Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"suhtekorraldaja" - 39 õppematerjali

suhtekorraldaja – infoallikaks oleva organisatsiooni või esindatava kliendi huvide prioriteet, organisatsiooni esindava advokaadi hoiak, kliendi vaatenurga mõju info valikule ja tõlgendamisele.
thumbnail
2
docx

Ajakirjaniku ja suhtekorraldaja rollid

Disskusiooniseminari esimene töö Kettli Arand Ajakirjaniku ja suhtekorraldaja konflikt · Lühike sündmus(t)e kirjeldus, kes on tegelased, mis on juhtunud? Võtsin analüüsiks artikli ,,Hambaaugu parandamise hinnad erinevad kuni neli korda", avaldatud 18.septembril aastal 2013. Artiklis on välja toodud erinevad hambaravi keskused ja nende hinnakirjad. Lugeja saab ise näha, kus ja kui palju erineb ühe protseduuri hind. Tegelasteks on hambaravi keskuste kliendid ja antud kliinikud ise. · Kus on konflikt ja millest see tuleb?

Meedia → Sissejuhatus kommunikatsiooni...
10 allalaadimist
thumbnail
1
doc

SUHTEKORRALDUSE KORDAMISKÜSIMUSED ja vastused

nii seespool kui ka väljaspool organisatsiooni ja inimeste arvamuse organisatsiooni. Seejärel koostatakse erinevust. sõnum, mis võtab kokku 17. Mis on kontrollitud ja organisatsiooni põhiideed. Siis kontrollimata meedia? määratakse kindlaks organisatsiooni Kontrollitava meedia korral pakub positsioon. Organisatsiooni positsioon suhtekorraldaja omal soovil teadvustatakse eri rühmadele ja selle informatsiooni. Kontrollimata meedia põhjal kujuneb organisatsiooni korral ei saa suhtekorraldaja seda identiteet. Õnnestunud identiteedi mõjutada. kujunemisel võidetakse avalikkuse 18.Mitmesse kategooriasse tunnustus. jaotatakse suhtekorraldajad? 5.Millal võivad kampaaniad Suhtekorraldajad jaotatakse 4 ebaõnnestuda

Psühholoogia → Suhtluskorraldus
26 allalaadimist
thumbnail
14
odt

Projekt : köögi-puhkenurk

Juhendaja: Meelis Zimmermann Tallinn 2015 1. Üldandmed: Projekti nimi: EEK Mainori üliõpilaste puhke- ja kööginurk Projekti teostamise aeg: Projektiga alustamine 1.veebruar 2016 ning puhke- ja kööginurga ametlik avamine 1.september 2016 Projekti teostamise koht: Puhke- ja kööginurk hakkab tegutsema Tallinnas EEK Mainori õppekeskuses, Suur-Sõjamäe 10a Projekti teostajad: 1. Meeskonnaliige: Rain Kaaret, Suhtekorraldaja, Kohustused: EEK Mainori juhtkonnaga, IT- osakonnaga suhete loomine ja hoidmine. Reklaami eest vastutamine. 2. Meeskonnaliige: Ilona Šmunk, Projektijuht, Kohustused: projekti kokkupanemine ja selle ellu viimine. 3. Meeskonnaliige: Evon Roossaar, Haldusjuht, tarnijate leidmine ja nendega koostöö loomine. 4. Meeskonnaliige: Marko Mast, Finantsjuht, Kohustused: finantside planeerimine ning nende paigutamine. 2. Taust e. Vajalikkuse põhjendus

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis

Tartu 2009 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. SUHTEKORRALDUSE VAJALIKKUS.....................................................................4 1.1. Suhtekorralduse eesmärk ja funktsioonid..............................................................4 1.2. Suhtekorraldaja ülesanded organisatsioonis...........................................................4 2. EDUKA SUHTEKORRALDUSE SAAVUTAMISE VIISID JA TULEMUSE HINDAMINE....................................................................................................................5 2.1. Avaliku arvamuse kujundamine...........................................................................5 2.2. Ettevõtte maine kujundamine..............................................................................

Sotsioloogia → Organisatsiooni...
187 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Memo saatest Vabariigi kodanikud

Memo saatest Vabariigi kodanikud. Memo eesmärgiks on anlüüsida iga teisipäev Etv-s linastuvat saadet Vabariigi kodanikud. Seitsmendal oktoobris linastuvas saates arutati Riigikogus menetluses olev kooseluseaduse eelnõu . Stuudios on Sihtasutuse Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks juhatuse liige Markus Järvi, ettevõtja ja filmitegija Peeter Rebane, suhtekorraldaja Andreas Kaju ning vaimulik ja teoloog Arne Hiob. Räägiti, et hoolimata sellest, et avaliku arvamuse uuringud näitavad enamuse Eesti elaniku vastasseisu sooneutraalsele kooseluseadusele on ikkagist 7-le ja 9- le oktoobrile planeeritud Riigikogus selle seaduse eelnõu teine ja kolmas lugemine. Räägiti ka sellest, et kahjuks on meie ühiskond jagunenud kaheks leeriks : ühed on selle seaduse poolt ning teised selle vastu. Arutati ka seda, et meedias on

Ühiskond → Ühiskond
7 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Sissejuhatus suhtekorraldusse

propaganda suhtekorralduse algus: algu kasutasid inimesed reklaame.. kuid inimesed ei võtnud väga vedu. seejärel palgati ajakirjanikke kes nt hakkasid kirjutama et kui hea see seep on kuid ka sellest nähti läbi. uus meetod: avalikud suhted 19 saj lõpus ilmusid pressiteated esimene suhtekorraldusfirma on loodud 1900 aastal Moodne suhtekorraldus Ivy Ledbetter Lee. oli algselt ajakirjanik, sealt edasi sai temast PR. töötas raudtee firmade jaoks, oli Rockefelleri perekonna suhtekorraldaja. Motoks the public be informed(firmad peavad rääkima ise enda lugu võimalikult ausalt ja avatult) Edward Bernays. nn suhtekorralduse isa. temalt on pärit mitmed juhtumid mis on väga tähtsad PR ajaloos, üheks on nt Torches of freedom(naistele suunatud suitsetamise propageerimise kampaania). Kasutas palju Freudi psühhoanalüütikat. Nn andis suitsetamisega naistele ühe vabaduse juurde. propaganda Nõukogude liit

Meedia → Suhtekorraldus
21 allalaadimist
thumbnail
8
ppt

Etikett suhtekorralduses

Etikett suhtekorralduses Suhtekorraldaja ja advokaat Eetika ja kutseeetika Eetilised konfliktid Konfidentsiaalsus Lojaalsus Reeglid on suhtlemise lihtsustamiseks ja ... ... rikkumiseks Sõnumi detailid Iga detail on tõlgendatav sõnumina Ülikonna asemel jämedakoeline kampsun või treenitud keha Asjad laual ja riiulil Keha asend Sõnavara Pressiteade Kellele saadad? Millest pressiteade räägib? Esitle ennast Anna teada, kust saab lisainfot Märgi ära, kes on teate koostanud Pressikonverents Aja valimine Koha valimine Esinejad Materjalid Lisaküsimused Intervjuud Intervjuu Vali kohta ja tausta Vali riietust Vali keha asendit Suhtle ajakirjanikuga, kuid räägi vaatajale Ole alati valmis pildistamiseks Kaalu hoolega, kellega koos pil...

Sotsioloogia → Avalikud suhted
17 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Suhtekorralduse eksamiteemad.

Ostetud,väljateenitud,omakanal Reklaam - tasutud, kontrollitud sõnum Väljateenitud - tasuta, kontrollimatu Kolmanda osapoole heakskiit Omakanalid  Head meediasuhted Kiire (fast) Täpne (factual) Otsekohene (frank) Õiglane (fair) Sõbralik (friendly)  Ajakirjanike ootused Usaldatav, kiire, info pakkumisel avatud Kiirus, avatus, ausus Suhtekorraldaja kättesaadavus Ligipääs tippjuhtidele Partnerlus, teadlikkus  Põhilised probleemid - Suhtekorraldaja ei tunne oma organisatsiooni - Liiga ettevaatlik ja aeglane meediaga suhtlemisel - Pudrutamine (ebaselged vastused, probleemidest kõrvalehiilimine, vigade eitamine, olude varjamine) - Bürokraatlik suhtlemine  Reaktiivsed meediasuhted Ajakirjanike küsimustele vastamine Viis ja kiirus! Vaenulikud küsimused – “ei kommenteeri” pole vastus!  Proaktiivsed meediasuhted Pressiteade – Brošüür - Otsepostitus

Meedia → Suhtekorraldus
34 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Projekt Abikeskus

Õigused: muuta ja korraldada mängulisi tegevusi Kohustused: mänguliste tegevuste organiseerimine Meeskonnaliige: 2 Roll: Toitustusjuht Vastutusvaldkond: Söök ja jook Õigused: Valida koostööpartnereid, muuta menüüd ja korraldada toitlustusega seonduvaid ülesandeid. Kohustused: koostööpartneri leidmine, kes tooks noortele sooja süüa ja juua abikeskusesse; sellega seonduvate probleemide lahendamine ning uute lahenduste leidmine. Meeskonnaliige: 3 Roll: Suhtekorraldaja Vastutusvaldkond: personal ja noored Õigused: inimestega töötamisel seonduvad ülesanded, võta tööle vastavaid inimesi. Ning erinevate kokulepetega seonduvad tegevused Kohustused: töötajate ja vabatahtlike leidmine abikeskusesse ning nende töö korraldamine; ajalehega kokkulepete sõlmimine Meeskonnaliige: 4 Roll: Finantsjuht Vastutusvaldkond: rahalised vahendid Õigused: sõlmida lepinguid, teha vajaminevaid muutusi rahalistes asjades ja koostööpartnerites

Majandus → Ettevõtluskeskkond
112 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

Sissejuhatus Suhtekorraldusse (Kordamine Eksamiks)

Meediasuhted on edukad, kui: • Esinevad mõlemapoolsed (lugeja & kanali) head suhted • Need on strateegiliselt planeeritud (plaanipärane tegutsemine) • Need on kiired, täpsed, otsekohesed, õiglased ja sõbralikud Advertising ehk reklaam - tasutud & kontrollitud sõnum Publicity ehk avalik tähelepanu - tasuta & kontrollimatu (kujuneb inimeste hinnangutest) Ajakirjanike ootused: • Usaldatavus • Avatus, ausus ja kiirus (info pakkumisel) • Suhtekorraldaja kättesaadavus • Partnerlus, koostöö ja tippjuhtidele ligipääs Tihti esinevad probleemid: • Suhtekorraldaja ei tunne oma organisatsiooni & tööülesandeid • Liiga ettevaatlik ja aeglane meediaga suhtlemisel • Pudrutamine • Bürokraatlik suhtlemine (nt. ajakirjanike jooksutamine) Avalikusega suhtlemise viisid: • Pressiteade • Brošüür • Otsepostitus

Muu → Sissejuhatus suhtekorraldusse
15 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Sotsiaaltöö, sotsiaalhoolekanne

Sotsiaalhoolekande ülesanded: -abi osutamine isikule või perekonnale toimetuleku raskuste ennetamiseks, kõrvaldamiseks ja kergendamiseks; -sotsiaalsete erivajadustega isiku turvalisusele, arengule ja ühiskonnas kohanemisele kaasaaitamine. Sotsiaaltöö (hoolekande) põhimõtted: -inimõiguste järgimine; -isiku vastutus enda ja oma perekonnaliikmete toimetuleku eest; -abi andmise kohustus, kui isiku ja perekonna võimalused toimetulekuks ei ole piisavad; -isiku ja perekonna toimetuleku soodustamine. Sotsiaaltöö eetika: on kõlblaste normide kogum, mis korraldab, sätestab, reguleerib hoolekandealast tegevust. Sotsiaaltöö meetodid: -klienditöö(hätta sattunud inimesed); -kogukonnatöö(elukeskkonnale, kus elab ka teisi); -grupitöö(nt AA); -maailmaparandamine Sotsiaaltöötaja rollid&tegevused/sotsiaalteenused: -ärakuulaja/informeerija/konsulteerija; -nõustaja; -vahendaja/suhtekorraldaja; -juhtumikorraldaja(kriminaalhooldaja); -käsutäitja; -advokaat/kl...

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö korraldus
101 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Äripäeva kommunikatsiooni käsiraamat: Meediaplaan

TRÜKIMEEDIA ON URID 04.10 Arvamuslugu: Postimees, Äripäev Delfi, Äripäev, Tudengi-tv Endine TLÜ tudeng, Postimees, praegune TLÜ facebooki suhtekorraldaja ja lehekülg käsiraamatu kauaaegne lugeja kirjutab selle kasulikkusest isikliklikel kogemustel 09.10 Avalikustatakse Äripäev, Postimees, SL Äripäev, ETV mõni huvitav Õhtuleht, Eesti Päevaleht, Postimees, artikkel Eesti Ekspress, Kaja Päevaleht, SL

Meedia → Meedia
55 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Sada aastat suitsuvines

aastateni. Tubakafirmad polnud olukorraga rahul ja hakkasid tegema lobitööd, mis õnnestus niivõrd hästi, et 20. sajandi 20ndatel hakati pidama suitsetamist šikiks, ka naiste puhul. Tänapäeval on aga suitsetamisest taas saanud ebakultuurne hobi, mida peetakse pigem töölisklassi pärusmaaks, ning suitsud on taas häbimärgi staatusesse surutud. 2) 1920ndatel oli sigaret moodsa naise sümbol, vabaduse tõrvik ja popkultuuri kindel osa. Suhtekorraldaja Bernays palkas sigarettidega modellid paraadile marssima, lood ajalehtedes “vabaduse tõrvikutest” hakkasid levima ja muutsid inimeste suhtumist suitsetamisesse. Suitsetavat naist hakati pidama julgemaks ja iseseisvamaks. Samuti maksid tubakafirmad Hollywoodi filmide tootjatele ja staaridele, et nad pildile sigaretiga jääks. See aitas kujundada muljet, et suitsetamine on glamuurne ja sarmikas. Mitmed tänapäeva poliitikud, näiteks T.H.Ilves ja B

Eesti keel → Eesti keel
4 allalaadimist
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

Sarnaselt sõnumite saatmisega organisatsioonist väljapoole tuleb jälgida nende vastuvõttu ja mõju, st koguda tagasisidet. Organisatsiooni imago ning sellest lähtuvalt tema tegevuse edukus või läbikukkumine sõltub konkreet- setest inimestest. Peale eelnimetatud sisemiste sihtgruppide, kelle puhul on persooniti määratlemine suhteliselt lihtne, mõjutab organisatsiooni käekäiku suur hulk nn väliseid sihtgruppe, kelle täpne piiritlemine on tihti keeruline. Ometi on suhtekorraldaja ülesanne võimalikult täpselt väliskeskkonnas/turul paiknevad võtmerühmad identifitseerida ning kirjeldada. Massimeedia paigutamine sihtgruppide nimistusse lihtsustab suhtekorraldaja tegevust. Samas ei saa massimeedia olla n-ö siht omaette, sest meedia (nagu nimigi ütleb) on vahend teiste sihtgruppideni jõudmiseks. Sihtgruppide määratlemisel on oluline identifitseerida organisatsiooni jaoks olulised eksperdid,

Meedia → Suhtekorraldus
203 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Projekt

Anna Koltsova Finantsjuht (rahaliste, koostööpartnerite, investorite leidmine; rahalise poole vastutus) Rain Kibin Haldusjuht (läbirääkimised linnavalitsuse ja turismifirmadega) Sirje Stender Suhtekorraldaja (töötajate ja vabatahtlike leidmine keskusesse ning nende töö korraldamine) III. VISIOON ,,Huvitav suvi" ­ Vaata, mis ümbritseb Sind. IV. ÜLDEESMÄRGID Eesmärgiks on laiendada lapse silmaringi, edendada tervislikke eluviise. Tegutseme selleks, et lapsed saaksid erinevate valikute kaudu sisukalt aega veeta, õppida ja kogemusi omandada. V

Majandus → Projektimeetodid/...
14 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Referaat: The Beatles

The Beatles Egert Pommer Jüri Gümnaasium 7A Sisukord: Lehekülg 2.....Sisukord Lehekülg 3.....The Beatles Lehekülg 4.....Bändi kooseis ja Kirjandus Lehekülg 5.....Pildid Lehekülg 6.....Kasutatud kirjandus -2- The Beatles The Beatles (Biitlid) oli Liverpoolist Suurbritanniast pärit rokkansambel. Ansambli muusikaline ampluaa oli äärmiselt lai, ulatudes ballaadidest reggae'ni ning psühhedeelsest muusikast bluusi ja heavy metalini. Ansambel mõjutas tugevalt 1960. aastatel aset leidnud sotsiaalset ja kultuurilist revolutsiooni. Bändi looming jõudis tegutsemisaastate jooksul singlimüügi edetabeli esimese neljakümne hulka umbes viiekümnel korral ning ainuüksi Ameerika Ühendriikides jõudsid nad kahekümnel korral singlimüügi edetabeli esikohale. EMI Recordsi andmetel on The Beatlesi plaate müüdud praeguseks maailmas üle miljardi eksemplari. The Beatlesi läbilöögiaasta oli 1963, ...

Muusika → Muusika
40 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

mänguteooria ja teisedki sotsiaalteaduste valdkonnad. ,,Meisterlikkus" suhtekorralduses Organisatsioonid saavad olla efektiivsed, kui na dmääratlevad oma eesmärgid, mi son sobilikud strateegilistele sihtrühmadele ja organisatsioonis kommunikatsiooni eest vastutav juht kuulub juhtkonda. Meisterlik PR töötaja- või osakond uurib keskkonda ja toob järjepidevalt sihtrühmade sõnumeid otsustamisprotsessi. ( J.E.Grunig 1992). USA ja lääne euroopa praktikas eeldatakse, et kui suhtekorraldaja suhtleb organisatsiooni publikutega ja täidab teabeedastaja ehk kommunikaatori rolli otsuste tegemise protsessis, siis osaleb ta kindlasti juhtimisprotsessis. J. E. Grunig kirjutab oma raamatus Meisterlikkus suhtekorralduses ja kommunikatsioonijuhtimine, et suhtekorraldajate roll on otsustusprotsessis olla teabe edastajad ja nad suhtlevad publikutega, et anda publikute vaateid

Sotsioloogia → Avalikud suhted
137 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Loengus käsitletud materjali analüüs

J. Pestalozzi(1746-1827) käsitles kasvatust ühiskondliku ehk sotsiaalse kasvatusena, mis peab aitama ka kehvematel end ise ära elatada, ja kus keegi ei tohiks oma saatuse suhtes passiivseks jääda. „Olud kujundavad inimest, aga ka inimene võib ise oma olusid kujundada“. J. Pestalozzi pedagoogika oli üldise sotsiaalprogrammi osa, mis koosnes erinevatest teraapiatest. Sotsiaalpedagoogi poolt tehtavat kooli sotsiaaltööd võiks võrrelda suhtekorraldaja ametiga, kuna sotsiaalpedagoogi töö eeldab suhtlemist ja suhete loomist õpilastega ja õpetajatega koolis, väljaspool kooli lastevanematega ja erinevate organisatsioonidega ja ametitega. Peamised põhjused, millega sotsiaalpedagoogi poole pöördutakse, on õpilase koolikohustuse eiramine või käitumine koolis ja väljaspool kooli. Vahest õpilased ja lapsevanemad pöörduvad sotsiaalpedagoogi poole isiklike muredega, mis üldjuhul puudutavad laste ja lastevanemate suhtlemisprobleeme

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
100 allalaadimist
thumbnail
6
rtf

Avalike suhete kodutöö

Kodutöö Nimi: Mari-Liis Puusalu SR088 1. Kommunikatsiooniprotsess: saatja vastuvõtja teade tagasiside kontakt Antud valikus peaksid kõik kommunikatsiooniprotsessi hulka kuuluma. Kontakt on ilmselt selleks, et saaks üldse kellegagi ühendust. 2. Loetlege informatsiooni edastamise võimalusi (vähemalt viis võimalust) Telefonikõne, pressiteade, faks, kiri, kohtumine ajakirjanikega ettevõttes, pressikonverents, erialane kohtumine, artikli kirjutamine avalike suhete töötaja poolt, videolindid, helisalvestised ja elektroonilised teated 3. Teade ehk signaalid liiguvad kanali kaudu. Kanaliks võivad olla: raadio, televisioon, trükiajakirjandus, veebimeedia 4. Avalikud suhted on: Avalikud suhted on juhtimisfunktsioon. · Väärtustab avalikkuse suhtumist. · Kujundab ja hoiab firma mainet, usaldussuhteid. A...

Ühiskond → Avalikkussuhete alused
85 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Suhtekorralduse konspekt

· ajakirjandusväljaande positsioon · lugejaskond · tehtud kulutused · positiivsete, negatiivsete ja neutraalsete artiklite arv · kirjutiste mõju organisatsiooni eesmärkidele ja käitumisele. SUHTED AJAKIRJANDUSEGA Suhted meediaga on avalike suhete üks tähtsamaid valdkondi. Meediat võib jagada avalike suhete korraldaja poolt kontrollitavaks ja kontrollimatuks. Kontrollitava meedia korral pakub suhtekorraldaja omal soovil informatsiooni. Kontrollimata meedia korral ei saa suhtekorraldaja seda mõjutada. Suhteid meediaga hõlbustavad järgmised soovitused: · õppige hoolikalt tundma teile olulisi ajakirjanikke ja meediavaldkonda · mõistke ajakirjanike erinevust ja et igaüks vajab isiklikku lähenemist · ajakirjaniku rolli mõistmine hõlbustab nendega suhtlemist · ärge alahinnake ajakirjanikke · vähetuntud väljaannete ajakirjanikesse tuleb suhtuda sarnaselt teistele

Psühholoogia → Suhtluskorraldus
28 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Organisatsiooni suhtekorraldus ja meediasuhted

1. Mis on kommunikatsioon? Kommunikatsioon on ühe- või kahesuunaline informatsiooni edastamise protsess. Kommunikatsiooniprotsessi käigus edastatakse sõnum saatjalt vastuvõtjale. Kommunikatsioon hõlmab saatja, sõnumi ja vastuvõtja vahelist vastastikkust toimet. Ühesuunalist kommunikatsiooni võib nimetada ka informeerimiseks. Informeerimise puhul edastatakse teave sihtgrupile tagasisidet eeldamata. (Ülemus ütleb, et kollektiiviga liitus uus kolleeg.) Kahesuunaline kommunikatsioon on dialoog, mis nõuab informatsiooni edastajalt enam planeerimist, kavandamist ja info vastuvõtjaga arvestamist. Kahesuunaline kommunikatsioon kätkeb endas informatsiooni mõistmist, vahetamist, jagamist, suhtlemist, sotsiaalset käitumist ning vastastikust mõjutamist. 2. Kommunikatsioonimudel (Minu teada on kõige populaarsem Berlo komm.mudel googelda seda ja saad kohe aru :) ) 3. Mida tähendavad...

Meedia → Meediateooriad
32 allalaadimist
thumbnail
36
docx

McQuail Massikommunikatsiooniteooria raamat

(Ajaleht, ajakiri ­ 17.saj(massiajaleht 1830ndad Raadio ­ 1895.a, Eestis 1924 (Televisioon ­ ca 1926.a (Eestis 1955 .Internet ­ 80ndad Kommunikatsioonivormide areng ­ kommunikatsioonirevoltsioonid. Suuline ­ kirjalik ­ trükkimine ­ elektrooniline :Kommunikatsioonivormi muutus on muutnud (Inimese maailma tajumise viise(aeg ja ruum - Ühiskonda kaasatust ja õpiprotsesse - Inimeste omavahelisi (võimu)suhteid - .Ühiskonna korraldusest .Ajakirjaniku ja suhtekorraldaja rollid Nende ühisosas: avaliku infokeskkonna kujundamine Informatsioon kui väärtus - Avaliku teabe saamise õigus demokraatialikus ühiskonnas - Infokeskkonna saastamise ohtlikkus(desinformatsioon, eelarvamuslikkus, väärkujutluste - .ja tõlgendusvigade levik, infomüra :Rollide erinevused Ajakirjanik ­ avaliku publiku huvi prioriteet, valvekoera rollist tulenev kriitiline prokuröri eelhoiak, müügihuvi mõju info valikule ja tõlgendamisele

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
33 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Avalikud suhted (spikker) suhtekorraldus , avalikud suhted , public relations , avalikkus , PR , meediamonitooring ,

Reklaam- keskendunud välistele auditooriumitele, peam toodetele ja tarbijale. Tellijal valik kus ja kuidas PRQ- 1955- Public Relations Quartly reklaam ilmub. Ül- müüa tooteid ja teenuseid. SK ül- luua organisats arendamist soodustav keskkond. Globaalne sk: al 1965. Kõrgtehnoloogia, ülemaailmne konkurents, maailmamaj kujunemine ja kasv, Ajakirjandus- Sk on välja kasvanud ajakirjandusest. Sestap on ajakirjaniku ja suhtekorraldaja rollid rahvusvahelised meediakorporatsioonid ja sk. sarnased. Mõlemad tegutsevad meediasüsteemis ja pruugivad sarnaseid koode. PR nõustaja funktsioon on 1. Pressiagentuur- ka P.T.Barnum´i mudel- peam selgepiiriline propaganda, 1suunaline kommu, pigem veenmine, kusjuures tema esimene ja käige tähtsam sihtgrupp on ajakirjanikud. Ajakirjaniku funktsioon on liialdus kui fakt, saavutada meedia tähelepanu.

Sotsioloogia → Avalikud suhted
18 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Ortograafiaharjutused

3. Kasutage suurt ja väikest algustähte, vajaduse korral ka jutumärke. 1. “Õnnitlused on saatnud ka Tema Majesteet Rootsi kroonprintsess Victoria ja paruness Margaret Thatcher,” teatas presidendikantselei protokolliülem rahulolevalt. 2. Külastasime Ida-Virumaa ringsõidul Jumalaema Uinumise kloostrit, Ontika panka ja Toila-Oru parki. 3. “Võiksite ometi lõpetada selle Metsiku Lääne kombe kõik ebameeldivad inimesed oma Smith & Wessonist maha lasta,” ahastas diktaatori suhtekorraldaja. 4. “Mis parata, olen harjunud Gordioni sõlmed läbi raiuma,” vastas Rootsi laualt Prantsuse juustu näppav Sahara- taguse Aafrika väikeriigi president, “juba Patrice Lumumba nimelises Moskva Ülikoolis õppimise aegadest on minu lemmikkangelaseks ajaloos olnud Ivan Julm.” 5. Missuguse raadiojaama tunnuslause on “Raadio mõtlevale inimesele”? 6. “Telli ajakirjad Keel ja Kirjandus ning Looming ja sa hakkad naistele meeldima,” näib kirjastuse Perioodika reklaam väitvat. 7

Eesti keel → Eesti keel
41 allalaadimist
thumbnail
9
pdf

Projekt

Projekti teostajate nimed: Meeskonnaliige: Triin Filippov Roll: huvialajuht Vastutusvaldkond: vabaaja veetmise harrastused Kohustused: mänguliste tegevuste organiseerimine Meeskonnaliige: Airi Metsasalu Roll: Toitustusjuht Vastutusvaldkond: Söök ja jook Kohustused: koostööpartneri leidmine, kes tooks noortele sooja süüa ja juua abikeskusesse; sellega seonduvate probleemide lahendamine ning uute lahenduste leidmine Meeskonnaliige: Liis Poom Roll: Suhtekorraldaja Vastutusvaldkond: personal ja noored Kohustused: töötajate ja vabatahtlike leidmine abikeskusesse ning nende töö korraldamine; ajalehega kokkulepete sõlmimine Meeskonnaliige: Kristo Tõnissoo Roll: Finantsjuht Vastutusvaldkond: rahalised vahendid Kohustused: rahaliste, koostööpartnerite, investorite leidmine; rahalise poole vastutus Meeskonnaliige: Heleen Miidla Roll: Haldusjuht Vastutusvaldkond: Kinnisvara

Haldus → Projektijuhtimine
674 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Sotsiaalpedagoogika - essee

erinevustele mõistete konteksti osas, ollakse ühel meelel selles, et koolisotsiaaltöö täidab seni puudunud vahelüli ülesannet koolide ja kooliväliste sotsiaaltöö teenuste vahel (Wulfers, 2002, viidatud Kadajas vahendusel). Kooli võib käsitleda kogukonnana, mida iseloomustab liikmete heaolu tase ja sotsiaalne kliima (Cowen, 2000, viidatud Ruus & Veisson & Leino & Ots & Pallas & Sarv & Veisson, 2007). Sotsiaalpedagoogi poolt tehtavat tööd koolis võiks võrrelda suhtekorraldaja ametiga, kuna see eeldab suhtlemist ja suhete loomist õpilastega ja õpetajatega koolis, väljaspool kooli lastevanematega ja erinevate organisatsioonidega ning ametitega. Sotsiaalpedagoogil kooli kontekstis on väga tähtis amet, sest koolist alguse saanud ja lahendamata jäänud probleemid saadavad inimest kogu elu. Seetõttu võibki sotsiaalpedagoogi koolis pidada probleemikeskse abistamistöö tegijaks ja koostöö eestvedajaks. Aga kõigi lapse heaoluga seotud

Sotsioloogia → Sotsiaalteadused
114 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Kuidas pressiteadet koostada

Meedia paneb pahaks, kui nende süsteem muutub suurt faili alla laadides aeglaseks, kuna nad pole seda faili teilt palunud. Paljud meediaagentuurid blokeerivad suured failid nagunii. Parim viis fotode elektrooniliseks edastamiseks on lisada oma elektroonilises pressiteates viide: "Fotosid saab alla laadida aadressil..." ja otselink veebiküljele, kuhu te olete "riputanud" kõrge lahutusvõimega koopiad fotodest. Meediaanalüüs Tähtis osa suhtekorraldaja tööst on olla kursis, mida meedias tarbijakaitse kohta räägitakse ja millised tarbijakaitse küsimused parasjagu meedia ning teiste ühiskonna arvamusliidrite huviorbiidis on. Meediareportaae saab lihtsalt koguda ja mõõta, kui teil on lugemiseks kasvõi 1-2 nädalalehte, millest te saate väljalõikeid teha. Paljudel pressiesindajatel on läbi vaatamiseks 10 või rohkemgi ajalehte, lisaks raadio, televisioon ja piirkondlikud ajakirjad

Muu → Erinevad koolitused
44 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Sekretäritöö etikett

Andekas sekretär on juhi asendamatu miniarvuti, kes teab kõike ja keda ümbritseb saladuste hoidmiseks läbimatu tulemüür. Sekretäri ja juhi suhted on enamikel juhtudel rangelt tööalased. Sekretäri kohus on teenindada juhti, olla talle tõeliseks assistendiks. Vastastikuse austuse aluseks on sekretäri positiivne enesekindlus ja inimesest lugupidamine. Sekretäri ülesanne on olla sotsiaalselt pädev ja korraldada firmas koostöösuhteid. Tark sekretär on alati oma tippjuhi suhtekorraldaja. Sekretäri ja tippjuhi vahel peab valitsema avameelne ausus. Sekretär valdab ja hoiab saladusi. Sekretäri autoriteedi aluseks on tema välimise ja sisemise mina harmoonia, mis avaldub austuses. Sekretär austab inimest ja oma ning teiste tööd ja teda austatakse vastu. Ilma autoriteedita ei ole võimalik oma tööd hästi teha ja suhtumise kasvatamiseks tuleb tõsiselt vaeva näha. Sageli annab puudujäägina tunda sekretäri vanus. Raske on uskuda sekretäri

Ametid → Sekretäritöö
76 allalaadimist
thumbnail
43
doc

Juhtimispsühholoogia aine, funktsioonid ja eesmärgid

· Mentori ja mentee tähtsaim töövahend on partnerlussuhe. Ülekantud tähenduses on mentor kogenud nõustaja ja toetaja, eeskuju ja õpetaja. _ Mentor töötab noore töötaja partnerina, suunab, nõustab ja annab talle regulaarset tagasisidet. _ Mentor on alati usaldusisik, kellega võib rääkida kõigest _ Mentor ei anna hinnanguid, ei kritiseeri Mentor on: _ kohandaja _ metoodiliste võimaluste avardaja _ tutvustaja (inimesed, süsteemid) _ nõuandja _ suunaja _ peegeldaja _ suhtekorraldaja _ Esmatähtis on tugi! Kontroll on vajalik, aga mitte eesmärk 9 Kontroll = konstruktiivne kriitika, mis viib edasi ja annab tiivad. 19. Eestvedamise vormid Ümberkujundavale eestvedamisele on iseloomulikud 4 komponenti: _ Individuaalne lähenemine - juht on huvitatud töötajate individuaalsest arengust ning on teadlik nende soovidest ja vajadustest. Juht toetab töötajate teadmiste ja oskuste suurenemist ning tugevdab nende

Psühholoogia → Juhtimispsühholoogia
139 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Esmamulje, kehakeel ja positiivne imago

kolmandad allikad. Tänapäeval on kolmandaks allikaks sageli ajakirjandus (Stiil 2001). Imago on kujutluspilt inimese teadvuses ehk subjektiivne tõde, mida inimene peab tõeks mingi objekti suhtes. Imago loojad ei ole mitte spin doktorid, vaid imago loovad inimesed ise oma kujutluses. (Aunepast 2009) Imago tekke protsess on interaktiivne. Oluline on ka imago objekti (persooni, organisatsiooni) kommunikatsioon ja käitumine. Suhtekorraldaja peab lähtuma organisatsiooni tegelikkusest, mõistma avalikkuse ootusi, võrdlema, kas organisatsioon vastab avalikkuse ootustele ja muutma organisatsiooni käitumist, mitte sõnumit. Sõnum ilma tegelikkuseta on pettus ja võltsimago loomine. (Aunepast 2009) Imago teket saab inimene mõjutada. Inimesed saadavad sõnumeid koguaeg, kas teadlikult või mitte. Teised isikud saavad meie silmavaatest, kella margist või 11 keelekasutusest sõnumi

Psühholoogia → Enesejuhtimine
10 allalaadimist
thumbnail
10
odt

Kõik eetikast

informatsiooni, mis kinnitab ja tõstab selle firma mainet, · jagab asutuse või firma partnerite ja klientide kohta vaid positiivset informatsiooni, · ei räägi teistele oma asutuse või firma töötajatele ega oma sõpradele ja sugulastele midagi sellist, mis võiks kahjustada tema asutuse või firma käekäiku. Millist informatsiooni oma töö kohta sõpradele ja sugulastele jagada, selle määrab kindlaks asutuse või firma suhtekorraldaja või mõni teine avalike suhetega tegelev töötaja. Kaasa aitab sekretäri taiplikkus ning veendumus, et tema ise ja ta kolleegid teevad kasulikku tööd ja kasutavad selleks seaduslikke vahendeid. Sekretär ei peaks hakkama kolleegidega olukorda arutama ja toimetama n.ö omaalgatuslikku juurdlust, kuna juhtkond võitab seda paratamatult lojaalsusetusena. Juhtide perekonnaliikmetega käitutakse asjalikult ja heatahtlikult, üldjuhul ei ole neil eesõigust juhi jutule saamisele

Filosoofia → Eetika
281 allalaadimist
thumbnail
46
docx

Juhtimine vastused

sihtgruppide vahel. SUHTEKORRALDUSE EESMÄRK: · Informatsiooniline eesmärk ­ adressaadi mõjutamine sõnumi levitamise abil · Seisukohti puudutav eesmärk ­ tulemuseks arvamuse tekkimine, seisukohtade tugevdamine, muutmine · Käitumuslik ­ püütakse tekitada harjumusi, suunata käitumist Peamised auditooriumid või sihtgrupid: · meedia · organisatsiooni liikmed/töötajad · ühiskond (community) · valitsus · investorid · tarbijad See, kas palgata oma suhtekorraldaja või osta teenus konsultatsioonifirmalt oleneb organisatsiooni spetsiifikast, vajadustest, võimalustest. Agentuur: · Võimalik pealiskaudsus (ei tunne organisatsiooni) · Nõrk organisatsioonisisene suhtekorraldus · Suuremad kogemused · Lihtsam öelda välja tõde Oma PR spetsialist: · Ei näe organisatsiooni kõrvalt · Teadmised ja oskused · Oma inimene ei pruugi autoriteetne olla Parim variant - tööle võetakse suhtekorralduse spetsialist, kes oskab teatud töid ja teenuseid

Majandus → Juhtimine
197 allalaadimist
thumbnail
59
pdf

Juhtimine

SUHTEKORRALDUSE EESMÄRK: Informatsiooniline eesmärk ­ adressaadi mõjutamine sõnumi levitamise abil Seisukohti puudutav eesmärk ­ tulemuseks arvamuse tekkimine, seisukohtade tugevdamine, muutmine Käitumuslik ­ püütakse tekitada harjumusi, suunata käitumist Peamised auditooriumid või sihtgrupid: *meedia *organisatsiooni liikmed/töötajad *ühiskond (community) 29 *Valitsus *investorid *tarbijad See, kas palgata oma suhtekorraldaja või osta teenus konsultatsioonifirmalt oleneb organisatsiooni spetsiifikast, vajadustest, võimalustest. Agentuur: *Võimalik pealiskaudsus (ei tunne organisatsiooni) *Nõrk organisatsioonisisene suhtekorraldus *Suuremad kogemused *Lihtsam öelda välja tõde Oma PR spetsialist: *Ei näe organisatsiooni kõrvalt Teadmised ja oskused Oma inimene ei pruugi autoriteetne olla

Majandus → Juhtimine
178 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Organisatsioonijuhtimise kordamisküsimused

ära) Kehv emotsioonide juhtija ja tagasiside andja, puudulik empaatiavõime, ei pea vajalikuks kaasata alluvaid aruteludesse, kriitiline ja terav, armastab võrdväärseid partnereid, ei talu rumalust, sisutühja emotsionaalsust, usaldamatust (viimase suhtes äärmiselt tundlik!) Ebamugavas olukorras sarkastiline, ründab, ütleb teravalt Notsu- Hooliv, tahab armastada ja olla armastatud, tema juurde minnakse kurtma muresid, hea suhtekorraldaja, süveneja, meeskonna looja, inimsuhted on kõige olulisemad, läbi ja lõhki hea inimene, saab hakkama keeruliste inimestega Raskused otsustamisel, kergesti haavatav, enda suhtes pigem negatiivne hoiak, vajavad palju kiitust, lojaalne, kuid negatiivne õhkkond mõjutab oluliselt tema saavutusvõimet, teeb sageli ära teiste töö Ebamugavas olukorras poeb peitu, muutub passiivseks Jänes- Pigem süsteemne elluviija kui käivitaja, lähtub reeglitest ja lubadustest,

Psühholoogia → Juhtimispsühholoogia
16 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Sekretäri ja juhi koostöö

Kui pakute juhile omapoolse ide, aidake tal see ellu viia. Ettevaatust võõraste mõtete tahtmatu või tahtliku omastamisega! Ei ole midagi inetumat, kui teiste ideesid edastada oma mõtetena. Kui tippjuht kellegi ideesid ja mõtteid kasutab, on see lubatav, sest tavaliselt on need ühise mõttetöö tulemus ja firma edukaks tööks vajalikud. Sekretäri õlessanne on olla sotsiaalselt pädev ja sättida firmas koostöösuhteid. Tark sekretär on alati oma tippjuhi suhtekorraldaja. Kui teil midagi läks viltu, tunnistage oma viga. Vabandamine on inimlik ning teeb alati vastase, olgu selleks või tippjuht, relvituks. Sekretäri ja tippjuhi vahel peab valitsema avameelne ausus. Te peate vedama ühist vankrit ja aksepteerima teineteise vigu ning veidrusi. Kui te seda ei suuda, otsige mujal tööd ja leidke tippjuht, keda te auudate kummardada. Selleks et juhi ja alluva koostöö sujuks, on oma salanipid. Kogenud juhid teavad, kuidas ajada asjad nii, et töötajad

Ametid → Sekretäritöö
272 allalaadimist
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

.........................................................................................................................60 2.4 Suhtlemine organisatsioonis..............................................................................................................60 2.5 Suhtekorraldus ..................................................................................................................................67 KUIDAS KORRALDADA SUHTEKORRALDUST ORGANISATSIOONIS? See, kas palgata oma suhtekorraldaja või osta teenus konsultatsioonifirmalt oleneb organisatsiooni spetsiifikast, vajadustest, võimalustest. Agentuur: ...........................................................................................................................68 SUHTEKORRALDUSFIRMA võib olla spetsialiseerunud mõnele valdkonnale: (turundusagentuur, meediaagentuur, finants-kommunikatsiooni agentuur jne.) või siis pakkuda täisteenust. Eestis enamasti täisteenust pakkuvad firmad

Turism → Turismi -ja hotelli...
150 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÕPPENÕUSTAMISKESKUS JA/VÕI KOOLIS TÖÖTAV SOTSIAALPEDAGOOG

õpilastega tegeleda. Ametlikult võttes selgitab sotsiaalpedagoog klassijuhatajate ning aineõpetajate abiga välja probleemsed lapsed ja pered, tegeleb nende nõustamise, sotsiaalse tegutsemisvõime ja toimetuleku toetamise ning ilmnevate sotsiaalsete probleemide ennetamise ja lahendamisega. Ta teeb koostööd erinevate ametiasutustega ning suunab lapse vajadusel koolivälise spetsialisti juurde. Sotsiaalpedagoog on koolis kõigile ja kõigele vahendajaks, suhtekorraldaja kooli, kodu ja õpilase vahel. Usaldusisik, kelle poole võivad nii õpilased, õpetajad kui lapsevanemad alati pöörduda oma mure või probleemiga ning kellega võib turvaliselt rääkida asjadest, mida muidu koolis või kodus rääkida ei julge. Olgu see seotud kooli, pere või sõpradega. Õpilane, võib pöörduda sotsiaalpedagoogi poole, kui tal endal on mure või kui õpilane teab kedagi, kellel on mure ja kes võiks abi vajada. Lapsevanem saavad pöörduda nõu

Pedagoogika → Pedagoogika
26 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

TURUNDUSE ALUSED Sisukord 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................1 2.TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE).............................................................5 3.TURU SEGMENTIMINE JA TOOTE POSITSIOONIMINE.........................................13 4.TARBIJAKÄITUMINE....................................................................................................16 5.SUHTLUSTURUNDUS...................................................................................................26 6.TOODE JA BRÄND.........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND........................................................................................................

Majandus → Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

7. Meedia 8. Sponsorlus Sponsorluse eesmärk on mõjutada sihtrühmi ja tekitada positiivseid emotsioone. Korporatiivse sponsorluse eesmärk on eelkõige suurendada ettevõtte tuntust ja näidata 104 organisatsiooni hooliva ning ühiskonnateadlikuna. Turundusliku sponsorluse eesmärk on tekitada tarbijas soov omandada toode ning suurendada tarbija lojaalsust. 9. suhtekorraldaja 105

Majandus → Majanduse alused
158 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun