Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"loovust" - 472 õppematerjali

thumbnail
6
docx

Loovuse arendamine ja inspiratsioon

Kuidas inspireerid ja toetad õpilaste loovuse avaldumist oma suhtlemisega, käitumisega, tagasiside andmisega jne. Too kolm näidet. Esita kolm loovust arendavat harjutust. Võid: a) välja mõelda, b) esitada need, mida edukalt kasutad, c) otsida kirjandusest, internetist (siis lisa allikas). Harjutuste vormistust: vanuseaste; vahendid, harjutuse läbiviimise kirjeldus. Suhtlemine peab olema sõbralik ja julgustav, tagasiside kindlasti positiivne ja last toetav. Eriti kunstiõpetuses pole valesid vastuseid või lahendusi, eksimustest saabki omanäolisema ja enesekindlamana edasi minna.

Pedagoogika → Haridus
6 allalaadimist
thumbnail
6
docx

ORGANISATSIOONILISE ÕIGLUSE TAJUMISE SEOSED ORGANISATSIOONIPÕHISE ENESEHINNANGU, TAJUTUD JUHTIMISSTIILIDE JA OTSUSTUSSTIILIDEGA

Eriala: Organisatsioonikäitumine, magistriõpe Juhendaja: Kadi Liik, MSc Juhendaja kontakt: [email protected] Töö pealkiri: ORGANISATSIOONILISE ÕIGLUSE TAJUMISE SEOSED ORGANISATSIOONIPÕHISE ENESEHINNANGU, TAJUTUD JUHTIMISSTIILIDE JA OTSUSTUSSTIILIDEGA Töö kaitstud: 21. jaanuar 2009.a. SISSEJUHATUS Töötajate soov pühenduda ettevõtte eesmärkidele, töötada täie jõuga ja kasutada loovust sõltub oluliselt organisatsioonis valitsevatest suhetest ning ettevõttesisesest atmosfäärist. Milliseks aga viimased kujunevad, sõltub juhi juhtimisstiilist, juhtimise ühe tähtsaima funktsioonina otsustamisstiilist, aga ka muudest indiviidi emotsionaalselt mõjutavatest aspektidest, millena antud töös on käsitletud organisatsioonipõhise enesehinnangu ning organisatsioonilise õigluse tajumist. Juhi eeskuju ja hoiakud mõjutavad kogu organisatsiooni emotsionaalset õhkkonda.

Psühholoogia → Organisatsiooni psühholoogia
12 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Loov juhtimine

Inimesed, kes on avatud, rõõmsad ja heas tujus, saavutavad reeglina paremaid töötulemusi. Luuakse meeldiv ja sõbralik töökoht ning kõik töötajad on õnnelikumad ja lojaalsemad. Tuleb võtta korraks aeg maha ja mõelda ettevõttele, kus töötatakse. Loovus on üks muutuse vorme. Sedasi paistavad loovad inimesed teiste seast silma ja paistavad ka nende loovusest tulenevad muutused. On olemas kahet sorti inimesi, kes mõistavad ka loovust ja loovat juhti erinevalt. On teoreetikud ja praktikud. Teoreetikud ütlevad, et loomevõime on olemas igal inimesel. Igaüks võib olla loov mingil alal, mis on talle tähtis ja huvitav ning pakub pakub talle arengu- ja proovimisrõõmu. Loovus on võime näha toimuvas ja ümbritsevas uusi seoseid ja võimalusi, mõelda ja tegutseda eriliselt ja rahuldustpakkuvalt. Loovus avaldub meie võimes lahendada nii suuri kui väikeseid probleeme, leida vanadele probleemidele uusi lahendusi, olevikus

Majandus → Loovus ja innovatsioon
81 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Loovad inimesed, edukas riik

Loovad inimesed-edukas riik Inimesed, kes meie riigis elavad, moodustavadki riigi. Kui inimesed ise on loovad, otsivad võimalusi paremaks toimetulekuks ja loovad ise töökohti, on ka riik edukas ja ühiskonnal tervikuna läheb hästi. Loovust saab rakendada väga mitmetes eluvaldkondades. Näiteks majanduslikult raskel ajal on sellest abi toimetulekuks. Loomingulisust saab hästi rakendada kodumajapidamises ­ kasutada vanu asju ära uueks otstarbeks, teha kodu mõnusamaks ja praktilisemaks taaskasutusmaterjalide abil. Kui oled oma eluaseme vanast ilmest tüdinenud, pole tingimata tarvis remondiks välja käia suuri summasid. Vahel saab toale uue ilme anda ka palju raha kulutamata. Näiteks võib võtta ette

Kirjandus → Kirjandus
21 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Loovad inimsesd, edukas riik

LOOVAD INIMESED,EDUKAS RIIK Loov inimene on persoon,kes suudab mõelda välja midagi unikaalset ja selle mõtte teoks teha ning seal juures midagi muuta ja olla kasulik ühiskonnale.Loov persoon näeb maailma teisiti on ettevõtlik ja fantaasia rikas. Inimeste põhiprobleemid on see,et nad ei suuda olla loovad.Reeglid,standardid,rutiiniga harjumine ja teiste arvamus kartus-kõik see takistab loovust.Inimesed ,et taha midagi muuta kuna toimiv kuidagi ikka töötab ning ,siis on kindel ,et see ka edasi kestab vanaviisi. Inimesed kardavad teisitimõtlejaid ja loovust kuna see võib ohustada vana läbikatsetatud ühiskonda ,mispole küll produktiivne,aga see töötab.Kui inimesed näevad teisitimõtlejaid näitavad nad paraku näpuga selle peale ,sest nad tahavad temas loovust allasuruda ja on kadeda,et ise ei suuda erinevad olla.Ja kui isegi

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
8 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Loov organisatsioon

................................ 4 Loova organisatsiooni tunnused.......................................................................................... 4 LOOVUSE ARENDAMINE ORGANISATSIOONIS................................................................. 5 LOOVUSE SÄILITAMINE ORGANISATSIOONIS................................................................... 7 Selleks, et olla edukas, peab loov organisatsioon lisaks loovate inimeste palkamisele ja nende juhtimisele püüdma vabastada loovust ka olemasolevast tööjõust. Et see loovus säiliks ja ei tekiks tüütut rutiini, mis seda pärsiks, on vaja organisatsioonis tähelepanu pöörata järgmistele märksõnade olemasolule: mäng, eesmärk, tähelepanu, inspiratsioon, teadlikkus................................................................................................................................ 7 Mäng. Selleks, et toota uusi teadmisi ja tegevusi, tuleb lasta uutel ideedel moodustuda ja ühineda

Ühiskond → Ühiskond
12 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Mänguasjapoe esitlus

arendab käelist ja mõtlemis tegevust ohtlik võib olla see, kui laps pusle tüki suhu paneb ja kogemata alla neelab hind 3.00 Motoorne mänguasi Kiik laste, kinnine, plast sobib alates 3-aastastele lastele arendavad liikumist, soodustavad lapse kehalist arengut ohuteguriks on see, laps ise kiiku lükates kiiguga pihta saada hind 17. 79 Lauamäng CARDINAL GAMES mäng 4 ühesugust sobib alates 6-aastastele lastele arendavad loovust, fantaasiat, distsipliini ohuteguriks on need nupud, laps võib pista need kogemata suhu ja alla neelata hind 8.99 Tarindusmänguasi LASER PEGS konstruktor lennuk 4 in 1 sobib alates 5-aastastele lastele arendab mõtlemist ja loovust ning käelist tegevust ohuteguriks on need jupid hind 13.29 Raamatmänguasi STYLE PRINCESS värvimisraamat sobib alates 3-aastastele lastele õpetavad lapsi vaatama, uurima, värvima jne.

Muu → Ainetöö
1 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Referaat "Loovus"

Loovus SISSEJUHATUS Üha kiiremini muutuvas ja informatsioonist üleküllastunud maailmas on vaja leida aina tõhusamaid ja originaalsemaid lahendusi, et elus hakkama saada. Vaarisade kombel arutust rassimisest, lihtsalt sellepärast, et tööd teha, hakkab väheks jääma. Vaja on uusi võtteid ja originaalsemat lähenemist, uut hingamist ning vanade iganenud mõttemallide kõrvale heitmist. Tuleb mõelda raamidest välja poole. Selleks on vaja loovust. Järgnevalt vaatlemegi inimesi, kes erinevad teistest millegi poolest. Teada on, et enamik väikelapsi on juba oma loomult loovad. Nende ausus, siirus ja rõõmsameelsus võiks olla eeskujuks nii mõnelegi elukibedust maitsta saanud täiskasvanule. Kuid on ka täiskasvanuid, kes on säilitanud või taasavastanud endas niinimetatud ,,lapseliku" loovuse. Nad on suutnud eirata ühiskonna poolt pealesurutavaid reegleid, norme ja tavasid ­ nad on loovad inimesed. LAPSED JA LOOVUS

Psühholoogia → Psüholoogia
81 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Kirjandiartikklid

tähenduste maailmas. Seega ümbritsevaid. See kõik võib õpetaja kannatuse pole kunagi ülearune uurida, mis tähendusi tõsiselt proovile panna." mingile tugevale kujundile, sümbolile või sambale on antud, sest selline Miks tunnevad paljud õpilased ja õpetajadki koolis analüüs aitab kaitsta end manipuleerimise tüdimust? Sest praeguses koolis on eest, jääda vabaks. vähe loovust. Rohkem loovust annaks kõigile uut Põgenemine vabaduse eest energiat ja elurõõmu. Erich Fromm kirjutab oma raamatus ,,Põgenemine vabaduse eest", et vaid väike Subjektiivse heaolu ehk õnnelikkuse osa inimestest on võimeline vaba olema, uurija Mihaly Csikszentmihalyi peab loovust ja nimetab vaba olemise võimet inimese rahulolu peamiseks allikaks. eksklusiivseks

Kirjandus → Kirjandus
176 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Loovus kingituseks lasteaiast

Kas see ka alati nii on, seda me ei tea. Võimalik, et inimesed pole endas seda loovat poolt veel avastanud, kuna nad pole kunagi kunstiga eriti tegelenud. Võib-olla jääbki see avastamata. Kõik saab ju alguse lapsepõlvest. Kodust ja ka lasteaiast. Mida aga peaks lasteaiad tegema, et nende võsukestest kasvaksid loovad inimesed? Esiteks arvan ma, et lasteaias peaks olema piisavalt kunstilisi tegevusi. Nendes saavad lapsed oma loovust kasutada. Samuti areneb loovus kunstilise ttegevuse käigus. Paar korda nädalas on minu arvates piisav. Nii praegu lasteaedades ka on. Liiga palju pole aga ka mõistlik, kuna siis muutuks see võib-olla lastele tüütavaks ja vastumeelseks. Teiseks, kunagi ei tohiks lapsele öelda, et see, kuidas tema mingit asja joonistab või maalib, on vale. See piiraks last. Ma arvan, et kunstis ei ole midagi kunagi vale ja mida erilisem on lapse töö, seda loovam laps on

Kultuur-Kunst → Kunst ja käsitöö
103 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Innovatsiooniprotsessi analüüs

Lahtisulatamise etapp Veebikeskkond helkur.ee kaudu on võimalus inimestel saata oma lähedastele kingituseks helkur. Koduleht on osa kampaaniast ,,Pane need, kellest hoolid, pimedal ajal särama!". Veebikeskkond annab võimaluse muuta oma lähedaste käitumist ja ennetada seeläbi pimedas jalakäijatega juhtuvaid liiklusõnnetusi. Lähedaselt inimeselt saabunud kingitus on suurema mõjuga, kui telekanalist või raadiost kuuldud manitsus! Seekordne helkurikampaania põhineb varasemate aastate kampaaniasõnumite edasiarendusel. Aastal 2007 oli kampaania üles ehitatud lihtsale, kõiki puudutavale inimlikule sümbolile, mis kõneles jalakäijatega lihtsas ja arusaadavas keeles: Kui sa helkurit ei kanna, võid põhjustada muret ja kannatusi ka oma lähedastele. 2008. aastal loodi reklaam, mille eesmärk oli läbi tugeva emotsiooni panna inimesi helkuri kandmise vajalikkust mõistma. Olukorda dramatiseeriti läbi tegusa ja optimistliku lapse, kes teab, et tema...

Majandus → Loovus ja innovatsioon
92 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Muusikaõpetus väärtuskasvatuse osana 1

milles on olulisel kohal aktiivne kasvatus ja õppimine. Selliseid põhiväärtusi pakkuva keskkonna üheks aluseks on kindlasti sihikindel ja süsteemne muusikaõpetus. Väärtushinnangute kujundamise aluseks muusikaõpetuses on laste loomupärased ja arendatavad küljed. Läbi muusikalise tegevuse on võimalik kujundada laste sotsiaalseid oskusi (ühislaulud, erinevad rollid ring- ja laulumängudes ja osalemine ansamblis) ja loovust (muusikaliste võimete ja välendusvahendite arendamine). Loovtegevus omakorda arendab kujutlusvõimet ja aktiivset mõttetegevust. (samas, 2010.) Lisaks sotsiaalsele aktiivsusele, arendab muusikakasvatus (laulmine, muusika kuulamine, muusikalis - rütmiline liikumine, pillimäng) lapsel ka muusikalis-loomingulisi võimeid, emotsionaalstet arengut ja väärtushoiakuid (Muldma, 2008). Et kõik need lapse arenguks vajalikud väärtused saaksid kujuneda ka läbi muusikakasvatuse,

Pedagoogika → Alushariduse pedagoog
29 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Kunst täiendab elu

tõekspidamisi - iseend. Kuigi kunsti ei saa täpselt määratleda, siis ometi on see alati olnud üks elu osadest. Inimesed vajavad loomingut, et täita oma elu puudujääke. Kunst tekitab igal hetkel ja igal pool emotsioone. Ühtegi inimest ei jäta külmaks selle otsene kogemine. Olgu need siis kaasnevad positiisved või negatiivsed tunded. Vana-Roomas oli tuntuim hüüdlause "Tsirkust ja leiba!" See näitab, et meil kõigil on vaja oma elus kunsti - loovust, meelelahutust, ajaviidet. Ilma nendeta oleks raske ette kujutada igapäevaelu, veel vähem seda sel juhul positiivsena. Ka endi tunnete jäädvustamine aitab meil välja elada. Looming muutub ajas. Eri aegadel on kunst varieerunud, kuid siiski püsima jäänud. Kui antiikajal elati kaasa gladiaatorite võitlustele, et näha kellegi kannatusi ja surma, siis nüüdseks on taoline huvi kandunud üle näiteks filmindusse, kus inimesed siiani jälgivad põnevusega õudusfilmide jubedusi

Kirjandus → Kirjandus
98 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Kehalise kasvatuse referaat - Sportvõimlemine

....................................................................6 Kokkuvõte........................................................................................7 Kasutatud kirjandus..........................................................................8 2 SISSEJUHATUS Võimlemise ülesanne kehalises kasvatuses on arendada jõudu, painduvust, tasakaalu, koordinatsiooni, osavust, rütmitunnet ja loovust, kujundada rühti ja liikumisvilumust ning aktiviseerida mõtlemist. Enamik võimlemisharjutusi on sisult rakenduslikud, nende abil omandatud võimeid ja oskusi vajame nii igapäevaelus kui ka paljudel kutsealadel. Võimlemine kuulub suveolümpiamängude võistluskavva. See jaguneb sportvõimlemiseks ehk riistvõimlemiseks, iluvõimlemiseks, rühmvõimlemiseks, sportaeroobikaks ja trampoliinvõimlemiseks. 3 SPORTVÕIMLEMINE EHK RIISTVÕIMLEMINE

Sport → Kehaline kasvatus
63 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Stress

Kuidas on võimalik, et kaks inimest võivad kogeda sama sündmust, aga reageerida sellele väga erinevalt? Iga inimene tajub enda ümber toimuvat sõltuvalt oma vaadetest, vaimsest ja füüsilisest tervisest, töökoha mikrokliimast ning perekonna ja sõprade toetusest. Oluline on meeles pidada, et mitte kõik stressi vormid pole negatiivsed. Mõõdukas stress võib omada meie elus positiivset ja isegi jõuduandvat rolli. Stress saab meil aidata tõsta oma loovust ja motivatsiooni. Rohkem tajuvad inimesed siiski negatiivset stressi, mille sümptomiteks võivad olla energiapuudus, viha, kurbus, ülesöömine või alkoholi ja uimastite tarvitamine, unetus, halb keskendumisvõime, peavalu, probleemid suhetes teiste inimestega jne. Kui stress koormab, võivad järgneda mitmed haigused või vaevused nagu rahutus/ärevus, depressioon, kõrge vererõhk, südametegevuse häired, seedehäired, psühholoogilised haigused. Kuidas stressist jagu saada

Psühholoogia → Psühholoogia
11 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kunst täiendab elu

tõekspidamisi - iseend. Kuigi kunsti ei saa täpselt määratleda, siis ometi on see alati olnud üks elu osadest. Inimesed vajavad loomingut, et täita oma elu puudujääke. Kunst tekitab igal hetkel ja igal pool emotsioone. Ühtegi inimest ei jäta külmaks selle otsene kogemine. Olgu need siis kaasnevad positiisved või negatiivsed tunded. Vana-Roomas oli tuntuim hüüdlause "Tsirkust ja leiba!" See näitab, et meil kõigil on vaja oma elus kunsti - loovust, meelelahutust, ajaviidet. Ilma nendeta oleks raske ette kujutada igapäevaelu, veel vähem seda sel juhul positiivsena. Ka endi tunnete jäädvustamine aitab meil välja elada. Looming muutub ajas. Eri aegadel on kunst varieerunud, kuid siiski püsima jäänud. Kui antiikajal elati kaasa gladiaatorite võitlustele, et näha kellegi kannatusi ja surma, siis nüüdseks on taoline huvi kandunud üle näiteks filmindusse, kus inimesed siiani jälgivad põnevusega õudusfilmide jubedusi

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Kõrgrenessanss

KÕRGRENESSANS 21.01.2011 16.sajand !!! Eesmärk pühitseb abinõud !!! Kunstikeskus ­ Rooma Indulgentside müük, mille eest on ehitatud Peetri kirik. Au sees ­ kunstniku arvamus, kunstniku ja tellija suhted muutuvad. Hakati tunnustama kunstniku loovust ja erineust tavainimesest. Arhitektuur: Levinuim ehitustüüp on tsentraalehitis. Silmapaistvaim kirikuehitus PEETRI KIRIK ROOMAS ehk Püha Peetruse Basiilika on Vatikanis Püha Peetruse väljakul asuv kirik, mille ehitus algas 1506 a ja lõpetati 1626 a, viielööviline ja suurim maailmas, Michelangelo projekteeris kupli ja kiriku tagaosa, Kreeka risti kujuline põhiplaan, väljaku keskel asub Egiptuse obelisk, mis veeti sinna 1583. aastal Sixtus V korraldusel.

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
20 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Kunstiteraapiate sissejuhatus raamatu "Arts therapies: A research-based map of the field" põhjal.

proffesionaalsete assotsiatsioonide poolt ja seal hulgas jälgitakse spetsiifilisi eetikanorme, mis kunsti terapeutilise kogemise puhul pole vajalik. Kunstiteraapiad ja teised teraapiad 1) Psühhoteraapia ja nõustamine. Psühhoteraapiaid ja kunstiteraapiat seovad psühhoanalüütiline mõtlemine ja humanistlik teraapia ning nende praktikates leidub suuri sarnasusi. Humanistlik psühhoteraapia hindab samuti kõrgelt loovust ja eneseväljendust, kuid suurem rõhk on siiski verbaalsel tööl, isegi kui kunst on seanssi kaastatud, siis on see pigem teisene vahend. Üldistatult öeldes eelistab psühhoteraapia rääkimist tegemisele. Ometigi on need kaks ala tihedalt seotud ja paljud kunstiterapeudid omandavadki varem või hiljem psühhoteraapia kvalifikatsiooni või vastupidi. 2) Kehateraapiad. Selle nimetuse alla kuulub suur hulk humanistlikke teraapiad, mis on

Kategooriata → Kunstiteraapiad
32 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Tantsimine ning selle alarühmad

Ning kõige tähtsam, milline on Esteetika- ja tantsukool tänaseks, millised võimalusi pakub tantsustuudio meile kõigile. 1. TANTSIMINE Tants on üks kehalise liikumise vorme, mis hävitab kehast stressihormoone, täiustab kehalist vormi, parandab tervist ja suurendab erksust. Tants parandab märgatavalt ka rühti ja arendab koordinatsiooni, paraneb rütmitunnetus. Kuna tantsu juures on oluline hea ja õige muusika, siis mõjutab see ka meeleolu, vabastab loovust ja tekitab paremat enesetunnet nii vaimselt kui füüsiliselt. Kuna me elame suhteliselt mürgises keskkonnas (palju stressi, õhus hõljuv vingugaas, alkohol jne.), siis peame hea tervise nimel üritama organismi turgutada ja puhastada. Tants parandab tervist ja kehalist vormi, kuna ta kiirendab ainevahetust, mis vähese liikumise tõttu kipub loiuks jääma. Tantsimine kiirendab rasvarakkudesse kogunenud toksiinide

Sport → Sport
17 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Juuksuriamet

kilepõll, kilekate, erinevat tüüpi kilemütsid, lõikuskäärid ja noad, harjad ja kammid, juuksehooldusvahendid ja juuksevärvid, elektrilised töövahendid nagu nt: lokitangid, rullföönid, juukselõikusmasinad, käsiföönid ja sirgendajad. Juuksevärvi tarvikud: värvipintslid, kausid,kindad, kaalud, tarvikud ja triibumütsid.Muud töövahendid: veepihustid, käterätikud, käsipeeglid, kotid, kohvrid ja mapid. Juuksuri amet vajab head suhtlemisoskust, ilumeelt, loovust ja vastutust enda töötulemuse samas vajab ka vastupidavust, et jõuaksid ikka piisavalt kaua püsti seista. Juuksuri õppimiseks on vaja keskharidust. Koolid, kus saab juuksuriks õppida on: Tartu kutsehariduskeskus, Eesti Iluteenindus Erakoolis, Ida-Virumaa kutsehariduskeskuses, Tallinna Tööstushariduskeskuses, Kuressaare Ametikoolis. Õppe kestvus on 1.5 aastat.

Muu → Karjääriõpetus
6 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Hea Algus

erinevate materjalidega tegevuskeskust, kus on võimalik avastada ja mängida. Tegevuskeskused võivad olla erinevad, kuid põhikeskused on: · kunst · kirjaoskus · lauamängud (matemaatika) · kodu- ja loovmäng · ehituskeskus · teadus- ja kokanduskeskus · liiv ja vesi · muusika 4 · õuetegevused 1.4.1 Kunstikeskus julgustab lapsi arendama ja avastama oma loovust, lõbustama end uute materjalide katsumise ja kasutamisega. Selles keskuses võib olla värve, paberit, kääre, rasvakriite ja muud materjale liimimiseks ja lõikamiseks. Võib lisada palju looduslikke materjale, nagu puitu, lehti ja liiva. Keskus ergutab loovust, suhtlemist, arendab motoorikat ja intellektuaalseid oskusi. 1.4

Pedagoogika → Alushariduse pedagoog
140 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Loova ajastu koidik

Raamat : Loova ajastu koidik: äri, banaanid ja turunduse surm Eeskirjad ja põhimõtted, mis on reguleerinud ettevõtlust pool sajandit on surnud. Millistes küsimustes nüüd, rohkem kui miskis muus, on loovust ja ideid. Mõtlemapanevaid pilke vana turunduse surmast, Mark Earls uurib käesolevat suurt muutust ja näitab, kuidas uus filosoofia saab lahendada traditsioonilise turustamise probleeme. Ta annab üksikasjalikud juhised hoone organisatsioonist, mille töötajad saavad valida tööd - mille jooksul nende ideed saavad edukaks. Mark Earls räägib hullust kaasaegsest turustamisest, kuid samal aja lsaan aru, miks see on tõepoolest oluline

Majandus → Arendustegevus
8 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Geniaalsus, mis see täpselt on?

leiutati lennukid ja helikopterid. Sajandite jooksul on erinevad inimesed samu ideid täiustanud. Uuringud näitavad, et inimesed, keda me peame geniaalseteks, on saanud sündides tõesti üht- teist kaasa. Näiteks intelligentsuse või temperamendi. Paljud muud asjad on nad aga pidanud välja võitlema. Teadusliku analüüsiga saab selgitada faktoreid, mis aitavad teatud inimestel saada geeniuseks. Need, kes valmistuvad maailma muutma, vajavad eelkõige seitset asja: haridust, loovust, inspiratsiooni, intuitsiooni, sõltumatust, püsivust ja õnne. Leiutaja Thomas Alva Edison tuli ilmale Samuel Ogden Edisoni seitsmenda lapsena. Tema isa teenis elatist juhutöödega ja Thomas sai vaid mõne kuu koolis käia. Kuid siiski on ta üks maailma tuntuimad nimesid, kuna ta leiutas hõõglambi. Tal oli ka järjepidevust, kui ta oleks alla andnud, kes teab, kas oleks meil elekter selliselt kättesaadav nagu praegu?

Inimeseõpetus → Inimeseõpetus
1 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Artikkel: „Mis juhtub, kui loobuda traditsioonilisest kooliharidusest?“

jätkaksid oma rolli. Head õpetajad oleksid meistrite eest, jagaksid kogemusi oma õpilastele ning aitaksid neil tulevikus elus toime tulla. Samuti hakkaksid andma vabatahtlikele nt koolitusi. Kui kool laiali saadetaks, hakkaks toimima samasugune süsteem, nagu oli see Keskajal. Lapsed tahaksid ise õppida ning hakkaksid käima teadmisi omandamas kaasaegsete meistrite ehk õpetajate juures. Inimesed ei kaotaks oma loovust, kui loobutaks traditsioonilisest kooliharidusest. Loovus on andekuse komponent. On kaks varianti - see kas on inimesel isiksuses, või ei ole. Loovus ei ole selline asi, mida saaks ära kaotada või ise tekitada. Inimesed, kellel on loovus veres, jääksid loovateks ka peale koolihariduse loobumist. Aeg olekski loobuda praegusest traditsioonist, võtta keskajast kasulikud põhimõtted ning neid kaasaegses ühiskonnas rakendada. See muudaks meie ühiskonda paremuse poole.

Kirjandus → Kirjandus
2 allalaadimist
thumbnail
22
ppt

Loovtööd loodusõpetuses

Joonistada või kleepida paberitükikestest silmad. Värvilisest paberist liimida nokk ja kinnitada ka sabasuled. 2. Jäneste tegemine ­ Värvida käbid valgeks ja jätta kuivama. Joonista või liimida silmad, kleepida värvilisest paberist kõrvad ja jalad. PS! Erinevate kehaosade tegemiseks võib kasutada ka plastiliini! Näited 7. Näide: Loovtöö "Veetaimed" Eesmärk: Laps teab erinevaid veetaimeid. Laps valmistab veetaimi ja oma loovust kasutades "liivamaali". Vahendid: Leitud varud rannast, liiv, paber, vetikad Töö käik: 1. Lastega minnakse mere äärde ja hakatase sealt osima erinevat merenodi. Lapsed teevad leitud merenodist liivale omale meelepärase pildi, kaunistavad seda vetikate või muude rannast leitud materjalidega. 2. Rannast võib kaasa võtta vetikaid ja need lasteaias kuivama panna. Hiljem saab vetikatest kleepida huvitavaid pilte paberile. Näited · 8

Loodus → Keskkonna ja loodusõpetus
35 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kohustusilk koolivorm on põhjentatud!

tegemist on mõistliku koolivormi variandiga. Kolmandasse gruppi kuuluvad need, kes koolivorm täiest jõust maha teevad, selle kandmist eiravad. Nemad on niinimetatud mässajad, kellel koguaeg õpetajad sabas tolknevad. Mõned õppeasutused tahavad koolivormiga kasvatada lastest distsiplineeritud, kohusetundelised, viisakad ja korraarmastajad lapsed. Samas aga võiks kool austada laste mugavust, nende vaba arengut, loovust ja mõistvat suhtumist teistesse inimestesse. Sellel väitel on lõputult palju poolt ja vastu hääli ja õiget lahendust sellele ei paistagi olema. Alati on selle täielikud toetajad ja eitajad, kuid minu arust on eitajaid rohkem. Koolivormi puudumine pidi inimesed ka ennast lohakamalt tundma panema. Vastupidiselt peaks olema töökus ja korrektsus. Koolivormi probleem püstitati sellepärast, et inimesi võrdustada, kuna riietuse pärast suhtuti üksteisesse teistmoodi.

Eesti keel → Eesti keel
39 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Minu Veetlev Leedi

''Minu veetlev leedi'' ­i tegevustik toimus Inglismaa tänavatel, kust inglise foneetikaprofessor Henry Higgins ''korjas üles'' lihtlabase lillemüüja Eliza, kellele püüti professori ja tema sõbra kolonel Pickerings'i abil õpetada kombeid, õiget inglise keelt ja viisakust. Eliza areng võttis küll aega, kuid muutused olid siiski märgatavad, lihtlabane lillemüüja suudeti ümber treenida inglise seltskonnadaamiks. Mulle meeldis, kuidas etenduses kasutati ära mitmekülgsust, loovust ning kuidas vaatajateni toodi mitmed tegevused läbi tantsu ja inimeste mõtted läbi muusika. Minu suureks üllatuseks oli, et selline, küllaltki raske etendus suudeti muuta lõbusaks, vägagi nauditavaks ja eelkõige lihtsasti arusaadavaks kõigest läbi hoogsate, kuid samas lihtsate tantsude ja suurepäraste lauludega. Meeldis, et muusika oli parajalt rütmikas, mis on minu jaoks väga oluline, ning see sisaldas küllaltki lihtsat ooperit

Muusika → Muusika
115 allalaadimist
thumbnail
21
ppt

Henri de Toulouse Lautrec

kujutusviis) ÜLEÖÖ KUULSAKS: EDU KÕRGPUNKT 1892- 1894 · Pärast Moulin-Rouge'i plakatitega saavutatud kuulsust, töötas Toulouse- Lautrec pingeliselt uute kavandite ja piltide kallal. · Inspiratsioon: Marcelle Lender · 1893.- esimene isiknäitus mainekas Galerie Goupil's- näituse eestvedajaks oli Maurice Joyant. (kooli/elu.kaaslane) "Klounitar Cha-U-Kao Moulin Rouge'is" 1895 SIHITA TEE 1895- 1899 · Järk- järgult hakkas kunstniku eluviis tema loovust kahjustama. · Vastuolud sõprade- sugulastega sagenesid, võõrandus inimestest. · Lõbusast seltskonnakaaslasest oli saanud probleemne juhtum. VÕÕRAD MAAILMAD · Kui poleks olnud liikumispuuet, oleks Toulouse- Lautrec enda sõnul eelistanud saada kirurgiks või sportlaseks. LISA: Kasutatud materjal: · Raamat "Henri de Toulouse- Lautrec" · Henri de Toulouse- Lautrec. [WWW] www.google.com /Internetis/ (2008) · Toulouse- Lautrec. [WWW] http://et.wikipedia

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
40 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Ärkamisaeg õpimapp

võtta seda valdkonda põhjalikumalt. Ma arvan, et igas asjad on võimalik midagi paremini teha. Õpimapi juures ma jätaks kõik nii nagu on. Võib-olla vihikusse tehtud asjad võinuks paberil välja printida. Kindlasti mida oleksin võinud paremini teha on aja planeerimine. Enamus asju jätsin viimasele päevale, arvates, et siis on kergem teha, kuid see polnud nii nagu arvasin. Mulle kõige enam vajalikud teemad olid loovtööd. See arendas minu kirjutamis oskust, loovust. Nõrgimaks küljeks on mul esseede, juttude ja kirjandite kirjutamine ning õpimappi vajavate loovtööde ja juttude kirjutamine aitasid mind väga. Õpimapi teemad oli kuigivõrd lihtsad ning ei jäänud mingeid arusaamatusi. Kõik oli ära seletatud lahti, juhendajalt sai abi küsida jooksvalt ning minul ei tekkinud suuri probleeme mingi teema ülesandega, et ei saanud lahendada. Mulle sobis selline õppimisviis. Tänu sellele saan ma kiirelt informatsiooni ärkamisaja kohta, kui

Ajalugu → Ajalugu
5 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Turmaliin

· rubeliit- roosa-punane (Li,Mn)- on südame kivi, aidates väljendada positiivseid tundeid ja avab südame kõiksuse armastusele. Aitab kogeda armastust kõige loodu vastu, vabastades samas südame sinna kogunenud kurbusest ja hirmust ning tuues uut elurõõmu ja innustust. · verdeliit- roheline (Fe,Mn,Li)- puhastab ja tugevdab närvisüsteemi. Kasulik kroonilise väsimuse ja stressi korral. Mõjub noorendavalt. Annab inspiratsiooni ja loovust. Tervendab ja värskendab energiakeha Turmaliin Eestis · Vääriskivina arvestatavat Eestis vähe. · Kuid sörli tüüpi kristallikeste leidmine pole välistatud. · Varem on leitud Eesti kristalse aluskorra graniitidest. Huvitavaid fakte · Üks hinnatumaid poolvääriskive, mida raamitakse kulda ning kasutatakse suurte, astmeliselt lihvitud tükkidena nii sõrmustes kui ka prossides. · Sellest on lõigatud ka kauneid vaase, lühtreid, lilli

Keemia → Keemia
5 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Riiklike õppekavade võrdlus

2008.a õppekavas on veel juurde tulnud õpikäsitlus. Esitatud on ka arengutulemused, mis võimaldavad õpetajal rohkem arvestada laste arengu erinevusi ning siis pakkuda tuge nii kiirema kui ka aeglasema arenguga lastele. Olulise muutusena tuligi see, et arenguvestlused tehti kohustuslikeks. Lugedes kõigi kolme õppekava nõudmisi, siis 2008.a õppekavas on nõudmised madalamad ning õpetaja saab kasutada oma loovust kõige rohkem. Tegemist ongi õppekavaga, mis annab rohkem otsustamisvõimalust nii lasteaiale, lapsevanematele ja lapsele, mis tagab seda, et lapse arengu eest ei vastuta ainult õpetaja. See ongi pigem meeskonnatöö ning sellele aitavad kaasa kõik pooled. 2008.a õppekava üldeesmärk on lapse mitmekülgne ja järjepidev areng kodu ja lasteasutuse koostöös. Ka 1999.a õppekava toetab lapsevanemaid kodusel kasvatamisel ja arendamisel. 2008

Pedagoogika → Eripedagoogika
89 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Eestvedamine ja võimustamine

Osalus on eelkõige vaimne kaasatus. Osalev inimene on kaasatud egoga, mitte lihtsalt tööülesande täitmisega. Mõned juhid eksivad selles, et peavad tööülesande täitmist tõeliseks osaluseks. Nad peavad koosolekuid, küsivad arvamusi jne, kuid töötajatele on täiesti selge, et nende juht on autokraatlik boss, kes ei soovi mingeid ideid. Motivatsioon panustada. Osaluse teine kontseptsioon on , et ta stimuleerib inimesi panustama. Nad on võimustatud kasutama oma algatusvõimet ja loovust organisatsiooni eesmärkide saavutamisel. Osalus erineb oluliselt nõustumisest. Nõustumise praktikas kasutatakse üksnes juhi loovust, kes toob ideed rühma ja püüab selle liikmed nõustuma saada. Nõustujad ei panusta. Osaluse suur väärtus seisneb selles, et see kasutab kõikide töötajate loovust. Vastutuse aktsepteerimine. Lõpuks, osalus julgustab inimesi võtma vastutuse oma rühma töö eest. See on sotsiaalne protsess, mille kaudu inimesed saavad

Majandus → Organisatsiooni juhtimine
10 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Impressionismi mõju eesti kunstile

Impressionismi mõju Eesti kunstile 19. sajandi viimasel veerandil sai Prantsusmaal alguse uus kunstistiil, mida hakati nimetama impressionismiks. See on muljete maalimine. Impressionistid pöörasid tähelepanu kiiresti mööduvale hetkele, õhule ja valgusele. Kunstivoolu kreedoks oli see, et impressionism on tükk loodust nähtuna läbi kunstniku temperamendi. Impressionism jõudis Eestisse alles 20.sajandil. Järjekindel impressionism huvitas ainult üksikuid eestlasi. Esimene eesti kunstnik, kelle loomingus võib leida impressionismi mõju oli Ants Laikmaa. Ta õppis Düsseldorfis Saksamaal ning tegi õppereise Belgiasse ja Prantsusmaale. Alates 1900. aastast tegutses Tallinnas ja Haapsalus loovkunstnikuna. 1903. aastal asutas ta ateljeekooli. Üks Laikmaa tuntumaid töid on Marie Underi portree, mida ka ise näinud olen. Tuntud impressionismi viljeleja oli ka Paul Burman, kes viibis Prantsusmaal 1912-1913. Enne seda oli ta lüh...

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
48 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Tõnis Mägi

Tõnis Mägi . Tõnis Mägi (sündis 18. novembril 1948 Tallinnas) on eesti laulja, helilooja ja näitleja.Ta on laulnud ansamblites Muusik Seif, 777 ja Ultima Thule.Näitlejana on ta mänginud nimiosa NO99 etenduses Kuningas Ubu. Tõnis Mägi on teistest oma põlvkonna lauljatest alati eristunud sügavuse,isikupära ja suurema loomingulisusega. Erinevalt mitmest teisest "ööbikust" pole kunagine nõukogude estraadikarussell tema loovust kahjustanud ega seda "klounimaski", millest ta ise räägib, igaveseks näkku surunud. Just küpsemas eas, Ultima Thule algusaegadest kuni tänaseni on Tõnis Mägi salvestanud ja kirjutanud mitmed oma paremad lood ning leidnud oma isikliku tempo ja intiimsema väljenduslaadi. Esimesed esinemised algasid 1966. aastal Tallinna ansamblis `Rütmikud'. Selles ansamblis elas ta ka läbi oma Biitlite vaimustuse ning avastas enda jaoks lustakate tantsulaulude kõrvalt nn. hingemuusika- soul

Muusika → Muusika
56 allalaadimist
thumbnail
1
docx

ESSEE Stress

Inimesed võivad stressile reageerida täiesti eerinevalt. Iga inimene tajub enda ümber toimuvat sõltuvalt oma vaadetest, füüsilisest ja vaimsest tervisest ning pere ja sõprade toetusest. Enamasti on stress negatiivne emotsionaalne kogemus, millega kaasnevad käitumuslikud muutused ja tujud. Kuid mitte kõik stressi vormid ei pruugi olla negatiivsed. Mõõdukas stress võib omada meie elus positiivset või isegi jõuduandvat rolli. Positiivne stress aitab vahest tõsta loovust ning motivatsiooni. Inimesed, kes kogevad negatiivset stressi on närvilised, pinges ja seltsimatud. Stressi võivad põhjustada eesmärkide puudumine, lõpetamata tegevused ning hirm ebaõnnestumise või hüljatuse ees. Stressist vabanemine on minu arvates väga tähtis, kuna nii saame parandada oma elu kvaliteeti. Kõige tähtsam on enda ning olukorra üle kontrolli saavutamine, sest nii tunneme end tugevana ja kaotame lootusetuse tunde.

Kirjandus → Kirjandus
20 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Värvid

Roosa: näitab romantikat, armastust, sõprust. Alatoonina naiseliku kvaliteeti ja passiivsust. Tumepunane: seostatakse tahtejõuga, vihaga, raevuga, liiderlikusega, vaprusega. Pruun: näitab stabiilsust ja alatoonina meheliku kvaliteeti Punakas-pruun: seostatakse lõikusega Oranz: Oranzi kombineerib punase energia ja kollase õnnelikuse. Seostatakse õnnega, päikesepaistega ja troopikaga. Oranz sümboliseerib entusiasmi, vaimustust, õnne, loovust, meelekindlust, kiinduvust, edu, julgustust ja stimuleeritust. Inimese silmale, oranz on väga kuum värv, seega see annab kuumuse tunde. Sellest hoolimata, oranz ei ole agressiivne värv. Oranz indikeerib ajust hapniku varustust, stimuleerib mentaalset tegevust. Kõrgelt hinnatud nooremate inimeste seas. Tsitruse värvina, seostatakse oranzi tervisliku toiduga ja süügiisu tekitajana. Oranz on lõikuse ja sügise värviks, kui ka tugevuse ja vastupidavuse värv.

Psühholoogia → Psühholoogia
81 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Huviharidus vr kultuuripoliitika

eneseväljenduslikult harida. Üldjuhul on meie noored aktiivsed ning seda aktiivsust on vaja teadlikult suunata, et neil ei jääks liigset vaba aega, mida veeta virtuaalmaailmas, televiisori ees või uidates kaubanduskeskustes. Üheks aktiivseks vaba- aja veetmise võimaluseks on noorel osaleda huvihariduses ja -tegevuses. Huvihariduse kaudu on noorel võimalik arendada enda jaoks eluks vajalikke pädevusi sh hulgas sotsiaalseid oskusi, eneseväljendust, julgust, loovust, viimase puhul annab see noorele kätte võtmeoskused, kuidas tulla toime probleemidega. (Noorte valdkonna… 2020: 5) Huviharidust võib lugeda ka üldhariduskooli vennaks, sest üldhariduskoolis toimub kasvatustöö ning peale kooli, vabal ajal huviringis kasvatustöö jätkub. Huviharidus loob isegi paremad võimalused kasvatustööks, kuna noor tuleb huviringi üldjuhul vabatahtlikult, näidates üles huvi, olles motiveeritud ning tulemustele orienteeritud.

Muu → Kultuuripoliitika
1 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Friedebert Tuglas ja Marie Under

peene intelligentsusega on igasuguses boheemlikus olukorras jäänud daamiks. Üks neist on Marie Under." Under oli läbi oma daamiliku oleku see, kes läks väikekodanliku moraaliga enim vastuollu ja raputas avalikkuse ees reegleid ja talasid: kirjutas julget erootilist luulet (ehk isegi tänini julgeimat ja säravaimat eesti kontekstis), pidas kirjanduslikku salongi, võitles end lahti aastaid kestnud kodanlikust, painavaks muutunud ja loovust takistavast abielust, olles kahe lapse emana ikka seksapiilne ja köitev. Tuglase-Underi suhtes on Under tugevam, julgem, ausam, tundlikum pool, selles pole kahtlust. Tuglase kirglik meel on mujal kinni, enam kunsti kui maise lembuse teenistuses. (nt:armastuskirjades püüab ta sageli esmalt vahendada kirjandust) Under otsis Tuglasest muidugi ka teejuhti kirjanduses, oma esimest kriitikut ja suunajat. Under on hetkiti ka mürgiselt realistlik oma ülepeaarmumises: "Tean Teid olevat õnneliku

Kirjandus → Kirjandus
21 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Mäng

Läbi mängu õpivad nad ka teiste lastega paremini suhtlema. Nad muutuvad avatumaks ning tolerantsemateks. Mänge on väga erinevat liiki. On rollimängud, lavastusmängud, reeglimängud ja ka ehitusmängud. Sama tüüpi mängud on erivanustes lastel erinevad. Ka see on vanuseti erine, kui palju peaks täiskasvanu nende mängu sekkuma. Isegi kui täiskasvanu jaoks tundub mõni lapse mäng absurdse ja naeruväärsena, siis ei tohiks ta seda välja näidata. Tuleb lasta lapsel enda loovust näidata. Kui ka poiss tahab proovida selga näiteks ema kleiti ja kingi ning siis nendega enda ema mängida, ei tohiks seda keelata. See on lapsepõlve eksperimenteerimine ja mängimine, ei tohiks karta, et see last kuidagi edaspidiste valikte tegemisel mõjutab. Kui mõni tüdruk tahab mängida autodega, tuleb tal seda teha lasta. Nagu ütleb vanasõna: ,,Mida Juku ei õpi, seda Juhan ei tea"- kui laps ei õpi mängima lapsepõlves, siis ei oska ta ka tulevikus enda lapsi suunata mängides

Pedagoogika → Mäng
18 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Miks ma arvan, et minu valitud eriala on kaasaegses ühiskonnas perspektiivikas

Miks ma arvan, et minu valitud eriala on kaasaegses ühiskonnas perspektiivikas Kaubandus on vabatahtlik kaupade ja/või teenuste vahetamine maksevahendite või teiste kaupade vastu. Kaubandus on ala, mis kestab nii kaua, kuni jätkub erinevaid tooteid või teenuseid, mida on võimalik müüa, turustada, reklaamida ja kuniks on ka tarbijaid. Kuna inimesed tegelesid asjade vahetamisega juba kaua aega tagasi siis olen väga kindel, et minu valitud eriala on ka kaasaegses ühiskonnas väga perspektiivikas. Kaubandus on oluline majandussektor. Siia kuuluvad jae- ja hulgikaubandusettevõtted, sealhulgas ka mootorsõidukite ja nende varuosade ning mootorikütuse müügi ettevõtted. Kaubandus on üks suurimaid tööandjaid riigis. Väga palju inimesi töötab just sellel alal ning kaubandus on tänapäeval üks vähestest majandusvaldkondadest, kus luuakse pidevalt uusi töökohti. Tulevikuväljavaated kaubandusel Eestis on väga he...

Eesti keel → Eesti keel
47 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

OÜ Linerel

Turustamine Toodete müük oli päeva pärast. Kliendid on suured poed: Rimi, Selver, Säästumarket, Maxima ja Sadama Turg, kus asub Pere Leiva pood. Keskkonnakaitse Prügisorteerimine oli nii, et kilekottide , metallvormide ja pappkastide jaoks oli oma sorterimis koht. Kokkuvõte Personal oli ettevõttes väga sõbralik, abivalmis nad olid väga toredad inimesed. Ma õppisin seal palju: kiirust, loovust, eesti keelt. Püstitatud eesmärgid, mis minul olid, täitsin kõik ära.

Toit → Toit ja toitumine
8 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Ernest Miler Hemingway

17-aastaselt avaldas noor Hemingway oma esimese kirjandusliku teose. Oma elu lõpetas ta enesetapuga, mille põhjuseks võib pidada depressiooni, mis tulenes üha süvenevast alkoholismist. Ernest Miller Hemingway sündis 21. juulil 1899 Chicagos, Oak Pargi eeslinnas oma vanaisa majas. Ta oli kuuest lapsest teine. Tema isa Clarance Edmonds Hemingway oli arst ja tulihingeline kirikukoguduse liige ning ema Grace Hall laulis kirikukooris. Ernesti ema õpetas lastele muusikat ja loovust. Ernesti isa õpetas lastele armastust looduse vastu. Haridust omandas Oak Park'i ja River Forest'i keskkoolis. Ta oli väga tugev inglise keeles, aga huvitus ka teistest õppeainetest. Ta õppis poksima, talle meeldis teisi kiusata. Hemingway kirjutas ka artikleid kooli nädalalehele. Hemingway tahtis siiski väga Esimesest maailmasõjast osa võtta. Vigase vasema silma tõttu oli armeesse võtmine aga suuresti ebatõenäoline. Kuid Punane Rist võttis ta kiirabi autojuhiks Itaalia-rindele. 8

Kirjandus → Kirjandus
10 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ettevõtlus ja mina ettevõtjana

iseloomulikke omadusi. Edukas ettevõtja peab olema saavutamis himuline. Kindlasti peab isik, kes pürgib ettevõtjaks, olema valmis ja võimeline algatama uusi ettevõtmisi ning inimese sisimas peab valitsema vastutusvõime. Inimene peab olema enesekindel, ei tohi karta läbipõrumist. Kindlasti arukas ettevõtja peab aru saama, miks ta üldse tahab oma eesmärke ellu viia. Lisaks neile iseloomuomadustele peab ettevõtjal omama loovust, püsivust ja paindlikkust. Kui need kõik omadused on ettevõtjaks pürgival inimesel olemas, siis miks mitte proovida ettevõtluse teed mööda kõndida. Ma läbisin ettevõtluse testi ning see ei läinudki kõige halvemini. Minus on palju ettevõtjale vajalikke omadusi, kuid mõned on natuke nõrgalt väljaarenenud. Kui ma tahaksin ettevõtjaks saada, peaksin läbima vastava koolituse või palkama kellegi, kellel need omadused olemas on.

Majandus → Majandus
169 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ettevõtjale iseloomulikud omadused

Oma motiivide mõistmine ei pruugi olla lihtne, kuid võttes arvesse oma seniseid kogemusi ja arutades tuleviku üle iseenda, oma lähedaste ja nõuandjatega on võimalik saada selgeks, mis sulle tegelikult tähtis on. Eneseteadlikkuse arendamine ei ole ühekordne toiming. See on elukestev protsess, mis on ettevõtjale edu saavutamiseks olulise tähtsusega. Lisaks ülaltoodud kolmele kõige olulisemale iseloomuomadusele võib ettevõtja jaoks olulisteks omadusteks lugeda ka loovust, püsivust ja paindlikkust. Kui kõik need omadused on olemas ja inimesel on eneseusk endasse, siis pole kahtlustki, et ettevõtja ja tema toodang on hea! Kindlasti ei tohiks toote reklaamimise ja tootmisega üle pingutada, sest see võib seotuda tihtipeale hoopis kahjuks.

Majandus → Majandus
26 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Kas haridus ja loovus on tänapäeval olulisimad majandusressursid?

ja kõike muud võimalikku, neid ei võeta, sest sellel paberil on suurem tähtsus. Võibolla ei olegi haridus siis tähtsaim ressurss vaid selleks on see paber mis ütleb, et ollakse omandanud mingi selle ja selle hariduse, kuigi võibolla on see terve haridus saadud läbi spikerdamise ning omal teadmised üldsegi puuduvad. Loovuslik aspekt puudub enamjaolt kooli põhisüsteemist, väheseid viise on, millega loovust arendatakse koolisiseselt, põhiliselt peab loovaks tegevuseks minema peale kooli ikkagi kuskile muusikakooli või kunstiringi, et sellest mingit asja saaks. On olemas mõned koolid küll mis on muusika või kunsti kallakuga, aga need selle eest jätavad jälle selle haridusliku poole natukene rohkem unarusse. Loov töö või pigem kunst ei too väga palju raha sisse ning see on ka üks põhjustest miks see on nii unarusse jäetud.

Kirjandus → Kirjandus
14 allalaadimist
thumbnail
15
ppt

3D modelleerimine

Tallinna Reaalkool 3D Modelleerimine Ahti Pent ja Jürgo Nooni Tallinna Reaalkool Eesmärk ·Ergutada õpilaste loovust ja insenertehnilist mõtlemist ·Selgitada tänapäevast eseme loomise protsessi ·Suurendada koostööd tööõpetuse, kunsti- ja arvutiõpetuse ja muude ainete (matemaatika, füüsika, keemia vahel · Erivajaduste õpilane saab osaleda esemete loomise protsessis Õpilane saab osaleda eseme loomisel kui: Disainer Insener Tööpingi operaator Tallinna Reaalkool Joonestamis ja modelleerimisvõimalused - võimalused CAD ­ CAM programmid,

Kategooriata → Tööõpetus
23 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Organisatsiooniline käitumine

vältida kui võimalik · Inimesel pole vastutustunnet ega ambit- sioone ja ta püüdleb turvalisuse poole · Inimesed on enesekesksed ja nad hoolivad vähe organisatsiooni vajadustest · * Juhti roll on SUNDIDA ja KONTROLLIDA oma alluvaid Y-teooria · Töö on inimesele niisama loomulik tegevus kui mäng või puhkus · Inimene pole loomu poolest laisk · Inimesel on potentsiaali, soodsate tingimuste korral soovib ta vastutada · Inimesel on kujutlusvõimet, leidlikkust ja loovust · * Juhi roll on ARENDADA oma alluvate potentsiaali ja luua selleks tingimused

Ühiskond → Ühiskond
2 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Maailm läbi erinevate silmade

on ka neid, kes loovad kujutisi vaid reaalsest maailmast. Fantaasiakunstnikud kujutavad tihti reaalsetele objektidele või maastikele juurde ka midagi, mis on nende endi silme taga. See on osa nende mõttemaailma ja reaalse maailma väljendusest. Lõpptulemuseks võivad olla äärmiselt huvitava väljendused (maalid, pildikesed) neilt endilt, ning kõik erinevad. Peale selle lisavad nad vürtsi ka tavaliste inimeste maailmale, ning arendavad loovust neis endis. Üks minu jaoks huvitavamaid fantaasiakunstnikke on Jean-Baptiste Monge, kel tihtilugu kombeks liita omavahel päriselt eksisteerivad loomad ning folkloorilistest juttudest pärinevad haldjad. Nõndaviisi loob Monge huvitavaid pildikesi sellest, kuidas tema liidab midagi reaalselt mitte eksisteerivat reaalse maailmaga. Nõndaviisi väljendab ka kunstnik seda, kuidas näeb tema midagi, mida keegi teine näeb vaid pelgalt maastiku, linnu või loomana.

Kirjandus → Kirjandus
1 allalaadimist
thumbnail
26
docx

EMOTSIOONIDE MÕJU OTSUSTUSPROTSESSILE JUHTIMISES

3. EMOTSIOONID JA OTSUSTUSPROTSESS 3.1. Emotsioonid ja individuaalne otsustusprotsess Mitmed uuringud on näidanud suurt mitmekesisust emotsioonide mõjust individuaalsele otsustusprotsessile. Peamiselt võib emotsioone gruppeerida ja eristada nende mõju positiivseks ja negatiivseks meeleoluks. Positiivne meeleolu mõjutab kasulikul moel inimese otsustusvõimet, tema võimet töötada ja panustada meeskonnatöösse. Positiivne meeleolu arendab inimeses loovust ja innovatiivsust otsustusprotsessi ülesannete lahendamisel. See on tingitud sellest, et inimene on rohkem keskendunud ehk ta küsib palju lisainfot, vaatab probleemi laiemalt, et oleks võimalik paremini ennetada erinevaid asjaolusid. Ent muidugi positiivsel meeleolul on vastandlik mõju ehk siis see võib viia kiirte ja vähe analüüsitud otsusteni. Lisaks sellele, hea tuju võib viia tähelepanu eemale olulistest detailidest. Positiivse meeleolu mõju all kalduvad

Majandus → Juhtimine
12 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Inimtüübid meeskonnas

müügitöös sotsiaalseid tüüpe, finantsjuhtimises reegleid arvestavaid tüüpe, haridusringkondades intellektuaalseid tüüpe. Tavaline meeskonna arengu dünaamika on selline: intellektuaalsed tüübid genereerivad ideid, mida praktikud ellu viivad. Reeglite järgijad jälgivad, et tegevus oleks seadusega kooskõlas ja majandusnäitajad korras. Sotsiaalsed tüübid loovad ja hoiavad meeskonnaliikmete vahelisi suhteid ning artistlikud tüübid toovad meeskonda loovust ja kujundavad imagot. Siinkohal tuleb ära märkida, et puhtaid tüüpe pole olemas, on ainult ühe või teise tüübi omaduste esiletulemine. Näide 1. Praktikud jätsid visioonid unarusse. Vabariigi algusaastatel rajasid ettevõtlikud mehed kodumasinate parandustöökoja. Kuna välismaised kodumasinad olid sel ajal Eesti turul minev kaup, siis saavutasid nad ruttu hea majandusliku järje.

Psühholoogia → Psühholoogia
101 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun