hommik äike lilled lõhnad mustrid maa taevas päike pere sõbrad mure usk lohutus tuul üksindus sünd surm enesekindlus kahetsus õnn viha kibestumus armastus rohelus valu võit vihm luuletus reaalsus fantaasia investeering saladus ausus suhtlus mäng hoolivus tarkus stabiilsus õnne tus haavatavus naeratus kuuluvu s hämarus komistus lähedus oimetus tuul sädelus rand tähed öö palvetus kirsid poed kunst tegevus. m...
docstxt/15113534786578.txt
docstxt/1303482143115643.txt
docstxt/1303480315115643.txt
docstxt/1303482406115643.txt
docstxt/1303482610115643.txt
docstxt/1303479993115643.txt
docstxt/1323555295144628.txt
docstxt/131780920617572.txt
Simpleksmeetod Graafiline lahendus Lahendamine käsitsi Simpleksmeetod on lineaarsete planeerimis-ülesannete universaalne lahend Meetodi autor on ameerika matemaatik G. B. Dantzing aastast 1947. Nimetus t nimetatakse n-dimensionaalses ruumis kumerat hulktahukat, millel on n+1 tipp Selleks, et lahendada ülesannet simpleks-meetodiga, peab ülesanne vastama j 1. Kõik kitsenduste süsteemi vabaliikmed peavad olema mittenegatiiv (negatiivse vabaliikme korral korrutada võrratuse mõlemaid pooli -1-ga). 2. Sihifunktsioon peab olema esitatud maksimumfunktsioonina (max f(x) = - min f(x)). 3. Ülesanne peab olema esitatud kanooniliselkujul Kanoonilise kuju saamiseks viiakse sihifunktsioonis kõik tundmatud vasakule Kõik kitsendused ning samuti sihifunktsioon peavad olema võrrandite kujul, m kordajaga 1 ja esineb ainult ühes võrrandis. universaalne lahendusmeetod. ast 1947. Nimetus tuleneb geomeetrilisest tõlgendusest. Simpleksi...
docstxt/14120711010615.txt
docstxt/135720520945.txt
docstxt/14185748439186.txt
docstxt/1418574066795.txt
docstxt/14185750736301.txt
docstxt/13835796696833.txt
docstxt/15113537418923.txt
Set the target, set the spheric coordinates of the initial speed push, a Also, there is some wind around :) = 0,13 = 0,26 v= 18,5 Shots 5 of the initial speed push, and shoot.
docstxt/15137935907458.txt
docstxt/15137936505222.txt
docstxt/135290507133.txt
docstxt/135290505784.txt
docstxt/135290503115.txt
docstxt/135290504457.txt
docstxt/135290492949.txt
docstxt/14281637299805.txt
K 26,00 MAAPINNA MAAPINNA K RGUSM RK OLEMASOLEVA PROJEKTEERITUD 35,27 35,00 38 A 34,14 37 34,00 36 33,00 32,00 35 31,00 34 A-A 30,00 33 29,00 32 +30 28,50 31 28.00 30 27,30 ...
Graafiline kodune ülesanne Varjud number 2
Kujutava Geomeetria, kodune graafiline töö, Koonuslõige
docstxt/129751204851008.txt
docstxt/129751187351008.txt
docstxt/129751248351008.txt
Kodune graafiline töö nr 1, variant 9
Kujutava Geomeetria, kodune graafiline töö, Pindade lõikumine
Usun, et pikemalt järele mõtlemata annaks enamus inimestest sellisele küsimusele sarnase reaktsiooni, kuna teaduste all peetakse tihti silmas vaid täppisteadusi nagu matemaatika, füüsika jt. Selleks, et aga välja selgitada graafilise disaini teaduslik või kunstiline sisu tuleks teda mõlemaga kõrvutada ning leida jooni, mis kaalukaussi ühele või teisele poole kallutavad. Kas on ka võimalik, et graafiline disain on nii kunst kui teadus? Et kõrvutada graafilist disaini kunstiga tuleks eelkõige lahti mõtestada sõna kunst tähendus. Laiemas tähenduses võiks kunsti alla paigutada kõik tegevused mis on seotud kujundite loomise või töötlemisega. Muusika näiteks tegeleb helikujunditega, kirjandus keelekujunditega jne. Kitsamalt mõeldes tuleks graafilist disaini aga kõrvutada visuaalsete
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr , variant 3
docstxt/13902282607535.txt
docstxt/13902282675187.txt
docstxt/13902282694894.txt
docstxt/13902282547675.txt
docstxt/13826165046052.txt
α β α γ2 α α α α α γ1 β α
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr 2 variant 3
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr 1 variant 3
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr 4, variant 3
docstxt/13931854634999.txt
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr 3, variant 3
docstxt/1317658539142769.txt
docstxt/131780936817572.txt
Variant 4, hindele 5