Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"piiks" - 11 õppematerjali

piiks - piiks ja raha tuleb Laenu saamise võimalused ja tingimused
Piiks

Kasutaja: Piiks

Faile: 0
thumbnail
10
pptx

Piiks-piiks ja raha tuleb

Piiks-piiks ja raha tuleb Laenu saamise võimalused ja tingimused 7. Lepingust taganemine laenusaaja poolt ja laenusumma ennetähtaegne tagastamine 1. Laenusaaja kinnitused 8. Lepingu täitmise tagamine ja poolte vastutus 2. Laenutaotluse esitamine ja laenulepingu sõlmimine 9. Lepingu erakorraline ülesütlemine 3. Arvelduste kord 10. Isikuandmete töötlemine ja konfidentsiaalsus 4. Laenusumma tagasimaksmise tähtaja pikendamine 11. Lõppsätted 5. Sooduslaenu eritingimused 6. Laenusaaja muud kohustused ja õigused Laen  Soovin laenata 100 eurot üheks aast...

Matemaatika → Majandusmatemaatika
3 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kodutöö taimer. Sissejuhatus digitaaltehnikasse

Tallinna Tehnikaülikool Elektroenergeetika ja mehhatroonika instituut SISSEJUHATUS DIGITAALTEHNIKASSE - Praktikum Programmeeritava taimeri seadistamine mikrokontrolleris Üliõpilane: Daniil Redko Üliõpilaskood: 164634 Õpperühm: AAVB-31 Juhendaja: Madis Lehtla Tallinn 2017 ETTEVALMISTAVAD KÜSIMUSED Kuidas sõltub loendustrigeri (T-trigeri) väljundsignaali sagedus sisendsignaali sagedusest? Iga sisendimpulss x lülitab oma tagafrondiga ahela esimese trigeri ringi. Iga kahe sisendimpulsi järel lülitub trigeri väljund korraks sisse ja välja. See tähendab, et tema väljundimpulsside muutumise sagedus on kaks korda väiksem kui sisendimpulss...

Energeetika → Elektrijaotustehnika
4 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Ülesanne 7-PhpMyAdmin i kasutamine

6. Leia hiirte keskmine kaal. 7. Ümarda eelnevalt saadud vastust nii, et oleks kaks kohta peale koma. 8. Muuda Tripsi sünniaastat, uus sünniaasta on 2017. 9. Lisa tabelisse HIIR järgmine hiir: Donna kaaluga 110, sünniaasta 2015 ja ema Tipsi. 10. Leia hiirte vanused (väljasta hiire nimi ja vanus). 11. Muuda eelnevat päringut lisades iga aasta juurde sõna "aastane". nt Piiks 3-aastane 12. Väljasta hiirte nimed ja kaalud (kilogrammides). 13. Väljasta erinevad sünniaastad ning palju igal aastal on hiiri sündinud. 14. Leia iga sünniaasta hiirte keskmine kaal. 15. Väljasta hiire nimi, kaal, sünniaasta ja ema nimi. 16. Väljasta iga hiireema kohta, mitu last tal on (Väljasta ema nimi, hiirelaste arv). SELECT ema.nimi, hiir.nimi COUNT(*) FROM hiir INNER JOIN ema on hiir.hiire_id=ema.ema_id GROUP BY ema.nimi

Informaatika → Andmebaasid
7 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Näidis: nädala õppekava 4-5 a.

Maria Kozlova LÕE-1 Nädala õppekava: 28.09.2009.-02.10.2009.a. (04.okt. on loomakaitsepäev) Nädala teema: Loomad Nädala eesmärgid: laps eristab mitut looma liiki; nimetab igast liigist vähemalt 2 looma; teab kus vastav loom elab; viib kokku looma ja tema häälitsuse; teab et loomadega peab olema ettevaatlik ja neid ei tohi lüüa ega õrritada. Laste vanus: 4-5 a. Ainete maht: kuulamine ja kõnelemine ×3; vaatlemine ja uurimine ×1; lugemine ja kirjutamine ×1; võrdlemine ja arvutamine ×1; kunstiõpetus ×3; liikumisõpetus ×2; muusikaõpetus ×2; Kokku 13. Esmaspäev: koduloomad Teisipäev: maakoduloomad Kolmapäev: metsloomad Neljapäev: loomaaed Reede: kokkuvõte üldteemast Esmaspäev-koduloomad. Kuulamine ja kõnelemine (20 min.) Eesmärgid: Laps oskab tähelepanelikult kuulata. Aktiivselt räägib kaasa teema põhjal. Teab vähemalt kolme kodulooma. Teab mis häält vastav loom teeb. Teab et loomadega tuleb olla ettevaatlik. Istume ringis vaibal. Hakkan esi...

Pedagoogika → Pedagoogika alused
200 allalaadimist
thumbnail
42
pdf

Side Eksam 2016

siis eraldi signaaliga sünkrosignaale (topelt ribalaius…). Signaali taastamiseks kasutatakse repiiterit koos otsustusnivooga, millest üleval olevad signaalid tehakse 1ks ja all olevad signaalid 0ks. Modulatsiooni mõiste, modulatsiooniviisid. Amplituud-, sagedus- ja faasmodulatsioon. Vanasti töötasid modemid läbi telefoniliini ja saatsid signaale helidena.
 Modulatsioon on siinusfunktsiooni parameetrite muutmine (kas amplituudi, sageduse või faasi) Amplituudmodulatsioon – kõrge piiks - 1, madal piiks - 0 Sagedusmodulatsioon ehk sagedustihendus FDMA - ühte kanalisse mitme signaali toppimine, sagedusriba efektiivne kasutamine, nt raadiol saad valida ühe sageduse (jaama), kuigi kõik jaamad on samaaegselt eetris automatic link establishment - automaatne ühendus kahe lühilaine aparaadi vahel, kasutab nt 8 erinevat sagedust ja saab 3 bitti korraga saata. faasmanipulatsioon - cos graafik - 1, -cos graafik - 0 Ressursijaotuse viisid: sagedustihendus FDMA (lainepikkuse

Informaatika → Side
193 allalaadimist
thumbnail
16
doc

C# Progammeerimise keel

function *= /= %= += = <<= >>= &= ^= |= (T x) => y Anonymous function (lambda expression) Klass CONSOLE Nagu olete juba märganud, selles klassis on kasutajate suhtluses arvutiga kasutades kahte seadet: klaviatuur (sisend) ja monitor (toodangu). http://msdn.microsoft.com/en-us/library/43zwz7ys.aspx Meetodid Beep() Mängitud piiks läbi konsooli kõneleja. Clear Kõrvaldab puhvri konsooli ja selle akna kuvada teavet. MoveBufferArea (Int32, Int32, Int32, Koopiad konkreetsest allikast ekraani pindala puhverlahust Int32, Int32, Int32) ettenähtud sihtkohta piirkonnas. MoveBufferArea (Int32, Int32, Int32, Koopiad konkreetsest allikast ekraani pindala puhverlahust Int32, Int32, Int32, Char, ettenähtud sihtkohta piirkonnas.

Informaatika → Arvutiõpetus
56 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Programmeerimiskeele JavaScript omandamine kasutades eestikeelset Code Academy (Progetiiger) e-õppekeskkonda

var hitall = 4 while (atk) {if (hit) { console.log("Sa ründasid hiiglast ja lõid talle " + hit1 + " haava!") hitall += hit1 if (hitall >= 4) { console.log("Saidki hakkama! Sa tapsid hiiglase ja said punase värvi!") atk = false} else {hit = Math.floor(Math.random() * 2) } } else {console.log("Hiiglane lööb sind nuiaga. Sul kaob pilt silme eest.") atk = false }} console.log("Sa tunned, et oled kurnatud oma seiklustest, kuid liigud edasi kollase hiire urgu.") console.log("Hiir: PIIKS! Ära tee mulle liiga! Kas sa oled nõus lahendama selle õnne põhjal?") prompt(" ") console.log("Hiir: Väga hea, arva mis numbrile ma mõtlen, ühest kümneni.") var hiirearv = 8 var sinupakkumine = prompt("Mis on hiire arv?") if (hiirearv = sinupakkumine) { console.log("Hiir: Olgu, sinu võit. Sa võid võtta kollase värvi.") } else { console.log("Hiir: HA! Ma võitsin! Kao mu urust, luuser!") } console.log("Palju õnne! Sa oled läbinud oma pika teekonna edukalt ja tagastanud maailmale

Informaatika → Programeerimise...
24 allalaadimist
thumbnail
102
doc

Mängud

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond LÕE-1 Ave Hüüs MÄNG Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom Tallinn 2009 Sisukord Sisukord.................................................................................................................................. 2 Mängud alates sünnist:......................................................................................................... 10 KALLI-KALLI...................................................................................................................... 10 HOIDEKEEL...................................................................................................................... 10 RAHUSTAV MUUSIKA...................................................................................................... 10 TII-TAA TILLUK...

Pedagoogika → Mäng
353 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Network üldiselt

9. Arvutivõrgu IP datagram. UDP ja TCP UDP protokoll UDP (User Datagram Protocol) on ühenduseta edastusega transpordikihi protokoll, mida kasutavad näiteks DNS, NFS v2 ja Talk. Ühenduseta edastus tähendab seda, et kliendi masinast saadetakse UDP datagrammi sisaldav IP pakett serverisse ning server saab sellele paketile vastuse saata. Filtreerimise seisukohalt on oluline UDP datagrammi päises olev lähte-ja sihtport. Ühenduseta andmevahetus toimub üksikuid pakette vahetades. Kui klient otsustab saata järgmise UDP datagrammi, siis selle lähteport ei pruugi olla sama mis eelmisel samasse sihtkohta saadetud datagrammil. UDP protokollile on iseloomulik, et protokollikihis ei toimu andmevahetuse õnnestumise kontrolli. Selle eest peab hoolitsema rakenduskiht. UDP datagrammi sisaldavate IP pakettide filtreerimise muudab keeruliseks see, et UDP protokoll ei võimalda eristada kliendi poolt saadetud paketile vastuseks tulevat paketti sellises...

Informaatika → Arvutiõpetus
86 allalaadimist
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

Kaja Saar LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS Tallinn 2010 Sissejuhatus Autor on valinud käesolev teema, kuna leiab, et võõrkeele õpetamine juba maast-madalast on arendav ning maailmapilti avardav. Töötava õpetajana on töö koostaja kogenud hetki, mil on jäänud vajaka ideedest ning metoodilisest materjalist. Autor püüab antud teemat lahetes leida vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas teha end selgeltmõistetavaks 1-6`e aastasele lapsele võõrkeeles? Kas meil on piisavalt vastavasisulist metoodikat? Tulenevalt tekkinud küsimustest on eesmärk leida materjali/meetodeid, mis aitaks õpetajal orienteeruda kakskeelses keskkonnas. Töötada välja sobiv õpimapp, mis oleks abiks keele õpetamisel ning tõukeks uutele ideedele. Tulemi saavutamiseks leiab autor, et on oluline analüüsida hetkeseisu Adelion`i lasteaias. Töödelda läbi olemasolev, vastavasisuline metoodiline materjal. Teha ...

Pedagoogika → Alushariduse pedagoog
74 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Eesti keele vormiõpetuse eksamiks kordamine

soo-soo, sooh, nii-nii. 2) Konatiivsed interjektsioonid, mis väljendavad kõneleja tahteavaldusi, nt hei, uu, kuss, säh. Need on suunatud kuulajale eesmärgiga panna teda tegutsema või tõmmata kuulajate tähelepanu. 3) Faatilised interjektsioonid ­ suhtluskontakti sõlmimise ja hoidmise vahendid, nt jah, mhmh (tagasisidesignaalid); noh, no (kõnevooru alustamise vahendid). 4) Onomatopoeetilised interjektsioonid: 4a) elusolendite häälitsusi matkivad sõnad, nt mjäu, piiks, auh-auh, ha-ha-haa; 4b) tegevustega kaasnevaid häälitsusi matkivad sõnad, nt prõks, müts, tik-tak, pots, klips- klõps. Onomatopoeetilised sõnad on tihti reduplikatiivsed, nt kiiga-kääga, piiri-pääri, kill-kõll, müta-mäta. 15. Tegusõna e verb (verbi liigid tähenduse, objekti käände, struktuuri ja süntaktilise funktsiooni alusel) - Tegusõna väljendab tegevust või olemist ja vastab küsimusele mida tegema

Eesti keel → Eesti keel
426 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun