Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui persoon persoonina on mina sünonüüm kõnepruugis olevale minale?
  • Mida tunneb mida?
  • Kui mina enesehinnang?
  • Mida see tähendab?
  • Mis mina kujunemist mõjutab?
  • Millele antakse?
  • Millest rääkimine on tabu?
  • Millesse kõrvalseisjad sekkuma ei peaks?
  • Mis töötab mis mitte?
  • Mil määral me end hindame?
  • Mis meie rahulolu või rahulolematust?
  • Mitu enesehinnangut?
  • Miks enesehinnang on tähtis?
  • Millised on enesehinnangut mõjutavad peamised faktorid?
  • Mis segab keskendumist?
  • Kus tekivad negatiivsed või ülesandega mitteseotud mõtted ja kujutluspildid?
  • Mis on probleemi juures kõige tähtsam?
  • Milline lahendus annaks pikaajalise tulemuse?
  • Mis on kõige realistlikum?
  • Milline näeb olukord välja siis kui probleemi ei ole?
  • Milliseid samme tuleb ette võtta?
  • Kui palju ressursse on vaja?
  • Kes võtab esmase vastutuse?
  • Mida ootasid Kas plaani täitmine läheb ajakava kohaselt?
  • Mida teha tulevikus et sellistprobleemi ei tekiks?
  • Miks inimesed riideid kannavad?
  • Mis on mulle riietusel tähtis?
  • Miks inimesed riideid kannavad?
  • Milliseid funktsioone riietusel ei ole lapseeas?
  • Miks tipparst tippspetsialist ei kanna ametiriietust?
  • Kui kaugelt tajutakse inimest?
  • Kuidas esmamulje kujuneb?
  • Milline riietus on ilus?
  • Kui pikem lõik lühemasse lõiku ?
  • Kui küllastamata ja heledate värvide puhul ?
  • Mis mõjutab iniviidi maitset seoses sellega mis puudutab korduvust ?
  • Palju lapsena vaatasime lumivalgekese pilti?
  • Milliseid riideid sulle meeldibei meeldi kanda?
  • Kuidas suhted algavad?
  • Kuidas saavad alguse paarissuhted?
  • Keda me märkame?
  • Kes meile meeldib?
  • Kuid millega rahulolu on madal kasu kas saan sellest suhtest kasu?
  • Kui on düsorganiseeritud suhe siis ei püsi ?
  • Kui inimene on intelligentne on ta loov?
  • Kui inimene on loov on ta intelligentne?
  • Kuidas joonistusi interpreteerida?
  • Mis näitab et laps on agressiivne?
Vasakule Paremale
Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #1 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #2 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #3 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #4 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #5 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #6 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #7 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #8 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #9 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #10 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #11 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #12 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #13 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #14 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #15 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #16 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #17 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #18 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #19 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #20 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #21 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #22 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #23 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #24 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #25 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #26 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #27 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #28 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #29 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #30 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #31 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #32 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #33 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #34 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #35 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #36 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #37 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #38 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #39 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #40 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #41 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #42 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #43 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #44 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #45 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #46 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #47 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #48 Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses #49
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 49 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 65 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Merilin Kunto Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
544
pdf

Mitmekeelne oskussuhtlus

ARVI TAVAST MARJU TAUKAR Mitmekeelne oskussuhtlus Tallinn 2013 Raamatu valmimist on finantseeritud riikliku programmi „Eesti keel ja kultuurimälu 2010” projektist EKKM09-134 „Eesti kirjakeel üld- ja erialasuhtluses” ja Euroopa Liidu Sotsiaalfondist. Kaane kujundanud Kersti Tormis Kõik õigused kaitstud Autoriõigus: Arvi Tavast, Marju Taukar, 2013 Trükitud raamatu ISBN 978-9985-68-287-6 E-raamatu ISBN 978-9949-33-510-7 (pdf) URL: tavast.ee/opik Trükitud trükikojas Pakett

Inimeseõpetus
thumbnail
139
pdf

Spordi üldained 1.tase

TREENERITE TASEMEKOOLITUS SPORDI ÜLDAINED · I TASE BIOLOOGIA FÜSIOLOOGIA MEDITSIIN PEDAGOOGIKA PSÜHHOLOOGIA ÜLDTEADMISED TREENERITE TASEMEKOOLITUS SPORDI ÜLDAINED I TASE 2008 Käesolev õpik on osa Eesti Olümpiakomitee projektist "1.­3. taseme treenerite kutsekvalifikatsiooni- süsteemi ja sellele vastava koolitussüsteemi väljaarendamine", II etapp. Projekti rahastavad Euroopa Sotsiaalfond ja Eesti Vabariigi Haridus- ja Teadusministeerium riikliku arengukava meetme "Tööjõu paindlikkust, toimetulekut ja elukestvat õpet tagav ning kõigile kätte- saadav haridussüsteem" raames.

Inimeseõpetus
thumbnail
83
doc

Õiguse sotsioloogia

Loengukonspekt + seminarid 2009 SISSEJUHATUS Sotsioloogia tegeleb inimeste sotsiaalsete koosluste ja ühiskonna teadusliku uurimisega. Ühiskonna kohta on palju seisukohti: K.Marx: Ühiskond on inimeste kooslus ja nende kogum M. Weber : ühiskond on mõtleva inimese tegutsemise resultaat Sotsioloogia kui teadus lähtub põhimõttest, et kõik nähtused, mis sotsiaalses ruumis eksisteerivad on omavahel seotud, nad on üksteisest tingitud ja nad on mõõdetavad, kusjuures kõiki nähtusi saab mõõta nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt. Kvantitatiivset mõõtmist nii nimetatud vahendatud mõõtmine, kus sotsioloog e uurija ja uuritava e respondendi vahel on

Õiguse sotsioloogia
thumbnail
106
pdf

PSÜHHOLOOGIA ALUSED

AAVO LUUK PSÜHHOLOOGIA ALUSED LOENGUKONSPEKT ESIMENE OSA TARTU 2003 Psühholoogia alused 2 SISUKORD 1. Sissejuhatus psühholoogia probleemidesse 3 2. Psühholoogia valdkonnad ja uurimismeetodid 6 3. Psüühika bioloogilised alused I. Närviraku ehitus ja funktsioneerimine 11 4. Psüühika bioloogilised alused II. Närvisüsteemi makrostruktuur 14 5. Aistingud I. Aistingute teooria ja mõõtmine 18 6. Aistingud II. Aistingud eri modaalsustes 21 7. Taju 26 8. Mälu I. Mälu liigid ja mudelid 30 9. Mälu II. Mälu struktuurid ja protsessid 35 10

Psühholoogia alused
thumbnail
88
doc

Liigutustegevuse tunnetuslikud ja käitumuslikud alused

Liigutustegevuse tunnetuslikud ja käitumuslikud alused 1. PSÜHHOLOOGIA.....................................................................................................1 2. KOGNITIIVNE PSÜHHOLOOGIA.........................................................................2 BIOLOOGILINE PSÜHHOLOOGIA...........................................................................3 ENDOKRIINSÜSTEEM JA HORMOONID................................................................4 NARKOOTIKUMIDEST...............................................................................................5 MOTIVATSIOON..........................................................................................................6 TEADVUSE SEISUNDITEST......................................................................................9 TAJU.............................................................................................................................10

Psühholoogia alused
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf)

Esmaabi
thumbnail
198
doc

SOTSIOLOOGIA LOENGUKONSPEKTID

SOTSIOLOOGIA LOENGUKONSPEKTID Sisukord 1. Sotsioloogia alused........................................................................................................4 1.1. Mis on sotsioloogia?...............................................................................................4 1.2. Sotsiaalsed institutsioonid...................................................................................... 6 1.3. Sotsiaalsed faktid....................................................................................................7 1.4. Sotsioloogiline kujutlus..........................................................................................7 1.5. Sotsioloogia ja teadus............................................................................................. 8 1.6. Sotsioloogia funktsioonid.....................................................................................11

Sotsioloogia
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma

Üldpsühholoogia



Märksõnad

Mõisted

persooni, sotsiaalne pädevus, enesekohane pädevus, sotsiaalsepädevuse seletamisel, personal identity, aktsepteerimiseks, kontseptsioon, kognitiivne, identity, eneseteadvus, tähelepanu uurijad, kategooriad, noorukile, mina kontseptsiooni, tähtsad teised, reflected self, cooley peegel, peegel, positiivne mina, goffman, dramaturgia teooria, agressiivne käitumine, lähisuhte vägivald, situatsiooniline suhtevägivald, koduvägivald, vägivaldset vastuhakku, seksuaalne vägivald, seksuaalne vägivald, forced, enamus ohvreid, vägivald, kiusamine, kiusaja, jms, enesehinnangut, eristatav, shavelson, käivitaja, efektiivne tagasisside, vahetu tagasiside, efektiivne tagasisside, võimalused enese, eneseväärtustamine, kompenseeerimine, miks enesehinnang, enesehinnang, eneseselgus, enesetõhusus, enesetõhusus, enesetõhusus, tagasiside täis, käitumuslik tagajärg, täidesaatev tegevus, regulatsioon, enesergulatsioon, kodu funktsioon, eneseregulatsioon, eneseregulatsioon, eneseregulatsioon, enesekontroll, enesekontroll, enesekontroll, enesekontrollist rääkides, enesedistsipllin, käitumiskesksed strateegiad, ülesanded ise, õpitud abitus, toimetulek, eneseregulatsioon, eetikas, traditsioon, kõrgmood, elegants, šarm, isikupärane riietus, riideid, antitees häbelikkusele, imbub madalamasse, teoreetiline perspektiiv, peegel, tundmine, imik, esimesed soostereotüübid, riietel, komandaks funktsiooniks, noorukieas, eneseväärtustamine, kompenseerimine, sooliselt, pükstega, mona lisa, intelligentsus, hetkeseisund, pupillide läbimõõt, vastused 1, 1959, füüsiline atraktiivsus, näitajatega, meeste arvates, monogaamia, tasakaalutus riietuses, modellide proportsioonid, alates 70ndatest, kotid, nt triibud, naeruväärne, šarmantne, 1959a, 60ndad, 70ndad, 80ndad, tuli individuaalsus, võrdluseks, moe loomine, ajast aega, suhetest, enamus inimtegevusi, interaktsioon, loobivad, sõprussuhted, kujutada iseend, persoon b, hinnangud, seksuaalorientatsioon, eksperiment, rolli aste, eelkooselu, düaadi kristalliseerumine, tendents, romantiline armastus, parterid, ebaturvaline kiindumusstiil, torrance, loov isiksus, daniel perkins, laste joonistused, kuskil 7

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun