Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"tooteseeria" - 26 õppematerjali

tooteseeria on toodete grupp, mis on oma funktsioonide, ostjate vajaduste ja kasutatavate turustuskanalite seisukohalt omavahel seotud.
thumbnail
17
docx

Plastidest katusekattematerjalid

..............................................................7 2.2.Füüsikalised omadused...............................................................................................................8 2.3.Tehnilised andmed......................................................................................................................9 3.LÄBIPAISTVAD LAINEPLAADID................................................................................................9 3.1.PLASTOLUX- tooteseeria KLASSIK.....................................................................................10 3.2.AKRALUX- viielainelised plaadid..........................................................................................10 3.3.Läbipaistvad ilmastiku- ja löögikindlad APET katusekatteplaadid..........................................11 4.KOKUVÕTE...................................................................................................................................14 5

Ehitus → Ehitusmaterjalid
8 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

mõõdet: laius , pikkus, sügavus ja kooskõlalisus. Laius ­ ettevõtte pakutavate erinevate tooteseeriate koguarv. Nt siidrid ja veed. Pikkus ­kogutoodete arv kõikides pakutavates tooteseeriates nt veel: aura plus, aura fruit, aura figuuri-sõbrad, aqua plus, aura spring, väska..., siidritel fizz ja fizz gold seega kokku on pikkus 8 Sügavus ­ toote variatsioonid ühes tooteseerias nt aura plusil on pohla ja sidruni maitse Kooskõlalisus - kuivõrd sarnased on ettevõtte tooteseeria lõppkasutuse, tootmise, jaotuskanalite ja muu poolest. Nt siider ja vesi et kustutada janu. Tooteseeria ­ grupp tooteid sortimendi hulgas, mis on teineteisega tihedalt seotud, nende funktsioonid on sarnased, nad kuuluvad ühe brändi alla, sama sihtrühm, müüakse ühes ja samas müügikohas, Tooteseeria pikkus ­ toodete arv tooteseerias nt veel kuus ja siidril 2 Tooteseeria täius - tooteseerias olevate kaupade arvukus võrreldes maksimaalselt võimalike toodete arvuga

Majandus → Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
14
ppt

Erinevate toiduainete kvaliteeti tunnustavad konkursid

vitamiinide/mineraalainetega/kiudainetega või mahepõllumajandustoormel põhinevad tooted. Hindamise alused Hindamine toimub kahel tasandil: · esmalt hindavad toidugruppide hindamiskomisjonid toodete organoleptilisi omadusi, uudsust, tervislikkust jt. omadusi selgitades välja alagruppide lõikes parimad uued tooted, parimad tooted tervisele kandidaadid · üldkomisjon hindab alagruppide võitjaid ja omistab neile märgi kandmise õigused. · Tooteseeria hindamisel arvestatakse üksikute toodete hinnete keskmist tulemust. TOOTE MÄRGISTAMINE KONKURSI MÄRGIGA · Märki võib kasutada võidutootel ajaliste piiranguteta, kuid tingimuseks on märgi kasutamine koos vastava aasta numbriga ning eeldusel, et toote pakendit pole muudetud. Eesti parim toiduaine 2010 · Eesti Parim Toiduaine on Fazeri Must seemneleib · Eesti Parim Mittealkohoolne Jook 2010 Põltsamaa Premium Õunamahl

Toit → Toiduainete sensoorse hin.al.
17 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Majandustarkvarade tutvustused

ning peamised riskikohad, mis kasu takistada võivad. Litsentsi hinnapoliitika põhineb üheaegsete kasutajate arvul ja kasutataval funktsionaalsusel. Konkreetse ettevõtte hinna vajaliku litsentsi konfiguratsiooni kohta tuleb kokku panna vastavalt konkreetse ettevõtte vajadusele. 2.4 Enterprise by HansaWorld 13 Enterprise by HansaWorld on HansaWorld majandustarkvara tooteseeria integreeritud äritarkvara keskmistele ja suurtele ettevõtetele. HansaWorld on Eesti turul pakkunud tarkvaralahendusi 1991.aastast. 2.4.1 Enterprise by HansaWold põhilised eelised · Täielik integreeritus ­ 45 moodulit ühes süsteemis · Skaleeritav ja avatud ­ 1 kuni 1000 kasutajat ühes süsteemis, sobib mitme operatsioonisüsteemi segavõrgus kasutamiseks · Järeleproovitud ­ enam kui 74 000 ettevõttes üle maailma

Majandus → Raamatupidamine
117 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turundussõnaraamat

TURUNDUSSÕNARAAMAT 1LOG(e)g, Mairo Küünarpuu turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. turustamine tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet „turustuskanal“). vajadus on inimese tarve, soov selle tarbe teadvustus mingi toote suhtes. Turunduskontseptsioon väidab, et turundaja ülim eesmärk on teenida kasumit tarbija vajaduste rahuldamise (kliendi rahulolu) läbi toote on kõik see, millel on võime rahuldada kellegi soove ja vajadusi Need võivad olla füüsilised objektid, teenused, protsessid, ...

Logistika → Logistika alused
4 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

1. Turundus- klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil (vajaduste kasumlik rahuldamine) 2. Vajadus- inimese sisemine tung millegi järgi 3. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest tasuma, on nõudlus turul olemas. 4. Toode- füüsilised tooted hõlmavad suurema osa turundusest ja need võivad olla väga erinevad, alates toiduainetest ja lõpetades masinate ja muu sellisega. On mingi vajaduse rahuldamiseks valmistatud ese või osutatud teenus. Eristatakse pooltooteid (vajavad edasist töötlemist) ja valmistooteid. 5. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbijate soove või vajadusi. Kaup on toode, mida pakutakse müügiks. 6. Teenus- tegevus mida pakutakse müügiks, mis on olemuselt mittemateriaalne ja millega ei kaasne mi...

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

saavutada tarbijate eelistus ja lojaalsus. Ettevõttele teeb brändi omamine toote/teenuse müümise lihtsamaks. Inimesed tahavad osta ettevõtetelt seda, mida nad teavad ja mis neile meeldib ning olulisel kohal on sealjuures usaldus. Ka aitab bränd kasutada efektiivsemalt turunduseelarvet. Tugev bränd mõjutab otseselt ettevõtte majandustulemusi. 29. Margistrateegiad Kui firma valib margistrateegiat on tal neli valikut: Tooteseeria laiendamine: olemasolevad marginimed laiendatakse uutele vormidele ,suurustele ja maitsetele olemasoleva tootekategooria raames (Tere jogurt: erinevad maitsed, pakendi suurused ja rasvasisaldus, maitsestamata jne). Kaubamärgi laiendamine: olemasolevad kaubamärgid laiendatakse ka uutele tootekategooriatele (Honda: autod, mootorrattad, lumekoristajad, muruniitjad, paadimootorid, lumesaanid). Multimargid: uued marginimed tuuakse sisse sama tootekategooria jaoks

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

Turundus - on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine Vajadus - on inimese sisemine tung millegi järele. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest maksma, on nõudlus turul olemas. Toode - pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks, tarbimiseks või tähelepanu saamiseks. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbjate soove või vajadusi. Teenus - tegevus, mida pakutakse müügiks, mis on oma olemuselt mittemateriaalne ja mille osutamisega ei kaasne mingi asja omandiõigust ( nt. hotellindus, transport, remonditööd, juuksur jne. ) Turundusmeetmestik- kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalis...

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Veiniõpetuse referaat (Hispaania)

Mahlakas stiil, hapet tagasihoidlikult, lõpus veidi tammevürtsi. Campo Viejo, Rioja suur tootja Rioja Alta piirkonnast. Valmistab nn uut stiili, mahlakat ja kerget Rioja veini. Reserva on küpse aroomiga, mahlane, kerge pisut terava happega. · Campo Viejo Crianza ( 2000): aroom nooruslik ja mahlane. Maitset kujundavad punased marjad ja kerge suitsusus. Conde de Valdemar, Rioja Alavesa piirkonnas asuva Martinez Bujanda (vt) veinimaja peamine tooteseeria, mille jaoks on kasutusel 400 hektarit maad nii Rioja Alavesas kui ka Rioja Altas ja Rioja Bajas. · Conde de Valdemar Reserva (1998): Aroomis tubakas, vanill ja maasikas, samuti musti marju. Maitse pehme, mahlakas, täidlane, tuline, lõpus veidi puud ja pipart. El Coto, Rioja veinikelder (Rioja Alavesa), asutatud 1970. 15o ha veiniaedu, kasutab peamiselt Tempranillot. Uus mahlane stiil. · El Coto Gran Reserva ( 1997): Aroomis ürdid, eukalüpt, münt

Kategooriata → Veiniõpetus
41 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

13. Brändi tähtsus klientidele  Lihtsustab valikut  Vähendab aja- ja energia kulu kordusostude sooritamisel ja toote leidmisel konkurenttoodete seast  Lubab kindlat kvaliteeti 14. Kuidas toimub uue toote loomine?  Võtta üle olemasolev toode või bränd  Läbida ise uue toote arendamine ja turule toomise protsess  Innovatsioon - Asjade uut moodi tegemine.  Tooteseeria laiendused – ettevõttele tuntud, kuid turu/tarbija jaoks uued tooted  Mina-ka-tooted – uued konkreetse ettevõtte jaoks  Maailma mastaabis uued tooted – uued nii tootja kui turu jaoks  Ideede genereerimine  ideed, mis on turul kasumlikud ning tasuvad. Pidev protsess.  Ideede allikad:  Sisemised ehk ettevõtte oma töötajad  Välimised ehk kliendid, konkurendid, edasimüüjad jne.  Ideede sõelumine

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

kvaliteedimärgina, ökomärgina ja kaubanduskettide märgina. Bränd on lubadusemärk, mis sisaldab ratsionaalseid ja emotsionaalseid lubadusi. Bränd on see, mida tarbija ostab. Brändil on kolm olulist osa: brändi nimi, logo ja slogan. Brändi nimi peab olema teistest eristuv, kergesti meeldejääv ning kirjeldama toote kuuluvust. Brändi logo on nime visuaalne lahendus. Toote vajadus: toodet on vaja, et pakkuda tarbijale kogemusi, elamusi, rahulolu või kasu. Margistrateegiad: 1) Tooteseeria laiendamine(olemasolevad marginimed laiendatakse uutele vormidele, suurustele). 2) Kaubamärgi laiendamine (olemasolevad kaubamärgid laiendatakse uutele tootekategooriatele). Toote pakendamine: oluline on pakendi välimus, kuid veelgi olulisem on pakendi kasutajasõbralikkus. Oluliseks funktsiooniks on ka toote kaitsmine, selleks pakendatakse toode nii, et see transportimisel viga ei saaks. Samuti ei tohi see olla poevarastele lihtne saak. Pakendi puhul on ka oluline selle sobivaim suurus.

Majandus → Turundus
55 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

vanus) või mitme tunnuse järgi (nt. vanus, sissetulek ja haridus). Turu segmenteerimine võimaldab: täpselt määratleda "oma" turgu, õigeaegselt kohaneda muutuvate turunõudmistega, oskuslikult paigutada turundusressursse, paremini hinnata ettevõtte ja tema konkurentide tugevaid ja nõrku külgi, konkreetsemalt püstitada turunduse eesmärke. 50. Toodangupoliitika põhimõisted: toote olemus, tootestrateegia, tooteseeria, tootekompleksi laius ja sõgavus. Pakendi roll. TOOTE tuumaks on põhiline hüve, mida tarbija tegelikult ostab (joonis 10.2). Konkreetne toode koosneb toote omadustest, kvaliteedist, stiilist, margitunnustest, pakendist. Laiendatud tähenduses hõlmab toote mõiste veel mitmesuguseid lisateenuseid, mida koos temaga pakutakse (garantii, paigaldamine, järelhooldus jne). Toodete jagunemine Esmatarbekaubad (convenience goods) on need, mida ostetakse sageli ja mille

Majandus → Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
388 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Kordamisteemad 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus: Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs, turundusst...

Majandus → Turundus
41 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Ettevõtluse alused eksam

haridus). Turu segmentimine võimaldab: täpselt määratleda "oma" turgu; õigeaegselt kohaneda muutuvate turunõudmistega; oskuslikult paigutada turundusressursse; paremini hinnata ettevõtte ja tema konkurentide tugevaid ja nõrku külgi; konkreetsemalt püstitada turunduse eesmärke. Näitajad: 35.Toodangupoliitika –ettevõtte toodangu koosseis. • Ettevõtte toodangu koosseis: Enamus ettevõtteid ei tooda üksiktooteid, vaid tooteseeriaid. • Tooteseeria on toodete grupp, mis on oma funktsioonide, ostjate vajaduste ja kasutatavate turustuskanalite seisukohalt omavahel seotud. • Toodangumix (tootekompleks) on toodete ja nende seeriate kogum, mida tootja tarbijatele pakub. 36.Hinnapoliitika – peamised hinnakujunduse põhimeetodid ja toote juurutusfaasis kasutatavad kaks strateegiat. 1. Kulukeskne - lähtutakse kuludest, millele lisatakse teatud protsent. 2

Majandus → Ettevõtluse alused
58 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

- Identifitseeriv funktsioon (toote eristamine) - Eristumisfunktsioon (erinev brändi nimi) - Kaitsefunktsioon (kaubamärgi registreerimine – juriidiline kaitse konkurentide eest) - Kommunikatiivne funktsioon (tarbijatega suhtlemine) - Väärtust andev funktsioon (annab brändile lisaväärtust) Margistrateegia. Kui firma valib margistrateegiat on tal neli valikut:- Tooteseeria laiendamine: olemasolevad marginimed laiendatakse uutele vormidele ,suurustele ja maitsetele olemasoleva tootekategooria raames.(Tere jogurt: erinevad maitsed, pakendi suurused ja rasvasisaldus, maitsestamata jne.)- Kaubamärgi laiendamine: olemasolevad kaubamärgid laiendatakse ka uutele tootekategooriatele ( Honda: autod, mootorrattad, lumekoristajad, muruniitjad, paadimootorid, lumesaanid)- Multimargid: uued marginimed tuuakse sisse sama tootekategooria jaoks.

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

: kollektiivmargid, korparatiivsed margid kaubamärgi filosoofia laienemine (riik kui kaubamärk). Kaubamärk, s.o .nimi, termin ,märk või kujundus või kombinatsioon neist, mis on kavandatud eristama ühe tootja kaupu või teenuseid teise tootja (konkurendi) omadest. Kaubamärk on tootja lubadus tarnida oma ostjatele püsivalt teatud omaduste kogumit, hüvet või teenust. Hea kaubamärk on nagu kvaliteedigarantii. Margistrateegia. Kui firma valib margistrateegiat on tal neli valikut:- Tooteseeria laiendamine: olemasolevad marginimed laiendatakse uutele vormidele ,suurustele ja maitsetele olemasoleva tootekategooria raames.(Tere jogurt: erinevad maitsed, pakendi suurused ja rasvasisaldus, maitsestamata jne.)- Kaubamärgi laiendamine: olemasolevad kaubamärgid laiendatakse ka uutele tootekategooriatele ( Honda: autod, mootorrattad, lumekoristajad, muruniitjad, paadimootorid, lumesaanid)- Multimargid: uued marginimed tuuakse sisse sama tootekategooria jaoks.

Majandus → Turundus
505 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused

Kordamisküsimused 2011 Hinnapoliitika ja strateegia MS.0283 1. Hind, selle erinevad tähendused: tootja, tarbija, ühiskonna jaoks Laiemas käsitluses (majandusteoorias) on hind mehhanism kaupade ja teenuste jaotamiseks potentsiaalsete tarbijate vahel ning konkurentsi kindlustamiseks müüjate vahel avatud turumajanduses. Konkreetsemas lähenduses mõeldakse hinnast kui teatud kindlast rahasummast, mille peame ohverdama soovitud toote eest. K.M. Monroe: Hind on raha (või teenuste ja kaupade) kogus, mille ostja vahetab müüja poolt pakutavate kaupade ja teenuste vastu. Erinevad lähtenurgad hinna käsitlemiseks: · Hind tarbija seisukohalt · Hind tootja seisukohalt · Hind ühiskonna seisukohalt Hinna erinevad nimetused (hind, palk, õppemaks, honorar, teenustasu, rent, üür, altkäemaks jne). 2. Hinna roll majanduses: turgu korrastav ja arengut juhtiv Lühiajalised muutused: hinna "turgu korrastav funktsioon" Pikaajalised muu...

Majandus → Hinnapoliitika ja...
295 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Ettevõtte kordamisküsimused

ETTEVÕTTE TOODANGU KOOSSEIS toodetest parem toode (kusjuures see eristumine kestab arvestatava aja) ja/või · Ettevõtte toodangu koosseis: enamus ettevõtteid ei tooda üksiktooteid, vaid konkurentide takistatud turule pääs. tooteseeriaid. · Tooteseeria on toodete grupp, mis on oma funktrioonide ostjate vajaduste ja 43. Turustuskanalid, nende pikkus ja laius. Turustussüsteemi intensiivsus, kasutatavate turustuskanalite seisukohalt omavahel seotud. tõuke- ja tõmbestrateegia. Turustuskanali abil võivad tooted liikuda vahetult tootjalt lõpptarbijale ilma

Majandus → Ettevõtlus
100 allalaadimist
thumbnail
40
doc

Praktika aruanne - raamatupidamine

Raamatupidamisregistrid 10 aastat Väljatrükituna või failina cd-l Sise-eeskirjad 10 aastat Väljatrükituna 6.6. Automatiseeritud andmetöötlussüsteem 11 Osaühingus kasutatakse ostu-müügiarvete koostamiseks ja muudeks raamatupidamiskonteeringuteks Hansa tooteseeria programme (Hansa World SBE 4.3). 6.7. Varade arvestus Esitatud kulukviitungid kompenseeritakse esitaja pangakontole või sularahas. Eraisikutelt materjalide või muu teenuse ostmisel koostatakse ostu-müügi leping vähemalt kahes eksemplaris, millest üks eksemplar jääb müüjale, teine ostjale. Materjal kantakse kuluks kas ostudokumentide või juhataja poolt koostatud kuludokumentide alusel. Bensiin ja muud materjalid kantakse

Majandus → Raamatupidamine
863 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

püüe võita lähedaste meetmetega samade tarbijagruppide tähelepanu, sarnase hinna- ja kvaliteedigrupi toodete müük. Määratlemine Protseduur strateegiliste gruppide määratlemiseks on järgmine: Määratle omadused, mille poolest ettevõtted tegevusharus erinevad: nt hinna- ja kvaliteedigrupp, geograafiline haare (lokaalne, piirkondlik, üleriigiline, globaalne), vertikaalse integratsiooni ulatus, tooteseeria laius, erinevate turustuskanalite kasutamine, pakutavate teenuste hulk. Paiguta ettevõtted kaheteljelisele joonisele grupeerides neid tegureid kahekaupa. Koonda lähedaselt paigutuvad ettevõtted samasse strateegilisse gruppi. Tee strateegilise grupi ümber ring, mis on oma suuruselt proportsionaalne grupi osakaaluga tegevusharu läbimüügis. 9

Majandus → Ettevõtlus
263 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

püüe võita lähedaste meetmetega samade tarbijagruppide tähelepanu, sarnase hinna- ja kvaliteedigrupi toodete müük. Määratlemine Protseduur strateegiliste gruppide määratlemiseks on järgmine: Määratle omadused, mille poolest ettevõtted tegevusharus erinevad: nt hinna- ja kvaliteedigrupp, geograafiline haare (lokaalne, piirkondlik, üleriigiline, globaalne), vertikaalse integratsiooni ulatus, tooteseeria laius, erinevate turustuskanalite kasutamine, pakutavate teenuste hulk. Paiguta ettevõtted kaheteljelisele joonisele grupeerides neid tegureid kahekaupa. Koonda lähedaselt paigutuvad ettevõtted samasse strateegilisse gruppi. Tee strateegilise grupi ümber ring, mis on oma suuruselt proportsionaalne grupi osakaaluga tegevusharu läbimüügis. 9

Majandus → Ettevõtluse alused
132 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Ettevõtluse kordamisküsimused

o samaulatuslik vertikaalne integratsioon, o samasugused pakutavad lisateenused ja tehniline tugi, o püüe võita lähedaste meetmetega samade tarbijagruppide tähelepanu, o sarnase hinna- ja kvaliteedigrupi toodete müük. Määratlemine: - Määratle omadused, mille poolest ettevõtted tegevusharus erinevad: nt hinna- ja kvaliteedigrupp, geograafiline haare (lokaalne, piirkondlik, üleriigiline, globaalne), vertikaalse integratsiooni ulatus, tooteseeria laius, erinevate turustuskanalite kasutamine, pakutavate teenuste hulk - Paiguta ettevõtted kaheteljelisele joonisele grupeerides neid tegureid kahekaupa. - Koonda lähedaselt paigutuvad ettevõtted samasse strateegilisse gruppi. - Tee strateegilise grupi ümber ring, mis on oma suuruselt proportsionaalne grupi osakaaluga tegevusharu läbimüügis. - Lisasoovitused: o Valitavad kaks tegurit ei tohi olla omavahel tugevas korrelatsioonis.

Majandus → Ettevõtlus
52 allalaadimist
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Olulisemad reklaamiapelleeringud: 1) Bioloogilistele vajadustele. 2) Sotsiaalsetele vajadustele. 3) Hedonismile (mõnutundele) (nt kodumugavuste- ja ilumõnudele). 4) Praktilisele eelistele (nt kvaliteetigarantiile). 6 Mõiste Mõiste tähendus Kaubamärk Initsiaalid, sümbolid või sõnad, mis identifitseerivad teatud kindla toote või tooteseeria samatüübiliste hulgast. Logotüüp Reklaamija eriliselt kujundatud nimi (või analoogiline toote nimi), mis esineb (logo) reklaamis allkirja rollis / firmamärgiks. Firmanimi Nimi, mida firma kasutab oma majanduslikus tegevuses; mõnikord on kaubamärk ja -nimi identised. Viimasel juhul muutub kaubamärk ühtlasi ka firmamärgiks. Majamärk Kaubamärk, mida kasutatakse kõikide või enamiku antud firma toodete

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
89 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

lõpptoodete valmistamiseks või lõpptoote koosseisu lülitamiseks; abimaterjalideks, milleks on tavaliselt tootmisprotsessis kasutatavad suhteliselt vähekulukad lisandid, mis mõnel juhul (nt niit) lähevad valmistoote koosseisu ja mõnel juhul (nt määrdeained) ei lähe; ning kapitalikaubad, mis kannavad oma väärtuse valmistoodangule üle järk-järgult (hooned, seadmed, tõstukid, kontorimööbel, arvutustehnika jne). Enamus ettevõtteid ei tooda üksiktooteid, vaid tooteseeriaid. Tooteseeria on toodete grupp, mis on oma funktsioonide, ostjate vajaduste ja kasutatavate turustuskanalite seisukohalt omavahel seotud. Seeria laiendamine võib toimuda ülespoole (kvaliteetsemate, kallimate toodete lisamine), allapoole või mõlemas suunas. Seeria täitmine tähendab aga uute toodete lisamist juba olemasolevasse seeriaalasse. Tootekompleks (product mix) on toodete ja nende seeriate kogum, mida tootja tarbijatele pakub. Tootekompleksi ulatuse määrab väljastatavate tooteseeriate arv

Majandus → Turundus
50 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

toodangu kohta käivaks väiteks või tunnuseks. Logotüüp ehk logo on reklaamitava firma või toote eriliselt kujundatud nimi. Praktikas firmamärgiks või kaubamärgiks. Ostumüügikohas kasutatakse reklaamis sageli objekte, reklaamesemeid, mitmesuguseid konstruktsioone. Sellisel juhul kasutatakse visandi staadiumis analoogilisi transformeeruvaid mulaaze ja mannekeene. Kaubamärk ­ initsiaalid, sümbolid või sõnad, mis identifitseerivad teatud kindla toote või tooteseeria samatüübiliste hulgast Logotüüp ­ reklaamija eriliselt kujundatud nimi, mis esineb reklaamis allkirja rollis. Enamasti on logo ka firmamärk. Firmanimi ­ nimi, mida firma kasutab oma majanduslikus tegevuses; mõnikord on kaubamark ja ­nimi identsed. Viimasel juhul muutub kaubamärk ühtlasi ka firmamärgiks. Majamärk ­ kaubamärk, mida kasutatakse kõikide või enamiku antud firma toodete märgistamiseks. Teenusmärk ­ teenuse sümbol või märk.

Meedia → Meedia
177 allalaadimist
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

Ostud moodustavad suure osa hankiva tegevusharu väljalaskest Ostjate ümberlülitumine konkureerivate toodete kasutamisele on võimalik ja odav. Ostja võimalus vertikaalseks integratsiooniks Haru hanked moodustavad suure osa ostjate tegevuskuludest ... täiendavad jõud 6. Mitmesugused huvigrupid Valitsusorganid Omavalitsused Keskkonna ­ ja tarbijakaitse organisatsioonid Ametiühingud jne 7.Täiendkaupade valmistajad Haru ettevõtted erinevad üksteisest: Tooteseeria laiuselt Kasutatavatelt turustuskanalitelt Vertikaalse integratsiooni ulatuselt Turusegmentidelt Toote hinna- ja kvaliteeditasemelt Hinnapoliitikalt Klienditeeninduselt Kasu strateegiliste gruppide väljatoomisest: Lähimad konkurendid sama strateegiagrupi sees 17 Strateegiliste gruppide läheduse hindamine Võimalik liikumine strateegiliste gruppide vahel

Majandus → Juhtimine
85 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun