Turvaline paindlikkus- flexicurity. Turvaline paindlikkus on proaktiivne heaoluriigi tööturupoliitika mudel. Termini võttis esmakordselt kasutusele sotsiaaldemokraatliku Taani peaminister Poul Nyrup Rasmussen, 1990 aastal. See on strateegia, milles püütakse ühendada tööturu paindlikkus tööandjate jaoks ja tööhõivekindlus töötajate jaoks. Turvalise paindlikuse põhikomponendid on: Aktiivne tööpoliitika Paindlik tööseadusandlus Sotsiaalkaitsesüsteem Elukestev õpe Turvalise paindlikkuse mõiste hõlmab mitme sotsiaalsüsteemi elemente ja kajastab nende võimet tulla nii Euroopa kui ka liikmesriikide tasandil toime meie ühiskonna ja majanduse ees seisvate ülesannetega. Valitsused ja tööandjad määravad peamiselt kindlaks turvalise paindlikkuse ulatuse ja vormi, mida tööturgudel kohaldatakse riikliku poliitika ja äriühingute sisemiste tegevuspõhimõtete kaudu. Turvalise paindlikkuse abil on võimalik oluliselt parandada Euro...
Kui lähtuda praegu valitsevatest tendentsidest, siis võib kindlalt väita, et XXI sajandi lõpuks moodustavad moslemid Euroopa elanikkonna enamuse. Euroopa Liit kultuur Euroopa Liidu eesmärk on säilitada ja toetada mitmekesisust ning teha see teistele kättesaadavaks. Osana oma regionaalpoliitikast aitab EL rahastada muusikakoole, kontserdisaale ja salvestusstuudioid jne. Regionaalarengu Fondi suunistes palub Euroopa Komisjon liikmesriikide valitsustel edendada kultuuri arengut vaesemates piirkondades, et aidata neil tugevdada oma identiteeti, tõmmata ligi turiste ja luua töökohti sellistes valdkondades nagu sidusteenused ja meedia. Kultuuriprogramm ELi üks esinduslikumaid algatusi on kultuuriprogramm, mis praegusel kujul toimib ajavahemikul 20072013 kogueelarvega umbes 400 miljonit eurot. Kokkuvõte
ka Master of Rolls on tänaseni Ühendkuningriigi õigusüsteemi olulised osad. Equity institutsioon on olnud väga oluliseks common law arengu mootoriks: · Appelatsioonisüsteemi tekkimine ja areng õigusmõistmises · Käsundi- ja ühinguõiguse tekkimine ning süsteemne areng · ,,Õiguskaitsevahendite" institutsiooni teke 1 Equity reeglite omapära on nende sisu suunistes reeglid on suunatud konkreetselt isikule, keelates või lubadest mingit kindlat tegevust või tegevusetust. 2. Writ Enne tsentraliseeritud kohtusüsteemi teket oli määruste (writ) süsteem, mille alusel toimus erinevate eraõiguslike vaidluste lahendamine, see oli efektiivne lahendamaks majanduslikke ehk materiaalseid probleeme. Määruste süsteem ei kadunud aga areenilt peale tsentraliseeritud kohtusüsteemi tekkimist vaid eksisteeris edasi käsikäes sellega.
VTS ja AIS standardite ning soovituste väljatöötamisega tegelevad aktiivselt ja tulemuslikult IALA vastavad struktuuriüksused (VTS ja AIS komiteed). Merelaevanduses on IMO kasutusele võtnud automaatse identifitseerimissüsteemi (AIS). Kõik inimeste meresõiduohutuse rahvusvahelise konventsiooni 5. peatüki kriteeriumidele vastavad rahvusvahelisi reise tegevad merelaevad tuli AISiga varustada 2004. aasta lõpuks. Jõeteabeteenuste kavandamise, rakendamise ja operatiivse kasutamise suunistes määratletakse sisevee-AISi kui olulist tehnoloogiat. Segaliiklusvööndite olemasolu korral on oluline, et siseveetranspordi standardid, tehnilised kirjeldused ja menetlused ühilduksid merelaevanduse juba määratletud standardite, tehniliste kirjelduste ja menetlustega. Automaatne identifitseerimissüsteem (AIS) on laevale paigaldatud raadioandmesidesüsteem, mis võtab vastu ja edastab vastava seadmega varustatud laevadele ja kaldajaamadele püsivat, muutuvat ja reisiga seotud laevateavet
TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond Valli Kink Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis praktikaaruanne Juhendaja:Helle Liblik Tallinn 2014 0 SISUKORD SISUKORD...................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS................................................................................................ 2 1Ettevõtte üldiseloomustus............................................................................2 2Ettevõtte tooted.........................................................................................11 3Turundustegevus........................................................................................14 4Logistiline tegevus........................................
poliitilised juhised on aktsepteeritud, kuigi seaduse tasandil ei ole nende järgimist reguleeritud. Näiteks on Riigikogu 9. juunil 2010 vastu võtnud „Kriminaalpoliitika arengusuunad aastani 2018“*38, millega seatakse õiguskaitseasutustele, sh prokuratuurile, teatud prioriteedid ja tähtajad*39 kuritegevuse vastases võitluses. Samuti on kuritegevuse vastase võitluse prioriteete täpsustanud valitsus Laulasmaa deklaratsiooniga.*40 Ka prokuratuur ise ei ole näinud sellistes üldistes suunistes probleeme oma sõltumatusega seose. Nii on pro- kuröride üldkogu poolt 5. märtsil 2010 heaks kiidetud deklaratsioonis asutud seisukohale, et prokuratuuri sõltumatusega ei ole vastuolus üldiselt määratletud riikliku kriminaalpoliitika elluviimine.*41 3.2. Prokuratuuri sisemine sõltumatus Prokuratuuri sisemise sõltumatuse all peetakse silmas seda, kas ja kuivõrd on prokuratuuri siseselt või-
1.0, 5. maist 1999. aastast, on eriti oluline sisu juurdepääsetavuse seisukohast. Dokument koosneb 14 suunisest, neist igaüks käsitleb mingit tüüpilist olukorda, mis võib puudega kasutajale probleeme tekitada. Igas suunises määratletakse rida nõudeid ja selgitatakse suuniste rakendamisvõimalust sisuarendusel. Samuti määratletakse prioriteetsusastmed ja neist tulenevad vastavusastmed, mida defineeritakse suunistes järgmiselt: "Igale nõudele on töögrupp andnud prioriteetsusastme, lähtudes selle nõude mõjust juurdepääsetavusele". 24 Prioriteetsusaste 1 Veebisisu arendaja peab seda nõuet järgima. Vastasel juhul võib juurdepääs dokumendi sisule osutuda mõnele kasutajagrupile võimatuks. Sellest nõudest kinnipidamine on