Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"juhtimisvaldkonnad" - 13 õppematerjali

thumbnail
13
docx

JUHTIMISE KONTROLLTÖÖ nr 1

· Koordineerimine ­ allüksuste tegevuse kooskõlastamine. · Mehitamine ­ isikkoosseisu moodustamine, ümberrühmitamine, säilitamine, arendamine ja töötajate vajaduste eest hoolitsemine. · Suhtlemine ­ inimese ideede, arvamuste ja seisukohtade teabe edastamine teistele inimestele, et luua neis mingis asjas arusaam. 5. Mille poolest erinevad juhtimistasandid juhtimisvaldkondadest? Erinevad selle poolest, et juhtimistasandid on laiem mõiste, aga juhtimisvaldkonnad on kitsam mõiste. Juhtimistasandite ( tippjuhid, keskastme juhid, esmatasandi juhid ) alla kuuluvad erinevad juhtimisvaldkonnad (finants, turundus, personali, haldus, jne). 6. Milliste oskuste poolest erinevad teooria kohaselt suurettevõtte ja väiksfirmajuht ning esmatasandi ja tippjuht? Väikefirmajuhil on tähtsad kõik oskused, kuid eriti tehnilised oskused, kuna tal pole palju alluvaid ning ta peab palju ise ära tegema, ta ei saa palju delegeerida, kuid

Majandus → Juhtimine
23 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Juhtimise alused küsimused

ressursside planeerimine allüksusele pandud eesmärkide saavutamise ja ressursside kasutamise kontroll. Juhtimistegevus konkreetse funktsiooni/prioriteetse allüksuse tasandil. Esmatasandijuhid üksiktoimingute elluviimine ja kontroll. Juhtimistegevus seotud eeskätt tehniliste näitajate suunamise ja kontrollimisega. Juhtimistegevus operatiivtasandi funktsiooni/väiksema tähtsusega allüksuse tasandil. JUHTIMISVALDKONNAD tootmine, müük finantsid, turundus, personal, muud 4. Millised on juhtide põhilised rollid Mintzbergi järgi? Suhtlusrollid esindaja ­ ettevõtte sisse- ja väljapoole; juhtija-eestvedaja ­ töötajate motiveerimine; sidepidaja ­ ettevõtte sees-ja väljaspool. Infoga seotud rollid vastuvõtja ­ info vastuvõtja organisatsioonis; jagaja ­ info edastamine organisatsiooni; kõneleja ­ info andmine väljaspoole organisatsiooni.

Majandus → Juhtimise alused
109 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

JUHTIMISE KT NR 1 KORDAMISKÃœSIMUSED JA VASTUSED

JUHTIMINE KORDAMISEKS ­ KONTROLLTÖÖ nr 1 1. Mida nimetatakse organisatsiooniks, millised on organisatsiooni tunnused? Inimeste kogum, is toimib ühise eesmärgi nimel. Tunnused: kordineeritus, tegevus eon eesmärgistatud. 2. Mis on organisatsiooni edukude eelduseks? Selged eesmärgid, haritud töölised, teadlik ohtudest. 3. Mida nimetatakse juhtimiseks? Juht mõjutab juhitavaid, et saavutada organisatsiooni eesmärgid läbi ressursside effektiivse kasutuse. 4. Defineerige põhilised juhtimistegevused ja kuidas need on omavahel seotud? Tegevuste planeerimine, jooksvate tegevuste organiseerimine, inimtöötajate rakendamine, liikmete motiveerimine, tegevuste kordineerimine ja kontrollimine. 5. Mille poolest erinevad juhtimistasandid juhtimisvaldkondadest? Juhtimistasandid: moodustuvad samal tasemel olevatest ametikohtadest, nt tippjuhid, keskastmejuhid jne. (INIMESED) - juhivad mingit kindlat t...

Majandus → Juhtimine
6 allalaadimist
thumbnail
4
docx

JUHTIMINE KONTROLLTÖÖ NR 1

Mehitamine ­ isikkoosseisu moodustamine, ümberrühmitamine, säiitamine, arendamine. Suhtlemine ­ inimese ideede, arvamuse edastamine teistele, et luua neis mingis asjas arusaam. Kõiki neid tegevusi seob, et need on suunatud org-i töötajatele ning aitavad juhti. 5. Mille poolest erinevad juhtimistasandid juhtimisvaldkondadest? Juhtimistasandid on: tippjuhid, keskastme juhid ja esmatasandi juhid ning neil on kõigil erinevad ülesanded. Juhtimisvaldkonnad on ntks finants-, turundus-, tootmis- ja personalijuhid jne. Juhtimisvaldkonna juhid on keskastme juhid ehk nende ülesanne on spetsialistide tegevuse suunamine. 6. Milliste oskuste poolest erinevad teooria kohaselt suurettevõtte ja väikefirmajuht ning esmatasandi ja tippjuht? Suurettevõttes tuleb juhil kõige sagedamini täita kõneleja rolli, seejärel uuendaja rolli ja tseremoniaalset ning juhtija-eestvedaja rolli

Majandus → Ärijuhtimine
4 allalaadimist
thumbnail
11
docx

TMO0010 JUHTIMINE KORDAMISEKS – KONTROLLTÖÖ nr 1

Planeerimine ja otsustamine-eesmärkide püstitamine ja nende saavutamise teede kindlaksmääramine Organiseerimine- kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaksmääramine Eestvedamine- inimeste motiveerimine organisatsioonile vajalike tööde tegemiseks Kontrollimine- saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega 5. Mille poolest erinevad juhtimistasandid juhtimisvaldkondadest? Juhtimisvaldkonnad: Finantsjuhid, Turundusjuhid, Tootmisjuhid, Personalijuhid, Kvaliteedijuhid, Haldusjuhid jne. Juhtimistasandid: 1. Tippjuhid (juhatus, juhatuse esimees, tegevdirektorid, asetäitjad) Ülesandeks on firma tegevuse üldine ja põhimõtteline suunamine ja kooskõlastamine, see on eeskätt juhtide tegevuse suunamine. 2. Keskastme juhid. Ülesandeks on tegelda strateegiast

Majandus → Juhtimine
10 allalaadimist
thumbnail
46
pdf

Ruth Alas "Juhtimise alused"

Juhtimise alused Ruth Alas Eessõna Juhtimise osad: 1) töö ülesandega 2) töö inimestega Juhile väga oluline on tervikliku pildi nägemise oskus ja võime tuleviku arengusuundi võimalikult varakult ette näha. 1 Sissejuhatus juhtimisse - Organisatsioon - kindla inimrühma terviklikult korraldatud ühendus, mis võimu ja eestvedamise mõjutusel tegevusi kooskõlastades püüab saavutada ühist eesmärgi; inimgrupp, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamiseks. Organisatsioonid jagunevad: 1) formaalsed ja mitteformaalsed (есть определенные цели или нет) 2) primaarsed ja sekundaarsed (есть эмоциональное удовлетворение среди сотрудников; главное - только цель, остальное - сотрудничество). Kliendite ...

Psühholoogia → Juhtimispsühholoogia
60 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Juhtimise alused konspekt

(PRAEGU/SOOVITUD kõigil) Downs ja Hazen'i kom'i rahulolu küsimustik, 8 faktorit: 1. Üldine kom-kliima 2. Suhtlemine juhtidega 3. Oma tööalase olulise info kättesaadavus 4. Kom'i kanalid ja nende kvaliteet 5. Horisontaalne ja mitteametlik info 6. Suhtlemine alluvatega 7. Org'i perspektiivid 8. Individuaalne tagasiside. ORGANISEERIMINE Organisatsiooni uurimise tasandid: 1. Tasand: organisatsiooniteooria, 2. Organisatsiooni- käitumine 3. Juhtimisalased teadmised 4. Spetsiifilised juhtimisvaldkonnad (personali-, info-, kommunikatsioonijuhtimine) Organisatsiooni tunnused: vähemalt 2 liiget, ühine eesmärk, teadlik tegevus, koordineerimine, eristavad tunnused, pidev toimimine. TÜPOLOOGIA: Sektor- avalik/era/mittetulundus, Formaat- formaalne vs mitteformaalne, Suurus- väike/keskmine/suur, Vanus- arengu etapp, Väljund- tootmine vs teenindus. Orgi sisekeskkond: töötajad,protsessid,kultuur(väärtushinnangud,tõekspidamised),strukt, suurus.

Majandus → Juhtimise alused
244 allalaadimist
thumbnail
25
rtf

Keskkonnakaitse konspekt TTÜ TK 2014

keskmiste suurustega ettevõtete jaoks. Edumeelne juhtimine: Hästi toimiv keskkonnajuhtimissüstee, jõöbustab asja- ja asjakohase teabe kogumist ja töötlemist ning põhjendatud juhtimisostsuste tegemist. Juhtismissüsteem muudab ladusaks suhtlemiseks vajaliku teabe hõlpsamini kättesaadavaks nii oma töötajatele, äripartneritele kui ka teistele huvirühmadele. Toodete ja teenuste kvaliteet: Keskkonnajuhtimisvõtete rakendamine on kvaliteedijuhtimise loomulik edasiarendus. Juhtimisvaldkonnad täiendavad teineteist ja vastavust mõlemale standardile nõuavad tarbijad. Tehnoloogiline areng ja innovatsioon: Ettevõtte vabatahtliku keskkonnategevuse parandamise tulemuseks on tihti uued hoiakud ja ideed, näiteks innovaatilised lahendused tootmistehnoloogias ja toote- või teenusearenduses. Finantsasutused ja kindlustusettevõtted: Keskkonnajuhtimissüsteemi olemasolu võib teatada välisrahastamise saamist või kindlustusmaksete vähendamist

Loodus → Loodus
4 allalaadimist
thumbnail
94
docx

Juhtimise alused - slaidid piltidega ja kahed eksamiküsimused

ressursside planeerimine allüksusele pandud eesmärkide saavutamise ja ressursside kasutamise kontroll. Juhtimistegevus konkreetse funktsiooni/prioriteetse allüksuse tasandil. Esmatasandijuhid üksiktoimingute elluviimine ja kontroll. Juhtimistegevus seotud eeskätt tehniliste näitajate suunamise ja kontrollimisega. Juhtimistegevus operatiivtasandi funktsiooni/väiksema tähtsusega allüksuse tasandil. JUHTIMISVALDKONNAD tootmine, müük finantsid, turundus, personal, muud 4. Millised on juhtide põhilised rollid Mintzbergi järgi? Suhtlusrollid esindaja – ettevõtte sisse- ja väljapoole; juhtija-eestvedaja – töötajate motiveerimine; sidepidaja – ettevõtte sees-ja väljaspool. Infoga seotud rollid vastuvõtja – info vastuvõtja organisatsioonis; jagaja – info edastamine organisatsiooni; kõneleja – info andmine väljaspoole organisatsiooni.

Psühholoogia → Juhtimispsühholoogia
85 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Keskkonnakorraldus vastatud

ettevõtte müümise, ostmise või liitumise korral. · edumeelne juhtimine ­ KKJS hõlbustab asja- ja ajakohase teabe kogumist ja töötlemist ning põhjendatud juhtimisotsuste tegemist, vajalik teave on kättesaadavam ka töötajatele, äripartneritele ja huvirühmadele. · toodete ja teenuste kvaliteet ­ keskkonnajuhtimisvõtete rakendamine on kvaliteedijuhtimise loomulik edasiarendus, juhtimisvaldkonnad täiendavad teineteist. · tehnoloogiline arend ja innovatsioon ­ keskkonnategevuse parandamisetulemuseks on tihti uued hoiakud ja ideed, nt innovaatilised lahendused tootmistehnoloogias. · finantsasutused ja kindlustusettevõtted ­ KKJS olemasolu võib toetada välisrahastamise saamist või kindlustusmaksete vähendamist. · töötajate motivatsioon ­ keskkonnategevuse tulemuslikkuse paranemine tõstab

Loodus → Keskkonnakorraldus
91 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

6. Juhi rollid H. Minzbergi järgi. Suhtlemisega seotud rollid : Tseremoniaalne, Juhtija-eestvedaja, Sidepidaja Informatsiooniga seotud rollid: Vastuvõtja, Jagaja, Kõneleja Otsustamisega seotud rollid: Uuendaja, Ressursside jagaja, Arusaamatuste lahendaja, Läbirääkija 7. Kaasaegsele (s.t. 21.saj) juhile vajalikud pädevused. Administratiivsed oskused ­ juhtimisfunktsioonidega seonduv, uued juhtimisvaldkonnad. Sotsiaalsed oskused ­ konfliktide lahendamine, mõjutamine, eestvedamine, ... Meeskonnatöö oskused ­ grupiarengu juhtimine, koosolekute läbiviimine, ... Enesearendamisoskused ­ ajajuhtimine, initsiatiivikus, juhtimise õppimine, ... · Osavõtlikkus, inimlikkus, usaldusväärsus; · Oskus kaastöötajaid hinnata, motiveerida ja edendada; · Meeskonna- ja koostöö oskused; · Suhtlemise, sh. kuulamisoskused;

Majandus → Juhtimine
197 allalaadimist
thumbnail
59
pdf

Juhtimine

Informatsiooniga seotud rollid on järgmised: !Info vastuvõtja rolli täidab juht alluvatega suheldes, aruandeid ja ettekandeid uurides jamitmesuguseid isiklikke kontakte kasutades. Info jagaja rollis korraldab juht sobiva teabe edastamise süsteemi.Kõneleja rollis annab juht infot ka neile, kes organisatsiooni ei kuulu 7. Kaasaegsele (s.t. 21.saj) juhile vajalikud pädevused. Administratiivsed oskused ­ juhtimisfunktsioonidega seonduv, uued juhtimisvaldkonnad. Sotsiaalsed oskused ­ konfliktide lahendamine, mõjutamine, eestvedamine, ... Meeskonnatöö oskused ­ grupiarengu juhtimine, koosolekute läbiviimine, ... Enesearendamisoskused ­ ajajuhtimine, initsiatiivikus, juhtimise õppimine, ... Osavõtlikkus, inimlikkus, usaldusväärsus; Oskus kaastöötajaid hinnata, motiveerida ja edendada; Meeskonna- ja koostöö oskused; Suhtlemise, sh. kuulamisoskused; Oma mõtete ja ideede edasiandmise veenvus;

Majandus → Juhtimine
178 allalaadimist
thumbnail
53
pdf

Keskkonnakaitse üldkursus konspekt

aktsiaturgudel hoolega juba täna. 6. Edumeelne juhtimine. Hästi toimiv keskkonnajuhtimissüsteem hõlbustab asja- ja ajakohase teabe kogumist ja töötlemist ning põhjendatud juhtimisotsuste tegemist. Juhtimissüsteem muudab ladusaks suhtlemiseks vajaliku teabe hõlpsamini kättesaadavaks nii oma töötajatele, äripartneritele kui ka teistele huvirühmadele. 7. Toodete ja teenuste kvaliteet. Keskkonnajuhtimisvõtete rakendamine on kvaliteedijuhtimise loomulik edasiarendus. Juhtimisvaldkonnad täiendavad teineteist ja vastavust mõlemale standardile nõuavad tarbijad. 8. Tehnoloogiline areng ja innovatsioon.
 9. Finantsasutused ja kindlustusettevõtted. 10.Töötajate motivatsioon. Ettevõtte keskkonnategevuse tulemuslikkuse paranemine tõstab töötajate eneseteadvust. Inimesed töötavad meelsamini keskkonnasõbralikus organisatsioonis, kus võimaldatakse koolitusi ja hinnatakse kvalifitseeritud tööjõudu ning keskkonnaküsimustega arvestavat tööandjat hinnatakse rohkem. 11

Loodus → Keskkonna kaitse
105 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun