Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Nimetu (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas arengukriisi käsitletakse?
  • Kumb on primaarne kas teooria või praktika?
  • Mis kasu on teooriast?
  • Millised arengufaktorid mõjutavad noorukiealiste arengut 2Kas noorukiiga on tungi ja tormi periood 3KAs noorukieas areng on kvalitatiivselt või kvantitiivselt erinevalt?
  • Kust on pärit põhiline müüt noorukiea kohta?
  • Kui keha muutus 4-5 aasta jooksul täiesti kardinaalselt?
  • Kes on anximilrantvarem mingist normist statistiline keskmine ja rexalidant?
  • Mis vigu tehakse?
  • Mida me peame ilusaks ?
  • Mitu erinevat käekirja oli?
  • Kes ma tahaksin olla?
  • Kuidas nooruk tajub ennast?
  • Millest oleneb konformsus?
  • Kui konformsus väheneb eakaaslastega seoses mis selle asemele tuleb?
  • Mille alusel kamp formeerub?
  • Millised nad on ?
  • Mis taastatakse hilises noorukieas Miks?
  • Millises ümbruses mured prevaleerivad?
  • Missugused on täiskasvanute staatussümbolid?
  • Kui staatussümboli kolm aspekti 1Kõne kvaliteetkuidas?
  • Kuidas sa sekkud?
  • Kuid mil määral?
  • Kust raha tuleb ?
  • Kuidas raha kasutakase?
  • Kui nooruk teie poole pöördub?
  • Miks te ei küsi abi?
  • Kui mul on olemas sõber Kes ma olen ?
  • Kuidas teda siis aidata?
  • Kuidas ettevalmistada?
  • Millised on efektiivsed nõustamise oskused?
  • Millist abi vajavad noorukid?

Lõik failist

Murde- ja noorukiea probleemid
*referaat- 9 detsember- arenguvaldkond /probleem
*eksam- avatud materjalid, piiratud aeg, suuline
[email protected]
Assotsioonitest
1) murdeealine - probleemid (-)
2) teismeline - eneseuhkus(-)
3)nooruk- välimus (+)
*Sõnade tähendus- näitab meie hoiakut ja suhtumist selle inimese suhtes, kellega me oleme kontakstis.
Oluline kui sa murdeealisega koostööd teed, kuidas sa teda nimetad.
Teemad(1.loeng)
  • Murde- ja noorukiea mõiste ja koht elukaares
  • Müüdid
  • Definitsioon noorukiea kohta
  • Noorukiea kui vanuseperioodi varieerumine
  • Murde- ja noorukiea mõiste
    * Murdeiga ehk puberteet (kasutakse meditsiinilises terminoloogias) ehk mürsikuiga(rohkem kasutatakse arengupsühholoogias)- on suguküpseks saamise iga. See on protsess kus inimese produktsiooni organid hakkavad funktsioneerima. (ld.keeles pubertas- meheiga, suguline küpsus , sigimisjõud, mehisus, mehejõud) Tal on puht maskuliine tähendus.
    * Noorukiiga (ld. keelest
  • Vasakule Paremale
    Nimetu #1 Nimetu #2 Nimetu #3 Nimetu #4 Nimetu #5 Nimetu #6 Nimetu #7 Nimetu #8 Nimetu #9 Nimetu #10 Nimetu #11 Nimetu #12 Nimetu #13 Nimetu #14 Nimetu #15 Nimetu #16 Nimetu #17 Nimetu #18 Nimetu #19 Nimetu #20 Nimetu #21 Nimetu #22 Nimetu #23 Nimetu #24 Nimetu #25 Nimetu #26 Nimetu #27 Nimetu #28 Nimetu #29 Nimetu #30 Nimetu #31 Nimetu #32 Nimetu #33 Nimetu #34 Nimetu #35 Nimetu #36 Nimetu #37 Nimetu #38 Nimetu #39 Nimetu #40 Nimetu #41 Nimetu #42 Nimetu #43 Nimetu #44 Nimetu #45
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 45 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-04-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 85 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor maiju33 Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    10
    docx

    Teismelised ja suhted

    TALLINNA ÜLIKOOL Matemaatika ­ Loodusteaduste Instituut Geoökoloogia õppetool Maiki Lauri TEISMELISED JA SUHTED Referaat Juhendaja: H. Puksand Tallinn 2009 Sisukord SISSEJUHATUS................................................................................ 3 1. MUUTUSED TEISMEEAS .......................................................... 4 2. SUHTED .................................................................................. 7 2.1 SUHTED VANEMATEGA ....................................................7 2.2 SUHTED EAKAASLASTEGA ...............................................7 3.

    Areng ja õppimine
    thumbnail
    12
    doc

    Noorukiiga

    Avinurme Gümnaasium Perekonnaõpetus 11. klass NOORUKIIGA Koostas: Katrin Kõre Juhendaja: Kristina Pikas Avinurme 2011 Sisukord Sissejuhatus..............................................................................................3 Noorukiiga..............................................................................................4-5 Alaväärsuskompleks....................................................................................6 Muutused................................................................................................7 Kehaline areng..............................................................................8 Kognitiivne areng...........................................................................8 Emotsionaalne areng........................................................................8

    Perekonnaõpetus
    thumbnail
    13
    docx

    NOORUKIEA PSÜHHOLOOGILISED ISEÄRASUSED OBJEKTISUHETE TEOORIA VAATEPUNKTIST

    TARTU ÜLIKOOLI NARVA KOLLEDŽ Jekaterina Sei KELA 1 AÜ NOORUKIEA PSÜHHOLOOGILISED ISEÄRASUSED OBJEKTISUHETE TEOORIA VAATEPUNKTIST Referaat Juhendaja lektor Sergei Džalalov NARVA 2014 SISUKORD SISUKORD.......................................................................................................................2 SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1NOORUKIIGA................................................................................................................4 2VARANE NOORUKIIGA...............................................................................................5 2.1OBJEKTISUHTED..................................................................................................5 2.1.1Vanemad...

    Psühholoogia
    thumbnail
    4
    doc

    Noorukiiga referaat

    Noorukiiga Sissejuhatus Murde- ja noorukiiga on arenguperiood lapse- ja täiskasvanuea vahel, kus toimub üleminek lapseeast täiskasvanuikka. Murde- ja noorukiiga algab seksuaalsuse küpsuse saavutamisega ja kestab selle ajani, mil omandatakse täiskasvanu roll. Nii murde- kui noorukiea piirid on varieeruvad kuid murdeiga seostatakse peamiselt füüsiliste noorukiiga aga sotsiokultuuriliste muutustega inimese elus. Murde- ja noorukiiga Murdeeas toimuvad põhiliselt füüsilised muutused ja saavutatakse suguküpsus. Noorukiea kehalised muutused on vähem märgatavad, küll aga jätkuvad muutused teistes arengu valdkondades: intellektuaalsuses, sotsiaalsuses, moraalses, emotsionaalses ja seksuaalses valdkonnas saavutatakse täiskasvanule omane küpsus. Noorukiiga lõppeb täiskasvanuks saamisega. Noorukiea lõppu nähakse erinevates kultuurides erinevalt. Seda mõjutavad seadused, mis eri riikides sätestavad erinevalt täiskasvanuõigused abiellumisea, autojuhtimisõiguse

    Psühholoogia
    thumbnail
    3
    doc

    Murde- ja noorukiiga

    http://www.abiks.pri.ee Sissejuhatus. Murde ja noorukiiga on arenguperiood lapse ja täiskasvanuea vahel, kus toimub üleminek lapseeast täiskasvanuikka. Murde ja noorukiiga algab seksuaalsuse küpsuse saavutamisega ja kestab selle ajani, mil omandatakse täiskasvanu roll. Nii murde kui noorukiea piirid on varieeruvad kuid murdeiga seostatakse peamiselt füüsiliste noorukiiga aga sotsiokultuuriliste muutustega inimese elus. Murdeeas toimuvad põhiliselt füüsilised muutused ja saavutatakse suguküpsus. Noorukiea kehalised muutused on vähem märgatavad, küll aga jätkuvad muutused teistes arengu valdkondades: intellektuaalsuses, sotsiaalsuses, moraalses, emotsionaalses ja seksuaalses valdkonnas saavutatakse täiskasvanule omane küpsus. Noorukiiga lõppeb täiskasvanuks saamisega. Noorukiea lõppu nähakse erinevates kultuurides erinevalt. Sed

    Kirjandus
    thumbnail
    12
    doc

    Referaat - Teismeiga

    Tartu Tervishoiu Kõrgkool Lapsehoidja õppekava Kärt Laine TEISMEIGA Referaat Tartu 2014 SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 3 1.TEISMEIGA............................................................................................................................4 2.EELTEISMEIGA.....................................................................................................................5 2.1. Eelteismeline tüdruk........................................................................................................... 5 2.2. Eelteismeline poiss............................................................................................................. 6 3.VARAJANE TEISMEIGA......................................................................................................7

    Arengupsühholoogia
    thumbnail
    8
    odt

    Kas noorukiiga on kriis?

    Tartu Ülikool Sotsiaal- ja haridusteaduskond Kas noorukiiga on kriis? Referaat Õpilane: Helena Raudik Õppejõud: Kristi Kõiv AÜ Kutseõpetaja Tartu 2013 Sisukord · Sisukord ........................................................................2 · Sissejuhatus....................................................................3 · Kognitiivne areng noorukieas........................................4 · Kas noorukiiga on kriis?................................................5 · Kuidas kriisi üle elada...................................................6 · Kokkuvõte.....................................................................7 · Kasutatud kirjandus.......................................................8

    Kasvatustöö ja probleemid
    thumbnail
    9
    docx

    Murdeiga

    SISUKORD Sissejuhatus.................................................................................................................................2 Kasv ja keha muutumine.............................................................................................................2 Murdeiga ja hormoonid...............................................................................................................3 Tüdrukud.....................................................................................................................................4 Poisid...........................................................................................................................................5 Seksuaalne areng.........................................................................................................................6 Erinevaid arenguteooriad............................................................................................................7 Freudi

    perekonnaõpetus




    Kommentaarid (1)

    Katrinnu profiilipilt
    18:45 31-03-2019



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun