Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mängud (5)

5 VÄGA HEA
Punktid
Lastele - Kõige pisematele meeldivad vahvad luuleread väga, millega saab neid rahulikult unemaale saata

Esitatud küsimused

  • KUS MÄNGUASI ON?
  • KUS ON MINU NINAKE?
  • KUST SEE HÄÄL TULEB?
  • MIS PURGIL KIRJAS ON?
  • KUS MÄNGUASI ON?
  • KUS ON MINU NINAKE?
  • Kus on minu põsekesed?
  • Kus on minu kulmukesed?
  • KUST SEE HÄÄL TULEB?
  • Mis me seal teeme?
  • Kui mõmmil kingi jalas pole?
  • Mida ütleb kiisuke?
  • Kuidas kala teeb?
  • Kus su kingad on?
  • Mida me nuusutasime?
  • Millised on puu lehed?
  • Mis värvi on puu lehed?
  • Miks sa kala vette lasid?
  • Kuhu need hääled ei kosta?
  • MIS PURGIL KIRJAS ON?
  • Kus numbrite summa tuleb kümme?
  • Mitu inimest seisab bussipeatuses?
  • Mitu last on bussis?
  • Mitmel puul on roosad õied?
  • Mitu münti on vaja jäätise ostmiseks?
  • Mitu korda astmelt alla hüpata?
  • Kui palju kaalub ääreni tass riisi?
  • Palju kui tassitäis ümmarguste teradega riisi?
  • Mitu tassitäit vett mahub kaussi?
  • Mitu lisukatäit riisi mahub munatopsi?
  • Palju õnelikke ja toimekaid tunde asju üle mõõtes Kui lai on see raamat?
  • Mitu sammu on välisukseni?
  • Kui kaua rääkis rukkirääk?
  • Mida rääkis rukkis rääk?
  • Kes nüüd hakkaks talle kokaks?
  • Mis esimene laps ütles?
  • Kuidas mängupuudus ennast kätte maksab?
  • Milline on tulemus?
  • Mida tähtsat rollimäng õpetab?
  • KES ON ÜLLE KUUSIK?
Vasakule Paremale
Mängud #1 Mängud #2 Mängud #3 Mängud #4 Mängud #5 Mängud #6 Mängud #7 Mängud #8 Mängud #9 Mängud #10 Mängud #11 Mängud #12 Mängud #13 Mängud #14 Mängud #15 Mängud #16 Mängud #17 Mängud #18 Mängud #19 Mängud #20 Mängud #21 Mängud #22 Mängud #23 Mängud #24 Mängud #25 Mängud #26 Mängud #27 Mängud #28 Mängud #29 Mängud #30 Mängud #31 Mängud #32 Mängud #33 Mängud #34 Mängud #35 Mängud #36 Mängud #37 Mängud #38 Mängud #39 Mängud #40 Mängud #41 Mängud #42 Mängud #43 Mängud #44 Mängud #45 Mängud #46 Mängud #47 Mängud #48 Mängud #49 Mängud #50 Mängud #51 Mängud #52 Mängud #53 Mängud #54 Mängud #55 Mängud #56 Mängud #57 Mängud #58 Mängud #59 Mängud #60 Mängud #61 Mängud #62 Mängud #63 Mängud #64 Mängud #65 Mängud #66 Mängud #67 Mängud #68 Mängud #69 Mängud #70 Mängud #71 Mängud #72 Mängud #73 Mängud #74 Mängud #75 Mängud #76 Mängud #77 Mängud #78 Mängud #79 Mängud #80 Mängud #81 Mängud #82 Mängud #83 Mängud #84 Mängud #85 Mängud #86 Mängud #87 Mängud #88 Mängud #89 Mängud #90 Mängud #91 Mängud #92 Mängud #93 Mängud #94 Mängud #95 Mängud #96 Mängud #97 Mängud #98 Mängud #99 Mängud #100 Mängud #101 Mängud #102
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 102 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 367 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Lafella Õppematerjali autor
Mänge nii beebidele kui ka lasteaialastele.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

( Koplimaa, 1992) Lasteaia õpperaja pikkuseks sobib noorema rühma lastele 0,8 km, keskmisele rühmale1,5 km ja vanemale rühmale 2-2,5 km pikkune teelõik. Õpperajal on ideaalne võimalus jälgida, kuidas toimuvad looduses aastaajalised muutused ning kuidas need mõjutavad taimede ja loomade elu. Seepärast tulebki läbida õpperada vähemalt neli korda aastas ­ sügisel, talvel, kevadel ja suvel. ( 1992, lk 41-43 ) 4. Mänge eesti keele õpetamiseks 4 . 1 Mängud lähtuvalt laste vanusest Mängud 1-2aastastele POEME PEITU · Peitust saab nii pisikesega mängida: - kattes silmad kätega, - laotades rätiku näo ette, - peitudes ukse või mõne suurema mööblitüki taha ja sealt välja piiludes, - kattes lapse silmad tema oma kätega ja võttes siis käed silmadelt, - peites mänguasja või pehme mängulooma katte alla ja tõmmates siis katte mõne aja möödudes pealt ära,

Alushariduse pedagoog
thumbnail
9
doc

Mängu mapp

lapsevanemad. Teooriat illustreeritakse näidetega. Viimased on eelkõige lasteaia elust, ent lugema on oodatud ka need, kes tegelevad õppekavatööga mõnel teisel haridustasemel. ,,Lasteaialaps peres" - Raamatus käsitletakse selliseid teemasid nagu kunst, muusika, keel ja kõne, lasteaiamatemaatika, loodus, laste kultuur, reklaam ja enesekohaste oskuste kujundamine. ,,Tuju tõstvad mängud" - 300 kiiret ja lihtsat viisi, kuidas iga päev õnnelikumaks muuta! Tuju tõstvad mängud tekitavad lastes helgema ja enesekindlama tunde. Laste loomulikku rõõmuallikat ära kasutades toovad tuju tõstvad mängud taas sära nende silmadesse. ,,Ma ei mängi sinuga" - Autori argipäevased, tähelepanelikud ja kergesti kohandatavad algatused, aitavad 3.-7.- aastastel lastel meie maailma mitmekesisusele julgelt vastu astuda ja enesekindlust piisavalt tõsta, selleks et harjumatu hirmus ei tunduks.

Mäng
thumbnail
46
doc

Mänge lastele - referaat

.........................................................45 Kasutatud kirjandus...................................................................................................................46 Sissejuhatus Mäng on väga tähtis osa lapse igapäevaelust. Ma arvan, et lapsel peaks olema võimalus mängida palju erinevaid ning meelepäraseid mänge. Selle mapi koostades lähtun ma sellest, et saaksin neid mänge hiljem oma töös kasutada. Valisin välja mängud, mis pakuvad minu arvates lastele huvi ning on samas ka arendavad. Mängud süstematiseerisin ma esiteks vanuste ja siis ka teemade kaupa. Alguses on näpu- ja sülemängud, mis sobivad väga hästi noorematele lastele, kuid edasi kasutasin samasugust teemedejaotust nagu on Maaja Männi koostatud raamatus "Mänge siit ja sealt". Mängud on jaotatud: meelte- ja tähelepanumängud; suhtlemis- ja loovusmängud; keele-, kõne- ja lugemismängud; võrdlemis- ja arvutamismängud ning liikumismängud

Mäng
thumbnail
5
pdf

LIIKUMISPUUE-K Tobber

Nimetada näo osad. Mis sul näos on. Näita, kus on su silmad (nina, suu). Milleks silmi vaja on (nina, suud, kõrvu, juukseid)? Milleks käsi vaja on (sõrmi, jalgu, pead, kaela)?” Kui laps ei näita oma kehaosi, palutakse tal seda teha nuku peal. Kui laps ise näitamisega ei saa hakkama siis saab seda teha koos lapse käega. Loov- ja mängulised tegevused liikumispuudega lapse emotsionaalsele arengule Emotsionaalsele arengule sobivad kõik mängud mis aitavad mõista tema emotsioone. Siia alla sobib ka minu meelest mänguteraapia. Kus ta saab läbi turvalise mängu aru saada oma emotsioonidest ja leppida vajadusel oma puudega. Koos lapsega võib vaadata erinevaid pilte või raamatuid ja rääkida millised emotsioonid kellelgi on või küsida lapse käest. Mäng mis meenub selle alateemaga on Peegel. Peegel Vaja läheb: Paarilist või sõbra. Mängu käik: Üks laps näitab teistele mingit grimassi. Teised omakorda matkivad seda

Kategoriseerimata
thumbnail
5
pdf

LIIKUMISPUUDE MÕJU LAPSE TEGEVUSVÕIMELE

Nimetada näo osad. Mis sul näos on. Näita, kus on su silmad (nina, suu). Milleks silmi vaja on (nina, suud, kõrvu, juukseid)? Milleks käsi vaja on (sõrmi, jalgu, pead, kaela)?” Kui laps ei näita oma kehaosi, palutakse tal seda teha nuku peal. Kui laps ise näitamisega ei saa hakkama siis saab seda teha koos lapse käega. Loov- ja mängulised tegevused liikumispuudega lapse emotsionaalsele arengule Emotsionaalsele arengule sobivad kõik mängud mis aitavad mõista tema emotsioone. Siia alla sobib ka minu meelest mänguteraapia. Kus ta saab läbi turvalise mängu aru saada oma emotsioonidest ja leppida vajadusel oma puudega. Koos lapsega võib vaadata erinevaid pilte või raamatuid ja rääkida millised emotsioonid kellelgi on või küsida lapse käest. Mäng mis meenub selle alateemaga on Peegel. Peegel Vaja läheb: Paarilist või sõbra. Mängu käik: Üks laps näitab teistele mingit grimassi. Teised omakorda matkivad seda

Lapsehoidja
thumbnail
8
docx

Lapsega koos mängimise roll kaasaegses perekonnas

tegevuse saavutamiseks ning ka üldist kogemust. Mäng on seotud nii kasvatus- kui ka õppetööga lasteaias. Teadmised ja oskused, mis on tegevustes saadud, peegelduvad mängudes, kinnistavad käitumisreegleid. Mäng on oluline vahend eelkoolilaste hariduses, sest selles arenevad laste sotsiaalsed oskused, mis valmistavad last täiskasvanu eluks. Järgmisena uurib autor mängu funktsioone ja selle klassifitseerimist. Mängu esimene funktsioon on arendav. Mõned mängud arendavad tugevust, vastupidavust, samas kui teised ­ mõistust, kolmandad - mitmeid seotud tunnuseid. Sel juhul omab mängudes iga mäng oma hierarhiat. Intellekti tuleb kasutada igas mängus, kuid mõningates mängudes võiks see olla teisejärgulise tegurina. Mängus arenevad kõige intensiivsemalt mõtlemine, emotsioonid, suhtlemine, kujutlusvõime ja teadvus. Mäng pakub lapsele emotsionaalset heaolu, võimaldab realiseerida erinevaid püüdlusi ja soove, ennekõike soovi

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
17
docx

Füüsilise keskkonna mõju lapse arengule

tegevus ta naeru kokutama. · Lase lapsel tasakaalu harjutamiseks piki pakurida kõndida. Tõenäoliselt kukub ta sealt maha, seepärast pead tal julgestuseks käest kinni hoidma. See on lapsele väga raske harjutus, kuid hea moodus tema taskakaalutunnet ja liikumisoskust arendada. 5. Lõbutse koos lapsega. Kõik tegevused, mida sa lapse liikumisoskuste avardamiseks teed, olgu lõbusad. Kui sa teda liiga kõvasti tagant sunnid või kui mängud muutuvad liiga tõsiseks, ei õpi laps midagi uut juurde. Käte-silmade koordinatsiooni tähtsus Kuigi su laps on praegu aktiivsem, liikuvam ja uudishimulikum kui kunagi varem, peab ta maailma tundmaõppimiseks ja taipamiseks arendama ka käte-silmade koordinatsiooni. Viieteistkümnenda elukuu ja kolmanda eluaasta vahel suureneb käe juhtimise oskus, nii et laps käsitseb ka väikesi esemeid, saab söömise ajal paremini hakkama ja võib

Pedagoogika
thumbnail
28
doc

Lapse areng

o Elulised oskused o Enese eest hoolitsemine o Teistega läbikäimine · Raskused isikliku vastutuse võtmisega · Raskus oma identiteedi kujundamisega · Hädas arusaamisega, millal on küllalt · Ei tea, mis n teiste inimeste jaoks normaalne 6 Televiisori vaatamine ja arvuti/PS2 mängud Vanasti on iseenda meelelahutamine suurest iseenda teha aga tänapäeval kasutatakse selleks tihtipeale arvutid ja televiisorid. Lapsed, kel on komme isetegemise või lugemise asemel end monitori ette sättida, võivad kergesti igavust tundma hakata. Arvutimängudega liialdamine võib tulla nii vanemate soovist oma lapsi lõbustada kui ka vanemate hõivatusest või arusaamast, et töötamine materiaalsete asjade saamiseks on

Lapse areng




Kommentaarid (5)

scream profiilipilt
scream: Super hea. Tõesti tõesti vajalik :)
20:41 01-02-2012
wyoming profiilipilt
wyoming: Väga põhjalik ja mahukas!
12:54 18-08-2016
woman16 profiilipilt
woman16: väga hea materjal (Y)
12:13 06-03-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun