maha arvutatud akumuleeritud kulum ja võimalikud väärtuse langusest tulenevad allahindlused. Lühiajalised kohustused: laenukohustused, võlad ja ettemaksed, sihtfinantseerimine, lühiajalised eraldised. Pikaajalised kohustused: pikaajalised laenukohustused, muud pikaajalised võlad, pikaajalised eraldised, sihtfinantseerimine. KMD esitatakse maksuhaldurile maksustamisperioodile järgneva kuu 20. Kuupäevaks. Eraldis- on kohustus mille realiseerumise aeg või summa ei ole kindlad. Juriidiline kohustus- on kohustus, mis tuleneb lepingust või seadusandlusest või muust

Majandus → Finantsraamatupidamine
109 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Majanduse praktikapäevik

arv. 7. Kaupluste 16.07- Dokumendis on Dokumendis asuvad n igapäevased 05.08 sisestatud valem, mis eelmise aasta andmed üksikasjaliku müügi käivest arvutab maha kui ka jooksva aasta. sisestamine Exceli allahindlused ning Selles dokumedis erald failisse (WEEK16) võrdleb räpselt sama lehel moodustab perioodi eelmise aasta valemite abil iga poe müügiga. Dokumend, kohta nädala annab pilti käibe kassaaruanne. käitumisest, allahindluste

Majandus → Majandus
223 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Lennutransport KT 2

,,RMK/SCHOOLFLIGHTS" ja treeninglendudele, kui lennuplaanis on märge ,,RMK/TRAINING FLIGHT". Parkimistasu Õhusõiduki parkimisel lennuvälja territooriumil võetakse parkimistasu õhusõiduki maksimaalse lubatud stardimassi iga 1000kg või selle osa eest ja iga 24 tunnise perioodi või selle osa eest (EUR). Reisijatasu Eestis reisijatasu võetakse iga lahkuva reisija eest. Teistes lennujaamades võivad olla ka teised lahendused. Reisijatasu osas võivad olla allahindlused või kehtivad vabastused, nt: - Lastele alla 2a. - Isiku eest, kes on määratud kontrollima õhusõidukit, selle seadmeid või meeskonda või kes lendab seda ülesannet täitma. - Õhusõiduki meeskonnaliikme eest, kes on teel oma töökohale. - Otsimis-, pääste- ja õppelendudel osalejate eest. - Kui õhusõiduki maksimaalne lubatud stardimass ei ületa 2700kg. 4. Millist rolli mängib õhusõiduki MTOW lennujaama ja lennuliiklusteeninduse tulude jaoks?

Logistika → Lennutransport
7 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon

1 Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon Ettevõtte suhtlemist olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega, mille käigus nad muuhulgas saadavad välja sõnumeid oma toodete headuse kohta, nimetatakse turunduskommunikatsiooniks. Seega on turunduskommunikatsioon vahendav protsess, kus ühel pool on ettevõte ning teisel pool väljavalitud tarbijad. Turunduskommunikatsioonil on neli peamist eesmärki: · Informeerimine ­ inimeste teadlikkuse tõstmine ettevõttest ja selle toodetest; · Sõnumi tugevdamine ­ saavutatud teadlikkuse säilitamine ja tugevdamine, mis puudutab ettevõte mainet, peamisi hüvesid ning nime ära tundmist ka pikema aja vältel. · Veenmine ­ sihtgruppide motiveerimine sooritada ettevõtte soovitud tegevust (tavaliselt ostu). · Meeldetuletamine ­ inimestele märku andmine, et ettevõte ja selle tooted on endiselt saadaval. Turunduskommunikatsioon on ostu/...

Majandus → Turundus
58 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad äriideed ettevõtte tegevust liigselt ei killustaks. Visiooni - kuhu soovitakse pikemas perspektiivis ettevõttega jõuda või saavutada. Ajaline raam lepitakse organisatsioonis endas kokku (tavaline aeg on 5 aastat). Missioon vastab järgmistele küsimustele: - mis on ettevõtte tegevusvaldkond? - mida ta kliendile pakub? - kuidas ta oma tooteid pakub (toote eripärad, eristuvus konkurentidest)? - kes on ett...

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Palgakorraldus, eksami küsimused

­ toitlustamissoodustus ­ sportimissoodustus ­ jne · Töövahendite kasutamine isiklikuks otstarbeks (auto, mobiiltelefon, ettevõtte puhkekompleks jne.) · Isiklikke vajadusi rahuldavad toetused (puhkus, perekonnaliikmete eest hoolitsemine jne.) · Tervisega seotud soodustused (haigustoetused, arstlik läbivaatus jne.) · Finantstoetused (laenud, käendused, allahindlused jne.) · Maksed pensionifondi 15. Töötasu süsteemi kujundamine erinevatele organisatsioonidele · Bürokraatlik organisatsioon (näiteks avalik sektor) ­ tasu kujuneb ametikoha, mitte inimese väärtuse või tööpanuse alusel ­ sisemine õiglus on olulisem konkurentsivõimelisusest tööjõuturul ­ palkade üle toimub tihe kontroll ­ palgatõus on piiratud ja toimub ainult palgaastme piires · Tootmisorganisatsioon

Majandus → Palgakorraldus
116 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Turunduse eksam

Tooge näide. Tooge ÜKS näide kuidas oleks võimalik ajalist/ ruumilist eraldatust ületada. (2) Ajaline eraldatus- kui toodet toodetakse aastaringselt, kuid tarbimida soovitakse enamasti teatud perioodidel. Näiteks mänguasjade müük on tunduvalt suurem jõulude ajal, jäätist tarbitakse enamasti suvel jne. Ajalise eraldatause ületamiseks võiks nt nendel perioodidel, kui nõudlus on väiksem, kasutada erinevaid hinnasoodustusi, nt allahindlused. 3. Mille poolest sarnaneb ja erineb lõpp- ja äritarbijate ostuprotsess teineteisest? Tooge välja neli sarnasust ja erinevust. Selgitage. (4)mis on infosüsteem? Mis on nende allsüsteemideks? Kirjeldage igat allsüsteemi! Erinevused: 1) äriturul on vähem ostjaid, kuid ostjad ise suuremad 2) äritarbijate nõudlus on tuletatud nõudlus 3)ostjad on teadlikumad 4)nõudlus äriturul muutub kiiremini Sarnasused: 1) ressursid ostmiseks on piiratud

Majandus → Turundus
328 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Audiitorkontroll töö

0 15 826 0 866 780 0 Soetusmaksumus seisuga 31.12.2006 14 475 386 8 929 396 348 305 23 753 087 Akumuleeritud kulum ja allahindlused Akumuleeritud kulum seisuga 31.12.2005 1 948 392 3 060 773 282 190 5 291 355 Aruandeperioodi amortisatsioonikulu Müük 798 017 0 788 545 0 28 617 0 1 615 179

Majandus → Audiitorkontroll
188 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Avaliku sektori kommunikatsioon

Loeng 3 · Kommunikatsioon avalikus sektoris Kommunikatsioon erasektoris Kohalikud suhted PR integreeritud turunduskommunikatsiooni osana Sponsorlus ja heategevus · PR programmi ettevalmistus 5.2 PR programmi eesmärk ­ positiivse olukorra säilitamine või ebarahuldavas olukorras positiivse muutuse esilekutsumine. Koosneb neljast etapist: · probleemide määratlus, uuring planeerimine ja programmi koostamine tegevuste elluviimine tagasiside ja olukorra hindamine · II etapp - planeerimine ja programmi koostamine Strateegia ja taktikaline plaan 5.3 Strateegia - pikaajaline põhimõtete ja peamiste liikumissuundade määratlus (n ausus ja avatus, suhelda eriala ajakirjandusega). Abiks igapäevaste otsuste langetamisel (n sponsortaotlus, infopäring) Tak...

Meedia → Suhtekorraldus
64 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

Promotsioon - moodus, kuidas ettevõtted püüavad saavutada oma reklaami- ja turunduseesmärke. Promotsiooni vormideks on: Reklaam, isiklik müük, müügitoetus, suhtekorraldus ning otseturundus. Igal promotsiooni vormil on spetsiifilised tööriistad. Nt reklaam hõlmab trükiseid, raadiot ja televisiooni ning väliseid reklaamikandijaid. Isiklik müük hõlmab presentatsioone, nn tasuta lõunaid ning ergutusprogramme. Müügitoetusel on vahendiks auhinnad, allahindlused, kupongid, võistlused, demostratsioonid ning jaemüügis toimuvad väljapanekud. Otseturundus hülmab katalooge, telefonikõnesid, müügiesitlusi jms. Reklaam - igasugune makstud, mitteisiklik ideede. toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav. Isiklik müük - müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük Müügitoetus (müügistimuleerimine) - lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
14
doc

TURUNDUS ja MÜÜK

Saku kasutab allikapõhise kaubamärgi strateegiat. Järeldan seda sellest, et Sakul on oma sortimendis erinevaid tooteid millel on erinevad sihtgrupid – Saku Originaal (pigem meestele), Saku on Ice (pigem naistele). 15. Nimeta turundusmeetmestiku osad ja kirjelda igaühe sisulist olemust. 1. Toode (toote variatsioonid, kvaliteet, disain, iseärasused, kaubamärk, pakend, suurus, teenused, garantii, tagastus) 2. Hind (hinnakirja hind, allahindlused, lisatasud, makseperiood, krediiditingimused, garantiitingimused) 3. Distributsioon ehk jaotus ehk turustus (koht, kättesaadavus, ulatus, sortiment, asukohad, laod, transport) 4. Promotsioon ehk müügitoetus (müügitoetuskampaaniad, reklaam, suhtekorraldus, otseturundus, müük) 16. Mida sisaldab „turunduse 4-P-d“? 1. Product 2. Price 3. Place 4. Promotion 17. Mida nimetatakse toodete diferentseerimiseks?

Majandus → Turundus
76 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Säästmine ja ostuhullus

Eriti on kallinenud piimatoodete hinnad, näiteks juustust on saanud hinna poolest delikatesstoode. Majandus- langus on kindlasti üheks oluliseimaks tarbimise ja säästmise näitajate mõjutajaks. On arvamus, et hinnatõus sunnib ostjaid odavama ja vähemkvaliteetse toidukauba juurde, enam ei uurita tootjamaad, vaid vaadatakse ainult kilohinda. Et ostuhullus hakkas vaibuma, näitas järjekordade kadumine suurtest kaubakeskustest. Ei aidanud ka jaanuari allahindlused, et ostjaid tarbimistemplitesse ohverdustele tagasi kutsuda. Rahandusminister Ivari Padar soovitab inimestel raha säästa ning mitte ära kulutatada kõike, mis palgapäeval kontole laekub. ,,Peame arvestama sellega, et sissetulekute kasv lähiajal enam niisuguses tempos ei jätku ning võetud laenud lähevad intresside tõusu tõttu kallimaks," põhjendas ta raha säästmise vajalikkust. ,,Seega võtavad need tulevikus suurema tüki sissetulekust kui ehk laenuvõtmise hetkel tundus

Majandus → Majandus
18 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Toidujäätmed REFERAAT

Euroopa Liidu otsestest kasvuhoonegaaside heitkogustest ning selles kasutatakse 28% materjaliressurssidest [4]. 3. TOIDUKAO TEKKIMISE PÕHJUSED Toiduaineid visatakse peamiselt ära selle riknemise, toiduaine kõrbemise või värskema eelistamise tagajärjel. Inimestel on komme osta koju kokku hulgaliselt asju, mida ei suudeta enne riknemist ära tarbida [3]. Selle suureks mõjutajaks on poodides olevad allahindlused, mis kutsuvad inimest toidainet topelt ostma. Ameerika Ühendriikides on populaarsust kogumas kupongimine, kus korjatakse erinevatest reklaamlehtedest kokku kupongid ning minnakse nende eest hulgaliselt asju ostma. Nende toiduvarud on nagu laod ning ilmselgelt ei jaksata kõike enne halvaks minemist ära tarbida. Poodide nipp ongi selles, et ,,kõlblik kuni" ja ,,parim enne" kuupäevale lähenevad asjad on tihtipeale soodushinnaga

Toit → Toit ja toitumine
11 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Arvestuse Alused

tema bilansilisest jääkmaksumusest, on materiaalse põhivara objektid alla hinnatud nende kaetavale väärtusele. 3.5. Immateriaalne põhivara Immateriaalne põhivara võetakse algselt arvele tema soetusmaksumuses, mis koosneb ostuhinnast ja otseselt soetamisega seotud kulutustest. Immateriaalset põhivara kajastatakse bilansis tema soetusmaksumuses, millest on maha arvatud akumuleeritud kulum ja võimalikud väärtuse langusest tulenevad allahindlused. Amortisatsiooninormid on arenguväljaminekul ja tarkvara, patendid, litsentsid, kaubamärgid ja muu immateriaalne põhivarl 30%. Arenguväljaminekud on kulutused, mida tehakse uurimistulemuste rakendamisel uute konkreetsete toodete ja teenuste väljatöötamiseks. Arenguväljaminekuid kapitaliseeritakse juhul kui eksisteerib kava projekti elluviimiseks ning on võimalik hinnata immateriaalsest varast tulevikus tekkivat tulu

Ökoloogia → Ökoloogia ja...
107 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Majandusarvestus ja finants analüüsi praktika aruanne

Finantsvarade oste ja müüke kajastatakse tehingupäeval. Lühiajaliste finantsinvesteeringutena kajastatakse kauplemiseesmärgil hoitavad väärtpaberid. Lühiajalisi finantsinvesteeringuid kajastatakse õiglases väärtuses, juhul kui see on usaldusväärselt hinnatav. Õiglase väärtuse aluseks on finantsinstrumendi noteeritud turuhind. Aktsiaid ja muid omakapitaliinstrumente, mille õiglane väärtus ei ole usaldusväärselt hinnatav, kajastatakse soetusmaksumuses (miinus võimalikud allahindlused, kui investeeringu kaetav väärtus on langenud alla bilansilise väärtuse). Kauplemiseesmärgil soetatud finantsvarade õiglase väärtuse muutused kajastatakse kasumi või kahjumina aruandeperioodi kasumiaruandes. (4) ( vt Lisa 7) Tabel 2 näitab et ettevõtte OÜ Abilis lühiajalised finantsinvesteeringud koosnevad aktsiatest ja osakutest. Samas siin on näha mis summade eest nad olid ostetud ja hiljem ka müüdud. Peatükis 7 saab lähemale tutvuda näitajate analüüsiga.

Majandus → Finantsjuhtimine ja...
1509 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Finantsjuhtimise KORDAMISKÜSIMUSED

1 Selgitada finantsjuhtimise mõistet; Finantsjuhtimine e. rahaliste ressursside juhtimine on majandussubjekti rahaliste ressurssidega kindlustamine, nende ratsionaalne suunamine ja kasutamine. Finantsjuhtimine kajastab majandussubjekti rahaliste allikate moodustamise ja kasutamise ning rahaliste tehingutega seonduvaid suhteid. 2 Kuidas mõista väärtuse olemust? Hinnanguliselt seisneb vara väärtus väärtuse olemuse printsiibist tulenevalt tema vahetatavusest teis(t)e objekti(de) vastu. 3 Mida nimetatakse tehinguobjekti õiglaseks turuväärtuseks? Tehinguobjekti õiglane turuväärtus on võrdne rahahulgaga, mida maksaks ostja tehingu toimumisel müüjale järgmistel tingimustel: •ostja ega müüja ei ole tehingut puudutava välise surve all; •mõlemad omavad täielikku olulist informatsiooni tehingu objekti ja tehingu tingimuste kohta; 4 Nimeta väärtuse hindamise põhilised meetodid ja selgita nen...

Majandus → Finantsjuhtimine
96 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun