Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Projektipersonali juhtimine konspekt (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille poolest erineb tavajuhtimine projekti juhtimisest?
  • Mida nad teevad teisiti?
  • Kui palju see maksab?
  • Kuivõrd pühendunud on töötajad projektile?
  • Kuid ei näita seda välja?
  • Millised on nende prioriteedid eesmärgid huvid?
  • Milline on meie suhete iseloom nendega koostöö vastuseis neutraalne?
  • Millist spetsiifilist käitumist projekti raames neilt ootame?
  • Milline on nende tõenäoline käitumisviis oma huvide kaitsmiseks?
  • Kuidas mõjutada huvigruppi projekti toetama?
  • Milliseid soodustusieeliseid mida nad väärtustavad saame neile pakkuda?
  • Kuidas neid soodustusieeliseid saame "maha müüa"?
  • Mis toimus kes seda ütles?
  • Mida sina tegid kelle initsiatiiv see oli?
  • Kuidas olukord lahenes?
  • Kuidas oled kolleegi aidanud olukorras kus vahetud tööülesanded seda ei nõuagi?
  • Millised ülesanded põhjustavad enim stressi?
  • Kui suurt mõju avaldab projekti tulemusele?
  • Kuidas on siis võimalik edasi minna?
  • Millised on realistlikud kujuneda võivad stsenaariumid?
  • Mida sa praegu teed kellelegi korda?
  • Kui suur peaks meeskond olema?
  • Kuidas see mõjutab koostööd?
  • Mitut juhtimistasandit organisatsioon vajab?
  • Milline võimkontrolli määr jmt peaks erinevate tasandite juhtidel olema?
  • Milline on parim tasakaal juhtimise tsentraliseerituse ja detsentraliseerituse vahel?
  • Millised peaksid olema tööjaotuse põhimõtted ja vastavad palgatasemed?
  • Mille poole püüeldakse?
  • Mil määral meeskonnaliikmed on üksteisest sõltuvad tulemuse saavutamiseks?
  • Kuivõrd meeskonnaliikmed tahavad koos töötada on koostööle pühendunud?
  • Milliseid IKT vahendeid virtuaalmeeskonna liikmed vajavad?
  • Milline on meeskonnaliikmete IKT alaste oskuste tase?
  • Kui kiiresti on vaja vastata saadetud e-mailidele sõnumitele jmt?
  • Milliseid IKT vahendeid ja millistes töö etappides kasutatakse?
Vasakule Paremale
Projektipersonali juhtimine konspekt #1 Projektipersonali juhtimine konspekt #2 Projektipersonali juhtimine konspekt #3 Projektipersonali juhtimine konspekt #4 Projektipersonali juhtimine konspekt #5 Projektipersonali juhtimine konspekt #6 Projektipersonali juhtimine konspekt #7 Projektipersonali juhtimine konspekt #8 Projektipersonali juhtimine konspekt #9 Projektipersonali juhtimine konspekt #10 Projektipersonali juhtimine konspekt #11 Projektipersonali juhtimine konspekt #12 Projektipersonali juhtimine konspekt #13 Projektipersonali juhtimine konspekt #14 Projektipersonali juhtimine konspekt #15 Projektipersonali juhtimine konspekt #16 Projektipersonali juhtimine konspekt #17 Projektipersonali juhtimine konspekt #18 Projektipersonali juhtimine konspekt #19 Projektipersonali juhtimine konspekt #20 Projektipersonali juhtimine konspekt #21 Projektipersonali juhtimine konspekt #22 Projektipersonali juhtimine konspekt #23 Projektipersonali juhtimine konspekt #24 Projektipersonali juhtimine konspekt #25 Projektipersonali juhtimine konspekt #26 Projektipersonali juhtimine konspekt #27 Projektipersonali juhtimine konspekt #28 Projektipersonali juhtimine konspekt #29 Projektipersonali juhtimine konspekt #30 Projektipersonali juhtimine konspekt #31 Projektipersonali juhtimine konspekt #32 Projektipersonali juhtimine konspekt #33 Projektipersonali juhtimine konspekt #34 Projektipersonali juhtimine konspekt #35 Projektipersonali juhtimine konspekt #36 Projektipersonali juhtimine konspekt #37 Projektipersonali juhtimine konspekt #38 Projektipersonali juhtimine konspekt #39 Projektipersonali juhtimine konspekt #40 Projektipersonali juhtimine konspekt #41 Projektipersonali juhtimine konspekt #42 Projektipersonali juhtimine konspekt #43 Projektipersonali juhtimine konspekt #44 Projektipersonali juhtimine konspekt #45 Projektipersonali juhtimine konspekt #46 Projektipersonali juhtimine konspekt #47 Projektipersonali juhtimine konspekt #48 Projektipersonali juhtimine konspekt #49 Projektipersonali juhtimine konspekt #50 Projektipersonali juhtimine konspekt #51 Projektipersonali juhtimine konspekt #52 Projektipersonali juhtimine konspekt #53 Projektipersonali juhtimine konspekt #54 Projektipersonali juhtimine konspekt #55 Projektipersonali juhtimine konspekt #56 Projektipersonali juhtimine konspekt #57 Projektipersonali juhtimine konspekt #58 Projektipersonali juhtimine konspekt #59 Projektipersonali juhtimine konspekt #60 Projektipersonali juhtimine konspekt #61 Projektipersonali juhtimine konspekt #62 Projektipersonali juhtimine konspekt #63 Projektipersonali juhtimine konspekt #64 Projektipersonali juhtimine konspekt #65 Projektipersonali juhtimine konspekt #66 Projektipersonali juhtimine konspekt #67 Projektipersonali juhtimine konspekt #68 Projektipersonali juhtimine konspekt #69 Projektipersonali juhtimine konspekt #70 Projektipersonali juhtimine konspekt #71 Projektipersonali juhtimine konspekt #72 Projektipersonali juhtimine konspekt #73 Projektipersonali juhtimine konspekt #74 Projektipersonali juhtimine konspekt #75 Projektipersonali juhtimine konspekt #76 Projektipersonali juhtimine konspekt #77 Projektipersonali juhtimine konspekt #78 Projektipersonali juhtimine konspekt #79 Projektipersonali juhtimine konspekt #80 Projektipersonali juhtimine konspekt #81 Projektipersonali juhtimine konspekt #82 Projektipersonali juhtimine konspekt #83 Projektipersonali juhtimine konspekt #84 Projektipersonali juhtimine konspekt #85 Projektipersonali juhtimine konspekt #86 Projektipersonali juhtimine konspekt #87 Projektipersonali juhtimine konspekt #88 Projektipersonali juhtimine konspekt #89 Projektipersonali juhtimine konspekt #90 Projektipersonali juhtimine konspekt #91 Projektipersonali juhtimine konspekt #92 Projektipersonali juhtimine konspekt #93 Projektipersonali juhtimine konspekt #94 Projektipersonali juhtimine konspekt #95 Projektipersonali juhtimine konspekt #96 Projektipersonali juhtimine konspekt #97 Projektipersonali juhtimine konspekt #98 Projektipersonali juhtimine konspekt #99 Projektipersonali juhtimine konspekt #100 Projektipersonali juhtimine konspekt #101
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 101 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-04-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 106 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor galinamaltseva Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

arendamine ühtsele käitumisele. Soodne keskkond, positiivsed hoiakud, loovus, koostöö ja partnerlussuhted võimaldavad tulemuste saavutamist. Laine Simson, Ph.D 5 Personalijuhtimine 2013 PERSONALI PLANEERIMINE ANALÜÜSITAKSE: Milliseid inimesi vajab organisatsioon? · organisatsiooniga seotud, lojaalne · motiveeritud · vilunud, kompetentne · kõrge energia tase · hea kohanemisvõime · koostöövõimeline Mida vajab inimene organisatsioonilt? · eesmärki, sihti, mõtestatust, tervikutunnet · motivatsiooni, huvitatust · ühtekuuluvust, osalust, seost teistega, oma rolli tundmist · tunnustust, hindamist, tagasisidet · abi, konsultatsiooni · arenemisvõimalust, õppimisvõimalust ja selleks soodsat keskkonda

Personalijuhtimine
thumbnail
25
pdf

Operatsioonijuhtimine konspekt

1. Tootmis(teenindus)süsteem ja operatsioonijuhtimise meetodid 1.1. Tootmis(teenindus)süsteem, selle sisendid, väljundid ja mõjurid Operatsioonisüsteem ­ organisatsiooni kogu tootmis- või teenindustegevuse süsteem. Väljund ­ eesmärk, kuhu peame jõudma. Väljunditeks on tooted ja teenused. Sisend ­ ressurss. Näiteks: y kapital y materjal y tööjõud y energia y tooraine. Mõjuriteks on näiteks: y teave väliskeskkonnast ­ teave toote või teenuse kohta, ressursside maksumus, tehnoloogia arengusuunad, valitsuse normatiivaktid jne. y teave sisekeskkonnast ­ organisatsiooni eesmärgid, poliitika, arengusuunad jne. y teave süsteemi seisundi kohta. Erinevus tootmis- ja teenindussüsteemi vahel Ehe toode on käega katsutav, seda võib varuda, transportida, osta ja hiljem kasutada. Teenus seevastu ei ole käega katsetav nagu tarbekaup, teenuse too

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
38
docx

Personali juhtimine ja arendamine

Edutamine on teisele ametikohale viimine, millega kaasneb õiguste ja kohustuste suurenemine ning töötasu. Üleviimine on teisele ametikohale viimine, ilma et sellega kaasneks suurem vastutus ja kõrgem palk. Rotatsioon on ametkonna töötajate (diplomaatias saadikute) pidev vahetamine ühelt töökohalt teisele, enamasti kindla ajavahemiku järel. Värbamiskuulutus: Värbamiskuulutused: mis on oluline info kandidaatidele? ● Organisatsioon ● Ametikoht ● Nõuded kandidaadile ● Mida organisatsioon pakub ➢ Tingimused, võimalused ➢ Tööaeg ja asukoht ● Mida teha kui koht huvitab. Kuulutamise aeg ja koht; kuulutuse eristuvus; firmastiil kuulutuses; varjatud vihjed kuulutuses (soovitava kandidaadi omadustele). Kes värbab?: personali otsingu- või valikufirmad; tööhõivebürood (Töötukassa vms); organisatsioon ise; otseotsinf (headhunting); otsing koolidest.

Organisatsiooni psühholoogia
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

2.4.4.1.2 Eesmärgiline juhtimine 32 2.4.4.1.3 Tasakaalustatud mõõtmismudel 33 2.4.4.2 Postmodernistlikud juhtimisteooriad 34 2.4.5. Juhtimise põhimõtted 21. sajandil 34 3. Organisatsioon ja organisatsiooniteooriad. Organisatsiooni sise- ja 35 väliskeskkond 3.1 Organisatsiooni mõiste 35 3.2 Ettevõte kui süsteem 36 3.3 Formaalsed ja informaalsed organisatsioonid 37 3.4 Sotsiaalmajanduslikud süsteemid 37 3

Juhtimine
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

...........................................................28 1.6 Liider, järgija ja eestvedamise ning järgimise tehnikad ...................................................................33 1.7 Tulemusjuhtimine..............................................................................................................................37 1.8 Muudatuste juhtimine ........................................................................................................................42 2. ORGANISATSIOON JA KULTUUR 44 2.1 Organisatsiooni mõiste ja struktuuritüübid .......................................................................................44 Funktsionaalne organisatsioon - ettevõtet organiseeritakse ....................................................................45 2.2 Rahvuskultuuride käsitlused..............................................................................................................50 Takistused kultuuride mõistmisel: .........................

Turismi -ja hotelli...
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

tööhõive struktuur. Ettevõtlus 1. Organisatsiooni ja juhtimise mõiste Organisatsioon on kindla eesmärgi saavutamiseks organiseerunud inimrühm. Organisatsiooniks ühinenud inimeste tegevus peab olema omavahel koordineeritud, kooskõlla viidud. Organisatsiooni kuulumise otsustab inimene ise, lähtudes selle eesmärkide sobivusest tema isiklike eesmärkidega. Samuti iseloomustab organisatsiooni suhteliselt pidev koostegevus. Organisatsiooni mõistet saab määratleda järgmiselt: Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke või neid püstitada. 5 Organisatsioon on süsteem, mille allsüsteemid on inimesed, struktuur ja tehnoloogia. Organisatsioonilist käitumist mõjutab ka keskkond, milles organisatsioon töötab.

Majanduse alused
thumbnail
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5.Kvaliteedi tähtsus...............................................................................................8 2. Klient...................................................................................................................11 2.1.Kliendikeskne organisatsioon.........................................................................11 2.2.Kvaliteedisuunitlus ­ kliendi rahulolu............................................................13 2.2.1.Kliendikesksuse juurutamine...................................................................14 2.2.2.Kliendikeskse kvaliteedisuunitluse tähtsus/kasu....................................15 3. Protsessid........................................................................

Inimeste juhtimine...



Märksõnad

Mõisted

projektijuhi ülesanne, projektimeeskonna liikmed, projektid, projekti lühi, lihtsamini, nõudvad, projektijuhi roll, muutuvad eesmärgid, tippjuhtkonna toetus, organisatsioonikultuuril, vastuseisu, team, projektijuhi roll, tippjuhtkond, lühinägelik, riist, projektijuhi roll, lühemas perspektiivis, projektijuhi roll, edu saavutamiseks, projekti kasvades, lisaks huvidele, vastavalt vajadusele, projektijuhi ülesanne, keskastme, mõjujõud, ühel inimesel, projektijuht, projekti plaan, soovitav, projekti kontroll, sellel tasemel, projekti iseloom, personali plaanimine, personalivajaduse planeerimisel, olemusest lähtuvalt, töö mahtu, projekti plaanija, kuluv aeg, lõpptulemuse arvutamine, kvalifikatsiooniprofiil, planeerimise käigus, töötajate nõusolekuga, lülitumisajaga, koolitusvajadusega, lünki, meeskonna professionaalsus, isiksuseomadused, organisatsioonivälisel värbamisel, intervjuu, intervjuuks, intervjuusid, käitumisintervjuu, pädevus, enne intervjuud, põhiskeem, taustauuringu eelis, lisad 2, põhierinevus tl, suurem vabadus, töölepingul, põhierinevus, tvl, käsunduslepingu sõlmimine, hilinemiste vältimiseks, tellijal, kohustuslikud kokkulepped, tähtajatu, saabumisel, katseaja maksimaalpikkus, puhkuse minimaalkestus, valikuvabad, pakkuja, rentimise eelised, häirereaktsioon, väsimus, reaktsioon stressile, järgmist samm, osad stressisituatsioonid, tõmbu eemale, pseudo, pseudo, ajutisus, poliitilised eesmärgid, projektimeeskond, edukuse eelduseks, muutustele, muutunud ettevõtluskeskkonnas, organisatsiooni paindlikkust, virtuaaltööd, sellised muutused, mõttetegevust, traditsioonilises kontoris, meeskond, kõiki neid, grupp inimesi, tööülesannete teostamine, kommunikatsioonil, virtuaalsete, koos olev, satelliitkontori idee, kodutööd, paindlikust töövormist, paindlikud töö, ikt, vaste, terminoloogilistes vaidlustes, asukoha muutumisel, paindlike töövorme, ajapaindlikkus, kohapaindlikkus, lepinguline paindlikkus, kaugtöö mõiste, termini sisu, virtuaaltöö, ikt, juhtimisstiilidest, virtuaalkeskkonda, meeskonnaliikmete kommunikatsioon, tavateadmiseks, virtuaalsed organisatsioonid, võrgustikud, väärtustav virtuaalmeeskond, virtuaalmeeskondadel, uusi organisatsioonivorme, funktsioneerimisest, eesmärgis, kaasaegne organisatsioon, väljakutseks, muudatuse sisseviimine, enamus organisatsioone, edukas pilootprojekt, teiste meeskonnakaaslastega, rahalistest piirangutest, turundusosakonna inimesed, müügiinimesed, sõnasta ala, tavameeskonnas, juhi seisukohast, väliseksperdid, versioon, selliseid probleeme, alagrupis, konkreetse ala, loovad ülesanded, ala, kasutusreeglite sõnastamine, 437, 554, the post, 4019, 225, 371, journal, 124, 131, 269, 115, 583, 209

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun