Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mitmest jaotisest peaks teemapiirkond koosnema?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #1 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #2 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #3 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #4 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #5 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #6 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #7 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #8 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #9 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #10 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #11 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #12 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #13 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #14 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #15 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #16 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #17 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #18 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #19 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #20 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #21 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #22 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #23 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #24 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #25 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #26 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #27 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #28 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #29 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #30 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #31 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #32 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #33 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #34 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #35 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #36 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #37 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #38 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #39 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #40 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #41 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #42 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #43 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #44 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #45 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #46 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #47 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #48 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #49 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #50 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #51 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #52 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #53 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #54 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #55 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #56 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #57 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #58 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #59 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #60 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #61 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #62 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #63 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #64 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #65 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #66 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #67 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #68 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #69 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #70 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #71 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #72 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #73 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #74 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #75 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #76 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #77 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #78 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #79 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #80 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #81 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #82 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #83 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #84 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #85 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #86 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #87 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #88 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #89 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #90 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #91 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #92 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #93 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #94 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #95 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #96 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #97 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #98 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #99 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #100 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #101 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #102 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #103 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #104 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #105 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #106 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #107 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #108 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #109 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #110 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #111 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #112 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #113 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #114 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #115 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #116 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #117 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #118 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #119 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #120 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #121 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #122 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #123 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #124 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #125 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #126 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #127 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #128 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #129 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #130 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #131 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #132 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #133 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #134 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #135 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #136 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #137 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #138 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #139 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #140 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #141 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #142 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #143 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #144 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #145 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #146 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #147 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #148 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #149 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #150 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #151 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #152 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #153 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #154 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #155 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #156 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #157 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #158 Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat #159
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 159 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kats74 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
58
docx

Lõputöö veebileht treeningute broneerimiseks

. 26 3. Hetkeolukord ja edasised tööd...............................................................28 Kokkuvõte.................................................................................................. 28 Kasutatud kirjandus................................................................................... 29 4 Lühendite loetelu ja sõnastik avaleht - Home page –HTML dokument, millest algab veebisait, veebisaidi esimene leht. Sünonüümid: pealeht, koduleht, esileht. Apache veebiserver - veebiserver on arvutiprogramm, mis edastab infot, näiteks veebilehti, kasutades hüperteksti edastusprotokolli. Sõna võib ka kasutada viitamiseks serverile, kus nimetatud tarkvara töötab. Browser - Veebilehitseja - programm, mis võimaldab lugeda HTML dokumente ja veebis navigeerida (liikuda). Kõige levinumad ja tuntumad on Opera, Mozilla Firefox,

Andmebaasid ja infootsingud
thumbnail
212
docx

Veebistuudium arendus ASP.NET

Seega tuleks ASP.NETi võrrelda mitte PHP vaid JAVA rakendustega. Kasutaja saab, kuid ei pruugi täpselt mõelda HTMLi eripärade peale. Pigem määrab ta, milliseid komponente ta soovib veebilehel näha ning need näidatakse, arvestades vajadusel kasutaja veebilehitseja eripäradega ­ eriti kehtib see mobiilseadmete kohta. Koodi ASP.NET lehtede tarbeks võib kirjutada ükskõik millises .NET keeles. Lisaks veebivormidele on võimalik oma rakendust veebis serveerida ka läbi veebiteenuste. Ka ASP.NETist on olemas mitmeid versioone. Kui võrrelda ASP.NET versioone 1.1, 2.0, 3.5 ja 4.0 siis võib öelda, et palju on jäänud samaks, kuid üht teist on ka ümber tehtud ja lisatud. Hea uudis on see, et kõik vanad konstruktsioonid töötavad, kuid juurde on tulnud mitmed uued meetodid. Tänu provaideri(teenusepakkuja) põhisele lähenemisele on rakenduse loomine alates 2.0 versioonist muutunud märksa abstraktsemaks ja lihtsamaks

Veebiprogrammeerimine
thumbnail
20
pdf

Inimese suhtlemine arvutiga

Veebilehe edastamine Veebiserver Kliendi (brauseri) veebilehele juurdepääsu skeem: brauseri aadressribale kirjutatakse saidi aadress, kuhu kasutaja soovib sattuda (näiteks http://www.eucp.com); brauser saadab aadressi spetsiaalsele arvutile, mida nimetatakse DNS-serveriks (domain name system); DNS-server teisendab aadressi arvuliseks serveri aadressiks (IP-aadress), millel asub sait (näiteks 212.147.139.162), ja tagastab selle brauserile; brauser saadab nõude sellele aadressile ja vastuseks saab kätte nõutud ressursi, peale ressursi kättesaamist kliendi ja serveri side katkeb. Intranet ja extranet 8 Veebiserver võib asuda nii internetis kui ka kohalikus võrgus. Kui veebiserver asub kohalikus

Inimeseõpetus
thumbnail
58
ppt

Digikogud ja digitaalraamatukogud

Raamatu- Elektrooniline Elektrooniline Elektron- Elektrooniline liste teenuste Pääs kogu dokumendi- teatme- kataloog kogu kasutaja- Internetti veebisait vahendus teenindus koolitus Elektroonilised Tarkvara- Andmebaasid Digitaalteavikud jadaväljaanded üksused

Digitaalraamatukogud
thumbnail
12
pptx

Veebileht kui firma suhtlemisvahend

kategooria inimesi. Seega Flash veebilehed osutuda väga ahvatlev navigatsioonisillalt seisukohast, kuid need saidid annavad palju probleeme allalaadimise ajal saidile Web hinne juhtimine Muidugi eesmärk kodulehel on, et seda tuleks vaadelda (ja kui võimalik lugeda). Siin on mõned web turustamise näpunäiteid, kuidas optimeerida, maksimaalselt, teie reastust otsingu tööriistad olemas veebis (otsingumootorites ja kataloogides). (SEO). See tegevus on nn Search Engine Optimization (SEO). Eesmärk otsingumootorid on pakkuda parimat võimalikku teavet nõutud Internet surfer. Üks peaks mõtlema mitmesuguste rubriigid (kontakt, ajalugu, tooted, nõustamine, uute toodete, müügi ...) oma veebilehel: saidi pakkuda head sisu laaditakse alla koos eelistus. Tuleks ka mõelda tegemise valguses lehekülge (alla 120 Ko, sealhulgas lisatud fotod ja dokumendid); väga

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
29
pdf

EUCIP eksami kordamine - Juhtimine-haldus ja arendus

1 int[] m={4, 5, 8, 9}; 2 int s=0; 3 for(int i=1; i<3; i++){ 4 s=s+m[i]; 5 } rida 3 for(int i=0; i<4; i++){ Mis teeb kommunikatsiooni edukaks? Sõnumist saadi aru Milline protokoll transpordib internetis andmeid ühest arvutist teise? IP Mis on kasutajaliides? Suvaline seade, millega saab teisele seadmele anda sisendinformatsiooni Millega mõõdetakse kasutajaliidese võimekust? Töö tegemise kiirusega Milline värvitehnoloogia käsitleb valguse värve? RGB Kui suur on veebis kasutatavate piltide lahutusvõime? 72 ppi Millised graafikafailid võimaldavad kasutada veebibrauseris läbipaistvust? PNG ja GIF Millistel eesmärkidel hakati looma arvutivõrku? Teaduslikel Mis on hüperlink? Viide suvalisele failile Kelle eesmärke silmas pidades luuakse veebisaite? Saidi omaniku Kui palju sihtrühma liikmeid läheb vaja kasutajaliidese testimiseks? 6 Mida tähendab kasutajapoolne kontroll ja vabadus kasutatavuse kontekstis? Kasutajal on õigus teha vigu

Infosüsteemi projekti juhtimine
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

postitamiseks teha. Veel tänaksin kõiki neid 6083 inimest, kes jagasid minu postitust. 2 1. SOTSIAALMEEDIA Sotsiaalmeedia on meedia, kus inimesed suhtlevad, loovad, jagavad teavet ja ideid virtuaalsetes kogukondades ja võrgustikes. Sotsiaalmeediat võib liigitada mitmeks erinevaks sotsiaalmeediakanaliks: internetifoorum, blogi, mikroblogi, suhtlusportaal ning veebisait. (Sotsiaalmeedia) Sotsiaalmeedial on roll ka turunduses, mis kasvab jõudsalt. Kommunikatsioon ei ole enam ühepoolne ehk siis enam ei räägita vaid ostetud reklaami abil oma toodetest ja teenustest, vaid suundub iga päevaga aina dialoogi poole. Edukad on brändid, kes pakuvad tarbijatele võimaluse suhtluseks ja arvestavad neilt tulevaid soovitusi. (Mediabrands Digital) 1.1. Internetifoorum Internetifoorum on lehekülg, mis on loodud ühesuguse huviga inimeste omavahelise suhtluse

Meedia
thumbnail
575
docx

Nimetu

Sellised on kõige tüüpilisemad kompileerimisel tekkivad vead. Kord väikese programmi juures läbi katsetatuna on kergem sellistest veateadetest ka suures rakenduses aru saada. Suhtlus arvutiga Enamik programme vajavad andmeid kasutajalt - muul juhul ei teaks ju arvuti, mida meil vaja on. Kui just programmi ainsaks ülesandeks polegi kellaaja teatamine, sest sellisel juhul tõesti piisab vaid programmi enese käivitamisest. Sisendite võimalused sõltuvad programmi kasutuskohast. Veebis näiteks saame pruukida veebilehel töötavaid graafikakomponente - nuppe, tekstivälju, rippmenüüsid jne. Windows Formide ehk arvutis iseseisvalt (mitte veebi kaudu) töötavate graafiliste rakenduste puhul on tavalised graafikakomponendid suhteliselt sarnased veebis nähtavatega. Vaid mõnevõrra vabamalt pääseb oma komponente juurde tegema ning mitmekülgsemaid võimalusi kasutama. Tekstiakna rakenduste juures piirdub suhtlus arvutiga loetava ja trükitava tekstiga

Informaatika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun