Mis veebilehti külastad? Anna Teada Sulge
Facebook Like
Küsitlus


Saatanlik piibel (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas viis LaVey kooskõlla oma välimuse ja seletuse ?
  • Mida kujutab krutsifiks ?
  • Kuid milline võim selle nii seadis ?
  • Kummardamine põhineb ?
  • Kui ma neid armastan, kas ei heida see mind nende meelevalda ?
  • MIDA TÄHENDAB HEA ?
  • Milline neist oleks õige ?
  • Kui nimetus kristlik ateist ?
  • Kuidas saavad siis nende jüngrid järgida endisaegseid traditsioone ?
  • Kummardada iseenda loodud Jumalat ?
  • Mis hakkab tekkima temast enestest ?
  • Kui tema tõekspidamised algsetega ei kattu ?
  • Milleks siis nimetada end sama nimega, kui algse religiooni järgijad ?
  • Milleks anda oma vaimne hääl religioonile, mis su veendumusega kokku ei käi ?
  • Kui kõik, mis sellega kaasneb, on niivõrd loomulik ?
  • Kui Jumal on niivõrd armulik, milleks teda siis karta ?
  • Miks peaks ta end alandama, tuues niivõrd ebatäpseid võrdlusi ?
  • Kuid tunned end tema ees süüdi, kui sa seda ei tee ?
  • Kellelegi teeneid osutamas kuigi ta neid otseselt ei palu, vaid üksnes vihjab ?
  • Kui nemad ise valisid usu, mis neile lõbusid keelab ?
  • Midagi halba pole ?
  • Kui eesmärgiks on irratsionaalne käitumine! Lihtne on öelda: ,,Ja siis! ?
  • Kui kellegi teise sünni üle, keda sa eluski pole näinud ?
  • Kui päevale, mil sind toodi siia, suurimasse maailma ?
  • Mis kasu on valelikkuse õppimisest, kui sellesse ei usuta ?
  • Midagi või kedagi, mis on asjaolusid arvestades küllaltki ebareaalne ?
 
Säutsu twitteris
Anton Szandor LaVey
Saatanlik Piibel
Oma järgijate poolt Mustaks Paavstiks ristitud Anton LaVey alustas teed, saamaks Saatana Kiriku ülempreestriks 16-aastaselt karnevali orelimängijana:
Laupäeva õhtuti nägin ma mehi ihalevalt poolpaljaid karnevali tantsutüdrukuid vaatamas ning järgmisel hommikul olid needsamad mehed teisel pool karnevaliplatsi, kus ma evangelistide jutlusel orelit mängisin, naiste ja lastega oma pattude ning himura loomuse eest andestust palumas. Nädal hiljem olid needsamad mehed aga taas poolpaljaid tantsijaid vahtimas või kuskil mujal oma ihasid rahuldamas.
Nii saingi aru, et kristlaste kirik põhineb silmakirjalikkusel ning, et inimese ihar loomus ei kao kuhugi .”
Sellest hetkest oli tema elutee otsustatud. Lõpuks, 1966. aasta aprilli viimasel päeval – volbriööl, kõige tähtsamal nõiakunsti pühal ajas LaVey iidsete timukate eeskujul oma pea kiilaks ja kuulutas Saatana kiriku asutatuks. Ta nägi karjuvat vajadust sellise kiriku järele, mis taastunnustaks austusobjektina inimese keha ja tema lihalikke himusid.
Kuna lihalike asjade kummardamine pakub naudingut,” ütles ta, „olgu olemas ka suurejooneline ihade tempel…”
TUTVUSTUS
Burton H. Wolfe
Ühel 1967. aasta talveõhtul sõitsin ma San Franciscosse, et kuulata Anton Szandor LaVey avalikku loengut „Seksuaalse vabaduse liigast”. Mulle meeldisid ajaleheartiklid, kus teda kirjeldati kui Saatana Kiriku Musta Paavsti, kelle valitseda oli tempel, kus kõik pulmad , matused ja ristimised Saatanale pühendati. Olin vabakutseline ajakirjanik ning aimasin, et saan LaVeyst ja tema kaasaegsetest paganatest hea loo, sest nagu toimetuses öeldakse: Saatan on alati minev kaup.
Ma ei otsustanud seda lugu kirjutama hakata sugugi tumedate kunstide praktiseerimise pärast, sest see pole tänapäeval iseenesest enam midagi erilist. Saatanakummardajate sektid ning voodoo kultused olid olemas ammu enne kristlasi. 18. sajandil saavutas Inglismaal asuv Põrgutule Klubi kurikuulsuse (klubi oli väidetavalt seotud ka Inglismaa kolooniatega). 20. sajandi esimesel poolel näitas press Aliester Crowleyd kui kõige nurjatumat inimest maailmas. On vihjeid, et aastail 1920-1930 tegutses ka Saksamaal Must Ordu.
Sellele pealtnäha vanale loole pakkusid LaVey ja tema toetajad juurde kaks šokeerivat nüanssi. Esiteks nimetasid nad end jumalat teotavalt kirikuks(see termin on valdavalt kuulunud kristlaste leksikoni) selle asemel, et teha tavaline satanistlik grott , kus õpetatakse maagiat. Teiseks praktiseerisid nad musta maagiat avalikult, selle asemel, et teha seda salaja.
Ma ei leppinud LaVeyga intevjuu ajas kokku, arutamaks tema ketserlikke uuendusi , mis on tavaliselt mu esimene samm uurimistöö koostamisel. Selle asemel otsustasin ma teda kuulata hoopis ta oma loengul ühe tundmatuna publiku hulgas. LaVeyd kirjeldati ajalehtedes kui endist tsirkuse ja karnevali lõvitaltsutajat või mustkunstnikku, kes nimetab end nüüd Saatana asemikuks Maa peal. Ma tahtsin kindlaks teha, kas ta on tõeline satanist või hoopis pettur.
Olin eelnevalt kohtunud mõnede inimestega, kes olid avalikkusele tuntud kui okultismiga tegelejad. Õigupoolest oli üks neist – Jeane Dixen – minu võõrastemaja perenaine ning mul oli võimalus kirjutada temast enne, kui Ruth Montgomery seda teha jõudis. Ma teadsin kõiki okultistidest pettureid, silmakirjateenreid ning sulisid, kelle erinevatest hookus – pookustest ma isegi viit minutit kuulata ei kannatanud.
Kõik okultistid, keda ma olin kohanud, olid „valged valgustajad ”, väidetavalt prohvetid ning nõiad, kes kasutasid oma jumalalt saadud oletatavaid üleloomulikke võimeid vaimudega suhtlemiseks. LaVey aga naeris nende üle, ta ehk isegi sülitas põlguses nende poole, nagu võis välja lugeda ajaleheartiklitest, kus väideti, et ta rajas musta maagia oma töö olemuse tumedamale poolele ning inimeste ihadele. Tema „kirikus” ei tundunud olevat midagi vaimulikku.
Kui kuulsin LaVey juttu esimest korda, sain kohe aru, et miski ei seo teda okultismiga. Teda polnud võimalik ka vaimulikuna ette kujutada. Tema brutaalne, kuid samas siiras kõne oli asjalik ja seostatud ning selles polnud midagi mõistatuslikku. Kui täpne olla, oli LaVey kõne usuvastane: ta tegi maha jumalate kummardamise, inimlike ihade maha surumise ja võltsvagaduse kuna kogu meie eksistents on rajatud põhimõttele sõber koorib sõbra naha, kui asjasse materiaalsed väärtused segatakse. Ta kõne oli täis pilkavat satiiri. Ja mis kõige tähtsam – ta kõne oli loogiline. See ei olnud võlts maagia, mida LaVey oma kuulajaile pakkus. See oli mõistlik filosoofia, mis põhines reaalsel elul .
LaVey siiruses veendumise järel pidin ma omakorda teda veenma, et mul on plaanis teha tõsine uurimistöö, aga mitte kirjutada lisa artiklitele, mis kirjeldasid Saatanakirikut kui uut tüüpi veidrust.
LaVey õpetas mulle satanismist kõike, arutasime koos selle ajalugu ja põhiprintsiipe. Ma osalesin mingil kesköörituaalil Viktoria-ajastu kiriklas, mida oli kasutatud Saatanakiriku peakorterina. Sellest kõigest kirjutasin ma ühe tõsise artikli, kuid tuli välja, et minu kirjutis ei ole üldse see, mida tahaks avaldada üks endast lugu pidav ajakiri. Nemad olid huvitatud ainult sellistest lugudest, milles on kirjutatud satanismi väärastustest. Lõpuks avaldas üks meesteajakiri 1968. aastal esimese täieliku artikli LaVeyst, Saatanakirikust ning LaVey kummutud vanadest saatanalegendidest. Artiklis kirjutati Saatanlikust Piiblist, mida satanismi järgijad kasutavad kui oma elu mudelit ja juhti. Mu artikkel ei olnud lõpp(nagu on see olnud mu teiste teemadega), vaid algus pikale ning südamelähedasele sidemele satanismiga. Ma kirjutasin LaVey eluloo „Saatana kättemaksja” (1974). Pärast selle avaldamist sai minust Saatanakiriku täieõiguslik liige ning lõpuks ka preester – see on tiitel , mida uhkelt koos teiste pühitsetud inimestega praegugi kannan .
1969. aastal alustatud filosoofiline arutelu LaVeyga kestab meil edasi. Nüüd, kümme aastat hiljem kaasame oma seltskonda mõne toreda nõia või musitseerime. LaVey mängib orelit ja mina trumme.
Kõik, mis LaVey oma elu jooksul on teinud näib olevat teda Saatanakiriku looja rolli jaoks ette valmistanud. Ta juured ulatuvad Gruusiasse, Rumeeniasse ja Elsassi. Tal oli mustlasest vanaema, kes jutustas talle legende vampiiridest ja nõidadest oma kodumaal Transilvaanias. Juba viieaastaselt luges LaVey Mary Shelley „Frankensteini” ning Bram Stockeri „Draculat”. Kuigi ta oli teistest poistest erinev, valiti ta mängudes tihti liidriks .
1942. aastal, kui LaVey oli 12-aastane, viis huvi mängusõdade vastu tema mõtted teisele maailmasõjale. Ta süvenes sõjaainelistesse käsiraamatutesse ning avastas, et relvi maade vallutamiseks võib osta peaaegu sama lihtsalt kui toidukaupu supermarketist. Ta jõudis arusaamisele, et vastupidiselt Piibli väitele alandlikud pärivad Maa, pärivad Maa hoopis võimsad ja tugevad.
Gümnaasiumis sai LaVeyst ebatavaline imelaps . Väljaspool kooli süvenes ta muusikasse, metafüüsikasse ning okultismi saladustesse. 15- aastaselt sai temast San Francisco Balleti sümfooniaorkestri teine oboist. Tüdinenud koolist, katkestas LaVey õpingud gümnaasiumi esimesel aastal. Ta jättis koolitee pooleli ning ühines Clyde Beatty tsirkusega. Seal hakkas ta tööle puuripoisina: söötis – jootis lõvisid ja tiigreid. Loomade treener Beatty märkas, et LaVeyle meeldib suurte kassidega töötada ning tegi temast enese assistendi.
Juba lapsepõlvest peale meeldisid LaVeyle kunstid ja kultuur. Seepärast ei olnud ta eriti rahul sellega, et peab kiskjaid treenima ning Beatty assistendina nendega areenil töötama. 10-aastaselt oli ta õppinud kuulmise järgi klaverit mängima. Nüüd oli sellest palju kasu, kuna tsirkuse klaverimängija oli end enne etendust täis kaaninud ega olnud võimeline etendusel mängima. LaVey pakkus ennast asemele ning tuli oma ülesandega hästi toime. Selgus, et ta teadis muusikast rohkem, kui endine mängija ning ta ka musitseeris tunduvalt paremini. Beatty vallandas joodiku ning tegi LaVeyst tema asemiku.LaVey saatis oma muusikaga nn. inim – kahurikuuli ning Wallandase köietantsijaid.
Saanud 18-aastaseks, lahkus LaVey tsirkusest ja liitus karnevaliga. Temast sai mustkunstniku assistent. Ta õppis hüpnoosi ja okultismi ning oli väga omapärane inimene. Üheltpoolt töötas ta keskkonnas, kus elu näitas oma tooremat külge – ilmalik muusika , saepuru , metsloomade hais , etendused, kus üks sekund valearvestust tähendas õnnetust ja surma, etteasted mis nõudsid noorust ja jõudu ning praakisid välja need, kes vanaks jäid, maailma täis füüsilist põnevust, millel oli maagiline mõju. Teisest küljest tegeles ta maagiaga, mis asus väljaspool inimmõistust. Võib-olla mõjutas see omapärane isiksuste kombinatsioon seda, millisena ta hakkas nägema inimlikkust, mängides orelit karnevali kõrvaletendustel.
„Laupäevaõhtuti”, meenutas LaVey ühel meie pikkadest jutuajamistest, „nägin ma mehi ihalevalt poolpaljaid karnevali tantsutüdrukuid vaatamas ning järgmisel hommikul nägin ma teisel pool karnevaliplatsi, kus ma evangelistide jutlusel orelit mängisin, neidsamu mehi oma naiste ja lastega pattude ning himura loomuse eest andestust palumas. Järgmisel laupäevaõhtul olid samad mehed aga jälle tantsijaid vaatamas või kuskil mujal oma ihasid rahuldamas
Siis ma sain aru, et kristlaste kirik põhineb silmakirjalikkusel ning et inimese ihar iseloom lööb alati välja, ükskõik kui puhastatud või läbipiitsutatud ta Hüvakäeraja religiooni poolt ka poleks”
Siiski ei taibanud LaVey tollal, et ta oli teel formuleerima uut religiooni, mis oleks vastujõuks kristlusele ja selle juudi pärandile. See oli tegelikult väga vana religioon , palju vanem, kui kristlus või judaism. Aga seda polnud veel kunagi formuleeritud, sisendatud inimestesse mõtete ja rituaalide kaudu. Just selle rolli sai endale LaVey 20. sajandil.
Pärast abiellumist 1951. aastal jättis 21-aastane LaVey maha imelise karnevalimaailm ja hakkas elama vaikset perekonnaelu . Elu keerdkäigud viisid ta lõpuks ametini, mis esmakordselt ta elus ei olnud vastuolus kiriklike tavadega. Temast sai San Francisco politseifotograaf. Kuid nagu hiljem selgus, oli ka sel tööl oma osa selles, et LaVeyst sai satanismi, kui elustiili kujundaja.
„Ma nägin inimloomuse kõige verisemat ja julmemat külge,” meenutas LaVey ühel meie jutuajamisel. „Inimesed, keda olid tulistanud hullumeelsed ja pussitanud nende endi sõbrad, väikesed lapsed, paisatud rentslisse autode poolt, mille juhid talitasid põhimõttel alla ajada ja jalga lasta. See oli vastik ja masendav. Küsisin endalt, kus on jumal. Ma hakkasin põlastama inimeste vagatsevat suhtumist vägivalda. Nad peitusid alati sõnade selline oli Jumala soov taha.”
Pärast kolmeaastast fotograafitööd lahkus LaVey politseist ning hakkas uuesti orelit mängima. Ta mängis teatrites ja ööklubides, jätkates samal ajal oma õpinguid musta maagia vallas. Kord nädalas pidas ta loenguid kummitustest, ekstrasensoorsetest võimetest, unenägudest, vampiiridest, libahuntidest ennustustest, tseremoniaalsest maagiast ja paljust muust. Need loengud huvitasid paljusid teadlasi, kunstnikke ja ärimehi. Lõpuks kasvas neist loenguist välja Maagiline Ring.
Ringi peaülesanne ei olnud kokku tulla ning sooritada rituaale, mida LaVey oli avastanud või ise loonud. LaVey kogus kirjandusteoseid, mis kirjeldasid Musta Missat ja teisi tseremooniaid, mida praktiseerisid sellised grupid, nagu Knights Templar 14. sajandi Prantsusmaal ning Hell Fire Club ja Golden Dawn 18.-19. sajandi Inglismaal Nende rühmituste eesmärk oli teotada ja naeruvääristada kristlikku kirikut ning anduda Saatanale, kes oli nende jaoks inimesekujuline jumalus ning vastand kristliku kiriku jumalale . LaVey arvates ei olnud Saatan see. Tema meelest oli Saatan küllaltki tume, peidetud loodusjõud, mis vastutas maiste sfääride ees, jõud, mida teadus ega religioon pole uutnud seletada. LaVey Saatan on progressi vaim, kõigi suurte, inimkonna arengule ja edusammudele kaasa aitavate liikumiste hing. Ta on vabadusse juhtivate mässude algataja. Ta on kõigi vabastavate ketserluste kehastus.
1966. aastal aprilli viimasel päeval, kõige tähtsamal maagia ning nõiduste pühal volbriööl ajas LaVey oma pea kiilaks ning kuulutas Saatanakiriku asutatuks. Et olla nagu preester, pani ta kaela preestrite kaelasideme. Sellega nägi ta välja peaaegu nagu pühamees. Aga ta tshingis-khaanilikult kiilas pea, kitsehabe ning kitsad silmad andsid talle vajaliku deemonliku ilme preestritööks Saatana maapealses kirikus.
LaVey rääkis mulle, et oma asutuse kirikuks nimetamine võimaldas tal järgida elu lihtsat valemit: üks osa vägivalda, üheksa osa sotsiaalset austust … LaVey põhiülesanne oli koguda kokku ühtemoodi mõtlevad inimesed, et nende energia abil üles äratada looduse tume jõud, mida kutsutakse Saatanaks.
LaVey märkis, et kõik teised kirikud põhinevad vaimu kummardamisel ning liha ja intellekti salgamisel. Ta arvas , et maailm vajab kirikut, mis taastaks inimeste mõistuse, iharad sovid ning pidutsemistahte.
Ta hakkas mõistma, et Musta Missa vana kontseptsioon – pilgata kristlust – on aegunud. Tema võrdles seda surnud hobuse kannustamisega. Selle asemel, et alandada teenistustel kristlaste moodi enesehinnangut ning suruda maha kurje vaime ja tähistada nende taasilmumist, alustas LaVey Saatanakirikus psühhodraamade elustamisega.
Kristlaste kirikus toimus revolutsioon usuliste riituste ja traditsioonide vastu. Oli popp kuulutada: „Jumal on surnud” . Seepärast töötas LaVey välja alternatiivsed ütlused, mille ta iidsete tseremooniatena üles ehitas. Ainus vahe oli selles, et ta asendas negatiivse ütlemise positiivse pühitsemise ja puhastusega: saatanlikud pühad mis pühitsesid lihalikke rõõme, saatanlikud matused, kust puudusid vagatsevad labasused, orgiad, mis aitasid inimestel leida rahuldust seksist , hävitusrituaalid, mis võimaldasid Saatanakiriku liikmeil triumfeerida oma vaenlaste üle.
Erilistest üritustest nagu ristimine , pulmad ja matused, mis olid pühendatud Saatanale, kirjutas press harukordselt palju, kuigi keegi polnud seda palunud. 1969. aastaks hakkasid ajalehed ja ajakirjanikud saatma üha rohkem oma reportereid satanismist kirjutama. Reportereid tuli üle Vaikse ookeani Tokyost ning üle Atlandi ookeani Pariisist.
Foto, millel kujutati pooleldi leopardinahkadega kaetud alasti naist täitmas altari ülesannet, avaldati peaaegu kõigis päevalehtedes. See oli isegi Los Angeles Times’i esiküljel. Tänu ajakirjandusele levis uudis Saatanakiriku grottide liikumisest üle maailma, tõestades veel kord, et Saatan on elus ning väga paljude inimeste seas populaarne .
LaVey ütles kõigile, kes teda kuulata tahtsid, et Saatan ei ole talle ning ta järgijatele selline nagu on kujutatud tema stereotüüpi – saba ja sarvedega mees punastes liibuvates riietes, sõnnikuhark käes. Nende jaoks on ta rohkem looduse tume jõud, mile mõistmiseni inimesed alles hakkavad jõudma. Aga kuidas viis LaVey kooskõlla oma välimuse ja seletuse? Ta ise
kandis vahel musta mungarüüd kapuutsiga , millel olid sarved . LaVey vastas sellele küsimusele nii: „Inimestele on vaja rituaale ja sümboleid, nagu need on pesapallis, kiriklikel teenistustel või sõjaväes. Sümbolid on neile kui liiklusmärgid, mis aitavad asju mõista.” Vaatamata sellele tüdines LaVey varsti neist mängudest.
LaVeyd tabas ka ebaedu . Esiteks kurtsid ta naabrid täiskasvanud lõvi üle, keda ta kui kodulooma pidas, ning ta pidi lõvi kohalikule loomaaiale annetama. Järgmiseks suri üks LaVey kõige pühendunum nõid Jayne Mansfield needuse tõttu, mille LaVey oli pannud Jayne’i tööandja, advokaat Sam Brody perekonnale erinevatel põhjuste, millest ma kirjutasin raamatus Saatana kättemaksja. LaVey oli Jayne’i mitu korda hoiatanud, et ta tuleks Brody juurest ära, ning pärast neiu surma langes ta depressiooni.
See oli 60. aastatel juba teine Hollywoodi seksisümboli surm, kellega LaVey intiimselt seotud oli. Ka Marilyn Monroe oli 1948. aastal ühel lühikesel, kuid olulisel perioodil LaVey armukeseks. See oli siis, kui LaVey lahkus karnevalist ning mängis Los Angelese striptiisibaarides orelit.
Kõige tipuks tüdines LaVey oma kiriku liikmetele meelelahutuse ja puhastuse organiseerimisest. Ta oli just üles leidnud Euroopa sõjaeelsete okultistide vennaskondade viimsed jäänused. Ta omandas kiiresti nende filosoofia ja salajased rituaalid , mis pärinesid Hitleri- eelsest ajast, ning tal oli vaja aega, et uurida, kirjutada ja välja töötada uued põhimõtted. Ta oli juba pikka aega katsetanud ning lisanud põhimõtteid mahukale geomeetrilisele mõistele, mida ta ise nimetas trapetsoidi seaduseks (sellega ta mõnitab narre, kes hauguvad vale puu all).
LaVeyd hakati soovima kõnemeheks ning külaliseks raadio- ja telesaadetesse. Teda otsisid ka TV- produtsendid ning filmide loojad, kes soovisid saada tehnilist abi Saatanast rääkivate filmide tegemisel. Vahel oli LaVey ka näitleja. Sotsioloog Clinton S. Sanders on öelnud: „…mitte ühelgi teisel okultistil pole olnud sellist võimu satanismi kajastavate filmide tegemisel, kui seda on olnud Anton Szandor LaVeyl. Rituaalid ja varjatud sümbolism on kesksed elemendid LaVey kirikus ning filmides , kus ta on saanud okultistlikke rituaale kujundada, on need täis traditsionaalseid okultistlikke sümboleid. Sümbolite rühk Saatanakirikus on katse koondada inimeste emotsionaalseid jõude. Niiviisi ilustatud rituaalsuses, mis on keskne LaVey filmides, võib näha vahendit, mis aitab kinopubliku emotsionaalset kogemust kaasa kiskuda ja koondada.”
Lõpuks otsustas LaVey viia rituaalid ja teised organiseeritud tegevused Saatanakiriku grottidesse üle maailma ning pühendada ennast kirjutamisele, loengute pidamisele ja õpetamisele. Ja loomulikult oma perekonnale: naisele Dianale – blondile iludusele, kes oli saatanakiriku ülempreestrinna, tütrele Karlale, kes kriminoloogiaõpilasena veel palju aega satanismist loenguid pidades, ja teisele tütrele, Zeenale, kes oli jäänud inimestele meelde mudilasena, kelle ristimist Saatanakirikus pildistati ning kes nüüd on arenenud kauniks teismeliseks ning meelitanud enda ümber aina kasvava karja hunte – mitmesuguseid mehi.
Sellel rahulikul sugulastele pühendatud perioodil kirjutas LaVey raamatud, mis said väga populaarseks ning mis toimisid teerajajatena. Esimene neist oli Saatanlik Piibel. Teine raamat Saatanlikud rituaalid tõi päevavalgele sünge ja kompleksse materjali, mille LaVey oli saanud oma üha rohkematest allikatest. Lõpuks kolmas raamat Taielik Nõiakunst, mis oli bestseller Itaalias, kuid kahjuks keelduti selle avaldamisest Ameerikas.
LaVey jagas ennast organiseeritud kiriku tegevuse ning üle maailma levitatavate raamatute kirjutamise vahel. See tõi kaasa Saatanakiriku liikmete arvu suurenemise. Satanismi kasvav populaarsus pani religioosseid rühmi rääkima hirmulugusid, et Saatanliku Piibli läbimüük kolledžiõpilaste seas on oluliselt suurem, kui kristliku piibli läbimüük ning et Saatanlik Piibel on peasüüdlane noorte ärapöördumises kristlusest .
Kindlasti pidas paavst Paul silmas LaVeyd kui ta 1974. aastal ühel oma proklamatsioonil kuulutas, et Saatan on elus ning kehastunud ühes inimeses – elavas, tuld purskavas ja kurjust levitavas karakteris. LaVey tuletas meelde, et inglise keeles on kurjus ( evil ) tagurpidi lugedes elu( live ) ning et elu peab nautima ja oma harjumustele anduma. Ta vastas paavstile ning teistele religioossetele gruppidele nii:
„Inimesed, organiseeritud ja rahvad teenivad meie pealt miljoneid . Mida nad teeksid ilma meieta? Ilma Saatanakirikuta poleks neil kelle kallal õiendada, poleks kedagi, kes võtaks enda peale süü kõige halva eest, mis siin maailmas juhtub. Kui paavst tõesti mõtleb nii, nagu ta räägib, siis poleks tohtinud asju nii suureks puhuda. Mida sa tõeliselt peaksid uskuma on see, et jumalamehed on petturid ning neil on tõeliselt hea mee, et me olemas oleme, et nad saaksid oma äranägemise järgi meid ära kasutada. Me oleme äärmiselt väärtuslik kaubaartikkel. Me oleme aidanud ärisid, viinud majanduse tõusuteele ning mõned miljonid dollarid, mille oleme tekitanud, on läinud kristlaste kirikusse. Üheksas Saatanlikus Deklaratsioonis oleme korduvat tõestanud, et kirik ning lugematud indiviidid ei saa eksisteerida ilma Saatanata!”
Selle eest peab kristlik kirik maksma oma hinda. Sündmused, mida LaVey ennustas Saatanliku Piibli esimeses väljaandes, on juba käes. Allasurutud inimesed on purustanud oma ahelad . Seks on hakanud plahvatuslikult aina populaarsemaks muutuma . Inimeste libiido on vabastatud: see on kinodes, kirjanduses, tänavatel, kodudes. Inimesed tantsivad alasti. Nunnad on jätnud sinnapaika oma traditsioonilised kombed, paljastades oma jalgu , ning tantsivad pühal Rock-Missal.
Lavey arvas, et ta on esile kutsunud mingi nähtuse. Maailmas on lõputu vajadus meelelahutuste, hõrkude roogade, veinide , seikluste ja rõõmude järele just nüüd ja praegu. Inimkond ei ole enam nõus ootama hauatagust õndsat elu, mis on lubatud autasuks patust puhastele ning süütutele ehk teisisõnu – lihasuretavale üksluisele vaimule. Tahetakse uuspaganlust ja hedonismi ning nendest uskudest on pinnale kerkinud palju suurepäraseid indiviide – arste, advokaate, õpetajaid, kirjanikke, börsimaaklereid, näitlejaid, meediategelasi. Nad kõik on huvitatud sellest, et see kõigist läbitungiv religioon formaliseeritaks ning jäädvustataks elusuunana.
Satanismil ei ole lihtne sulanduda ühiskonda, mida on nii pikalt valitsenud puritaanlikud eetikareeglid. Satanismis pole võltsi ligimesearmastust ja kedagi ei sunnita oma naabrit armastama . Satanism on jõhkralt omakasupüüdlik ja loomalik filosoofia.
Ta põhineb usul, et inimesed on pärilikult omakasupüüdlikud ja vägivaldsed loomad, et elu on darwinlik heitlus enamkohastunu ellujäämise nimel ning et maailma valitsevad need, kes selles lõputus võitluses, mis käib igas džunglis, võitlevad, et võita – kaasa arvatud selles urbaniseerunud ühiskonnas. Põlasta seda loomalikku välimust, kui tahad , see põhineb juba sajandeid tõelistel oludel, mis eksisteerivad siin maailmas ning me pärime need tõenäolisemalt kui müstilised piimajõed ja pudrumäed, mida on kuulutanud kristlaste piibel.
Saatanlikus Piiblis on Anton LaVey satanismi filosoofia palju sügavamõttelisemalt lahti seletatud, kui ükski tema eelkäija Pimeduse Kuningriigis. Lavey kirjeldas detailselt uuendusi, mis ta rituaalides oli teinud, et realistide kirikut luua. Juba Saatanliku Piibli esimese väljaande ilmumine tegi selgeks, et inimesed tahavad seda raamatut lugeda, õppida, kuidas satanistlikke grupeeringuid rajada ja maagilisi rituaale läbi viia. Saatanlik Piibel ning Saatanlikud Rituaalid on ainukesed raamatud, mis näitavad kõige usutavamal ja asjalikumal moel, kuidas seda kõike teha saab. On olnud palju jäljendajaid, kes pole kunagi õppinud ära kõike, mida peaks, ning kui ka võrrelda LaVey valgustavat tööd ja viletsaid pinnapealseid jäljendajaid, saab kohe selgeks, et enam pole petturitel mingit turgu.
Tõendused on kõigile selged, kes vähegi viitsivad vaadata. A.S. LaVey tõi Saatana kapipõhjast välja ning Saatanakirik on algallikaks nüüdisaegsele satanismile. See raamat võtab kokku mõlemad teated . Nii need, mis olid minevikus, kui ka need, mis on praegu ja tulevikus. Ta võtab kokku nende mõlema väljakutse ning inspiratsiooni, mis on praegu sama päevakohane, kui see oli siis, kui see raamat kirjutati!
San Francisco
25. detsember, 1976(XI Anno Satanas)
Saatanlik Piibel
SISSEJUHATUS
See raamat on kirjutatud seepärast, et iga brošüür ja paber, iga „salajane” kirjutis, kõik „ülihead tööd” nõidusest (mõningate eranditega) pole midagi muud, kui vagatsev pettus – süüst tingitud ekslemised ja varjatud jama, mille on kirjutanud maagilise õpetuse kroonikud , kes pole võimelised esitama või ei soovi käsitleda teemat objektiivsest vaatepunktist. Kirjanik kirjaniku järel püüab valge ja musta maagia piire määrata. Neil on õnnestunud asi nii keeruliseks muuta, et tulevane maagiaõpilane teeb end lolliks, kui liigutab mõttetult laua kohal Quija planšetti, seisab pentagrammi sees lootuses näha deemonit, loobib jõuetult
I-hingi raudrohurootse või halvaks läinud soolapulki, segab kaarte, et ennustada tulevikku, mis on igasuguse mõtte kaotanud, osaleb seminaridel, mis tema enesehinnangule ja ka rahakotile halvasti mõjuvad, ühesõnaga teeb ennast täielikuks idioodiks kõigi nende silmis , kes teavad!
Tõeline maag teab, et salajased raamaturituaalid kubisevad hirmunud vaimu habrastest jäänustest, targutavatest enesepettuseteemalistest ajakirjadest, idamaise müstika segastest reeglitest. Juba liiga kaua on saatanlikku maagiat ja filosoofiat kirja pannud parempoolse teeraja metsiksilmsed kirjanikud .
Iidne kirjandus on ajude hirmust ja kaotusest tingitud mädanemise kõrvalprodukt, kirjutatud tahtmatult nende toetuseks, kes tegelikult Maad valitsevad ja kes oma põrgutroonidel vastiku lõbususega irvitavad.
Põrgu leegid põlevad heledamalt tänu uuele sädemele, mis on tulnud nendest ähmastest valeinformatsioonidest ja võltsennustustest.
Siit raamatust leiad sa tõe ja fantaasia . Üht on vaja, et teine saaks eksisteerida, kuid ükski neist ei tohi oma olemuse poolest arusaamatuks jääda. Kõik, mida näed ei pruugi sulle alati meeldida, kuid sellest hoolimata sa näed seda!
Siin on sulle saatanlik mõte tõeliselt saatanlikust vaatenurgast.
The Church of Satan
San Francisco, Walpurgisnacht 1968
PROLOOG
Hüvakäeraja jumalad on terve maailma ajaloo vältel tülitsenud ja vaielnud. Kõik nende preestrid ja jutlustajad on üritanud leida tarkust omaenda valedes. Religioosse mõtlemise jääaeg saab selles suures inimliku eksistentsi plaanis kesta vaid teatud aja. Tarkuse jumalatel on olnud oma saaga ning nende rahuriik on saanud tõelisuseks. Igaüks oma „ jumaliku ” paradiisiteega on süüdistanud teisi ketserluses ja vaimses taktituses. „Niebelungide laul” kannab endas needust, kuid ainult seepärast, et need, kes seda otsivad, mõtlevad ise mõistetes hea ja halb – olles ise alati head. Jumalad on minevikus muutunud nende endi kuradite sarnaseks, et ellu jääda. Jõuetult mängivad nende preestrid kuradimänge, et täita oma palvemajad ning maksta templite eest võetud laene . Paraku on nad liiga kaua uurinud „õiglust” ning neist on saanud väga kehvad ja asjatundmatud kuradid. Nii nad siis ühendavad kõik „vennalikus” üksmeeles käed ja lähevad meeleheites viimseks suureks kokkutulekuks Valhallasse. Koidab jumalate langus. Öised kaarnad on välja lennanud, et kutsuda Lokit, kes on kõrvetava kolmhargiga Põrgu Valhalla leegitsema süüdanud. Hämarus on saabunud. Uue valguse hõõgus on sündinud ööst. Lucifer on taas kord tõusnud kuulutades: „See on Saatana aeg! Saatan valitseb maailma!” Ebaõigluse jumalad on surnud. See on maagia ja rüvetamata tarkuse hommik. Liha võimutseb ning selle auks ehitatakse uus võimas tempel. Enam ei pea inimese lunastus sõltuma tema ennastsalgavusest. Saab teatavaks, et liha ja elavate maailm on suurim ettevalmistus kõigiks igavesteks naudinguteks.
SEGIE SATANAS!
AVE SATANAS!
HAIL SATAN!
ÜHEKSA SAATANLIKKU DEKLARATSIOONI
  • Saatan esindab naudingut karskuse asemel.
  • Saatan esindab elulist eksistentsi vaimse unistamise asemel.
  • Saatan esindab rüvetamata elutarkust silmakirjaliku enesepettuse asemel.
  • Saatan esindab teeneid neile, kes seda väärivad, selle asemel et raisata armastust tänamatutele.
  • Saatan esindab kättemaksu teise põse ettepööramise asemel.
  • Saatan esindab vastutustunnet vastutusvõimelistele, vaimsete vereimejate pärast muretsemise asemel.
  • Saatan esindab inimest ühe loomana, vahest isegi paremana, kuid sageli siiski tunduvalt halvemana kui need neljakäpakil jalutajad. Olendina, kes oma jumaliku hinge ja intellektuaalse arengu tõttu on muutunud kõige pahelisemaks ja õelamaks elajaks maailmas.
  • Saatan esindab kõiki surmapatte, kuna nad kõik on juhitud füüsilisest, vaimsest või emotsionaalsest heaolust.
  • Saatan on olnud Kristliku kiriku parim sõber, sest ta on hoidnud seda tegevuses kõigi nende aastate vältel.
    (TULI)
    SAATANA RAAMAT
    PÕRGULIK DIATRIIB
    Saatanliku Piibli esimese osa eesmärk ei ole jumalat teotamine. Selle raamatu sisu võib ennemini määratleda kuratliku meelepahana. Saatanat on jumalamehed läbi aegade järelejätmatult ja halastamatult rünnanud. Kunagi pole olnud võimalust, lühimatki väljamõeldist, et „Pimeduse Prints ” saaks rääkida samal viisil, kui „õiglase jumala” kõnemehed. Mineviku kirjamehed on hea ja kurja omavoliliselt defineerinud nõnda, kuidas neile on rohkem sobinud, ning nad on rõõmsalt hävitanud ja unustusehõlma lükanud igaühe, kes ei ole nende valedega nõustunud – olgu nad nende valedest avalikult rääkinud või siis neist vaid mõelnud. Kui nende jutt halastusest kehtiks Põrgu Isanda kohta, muutuks see jutt silmakirjalikuks ja oleks ääretult vale, võttes arvesse raudset tõde, et ilma Saatana ja satanistideta kukuks nende usk kokku. On kurb, et allegoorilise isiku vastu, kes on vastutav teiste uskude edukuse eest, võideldakse kõige vihasemalt – ja võitlevad need, kes ise kõige vagamalt ausa mängu reegleid õpetavad! Kõigi sajandite vältel, mil Saatanat on vaikima sunnitud, pole ta kunagi oma kahjustajatele samaga vastanud. Ta on igal ajal dzhentelmeniks jäänud kuigi need, keda ta toetab, teevad vaid suuri sõnu ja jampsivad. Ta on näidanud ennast kui eeskujulikku kaitsjat, kuid nüüd ta tunneb, et on aeg tõusta. Ta on otsustanud, et on aeg võlad tagasi nõuda. Enam pole vaja pakse silmakirjalikkuse seaduseraamatuid, et õppida veel kord ära džungliseadus. Selleks läheb vaja ainult väikest õhukest diatriibi.. Iga salm on Põrgu. Iga sõna on tulekeel. Põrgutuli põleb raevukalt…ja puhastavalt! Loe seda ja õpi ära seadused.
    SAATANA RAAMAT
    I
  • Ses terase ja kivi kõledas kõrbes tõstan ma häält sul kuulmiseks. Itta ja Läände ma kuulutan. Põhja ja lõunasse annan ma märku: häving nõrkadele, küllus tugevatele!
  • Avage oma silmad ja saage nägema, oo hallitanud meeltega mehed; kuulake mind te segaduses miljonid!
  • Sest ma esitan väljakutse maailma elutarkusele, panen proovile inimeste ja Jumala seadused.
  • Ma nõuan näha teie kuldseid reegleid ning küsin, miks ja milleks on teie kümme käsku.
  • Teie loodud ebajumalate ees ma kummardama ei nõustu ja tema, kes on öelnud sina ei pea mitte, on minu surmavaenlane!
  • Kastan oma sõrme teie võimetu ja hullumeelse lunastaja vesisesse verre ning kirjutan tema okastest rebitud laubale: TÕELINE kurjuse isand , orjade kuningas.
  • Ükski luitunud vale ei ole mulle tõeks; ükski lämmatav dogma ei kammitse mu sulge !
  • Ma murran end lahti kõigist tavadest , mis ei vii mind maise edu ega õnneni!
  • ma tõstan rünnakul tugevate võitluslipu!
  • Ma vaatan teie peljatud Jehoova klaasistunud silmisse ja kitkun teda habemest; ma tõstan tapri ja lõhestan tema ussidest järatud kolba!
  • Ma pühin minema lubjatud haudade võika sisu ja naeran pilkava vihaga!
    II
  • Vaadake, mida kujutab krutsifiks? Kaame võimetus puul rippumas.
  • Ma kahtlen kõiges. Seistes teie suurimate moraalsete dogmade mädanevate fassaadide ees, kirjutan ma neile põlastuse leegitsevas keeles: vaata ja näe; kõik see on võlts!
  • Kogunege mu ümber, oo teie, kes te trotsite surma, ja maa ise saab teie päralt!
  • Liiga kaua on lastud surnud käel kammitseda elavat mõtet.
  • Liiga kaua on olnud õige ja vale, headus ja kurjus valeprohvetite poolt pea peale pööratud.
  • Ühtegi tõekspidamist ei tohi omaks võtta vaid selle „jumaliku” olemuse tõttu. Religioonides peame me kahtlema. Ühtegi moraalset dogmat ei tohi me pimesi tunnistada, ei ühtegi mõõdupuud jumaluseks tõsta. Moraalikoodeksite olemuses pole midagi püha. Nagu ammuste aegade puuslikud, nii on ka need inimeste loodud, ning mida inimene on loonud, seda suudab ta ka purustada.
  • Tema, kes ei ole kiire kõike uskuma, on mõistuselt suur sest usk vaid ühte võltsi põhimõttesse on kõigi ebateadmiste alus.
  • Iga uue ajastu peamine kohus on tõsta kõrgesse uusi inimesi, lausuma nende vabadusi, juhtima neid materiaalse edu poole – rebima tükkideks surnud tavade roostes ahelad ja tabad, mis on takistuseks kogu arengule. Ideed, mis võisid tähendada elu, lootust ja vabadust meie esiisadele, võivad tähendada hävingut, orjust ja autut lõppu meile.
  • Ajastute muutudes ei seisa ükski inimideaal kindlalt jalul.
  • Seetõttu – mil eales on vale end trooninud, purustagu see kaastunde ja kahetsuseta, sest valskuse valitsuse all ei õitse miski.
  • Saagu kanda kinnitanud sofismid troonilt tõugatud, välja juuritud, põletatud, ja hävitatud ning saagu taastatud ülla mõtte ja käitumise hinnatud väärtus!
  • Mil iganes oletatav tõde on osutunud väljamõeldiseks, visakem see pikema jututa pimedusse , sinna, kus on surnud jumalad, surnud impeeriumid, surnud filosoofiad ja muu tarbetu rämps!
  • Ohtlikem troonitud valedest on see püha, jumalik ja eelistatud vale – vale, mida igaüks peab ülimaks tõeks. See on kõigi teiste vigade ja eksiarvamuste viljakas ema. See on mõttetuste hüdrapäine tuhande juurega puu. See on ühiskonna vähk!
  • Vale, mis on tuntud valena, on juba pooleldi võidetud, kuid vale, mida ka teadjad inimesed võtavad kui tõde – vale, mida lastele antakse koos emapiimaga – on ohtlikum kui vargsi hiiliv katk!
  • Levinud valed on alati isikuvabaduse kõige võimsamad vaenlased. Nende vastu võitlemiseks on vaid üks tee: lõigake need välja, nagu lõikaksite vähkkasvajat. Murdke nende ladvad, põletage nende juured. Hävitage need või hävitavad nemad meid!
    III
  • Armasta oma ligimest olevat ülim seadus. Kuid milline võim selle nii seadis? Millisel mõistlikul alusel armastuse kummardamine põhineb? Miks ei peaks mina oma vaenlasi vihkama ? Kui ma neid armastan, kas ei heida see mind nende meelevalda?
  • Kas teineteisele head teha on vaenlaste loomu järgi? MIDA TÄHENDAB HEA?
  • Kas suudab verine räsitud ohver armastada verest nõretavaid lõugu, mis tükk tüki haaval tema ihu rebivad?
  • Kas me pole siis loomult kiskjad ? Kui inimesed ei kohtleks üksteist röövsaagina, kas suudaksid nad siis ellu jääda?
  • Kas pole iha tõesem väljend kirjeldamaks armastust inimrassi jätkumist silmas pidades? Kas pole armastus lipitsevates kirjatükkides vaid ilus väljend suguakti kirjeldamiseks? Või oli suur õpetaja kohimeeste ülistaja?
  • Armastada oma vaenlasi, teha head neile, kes sind põlgavad ja ära kasuavad – kas pole see end peksja ees selili heitva koera põlastusväärne filosoofia?
  • Vihka oma vaenlasi kogu südamest ja kui keegi lööb sind ühele põsele , ANNA HOOP tema omale! Purusta ta armu andmata, sest enese alalhoid on kõrgeim seadus!
  • Tema, kes pöörab teise põse, on arg koer!
  • Vasta hoobile hoobiga, põlgusele põlgusega, hukatusele hukatusega täiel määral ja rohkemgi ! Silm silma, hammas hamba vastu, jah, neljakordselt , sajakordselt! Tee endast oma vaenlase suurim õudus! Nii on tal oma teed minnes hulk uut elutarkust, mille üle mõtiskleda, millest õppust võtta. Sel moel austatakse sind igal ajal, ning su hing, su surematu hing elab edasi – mitte kauges uduses paradiisis , vaid neis inimestes, kelle austuse sa pälvisid.
    IV
  • Elu on suurim nauding , surm suurim karskus . Seepärast võtke elult viimast – SIIN JA PRAEGU!
  • Ei ole olemas hiilgavat Paradiisi , ei ole Põrgut, kus patused põlevad, Siin ja nüüd on meie piinade tipp! Siin ja nüüd on meie ülim õnn! Siin ja nüüd on meie võimalus! Kasuta seda päeva, seda tundi, sest lunastajat ei ole!
  • Ütle endale: „Mina olen iseenda lunastaja.”
  • Peata need, kes püüavad sind taga kiusata! Heida häbisse need, kes su langust sepitsevad! Lase neil olla kui sõklail keeristormis, ning kui nad on langenud, rõõmusta omaenda lunastuses!
  • Siis küsivad su luud kord uhkusega: „Kes on veel minusarnane? Kas ei olnud ma oma vaenlaste jaoks liiga tugev? Kas ma ei pühitsenud iseennast oma mõistuse ja ihu läbi?”
    V
  • Õndsad on tugevad, sest nende päralt on maised kuningriigid ; neetud on nõrgad, nende päralt olgu ike!
  • Õndsad on võimukad, sest neid austatakse ja kardetakse inimeste seas; neetud on jõuetud, saagu nad minema pühitud!
  • Õndsad on julged, sest neist saavad maised isandad ; neetud on alandlikud, olgu nad sõrgade alla sõtkutud!
  • õndsad on võidukad, sest võit on kõigi õiguste alus; neetud on kaotajad, jäägu nad igaveseks alamateks!
  • Õndsad on karmikäelised, sest nende eest pagetakse paanikas; neetud on vaimus nõrgad, nendele süljatakse põlgusega!
  • Õndsad on surmapõlgavad, sest nende aeg siin ilmas on pikk; neetud on teisel pool hauda parema elu ootajad, saagu nad hukka vaestena keset küllust!
  • Õndsad on võltsi lootuse hävitajad, sest nemad on tõelised Lunastajad; neetud jumalakummardajad, neid peab pügama, kui lambaid !
  • Õndsad on sangarlikud, sest nende osaks saavad suured rikkused; neetud on hea ja kurja uskujad, kartku nad ka oma varju!
  • Õndsad on need, kes usuvad sellesse, mis neile kasulik, sest nende meeli ei valitse iial õudus; neetud on Jumala tallekesed, veristagu nad valgemaks, kui lumi!
  • Õnnis on mees, kellel on vaenlasi, sest nemad teevad temast kangelase; neetud on see, kes teeb head neile, kes teda põlgavad, teda peab jälestama!
  • Õndsad on need, kes vaimult suured sest nemad ratsutavad tormituultel; neetud on need kes õpetavad valet tõe ja tõde vale pähe, nemad olgu põlastusväärsed!
  • kolmekordselt neetud on nõrgad, kelle ebakindlus teeb nad nurjatuks, nemad teenigu ja kannatagu!
  • Enesepettuse ingel pesitseb moraalijüngrite hingedes, igavese õnne ja võimu tuli satanisti hinges !
    (ÕHK)
    LUCIFERI RAAMAT
    VALGUSTUS
    Rooma jumal Lucifer oli tule kandja, õhu vaim ja valguse kehastus, kristlaste mütoloogias aga samastati ta kurjusega. Seda võis oodata ainult selliselt religioonilt, mille enda olemasolu on rajatud segastele definitsioonidele ja võltsidele väärtustele.
    On aeg asjad korda seada. Võltsmoraali nõuded ja varjatud vead peavad saama parandatud. Nii meelelahutuslikud, kui need lood Saatana kummardamisest ka poleks, tuleb neis ära tunda igasugune absurdsus. On öeldud, et tõde teeb inimesed vabaks. Tõde üksi pole kunagi kedagi vabastanud. See on ainult eksiarvamus, mis toob vaimse vabaduse. Ilma selle imelise eksiarvamuseta oleks uks, mille kaudu Tõde välja pääseb, tihedalt suletud. See jääks läbimatuks ka tuhande Kuradi kõige tarmukamale püüdlusele sealt läbi murda. Kui mõistetavalt nimetab Piibel Põrgu ainuvalitsejat Valede Isaks – see on suurepärane näide isiksuse ümberpööramisest. Kui usutavaks iganes ei peetaks teoloogia süüdistust, et Saatan esindab valelikkust, peab kindlasti ütlema, et see oli tema, mitte Jumal, kes lõi kõik vaimsed religioonid ja kes kirjutas kõik pühad piiblid ! Kui üks eksiarvamus järgneb teisele, siis aja jooksu neist kuhjunud mull lõhkeb. Neile kes juba kahtlevad oletatavates Tõdedes, on see raamat ilmutuseks. Lucifer tõuseb. Nüüd ja praegu on aeg kahtlusteks! Valelikkuse mull on lõhkemas ja see on kogu maailmale märgiks, et igaühe lunastus sõltub tema ennastsalgavusest. Ja saab teadmiseks, et maailmas elatud aeg on suurim ettevalmistus kõigiks igavesteks naudinguteks.
    - TAGAOTSITAV! –
    JUMAL
    ELUSALT VÕI SURNULT
    Üsna tihti arvatakse, et satanistid ei usu Jumalasse. Jumala mõiste on aegade jooksul nii palju muutunud, et satanist valib neist endale sellise, mis talle enim meeldib. Rohkem, kui jumalad on loonud inimesi, on inimesed loonud enda jaoks jumalaid. Ühtede jaoks on Jumal lahke , teiste jaoks hirmuäratav. Satanisti jumal (ükskõik, mis nimega teda ka ei kutsutaks) on looduse tasakaalustavaks jõuks ning pole seotud kannatustega. See võimas jõud, mis läbib ja tasakaalustab universumit, on liialt umbisikuline ja objektiivne, et hoolida meie väiksel planeedil elavate luust ja lihast olendite muredest ja rõõmudest.
    Igaüks, kes peab Saatanat kurjuseks peaks mõtlema kõigile neile meestele, naistele, lastele ja loomadele, kes on surnud, sest selline oli Jumala tahe. Kindlasti sooviks enneaegselt elust lahkunut leinavad omaksed, et nende armastatud pereliige oleks elavana nendega koos, mitte surnuna Jumala kätes. Sellegipoolest lohutab kirikuõpetaja neid sõnadega „selline oli Jumala tahtmine, mu poeg” või „ta on nüüd Jumala kätes, mu poeg”. Sellised fraasid on usklikele heaks põhjuseks andestamiseks Jumalale tema halastamatus. Kuid kui Jumal omab täielikku kontrolli kõige üle ning on niivõrd hea, kui arvatakse, siis miks lubab ta sellistel asjadel juhtuda? Liialt kaua on religiooni teenrid põgenenud oma piiblitesse ja seaduseraamatutesse, et tõestada või ümber lükata, õigustada, hukka mõista või tõlgendada.
    Satanist teab, et inimese ja universumi vastasmõju on vastutav kõige eest ja see ei luba tal laskuda väärarvamusse, et keegi temast hoolib. Me ei oota enam hetkegi tegevusetult, lootes „ saatusele ”, püüdmata ise midagi muuta, tuginedes vaid sellele, et nii on öeldud selles ja selles peatükis või tolles ja tolles psalmis. Satanist teab, et palvetamine ei muuda midagi paremaks. Tegelikult see isegi vähendab võimalust, et miski muutub, sest vagad usklikud lasevad end liiga tihti rahulolevalt lõdvaks ja palvetavad situatsioonis, kus otsene tegutsemine palju rohkem muudaks.
    Satanist väldib selliseid mõisteid nagu lootus ja palve . Kui me loodame midagi ja palvetame, et see juhtuks, siis me ei tegutse selles suunas, mis meie soovi täidaks. Satanist, teades, et kõik mida ta soovib, sõltub temast enesest, võtab selle asemel, et Jumala poole palvetada, initsiatiivi enda kätte. Positiivne mõtlemine ja positiivne tegutsemine on kaks jõudu, mis juhivad tulemusteni.
    Nii nagu satanist ei palveta abi saamiseks Jumala poole, nii ei palveta ta tema poole ka oma pattude andeks saamiseks. Teistes religioonides palvetab patustanu kas Jumala poole või pihib neid patte „vahendajale” ning palub temal Jumala poole palvetada, et oma patud andeks saada. Satanist teab et palvetamine ei tee head ning pihtimine teisele inimesele muudab veelgi vähem. Enamgi veel – see on alandav !
    Kui satanist tegutseb valesti, teab ta, et eksimine on inimlik ning kui ta tehtut tõeliselt kahetseb, on see talle õppetund ja hiljem ta ei korda oma viga. Kui inimesel pole oma teo pärast südamest kahju ning ta teab, et nii või teisiti teeb ta sama asja uuesti, siis pole tal ju asja pihtimise ja andestuse palumisega. Kuid tihtipeale nii juhtubki. Inimesed pihivad ja puhastavad seeläbi oma südametunnistust, et siis pärast rahuliku südamega sama pattu teha.
    Sama palju, kui on erinevaid inimtüüpe, on ka jumalal erinevaid tõlgendusi. Need varieeruvad kõrgemast kosmilisest mõistusest kuni inimesetaolise, pika valge habeme ja sandaale kandva tegelaseni, kes jälgib iga indiviidi igat sammu.
    Individuaalne ettekujutus Jumalast erineb isegi kõnealuse religiooni piires. Mõned religioonid lähevad isegi nii kaugele, et nimetavad ketseriteks kõiki, kes ei kuulu täpselt nende sekti, kuigi nende uskude põhimõtteline õpetus ja ettekujutus Jumala olemusest on enamasti sama. Näiteks katoliiklased usuvad, et protestandid on määratud põrgusse lihtsalt selle pärast, et nad ei kuulu katoliku kirikusse. Samamoodi arvavad paljud killustunud kristlikud usulahud nagu näiteks evangelistid või viimsepäevapühilased, et katoliiklased on paganad, kuna kummardavad pilte ja kujusid (Kristus on kujutatud viisil, mis jätab mulje tema individuaalsest jumaldamisest ning samas kritiseerivad kristlased ise „paganaid selle pärast, et nood kujusid kummardavad”). Noh…ja juute on ju alati saatanateks nimetatud.
    Kuigi jumal on kõigis neis religioonides põhimõtteliselt sama, vaatab igaüks teise tõlgendusi laitva pilguga. Ning kõige tipuks nad palvetavad üksteise eest. Nad põlgavad oma ristiusu vendi selle pärast, et nende usulahk kannab teist nime ning kuidagi peab ju vaenulikkust välja näitama. Kuidas saakski seda paremini teha, kui läbi „palve”! Selle asemel, et öelda „ma vihkan sind hingepõhjani!”, oleks irooniliselt viisakas oma vaenlase eest palvetada. Vaenlase eest palvetamine pole ju midagi muud, kui lihtlabane viha.
    Kui ühe ja sama Jumala teenimise kohta on nii palju vägivaldseid lahkarvamusi, kui palju erinevaid tõlgendusi saaks siis sellel samal Jumalal olla ja milline neist oleks õige?
    Kõik vagad hingekarjused on oma armastava jumalaga tihedalt seotud ja seega peaks paradiisiväravad neile peale surma kindlasti avatud olema. Sellest hoolimata et, inimene pole elanud oma elu kooskõlas kristliku religiooni nõuetega, võib ta elu viimastel hetkedel kutsuda preestri oma surivoodile viimaseks võidmiseks. Julk-Jüri tuleb siis suure jooksuga, et kõik halb veel viimasel hetkel heaks pöörata ning veenduda, et surija „viisa” paradiisi oleks korras (Yezidid – kuradikummardajad on teisel veendumusel. Nad usuvad, et Jumal on kõikvõimas ja kõikeandestav ning seega leiavad nad, et nad peavad kummardama kuradit, kes valitseb neid nende eluaja. Nad usuvad, tõsimeeli, et Jumal andestab neile kõik nende patud, kui nad on läbinud nn viimse rituaali).
    Kõigi nende kristlike õpetuste vasturääkivuste tõttu ei suuda paljud kristlust järgida sel moel nagu seda tehti minevikus. Paljud inimesed on jumala olemasolus kahtlema hakanud, kahtlema samal ajal kristlikus õpetuses. Nad kutsuvad end kristlikeks ateistideks. Tõsi – kristlik piibel kätkeb eneses suurt hulka vasturääkivusi, kuid mis saab olla veel vasturääkivam, kui nimetus kristlik ateist ?
    Kui kristliku kiriku kõrgemad juhid hakkavad ümber lükkama Jumala ja tema õpetuste endisaegseid tõlgendusi kuidas saavad siis nende jüngrid järgida endisaegseid traditsioone?
    Kui Jumal lähtuvalt kõigist debattidest tema olemasolu üle osutuks olemasolevaks, vajaks ta arstiabi!
    JUMAL, KEDA SA PÄÄSTAD,
    VÕID OLLA SINA ISE
    Kõik religioonid on inimeste loodud. Inimene lõi Jumalate süsteemi ei millegi muu, kui oma enda sureliku ajuga. Kuna tal on EGO ja ta ei suuda sellega leppida, muutes oma EGO kehaväliseks vaimseks olevuseks, pannes talle nimeks Jumal.
    Jumal võib teha kõike, mis inimestele on keelatud. Näiteks inimesi tappa, seda oma tahte teostamiseks imetegusid jmt. Kui inimene vajab sellist Jumalat ja tunnustab teda, siis kummardab ta olendit, kelle on ise loonud. Seega teeb ta seda selle inimese loal, kes Jumala lõi. Kas poleks mõttekam kummardada iseenda loodud Jumalat? Jumalat, kes on loodud vastavalt oma vajadustele – sellist, kes esindab seda luust ja lihast olevust, kel oli piisavalt mõttejõudu, et luua omaenese Jumal?
    Kui inimene rõhutab oma tõelist olemust, väljendades seda Jumalana, siis miks karta oma tõelist olemust jumalakartlikkuse kaudu? Miks kiita oma tõelist olemust, jumalakiituse kaudu? Miks jätta end väljapoole Jumala olemust ja saada temaga üheks vaid rituaalide kaudu?
    Inimene küll vajab rituaale ja dogmasid, kuid ükski reegel ei ütle, et rituaalide teostamiseks on vaja välist Jumalat. Kas pole vahest nii, et kui inimene lõikab läbi enda ja Jumala vahel, hakkab ta nägema uhkuse deemonit – Luciferi kehastust, mis hakkab tekkima temast enestest? Enam ei saaks ta end vaadata kahepooluselisena – lihaliku ja vaimsena. Need kaks poolust muutuvad üheks ning ta avastab enda õuduseks, et need mõlemad on lihalikud ning on seda alati olnud! Seejärel ta kas vihkab iseennast päev päeva järel kuni surmani või rõõmustab selle üle, et ta on just see, kes ta on!
    Kui ta ennast vihkama hakkab, otsib ta üha uusi vaimseid selgitusi lootuses, et lõpuks suudab ta end oma tugevama jumala otsingutel taas kaheks lõhestada, pesta puhtaks oma armetu füüsilise keha. Kui ta aktsepteerib iseennast, kuid leiab, et rituaalid ja tseremooniad on kasulikud vahendid, mida tema leiutatud religioon valedesse uskumise toetamiseks ära kasutab, siis sama rituaal toetab ka usku tõesse.
    Kui usk valedesse on vähenenud, on põhjuseks see, et inimene on saanud iseendaga lähedasemaks ning on kaugenenud Jumalast – seega lähenenud Saatanale. Kui saatan endast just seda kujutabki ja inimene elab oma elu Saatanas, Saatan kontrollimas iga ta liigutust ja mõtet, siis kas ta põgeneb õiglaste kaagutamise ja näägutamise eest või seisab uhkelt oma salakohas ja manipuleerib rumalusest pimestatud massidega omaenese saatanliku
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

    Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile

    Vasakule Paremale
    Saatanlik piibel #1 Saatanlik piibel #2 Saatanlik piibel #3 Saatanlik piibel #4 Saatanlik piibel #5 Saatanlik piibel #6 Saatanlik piibel #7 Saatanlik piibel #8 Saatanlik piibel #9 Saatanlik piibel #10 Saatanlik piibel #11 Saatanlik piibel #12 Saatanlik piibel #13 Saatanlik piibel #14 Saatanlik piibel #15 Saatanlik piibel #16 Saatanlik piibel #17 Saatanlik piibel #18 Saatanlik piibel #19 Saatanlik piibel #20 Saatanlik piibel #21 Saatanlik piibel #22 Saatanlik piibel #23 Saatanlik piibel #24 Saatanlik piibel #25 Saatanlik piibel #26 Saatanlik piibel #27 Saatanlik piibel #28 Saatanlik piibel #29 Saatanlik piibel #30 Saatanlik piibel #31 Saatanlik piibel #32 Saatanlik piibel #33 Saatanlik piibel #34 Saatanlik piibel #35 Saatanlik piibel #36 Saatanlik piibel #37 Saatanlik piibel #38 Saatanlik piibel #39 Saatanlik piibel #40 Saatanlik piibel #41 Saatanlik piibel #42 Saatanlik piibel #43 Saatanlik piibel #44 Saatanlik piibel #45 Saatanlik piibel #46 Saatanlik piibel #47 Saatanlik piibel #48 Saatanlik piibel #49 Saatanlik piibel #50 Saatanlik piibel #51 Saatanlik piibel #52 Saatanlik piibel #53 Saatanlik piibel #54 Saatanlik piibel #55 Saatanlik piibel #56 Saatanlik piibel #57 Saatanlik piibel #58 Saatanlik piibel #59 Saatanlik piibel #60 Saatanlik piibel #61 Saatanlik piibel #62 Saatanlik piibel #63 Saatanlik piibel #64 Saatanlik piibel #65 Saatanlik piibel #66 Saatanlik piibel #67 Saatanlik piibel #68 Saatanlik piibel #69 Saatanlik piibel #70 Saatanlik piibel #71 Saatanlik piibel #72 Saatanlik piibel #73 Saatanlik piibel #74 Saatanlik piibel #75 Saatanlik piibel #76 Saatanlik piibel #77 Saatanlik piibel #78 Saatanlik piibel #79 Saatanlik piibel #80 Saatanlik piibel #81 Saatanlik piibel #82 Saatanlik piibel #83 Saatanlik piibel #84 Saatanlik piibel #85 Saatanlik piibel #86 Saatanlik piibel #87 Saatanlik piibel #88 Saatanlik piibel #89 Saatanlik piibel #90 Saatanlik piibel #91 Saatanlik piibel #92 Saatanlik piibel #93 Saatanlik piibel #94 Saatanlik piibel #95 Saatanlik piibel #96 Saatanlik piibel #97 Saatanlik piibel #98 Saatanlik piibel #99 Saatanlik piibel #100 Saatanlik piibel #101 Saatanlik piibel #102 Saatanlik piibel #103 Saatanlik piibel #104 Saatanlik piibel #105 Saatanlik piibel #106 Saatanlik piibel #107
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 107 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-02-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor uno sutermäe Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Laupäeva õhtuti nägin ma mehi ihalevalt poolpaljaid karnevali tantsutüdrukuid vaatamas ning järgmisel hommikul olid needsamad mehed teisel pool karnevaliplatsi, kus ma evangelistide jutlusel orelit mängisin, naiste ja lastega oma pattude ning himura loomuse eest andestust palumas. Nädal hiljem olid needsamad mehed aga taas poolpaljaid tantsijaid vahtimas või kusagil mujal oma ihasid rahuldamas.
    Nii sain aru, et kristlaste kirik põhineb silmakirjalikkusel ning, et inimese ihar loomus ei kao kuhugi.

    Märksõnad

    Mõisted

    sümbolid, sanders, kolledžiõpilaste seas, allasurutud inimesed, indiviide, satanism, rituaalid, tõendused, iidne kirjandus, hüvakäeraja jumalad, paradiisiteega, öised kaarnad, hämarus, lucifer, saatanat, mineviku kirjamehed, liiga kaua, liiga kaua, põhimõttesse, võitlemiseks, jumala mõiste, sellised fraasid, julk, kadedus, liigsöömine, ladina keel, hädasti, kaksteist kuud, moodne inimene, psühhiaatrid, satanism, satanismi alused, sajandeid, tuhat aastat, lunastuspäeval, inimkonnal, teoloogid, lucifer, belial, leviathan, budistlik põrgu, religiooni loojad, saatana ajastu, evil, silmakirjateenril, satanismi, hoopis vastupidi, palju poleemikat, seksuaalne aktiivsus, paljudele, hoorama, igaühel meist, isegi aseksuaalsetel, mõiste sadist, ideaalne partnerlus, seksuaalne sobivus, psühhovampiirid, meetodite äratundmine, kohusetundliku inimese, kohusetundlikul inimesel, valesti teinud, hoopis vastupidi, lõpuks ometi, psühhomaatilised haigused, kristlus, sataniste, satanismi juhtmõte, vabal tahtel, teadupärast, kes tegelikult, faktiks, surma lähenedes, isegi enesetapp, enamikus religioonides, usklikud, halloween, suvine pööripäev, naise jalad, kuuldavasti, läbiviijad, must missa, satanistlik põhi, libasatanist, satanist, belial, tüüpi maagiat, mitterituaalne, sõnal paeluvus, siit tulenevalt, kolmas kategooria, omaduste hindamist, sentimentaalsed stimuleerijad, satanistlikus maagias, seksuaalrituaali, sellised harjutused, surmaohkel, ilmselgelt, osavõtt seksi, rühmarituaal, tseremoonia osa, pühakiri, nõiduse paiskamiseks, igavuse aeg, tõrjutuks saamisest, ettekujutus, enamgi veel, püstitatud soov, tasakaalustusfaktor, krooniline luuser, õhu puhastamine, kujutlused, vaimne harjutus, satanism, sarved, satanistlikul rituaalil, kreeka keeles, kirjutatud palve, fallos, kaoliikluses, gong, pärgament, maagiline tseremoonia, leviathan, võimas lainetus, maa isand, adagita vau, sajandeid, vau, torezodu nor, tulenooled, valepattude üle, aji

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    0
    docx
    V-Hugo Jumalaema kirik Pariisis terve raamat
    990
    pdf
    Maailmataju ehk maailmapilt 2015
    343
    pdf
    Maailmataju uusversioon
    477
    pdf
    Maailmataju
    0
    docx
    A dumas Kolm musketäri terve raamat
    110
    doc
    Õigusfilosoofia ajalugu
    82
    doc
    KIRJANDUSE LÕPUEKSAM kevad 2017
    291
    doc
    Tõde ja Õigus II Terve tekst





    Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
    faili e-mailile TASUTA

    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    või
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun