Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"sihtgrupid" - 105 õppematerjali

sihtgrupid - äriinimesed, juhukliendid, välismaa/sise turistid, karavanigrupid Osutatavad teenused- majutus, toitlustus, seminarid/koosolekud
thumbnail
1
docx

SIHTGRUPID

SMART(TELE2 ­ sinised reklaamid), SIMPEL(EMT ­ enamus punaste kirjadega reklaamid) Neid kõnekaarte kasutavad need kliendid, kes ei soovi end lepinguga siduda. Simpeli ja Smarti peamine sihtgrupp on noored(RÄÄGI PALJU JAKSAD!, NOORED ON HUKAS!, TOPELT SIMPEL!, SUVEL ON EMT INTERNET SULLE POOLE SOODAM!, SURFA PALJU JAKSAD!, VÕTA INTERNET KÕIKJALE KAASA! Jne). Sellel sihtgrupil on oluline kulude hoidmine kindla kontrolli all ­ kui lapsevanem annab lapsele kuuks ajaks 100kroonise kõneajakaardi, ei saa laps "kogemata" rääkida 300 krooni eest. Argument on ka kuumaksu puudumine ­ maksad ainult kõnede eest. Kliendile on tähtis kuumaksu puudumine ja võimalus tasuda vaid tehtud kõnede eest. TELE2 (ülejäänud loosungid) Ülejäänud loosungid on mõeldud peredele(PERE SEES SAAB TASUTA!), kus on mitu mobiilikasutajat või suunatud kõikidele inimestele(RÄÄGI SUVE LÕPUNI TASUTA!, MEIE MAKSAME SINU ARVED!, MILLEKS MAKSTA ROHKEM!, SUPER SALE!, JÕULUHINNAD!, ...

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Erakonna analüüs, IRL näitel

Sotsiaalpoliitika kodune töö Erakonna analüüs Valisin just selle erakonnas, sest arvasin, et enamik teeb, kas Reformi erakonnast või Keskerakonnast, sest nendest räägitakse ka rohkem. Kuna Isamaa ja Res Publica Liidust võrreldes eelneva kahe erakonnaga nii palju ei räägita otsustasingi tutvuda selle erakonnaga lähemalt. Üldised eesmärgid sellel erakonnal Isamaa ja Res Publica Liit (edaspidi IRL), tegutseb selle nime, et Eesti rahval läheks hästi nii sellel, kui ka järgmistel põlvkondade. Nende sooviks on näha Eestit maana, kus igal inimesel on tore elada: maana, kus meid ümbritsevad sõbralikud inimesed, kus kultuur õitseb ning kus keegi ei pea toimetuleku pärast muretsema. Eesti olgu nende arvates õnnelik maa! · Me usume, et mõte on ainult sellisel poliitikal, mille tulemusel muutuvad inimesed õnnelikumaks. Kõik muu - jõukus, võrdsus, parem valitsemine -...

Politoloogia → Sotsiaalpoliitika
47 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Ettevõtte praktikaaruanne

.................................................................................. 3 1.1 Ettevõtte üldtutvustus.......................................................................................................... 3 1.2 Ettevõtte struktuur.................................................................................................................. 4 1.3Töötingimused, sisekorra eeskirjad, teenindusstandardid....................................................... 5 2. Ettevõtte sihtgrupid ja osutatavad teenused ............................................................................ 6 2.1 Toodete ­ teenuste / sihtgruppide maatriks ja selle analüüs.................................................. 6 2.2 Ettevõtte peamiste teenuste osutamine................................................................................. 8 2.3 Ettevõte relaam...................................................................................................................... 9 3

Turism → Maaturism
445 allalaadimist
thumbnail
34
pptx

Tallinna Külaliskorterid/külalistemajad

Tallinna Kodumajutused Elena, Martin MT14 Külalistemaja DORELL •Asub 1400 m kaugusel raudteejaamast (Balti jaam) ja 800 m kaugusel sadamast Teenused Basseiniga saun Baar Tasuline parkla Internet Telefon SAT-TV Toiduvalmistamise võimalus Hinnad Üheinimese tuba 35€ Kaheinimese tuba mugavustega 50€ Kaheinimese tuba 40€ Saun 19€/h Sihtgrupid Üksikisikud Paarid Eesti turistid Ärimehed Bed & Breakfast •Asub Tallinna kesklinnas Hinnad  1-2 inimest 40 - 80 EUR 3 - 4 inimest 60 - 120 EUR 5 - 8 inimest 135 - 165 EUR Pikemaajalistele viibijatele hind kokkuleppel Sihtgrupid Pered Üksikisikud Paarid Väiksemad grupid Erinevad turistid Ajaloo huvilised Apartment •Asub kesklinna lähedal Teenused Hommikusöögikorv 10€ Takso transfeer 10-20€ Lisavoodi 15€ Vahekoristus 30€ Lõõgastav üldmassaaž 37€ Söögivalmistamise võimalus Hinnad Stuudiod al 40€ 1 magamistoaga korterid al 40€ 2-3 magamistoaga kort...

Turism → Majutus
6 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ärimudel

Ärimudel Partnerid Võtmetegevused / Väärtuspakkumine Kliendisuhted Kliendid / Sihtgrupid Hulgimüüjad. Protsess Kohalikele inimestel Võimalus korraldada pakub sööki/jooki, tähtpäevi Kohalikud elanikud, Osta tooraine toidu samuti ka turistidele. turistid valmistamiseks, Saab broneerida Osta alkhol ja erinevad üritustele

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Sotsiaalhoolekanne

kodutud ja vanadusnõdrad, samuti hoolekandeseadus? riiklussüsteemiga lapsed. *Puudus igasugune vahetegemine nakkushaigete ja Maailmasõja järgselt lisandus veel praktiliselt tervete vahel, kõik elasid uus grupp abivajajaid- sõjainvaliidid 45. Millised olid ühes ruumis. *Meditsiinilist ning põgenikud ja orvud. hoolekande sihtgrupid ENSV- teenindamist polnud, küll aga oli s? igaühes vaimulik 39. Millega tegelesid ENSV hoolekande sihtgrupid rahukohtud? olid: sõjainvaliidid(eelistatud) [keskendus hoolekandetöö 33

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
175 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Eesti Jahimeeste Selts

EH1 EJS ajalugu Loodi 18.jaanuar 1967 Pikk ja keeruline eellugu- kuulus spordiorganisatsiooni Ulukite arvu kontroll Jahimeeste õiguste kaitsmine Aus töötasu EJS tegevusest Eesti Jahimeeste Selts on Eesti Vabariigis jahindusega tegelevate ja jahindusest huvitatud vabatahtlikult liitunud isikute ühendus Loodustsäästev jahipidamine Koolituste korraldamine Jahikultuuri korraldamine Sihtgrupid Metsloomade tasakaalus hoidmine Legaalne jahindus Jahimeeste ühte gruppi kogumine Informatsiooni kättesaamine Veebileht www.ejs.ee Ajakiri „Eesti Jahimees“ Ajakiri „Sinu Mets“ Sündmustekalender www.ejs.ee Sündmused MTÜ Jäljekorte Klubi- korraldatakse EJS partneriga jäljekoerte päev 2014, 28.sept Eesti jahimeeste 34. kokkutulek 11.-13. juulil 2014 Raplamaal Toosikannul. TÄNAN KUULAMAST !

Loodus → Keskkond
3 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/

Meedia → Suhtekorraldus
177 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Avaliku sektori kommunikatsioon

Abiks igapäevaste otsuste langetamisel (n sponsortaotlus, infopäring) Taktikaline plaan põhineb strateegial ­ ajaline tegevuskava, kus on toodud strateegiaga sobivad ja toetavad tegevused. Strateegia põhitõed: · Suhtekorraldustegevus peab omama juurdepääsu ja sõnaõigust sihtgruppe puudutavate otsuste tegemisel Peab arvestama sihtgrupi ootusi ja eelhäälestust Strateegia on pikaajaline · Eesmärgid ja sihtgrupid 5.3 Suhtekorralduslikud eesmärgid on laiema missiooni (tootmine, müük, teenus) toetajad. Alaeesmärgid ­ konkreetsed ja ajaperioodi arvestavad Hinnata ressursse: inimressursid, eelarve, aeg Eesmärkide püstitamisel arvestada: · olulist ja ebaolulist realistlikkust suunatust kvaliteedile Valida prioriteetne sihtgrupp:

Meedia → Suhtekorraldus
64 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Veebilehe analüüs

Veebilehe analüüs Võtsin vaatluse alla Saku Õlletehase veebilehe, mis asub aadressil http://www.saku.ee/. Sihtgrupid ja struktuur Veebileht on rangelt suunatud vaid täiskasvanule, küsides veebilehele sisenedes külastajalt, et kas too on 18 täis või ei. Klikkides ,,Ei" nupule, tänab Saku Õlletehas külastajat huvi eest ning märgib, et alla 18-aastasele külastajale on Saku õlletehase kodulehele ligipääs piiratud. Saku õlletehas on tõlkinud enda kodulehe kolme keelde ­ eesti, vene ning inglise keelde, mis annab aimu, et oodatud ei ole vaid eesti keelt kõnelevad isikud, vaid ka inimesed mujalt maailmast. Struktuur on meeldivalt lihtne ning mugav kasutada, veebilehe päises on arusaadavalt ära lahterdatud erinevad teemad, milleks on: ,,Saku joogid," ,,Saku õlletehasest," ,,Õlleeksperdiks?" ning ,,Edasimüüjale". Lehekülg on külastajale meeldivalt rahulik ­ reklaamid ei riiva silma ning värvikirevuseg...

Varia → Uurimistöö alused
34 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Meediaplaan

Aeg Tegevus Trükimeedia Raadio Televisoon Internet 25. Sept Arvamuslugu: Postimees, Etv, kanal 2 Postimees.ee Õppejõud kirjutab: Kom tudengid ei ole piisavalt kursis uudistega 1.Okt Pressiteade: Algab Äripäev Aripaev.ee Kaja soodushinnaga müük tudengitele 3. Okt Kom instituudi õppejõud juhivad loengutes tähelepanu Kaja ajakirjale ja selle kasulikkusele 5. Okt Arvamuslugu: Kaja, Aripaev.ee Vilistlane kirjutab, Äripäev Facebook.ee/ko kui palju karjääriks m kasulikku loeb ta Kajast, soovitab tudengitele 12. Okt Intervjuu: Kaja Äripäev Kuku ...

Meedia → Meedia
81 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Äripäeva kommunikatsiooni käsiraamat: Meediaplaan

võimalused soetada ülg, Äripäev, Radio, soodushinnaga Postimees, Noorteraadio Kommunikatsiooni delfi käsiraamat Soovitud tulemus: Toote tutvustamine, tellijaskonna suurendamine Sihtgrupid: Peamiselt kommunikatsiooni õppivad tudengid, sel alal juba töötavad inimsed (ning muidugi ka kõik teised, kellele see huvi pakkuda võib) Äripäeva kommunikatsiooni käsiraamat Meediaplaan Tulemuste mõõtmisviis: Kontrollida uute tellijate vanust, et saada teada, kas peale meediaplaani läbiviimist on tudengieas tellijate arv kasvanud. Lihtsalt võrrelda eelmise aasta ostjate arvuga. Koostanud: Ron Nõmm

Meedia → Meedia
55 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

SATELLIITMÕÕDISTAMINE I

GPSseadmes aktiveeritud EGNOS-signaal võib kohati isegi halvendada mõõtmiste täpsus (Regio AS, Invent Baltics OÜ, 2013). Eesti territooriumil mõõteti signaali tugevust, mille tulemused näitasid, et näiteks Tartu lennujaam asub signaali piisavuse piiril. Eestile lähim positsioneerimisjaam asub Soome lahe põhjakaldal Venemaa piiri lähistel ja meile lähim kontrollkeskus Prantsusmaal (Regio AS, Invent Baltics OÜ, 2013). Tabel 4.1. EGNOS-e teenuste võimalikud sihtgrupid Eestis Teenus Võimalikud sihtgrupid Eestis EGNOS-e avatud teenus Piisava suurusega põllumajandustootjad (>100 ha haritava maaga) EGNOS-e ohutusteenus Lennundussektor EGNOS-e EDAS teenus Lisaväärtusteenuste pakkujad (nt mobiilioperaatorid, mobiilirakenduste

Maateadus → Maamõõtmise alused
16 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

äriideed ettevõtte tegevust liigselt ei killustaks. Visiooni - kuhu soovitakse pikemas perspektiivis ettevõttega jõuda või saavutada. Ajaline raam lepitakse organisatsioonis endas kokku (tavaline aeg on 5 aastat). Missioon vastab järgmistele küsimustele: - mis on ettevõtte tegevusvaldkond? - mida ta kliendile pakub? - kuidas ta oma tooteid pakub (toote eripärad, eristuvus konkurentidest)? - kes on ettevõtte sihtgrupid ja/või sihtturud? 3. Mis on turundusplaan ja peamised turundusplaani osad? Turundusplaan on osa äriplaanist või sellega tihedalt seotud dokument, mis kirjeldab organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. Osad: 1) Ettevõtte tutvustus, ettevõtte tegevusvaldkond. 2) Missioon, visioon, tunnuslause (slogan). 3) Pakutavad tooted ja teenused. 4) Turunduskommunikatsioon. 5) SWOT-analüüs. 6) Konkurendid (otsesed ja kaudsed konkurendid),

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Turunduse olemus

Turunduse seitse müüti · Turundus on vaid suurte ja rikaste ettevõtete pärusmaa. · Turunduseelarve on mõttetu kulu. · Turundusteenused on liiga kallid. · Ettevõttes töötab juba piisavalt hea turundusspetsialist. · Hea toode müüb ennast ise. · Ettevõttel on juba niigi suur käive. · Toote hinda saab määrata vaid omahinnast lähtudes. VÕTMESÕNAD · turg · turundus · turu segmenteerimine · sihtgrupid · positsioonimine · turundusmeetmestik · turundusstrateegia Turukonjuktuur Turukonjuktuur ehk turustusvõimalused kujutavad endast ostja vajadusi ja soove, mis pakuvad ettevõttele soodsat juhust neid tulutoovalt rahuldada. Turustusvõimalus on olemas, kui turustaja suudab välja selgitada piisavalt suure hulga inimesi, kelle vajadused on rahuldamata. Turustusvõimalusi tekib kolmes olukorras: 1. Millestki on puudus. 2

Majandus → Turundus
44 allalaadimist
thumbnail
32
pptx

Ettevõtluspoliitika toetamiseks rakendatavad meetmed

Euroopa turule minekul ning abistada koostööpartnerite leidmisel • Euroinfo keskused on ühendavaks lüliks Euroopa Komisjoni Ettevõtluse Peadirektoraadi ning ettevõtete vahel Asjaajamise lihtsustamine • Riiklike administratiivsete ja regulatiivsete kohustuste täitmine on probleemiks eriti väikeettevõtetele • Riigi ülesandeks on tagada ettevõtlustegevusega seotud asjaajamise ning regulatsioonide lihtsus ja läbipaistvus Sihtgrupid • Alustavad ettevõtted • Mikroettevõtted • Väikeettevõtted • Keskmised ettevõtted • Potentsiaalsed ettevõtjad Kasutatud kirjandus • http://www.riigikogu.ee/msi_arhiiv/tell01_133.html#P705_37423 • Juhan Miettinen, Juhan Teder, Ettevõtlus 1. –Ettevõtlusest, ettevõtjatest ja ettevõtluspoliitikast. Tallinn: Külim kirjastus, 2006, lk 105-128. • http://kasvustrateegia.mkm.ee/

Majandus → Ettevõtlus
4 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Teemakonspekti läbitöötamine turunduses

kasude vastu. Hind on vahetuse tasakaalustaja. Hinnaks võib olla mistahes väärtus, mis antakse teise väärtuse vastu. 2. Kuidas on hind seotud teiste turundusmeetmestiku osadega? See on jäänud paljudele tarbijatele tähtsaks ostumõjuriks. Suure ostujõuga kliendid väärtustavad eelkõige kauba kvaliteeti ja sellega seonduvaid teenuseid. Kliendi ostuotsustus oleneb suurel määral hinna ja kvaliteedi suhtest. Ettevõtte hinnapoliitkale annavad lõpphinnangu ettevõtte sihtgrupid. Toote hinna heakskiitu mõjutab oluliselt ka müügikeskkond. 3. Kuidas kujundaksid Sina hinda, millistest teguritest lähtuksid? Lähtuksin hästi palju kvaliteedist näiteks kujutaksin oma hinda kui rajaksin söögikoha siis millisele sihtrühmale ma pakkun teenust, käibemaks,portsjoni suurused. Tänu nendele kõikidele etapidele kujutaksin ma hinda klientidele lähtuvalt ,et nad ka minu toodet ostaksid. Muidu kui hinna ja kvaliteedi suhe on

Majandus → Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Infokanalite võrdlus Delfi vs Eesti Päevaleht

infot ja panevad enda heas ajalehes püsida. keskkonda üles. Infoedastamis viisid Ainult interneti keskkond Interneti keskkond kui ka paber väljaanne. Esitamise eesmärk Meelelahutuslik, et infot loeks Põhitähelepanu on sellel, et info oleks erinevad sihtgrupid autentselt edastatud. Lugejaskond Mõeldud kõigile. Väikelapsest Mõeldud nendele, kes tahavad vanurini tõepärast infot. Kommenteerimise Kõik võivad anonüümselt Enne peab kasutajaks registreerima, viisid kommenteerida, kuigi et saaks kommenteerida, seega töötavad toimetajad, kes kommentaari kirjutaja ei ole

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
7 allalaadimist
thumbnail
2
docx

KOV sotsiaaltöötaja ametijuhendi analüüs

Mõdriku 2013 Kohalike omavalitsuste seast valisin analüüsiks Halinga, Haljala ja Salme valla sotisaaltöötaja ametijuhendid. Kõikides nimetatud valdades nimetab sotsiaaltöötaja ametisse vallavanem. Kõikide valdade sotsiaaltöötaja ametijuhendites on põhieesmärgiks sotsiaaltöö korraldamine. Halinga valla sotsiaaltöötaja ametijuhendis on lisatud, et sihtgrupid tuleks ise välja selgitada, kuid Salme valla puhul on sihtgruppideks toodud lapsed, vanurid ning puudega inimesed ja teised sotsiaalabi vajavad inimesed. Haljala valla puhul pole sihgruppe välja toodud, vaid on öeldud, et sotsiaaltöötaja põhieesmärkide alla kuulub sotsiaalpoliitika elluviimine, sotsiaalkindlustuse, sotsiaalhoolduse tervishoiu ja tööhõive korraldamine vastavalt kohaliku omavalitsuse korralduse seadusele ja teistele õigusaktidele

Ühiskond → Ühiskond
44 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

Turunduse 6 h .

Turustus Kus ja kuidas ettevõte oma tooteid turustab? Milliseid turustuskanaleid kasutatakse(vahendajad, edasmüüjad, kauplused, võrkturustus, internet vms)? Millist turustust strateegiat ettevõtte kasutab? (intensiivne, valik, välistav) Millised on erinevade edasimüüjate/vahendajate nõuded? Turustuskanalid Jaekauplused Esindussalongid Projektimüügiesindused ( eriprojektidele, ehitusfirma näide suurtellimustega) Erinevatel esindustel erinevad sihtgrupid Müügitoetustegevus Kus ja kuidas ettevõtte ennast ja või oma tooteid reklaamid? Ära tuleks märgkida milline periood vaatluse alla võeti. Võimalusel nimetada konkreetsed viisid. Kus, millal kuidas reklaamis? Kas kasutatakse teisi müügitoetus meetmeid (suhtekorraldus, müügiedendamise võtted(tarbjamängud a la 2=1, messid, ) vms.) (reklaamitegevuse esitlemise korral tuleks kasutada näiteid) Inimsete motiveerimine Kas ettevõttes kasutatakse mingisuguseid motiveerimise

Majandus → Turunduse alused
147 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Hirmu apellatsioonid sotsiaal reklaamkampaaniates 21. sajandil

Väga tähtis on veel teada sihtrühma ning osata seda neile reklaamida. Kui sa näitad jalakäijale poe uksel silti „Hoia piirkiirust!“, siis see ei tekita temas mingit emotsiooni. Samas kui värskelt alustanud suitsetaja tõmbab suitsupakist, millel on moondunud kopsudest pilt, suitsu, siis tema peas tekivad negatiivsed emotsioonid ja hirm. Sotsiaalreklaami kampaaniate tulemuslikkus Sellistel kampaaniatel on tulemuslikkus tihtipeale väga kõikuv, sest sihtgrupid ja nende kättesaadavus varieerub drastiliselt. Enamasti nad siiski publiku hoiakut ei muuda, sellepärast, et inimesed ei arva ennast sihtrühma kuuluvaks ning statistika andmeid vaadeldes ei esine suuri tõuse ega lange. Näiteks liiklusõnnetuste arv ja nendes hukkunute arv on olnud 5 aastat 4 stabiilne (201-2015) (Maanteamet, 2016). Muidugi on ka neid kampaaniaid, mis on inimesi mõjutanud ja millel on reaalne statistiline efekt

Psühholoogia → Mõjutamise psühholoogia
1 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Eesti Draamateater

üle 20 lavastuse. Aasta jooksul annab Eesti Draamateater ligi 500 etendust ja neid vaatab üle 100 000 vaataja. Eesti Draamateatri elujõu üks allikas on tema mitmekesisus. Lisaks traditsioonilisemat laadi psühholoogilisele teatrilaadile on siin alati olnud ruumi katsetusteks. Draamateatri missioon on olla rahvusteater, aga samas on ta kõige paremas mõttes rahva teater. Siit leiavad oma kunstikogemusele ja -huvile vastava elamuse mitmed erinevad sihtgrupid. Igal hooajal esietendub ka üks lastenäidend. Eesti Draamateatris on töötanud väga paljud kuulsad ja armastatud eesti näitlejad. Professionaalsest tipptaset on siin alati hinnatud, ka hiljem on trupp pidevalt täienenud 4 kõrgharidusega noorte näitlejatega, trupi kõrgest tasemest räägivad muu hulgas rohked eesti teatri aastaauhinnad. 5 2 EESTI DRAAMATEATRI LAVASTAJAD 2.1 Merle Karusoo

Teatrikunst → Eesti teatri ajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Infoasutused lastele ja noortele

raamatukogu kodulehe juures. - Rapla Keskraamatukogu, Tartu Linnaraamatukogu, Pärnu Keskraamatukogu, Häädemeeste Raamatukogu. * Mida rõhutab ÜRO Laste õiguste konventsioon? - ÜRO lapse õiguste konventsioonis rõhutatakse õigusi mis kuuluvad igale kuni 18-aastasele lapsele ja noorele inimesele kogu maailmas, hoolimata välimusest, nahavärvist, soost, emakeelest, uskumustest ja arvamustest ning rahvusest. * Nimeta laste ja noorte ealised sihtgrupid lasteraamatukogus. ­ Väikelapsed, koolieelikud, esimene kooliaste, teine kooliaste, kolmas kooliaste. * Nimeta lasteteeninduse eesmärgid lasteraamatukogus. ­ Kujundada lastes püsivat lugemishuvi, õpetada lapsi leidma ja tarbima nii trükisõnalist kui elektroonilist informatsiooni ning õpetada ja arendada lastes raamatukogu kasutamise oskuski ja vilumusi. * Milliseid materjale ja ressursse peavad lasteraamatukogud (või lasteosakonnad rk-s) sisaldama

Infoteadus → Infoallikad ja infootsing
2 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Seiklusturism

sihtturg on seiklust armastavad inimesed, siis tuleks mõelda seiklusturismi arendamisele sihtkohas. Samas tuleb jälgida ning püüda vältida seiklusturismiga kaasnevaid riske, mis võivad halvasti mõjuda kogu sihtkoha mainele. Seiklusturismi kui nähtust võib käsitleda väga mitmest vaatenurgast. Seiklusturismiks võib pidada nii mägimatku, kõrbesafarit kui ka reisimist suurlinnadesse. Kõigil neil vormidel on ka oma erinevad sihtgrupid ­ mägironijad võivad olla ka usulistel eesmärkidel reisijad (näiteks matkad Tiibetisse), kõrbematkajad otsivad lisaks suurele kuumusele ka ennenägematuid vaatepilte ja suur-linnadesse satuvad sageli niinimetatud seikluturistina ka tavalised ärimehed. Seiklusturism on viimaste aastate jooksul tugevasti kasvanud (15% aastas) ning väga paljude spetsialiseerunud reisikorraldajate jaoks on see nende nisiks. Seiklusturiste

Turism → Turismi -ja hotelli...
46 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Praktikaaruanne Waide Motell

Töötajad käivad vahetustega tööl. Enamasti kaks päeva tööl ja kaks vaba, v.a. kiirtoidu töötajad, kelle graafik on esmaspäevast reedeni. Ööseks vähemalt peahoone tühjaks ei jää. Kaks adinistraatorit käivad ainult öistes vahetustes. Minu tööaeg sõltub vastavalt ürituse kellaajast. Tulen varem kohale, et ettevalmistused ära teha ja lahkun siis kui kõik on ära koristatud. Vt. lisa 2 ja lisa 3 Ettevõtte sihtgrupid ja osutatavad teenused 2.1. Toodete-teenuste/sihtgruppide maatriks ja selle analüüs Sihtgrupid- äriinimesed, juhukliendid, välismaa/sise turistid, karavanigrupid Osutatavad teenused- majutus, toitlustus, seminarid/koosolekud xxxxx - väga nõutav xxxx - sageli nõutav xxx - keskmiselt nõutav xx - harva nõutav x ­ väga harva nõutav Äriinimesed Juhukliendi Välismaa/siseturistid Karavanigr

Turism → Turism
32 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Majandus

Aktiivne tööturupoliitika ­ riik tegeleb tööpuuduse ennetamisega (uute töökohtade loomine, ümberõppevõimaluste pakkumine). 4. Sotsiaalkindlustuse põhimõte ­ tulevase hüvitise saaja kaasamine ressursside kogumisse. Eesti kolmesambaline pensionisüsteem: I sammas (riiklik pension), II sammas (kohustuslik kogumispension), III sammas (täiendav kogumispension, vabatahtlik). Sotsiaaltoestuste sihtgrupid: inimesed, kes kuuluvad mingisse RISKIGRUPPI (töötud, puudega inimesed, orvud, lastega pered jne) ja ABIVAJAJAD, kes taotlevad abi (sissetulek jääb alla toimetuleku piiri (1000.- per capita, iga järgmine pereliige 800.-). Sotsiaaltoetused ja ­teenused: Lastega pered (vanemahüvitis, peretoetused, lapsendamine, lapsehoiuteenus), puudega inimesed (töövõimetuspension, tehnilised abivahendid, rehabilitatsiooniteenus),

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
127 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Äriplaani koostamise juhend

ettevõttesse või mitte. Investor või laenuandja tahab näha, kuidas tema raha tagasi teenitakse ning kas suudetakse maksta dividende või tasuda laenuintresse. 9. Kui tegemist on mitme äripartneriga, aitab kirjalik äriplaan ennetada hilisemaid vaidlusi ja põhjendada otsuseid. 10. Kui soovid värvata tegevjuhti, annab kirjalik äriplaan selge tegevussuuna, millele juht saab toetuda Äriplaanil võivad olla erinavad sihtgrupid. · Ettevõtja ise · Kaasomanikud, asutajad · Laenuandja, eelkõige pank · Ettevõtlustoetusi välja andev organisatsioon · Riskikapitalifondid · Potentsiaalsed võtmetöötajad · Ettevõtte omanikud · Ettevõtte potentsiaalsed ostjad · Äriplaan - Plaan ehk eelnevalt läbimõeldud tegevuskava annab meile kindla suuna ­ mida, kuidas ja millal teha nii, et jõuda tulemuseni meile kõige paremal viisil. Mida rahastaja näha tahab?

Muu → Karjäärinõustamine
46 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Ettevõtte rahandus

portfelliteooria ja finantsvarade hindamine, investeeringute hindamise põhimeetodid, ettevõtte väärtus, kapitali eelarvestamine, kapitali struktuur ja finantseerimisviiside ülevaade, finantsanalüüsi alused ja informatsiooniallikad. Ettevõte on tervik, mis moodustub üksikutest osadest: Sisseost Tootmine Finantsid Müük Jne Ettevõtte finantsvaldkond moodustub samuti osadest, mille loomise aluseks on erinevad sihtgrupid oma infovajadustega: Raamatupidamine Ettevõtte rahandus Juhtimisarvestus Kulude arvestus controlling Finantsjuhtimise eesmärk: Rahanduseks nimetatakse rahaasjade korraldamist ettevõttes. Ettevõtte finantsjuht peab teadma ja arvestama järgmiste tingimustega: Mis mõjutab finantsjuhtimist ja otsustamist? Kuidas organiseerida äritegevust kõige ratsionaalsemal viisil? Kus asub rahandusfunktsioon ettevõtte struktuuris

Majandus → Rahanduse alused
73 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Draamateater

avalikul lugemisel, samuti antakse Eesti Draamateatris esmalavastatud algupärandid raamatuna välja. Eesti Draamateatri elujõu üks allikas on tema mitmekesisus. Lisaks traditsioonilisemat laadi psühholoogilisele teatrilaadile on siin alati olnud ruumi katsetusteks. Draamateatri missioon on olla rahvusteater, aga samas on ta kõige paremas mõttes rahva teater. Siit leiavad oma kunstikogemusele ja -huvile vastava elamuse mitmed erinevad sihtgrupid. Igal hooajal esietendub ka üks lastenäidend. Viimastest aastakümnetest nimetagem tähelepanuväärseid lavatajaid nagu Mikk Mikiver, Juhan Viiding, Evald Hermaküla, Mati Unt, Hendrik Toompere, Merle Karusoo. Alates 1999. aastast on Eesti Draamateatri peanäitejuht Priit Pedajas ning alates 2006. aastast on teatrijuht Rein Oja. Eesti Draamateatris on töötanud väga paljud kuulsad ja armastatud eesti näitlejad. Nagu öeldud, kasvas see teater välja koolist

Kategooriata → Uurimustöö
16 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

Ühisturundus 1. loeng

(hubspot.com) KUIDAS TEGUTSEDA 1. Pange eesmärgid paika. 2. Tehke nimekiri ettevõttest, kellega te tahaksite koostööd teha. 3. Tehke koostööpakkumine ja kutsuge huvitatud partneri kohtumisele. 4. Tehke ühise pakkumise klientidele. 5. Analüüsige tulemusi. 6. Tehke parendusi uues kampaanias. Kasutage kogemust uute partnerite leidmiseks ja uute kampaaniate rakenduses. (PDCA) (I. Mann, Turundus ilma eelarveta) ÜHISTURUNDUSE LÄBIKUKKUMISE VÕIMALUSED · erinevad sihtgrupid · erinevad eesmärgid · meeskonnatöö puudumine · kohustuste võtmise ja andmise vältimine · pühendumise ja üksmeele puudumine ÜHISTURUNDUS KONKURENTIDEGA Eelised: · sarnane sihtgrupp · saab jagada kogemusi ja kompetentsi · saab ühineda jõudu, et siseneda uutele turgudele (braze.com) PIKAAJALINE KOOSTÖÖ Sellisel juhul on mõistlik koostöölepingu sõlmida. Põhilised punktid: · projekti sisu · ajaraamid · eesmärgid · vastutus · kanalid · turundusplaan

Majandus → Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
8
pdf

Turundusuuringud

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Ärijuhtimise õppekava Liina Tuulik I.L.U. e-poe kliendirahulou uuring Turundusuuring Juhendaja: Meelis Zimmermann, MA Tallinn 2020 EESMÄRK I.L.U. e-poe kliendirahulolu uuring võimaldab klientidelt välja selgitada, millised on ettevõtte parimad eelised konkurentide ees ja millised pakkumised on klientidele enim atraktiivsed. Antud uuring annab hea ülevaate, kus ettevõttel läheb hästi ja mida saaks veel paremini teha. Eesmärgiks on ülevaate põhjal hoida ja kasvatada lojaalset kliendibaasi ning läheneda neile personaalselt atraktiivsete pakkumistega. INFORMATSIOONIVAJADUS OÜ TKM Beauty Eesti avas Tallinna Kaubamaja Grupi poolt väljatöötatud kaubamärgi I.L.U. esimese kaupluse 2009. aastal. Täna tegutseb kolm kauplust Tallinnas (Rocca al Mare, Ülemiste, Kristiine), üks kauplus Tartus (Lõunakeskus) ja üks kauplus Pär...

Majandus → Turundus
1 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kunst avab tee maailma mõistmisele

Farrell) noormeeste alkoholi- ja narkootikumiprobleemides. Loomulikult leidub ka positiivseid etalone ­ kasvõi lastefilmides klassikaliselt esinevad loomaarmastus, kokkuhoidmistunde väärtustamine ja lootus õnnelikule lõpule. Kuid inimlike omaduste tõttu on nende mõju meie maailmamõistmisele väiksem. Kunst võrdub elu, sest see on kahesuunaline tee ­ elu võrdub kunst. Neid ühendavateks lülideks on samad või sarnased probleemid, sihtgrupid ja äri. Kunsti tegija on ka inimene, kes eelkõige elab, tal on omad vajadused, mõtted ja maailmatunnetus. Selleks, et kunst avaks tee maailma mõistmisele, on vaja mõista oma elu ning olla avatud teiste inimeste kogemustele.

Kirjandus → Kirjandus
45 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Ökoturism

34. Populaarsemad ökoturismi piirkonnad ja valdkonnad Anglo-Ameerikas 35. Populaarsemad ökoturismi piirkonnad valdkonnad Aafrikas 36. Populaarsemad ökoturismi piirkonnad valdkonnad Austraalias ja Uus-Meremaal 37. Populaarsemad ökoturismi piirkonnad valdkonnad Euroopas 38. Populaarsemad ökoturismi piirkonnad valdkonnad Aasias 39. Populaarsemad ökoturismi piirkonnad valdkonnad Antarktikas 40. Maapooled ja maaviiendikud 41. Eesti ökoturismi siseturu olulisemad sihtgrupid 42. Eesti ökoturismi välisturu tähtsamad sihtgrupid 43. Eesti ökoturismi tugevused 44. Eesti ökoturismi probleemid 45. Mis on EHE märgis ja mida sellega märgistatakse Probleemid loodusturismis Loodusturism ei ole alati keskkonnasõbralik Puudus kvaliteetsest korraldusest Konflikt loodusturistide ja nende turismiobjektide vahel ÖKOTURISMI OLEMUS ökoturismi mõiste võeti esimest korda kasutusele 1960ndatel

Turism → Ökoturism
67 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Avaliku sektori ja äriühingu juhtimise erinevused

Era- ja riikliku asutuse juhtimine erineb ka vastutuse määrast. Eraasutus ei saa eksisteerida ega funktsioneerida, kui tema toodang ei leia tarbijat. Riigiasutus põhimõtteliselt saab, sest asutuse tegevuse maksab kinni maksumaksja. Avaliku sektori tegevust rahastatakse riigieelarvest, mitte klientidelt saadavatest teenustasudest. Kuid loomulikult pole loodud ühtegi riiklikku ettevõtted, mida ükski inimene ei vaja. See eest on aga avaliku sektori organisatsioonidel väga erinevad sihtgrupid, mis raskendab nende tegevust. Demokraatlik valitsemine peab arvestama kõigi ühiskonna gruppide huve, looma võimalused, et kõigile inimestele oleks tagatud võrdsed õigused ning võimalused korraldada oma elu neile sobival viisil. Ärisektoris põhineb edu kindlalt piiritletud sihtgrupi huvidele suunatud tegevusega. ( Ulst 1997 ) Teisest küljest on aga avaliku sektori eeliseks see, et nad ei pea turul teiste ettevõtetega konkureerima ja seetõttu pole ka mehhanismi, mis sunniks kulusid

Majandus → Majanduspoliitika
89 allalaadimist
thumbnail
32
odt

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus

......................................................................................3 1.2.Ettevõtte struktuur.................................................................................................................4 1.3.Töötingimused, sisekorra eeskirjad, teenindusstandardid.....................................................5 1.4.Toad.......................................................................................................................................9 2.Ettevõtte sihtgrupid ja osutatavad teenused............................................................................. 9 2.1.Toodete – teenuste/sihtgruppide maatriks ja selle analüüs................................................. 10 2.2.Ettevõtte peamiste teenuste osutamine................................................................................11 2.3.Ettevõtte reklaam................................................................................................................ 12 3

Turism → Turism
42 allalaadimist
thumbnail
6
rtf

Avalike suhete kodutöö

kujundada head mainet muuta avalikkuse arvamusi ja ettekujutusi motiveerida töötajaid 6. Pressiteade on suunatud: töötajatele auditooriumile ajakirjanikele 7. Organisatsiooni (ettevõtte) sisekommunikatsiooni korraldamise võimalused (vahendid): grupidiskussioonid, ühiskonsultatsioonid, käsiraamatud, firma ajaleht ja ajakirjad, videod, bukletid jne. 8. AVALIKKUS ­ sihtgrupid, kes organisatsioonile olulised. 1. Geograafilised- looduslikud või ka poliitilised piirkonnad 2. Sotsioloogilised- staatus, kuulumine gruppidesse 3. Demograafilised- sugu, vanus, perekonnaseis, haridus, sissetulek 4. Psühholoogilised- elustiil, väärtushinnangud Kordamisküsimused 1. Mis on kommunikatsioon? Kommunikatsioon on ideede, informatsiooni ja hoiakute edastamine ühelt inimeselt

Ühiskond → Avalikkussuhete alused
85 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Kooliraamatukogu turundusplaan II-VI osa

hinnasoodustus. Hoopis kasutamata valdkond Eestis on õppevara tagasiostmine ning -müük koolis või raamatukaupluses. Kooliraamatukogud peaks toimima õppetööd toetava kirjanduse koguna, kuid tänapäevases kooliraamatukogus puudub suures osas viimastel aastatel lastele väljaantud väärtkirjandus. Lisaks õppematerjalide ja õpikutele, peaks kooli raamatukogu asetama rõhku just laste väärtkirjandusele. Erinevad sihtgrupid: · algklassi õpilased Lastekirjandus kannab suurt vastutust isiksuse kujunemisel lapsest täiskasvanuks, eetiliste ja esteetiliste tõekspidamiste omandamisel, elutarkuse kogumisel. Veelgi enam ­ lastekirjandus on omandamas riikliku haridus-kasvatusliku mõjuri staatust, mis kehtib ja kestab vääramatult ka infoajastu kiirelt muutuvas maailmas. Tänaseks on laienenud autorite ring ning paranenud raamatute väljanägemine. Kuid probleemiks on lastekirjanduse levi ehk raamatu tegelik

Informaatika → Infoteadus
30 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Estonia ja- Draamateatri asustamine

näidendite avalikul lugemisel, samuti antakse Eesti Draamateatris esmalavastatud algupärandid raamatuna välja. Eesti Draamateatri elujõu üks allikas on tema mitmekesisus. Lisaks traditsioonilisemat laadi psühholoogilisele teatrilaadile on siin alati olnud ruumi katsetusteks. Draamateatri missioon on olla rahvusteater, aga samas on ta kõige paremas mõttes rahva teater. Siit leiavad oma kunstikogemusele ja -huvile vastava elamuse mitmed erinevad sihtgrupid. Igal hooajal esietendub ka üks lastenäidend. Viimastest aastakümnetest nimetagem tähelepanuväärseid lavatajaid nagu Mikk Mikiver, Juhan Viiding, Evald Hermaküla, Mati Unt, Hendrik Toompere, Merle Karusoo. Alates 1999. aastast on Eesti Draamateatri peanäitejuht Priit Pedajas ning alates 2006. aastast on teatrijuht Rein Oja. Eesti Draamateatris on töötanud väga paljud kuulsad ja armastatud eesti näitlejad. Nagu öeldud, kasvas see teater välja koolist

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
7 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Organisatsiooni suhtekorraldus ja meediasuhted

kindlustusagentuurid, haldusfirmad jne. omavalitsused - selle piirkonna elanikud, valijaskond, ettevõtjad, riigiametid, maksumaksjad, toetuste saajad, turistid (ka potentsiaalsed) jne. 11. Miks on ettevõttele meediasuhted vajalikud? Ettevõttele on meediasuhted vajalikud, kuna see aitab ettevõttel olla pildis. Kui ettevõte/organisatsioon on nähtav siis on ettevõttest teadlikumad ka neile vajalikud sihtgrupid. 12. Miks on oluline teada organisatsiooni/ettevõtte sihtgruppe? Et leida efektiivseim viis, kuidas sihtgrupini jõuda. (messid, blogid, reklaam, kampaaniad jms) 13. Kuidas võiks jagada organisatsiooni kommunikatsiooni? ( kolm põhilist) * Informeeriv kommunikatsioon. * Motiveeriv kommunikatsioon. * Tunnustuskommunikatsioon 14. Mida on vaja teada avaliku arvamuse mõjutamisel?

Meedia → Meediateooriad
32 allalaadimist
thumbnail
17
pptx

Järvamaa turismiressursid

Türi lillelaat, mis meelitas selgi aastal kohale 744 kaplejat ja tuhandeid ostjaid eestist, soomest, lätist, rootsist jm http://eestielu.delfi.ee/eesti/jarvamaa/turi/elu/xxxv-turi-lillelaat-meelitas-kohale-774-kauplejat-ning-tuhandeid-ostjaid.d?id=644564 Paide linnapäevad Säreveres toimuv mess Agri Türi sügislaat Paide-Türi linnajooks Järvamaa turismiressursid 8 Võimalikud sihtgrupid Aiandushuvilised Soomest, Lätist, Venemaalt Arhitektuurihuvilised Soomest, Saksamaalt Eivere mõisa hotelli, Veski-Silla keskust koos kalapüügi ja hea söögiga - tutvustada Vene, Soome, Läti turul Looduses puhkamine Eesti, Soome, Läti, Leedu Edukate põllumajandusettevõtetega tutvumisest on huvitatud Vene, Valgevene, Türgi sama ala tegijad Järvamaa turismiressursid 9 Mida Järvamaa enda tutvustamiseks teeb?

Turism → Turismiettevõtlus
8 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Viljandi turismisihtkoha analüüs ja turismipuu

Hoone valmis aastal 1938 ja sai endale nimeks siis Esimene Viljandi Esinduslokaal ehk EVE. (Hotell Eve 2015). Viljandi linnast väjas asub hetkel vaid üks spaa, milleks on Energia Öko-Spa Suure-Jaanis. Vähese külastatavuse tõttu on spaa avatud vaid ette tellimisel. Turismiettevõtete juures on oluline esmajärgus just sihtgrupi kirjeldamine ja sellest lähtuvalt turundustegevuse kordineerimine. Alljärgneval diagrammil on välja toodud Viljandi maakonnas asuvate majutusasutuste sihtgrupid protsentides 2012 aastal. Joonis 2.Turismiettevõttete sihtgrupid. Allikas: Viljandimaa turismivaldkonna uuring 2012 Diagrammist võib järeldada, et Viljandi puuduseks on Ettevõtjate teatmatus, millisele sihtgrupile peaksid nad oma ettevõtet suunama. Tervelt 32% vastanutest ei osanud kirjeldada oma sihtgruppi. Selle tõttu võib tekkida neil raskusi turundus- ja arenguplaanide tegemisel. Samuti on väga vähe peredele ja reisigruppidele suunatud tegevust ja ettevõtlust. Peaagu

Turism → Turismimajanduse alused
21 allalaadimist
thumbnail
86
ppt

Projekti kavandamine

hiljem ära ebakõlasid finantseerimisel; • Määrake kindlaks, kes vastutab sisendite pakkumise eest (kaasfinantseerimine) ja millal (ajastamine). 14 Marju Medar Projekti Projektimeeskond kavandamine Saavutamise indikaatorid Indikaatorid kirjeldavad projekti eesmärke konkreetsetes ja mõõdetavates terminites • Kvantiteet (KUI PALJU) • Kvaliteet (KUI HÄSTI) • Sihtgrupid (KELLELE) • Asukoht (KUS) • Aeg (MILLAL) 15 Marju Medar Projekti Projektimeeskond kavandamine Kontrolli meetodid - 1 …täpsustavad • formaadi, milles informatsioon peab olema kättesaadav; • kes peab informatsiooni koguma; • millise intervalliga tuleb infot koguda. 16 Marju Medar Projekti Projektimeeskond kavandamine Kontrolli meetodid - 2

Ühiskond → Ühiskond
11 allalaadimist
thumbnail
14
odt

Infoteaduste Eksam

-556 rahvusraamatukogu (Koordineerib teadus- ja arendusasutusena eesti raamatukoguvõrgu koostööd ning nõustab Eesti raamatukogusid erialases tegevuses; Koostöö: Rahvaraamatukogud on omavalitsuse asutused, mille tegevust koordineerib Kultuuriministeerium) -50 teadus- ja erialaraamatukogu (Koostöö: Teadus- ja arhiiviraamatukogude tegevust koordineerib Haridus- ja Teadusministeerium) -371 kooliraamatukogu 5. Eri tüüpi raamatukogud, nende tunnusjooned, tegevusvaldkonnad ja sihtgrupid. Vastus: RAHVUSRAAMATUKOGU- Riigi keskne teadusraamatukogu, mis hangib, säilitab

Infoteadus → Sissejuhatus infoteadustesse
29 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Estraveli turundusplaan

lisaboonusena saavad kliendid punkte koguda ka ametisõitudelt juhul kui arve on vormistatud juriidilise isiku nimele. Alates 2001. aastast pakub Estravel Kuldkaardi omanikele kuldkrediiti ­ ta maksab 90% ulatuses reisi eest ise ning klient maksab summa Estravelile aasta jooksul tagasi. Estravel on leidnud tasakaalu kõige püsiklientide hoidmise (punktisüsteem) ja uute klientide ligimeelitamise (soodustused partnerfirmades ja sooduspakkumised) vahel. Mõlemad sihtgrupid saavad piisavalt tähelepanu ning uute klientide püüdmiseks olulisi lisakulutusi ei tehta. Estravel AS ettevõttes järgitakse kliendisuhete juhtimise põhimõtteid ja välja on töötatud spetsiaalne juhend, mida töötajad kasutavad igapäevases töös. Esmalt tehakse kliendipäring kas e-maili, veebi, telefoni või läbi otsesuhtluse. Kontakti loomisel tutvustatakse ennast, täpsustatakse kliendi ootused, soovid ja vajadused.

Turism → Turismiturundus
348 allalaadimist
thumbnail
4
doc

TTÜ ettevõtluse alused konspekt

Väikeettevõtted on innovatiivsemad harudes, kus ressursside (kapitali) roll on väiksem 25. Innovatsioon ja ettevõtte asukoht. Innovaatiliste ettevõtete kuhjumine ­ Silicon Valley Geograafiline lähedus soodustab teadmiste ülekandumist ettevõtete vahel. Kollektiivne õppimine. 26. Äriidee teostatavuse analüüs ­ põhiolemus. 27. Ärimudel. Osterwalderi ärimudeli käsitlus. 28. Äriplaani olemus ja sihtgrupid. 29. Liftikõne (Elevator Speech/Elevator Pitch) olemus. 30. Ettevõtte põhiväärtused. 31. Ettevõtte missioon. 32. Ettevõtte visioon. 33. Eesmärgid, strateegia ja tegevuskava ­ olemus ja omavaheline seos. 34. Ettevõtte üldstrateegia, äri- ehk konkurentsistrateegia, funktsionaalsed strateegiad (Milles seisnevad, millisele küsimusele peavad vastama). 35. Konkurentsieelis. 36. Põhilised konkurentsistrateegiad (kululiidri-, diferentseerimis- ja fokuseeritud strateegiad) 37

Majandus → Ettevõtluse alused
127 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Turismiettevõtlus eksam

Turismiettevõtluse suuline eksam 2015’ 1. Defineeri termin ettevõtja ja kirjelda ettevõtjale sobivaid isikuomadusi. Ettevõtja - Isik, kes alustab, korraldab ja juhib ettevõtet ning kes kannab sellega seotud riske. Isikuomadused: ▪ Saavutusvajadus ▪ Soov vastutada ▪ Usk edusse ▪ Kõrge energiatase ▪ Tulevikule orienteeritud ▪ Organiseerimisoskused 2. Kuidas vähendada majutusettevõtte püsikulusid kuluartiklite lõikes? Töötasud; maksud; materjal, teenused, kaubad; seadmed; mootorikütus, õlid; sidekulud; turundus; elekter; soojus; vesi-ja kanalisatsioon; jäätmete vedu. 3. Miks on vajalik ettevõtte tegevusalade ja toodete mitmekesistamine, milliseid eeliseid see annab? Mitmekesistamine - toodete, tegevuste varieerimine, et hajutada riske, laieneda, kasutada vaba kapitali jne. Miks mitmekesistada: ...

Turism → Turism
33 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

SOTSIAALTEENUSED

mis on seotud isiku enese eest hoolitsemisega. 14 KOV teenus Tugiisiku teenuse sisuks on ühe või mitme kooselava isiku abistamine jõustamise(motiveerimine, julgustamine, kliendi oskustele ja võimetele keskendumine) ja juhendamise kaudu tema kohustuste täitmisel, õiguste teostamisel või toimetulekul raske olukorraga isiku igapäevases elukeskkonnas. Tugiisiku teenuse sihtgrupid: q Lapsevanemad, kes vajavad abi lapse eest hoolitsemisel ning lapsele turvalise ja toetava kasvukeskkonna loomisel; q Isikud, kes vajavad abi puude, haiguse või raske olukorra tõttu, mis oluliselt raskendab toimetulekut; q Isikud, kes vajavad abi kinnipidamiskohast vabanemise järgselt; q Lapsed, kes vajavad abi psüühika või käitumishäire tõttu; q Lapsed, kelle vanemad on raskustes nende eest hoolitsemisega ning

Politoloogia → Sotsiaalpoliitika
38 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

mõlemas suunas, iga kommunikatsioonitegevuse puhul nimetatakse täpselt selle osapooled ja arvestatakse keskkonna muutumisega. Avalike suhete puhul on oluline, et teataks millised grupid kuuluvad avalikkuse sellesse ossa, mi son organisatsioonile oluline. Need grupid sõltuvad omakorda organisatsiooni liigist kui ka kontekstist millega, seoses neid käsitletakse. Stakeholder'ite teooria Sihtgrupid on need grupid või indiviidid, kellega organisatsioon üksteist vastastikku mõjutav ja vastastikku sõltub. Seega on sihtgrupiks iga indiviid või grupp, kes mõjutab või on mõjutatav organisatsiooni tegevuste, otsuste või eesmärkide kaudu. Sihtgrupid võivad organisatsiooni tegevusele kaasa aidata või seda takistada. (Gibson2000). Freeman defineerib sihtrühmi kui gruppi või indiviidi, kellel on organisatsiooniga

Sotsioloogia → Avalikud suhted
137 allalaadimist
thumbnail
14
doc

TURUNDUS ja MÜÜK

ja millal neid strateegiaid kasutatakse? Kaubamärgistrateegia valitakse vastavalt kaubamärgi arhitektuurile. Kaubamärgistrateegiad: 1) Katusekaubamärk(umbrella brand) 2) Allikapõhine kaubamärk(source brand) 3) Tootekaubamärk(product brand) 14. Kirjelda ühe vabalt valitud ettevõtte kaubamärgi arhitektuuri. Saku kasutab allikapõhise kaubamärgi strateegiat. Järeldan seda sellest, et Sakul on oma sortimendis erinevaid tooteid millel on erinevad sihtgrupid – Saku Originaal (pigem meestele), Saku on Ice (pigem naistele). 15. Nimeta turundusmeetmestiku osad ja kirjelda igaühe sisulist olemust. 1. Toode (toote variatsioonid, kvaliteet, disain, iseärasused, kaubamärk, pakend, suurus, teenused, garantii, tagastus) 2. Hind (hinnakirja hind, allahindlused, lisatasud, makseperiood, krediiditingimused, garantiitingimused) 3. Distributsioon ehk jaotus ehk turustus (koht, kättesaadavus,

Majandus → Turundus
76 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Regionaalareng ja -poliitika Saaremaal

taimeliigid, dolomiit, ravimuda jne); · Saarelisusest johtuv eraldatus, puhas ja turvaline elukeskkond; · Rikas ajaloopärand - kajastub ajaloolistes vaatamisväärsustes (Kuressaare piiskopilinnus, mõisad, kirikud, kivikalmed jne), pärimuses (kangelased, legendid); · Palju erinevaid kultuuriüritusi; · Toidu- ja käsitöötraditsioonid; · Tervisekeskused. 15. Võimalikud sihtrühmad Peamised sihtgrupid Saare maakonna turismis on: · Pered ja lapsed, linnade elanikud, kellele meeldib puhuks maal, merepuhkus, looduses viibimine, jne; · Tervise ja ravituristid; · Kultuurihuvilised; · Konverentsituristid. Sihtgrupid, kelle arvelt oleks võimalik turismi veelgi edendada: · Ürituste külastajad; · Õppurid, üliõpilased; · Jahituristid; · Loodushuvilised (linnuvaatlejad, botaanika huvilised, loodusfotograafid).

Ühiskond → Ühiskond
5 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun