Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on see fenomen ja kas turundajal on ka sinna asja?
  • Milles soovitakse abi?
  • Milles soovitakse abi?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #1 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #2 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #3 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #4 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #5 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #6 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #7 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #8 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #9 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #10 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #11 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #12 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #13 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #14 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #15 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #16 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #17 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #18 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #19 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #20 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #21 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #22 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #23 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #24 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #25 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #26 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #27 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #28 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #29 Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju #30
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-05-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 51 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Makijou Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused

......... 10 Kokkuvõte................................................................................................................. 17 Kasutatud allikad...................................................................................................... 18 LISA 1....................................................................................................................... 19 Sissejuhatus 2 Loovtöö liigiks on uurimistöö. Teemaks on lühidalt sotsiaalmeedia tarbimisharjumused, kuid töös käsitletakse peamiselt kolme sotsiaalvõrgustikku-Facebook, Instagram ning Twitter. Teoreetilises osas tutvustatakse välja toodud allikate tausta- nende loomine ning kuidas ja mis otstarbeks neid suhtlusvõrgustikke tänapäeval kasutatakse. Samuti kajastub töös meedia ja suhtlusvõrgustike mõju inimesele ning selle positiivsed ja negatiivsed küljed. Uurimuslikus osas

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................2 1. SOTSIAALMEEDIA OLEMUS JA RAKENDAMINE TURUNDUSKANALINA.............3 1.1. Sotsiaalmeedia olemus..............................................................................................................3 1.2. Sotsiaalmeedia rakendamine turunduskanalina.....................................................................4 1.3. Sotsiaalmeediavõrgustik Facebook..........................................................................................6 2. FACEBOOK TURUNDUSKANALINA................................................................................8 2.1. Facebooki fännilehed................................................................................................................8 2.2

Turundus
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Selle õppematerjali eesmärk on anda organisatsiooni turunduse, kommunikatsiooni, suhtekorralduse ja mainekujundusega tegelevatele inimestele, samuti nendes valdkondades õppivatele tudengitele vajalikud teadmised e-turunduse ja e-suhtekorralduse kohta – vastused küsimustele, millised kanalid valida, mida, kuidas ja kellele seal teha ning kuidas aru saada, kas alltöövõtjad (veebiagentuur, reklaamiagentuur, kommunikatsioonibüroo, IT-firma jt) teevad head tööd. Ma ei luba, et pärast selle materjali läbilugemist saab kohe vingeks e-turundajaks või sotsiaalmeedia spetsialistiks, küll aga on siia kokku kogutud vajalikud teadmised alustamiseks, teatav raamistik, palju kasulikke nippe ning inspiratsiooni, et sel teemal ennast edasi harida ja tegutseda. Lisatud on ka Eesti näiteid ja praktilisi ülesandeid. Eesti autorilt ja Eesti näidetega on varem ilmunud minu teada vaid üks e-turunduse õpik – “E-turunduse alused” (Luik 2008).

Turundus
thumbnail
18
pdf

Praktiline ülesanne e-turundus

omandasin. 3 Kodulehtede võrdlus Ettevõtete kodulehtede ehk nende „virtuaalse kodu“ puhul kehtib ütlus „less is more“. Liialt vidinaid ja efekte, raskendavad veedilehel orienteerumist ja nii võib jääda oluline info märkamata. Tänapäeva virtuaalses elu on kodulehekülje olemas olu väga tähtis. See on tihti esimene koht, kuhu klient satub ja selle põhjal kujuneb esmaarvamus ettevõttest. Puudulik koduleht: http://www.siwira.eu/index.php.htm Puudulikuks koduleheks valisin mina SIWIRA A.P. OÜ kodulehe. See lehekülg on hea näide, milline ei tohi olla ühegi ettevõtte veebileht. Veebileht on ka justkui firma visiitkaart. Sel lehel jääb isegi segaseks, millega ja kus see ettevõte täpsemalt tegeleb. Kontaktide all on Balti kontor, mis asub Tallinnas, kas nad tegutsevad ka

Baas Logistika
thumbnail
18
pdf

Praktikaaruanne

Ma uurisin lehtede stiili, milliseid värve, fonti ja pilte tuleks Instagrami lehe loomiseks kasutada, et see oleks meie kliendi jaoks äratuntav. Tutvusin disaineriga, kes töötas välja ettevõtte veebilehe ja tüpograafia (visiitkaardid, plakatid jne), sain temalt väga huvitavaid teadmisi, näiteks, kuidas töötada Photoshop-is ja Adobe Illustrator-is, see on väga kasulik. Terve praktikaaja jooksul töötasin Facebooki ja Instagrami-ga. Suhtlesin klientidega, kes kirjutasid sotsiaalmeedia teel, tegin erinevaid pilte, kirjutasin artikleid, jälgisin kuidas näevad välja Facebook, Instagram ja veeb meie konkurentidel. Samuti mina planeerisin ja tegin kampaaniaid sotsiaalmeedias, pärast raporteerisin nende tulemusi. 8 Alates viiendast nädalast hakkasin tegelema turundusplaanide koostamisega. Ma tegin kolm turundusplaani: 1

Uurimustöö
thumbnail
28
odt

SOTSIAALMEEDIA

on piisavalt mõjuvõimas, et televisiooni vaatajaskond veebi suunata. Interneti kättesaadavus ei ole tänaseks enam probleem ja see on saanud osaks meie igapäevaelust. Seetõttu on sotsiaalmeedia rakendused saavutanud olulise rolli digiTV arendusprojektides. Teema valikul sai määravaks autori varasem töökogemus digiTV valdkonnas ja isiklikud huvid digiTV arenguvõimaluste vastu. Teema aktuaalsust põhjendab asjaolu, et digitaaltelevisiooni ja sotsiaalmeedia rakendustega integreeritud lahendused on saanud lähiaastatel suure arenguhoo ning on muutumas järjest kasutajakesksemaks ja sotsiaalsemaks. Uudsust pakub käesolev bakalaureusetöö ka Eesti digiTV teenusepakkujate lahendustesse ja ennustab, millised võiksid olla tulevikus Eestis toimivad lahendused. Antud bakalaureusetöö uurimusprobleemiks on digiTV ja sotsiaalmeedia sulandumise trendid, millele vastuse leidmine läbi disainiprotsessi, on ühtlasi ka töö pea-eesmärgiks.

Informaatika
thumbnail
10
odt

ÕPILASTE KÄITUMISHARJUMUSED JA TEADMISED TURVALISEST KÄITUMISEST INTERNETIST.

Kuna enamus õpilasi kasutab arvutit pealtnäha küllaltki vilunult, võib jääda mulje, et teatakse hästi ka riskidest internetis ja sellest, kuidas neid riske vältida või vähendada. Samuti on hulgaliselt materjali internetis, mis tutvustab turvalise käitumise reegleid. Antud asjaolust lähtudes püstitatakse hüpotees, et õpilased oskavad internetis turvaliselt käituda, oskavad riske vältida ja teavad, kust vajaduse korral abi saada. Antud uurimistöö eesmärkideks on välja selgitada, millised on õpilaste käitumisharjumused internetis ning kui teadlikud ollakse riskidest ja nende vältimise võimalustest netis. Uurimistöö koosneb kahest peatükist. Esimeses peatükis antakse ülevaaade interneti tähtsusest kaasaja inimese elus. Teises peatükis analüüsitakse küsitluse tulemusi ja tehakse järeldusi õpilaste teadmiste kohta ohutust käitumisest internetis. Andmed analüüsiks saadi küsitluse teel

Informaatika
thumbnail
58
docx

Lõputöö veebileht treeningute broneerimiseks

Veebileht - nimetatakse veebis (Internetis) asuvat dokumenti. Web site (ingl k)- Veebisait kujutab endast avalehega (home page) algavat veebifailide (HTML-failide) kogumikku mingil teemal. Veebisait koosneb veebilehtedest. 6 Sissejuhatus Käesoleva lõputöö eesmärgiks on analüüsida ning töötada välja informaatiline veebirakendus Pärnus tegutsevale Idamaisele tansutrupile Hessa: selle trupi treenerile ja selle grupi liikmetele vastavalt treeneri esitatud nõuetele ja soovidele. Töö teema on aktuaalne, kuna loodav rakendus käsitleb reaalset probleemi – tantsutrupil puudub veebirakendus, mille kaudu endast Interneti keskkonnas inimestele ning üksteisele teada anda. Loodud veebirakendus on tellimus Hessa treeneri poolt ja tehtud tellijale tasuta. Veebisaiti on vaja: • info jagamiseks. Siiani on Hessa liikmed suhelnud Facebooki kaudu, e-

Andmebaasid ja infootsingud




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun