Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
UUS NFT/Krüpto mäng on tulemas. Pane ennast kirja, et saada head kraami enne kui mäng välja tuleb. Teeni krüptot! TEE TASUTA KONTO Sulge
Facebook Like
Add link


Kõnetegevuse psühholoogia (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milles see aga seisneb?
  • Kuidas sa mõistad seda?
  • Miks üldse keelt vaja on?
  • Mida arvesse võtta kui lapsele teadmisi anda nt õpikutes kasutatav tekstiraskus?
  • Mille puhul keel ja kõne erinevad siis?
  • Mida ta aru saab kui ta kõnet kuulab?
  • Missugusied keeleüksuseid kasutan et kellelgi teadmisimõtet edasi anda?
  • Mis on erienvussarnasus loomes ja tajust?
  • Kui soodustame suhtlemist neil?
  • Mis see siis tähendab mis mõiste see on?
  • Mille poolest erinevad?
  • Kuidas siis üldse teadust arendab?
  • Milles on häda?
  • Kui palju see mistmisele kaasa aitab?
  • Kuidas mis tasandil need toimuvad?
  • Mis keda mis viisil?
  • Kuidas Kui oluline seee suhe ikka on?
  • Mis on keeleüksuse tähendus?
  • Kuidas tegevuses seosed kujunevad?
  • Kus ja millal miski toimub?
  • Kui küsitakse kes on pildil?
  • Mis tegevus soodustab uute keeleoskuste omandamist?
  • Kust see psüholingvistika ikkagi tuli?
  • Mis selle esile kutsub?
  • Kes iis genereerib lause?
  • Kui palju selles kultuuris on?
  • Mis on oluline keeleteadlaste seisukohalt?
  • Mis piirkond töötab või ei tööta ajus?
  • Millest siis ütluseloome alguse saab?
  • Kust arvatavasti algas Chomsky kõneloome mehhanism?
  • Mida need uurivad?
  • Mida selle puhul uurida?
  • Midagi räägin Nt tõsta jalg Kas siis oma jalg või teise jne?
  • Mis funktisoonis keeleüksusi kasutada?
  • Mis põhimõtetel uuringud sooritatakse?
  • Mis võtteid seal kasutatakse?
  • Mis see endast kujutab metodoloogia?
  • Mida endast dialektika kkujutab?
  • Kuidas siis ikka last õpetada kõnelema ja kõnet mõistma?
  • Mis funkid meil siis ikkagi on?
  • Mis on siis ikkagi ühist kõikidel keeltel?
  • Kui ütlen sõna tee" mis assotsiatsoon sul tekib?
  • Kuidas in rakendab seda suhtlemisel?
  • Misa see meile pakub?
  • Missugused keeleüksused on süsteemis mis on struktuur?
  • Mida siin vaja arvestada?
  • Kui ta meile leivast räägib siis mis ta sellest teab ja mis meie teame?
  • Mida siis ikkagi tajuja sõna koer" mälust üles leiab?
  • Kuidas need liigenduvad kõnes segmentideks?
  • Mis siis sellest kasu on?
  • Kui vähemalrohkem määral osalevad protsessid tundemallid?
  • Mida kuna mis järjekorras teha?
  • Millest ja uidas kujunevad operatsiooni?
  • Milleks on vaja meil asetada rõhku mõistmisele?
  • Milleks Ja miks see nii on?
  • Kuidas hääldad?
  • Kui palju siis neid on?
  • Mis Kus Millal?
  • Mille puhul tunnused on teadvustamata Milleks meile need teadmised?
  • Mis vahe on kontseptil ja keeleüksusel?
  • Mis jääb verbaliseerimata?
  • Mis on see tuum?
  • Midagi kuulda on?
  • Palju on tegemiskogemust?
  • Millest tulistas millest?
  • Mis reguleerib in tegeveust teadlikult?
  • Kuidas reguleerida oma etgevust?
  • Kui palju peame kõrvalt aitame reguleerida?
  • Kus ja mis on kõne juhtivad piirkonnad?
  • Millega saab õpilaste tp suuanta?
  • Millese nad suhtuvad kuidas?
  • Mis üksus siis aga imiteerimine toimub?
  • Midagi saavad aru mida nad siis teevad?
  • Mis takistab sõnatöhenduse mõistmist?
  • Millega lingvistika ehk keeleteadus pm tegeleb?
  • Mille vastu tunneb huvi psüüholoogia?
  • Millega tegeleb pragmaatika?
  • Misee võib tähendada?
  • MIs see olla võib?
  • Kus millal kuidas?
  • Mis laadi situatsioonidega lapsed esmalt kokku puutuvad?
  • Mida tehti Mis on teada?
  • Mille hulk pole teada?
  • Mida sai kodeerida?
  • Millest inimene suudab ja saab kirjutada?
  • Mida ta teab suhtlemisest?
  • Kuidas süntaks ja sõnavalik omavahel lõimuvad?
  • Mitu võimalust kas alustab kujutusega lausemallist?
  • Mile järgi see siis toimub?
  • Millest realiseerimine sõltub?
  • Kui laps tõstab häält ja teie ka tõstate siis kes teglt juhib vestlust?
  • Mis teemal räägin TEEMA millest kellest?
  • Mida poiss tegi Mida poiss lauaga tegi?
  • Mida teeme vastab kavatsusele?
  • Mis meil siis on mälus olemas?
  • Mida tekstiloome endast siis kujutab?
  • Kuidas kujundada minimaalset tekstiloomet?
  • Kuidas see laspsel hakkab kujunema?
  • Mis siis parem on?
  • Mida ta siis õpib?
  • Kuidas ja kui plaju mõistetakse seda mida öeldi?
  • Mis ta sellest aru saab?
  • Mil viisil kõneareng ja psüügika areng üksteist mõjutavad?
  • Mitmenda astme üldistusega on see seotud?
Vasakule Paremale
Kõnetegevuse psühholoogia #1 Kõnetegevuse psühholoogia #2 Kõnetegevuse psühholoogia #3 Kõnetegevuse psühholoogia #4 Kõnetegevuse psühholoogia #5 Kõnetegevuse psühholoogia #6 Kõnetegevuse psühholoogia #7 Kõnetegevuse psühholoogia #8 Kõnetegevuse psühholoogia #9 Kõnetegevuse psühholoogia #10 Kõnetegevuse psühholoogia #11 Kõnetegevuse psühholoogia #12 Kõnetegevuse psühholoogia #13 Kõnetegevuse psühholoogia #14 Kõnetegevuse psühholoogia #15 Kõnetegevuse psühholoogia #16 Kõnetegevuse psühholoogia #17 Kõnetegevuse psühholoogia #18 Kõnetegevuse psühholoogia #19 Kõnetegevuse psühholoogia #20 Kõnetegevuse psühholoogia #21 Kõnetegevuse psühholoogia #22 Kõnetegevuse psühholoogia #23 Kõnetegevuse psühholoogia #24 Kõnetegevuse psühholoogia #25 Kõnetegevuse psühholoogia #26 Kõnetegevuse psühholoogia #27 Kõnetegevuse psühholoogia #28 Kõnetegevuse psühholoogia #29 Kõnetegevuse psühholoogia #30 Kõnetegevuse psühholoogia #31 Kõnetegevuse psühholoogia #32 Kõnetegevuse psühholoogia #33 Kõnetegevuse psühholoogia #34 Kõnetegevuse psühholoogia #35 Kõnetegevuse psühholoogia #36 Kõnetegevuse psühholoogia #37 Kõnetegevuse psühholoogia #38 Kõnetegevuse psühholoogia #39 Kõnetegevuse psühholoogia #40 Kõnetegevuse psühholoogia #41 Kõnetegevuse psühholoogia #42 Kõnetegevuse psühholoogia #43 Kõnetegevuse psühholoogia #44 Kõnetegevuse psühholoogia #45 Kõnetegevuse psühholoogia #46 Kõnetegevuse psühholoogia #47 Kõnetegevuse psühholoogia #48 Kõnetegevuse psühholoogia #49 Kõnetegevuse psühholoogia #50 Kõnetegevuse psühholoogia #51 Kõnetegevuse psühholoogia #52 Kõnetegevuse psühholoogia #53 Kõnetegevuse psühholoogia #54 Kõnetegevuse psühholoogia #55 Kõnetegevuse psühholoogia #56 Kõnetegevuse psühholoogia #57 Kõnetegevuse psühholoogia #58 Kõnetegevuse psühholoogia #59 Kõnetegevuse psühholoogia #60 Kõnetegevuse psühholoogia #61 Kõnetegevuse psühholoogia #62 Kõnetegevuse psühholoogia #63 Kõnetegevuse psühholoogia #64 Kõnetegevuse psühholoogia #65 Kõnetegevuse psühholoogia #66 Kõnetegevuse psühholoogia #67 Kõnetegevuse psühholoogia #68
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 68 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-10-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 283 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor estoonian Õppematerjali autor

Lisainfo

Karl Karlepi loengumaterjal. Siin on 80% tema ainest kirjas. Esineb trükivigu, sest on kiiresti trükitud.

Märksõnad

Mõisted

sna tähendust, kohandamine, keele kasutamine, funktsioond, nominatiivne funk, kõnetaju, üksuste seosed, sapir, sõltuvalt tegevusest, inimteadvus, füsiline kontakt, stserba, verifitseerimist, funktisoon, foneem, metafoorsus, ellipsid, sapiirmofr, psühholingvistiline probleem, konsept, õnnestumine, sõnadevahel, wundt, kõne funktisoonid, mõtlemise vorm, mõtte väljendamiseks, ajupiirkondade küsimus, kõnelema, chomsky, üksuste vahel, nt üksasi, chomsky, künearenguseisukohalt, kognitiivne semantika, mõttesüntaks, eelviimane samm, keele kasutusvõime, alustalasid, baasteadmised, verifitseerimine, lähteüksus kõnearengus, situatsiooniseisukohalt, stereotüüpsus, uurimine, assotsiatiivne eksperiment, verifitseerimine, psl, lauseliikmed, kognitiivne keeleteadus, arvutilingvistika, psl, psl, sotsiokultuuriline tegevusteooria, arengupsühholoogia, neuropsühholoogia, kujundid, sümboolsed märgid, psl, psühhopatoloogia, sõnavaraarendus, hääle järgi, sihtrühma arvestamine, kõneldes, kõnetakt, biheivoristid, nt ahvil, lapse tegevus, vajalik abi, tihti rõhuasetus, õigekirjaajal, vilumus, osutamine protsessis, psühhofüsioloogiline alus, teisene süsteem, keelemärgi funksioon, keelenorm, motiviivid, tõsine probla, keele üksused, põhifunk, kõnevõime, kõnevõime kujunemine, impressiivne, eksperssiivne, kõnetakt, süntagma, sõna tähendus, keeleüksuste vahel, motivatsiioon, skeemid, afektiivne, igapäevane sõna, sõnatähendus, derivatsiooniseosed, semantika, sõnadel, semantikat, kõinevõime taliktuslikalus, otsustus, tulemuseaktseptor, otsustus, ajul, tajukujutlused, piirkondadel, blokk, blokist, valikuprobleem, retikulaarformatsioon, ammu, tajumiseks, neeluõõs, neel, resonaatorkambrikesed, mõitsimine, õpsil, mõistmiseks, loomiseks, alt, heuristika, heuritiline, asemel l, sõnatähenduse seostamine, produktprodukt, probla, sidususel, sidususe näitajaks, sündmuste puhul, paralleelseos, aegruum, biheivoristidele, laused, teksti mõisymine, esmane, pragmaatiline, eeldatavad teadmised, tesktülesanne, kõneloome teooria, süntagma, nt õpilane, prospositsoon, kõneprotsess, süntaks, sest süntaksil, keeletel, lõplik variant, mõttesüntaks, keeleväline käändegrammatika, situatsion, kaasneb kirjeldus, mingit tegevusakti, kõnel, sisekõne, nt endale, väliskõne, enamvähem, alakõne probleem, suhtlemise aluseks, reguleerivast funk, tajujast, repliik kontekstita, sisekõneroll, pilkkontakti puudumine, situatsiooniväline, liigselt käsutatakse, situatsiooniväline, sageli iseloomulik, negatiivsele, intellekt, pragmaatika, leitakse põhjuse, pav, ajuaktiivsus, jääb välja, keeleüksuste seoseid, välised abivahendid, gestalditasandil või, kaemuslik, viimane loeng, sisekõne, sisekõne, abstraktsioon, nt ki, asendamien, segistamine, moonutamine, koera jalg, teadvustatus, hoidekeel, rühmitamisel oluline, postpositsioon, sellel asjal, selleks algeks, lauseseisukohalt, tegusõnal, lauseloome puhul, sõnaloome areng, tuletamine, liitmine, kuuse oks

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

78
doc
Õpiraskuste psühholoogia
50
pdf
Pedagoogiline psühholoogia
148
docx
NEUROPSÜHHOLOOGIA
83
doc
Õiguse sotsioloogia
21
doc
Psühholingvistika kujunemise eeldused
31
doc
Erivajadustega laste Identifitseerimine
56
doc
Semiootika konspekt ja küsimused
78
docx
Neuropsühholoogia





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun