Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Juhtimine vastused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kus asutakse ja millist äri aetakse?
  • Mida müüakse ja kes on kliendid?
  • Mis on organisatsiooni kutsumuseks?
  • Millist ühiskondlikku vajadust rahuldatakse ja kuidas vastutatakse ühiskonna ees?
  • Millised on liidri vajadused?
  • Mida teha Kelle suhtes?
  • Millise iseseisvusastmega?
  • Kes vastutab Mille eest vastutab?
  • Kelle ees vastutab?
  • Millises vormis vastutab?
  • Milline peaks olema suhtekorraldaja?
  • Mida kaitstakse kas reputatsiooni?
  • Millised on tõenäolised?
  • Mida ma tahan saavutada ja miks ma seda tahan?
  • Mida nemad tahavad saavutada ja miks?
  • Kelleltki luba küsima?
  • Mis tüüpi inimene ta on?
  • Kui kogenud on ta läbirääkijana?
  • Mis tüüpi lähenemine annaks kõige paremad tulemused?
  • Missugused on tõenäolised teise poole huvid ja missuguses prioriteedijärjestuses?
  • Missugust tüüpi käitumist võib teiselt poolelt oodata?
  • Kellelgi on pandud ajalised piirangud?
  • Milles oleme siis kokku leppinud?
  • Kuidas me nüüd tunneme?
  • Mida me peame nüüd tegema?
  • Kuidas me tekkinud olukorra lahendame?
  • Miks on eluloo või töökohtade vahetustes "augud"?
  • Missugused on kandidaadi kvalifikatsioon ja tööalased oskused?
  • Mis eesmärkidel ja kelle initsiatiivil on töökohti vahetatud?
  • Kuidas suhtub kandidaat oma endistesse tööandjatesse?
  • Miks kandidaat soovib tööle asuda just teie organisatsiooni ja pakutavale töökohale?
  • Millal lõplik otsus ja kuidas teatatakse?
Vasakule Paremale
Juhtimine vastused #1 Juhtimine vastused #2 Juhtimine vastused #3 Juhtimine vastused #4 Juhtimine vastused #5 Juhtimine vastused #6 Juhtimine vastused #7 Juhtimine vastused #8 Juhtimine vastused #9 Juhtimine vastused #10 Juhtimine vastused #11 Juhtimine vastused #12 Juhtimine vastused #13 Juhtimine vastused #14 Juhtimine vastused #15 Juhtimine vastused #16 Juhtimine vastused #17 Juhtimine vastused #18 Juhtimine vastused #19 Juhtimine vastused #20 Juhtimine vastused #21 Juhtimine vastused #22 Juhtimine vastused #23 Juhtimine vastused #24 Juhtimine vastused #25 Juhtimine vastused #26 Juhtimine vastused #27 Juhtimine vastused #28 Juhtimine vastused #29 Juhtimine vastused #30 Juhtimine vastused #31 Juhtimine vastused #32 Juhtimine vastused #33 Juhtimine vastused #34 Juhtimine vastused #35 Juhtimine vastused #36 Juhtimine vastused #37 Juhtimine vastused #38 Juhtimine vastused #39 Juhtimine vastused #40 Juhtimine vastused #41 Juhtimine vastused #42 Juhtimine vastused #43 Juhtimine vastused #44 Juhtimine vastused #45 Juhtimine vastused #46
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 46 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-02-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 194 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor GSXR1000 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
59
pdf

Juhtimine

juhatusest, töötajatest ja (organisatsiooni)kultuurist (Alas 1997:31). Väliskeskkond jaguneb omakorda kaheks ­ mikro- ja makrokeskkonnaks. Nende kahe eristamise peamine alus on see, et makrokeskkonna mõjud jõuavad organisatsioonini ehk mõjutavad seda läbi mikrokeskkonna (vt. ka joonis 1). Mikrokeskkonna huvigrupid on: kliendid, hankijad, konkurendid, koostööpartnerid (mittetulundusühingud või ükskõik milline teine huvitatud organisatsioon k.a. mõne teise huvigrupi esindaja), regulaatorid (näit. keskkonnakaitse- ja tervishoiu-organisatsioonid, roheliste ühendused jt.) ja kreeditorid (näit. pangad, riskikapitalistid jt.). Makrokeskkonnas on huvigruppe märksa enam kui sise- ja mikrokeskkonnas seetõttu ei nimetata neid üldjuhul enam konkreetselt, vaid suurema üldistusastmega, abstraktselt: sotsiaal-kultuuriline keskkond (mõjudena on 21.saj ilmselt aktuaalne näit. elanikkonna keskmise vanuse

Juhtimine
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

2.4.4.1.2 Eesmärgiline juhtimine 32 2.4.4.1.3 Tasakaalustatud mõõtmismudel 33 2.4.4.2 Postmodernistlikud juhtimisteooriad 34 2.4.5. Juhtimise põhimõtted 21. sajandil 34 3. Organisatsioon ja organisatsiooniteooriad. Organisatsiooni sise- ja 35 väliskeskkond 3.1 Organisatsiooni mõiste 35 3.2 Ettevõte kui süsteem 36 3.3 Formaalsed ja informaalsed organisatsioonid 37 3.4 Sotsiaalmajanduslikud süsteemid 37 3

Juhtimine
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

...........................................................28 1.6 Liider, järgija ja eestvedamise ning järgimise tehnikad ...................................................................33 1.7 Tulemusjuhtimine..............................................................................................................................37 1.8 Muudatuste juhtimine ........................................................................................................................42 2. ORGANISATSIOON JA KULTUUR 44 2.1 Organisatsiooni mõiste ja struktuuritüübid .......................................................................................44 Funktsionaalne organisatsioon - ettevõtet organiseeritakse ....................................................................45 2.2 Rahvuskultuuride käsitlused..............................................................................................................50 Takistused kultuuride mõistmisel: .........................

Turismi -ja hotelli...
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
20
docx

Juhtimise kordamisküsimused

organisatsiooni põhitegevusega seonduvate erialateadmiste valdamine. Suhtlusoskus: oskus motiveerida inimesi, lahendada konflikte, korraldada meeskonnatööd. Kontseptuaalsed oskused: võime luua üldkäsitlus organisatsioonist ja tema kohast ümbritsevas keskkonnas. 11. Klassikalised juhtimisteooriad. Hakkasid levima 20 saj. alguses. Tuginevad praktilistele tähelepanekutele, mille põhjal loodi juhtimise teooria alusmüür. Peamiseks huviobjektiks on ametlik organisatsioon, millele läheneti kui ,,masinale". Jagatakse kolme rühma: Teaduslik juhtimine: F. Taylor- lõi nn. teadusliku juhtimise koolkonna. Puutus tihedalt kokku juhtimise, töökorralduse ja tootmise efektiivsuse küsimustega. Raamatus The Principles of Scientific Management esitas teadusliku juhtimise neli põhiprintsiipi ( töö tuleb teaduslikult uurida, et leida parim meetod ülesandega toimetulekuks/ töötaja oskused ja

Juhtimine
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

tööhõive struktuur. Ettevõtlus 1. Organisatsiooni ja juhtimise mõiste Organisatsioon on kindla eesmärgi saavutamiseks organiseerunud inimrühm. Organisatsiooniks ühinenud inimeste tegevus peab olema omavahel koordineeritud, kooskõlla viidud. Organisatsiooni kuulumise otsustab inimene ise, lähtudes selle eesmärkide sobivusest tema isiklike eesmärkidega. Samuti iseloomustab organisatsiooni suhteliselt pidev koostegevus. Organisatsiooni mõistet saab määratleda järgmiselt: Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke või neid püstitada. 5 Organisatsioon on süsteem, mille allsüsteemid on inimesed, struktuur ja tehnoloogia. Organisatsioonilist käitumist mõjutab ka keskkond, milles organisatsioon töötab.

Majanduse alused
thumbnail
16
docx

Juhtimise alused

strateegilised otsuseda; arusaamatuste lahendaja ­ erandlike probleemide lahendamine; läbirääkija ­ lepingute sõlmimisel organisatsioonile parimate tehingute saamine. 11. Mida võib mõista organisatsiooni ja juhtimisteooria all? a. See kujutab endast organisatsiooni ja juhtimise seaduspärasuste ja põhimõtete kogumit.Teooria sisusks on seisukohad ja järeldused selle kohta, mis on määrav ja miillest tuleb lähtuda, et organisatsioon ja juhtiminne täidaks oma eesmärgi. 12. Kes olid teadusliku juhtimise koolkonna rajajateks? a. Rajanud põhiliselt tööstusorganisatsioonide juhid, iga päev juhtimisega tegelenud inimesed. Frederic Taylor- "ThePrinciples ofScientific Management"Kirjutas esimese juhtimisalase teose. Ta sünastas põhimõtted, mis võib võtta juhtimise teadusliku mõistmise aluseks. 13

Juhtimise alused
thumbnail
44
pdf

Motivatsioonipsühholoogia konspekt

1. SISSEJUHATUS MOTIVATSIOONI PROBLEMAATIKASSE Motivatsioon ei tulene ainult õppimisest, bioloogilistest vajadustest, ka mõtlemisest & teistest tunnetusprotsessidest Hedonistlik traditsioon - loomad püüdlevad teatud nähtuste & seisundite poole ning püüavad teisi vältida · Vältiva käitumise põhjused on sellised, mida on raske või isegi võimatu ignoreerida. Näiteks on enamusel inimestest raske luua kehalist kontakti roomajatega või ka räpase & pesematusest lehkava liigikaaslasega Hüvituse edasilükkamine ehk kuum & jahe motivatsiooniline süsteem (Metcalfe & Mischel, 1999) · Kui ilmnev nähtus lubab hüvitisi, aktiveerub "kuum" emotsionaalse motivatsiooni süsteem; "jahe" motivatsiooniline süsteem toimib nähtustest & seisunditest üksikasjaliku ettekujutuse loomise & mõtlemise abiga tehtava analüüsi kaudu · Selle kaksiksüsteemi kirjeldamisel rõhutatakse õppimise mõju jaheda süsteemi kujunemisele. · Hüvituste saamise nimel alistutakse kiusatustele ning tegu

Enesejuhtimine



Märksõnad

Mõisted

makrokeskkonna osad, keskkonna komponent, majandussüsteem, tööga rahulolu, missioon, visioon, administratiivsed oskused, sotsiaalsed oskused, enesearendamisoskused, eestvedamine, eestvedamiseks olulised, blake, tannenbaumi, käskimine, vroom, autokraatne, töörahuloluga, meeskonda loov, laissez faire, mõjuvõim, eneseteadvus, eneseregulatsioon, lisaks sellele, motivatsioon, empaatia, suhtlemisoskus, tulemusjuhtimine, ärialased võtmetulemused, tööjaotuse kaudu, divisjoniorganisatsiooni puhul, maatriksorganisatsioon, meeskond, ebakindluse vältimine, mehelikud väärtused, feminiinsed, maskuliinsed maad, feminiinsed, uuringust, lineaar, multiaktiivsed, multiaktiivsed inimesed, reaktiivsetes kultuurides, etnotsentrism, mitteametlik suhtlemine, mitteametlik suhtlemine, tagasiside võimalikkus, kulud mitmesugused, i tüüp, i tüüp, ii tüüp, i tüüp, organisatsioonikeskne lähenemine, parim variant, suhted meediaga, kirjutav meedia, halvim, üldised põhimõtted, inimesed kes, eesmärkide püstitamine, mõlemal poolel, kohtumiste koht, arutelu etapid, läbirääkimiste päevakord, päevakorral, esma, suhteline võim, läbirääkimistel, tööandja, kauplemine, positsioonide avamine, avamäng, keskmäng, lõppmäng, erapooletuid kriteeriume, läbirääkimistel, läbirääkimistel, läbirääkimiste edukus, väljapääsuteeks, hea võimalus, kuulsad läbirääkijad, personalivajaduse prognoosimine, koolide lõpetajad, registreeritud tööotsijad, reklaam, tööametid, internatuur, personalifirma, töötajate soovitused, intervjuu, eelintervjuu, intervjuu lõpetamine, tööseadusandlus, ebavõrdne mõjutamine, petlik värbamine, ebatõhus töö, töötasustamise põhiprintsiibid, väline õiglus, ajapalk, tükipalk, komisjonitasu, akordpalk, kahetariifne palgasüsteem, tulu jaotamine, scanloni plaan, kasumi jaotamine, tulemustasustamine, töötasustamismäärustik, karjäär, karjääri juhtimine, karjääri juhtimine, tunne iseennast, karjääri platoo, karjääri printsiibid, karjääri teooriad, hindajad, punktimeetod, töö standardiseerimine, hindamisskaalad, rühmajaotus, virtuaalsus, vastavalt uuringule

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun